WITALIJ DAJE OSTATNIĄ SZANSĘ

Witalij Kliczko (40-2, 38 KO) już raz utarł nosa olbrzymowi i zamiast Nikołaja Wałujewa (50-2, 34 KO), to nasz Albert Sosnowski stanął w szranki z mistrzem federacji WBC wagi ciężkiej. Minęło kilka miesięcy i champion nie zmienił swojego stanowiska, oferując Rosjaninowi półtora miliona dolarów i ani centa więcej. Starszy z braci Kliczko zagroził, iż jest to ostatnia taka propozycja i jeśli nie zostanie ona przyjęta, wówczas wybierze sobie innego rywala z czołówki rankingu. Witalij spotkał się nawet ostatnio osobiście z Wałujewem, by na spokojnie porozmawiać o możliwej walce pomiędzy nimi.

- Zaoferowałem mu półtora miliona dolarów i nie zamierzam się targować. Jeśli odrzuci tę propozycję, to zaboksuję z kimś z czołówki rankingu WBC. Nikołaj ma szansę walczyć o najważniejszy pas, który wcześniej posiadali Muhammad Ali, Mike Tyson czy Lennox Lewis i to powinna być dla niego wystarczająca satysfakcja - powiedział obchodzący niedługo 39. urodziny Kliczko.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Luton
Data: 23-06-2010 16:27:36 
pogonić tych sauerlandów i kingów. Mistrz świata jedzie do rywala prosić go o walke. jaja
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 23-06-2010 16:45:36 
Racja. Prawdziwy pas jest tylko jeden. World Boxing Council. I jeden jest tylko mistrz świata - Witalij Kliczko. Reszta mistrze drugiej kategorii
 Autor komentarza: URB
Data: 23-06-2010 16:46:13 
Wałujewa miejsce jest w cyru albo w zoo .Przecież to nie jest człowiek tylko jakis neandertalczyk.Witek jakby chciał to by go zniszczył w max 3 rundy.
 Autor komentarza: URB
Data: 23-06-2010 16:48:10 
Ale zrobiłby to pewnie dłużej ,żeby widzowie później nie marudzili tak jak po walce pudziana z najmanem ,ze za co pieniadze zaplacili hehe
 Autor komentarza: xionc
Data: 23-06-2010 16:48:14 
Nie do konca. W statusie organizacji z reguly jest mowa o podziale zyskow. Jesli przeciwnicy nie potrafia sie dogadac, to powinno byc chyba 60-40 czy 70-30. Jesli Witalij ma zarobic 50M EUR, to czemu Walek mialby sie zgodzic na zestaw 1.5M + satysfakcja? Jesli nie dogada sie teraz to moze liczyc na obowiazkowa obrone i podzial zyskow zgodny ze statutem. Oczywiscie Witalij moze sie na to nie zgodzic, zwakowac pas i walczyc o pietruszke, ale taka sytuacja tez jest mu nie na reke.Obaj maja swoje karty przetargowe i graja nimi do konca. Tu chodzi o duze kwoty.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 23-06-2010 16:48:32 
czyli Don King i Wałujew znowu kręcą, chyba do tej walki nie dojdzie i skończy sie na walce z Solisem
 Autor komentarza: SWJar
Data: 23-06-2010 17:15:42 
To jest biznes, satysfakcja to za mało za obity łeb. Vałek pochłania takie ilosci pożywienia i musi kupowac ciuhy na zamowienie, że 1,5 mln nie wystarczy do konca zycia, bo pewnie juz by nie boksował po sromotnej porażce przez ko
 Autor komentarza: Luton
Data: 23-06-2010 17:25:20 
SW.Jar

Wałujew z tego 1.5mln dostanie dla siebie najmniej przy dzieleniu łupów.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-06-2010 17:46:05 
Cała polityka Kinga. Wygląda na to że Wałek siedzi w niezłym kanale. Cos jak niedawno Cunningham.
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 23-06-2010 17:47:26 
Drobna uwaga

