HAYE CHCE WALKI Z ADAMKIEM?

Już od dawna wiele mówiło się o pojedynku unifikacyjnym Davida Haye'a (24-1, 22 KO) z Władimirem Kliczko (54-3, 48 KO). Obaj panowie nie dogadali się jednak o podziały zysków telewizyjnych z walki, do której prawdopodobnie na razie nie dojdzie. Jak przewidują eksperci, dla Haya sytuacja jest korzystna. Brytyjczyk chce przed pojedynkiem z jednym z braci powalczyć kilka razy poza Wielką Brytanią i zdobyć więcej fanów.

TOMASZ ADAMEK - SERWIS SPECJALNY >>

Jest szansa, że mistrz świata federacji WBA, David Haye, w swojej następnej walce zmierzy się z Tomaszem Adamkiem. Menedżer i trener Brytyjczyka, Adam Booth, jest podekscytowany możliwością pojedynku z niepokonanym dotąd w wadze ciężkiej Polakiem. Brytyjczyk chce zbudować popularność przed walką z Kliczką - analizuje serwis boxingnews24.com.

Walka zależy od dostępności Adamka, a także od tego, czy Brytyjczyk będzie chciał postawić na pojedynek z kimś tak niebezpiecznym. Polak ma małe doświadczenie w walkach w wadze ciężkiej. Pokonał do tej pory Andrzeja Gołotę, Jasona Estradę i Chrisa Arreolę. Jeszcze nigdy nie walczył jednak z bokserem o tej samej klasie i sile ciosu co Haye.

Brytyjski bokser szukał możliwości walki z Audley Harrisononem, która miałaby się odbyć w Wielkiej Brytanii. Za taką decyzję byłby jednak mocno krytykowany. Zaczyna mówić się, że bokser boi się pojedynku z Władimirem Kliczko. Czy Adamek pomoże mu poprawić reputację?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: daniel89990
Data: 18-07-2010 22:09:04 
No bym polemizował czy Haye jest silniejszy od Arreoli??
Oby doszło do tej walki i liczę na KO ze strony Tomka...
 Autor komentarza: habbitos
Data: 18-07-2010 22:09:20 
spoko spoko adamek nie ma doswiadczenia w ciezkiej to powiedzcie mi jakie doswiadczenie ma dawidek? wyboksowanego ruiza i smiesznego mutanta?
 Autor komentarza: Klimek
Data: 18-07-2010 22:12:40 
"Brytyjczyk chce przed pojedynkiem z jednym z braci powalczyć kilka razy poza Wielką Brytanią i zdobyć więcej fanów"

poza UK ?zawsze wydawało mi sie że woli walczyć u siebie tam ma swoich największych fanów

co do walki z Adamkiem to być może sie odbędzie, w końcu obozowi Heja zależy na wygenerowaniu milionów, dlatego tak angielskie media napędzają atmosferę na walkę z A. Harrisonem, i nie zdziwię sie jak do niej dojdzie, ale czy walka z Adamkiem nie wygenerowałaby większych pieniędzy ? w końcu w interes weszłoby też hbo
 Autor komentarza: Lider
Data: 18-07-2010 22:12:59 
Ciekawe jakie były by typowania bukmacherów na tę walkę,wydaje mi się że z racji iż mistrzem jest Haye,był by minimalnym faworytem.I szczerze powiedziawszy walka powinna być ciekawsza,niż pojedynek z Władimirem lub Witkiem.
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 18-07-2010 22:13:42 
Ale pokonal Bonina to juz jakieś doswiadczenie hehhee .Mysle ze to tylko zagrywka pod publiczke potem powie ze niedogadali sie z Tomkiem i wezmie walke z Harisonem
 Autor komentarza: championn
Data: 18-07-2010 22:13:56 
Prawda jest taka że Adamek przeszedł to cieżkiej bo nie mógł przestać żreć. ale całe szczęście jest intieligientny i przerabia to całe sadło ma muły
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 18-07-2010 22:14:47 

Jak wyjdzie z Adamkiem to zmienię o nim zdanie - ale skończy się jak zwykle;) Trochę poszczeka, a potem będzie Harrison...

