KLICZKO-POWIETKIN 11. WRZEŚNIA, HRIUNOW KRYTYKUJE

Walka o pasy mistrzowskie wagi ciężkiej WBO, IBF oraz IBO pomiędzy Władimirem Kliczko (54-3, 47 KO) a Aleksandrem Powietkinem (19-0, 14 KO) odbędzie się 11 września, a nie jak pierwotnie planowano, siedem dni później. Miejsce walki pozostaje bez zmian, odbędzie się ona na stadionie drużyny piłkarskiej Eintracht we Frankfurcie.

O przesunięciu terminu walki poinformował menedżer rosyjskiego pretendenta, Władimir Hriunow, który zdążył już wyrazić swoje niezadowolenie z powodu tej decyzji. - Informację o zmianie terminu przekazała nam kompania Klitschko K2. Ten wybór jest dla mnie, delikatnie mówiąc, dziwny, ponieważ wszyscy pamiętamy o tym, co wydarzyło się dokładnie dziewięć lat wcześniej od tej daty. W obozach obu pięściarzy mamy sporo Amerykanów, warto wziąć to pod uwagę - oświadczył Hriunow.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Srogi
Data: 07-07-2010 13:36:07 
Nie zapominajmy o IBO!
 Autor komentarza: tysiok
Data: 07-07-2010 14:01:45 
stawiam na Povietkina (zresztą nie od dziś)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-07-2010 14:06:51 
Władymir przez TKO
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-07-2010 14:06:58 
wygra Władek
 Autor komentarza: neQ
Data: 07-07-2010 14:08:11 
Povetkin padnie na deski, albo po prostu zostanie wypunktowany przez Wlada. No ale jak Saszka zrobi to samo co Sanders no to będzie w drugą strone wygrana.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-07-2010 14:16:55 
Patrząc na walki Sandersa i Povetkina,Szaszka tego raczej nie zrobi...

Ale Saszka,to dobry bokser,będzie niezła walka...
 Autor komentarza: darszal
Data: 07-07-2010 14:25:41 
Wieczny pretendent wkoncu powalczy o tytul :) Sasza pewnie bedzie mial pelne pory haha:) Szykuje sie mam nadzieje ciekawa walka. Prawdziwy pretendent kontra mistrz be sciemy i nie po ukladach. I tak powinno byc a nie jak Haye dostal walke z Nikosiem bo pokonal kilku bumow w ciezkiej a i tak niw wygral z Bestia.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 07-07-2010 14:28:38 
To będzie najtrudniejsza potyczka dla Włada od 5 lat kiedy szczęśliwie wygrał z Peterem .Od tamtego czasu albo walczył z kelneroAustinami , wypalonymi BrewsteroByrdami albo o 3/4 mniejszymi,krótszymi i lżejszymi SułtanoCzagajewami .
Dla Povietkina wszystko to co najlepsze dopiero przed nim , ma wszystko żeby wygrać z Władem . Dostał szanse i wg mnie powinien ją wykorzystać najlepiej jak potrafi .
Kto do k###y nędzy ma z nimi wygrać jeśli nie Sasza,Adamek czy Solis ?!
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 07-07-2010 14:33:34 
TYSIOK

Popieram w 100% , też w tych 3 bokserów wierzę jedynie,żadnych pseudomistrzów Haye'ów ,Wałków ,ani tymbardziej Ruizów czy Holyfieldów wypalonych dziadków~!
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-07-2010 14:53:30 
Sasza nie zrobi tego, co Sanders, bo Władek nie jest już tym samy zawodnikiem, którym był kiedyś. Inteligentniejszy, lepiej korzysta ze swoich warunków, ma potworną siłę i ogromne doświadczenie. Zna swoje możliwości...mówiąc w skrócie. TKO na A.P., w najlepszym razie dla Povietkina...UD dla Kliczki.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-07-2010 14:56:57 

Zgadzam się z tym co napisał Tonka.