Kliczko powiedział teraz 1,5 mln $ i ani centa więcej
być może to tylko jakaś nieścisłość w podawanych informacjach
ale
ostatnio Kliczko proponował 2,5 i King ( nie Wałujew ) się zgodził
a teraz Kliczko mówi już o 1,5

to tylko taka drobna uwaga
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-06-2010 18:12:50 
Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 23-06-2010 17:47:26
Drobna uwaga

Kliczko powiedział teraz 1,5 mln $ i ani centa więcej
być może to tylko jakaś nieścisłość w podawanych informacjach
ale
ostatnio Kliczko proponował 2,5 i King ( nie Wałujew ) się zgodził
a teraz Kliczko mówi już o 1,5

to tylko taka drobna uwaga


No tyle że jak Witek krzyczał 2,5 to "dziadek" jak pamietam chciał 4 bańki.

taka drobna uwaga :)
 Autor komentarza: endriu
Data: 23-06-2010 18:45:01 
No właśnie przy pierwszym podejściu było oferowane przez Władka 2,5 mln. Teraz bańka mniej, czyżby Witold się wkurzył coś mi tu nie gra
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-06-2010 19:06:57 
Hmm troszke Vitek nie ma racji..Bo dlaczego to jeden ma zarobic na walce 1 milion a drugi 20???..Vito dobrze wie ze nie boksuje sie za darmo a Wal tanio skory nie sprzeda, bo ta walka to bedzie koniec kariery Rosjanina..
 Autor komentarza: sknerus
Data: 23-06-2010 19:22:20 
lukaszenko`-na KLiczków przychodza tłumy,a Waluev to wytwór niemieckich promotorów jest atrakcyjnym przeciwnikiem tylko ze względu na warunki fizyczne.Umiejetnosci ma marne.TO że Valuev był mistrzem to zasługa wałka,a nie jego.W jego rekordzie powinno byc kilka porażek..1,5 bańki to dla "king konga" najwieksza gaża,która powinien przyjac bez zastanawiania tylko jest jedno ale-pazerny DON KING/któremu wiecznie mało/.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-06-2010 19:25:16 
sknerus
Tak to o czym piszesz to prawda..walke i spektakl bokserski tworzy jednak dwoch bokserow a nie jeden..Vitek potrzebuje w tym przypadku Walka dla zrobienia duzego szol i efektownego zwyciestwa..niech wiec sypnie troszke grosza bo ja za duzo tych oponentow dla Kliczki, zamiast Walka to tez nie widze..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-06-2010 19:27:03 
Po za tym skoro nikomu nie znany Albert dostal za walke 1 mln dolarow to niby Wal, byly mistrz swiata tylko pol banki wiecej???..nie sadze zeby to bylo sprawiedliwe..
 Autor komentarza: bonkers
Data: 23-06-2010 19:38:16 
też uważam że to niesprawiedliwe
takie beztalencie jak Vałujew powinien mieć stawkę dyskotekowego bramkarza
 Autor komentarza: sknerus
Data: 23-06-2010 19:46:02 
lukaszenko-Kliczko walczac z Sosnowskim pokazał ,ze bezwzgledu na jakośc przeciwnika jego Show zarabia kupę kasy/nipotrzebny jest do tego Valuev itp.Klczkowie sa organizatorami swoich walk i nikt nie powinien stawiac ich warunków.Pozatym kariera Valueva jest teraz w "dupie"rewanz z Haye przepadł-2,5 banki od Vitka odrzucone.Musi brac co jest z pocałowaniem reki,bo wiekszej kasy juz nie zarobi.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-06-2010 19:50:51 
20 do 1 to przesada bylo nie bylo w jaki sposob zdobyl ten pas czy przez wałek czy nie mistrzem niestety byl a to czy przyciaga tlumy czy nie to sprawa drugo planowa na moje patrzac z drugiej strony z jakiej okazij wit ma dostac 20 a niko sie ma zadowolic tylko 1,5 lekka przesada
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-06-2010 19:54:07 
a tak na moje to nawet wit ani jego brat nie zasluguja na tak wysokie gaże
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 23-06-2010 19:56:58 
Niech kręcą nosem dalej. Następna oferta bedzie opiewała na 1 milion.
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 23-06-2010 20:25:36 
Do tej walki na 95% nie dojdzie. Jeśli się dyskutuje ze zdziadziałym i "nienormalnym" promotorem oraz z rzekomym przeciwnikiem, który nie pali się do walki to co tu mówić o jakimkolwiek porozumieniu.
