ŁAPIN O PRZYGOTOWANIACH SOSNOWSKIEGO

Polska The Times pisze o przygotowaniach dwóch Polaków pod okiem Fiodora Łapina do walk o mistrzostwo świata. Trener jest bardzo zadowolony z przygotowań, mówi że dobrze wyszedł mu podział jego czasu pomiedzy pięściarzy.

- Mimo obowiązków związanych z przygotowaniami Włodarczyka znajdę czas na zajęcia z Albertem. Do tej pory nie było z tym żadnych problemów. Ba, uważam wręcz, że tak dobrych przygotowań nie miałem od dawna. Krzysiek dopingował Alberta, a Albert Krzyśka - twierdzi Łapin. Według szkoleniowca Sosnowski jest wyjątkowo zmotywowany. Podczas pierwszego sparingu musiał wręcz uspokajać Dragona. Albert pracuje z dwoma wysokimi zawodnikami mierzącymi ponad dwa metry - Anglikiem Price'em i Rosjaninem Orłowem.

- Jest tak spragniony boksu, że rzucił się na sparingpartnerów, a przecież nie o to chodzi. Nad czym pracujemy? Prochu nie da się wymyślić. Albert uczy się boksować z pięściarzami dużo od siebie wyższymi. Chcemy poprawić pracę nóg i balans tułowia. Cały czas szykujemy też swoje akcje na Kliczkę, ale nie powiem wam, co to będzie - śmieje się Łapin, który nawet nazwiska rosyjskiego sparingpartnera nie chciał zdradzić, aby uniknąć prób wyciągania od niego wiadomości przez obóz rywala.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-05-2010 13:37:58 
nie zdradze nazwiska tego Orłowa...;-)
 Autor komentarza: maddog
Data: 07-05-2010 13:39:39 
Ech,mógłby się nie wygłupiać Łapin jeśli chodzi o Alberta.Wiadomo,że chłopak jest zmotywowany i szacunek za wyjście z Kliczką ale czy będzie miał taki zapał jak go Witek kilka razy zatrzyma lewym dyszlem i poprawi prawym prostym..?Oby tylko wyszedł cało i z podniesioną głową.Oczywiście jak wiekszość z nas chciałbym niespodzianki ale jakoś nie potrafię sam siebie oszukiwać.Mam nadzieję,że go Witek nie uszkodzi.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-05-2010 13:46:48 

Co jak co, ale ten Orłow to po prostu kpina...

 Autor komentarza: tonka
Data: 07-05-2010 13:48:56 
maddog
Trudno się nie zgodzić, niestety taka prawda..
 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 13:54:23 
Orłow może i kpina , ale Pulev nie mógł sobie za bardzo z nim poradzić , a jest kreowany na mistrza HW .
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-05-2010 13:59:58 

maddog:

"Wiadomo,że chłopak jest zmotywowany i szacunek za wyjście z Kliczką ale czy będzie miał taki zapał jak go Witek kilka razy zatrzyma lewym dyszlem i poprawi prawym prostym..?"


Zgadzam się w całej rozciągłości. Czytam komentarze niektórych osób typu: "Albert powinien popracować nad szybkością i od razu zaatakować Vitka, bo ten w obronie się gubi i możemy mieć niespodziankę" - Panowie z czym do ludzi?!

Przy takiej różnicy klasy gdyby Albert ruszył tak do ataku, coś "przestrzelił" i nadział się na kontrę to w najlepszym wypadku mogłoby się skończyć na obserwacji w szpitalu. Vitek, jest typem boksera, który cofając się zawsze stara się trafić, nie koncentruje się tylko na obronie, bo i potrafi swoje przyjąć. Jak zobaczy, że Albert "pływa", to go zasypie lawiną ciosów. Dla mnie sukcesem będzie przegrana na punkty.