 Autor komentarza: Daw
Data: 18-07-2010 22:15:06 
No ciekawe,ciekawe oby to byla prawda licze na to!
 Autor komentarza: Snajper
Data: 18-07-2010 22:15:58 
Tylko gadanie. Haye się zesra prędzej niż zawalczy. Nie wierzę, że ta walka dojdzie do skutku. Za to będzie szukał innych pokroju Bareta, Harisona, Ruiza itp.- bez większego ryzyka. Szkoda gadać...
 Autor komentarza: Klimek
Data: 18-07-2010 22:22:24 
i z tego co pisze dziennik daily star to żadna decyzja nie zostanie podjęta w przeciągu 4 czy 5 tygodni

ale czytając ich artykuł widać że największe parcie jest na walkę z Harrisonem, Haye sie zarzeka że nie chce tej walki ale kaska może go skusić

ale cały czas myślę że obozy Adamka i Haye po walce z Grantem mogą do dojść do porozumienia, wszystko na to wskazuje że obóz Haye patrzy na kolejnego przeciwnika V. Kliczko, S. Briggs ? być może i na to co będzie z Adamkiem po walce w sierpniu

http://www.dailystar.co.uk/inthering/view/144934/David-Haye-Audley-Harrison-fight-still-undecided/
 Autor komentarza: am26
Data: 18-07-2010 22:24:48 
To moje największe marzenie.. walka Tomka z Haye! niesamowite emocje i triumf Adamka w imponującym stylu- czyt.ko
 Autor komentarza: Melock
Data: 18-07-2010 22:30:36 


Haye chce sobie zbudować popularność poprzez wpierdul i stratę pasa?
Ma chłop łeb.

 Autor komentarza: mixtype
Data: 18-07-2010 22:32:54 
Emocje by były takie że urywa dupę
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 18-07-2010 22:37:58 
Ja uważam, że jeszcze na taką walkę za szybko. Niech jeszcze po Grancie (z resztą zobaczymy jak się zaprezentuje) weźmie Petera czy Sollisa i wtedy może się realnie rozglądać za pasem. Kolejny obóz, kolejne utrwalenie pewnych zachowań, poprawienie błędów, praca nad siłą ciosu, uważam że przydałoby się. Haye nie zając, nie ucieknie.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 18-07-2010 22:39:48 
Grzadq
Solis byłby dużo trudniejszym rywalem dla Adamka niz Haye.Ponadto nie wierzę w takie bajki. Haye nie weźmie walki z Adamkiem. Kolejny blef pod publiczkę.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 18-07-2010 22:44:23 
Haye wg.mnie robi pozycję przed negocjacjami z Harisonem.
Na bank nie weźmie teraz Tomka, facet wie że to byłoby ogromne ryzyko.
Poza tym w Anglii walka z Harisonem byłaby bardzo dobrym biznesem, mnóstwo funciaków David przytuli. Walka jest juz załatwiona tylko patrzeć następnego skamlania Davida ze to lub tamto i MUSI walczyc z Harisonem.
 Autor komentarza: szysz3x
Data: 18-07-2010 22:45:20 
dokładnie jak pisze Grzadq, jeszcze za wczesnie dla Tomka, teraz niech skupi się na wygranej z M. Grantem, następnie z tego co mówili to pod oniec roku jest walka z Peterem (o ile wszystko dojdzie do skutku) a potem jak to Góral sam potwierdził, na poczatku 2011 będzie atakować już pasy.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 18-07-2010 22:46:40 
Oby doszło do walki Haye-Adamek
Napewno była by to wspaniała walka;-)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 18-07-2010 23:07:37 
tia... tyle razy już chciał i ciemne siły kosmosu mu to uniemożliwiały ,że chyba jednak będzie walczył z kimś kogo nie będzie chciał...
czekam na więcej newsów o planach i problemach mojego ulubionego boksera typu EMO :D
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 18-07-2010 23:20:04 
Nie raz nie wiem czy nie którzy userzy tu boksem się interesują czy Golfem. Jeżeli będzie dobra propozycja z obozu Haye z porządnymi warunkami, bez żadnych promocji Sauerlandów jakby Tomek wygrał, to Team Adamka tą walkę weźmie bo Haye jest do oszukania i ma marną obronę i szczękę.