Te żałosne negocjacje szybko się nie skończą bo wiadomo o jaką kasę tu chodzi, lecz niestety czas leci a Witalij chce sobie dorobić do emerytury więc nie będzie czekał w nieskończoność i myślę, że za jakiś czas weźmie sobie inną ofiarę.
Valuev i tak jest już skończony, nie jest też najmłodszy a poza tym długo nie walczył, więc jak chciałby trochę zarobić to oferta Kliczki (choć niesprawiedliwa) jest i tak dla niego korzystna. Dojdzie do tego że i tak za jakiś czas powie że z powodu braku ofert zmuszony jest zakończyć karierę.
 Autor komentarza: TDI
Data: 23-06-2010 20:54:16 
Popieram , Olbrzym wie co robi , odrzucając 1,5 mln $ i pewną przegraną.
Wit jest bardzo chciwy na kasę , te gaże dla rywali są czasami śmieszne , w porównaniu ile mistrz zarobi.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 23-06-2010 21:27:50 
lewiss32
Tylko nie zapominaj kto to wszystko organizuje.Wałek ma tylko przyjechać i zawalczyć a cała reszta jest na głowie Witka i Władka.Jak by Floyd organizował swoje walki to zarabiał by trzy razy więcej niż zarabia.Po za tym Witek daje mu 1.5 miliona ale i szanse na tytuł .Jeśli to on go będzie posiadał to on będzie dyktował warunki z kim i za ile.Wiec jak dla mnie wszystko jest ok.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-06-2010 21:47:14 
rysiuzdw-organizacja swoja droga,kazdy ma swoja cene niestety tak jak ktos wspomnial tutaj jezeli nasz albert dostal 1mln$ a nie byl mistrzem a niko mial tytul to ma sie godzic na 1,5 mln bez przesady.wiem niko wielkiego show nie robi ani nie pokazuje ale patrzac z innej perspektywy to sa ochłapy
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-06-2010 22:02:24 
Rysiuzd-co do twojego przykladu floyda wierz mi ze skoro floyd dajmy na to bierze srednio 30 baniek potem jak mowisz moglby wyciagnac miedzy 60-90 to napewno w najgorszym wypadku jego przeciwnik dostalby przynajmniej 10% tej kwoty a niko nawet tego nie dostaje
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 23-06-2010 22:29:39 
lewiss32
Floyd zarabia tyle ale z kim z Oscarem z Mosleyem z samą czołówką i jak zarobił Mosley wcale nie takie kokosy w porównaniu do Floyda. .A wcale nie jest powiedziane ze Witek zarobi 25 lub wiecej baniek .A jak zarobi 15 to Wałek będzie miał twoje 10 %
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 23-06-2010 22:56:14 
Przykre jest to, że przy okazji każdej niemal walki są kłótnie o pieniądze. Czy naprawdę nie można usiąść w zaciszu gabinetów i negocjować? Ciągle pożywka dla brukowców.. Majtki Paris Hilton, brak majtek Britney Spears i w tej samej kolumnie, że Vitek daje 1,5 mln dla Mikołaja, a Floyd chce 15 testów, a Manny zgadza się na 13... A takie federacje jak UFC tylko czekają i zacierają ręce, bo tam jest obecnie mniej kunktatorstwa.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-06-2010 23:03:57 
rysiuzdw-a z reszta co to nas obchodzi nie nasz cyrk nie nasze malpy niech walcza lub nie wedlug mnie moga sie spierac ile chca nie moj problem
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 24-06-2010 00:26:25 
Walemu co prawda nie nalezy sie taka kasa ale patrzac to dziwicie sie? bo ja nie a to dlatego ze ktos poruwnal tu Sosnowskiego i naprawde jest krzywdzaca ta gaza ale mimo to Dragon powinienen dostac 2 banki za dobra postawe i tak serio to nienawidze Walujewa ale panowie to czyms smierdzi?
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 24-06-2010 01:18:31 
lewiss32
Masz rację nie ma co dyskutować ,bo szczegółów i tak nie znamy .
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 24-06-2010 08:25:12 

I bardzo dobrze, chciałbym żeby się nie dogadali. Ta walka nikomu nie jest potrzebna, ot kolejne "widowisko", teatrzyk z ułożonym scenariuszem.