 Autor komentarza: maddog
Data: 07-05-2010 14:04:00 
Właśnie...ciekawe czy Pulev miał gorszy dzień czy to Orłow jest taki niewygodny z racji wzrostu i siły fizycznej?
 Autor komentarza: kazan
Data: 07-05-2010 14:09:45 
Jedyna opcja, żeby wygrał Albert, to ewentualność, że Kliczko (Wład i Wit) cały majątek postawiili na Alberta u buków i chodzi im tylko o pieniądze. Jednak jest to mało prawdopodobne :)
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-05-2010 14:17:49 
Ja ciągle nie umiem pojąć, Albercie, dlaczego Łapin a nie Gmitruk??
Nie wiem dlaczego, ale drugi z wymienionych był zawsze specem bokserskim o tzw. "globalnym podejściu do boksu", natomiast pan Łapin (przy całym szacunku) był takim lokalnym trenerem i fachowcem, mającym pewne sukcesy, ale wybrakowanym w szerokie spojrzenie na boks. Moje subiektywne odczucia. Ale mogę się mylić, patrząc na niego za bardzo przez pryzmat BKP.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-05-2010 14:19:10 
zgadzam sie ze jakos nie specjalnie widze szanse Alberta ale uwazam tez ze ma tak samo male szanse jak wiekszosc ostatnich rywali Wita
 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-05-2010 14:20:35 
tonka
czytalem ze wybrali Łapina bo jak nikt w naszym kraju zna sie na boksie dawnego ZSRR
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-05-2010 14:21:42 
Aha, rozumiem..
 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 14:22:09 
myślę że z tym ZSRR to ściema , bardziej bym podejrzewał że może chodzić o dość dobre zaplecze BKP .
 Autor komentarza: Melock
Data: 07-05-2010 14:52:37 

"Ja ciągle nie umiem pojąć, Albercie, dlaczego Łapin a nie Gmitruk??"

A dlaczego miałby się tą sprawą zająć, z urzędu? Może zwyczajnie nie był zainteresowany :)

 Autor komentarza: pyra90
Data: 07-05-2010 14:52:40 
ciekawe czy Kliczko postawi na siebie ogromne pieniądze u buchmacherów , bo Pudzian postawił na siebie 20 tysięcy złotych.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-05-2010 14:57:07 

Pyra90,

Coś takiego jak "stawianie na siebie" jest zabronione. (podaj mi proszę źródło tych rewelacji). Równie dobrze dzisiaj Wład mógłby sobie wybrać jakiegoś buma z ujemnym rekordem, postawić całą kasę jaką zarobił na nokaut w pierwszej rundzie, przewrócić się i leżeć do góry wentylem na kanarach.

Za granie u buków i obstawianie swoich meczów piłkarzon np. grozi dyskwalfikacja. Prowadzone są nawet śledztwa czy nie stawiają za nich podstawieni ludzie lub rodzina.

 Autor komentarza: tonka
Data: 07-05-2010 14:58:19 
Melock
Pytanie, czy Dragon w ogóle "zapukał" do pana Andrzeja. Obstawiam, że niekoniecznie :):):)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-05-2010 15:04:19 
KidDynamite
ja tez czytalem ze Pudzian dal 20 koła na siebie i mnie to zdziwilo ale nie zdziwie sie tez jak okaze sie to totalna bzdura
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-05-2010 15:06:17 

Odyniec,

Według mnie to było źródło jednego z naszych dwóch najbardziej poczytnych dzienników:) wklejone gdzieś na wp albo onecie.



