ELLERBE: NIKT NIE MYŚLI TERAZ O PACQUIAO

Leonard Ellerbe, doradca Floyda Mayweathera Juniora (41-0, 25 KO), zaprzeczył doniesieniom, jakoby negocjacje z obozem Manny'ego Pacquiao (51-3-2, 38 KO) miały rozpocząć się jeszcze w tym tygodniu. Ellerbe twierdzi, że Floydowi nie zależy na tym pojedynku. "Money" wciąż świętuje swoje zeszłotygodniowe zwycięstwo nad Shane'm Mosleyem (46-6, 39 KO).

- Nikt nie myśli teraz o Pacquiao, Arumie czy Roachu. Floyd ma ich wszystkich gdzieś, póki co nie ma mowy o negocjacjach. On cieszy się teraz z wygranej, nie zajmuje się niczym innym. Niby z kim oni prowadzą rozmowy? Chyba między sobą. Manny Pacquiao na pewno zastanawia się teraz jak zarobić $40,000,000, bo tyle Floyd zgarnął za zwycięstwo nad Mosleyem. W ostatnich dwóch walkach Floyd zarobił dużo więcej, niż Pacquiao przez całą karierę - powiedział Ellerbe.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: cyrus15
Data: 11-05-2010 14:47:44 
Floyd Mayweather on nigdy nie zawalczy z Pacquiao bo wie że nie ma z najmiejszych szans.
 Autor komentarza: Dumel
Data: 11-05-2010 15:12:33 
cyrus15

Dobre sława ! Taka jest Prawda , Floyd ma szanse z Pacquiao jak się dobrze przygotuję , ale minusem jest to , że On się po prostu Pacmana Bardzo Boi ; DD . Dla Mnie ten cały Ellerbe to jest nikim ; D
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 11-05-2010 15:15:03 
a skad wy wiecie że Floyd sie go boi to genialny bokser udowadniał to wielokrotnie jemu głównie chodzi o kase a z nią u niego nie jest źle szczególnie po walce z Mosleyem
 Autor komentarza: Dumel
Data: 11-05-2010 15:18:03 
Nie myślą , ahahaha Floyd , i jego cała Rodzinka i ten Cały Ellerbe to spać nie mogą ; D . Wiedzą , gdy Floyd stanie do tej walki zniknie mu ze 0 z jego rekordu ; DD . Będzie ta jedna przegrana i to w jakim stylu przegrana . Prawda jest taka , że Floyd nie miał co wymyśleć , żeby nie walczyć z Pacmanem i zażyczył sobie testów ; D . Myślę , że Manny się na to zgodzi bo tak naprawdę jest czysty jak łza ; D . Czekam na tą walkę ; D
 Autor komentarza: adekw
Data: 11-05-2010 15:18:05 
i tak był i będzie bankrutem
 Autor komentarza: Dumel
Data: 11-05-2010 15:21:06 
dragon165b

Nie wiem , Jak Ty to widzisz , ale Ja widzę to bardzo dobrze . Boi się Pacmana , Unika tej Walki ; D . Wie , że Pacman mógłby walczyć za 30 % tej walki , a On za 70 % i , i tak by mu pokazać co to znaczy Manny Pacquiao ; DD .
 Autor komentarza: Laik
Data: 11-05-2010 15:23:16 

dzieciaki wróciły ze szkoły...

To jest gra,żeby wynegocjować najlepsze warunki.walka się odbędzie

 Autor komentarza: Van
Data: 11-05-2010 15:30:58 
Nie dobrze mi się robi jak czytam wasze komentarze.
Nie lubicie Floyda bo jest najlepszy, nie lubicie Haye bo z zawodnika praktycznie no name wyrósł na światową gwiazde boksu.
Po co od razu komentarze, że się bo, że się sra itp.
Żałosne to jest ;)
Nie musi wychodzić z nim do ringu, jest numerem 1, ma największe pieniądze w świecie boksu, Pacman do niczego nie jest mu potrzebny.
Aczkolwiek chciał bym zobaczyć ten pojedynek.
Pozdrawiam znawców ;)
 Autor komentarza: Deter
Data: 11-05-2010 15:40:33 
Skąd pomysł, że jest numerem 1?
 Autor komentarza: Fajtnajt
Data: 11-05-2010 15:44:10 
Witam, już bardzo długo śledzę tą stronę i w końcu zdecydowałem się na niej zarejestrować. Wszystko dlatego, że od czytania już tych komentarzy na temat Mayweather vs Pac Man można zwariować. Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że każdy ma do komentowania prawo, ale pomyślcie: to kto jest naprawdę lepszy może okazać się jedynie w ringu. Po co ten cały bełkot: ten się boi testów, a ten to ci. ota i boi się Pac Mana? Osobiście jestem wielkim fanem Money'a, ale sądzę, że nie jest na poziomie pisanie że Manny to jakiś leszcz z Filipin który boi się igły i oddania próbki krwi. Co do tego newsa to zgodzę się z Laikiem (nie chodzi o to, że też jest fanem Floyda) i napiszę, że chyba każdy fanatyk boksu powinien sobie zdawać sprawę z tego, że teraz takich newsów będzie bardzo dużo, właśnie po to, żeby zrobić jak największe buuuum wokół walki, a tym samym jak największe siano...
 Autor komentarza: qciej
Data: 11-05-2010 16:18:46 
Floyd jest i będzie numerem 2 chyba, że zechce coś udowodnić. Ilością zagarniętego szmalu nie pokaże, że jest tym najlepszym. Może to i tylko gierki z tym jego gadaniem, a może strach po tym jak zobaczył kilka detronizacji z rąk Pacmana.
 Autor komentarza: Melock
Data: 11-05-2010 16:45:12 

