MANAGER WITALIJA: WAŁUJEW NIE MA ŻADNYCH INNYCH OPCJI

Manager mistrza WBC wagi ciężkiej, Witalija Kliczko (40-2, 38 KO), uważa, że Nikołaj Wałujew (50-2, 34) powinien zaakceptować ofertę, którą ponawia Ukraiński czempion. Ostatnim razem Rosjanin nie zgodził się na wynagrodzenie w wysokości $2,5 miliona dolarów i zążądał $4 milionów.

"Bestia ze Wschodu" podobno nie ma obecnie żadnych innych ofert, bo niemiecka telewizja nie jest zainteresowana pokazaniem jego walki z Odlanierem Solisem (16-0, 12 KO). Jedyną opcją byłby David Haye (24-1, 22 KO), ale Brytyjczyk prowadzi już zaawansowane negocjacje z Audleyem Harrisonem (27-4, 20 KO).

- Jesteśmy gotowi na Haye'a i Wałujewa. Wszystko w rękach Dona Kinga. Wiemy jak wygląda sytuacja z Solisem. Wygląda na to, że Nikołaj ma tylko jedną opcję, a jest nią podjęcie wyzwania Witalija Kliczko - twierdzi Bernd Boente.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 16:36:51 
To bedzie smutny koniec Walujewa..
 Autor komentarza: Melock
Data: 31-05-2010 16:41:31 


Ale ciekawe jak walczyłby Kliczko z kimś o takiej posturze. Pod tym kątem byłoby to interesujące.

 Autor komentarza: xionc
Data: 31-05-2010 16:58:21 
Wiecie jak? Ustawianie przeciwnika lewa reka, obrona przez wychylenie do tylu i od czasu do czasu kontra prawa, hahaha.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 17:08:19 
Oczami wyobrazni widze to tak..Vitek szybszy bije z obydwu rak i gdzies miedzy 8-12 runda Walek nie wstaje z naroznika do kolejnej rundy..
 Autor komentarza: ravigoter
Data: 31-05-2010 17:40:01 
Jeszcze rok i Adamek ich poustawia po kątach.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2010 17:45:49 
Fajnie,fajnie,ale Valuev ma o 13 cm większy zasięg.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-05-2010 17:47:07 
myśle że byłoby cięzkie KO
bardziej statycznym celem jest chyba tylko worek treningowy i to jak się jeszcze dobrze nie rozbuja
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 17:58:22 
Vito jest szybszy i spokojnie podejdzie Walkowi pod brode..
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2010 17:59:52 
No jest jest,ale nikt nigdy z Valuevem nie walczył odważnie tylko uciekał bądź Chagaevował czy Vito też tak zawalczy ?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 18:09:04 
Dla Walka ta walka to bedzie pieklo..Vitka moze pokonac bokser szybszy od niego i zwrotniejszy na nogach a Walek takim nie jest..Idealny przeciwnik dla Vita na ukoronowanie wspanialej kariery..Nie daje wiekszych szans Koli..
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 31-05-2010 18:11:34 
Oczywiście faworyt Vito
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 18:18:21 
Wal wie co sie swieci o dlatego tak opornie ida negocjacje a Vitek tez pewnien swej ogromnej przewagi w tej walce..Choc na pewno pojedynek ciekawy z uwagi na to ze po raz pierwszy Vitek zmierzy sie z kims wiekszym i silniejszym od niego..
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 31-05-2010 19:11:07 
A Haye prowadzi zaawansowane rozmowy z Harrisonem. Extra panie i panowie. Będzie niezapomniany hit . To będzie jak Holyfield-Tyson .
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 19:14:35 
HAMMERFIST - Walujew ma dokładnie zasię ramiom Lennoxa Lewisa 213! Witek Lewisowi sprawił mnóstwo kłopotów. A nawet tamten podstarzały Lennox był 3 klasy lepszy od obecnego(też nie za młodego Wała). zresztą bokserów o zasięgu ramion podobnym do Walujewa było mnóstwo! np. Grant,Akiwande,Harrison po 218cm - Bowe,douglas,Bruno, Foreman itd wszyscy między 208-213...Zresztą zasięg ramion taki jak Walujew miał Liston! przy wzroście....184 cm !!!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 31-05-2010 19:22:29 
Stonka
Te statystyki dotyczące gabarytów bokserów w USA to można sobie wsadzić między bajki. Na ogół znacznie dodają sobie centymetrów a czasami rosną po 30-tce. Zasięg ramion tez nie jest do końca miarodajny. Między Vitkiem a Albertem różnica zasięgi wynosi według boxrec 5czy 6 cm. A widziałes jak to wyglądało w ringu. Jakby mały synek z tatusiem walczył. A Michalczewski miał zasięg 178cm czyli taki jak na ogół mają bokserzy mierzący po 165-170cm!!!!!! A jak wymiatał lewym prostym.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 19:40:06 
krzysiek34 - co do gabarytów - to nie sprawdzam na boxrecu tylko w książkach!!! na boxrecu jest mnóstwo błędów - dobry przykład z Michalczewskim, Williams też ma z 190 a nie 185 wzrostu a po Arreoli było widać od razu że nie ma 193. Ale bokserzy szczególnie pod koniec kariery czy po karierze są wielokrotnie mierzeni i ich dane raczej nie budzą wątpliwości. zresztą wystarczy spojrzeć na tych (czarnych) co wymieniłem w jakiejś walce - łapska do kolan nie budzą wątpliwości co do prawidłowych danych!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 19:40:55 
no i oczywiście proste to nie tylko zasięg!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 31-05-2010 19:56:06 
Zastanawiające że rozbieżności dotyczące wzrostu są tylko w przypadku bokserów z USA. Holy oficjalnie ma 189 a w rzeczywistosci nie więcej niż 183-184 cm. Dawson przed walką z Adamkiem oficjalnie miał 192 a potem w klapkach był znacznie niższy od Tomka. O Arreoli wspomniałes i takie przyklady można by mnożyć. Tyson gdy zdobywał tytuł w 86 to miał 177 a w walce z Lewisem podawali bodaj już 181 . Dobrze że zakończył kariere bo jeszcze trochę i patrzyłby w oczy Wałujewowi. Roy Jones tez rósł w trakcie kariery zawodowej . Nie wiem dlaczego ale takie rzeczy dotycza tylko zawodników z USA.
 Autor komentarza: Federico
Data: 31-05-2010 20:00:21 
Bo oni w USA mierzą się w butach i do tego zaokrąglają do cali w górę. To samo jest z koszykarzami - Iverson niby ma 183 a na prawdę mniej niż 180.