Druga sprawa jest taka, że takiej propozycji nie będzie bo Haye to kurczak który chce jak najwięcej zarobić na walkach z wyboksowanymi Dziadkami. Po co mu groźny Adamek który lepiej moim zdaniem zaaklimatyzował się w HW niż Haye. Ale to moje zdanie
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-07-2010 23:38:00 
Dokładnie Adamek jest groźny, w tym przypadku nie wiem czy nie groźniejszy dla Haye'a niż któryś z braci. Haye ma mocniejszy cios niż Chris? Szczerze wątpię. Adamek go posadzi na dechy jeśli dojdzie do tej walki, Haye z tymi opuszczonymi rękami zebrałby baty
 Autor komentarza: Emilian
Data: 18-07-2010 23:42:09 
Widzę tą walkę na Wembley. Ale by to było dobre, a co by się działo na trybunach...emocje jak na walkach Gołota-Bowe.
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 18-07-2010 23:50:34 
wg mnie walka z Adamkiem to bylaby swietna promocja dla Haye za oceanem (walka raczej w USA ze wzgledu na Adamka, sam Haye mowi ze chce powalczyc poza Wielka Brytania). Adamek spokojnie wypunktowalby Haye ale watpilbym w nokaut. Technika + nogi Adamka i wszystko jasne.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 18-07-2010 23:51:44 
Na Adamek - Haye to zaraz bym poleciał ;) nie można byłoby tej walki przegapić, oczywiście jeżeli byłaby w UK.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 18-07-2010 23:54:12 
bartek0666 ja obstawiałbym zaś nokaut na Haye, co nie znaczy, że mam rację, lecz Haye dużego tempa nie przetrwałby 12 rund. Z Wałkiem to wiesz sobie skakał i dobrze wiedział kto po 12 r wyjdzie jako wygrany. Sami dobrze wiemy, że u Sauerlanda po takiej walce przeciwnik nie miałby prawa zabrać pasa. Przecież sam Holy wypunktował Wałka lepiej
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 18-07-2010 23:57:43 
też uważam że Haye,a ma słabą obronę i jak dla mnie jest medialną wydmuszką z pasem, w sumie to pewnie ma tego świadomość dlatego będzie kombinował jak najdłużej żeby ta bańka mydlana nie pękła, mówienie o ewentualnej walce z Adamkiem jest moim zdaniem tylko próbą odwrócenia uwagi od konfrontacji z którymś z braci. Co prawda jest to sensowne że walka z Adamkiem dałaby Heye-owi najlepszą możliwa promocję w USA i w sumie prawie te same pieniądze co walka z którymś z braci bo HBO nie poskąpiłoby kaski, co już sygnalizowało i miałby korzystniejszy podział zysków 75%/25%, Adamek zarobiłby też w końcu jakieś porządne pieniądze 2-2,5 mln $, jednak raczej jest to niemożliwe w tym roku bo to dla Haye'a zbyt duże ryzyko i już lepiej dla niego byłoby wyjść do Klitschków i przegrać walkę unifikacyjną niż stracić pas z pretendentem, skończy się na szczekaniu i walce z Harisonem w listopadzie , nie ma co się łudzić
 Autor komentarza: benwetz
Data: 18-07-2010 23:58:56 
A ja natomiast obstawiał bym nokaut na Adamku :)
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 19-07-2010 00:01:45 
Ironmen wlasnie sobie zdalem sprawe, ze jest w tym prawda. Haye to napinacz ktory bije sie z emerytami a szczeke ma dosyc watpliwa. Adamek powinien popracowac na nokautowaniem przeciwnikow.
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 19-07-2010 00:03:43 
benwetz jestem ciekaw twoich argumentów dlaczego ko na adamku?
 Autor komentarza: bonkers
Data: 19-07-2010 00:08:02 
bo jest za cienki żeby wygrać inaczej :)
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 19-07-2010 00:10:17 
co do siły ciosu Arreoli to już pisałem o tym przed walką z Adamkiem że Arreola nie ma silnego pojedynczego ciosu i Adamka nie znokautuje, nie ma dynamiki ciosu i nóg to nie ma siły, Haye ma dynamikę i ma siłę ale Adamek znokautowałby go pierwszy, w sumie uważam że Adamka mógłby znokautować tylko Solis i Władimir Klitschko, to są dwaj najbardziej niebezpieczni przeciwnicy dla niego, Solis jest agresywny, napiera i ma silny cios, dobrze ułożony, to trochę inna bajka niż chaotycznie nacierający Arreola z którym przecież też miał spore problemy momentami, Peter jest bardziej statyczny i Tomek by go wypunktował bez problemu, Solisa też pewnie by pokonał na punkty ale po trudnej, ciężkiej walce w której byłby zagrożony bardziej niż w walce z Arreolą
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-07-2010 00:11:54 
Szkodniqq Haye przygotowany na 100%, ma mocniejszy cios, praca nóg porównywalna, szybkość rąk według mnie dla Haye, dynamika haye, balans chyba Haye. Do Adamka należą te aspekty nie czysto bokserskie jak serce do walki, determinacja, psychika itp.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 00:12:39 
Jaguar podpisuje się pod twoją wypowiedzią. Ktoś pisał wyżej, że przed walką z Haye, Tomek niech lepiej zawalczy z Solisem. Solis to Haye boks z głowy by wybił.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 00:15:54 
benwetz