 Autor komentarza: Lider
Data: 07-07-2010 14:58:09 
Napisałem na blogu o tym kto może aspirować do braci Kliczko.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 07-07-2010 14:59:25 
Obawiam sie ze walka bedzie miala identyczny przebieg jak ta z Chagajewem..Saszka na poczatku troche moze poskacze , troche bedzie probowal az Wladzio ustawi go prawym prostym na reszte pojedynku..Wiec zakladam ze w najlepszych okolicznosciach Saszka moze nie da sie znokautowac..Nie sadze aby to wygral, poprostu to nie jeest typ boksera, ktory moze Kliczce zagrozic..Wladka moze pokonac twardy , szybki punczer, ktory dotad bedzie proboiwal dostac sie do jego szczeki az mu sie to w koncu uda..
 Autor komentarza: Tomek1950
Data: 07-07-2010 15:03:29 
Sasza to tchórz, nie zaryzykuje w pojedynku, przez 99% czasu będzie schowany za podwójną gardą
obym się mylił, marzy mi się czysty cios na szczęce Włada i KO... jak już mówiłem marzy mi się ;)
 Autor komentarza: Olaf
Data: 07-07-2010 15:45:05 
Mam przeczucie, że Powietkin wyjdzie tylko po to by się nie dać znokautować. Będzie stał za podwójną gardą całe 12 rund i będzie się chwalił jaki jest twardy.
 Autor komentarza: mixtype
Data: 07-07-2010 15:51:26 
Mam nadzieje że to będzie ciekawa walka a nie jak inne z góry przesądzony wynik.Chociaz żeby Povetkin się troche postawił Władowi i zaryzykował bo jak nie to wyjdzie jak zawsze.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-07-2010 16:00:18 
Jedyna szansa Povietkina na pokonanie Wladimira zdaje sie byc przejscie do poldystansu gdzie Saszka posiada wieksze atuty od Kliczki.Albo szybkie skracanie dystansu zadawanie serii ciosow i odskok bez nadziania sie na czysty cios,w teorii nic prostszego w praktyce uwzgledniajac atuty Rosjanina i Ukrainca zadanie bardzo ciezkie.Povietkin to bardzo dobry technicznie piesciarz,chyba nawet nieco lepszy niz Czagajev i Ibrahimov ktorzy maja podobne gabaryty do niego,ale gladko przegrali z mlodszym Kliczka.Niestety nie widzialem zadnej walki Saszki z zawodnikiem przypominajacym gabarytami Kliczke i rownie silnym.Moge jedynie opierac swoje zdanie o nim na podstawie walk z piesciarzami mniejszymi ale dobrymi technicznie jak Bird i Czambers,badz porownywalnych rozmiarow jak Mora czy Nolan i paru innych noname przynajmniej klase gorszymi.
Povietkin dobrze porusza sie w ringu,ma dosc szybkie rece,zadaje serie ciosow,w poldystansie bije duzo na korpus,czesto uderza bezposrednim lewym sierpowym,jest dosc twardy,ma niezly podbrodkowy,mysli w ringu,cios sredni ale potrafi znokautowac jednym uderzeniem.
Walke przegra bo jest za maly,za malo agresywny,bije za slabo zeby Wlad sie go bal,ma za male doswiadczenie w walkach mistrzowskich.Na dzien dzisiejszy jego szanse oceniam na 20%
 Autor komentarza: unlocer
Data: 07-07-2010 16:13:18 
andrewsky
W pełni sie z tobą zgadzam.Aby Sasza miał szanse wygrać z Władkiem musiałby iść na całość a oto go nie podejrzewam.On nie jest ryzykantem. Przegra jeszcze w szatni.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-07-2010 17:55:05 
andrewsky analiza git


to po co ja mam tą walkę oglądać-tak będzie jak mówisz
 Autor komentarza: championn
Data: 07-07-2010 18:22:26 
mam takie pytanie. czy w boksie mozna cały czas chodzić z wyprostowaną rękom...???
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-07-2010 18:22:54 
Hammerfist
To tylko teoria,boks to naprawde nieprzewidywalna dyscyplina sportu.Moze Povietkin zademonstruje cos czego ja u niego nie zauwazylem,albo nie mial on jeszcze okazji zeby to pokazac.Pomimo ze nie jestem fanem Saszki to zyczyl bym sobie emocjonujacej walki.Ostatni przeciwnicy Wladimira przegrywali walke juz w szatni,albo po pierwszym mocnym ciosie ktory doszedl celu.Wladek sam z siebie nie stworzy widowiska bo to nie tego rodzaju zawodnik.Najlepsze walki z jego udzialem jakie widzialem to te ktore przegral(sanders,Brewster1),albo z odrobina szczescia wygral(Peter,Thompson).Tak naprawde to teraz dopiero sie okaze czy Povietkin jest w stanie zostac mistrzem swiata czy na zawsze pozostanie piesciarzem z piekna karta amatorska i wiecznym pretendentem jako zawodowiec
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 07-07-2010 18:39:55 
"mam takie pytanie. czy w boksie mozna cały czas chodzić z wyprostowaną rękom...??? "
Z rekom na pewno nie a z reka tez nie;)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-07-2010 18:41:43 
"To tylko teoria,boks to naprawde nieprzewidywalna dyscyplina sportu"

Z Kliczkami trudno o nieprzewidywalnosć (jab).

Povetkin nie jest takim czołgiem jak Peter czy Sanders,gabarytów nie ma...