 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-05-2010 15:12:49 
hahaha dokladnie tak
 Autor komentarza: CactusJack
Data: 07-05-2010 15:13:08 
Heh owszem Sosnowski stanie przed niezwykle ciężkim zadaniem ale to jest boks i wszystko może się zdarzyć owszem ktoś powie że walczył z cieniem Williamsa ale on z 41 walk 31 kończył przed czasem przed walką z Albertem kilka swoich zwycięskich walk też przed czasem skończył a to oznacza że Albert jest wytrzymały na ciosy. Ja tam wierze w Alberta bo on ma dużą szanse jeśli wytrzyma fizycznie a powinien to ma już 50% sukcesu.
 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 15:20:56 
KidDynamite - stawianie na siebie nie jest zabronione . Za to stawianie przeciwko sobie jest i to mocno , za to można dostać niezły wyrok .
 Autor komentarza: selim
Data: 07-05-2010 15:22:51 
"to jest boks i wszystko może się zdarzyć "
owszem
pod warunkiem , że nazywałby się żelazny mike

oczekuje tylko ,że za-boksuje na maksa
i wytrwa do ostatniego gongu - to będzie duży sukces

właściwie - oglądając walkę naszego o pas w ciężkiej
to- już jest niewątpliwy sukces

 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 15:25:26 
a ja będę szczęśliwy nawet jak przegra przez KO , ale pokaże jaja i kilka razy mocno zaatakuje .
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-05-2010 15:27:11 

"to jest boks i wszystko może się zdarzyć "

Przecież Vitek może siadając w swoim narożniku po skończonej rundzie rozwalić stołek, a jego część może mu przebić płuco.. jasne:)

@mik36,

Nie wiem czy jest to prawnie regulowane, jak dla mnie powinno być zabronione, gdyż tak naprawdę główny bohater tego wydarzenia ma na to największy wpływ i może zrobić co mu się tylko podoba.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 07-05-2010 15:31:28 
KidDynamite:"Za granie u buków i obstawianie swoich meczów piłkarzon np. grozi dyskwalfikacja" : mylisz się w 2004 roku 3 piłkarzy reprezentacji Grecji obstawiło na zwycięstwo w Euro 2004 swoją reprezentację tuż przed turniejem kurs na Grecję był 1:30 ,jak nie więcej ,ku zdziwieniu wszystkich Grecja została Mistrzem europy:)
 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 15:34:03 
KidDynamite - stawiając na siebie , nie może zrobić co mu się podoba . Musi zrobić wszystko żeby wygrać (czyli to co każdy mówi przed walką bądź meczem ). Albert też może postawić na siebie . Z tego co pamiętam było kilka takich wypadków że skazany na pożarcie bokser postawił na siebie i po wygranej zgarnął kilka razy taką kasę co dostał za walkę .
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-05-2010 15:42:12 

mik36,

Tak więc mistrz w wolnej obronie może sobie wybrać buma, postawić krocie na nokaut w którejś z rund i go wtedy przycisnąć, skończyć i zgarnąć dodatkową kase? I to jest w Twoim przekonaniu fair ?

Nie chcę wnikać w szczegóły, bo mogę się mylić... tyle tylko, że tak na przysłowiowy "chłopski rozum" sportowcy nie powinni obstawiać wydarzeń w których sami biorą udział bo jest za duże ryzyko manipulacji (jak wiesz obstawiać można mnóstwo rzeczy, nie tylko wygraną i przegraną, ale również potencjalne zdarzenia podczas pojedynku, meczu, itp.).
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-05-2010 15:46:00 
Sosnowski to wygra będzie jak Rocky w walce z Ivanem Drago!:)
 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 15:46:40 
KidDynamite - tylko jaki wtedy będzie kurs ?

A przegrać z bumem przy dużym pechu też można .

więc kto postawi na siebie przy kursie 1.05

Trzeba by było postawić kilka baniek żeby coś z tego było , a kto będzie ryzykował taką kasę żeby zarobić grosze .
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 07-05-2010 15:53:48 

mik36,

Nie ma ryzyka... walcząc z typowym bumem bez ciosu, mistrz nie ryzykuje nic.

Co do obstawiania zdarzeń to tam kurs jest dużo wyższy, np. określona ilość rzutów rożnych do pierwszej połowy, czerwona kartka dla danego piłkarza, nokdaun w którejś z rund, itp.. na tym można zarobić.

