'TYGRYS' PRZED CIĘŻKIM ZADANIEM

Po porażce z Władimirem Kliczko, Tony Thompson (34-2, 22 KO) zanotował trzy zwycięstwa przed czasem, w tym z dwoma liczącymi się nazwiskami - Chazzem Witherspoonem (TKO 9) oraz Owenem Beckiem (TKO 4). Obchodzący w tym roku 39. urodziny "Tygrys" kolejny pojedynek stoczy 19 czerwca, mając za rywala twardego Friday'a Ahunanye (24-6-3, 13 KO).

Rok starszy Nigeryjczyk ostatni raz walczył pod koniec marca, przegrywając, ale tylko na punkty, z piekielnie mocno bijącym Davidem Tuą.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 02-06-2010 16:34:00 
Tony Thompson bylby wlasnie swietnym testem dla Adamka przed Kliczkami..Bokser o zblizonych parametrach fizycznych, naprawde niezly technicznie dosc silny i calkiem jeszcze w formie..Ten bokser nadal jest grozny a jednak bardzo niedoceniany..
 Autor komentarza: madzioN
Data: 02-06-2010 16:45:54 
Zobaczył bym go z miłą chęcią z Witalijem.
 Autor komentarza: neQ
Data: 02-06-2010 16:57:15 
lukaszenko
No tu masz rajce co do Thompsona. W walce z Adamkiem Grant dostanie bombe i będzie leżał - dla mnie to jest pewne. To juz nie jest ten bokser co kiedyś. Kiedyś był odporny na ciosy, ale to było kiedyś.. Tak jak ktoś tutaj niedawno wspomniał: "Jest na jeden strzał.." i tak będzie.

Dla Tomka to właśnie 'Tygrys' powinien być tym sprawdzianem przed walką z braćmi.Byłby napewno bardziej wymagający niż Grant i te głupie teksty trenera, że wyślemy Adamka na emeryture to jest po prostu śmiech na sali.
 Autor komentarza: holy
Data: 02-06-2010 17:08:08 
tygrys jest dla adamka zbyt niebezpieczny; lepiej wziac granta ktory jako bokser jest skonczony - oto cale myslenie obozuk górola
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 02-06-2010 17:08:30 
neQ
No tak Tygrys to fajny test dla Adamka ale nie w tym terminie na pewno..Thompson to nie Grant, mimo ze jest rok mlodszy i mniej popularny w Stanach to jednak jest duzo lepszym bokserem od Michaela..
Adamek stoczyl dwie mega ciezke walki w tym roku w nowej dla siebie kategorii..Thompson to za duzo gdyby mial walczyc z nim w sierpniu..
Grant to fajne nazwisko, na pewno dobra kaska i niezla promocja i dobrze niech walcza..Moze po Grancie bedzie to Tony lub Peter i wtedy juz haye badz ktorys z Braci K..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 02-06-2010 17:09:13 
*Oczywiscie Thompson jest rok starszy..
 Autor komentarza: sliver84
Data: 02-06-2010 17:14:18 
Również uważam że Adamek powinien walczyć z Tonym Thompsonem a nie ze zardzewiałym Grantem. Śmierdzi mi to wszystko kolejnym wyskokiem pod publikę(pierwszym był żałosny show dla plebsu czyli walka z Gołotą). Adamek chyba chce wmówić nie obeznanemu widzowi jaki to jest fajny bo pokona pogromce Gołoty.
Ps. Uważam że Adamek to nasz najlepszy bokser ale niektóre jego zagrania działają mi na nerwy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 02-06-2010 17:19:43 
Walka z Grantem jasne ze ma wymiar czysto marketingowy a nie sportowy..Chodzi o promocje a takze chwile oddechu oraz o rzecz banalna, KASE!!..Dobre posuniecie, taka efektowna walka jest potrzebna Adamkowi, on potrzebuje jakiegos mocnego zwyciestwa dla oka czyli KO na kims znanym..Ma szanse na to z Grantem..