Walka Klitschko vs Solis powinna się odbyć zamiast tego cyrku.

 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 24-06-2010 08:58:39 
>"Walka Klitschko vs Solis powinna się odbyć zamiast tego cyrku."

Ze sportowego punktu widzenia ta walka jest zasadniejsza, ale z Wałujewem byłaby ciekawsza, a już na pewno budząca większe emocje.
Co do kasy dla Wałujewa myślę, że oferta jest niepoważna skoro kelner (w tym wypadku Dragon) dostał za walkę milion!
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 24-06-2010 09:13:50 

Jan,

Co do kasy zgadzam się z Tobą, oferta Vitalija jest naprawdę niepoważna dla bądź co bądź byłego mistrza świata (gdzie kliczko prawdopodobnie zgarnie 10 razy więcej albo i lepiej).

Co do samej walki, to będzie to nudne jak flaki z olejem, z góry przesądzone "widowisko".

 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 24-06-2010 09:33:06 
KidDynamite
Tylko pamiętać należy, że boks zawodowy, to w zasadzie nie sport, lecz właśnie widowisko, a już na pewno w Niemczech. Dlatego walka z gigantem powinna przyciągnąć więcej gapiów niż taka mistrzem olimpijskim Solisem ;)
A z drugiej strony na walkę Kliczki i tak przyjdą całe rzesze niezależnie z kim by nie zawalczył :D
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-06-2010 09:38:59 
KidDynamite
Hmm czy ja wiem czy ta walka bedzie taka nudna??
Spojz Vitalij po raz pierwszy bedzie walczyl z takim duzym gosciem..Od dlugiego czasu tez rywal jest jednak w miare wymagajacy..jasne ze wszyscy bedziemy liczyli na gladkie wypunktowanie badz KO na Wale, jesli sie to stanie to tez nie bedzie nudne bo bedzie po raz pierwszy..Stac sie jednak nie musi bo Walujew moze takze dac opor Vitalijowi, ma ku temu w koncu warunki..To nie maly Johnson, Albert ze sie nie dokopia do glowy Kliczki..
Moim zdaniem akurat ta walka moze byc jedan z ciekawszych w dzisiejszej wadze ciezkiej..Dwoch zjawiskowych bokserow razem na ringu, to naprawde moze byc niezly pojedynek..
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 24-06-2010 10:39:17 

Lukaszenko,

Ja uważam, że będzie to brzydka, nudna walka pełna klinczy i skończy się na punkty wysoko dla Vita lub po prostu w końcowych rundach Valujev nie wyjdzie do kolejnej.

Jakie atuty oprócz warunków fizycznych (które w przypadku tak wysokiego pięściarza jak Vitali odgrywają drugorzędne znaczenie) ma Valujev ?

Po stronie Vitalija jest doświadczenie, szybkość, technika, odporność na ciosy. To raczej Valujev nie walczył z tak wysokim bokserem, który nie będzie miał problemu z ulokowaniem ciosu na jego dużej i wolnej głowie, to będzie pokaz bosku ze strony Vitka i bezradności ze strony Valujeva, który zostanie niemiłosiernie wypunktowany i obity.