@KOSTROMA,

Najpierw Sosna musiałby wyjechać do Rosji i ćwiczyć w zaspach:))

 Autor komentarza: pyra90
Data: 07-05-2010 15:58:46 
a Haye skończy jak Apollo Creed :)
 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 15:59:01 
KidDynamite - chyba jednak jest zawsze może być jakaś kontuzja np. może wchodząc na ring się poślizgnąć i złamać nogę ;) I po kilku bańkach :)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-05-2010 16:04:30 
"a Haye skończy jak Apollo Creed :)" nic dziwnego Ivan Kliczko używa niedozwolonych środków dopingujących!
 Autor komentarza: mik36
Data: 07-05-2010 16:12:21 
KOSTROMA - a Haye na marchewce i pomidorkach jedzie ;)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-05-2010 16:15:08 
"a Haye na marchewce i pomidorkach jedzie ;)" modyfikowanych genetycznie:)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 07-05-2010 16:15:23 
If He die he die ;)
 Autor komentarza: nowy44
Data: 07-05-2010 16:34:51 
orłow sie ostatnio skompromitowal z pulevem. nie widzialem jeszcze tak beznadziejnie walczace ciezkiego. przegral przez dyskwalifikacje. wolny, ociezaly, faulujacy, gruby, sagan ma pojemnosc ze 100 litrów. i on ma imitowac kliczke? trzeba byc prawdziwym mistrzem. lepszy jest juz duzy worek treningowy. fecet przegral jednoglosnie z pianeta i wachem (!). z kolei price jeszcze dluzej niz 6 rund nie walczyl.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 07-05-2010 17:00:03 
"z kolei price jeszcze dluzej niz 6 rund nie walczyl" no to co? Przecież ta walka prawdopodobnie nawet tyle nie potrwa:)
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 07-05-2010 17:01:30 
nowy44
No właśnie, sparing partnerów to on ma do dupy i nie bardzo wiem dlaczego. Ale jak mówił łapin, Albert uczy się walczyć z 'dużymi' rywalami więc może coś w tym jest, przynajmniej w przeciwieństwie do worków treningowych to jakoś oddadzą:))
 Autor komentarza: pyra90
Data: 07-05-2010 17:11:22 
Przecież ta walka prawdopodobnie nawet tyle nie potrwa:) dokładnie obyśmy tylko nie zobaczyli jej całej w teleekspresie ;)
 Autor komentarza: grammer
Data: 07-05-2010 19:53:04 
Mi się coś wydaje, że Albert zaskoczy wszystkich i wygra. Tak też było w poprzednich walkach nikt niedawał mu szans a tu jednak wygrana :]
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 07-05-2010 19:53:39 
pyra nie przesadzaj, pierwsze rundy będą raczej spokojne bo jakby się skończyło za szybko to by później Vitkowi wymówki robili
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 07-05-2010 20:19:51 
Bede kibicowal Albertowi ale jak pisalem wczesniej padnie okolo 8 mej rundy..Chcialbym sie mylic w tym przypadku ale moge sie ew. pomylic czy bedzie to przed czy po ale na pewno bedzie to rozstrzygniecie przed czasem..
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-05-2010 10:28:06 
Ja coś czuje że Albert wytrzyma z Vitalim pełne 12rund:-o Że Albert będzie się świetnie bronił itd. Ale że Vitali wygra wysoko na punkty. Naprawdę jest to NIEMOŻLIWE żeby Albert wygrał z Vitalim Kliczko:-o
 Autor komentarza: Daro603
Data: 08-05-2010 10:30:12 
Jak Canal+ Sport niebędzie transmitował tej gali z niemiec to walkę Alberta zobaczymy na żywo tylko w niemieckim niekodowanym kanale RTL. Ta walka pewnie będzie tak o 23
 Autor komentarza: Daw
Data: 08-05-2010 10:36:15 
Oczywiscie bede za Albertem,lae bedzie piekielnie ciezko wygrac choc szansa jest zawsze,daj z siebie wszystko Dragon i pokaz serce do walki powodzenia.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.