 Autor komentarza: sliver84
Data: 02-06-2010 17:20:05 
Skoro jest zmęczony po walce z Areollą to niech weźmie sobie dłuższą przerwe i walczy z kimś z czołówki (Chambers, Powieetkin, Peter, Thomson itp) a nie teraz mimo tego że kurz po jego ostatniej walcę jeszcze nie opadł on już bierze sobie do walki skończonego boksera, aż tak jest chciwy?
 Autor komentarza: sliver84
Data: 02-06-2010 17:21:29 
Czy ja wiem co da mu większą chwałę, znokautowanie dziadka czy zwycięstwo z kimś z czołówki.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 02-06-2010 17:26:49 
Wiekszosc kibicow boksu woli jak sie na ringu krew leje i bokserzy padaja po ciosach, to jest sola boksu zwlaszcza w wadze ciezkiej..Wielu z tych co oglada boks nie lubi szachow, badz poprostu czasem nie rozumie pojedynku takiego jak np. z Arreola..Co z tego ze Tomke wygrywa jak dla wiekszosci te walki moga wydac sie nudne, bo nie da se glowy urwac albo sam jej nie urwie..Grant to duzy facet z duzym nazwiskiem i ma szanse pasc w tej walce..Gdyby sie tak stalo to HBO bedzie sie bijo z Showtimem o to by pokazywac boks w wydaniu Adamka..Co za tym dalej idzie??..Wikesza kasa, wieksza ogladalnosc, wieksze wplywy z reklam itp itd..Nie zapominajmy ze boks to takze biznes..Ktos nieglupi w teamie Adamka wymyslil mu tego Granta..
 Autor komentarza: neQ
Data: 02-06-2010 17:30:19 
Lukaszenko - do tego co napisałes w temacie tam gdzie sie wypowiada trener Granta, i tam napisałeś, że nie był tak bardzo odporny na ciosy i podałeś przykład walki z Gołotą. No tak to jest bardzo dobry przykład, a pamietasz może nastepną walke Granta.. - z Lewisem :)). Lennox go zdemolował i skonczyl w 2 rundzie przez KO. Myśle, że to jest lepszy przykład, ale w zupełności sie z toba zgodze.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 02-06-2010 17:32:19 
neQ
No tak ale Lewis jednak mocniej bij od Goloty i szczerze mowiac to chyba tylko Vito ustal te jego ciosu bite z dolu..
Fakt jest taki ze Golota rozpakowal batonika "Grant", Lewis go zjadl na jednego kesa..
 Autor komentarza: neQ
Data: 02-06-2010 17:34:52 
lukaszenko
To ostatnie co napisałeś to dobiło mnie, hehe ;)). No ale co prawda to prawda..Mam nadzieje, że Adamek zrobi to w podobny sposób co Lennox, bo mimo że przyszedł z Cruiser to jednak uderzenie ma i może spokojne zdołać wygrać przez nokaut.
 Autor komentarza: tonka
Data: 02-06-2010 17:35:12 
Thompson tuż po walce Tomka z Arreolą zabiegał o pojedynek z Polakiem, ale chyba żadna stacja nie była wstępnie zainteresowana taką opcją.
Ciekawa konfrontacja moim zdaniem. Dwa odmienne style w HW. Z jednej strony szybkość, inteligencja, pomysł Adamka...z drugiej zaś siła uderzenia, warunki, ale jednocześnie toporność i dość ciężkie poruszanie się Thompsona. Adamek by go oszukał, jestem tego pewien, ale nie byłaby to kukła do bicia, a prawdziwy test przed braćmi.
 Autor komentarza: sliver84
Data: 02-06-2010 17:39:05 
Zapominasz o technice Thompsona. To naprawdę dobry bokser tyle że niedoceniany, jego klasę pokazał pojedynek z Władkiem.