Adamek:
1.Szczęka mocna
2.Lepsza wydolność
3. Większe doświadczenie
4. Regularnie walczy
5.Lepsza precyzyjność ciosu
6.Lepsza obrona
7. Serce do walki

Haye
1. Lepszy cios
2.Może ciup lepsza dynamika (szybkość)
3.Balans
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 19-07-2010 00:20:57 
Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 00:15:54
benwetz

Adamek:
1.Szczęka mocna
2.Lepsza wydolność
3. Większe doświadczenie
4. Regularnie walczy
5.Lepsza precyzyjność ciosu
6.Lepsza obrona
7. Serce do walki

Haye
1. Lepszy cios
2.Może ciup lepsza dynamika (szybkość)
3.Balans

Szybkość moim zdaniem porównywalna. Z resztą natomiast pełna zgoda. Po stronie atutów Tomka dodałbym bym jeszcze tzw. inteligencję ringową.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-07-2010 00:22:41 
Ironmen przecież pisałem, że te aspekty "nie czysto" bokserskie są na korzyść Adamka, ogólnie według mnie boksersko lepszym pięściarzem jest Haye. Adamek nie ma też świetnej obrony(chociaż może troche lepszą od Haye).
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-07-2010 00:22:50 
To była by walka roku !!!

i wiem że Tomek pokazał by krzykaczowi jak wyglądają deski z bliska !!!!

Trzymam kciuki za to aby doszło do tej walki !!

Gdyby udało się zdobyć Adamkowi ten pas, bankowo mielibyśmy walkę unifikacyjną z Kliczką !!

ale były by emocje !!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 00:24:28 
KapralWiaderny zgadza się inteligencję zapomniałem dodać :)

A dla Haye trash talk przed walką
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 00:27:10 
Nie wiem czemu ale moim zdaniem w walce z Solisem bardziej obawiałbym się o Tomka niż w walce z Haye. Oczywiście nie mówiąc o Władzie, Vitek już stary i powoli powinien już się pożegnać z boksem bo widać z walki na walkę, że coraz bardziej rdzewieje, tylko stary Vitek i tak 99% czołówki HW wypstrykałby dziś i to jest chore
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-07-2010 00:27:29 
Ironmen Solis w swojej "wielkiej formie" nie miałby szans zarówno z Haye jak i Adamkiem. Na samym talencie daleko się nie ujeżdża(wiem to z autopsij).
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 19-07-2010 00:31:44 
Ironman - to dobra charakterystyka obu pięściarzy i wychodzi na to że Adamek ma więcej atutów, ale co to znaczy lepszy cios, silniejszy znaczy? , Heye używa mało lewego prostego bo bazuje na ruchliwości szybkości, mobilności w ringu i balansie, to przy wyrównanej walce dałoby dodatkowe punkty Adamkowi, w sumie nie ma co gdybać, ja nie wierzę w to że Haye zdecydowałby się na walkę z Adamkiem, co do Solisa to pisałem w kontekście jego walki z Adamkiem a nie z Heye, bo Heye to dupa i takiego przeciwnika by nigdy sobie nie wziął
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-07-2010 00:33:25 
Taaa wolał by brać Adamka niż mistrza świata prestiżowej federacji
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 00:37:24 
Nie ma o czym mówić, dla mnie Haye to kurczak i dostał pas za niewolniczy kontrakt. braci K. będzie omijał szerokim łukiem, będzie wybierał sobie emerytów i rencistów, aż ludziom to się znudzi i będzie musiał zaryzykować. Nie ujmuje chłopakowi talentu i siły ciosu. Ale nie szanuje się pięściarzy co dużo krzyczą a mało robią
 Autor komentarza: bonkers
Data: 19-07-2010 00:40:53 
Solisa niedługo będą wnosić na ring bo sam nie wejdzie, poza tym każde oderzenie w okolice brzucha grozi tym że mu się odbeknie, klient dostaje frytką w oko i tragedia gotowa...
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 00:42:36 
"klient dostaje frytką w oko i tragedia gotowa..."