True only 20 %

Chyba,ze

"Moze Povietkin zademonstruje cos czego ja u niego nie zauwazylem,albo nie mial on jeszcze okazji zeby to pokazac"

Wątpie,ale jakieś szanse są.
 Autor komentarza: wojt3k
Data: 07-07-2010 18:45:14 
Abstrahując od szans, termin wybrali fatalny. Mam nadzieję, że to zmienią, bo protesty będą spore i walka zamiast pozytywnych emocji będzie kontrowersyjna negatywnie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 07-07-2010 18:52:21 
A co ma piernik do wiatraka??..Walczy Rusek i Ukrainiec wiec ten termin to ich chyba nie dotyczy zbytnio..Zreszta to nie jest jakis festyn tylko walka bokserska, nikt tam nie bedzie balowal tylko bede walczyc..Co to ma do rzeczy ze u Amerykanow polecialy dwie wieze, w dodatku z nie do konca znanych przyczyn???..
 Autor komentarza: wojt3k
Data: 07-07-2010 18:55:41 
Nie do końca znanych przyczyn? to samolotów nie pamiętasz? :/ Poza tym w artykule podali, że będzie w to związanych dużo Amerykanów. No nie jest to dyskoteka, ale szacunek do ofiar moim zdaniem powinni okazać.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 07-07-2010 19:01:37 
wojt3k
Samoloty to telewizja amerykanska podaje..A telewizja amerykanska to duzo rzeczy roznych nam serwuje ale nie do konca zgodnych z rzeczywistoscia ale to kwestia ich wyjatkowo brudnej polityki a to nie portal o polityce..
Jasne ze szacunek dla tych co tam zgineli niewinnych ludzi..Mysle jednak ze pojedynek bokserski nie ma zadnego zwiazku z te tragedia..Chcac tak myslec to kazdego dnia znalazla by sie jakas swiatowa tragedia..Nie mielibysmy w ogole walk..Zreszta Ameryka to nie pepek swiata..
championn
Sa przepisy i nie mozna walczyc z wyciagnieta lewa reka..pewnie chodzi Ci styl Wladka , ktory balansuje troche na krawedzi miedzy tymi przepisami??
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-07-2010 19:32:05 
A jak by walka byla 1 wrzesnia to my Polacy tez mogli bysmy miec focha:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 07-07-2010 19:35:46 
Hammerfist
Z ta nieprzewidywalnoscia to mialem raczej na mysli Povietkina:):);)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 07-07-2010 19:38:19 
1 wrzesnia?? no gdzie toc to nie do pomyslenia;)))
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 07-07-2010 22:38:55 
CALUJA SIE niby mistrzowie po kutas... Tomek ustawi baranow w szeregu
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 07-07-2010 22:54:29 
ps.chcialbym spotkania tego barana z Tomkiem,wyplul by wtedy te gatki ze Adamek to nie ciezki,Tomek upokozylby tego zalosnego ciezkiego.
 Autor komentarza: shybqi
Data: 08-07-2010 09:13:45 
Kolejny bokser idzie na zakonczenie kariery :d Powietkin to zaden bokser jest daleko za kliczkami, hayem adamkiem i mysle ze nawet arreola by sobie poradzil z nim
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-07-2010 09:29:24 
Povietkin niema szans z Władimirem Kliczko. Przegra na punkty albo przez tko. Na Władimira trzeba by kogoś takiego jak David Haye czy David Tua. Haye cały czas unika braci Kliczko a Tua napewno chciałby zawalczyć z którymś z braci Kliczko. Bardzo chciałbym obejżeć walkę np Władimira z Tuą. Napewno była by to bardzo ciekawa walka:-o
 Autor komentarza: Klimek
Data: 08-07-2010 12:15:47 
@Daro603

właśnie dlatego Bloodworth mówi, że chciałby mieć dwóch mistrzów, Adamek zawalczyłby z Hayem bądź z Vitem K, a Tułowski zająłby sie Władymirem...
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-07-2010 13:21:38 
Klimek Tak tak tylko że Adamek niema żadnych szans z braćmi Kliczko. Jedynie mógłby zostać mistrzem świata pokonując Davida Haye. David Tua jest napewno lepszym bokserem od Adamka, więc dużo większe szansę z braćmi Kliczko on by miał... Bardzo ciężko Adamkowi będzie zdobyć pas mistrza świata wagi ciężkiej. David Haye też łatwo się nieda:-o Oby doszło do walki Adamka z Hayemakerem.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-07-2010 13:25:11 
"tylko że Adamek niema żadnych szans z braćmi Kliczko"
Więc napiszmy do Adamka petycję "Panie kończ pan bo pan nie ma szans"


irytują mnie na maksa takie wpisy ...ehh
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-07-2010 13:37:35 
Niestety jak narazje to nikt niemoże pokonać żadnego z braći Kliczko. Myślałem że Eddie Chambers da radę Władymirowi, ale niestety skończyło się to wiadomo jak... David Tua mógłby powalczyć z Władymirem albo Witalim Kliczko, ale było by mu bardzo ciężko to wygrać:-l
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-07-2010 13:44:23 
tysiok A może powiesz że ja niemam racji?. Dużo lepsi bokserzy przegrywali z braćmi Kliczko, więc Adamek z nimi niema szans i tyle. Adamek może z np Witalim wytrzymać pełne 12rund ale napewno przegra na punkty. Niestety jak narazje to nikt nieda rady braciom Kliczko:-l Ja bym bardzo chciał żeby ktoś ich pokonał!.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.