Van - obu tych bokserów nie darzy się sympatią za wyszczekane mordy. Klasa zawodnika swoją drogą, ale taki Floyd sam sobie wrogów stwarza, go się zwyczajnie nie da lubić i stąd sypią się te uwagi pod jego adresem.
A to, że jego dominacja jest kwestią dyskusyjną a ten chrzani o kasie to dodatkowo oliwa do ognia.



 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 11-05-2010 16:47:10 
Van
Mylisz sie Pacman jest mu potrzebny do udowodnienia kibicą że jest najlepszy .Nie dlatego że tak mówi, tylko że wygrywa z każdym co do którego są wątpliwości że go pokona .Bo z Mosleyem to nikt takich wątpliwości nie miał ludzie mieli nadzieje ale nikt w głębi duszy nie wierzył.A to że najwięcej zarabia nie czyni go najlepszym bokserem.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 11-05-2010 16:47:44 
Floyd jak zwykle wykazuje się brakiem czysto sportowej ambicji co i tak nie przeszkadza mu uważać się za najlepszego z najlepszych w historii boksu - po prostu jest śmieszny.Może i to jest takie marketingowe gadanie ale coś za często Floyd używa jako argumentu, że zarabia najwięcej pieniędzy - bo to widocznie jedyny jego argument, może się poczuć w tej materii lepszy od Mannyego. On kibiców sam jeden nie przyciąga bo do tanga trzeba dwojga.
Laik
masz rację - piszesz prawdę z której do tej pory nic dobrego nie wynika, mam nadzieję, że Floyd kiedyś w przyszłości będzie oceniany przez historyków sportu, ekspertów i pasjonatów boksu jako największy negocjator i asekurant, który tylko przy okazji był świetnym bokserem, ale narcyzowi na przekór, nie uznają go za największego w historii boksu bo tym co robi i co sobą reprezentuje po prostu na to nie zasługuje.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 11-05-2010 17:10:23 
nie zasługuje bo co ? bo ty tak powiedziałeś ? :)
daj spokój...

Powiedzcie mi tylko jedno... jeśli Floyd obije Pacmana ilu jego przeciwników na tej stronie, w końcu nabierze do niego respektu ?


poza tym mówisz, że Floyd to asekurant, ok uważaj jak chcesz... nie walczył z kilkoma typami, ale nie z każdym też można walczyć.
Teraz ja powiem, że Pacquiao to asekurant, dlaczego ? a no dlatego, że w kontraktach życzył sobie, aby jego przeciwnicy trzymali limit wagowy, a sam na wagę w dniu walki wnosił więcej od nich. Co to niby ma znaczyć ? jaki wymiar w takim razie mają jego zwycięstwa ? odwadniał swoich przeciwników... to jest dopiero asekuranctwo, strach przed tym, że może sobie nie poradzić z bokserem w swojej optymalnej formie ? bez jaj.
Jak już widzicie minusy Mayweather'a to starajcie się chociaż przy okazji zwracać uwagę na minusy innych bokserów.
Mayweather i Pacquiao to dwaj wspaniali bokserzy, który jest z nich lepszy ? tego dowiemy się dopiero w ringu, nigdzie indziej tylko w ringu. Póki co, to piszemy to tylko nasze domysły... jedne bardziej obiektywne, drugie bardziej subiektywne... ale wkurwia mnie to, jak ktoś pieprzy o kimś farmazony, ze względu na swoje upodobania, czyli: "tego lubię, to go pochwalę, tego nie lubię to mu dopierdole"

taka jest niestety smutna prawda.
pozdro
 Autor komentarza: Laik
Data: 11-05-2010 17:17:30 