hahahahaha :)
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 19-07-2010 00:47:34 
Myslalem o mistrzostwie w przyszlym roku ale jesli bedzie szansa to Tomek musi Ja wziasc.Ale emocje!!!!!
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-07-2010 00:51:08 
Jeżeli Haye chce coś pokazać, to Adamek w tej chwili dla niego jest jedyną alternatywą. Wygrana z Góralem i wkręcenie się Heya przez tą wygraną do HBO mogłaby zaowocować walką z Władkiem transmitowaną w USA przez tą właśnie stacje. A to byłaby już niebotyczna kasa
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 19-07-2010 03:40:22 
Jakie emocje,jakie KO? O czym mowicie?
Adamek to dobry bokser(nie twierdze ze nie),ale ktos znany juz kiedys powiedzial ze jego walki sa jak dlugi film na ktorym sie zasypia.
Mozna pominac te walke(bo haye tez caly czas na wstecznym)i wlaczyc na ostatnie 5min zeby zobaczyc kto wygral na punkty.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-07-2010 07:43:04 
czym wy sie podniecacie skoro wiadomo ze to ostatnia walka na jaka Haye sie zdecyduje - bo i co mialby przez nia osiagnac ani nie zarobi kokosów ani nie zyska wielkiej slawy a ryzyko duze
 Autor komentarza: Adam89
Data: 19-07-2010 08:33:40 
No niestety też sądzę że to tylko takie gadanie, a w końcu Haye i tak nie zaryzykuje i weźmie kogoś łatwiejszego.
Jednak gdyby walka doszła do skutku to emocje, byłyby takie że rozsadza łeb.
 Autor komentarza: provokator
Data: 19-07-2010 08:50:23 
Redakcja coś śpi, bo ta informacja była już w sieci wczoraj rano.

Co do walki. Mimo, że tak kpicie, obrażacie itp. tego Haye, to uważam, że Adamek nie miał by z nim łatwo, jak wam się wszystkim wydaje. Haye to świetny bokser, z rewelacyjną dynamiką, szybkością, a co za tym idzie siła ciosu. Pojedyncze uderzenie ma na pewno lepsze niż Arreola, a raz dobrze trafić, z taką szybkością, jest łatwiej niż całą serią, z szybkością Arreoli. Jeśli by oceniać umiejętności strickte bokserskie to:

Siła ciosu - Haye
Balans - Haye
Szczęka - Adamek
Dynamika - Haye
Szybkość - Haye/Adamek
Praca nóg - Haye/Adamek
Technika - Adamek
Obrona - Adamek
Kondycja - Haye/Adamek (w walce z Walujewem było ok, natomiast z Ruziem coś szwankowało, a u Adamka w walce z Arreolą było ok, a z Estradą coś szwankowało)

Walką na pewno byłaby wyrównana, KO możliwie z obydwu stron. Tak trochę nie rozumiem, dlaczego jedziecie po Haye, że dziadków bierze. Barrett i Bonin, to na przetarcie w HW, potem zaatakował pas, tam gdzie najłatwiej, to logiczne przecież, i obił Ruiza, bo miał narzuconą przez WBA obronę. Podobno sam na walke z Harriosnem się nie zgadza, bo nie chce klepać pięściarza klasę gorszego. W cruiser tam nie unikał nikogo. Przecież to jest bokser, który wychodzi do ringu się bić! Naprawdę myślicie, że ma tak niską samoocenę i nie ma pewności siebie, że Adamka się boi? To się robi powoli śmieszne. Ja uważam, że tak walka się odbędzie.