 Autor komentarza: xionc
Data: 24-06-2010 11:54:39 
Nie do konca na temat, ale taki oto link o Wladimirze:

http://film.onet.pl/zwiastuny/0,69303,,,322,fotonews.html
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-06-2010 12:17:08 
"to będzie pokaz bosku ze strony Vitka i bezradności ze strony Valujeva, który zostanie niemiłosiernie wypunktowany i obity."
W zasadzie tez mam takie przeczucie i czy to nie bedzie ciekawe;)???
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-06-2010 13:07:24 
łukaszenko
chcesz oglądać boks czy Cyrk? :)
facet robił karire na tym że jest rosyjskim wielkoludem i nikim więcej
boksersko jest cienki jak zupa w PRLowskiej zakładowej stołówce
będziecie chcieli takich walk będzie więcej takich lasu wychodzić a jak zabraknie to zacznie się ich chodować
a potem się będziecie martwić że boks upada i zastanawiać się czemu...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-06-2010 13:40:41 
"boksersko jest cienki jak zupa w PRLowskiej zakładowej stołówce"
Hhehee..dobre chaslo;))
Powiem tak..chetnie te walke obejze ze wzgledu na to ze dla Vita rywali ciekawych zbytnio nie widze w tej chwili..Haye walczyc nie chce, Adamek ma Granta, Solis gruby..Z kim Vito ma walczyc??..Klepnac znowu boksera typu Sosna??
Co do Wala jasne ze nie jest on jakims wirtuozem ale jest jakims tam zjawiskiem i choc moze nie bedzie to boks na najwyzszym poziomie sportowym to wole juz taka walke niz ostatni rezyserowany spektakl w obronie pasa WBC..
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-06-2010 15:40:30 
niech już lepiej klepnie tego kubańskiego prosiaczka...
może wbić też kołka Boytsowa albo Petera tłuc znowu
inna sprawa że w WBC czyjś ponury żart doprowadził do tego ,że Vałujew jest tam na numerze 2 mimo ,że ostatnio przegrał walkę a właściwie to nawet dwie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-06-2010 16:02:15 
Niemcy Boytsowa na Kliczke nie puszcza bo by mu kariere zlamal..Kubanski prosiaczek watpie zeby zrobil forme( schudl)..
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 24-06-2010 16:06:28 


"boksersko jest cienki jak zupa w PRLowskiej zakładowej stołówce"

Bonkers dobre:) Coś ala "jego obrona śmierdzi jak dworcowa knajpa" p. Kostyry :)

Wracając do tematu, rzeczywiście posucha jeśli chodzi o ewentualnych rywali stricte z rankingu WBC...:

Rank 1. Solis (chyba najlepszy możliwy wybór, gdyż jak sam Vitali twierdzi będzie brał "kolejnego z listy", do tego Solis sam się prosi atakując Vitka - walka którą najbardziej chciałbym zobaczyć).

Rank 2. Valujev - Niemiecki Cyrk.

Rank 3. Povetkin - niedługo termin z Władem.

Rank 4. Boystov - jakaś opcja niby jest, ale czy będzie zainteresowanie tą walką to inna sprawa.

Rank 5. Adamek - walka z Grantem.

Rank 6. Rossy - bez komentarza...

Rank 7. Banks - po tym co pokazał ostatnio, nie jest godzien i chyba gotów do walki o mistrzostwo, dodatkowo etatowy sparing partner braci.

Rank 8. Peter - dostał już szansę i chyba dąży do rewanżu z Władem.

Rank 9. Briggs - jak tylko zacznie walczyć więcej niż 3 rundy i kogoś pokona, bo biciem wraków Calloweyów, których leje nasz cruiser trochę się ośmiesza.

Rank 10. Thomson - kontuzja

Rank 11. Arreola - dostał szansę, takiej walki teraz by nie wziął, a i sądząc po przebiegu tej poprzedniej w ogóle by się nie sprzedała.

Rank 12. Liakhovich - bez komentarza.

Rank 13. Gomez - dostał szansę, leje kelnerów.

Rank 14. Albert

Rank 15. Gavern - bez komentarza

 Autor komentarza: lewiss32
Data: 24-06-2010 17:27:26 
cóż powiedziec wit ma przerypane nie ma nikogo aby zweryfikowal tak na serio jego prawdziwe umiejetnosci nikt nie chce podjac rekawicy jedna wielka lipa
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-06-2010 21:47:46 
KidDynamite
Kostyry i jego twórczości normalny łeb nie udźwignie :D
ale chyba warto wprowadzić troche wesołości w temat niewątpliwie smętny...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.