"SkazanyNaInstynkt
Powiedzcie mi tylko jedno... jeśli Floyd obije Pacmana ilu jego przeciwników na tej stronie, w końcu nabierze do niego respektu ?"

niewielu.Co to za sztuka pokonać mniejszego??Jeśli chce być uważany za najlepszego musi pokonać Williamsa!! ;)

 Autor komentarza: GaD1
Data: 11-05-2010 17:57:54 
Abstrahując od boksu samego w sobie,nie wiem czy zwróciliście kiedyś uwagę na ludzi z ekipy Mayweathera przed walką albo w jej trakcie.Ten Ellerby to totalny leszcz,jest przed każdą galą tak zdygany,że chodzą mu tylko ręce,nie ma pojęcia czego się spodziewać po Floydzie i się go boi bo wie ze jest na jego łasce,więc nie robi ani nie mówi nic co mogłoby się jego zawodnikowi nie spodobać(vide: sytuacja z opóźnieniem wyjścia przez Floyda do Mosleya - Ellerby miał strach w oczach,ale próbował go zamaskować przed wszystkimi i udawał luzaka ciągle spoglądając na podopiecznego).Jest tam jeszcze jeden murzyn,kolega Mayweathera który spełnia funkcje obwoźnego krzykacza,wychodzi z jednym pasem,robi brzydkie miny i wydziera się na całą halę,tak głośno,że aż mi w tv huczy.Ogólnie śmieszne to troche
 Autor komentarza: Laik
Data: 11-05-2010 18:11:24 

GaD1,

A co powiesz o Rogerze?To dopiero wariat,On to się chyba nikogo nie boi ;)

 Autor komentarza: Fajtnajt
Data: 11-05-2010 18:12:43 
Oczywiście, nie da się zastopować sytuacji i zawsze będą wzajemne pociski, ale jak już to ja też dodam: nie mam nic do Pac Mana, moim zdaniem jest specjalistą jakiego dawno nie było w dziedzinie boksu, ale do cholery? Jak można pisać, że Mayweather to asekurant, leszcz, pipka? Nie chodzi mi tutaj o jego rekord nie splamiony porażką, ale fakt, że kogoś się nie lubi, nie powinno oznaczać, że pisze się takie bzdury. Bardzo mądrze zostało to napisane u kogoś na blogu tutaj. Tak bardzo razi ludzi Mayweather bo jest wyszczekany, kocha pieniądze, samego siebie i uważa się za najlepszego w historii boksu... a dokładnie tak samo zachowywało się wielu innych pięściarzy, którzy dzisiaj są idolami i tworzą historię tego sportu. Jestem przekonany, że za kilkanaście lat, będzie się o nim mówiło jak teraz o Alim, Tysonie i innych.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 11-05-2010 19:16:11 
"niewielu.Co to za sztuka pokonać mniejszego??Jeśli chce być uważany za najlepszego musi pokonać Williamsa!! ;)"
KAŻDY będzie musiał docenic jego wielką klasę, w tym i ja.
 Autor komentarza: tonka
Data: 11-05-2010 19:58:20 
Floyd niech się pierd...mi też już nie potrzeba jego walki z Mannym. Boks to sport, w którym się walczy, a co za tym idzie - zarabia pieniądze. Stąd nazwa ZAWODOWY. I Manny to robi. Ten drugi tylko robi biznes za pośrednictwem ringu, gdyż dostał talent geniusza bokserskiego od Boga. Niech się rwie razem ze swoją, liżącą mu dupę za opłatą rodzinką i nie robi łaski. Są inni zawodnicy i inne wyzwania dla Pacmana i światowego boksu. Płakał za Flojdziną nie będę.
 Autor komentarza: Melock
Data: 11-05-2010 20:54:40 


"jeśli Floyd obije Pacmana ilu jego przeciwników na tej stronie, w końcu nabierze do niego respektu ?"

W takim wypadku ze swojej strony przyznam, że jest najlepszy i tyle. Proste.
Ale póki co, najlepszy jest Pacman.