 Autor komentarza: Hammer5
Data: 19-07-2010 09:11:37 
Uważam, że Adamek to wymarzony przeciwnik dla Haye. Nie oszukujmy się, randka Haye z HW nie idzie po myśli. Ludzie pokładali w nim wielkie nadzieje, a pojedynki i przeciwnicy są delikatnie mówiąc słabi. Adamek jest w ścisłym topie. Ma warunki podobne do Haye i jest to optymalny przeciwnik dla Davida, aby ten podbudował swój wizerunek. Na to licze i wierzę, że będzie wielki bój. David musi sobie wziąć top boksera, bo tym razem zdyskredytuje się zupełnie.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 19-07-2010 09:15:17 
Hay ma szklana szczeke i nie bije kombinacji ciosow, poza tym oboje przyszli z cruser weight, wiec Hay napewno nie ma przewagi w warunkach fizycznych. Poza tym Adamek ma szybsze rece i prace nog ma lepsza. Mysle ze byla by to dla Adamka latwiejsza walka niz z Arreola.
 Autor komentarza: hitman
Data: 19-07-2010 09:42:51 
Haye lepszy od Arreoli? Bez przesady, jeden cios i anglika nie ma!!!

Co do walki mam nadzieje że do niej dojdzie najlepiej pod koniec roku może grudzień Tomek miałby czas na wypoczynek po walce z Grantem
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-07-2010 10:16:19 
provokator
my sie nie smiejemy z umiejetnosci Haye'a bo te jak sam napisales gosc posiada ale z tego ze do tej walki nie dojdzie tak samo jak do pojedynkow z Kliczkami
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-07-2010 10:38:39 

Bzdurą jest pisanie,że Haye boi się Adamka.Na pewno tak nie jest,od dawna piszę,że Tomek jest dla niego przeciwnikiem idealnym na tą chwilę.
W tej konfrontacji David byłby faworytem...

Ps. przestańcie z tym "kurczakiem",w Polskim jęz. nie ma takiego określenia i brzmi to śmiesznie.Mówimy np. tchórz...



 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 10:43:35 
Laik a czym argumentujesz to, że byłby faworytem?

Jak czytam wyżej ktoś napisał, że wydolność Adamek/Haye na równi to nie dowierzam. Jeszcze porównanie walki Haye - Valuev i Adamek - Estrada, zapomniał ten ktoś dodać ilość wyprowadzonych ciosów Adamka i Haye w tej walce, ile razy on uderzał Valueva 6-7 razy na rundę?

Haye nie ma wydolności na 12 rund na wysokim tempie i jego obóz to wie. Chcą na nim zarobić jak najwięcej bo po sromotnej porażce nikt nie będzie chciał go oglądać
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-07-2010 10:53:42 

Ironmen,

Byłby faworytem,bo jest szybszy.Mógłby wypunktować Tomka,ale jakby Tomek go znokautował w pierwszej rundzie,to bym się nie zdziwił :) Haye sprawia wrażenie tak delikatnego,że każdy może go ustrzelić.

Co do wydolności,to się zgodzę,ale zauważ,że Haye nauczył się walczyć ekonomicznie(Walujew)

 Autor komentarza: Laik
Data: 19-07-2010 10:55:05 

Zgodzę się w sensie,że Tomek ma o niebo lepszą wydolność...

 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 11:14:31 
Laik dla mnie szczerze mówiąc w tej walce nie byłoby zdecydowanego faworyta. Pewnie ja jakbym miał wybierać faworyta stawiłbym na Tomka ze względu na sympatię którą go darze ale też ze względów której wyżej wymieniłem. Uważam Tomka za lepszego boksera pod wieloma względami, ale to nie znaczy, ze jestem nieomylny.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 19-07-2010 11:45:23 
Nie wierze w to ze Haye moglby wypunktowac Tomka, bo nie bije kombinacjami wogole, tylko 1-2 ciosy. Jedyna szansa dla niego to K.O. Jednak Adamek ma twarda szczeke co pokazal juz wielokrotnie i jednoczesnie bardzo szybko dochodzi do siebie co pokazuja walki z Banksem i druga walka z Briggsem.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 19-07-2010 12:00:10 
To jakieś ploty zwykłe nie wierze żeby kurczak chciał walczyć z Adamkiem pewnie chce tak samo jak z braćmi czyli wcale a sie robi wielkie halo Adamek by go znokautował do 5 rundy niech nie robią z nas jaj.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 12:02:11 
Fryto666 zgadzam się z tobą tylko powiem ci jedno ani Haye nie walczył z tak twardym zawodnikiem jak Tomek, tak wszechstronnym o takiej precyzji ciosu, szybkości na nogach a również Tomek nie walczył z nikim tak mocno bijącym o tak dobrym balansie (może Dawsnon balans).