A zasięg ramion ludzie biali przeciętnie mają taki sam jak wzrost lub 1-2 cm większy, a czarni o kilka cm większy.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 31-05-2010 20:04:53 
Federico
Zapewne masz rację . Co do zasięgu również. Zauważyłem ze czarni mają zasięg o jakieś 10% większy niz wzrost a biali porównywalny do wzrostu.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 31-05-2010 20:21:13 
Na wp jest artykul o planowanej walce Gołota-Saleta!!!!! Przemek twierdzi że podejmie wyzwanie. Kolejny hit , jeden bez nerki a drugi bez ręki.
 Autor komentarza: Federico
Data: 31-05-2010 20:31:40 
Autor komentarza: krzysiek34
Data: 31-05-2010 20:04:53
Federico
Zapewne masz rację . Co do zasięgu również. Zauważyłem ze czarni mają zasięg o jakieś 10% większy niz wzrost a biali porównywalny do wzrostu.

Tak jest, jestem biały i mam 1cm zasięg większy od wzrostu :-)

Co do tej planowanej "walki" to dodałbym jeszcze Najmana do trójmeczu, a na tej samej gali wystawił Pudziana z Ibiszem w MMA.
 Autor komentarza: suknia87
Data: 31-05-2010 20:33:36 
krzysiek34, dobre:)

a wracając do tematu- chciałbym walki Vitka Z Wałkiem. Myślę że byłaby naprawdę interesująca i z chęcią bym ja obejrzał. a widzę że Dawid Haye szykuje się do kolejnej, ciężkiej obrony z bardzo wymagającym przeciwnikiem... To co on robi to żenada. Nie pamiętam tak słabego i tchórzliwego mistrza HW jak on...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 20:39:52 
krzysiek34 - Holy na pewno nie ma 183-4 !!! popatrz na walki z np Foremanem gdzie jest tylko trochę niższy,w walce z Morrerem jest taki sam! był dużo wyższy od Tysona i wyraźnie wyższy od Byrda.itd na mój gust ma około 187!z dawsonem to wydawało mi się że zawsze dawali mu 185,
Tyson w żadnej walce nie dostał 177! miał od 178 do 181! nie pamiętam aby royowi dawali inaczej niż 180!.
-są dwa powody rozbieżności- pierwszy to człowiek jest jest wyższy po spaniu od 1,5cm przy wzroście średnim do nawet 3cm przy wzroście bardzo wysokim, druga to w stanach mierzy się w stopach i calach czyli z dokładnością do 2,5cm. przykładowo Gość ma 189 (6, 2.5) rano! przyjdzie na miarę wieczorem będzie ze 2 cm niższy nie wypnie się na sędzia zmierzy 6,1 z małym kawałkiem poda 6,1 - 185,5 po przeliczeniu na cm zaokrągli ktoś do 185. Przyjdzie ten gość wyspany wypnie się miara pokaże w połowie między 6.2 a 6.3 łaskawy sędzia zapisze 6.3 czyli 190,5...a kto inny zaokrągli do 191. i w ten sposób ta sama osoba ma od 185 do 191 PROSTE
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 31-05-2010 21:25:41 
i tutaj witold ma racje nie widac na horyzoncie walki dla niko cos don slabo sie stara
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 22:04:43 
lewiss32 - Don to stary ch.. spierdzielił parę pięknych walk, zniszczył wielu bokserów mam nadzieje że jego czas się kończy!
 Autor komentarza: nowy44
Data: 31-05-2010 22:39:38 
hay z harrisonem? ten tchorz papuguje vitka. przeciez to ten sam numer. mistrz ebu. druga liga. facet przegral z guinnem. ma prawie 39 lat. ciezka schodzi na psy.
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 01-06-2010 00:02:48 
Stonkakartoflana ma racje bo king miendzyinnymi w pewnym stopniu zniszczyl Tysona i nierozumiem dlaczego jego nie wezna w obroty? najbardziej denerwuje mnie ten usmiech ironiczny.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 01-06-2010 07:49:56 


Jeżeli walka Walujev-Klitschko dojdzie do skutku to będzie tak jakby ktoś naszczał na grób dzisiejszej HW.