 Autor komentarza: Van
Data: 11-05-2010 21:57:42 
Każdy ma swoje zdanie :)
Ja lubię Floyda za całokształt, jest jaki jest - trudno.
Nikt z Was swoimi komentarzami tego nie zmieni.
Trzeba patrzeć obiektywnie.
Przed walką z Mosleyem wielu z Was pisało, że wreszcie z jego rekordu zniknie 0.. Nie znikło, ale teraz uważacie, że przeciwnik był dla Floyda za słaby.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: j0ni1985
Data: 11-05-2010 21:57:50 
Ludzie musze przyznac jednym wielkim slowem waszej opini o Floydzie ZAZDROSCICIE MU. Taka jest prawda kazdy kto tu pisze ze floyd sie boi pcmana i ze pacman jest numerem 1 bez podzialu na kategorie wagowe to jest czysty absurd. Floyd tak jak powiedzial mu pacman jest do niczego potrzebny on bez niego kase 3razy lepsza zarabia a tak apropo walka juz by dawno sie odbyla zeby Manny zgodzil sie na testy wiec dlaczego wy w ogle mowicie o jakims baniu sie floyda chlopcy jak sie nie interesujecie boksem i nie wiecei co bylo kilka miesiecy temu to lepiej nic nie piszcie. Byl juz praktycznie kontrakt podpisany gdy obor Pieknego wyskoczyl z testami olimpijskimi a zeby pacman powiedzial ok walka by byla w tamtym roku wiec z czym do ludzi ludzie? Kto tu kogo sie boi i kto naczym jedzie?
A wam mowie ze manny barl cos odmowil wtedy tej decyzji bo wiedzial ze cos wykryje teraz raptem sie zacza zgadzac na testy bo od tamtej pory nic nie lyka. I to jest cala filozofia zobaczycie mannego w tej walce to nie bedzie ten sam szybki i mocny cios Manny Pacquiao.

A czemu floyd jest numerem1 bo jest nie ma zadnej porazki na swoim koncie i kazdy na nim zarabia najlepsza kase na p4p jest na 1wszym miesciu wiec cos o tym mowi a manny jest na 2gim. Floyd zarobil na ostatnie walce 20ml $ a manny na ostatnie zarobil 6ml$ wiec chyba cos albo komus przemowi to do rozumu.

Nie jestem po zadnej ze stron ale moim zdanie manny nic nie pokazuje w boksie a floyd jest zupelnie innym zawodnikiem. Moje zdanie.

Pozdrawiam i zanim cos napiszecie pomyscie.
 Autor komentarza: maddog
Data: 12-05-2010 08:31:20 
Van
On już dawno ma 1 w rekordzie(41-1-25)bo chyba nie uważasz,że wygrał on pierwszą walkę z Castillo.

j0ni1985
Taaa,zazdrościmy mu pięknej buzi i czarnej dupy...
 Autor komentarza: Laik
Data: 12-05-2010 09:18:29 

maddog,

Nawet jakby miał tą jedną porażkę,to co to zmienia?Rewanż był?Był, i Floyd wygrał bezsprzecznie.
Pytam się: Po chuj to ciągle piszesz?Czy jeśli sędziowie wtedy daliby zwycięstwo Castillo,umniejsza to Floydowi?Wbij sobie wreszcie do tego pustego łba,że BYŁ REWANŻ i Floyd wygrał!Choćby walczyli jeszcze 10 razy,napewno Floyd by wygrał,bo jest lepszym pięściażem od Castillo.

Jakim to trzeba być cwelem,żeby na siłę podważać osiągnięcia wspaniałych sportowców.
Ja nie jestem fanem Pacmana,ale nigdy nie śmiałbym wytykać Mu porażek i twierdzić,że nie jest wcale taki dobry bo kiedyś,gdzieś powinęła Mu się noga...

 Autor komentarza: kondziak1
Data: 12-05-2010 11:23:42 
40 mln dolarów? hahahahaha co on za bzdury wygaduje
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 12-05-2010 15:58:11 
to nie bzdury, to fakty, matole...
 Autor komentarza: j0ni1985
Data: 12-05-2010 15:59:56 
kondziak1

Moze ruszysz glowa i pomyslisz ze piszac ten komentarz - Leszek Dudek - mogl sie pomylic nie prawda prawda bo on przeciez o powiedzial Floyd za walke z shanem zarobil 20mln $.

maddog
Tak zazdroscisz mu nie pieniedzy nie slawy tylko wszyscy zazdroscicie mu czystego konta 40-0-0 to jest wasza najwieksza zazdrosc i stawiacie go w obliczu przegranym z dobrymi zawodnikami. Juz mi sie szukac nie chce co pisaliscie przed walko z Mosleyem ze wygra na 100% bo ma bardzo mocny cios ale nikt tego nie wzia pod uwage ze floyd ma twarda glowe i szczeke i po jego ataku nie padl tez cos o tym mowi.

Takze darujcie se opini i komentarzy na temat pacman vs. floyd czekamy na walke i niech wygra lepszy tylko lepszy przez umiejetnosci a nie przez sedziow.
 Autor komentarza: mencel
Data: 12-05-2010 21:42:14 
Mayweather jest dobrym pięściarzem,ma technikę i mam nadzieję że dojdzie do starcia z pacmanem ale na niego nie postawię.
 Autor komentarza: kondziak1
Data: 14-05-2010 18:12:10 
Skazany na instynkt
Licz się ze słowami bo ja ciebie nie obrażam.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.