 Autor komentarza: tonka
Data: 02-06-2010 17:48:11 
I wybaczcie, ale niektórzy piszecie, że Adamek wybrał Gołotę czy Granta (też mam mieszane uczucia co do Michaela, natomiast...) ja Wam odpowiem jedno: ale wybrał również prime Estradę, Arreolę (wygrywając z nimi!) i szykuję się na Kliczków, być może kiedyś też Haye wejdzie w grę. Pięknie sprawy idą, bo w boksie potrzebne są zagrania i marketingowe i udowadniające, że bokser jest naprawdę mocny. I Tomek to właśnie czyni. Chce być na górze, więc musi łączyć naprzemiennie marketing sportowy z twardością i poziomem bokserskim. Poza tym jest tylko człowiekiem i nie wytrzymałby nadmiernego tempa "z samą górą HW".

lukaszenko
Oczywiście masz swoje racje i mądrze piszesz, ale ten Grant zaczyna mi przeszkadzać (jestem zmieszany), bo są lepsi przeciwnicy na odpoczynek i przetarcie przed Ukraińcami. Rzecz w tym, że Grant może okazać się nawet nie przetarciem, bo padnie jak mucha po paru minutach. A chyba nie o to chodzi. Nazwisko z kolei jak najbardziej popłaci Polakowi. Paradoksy się rodzą.
 Autor komentarza: tonka
Data: 02-06-2010 17:50:23 
silver84
Masz rację, nie dopisałem o walorach technicznych, które oczywiście Tony posiada. Tyle, że w konfrontacji z Polakiem to dwa zupełnie różne światy, jeśli chodzi o style między linami.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 02-06-2010 18:27:08 
tonka
Spokojnie heh jak mucha to moze on nie padnie ale jest szansa ze zaliczy dechy..
Adamek ma 34 lata i musi myslec o emeryturze dlatego mnie ten wybor nie dziwi..Mysle ze pozniej bedzie ktos pokroju Thompsona a pozniej...
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 02-06-2010 19:37:42 
Walka z Thompsonem nie wywinie Adamka w rankingach a jest spore ryzyko. Adamek musi się troszkę oszczędzać bo swoje już dostał i każda ciężka walka może się odbijac na zdrowiu. Tak naprawde pokonanie Thompsona niewiele by mu dało. Przechodząc do HW swoje już zrobił z Estradą i Arreolą . Teraz spokój i czekac na walkę mistrzowską. Mi jednak marzy się Haye.
 Autor komentarza: jerry
Data: 02-06-2010 19:46:35 
Thompson to stary , ciezki i zardzewialy czog ....kto go chce ogladac ...tylko wy .
 Autor komentarza: sliver84
Data: 02-06-2010 23:18:41 
Ten "ciężki i zardzewialy czog" to od kilku lat jedyny bokser który dał dobrą walkę z Władkiem. Młode wilczki albo srają w gacie ze strachu albo wychodzą na ring bez żądnej woli walki.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 02-06-2010 23:37:19 
Krzysiek34,
na jakiej podstawie uwazasz iz ewentualne zwyciestwo nie wywindowalo by Adamka w rankingach? Jest on na dzien dzisiejszy lepszym nazwiskiem niz Grant i jest wysoko w rankingach w ktorych to Granta nie zobaczysz. Mysle iz pokonanie Thompsona czy tez jeszcze lepiej Petera otworzylo by drzwi dla Gorala do walki o tytul zas z
Grantem to takie przygotowanie do eliminacji. Moze tak jak mowil polski ciezki ze po dwoch ciezkich walkach przyda mu sie cos lzejszego-to ma sens, tylko zeby sie z tym Michaelem nie przeliczyl. Mysle iz Adamek nie jest naturalnym ciezkim, juz w cruiserweight nie mial zbyt silnego ciosu w cizkiej ma sredni, nadrabia to szybkoscia i taktyka ale latka leca. Ja szanuje go za odwage, szybkosc i inteligencje w walce ale jako czlowieka nie lubie, za duzo gada na tematy kasy i zniewaza calkiem niepotrzebnie innych. Mysle iz znienawidzony Haye jest lepszym bokserem, Kliczki jak na dzisiaj poza zasiegiem wszystkich innych z Tua czy Peterem wszystko moze sie zdarzyc.
 Autor komentarza: jerry
Data: 03-06-2010 06:05:37 
Zgadzam sie ze jako jeden z nielicznych dal dobra walke z Kliczkiem ale jego czas juz minal
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.