Vitek odejdzie niepokonany, co najsmutniejsze nikt nawet nie zmusi go do wysiłku w ringu, do pójścia na wojnę, nikt z dzisiejszych młodych, wysportowanych pretendentów nie będzie lepszy od starego, zdezelowanego, ociężałego Lewisa.



 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 08:56:01 
E no to Vitek wygra
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 08:57:45 
Tylko mimo iż Lennox był lepszy od Valueva to z nim nikt nie szedł do przodu tylko się cofał.

Vito pokona Valueva
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 01-06-2010 10:19:43 
Wałujew tyle się namarudził na temat tego jaki jest biedny i musi walczyć z mniejszymi, a tak pragnie walki z dużymi ciężkimi, że teraz zbłaźni się odmawiając walki z Kliczkami - w końcu spełniają jego życzenie
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 01-06-2010 10:22:32 

Hammerfist,

Przecież, z Lewisem nikt się nie cofał z założenia, bo bardzo mało bokserów w tych czasach było w stanie go "wyboksować" w techniczny sposób - to Lewis sprawiał, że musieli się cofać. Tak było z Holym, Mercerem, past Tysonem, Morrisonem, Briggsem, Grantem i innymi...

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 10:50:22 
Haha rozśmieszyłeś mnie Kid.

Holyfielda Lewis trzymał na dystans,to Holyfield chciał dorwać Lewisa.

http://www.youtube.com/watch?v=kMhzGByKpi8

Tak samo Mercer.Chyba,ze nie zrozumiałem twojego posta,ale naprawdę zawiodłeś mnie.

Lewis trzymał ich na dystans,a oni chcieli go skrócić,i w tych walkach to Lewis był częściej na wstecznym.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 10:52:18 
Chodzi mi o Mercera i Lewisa.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 10:52:54 
Mercer i Holyfield sprawili,ze Lewis był częściej od nich na wstecznym.

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 10:55:32 
http://www.youtube.com/watch?v=OOZmIII5he0

Tak samo Mercer i Lewis na wstecznym.

Valuev jest inny-on nigdy nie walczył na wstecznym,faky w porównaniu z lewisem walczył z bumami,ale sam Lewis mówił,ze jedyna taktyka na Valueva to wsteczny i ruchliwość.

I teraz jest pytanie czy Vitek będzie na wstecznym.Z Valuevem nikt nigdy nie próbował inaczej.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 01-06-2010 10:56:09 

Hammerfist,

Napisałeś dokładnie to samo co ja:) Nikt nie walczył z Lewisem trzymając się na dystans (bo boksersko-technicznie mieli znikome szanse), wszyscy na niego nacierali, a on walczył bardziej na wstecznym, chłodno kalkulując realizując swój plan. Następnie przechodząc do ataku.

Tak było z chociażby z past Tysonem, tak było z Tuą. Pierwsze rundy Lewis wręcz odpuszczał, w dalszej części walki przejmując inicjatywę i sprawiając, że to oni zaczęli czuć respekt.


 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 10:56:16 
Kid noi co ty na to ?
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 01-06-2010 11:03:19 

Na co ? Na walkę Vitali-Nikolai ? Mam nadzieję, że do niej nie dojdzie, bo nie chciałbym tego oglądać:)

Będzie nudno, przewidywalnie i na punkty dla Vitka lub Nikolai nie wyjdzie do którejś z końcowych rund, bo zostanie obity.

Przewaga techniczna po stronie Vitka, szybkość po stronie Vitka, warunki mniej więcej wyrównane (nie ma przepaści), doświadczenie po stronie Vitka.

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 01-06-2010 16:35:54 
Masz rację,nie zrozumiałem twojego postu.

Ale mam pytanie czy Vitalij zawalczy na wstecznym ?

Chodzi mi o to czy będzie się cofal i uderzał,bo to,ze zawalczy na dystans wiemy.

Jak myślisz ?
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 01-06-2010 23:25:10 

Hammerfist,

Powiem Ci szczerze, że nawet nie chcę sobie tej walki wyobrażać... Prawdopodobnie byłaby to brzydka, nudna walka z mnóstwem klinczy ze strony Wałujewa, po jego nazwijmy to "kombinacjach". Vitek realizowałby swój plan punktując Nikołaja. Czy walczyłby z kontry, czy postawił na "toe to toe" ciężko powiedzieć. Prawdopodobnie Wałek po którejś z rund nie wyszedłby do kolejnej - tak to widzę, chociaż wolałbym nie zobaczyć:)

 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.