Ja stawiam zdecydowanie na Tomka
 Autor komentarza: pankracy
Data: 19-07-2010 12:22:53 
Po tym co wiedziałem w ostatniej walce Heya z Ruizem nie mam żadnych wątpliwości, że Adamek wygrałby to na punkty ewentualnie KO w 2 części walki.Porównajcie sobie szybkość i wszechstronność (technika, praca nóg itp.) Ruiza a Adamka a przecież wszyscy widzieli jak łatwo wchodziły lewe proste Ruiza które ku mojemu zdziwieniu robiły na Heyu duże wrażenie.To świadczy tylko o tym jak delikatnym pięściarzem jest Haye.Natomiast jeśli chodzi o kondycje to wszyscy wiemy, że nie jest to mocna strona Heya a Adamek z rundy na rundę zwiększał by tempo walki.Ja wiem, że David przygotowałby sie o niebo lepiej do walki z Adamkiem z racji tego jak klasowym jest on zawodnikiem jednak nie dawałbym mu zbyt dużych szans w konfrontacji z Adamkiem ba uważam nawet, że Haye nie poradziłby sobie z Arreolą.
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-07-2010 12:45:33 

Gdyby Haye walczyłby jak kiedyś,to dawałbym duże szanse Adamkwi,jednak dziś bałbym się,że walka wyglądała by tak,że Davidek wykorzystując szybkość spierdalałby po ringu,punktował Tomka i wygrał(niezasłużenie)na pkt.
 Autor komentarza: Adam89
Data: 19-07-2010 12:57:01 
Moim zdaniem szanse rozkładają się 50/50. Obaj pięściarze mają niezaprzeczalne atuty, obaj mogą wygrać walkę. W walce z Ruizem Haye nie zachwycał, mimo że wygrał to często przyjmował ciosy, a przecież Adamek jest na pewno od Ruiza szybszy. Choć może Haye trochę Ruiza lekceważył, nie przygotował się na 100%, a to by na pewno nie miało miejsca w starciu z Tomkiem.
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 19-07-2010 13:39:25 
A dla mnie Haye to taka "krzyżówka" Cunninghama i Banksa, Tomasz obydwu pokonał, ale bokser o ich najlepszych cechach może być ciężki do pokonania.Ale Tomasz to myślący wojownik i powinien dać rade...niestety nie wiadomo czy do tej walki kiedykolwiek dojdzie.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-07-2010 13:43:09 
Shinobi masz rację ma słabą szczękę jak Cunn i strach w oczach Banksa :))
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 19-07-2010 14:04:21 
hehe dobre dobre
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-07-2010 14:26:44 
Taa zapewne Adamka by się bał..
 Autor komentarza: pyra90
Data: 19-07-2010 14:46:13 
jeśli dojdzie do tej walki to Haye powinien nauczyć się po polsku tego zwrotu:" waćpan nie bij tak mocno wstydu oszczędz";)
 Autor komentarza: 21ciul2123
Data: 19-07-2010 14:59:49 
Haye nie będzie ryzykował taką walką i stawiam na to że Tomek by go znokautował.Ale u mnie Haye zdobyłby szacunek że nawet wyszedłby z Adamkiem do ringu.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 19-07-2010 17:30:03 
benwetz a co może nie ? hahahahahaha
 Autor komentarza: provokator
Data: 19-07-2010 18:20:51 
No pewnie, że nie. Adamek to świetny bokser, naprawdę rewelacyjny i w wadze ciężkiej też, ale Haye nie ma podstaw żeby się go bać. Tak samo wywodzi się z cruiser, w której nawet mniej osiągnął niż Haye, warunków też mają porównywalne, jak i wszystkie parametry. Pięściarze to pewne swego skurwysyny, nie boją się rywali. Raczej kombinują, czy dana walka się opłaca.
 Autor komentarza: SzogunLBN
Data: 20-07-2010 01:17:34 
HBO napewno dobrze zapłaci za tę walke. Wszystko zależy od haya, jak sie nie sfajda w majtki to bedziemy mieli najciekawsza potyczke wagi ciezkiej w ostatnich latach.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.