ADAMEK OBTAŃCZYŁ ARREOLĘ

Długi lewy prosty i przede wszystkim wspaniała praca nóg okazały się kluczem do zwycięstwa Tomasza Adamka (41-1, 27 KO) nad Chrisel Arreolą (28-2, 25 KO).

Po ostatnim gongu niezwykle emocjonującej walki sędziowie stosunkiem głosów dwa do remisu wytypowali wygraną "Górala" - 114:114, 115:113 i 117:111.

Już za chwilę więcej informacji.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: SJZ1962
Data: 25-04-2010 07:26:24 
Cudowny poranek :)
Góral is the best!!!!
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 25-04-2010 07:27:54 

ADAMEK TO JEST POTĘGA!!!!
ADAMEK NAJLEPSZY JEST!!!!
ADAMKA TRZEBA SZANOWAĆ!!!
BO ON NASZYM MISTRZEM JEST!!!!!
 Autor komentarza: Worldwide
Data: 25-04-2010 07:28:38 
BRAWO TOMEK !
 Autor komentarza: maddog
Data: 25-04-2010 07:28:57 
gdzie jest szymonides...????Wyłaź z dziury!!!
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 25-04-2010 07:29:45 
jest królem gór ;)
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 25-04-2010 07:29:46 
TYLKO DLA TEGO TAKA PUNKTACJA BO WALCZYŁ NA TERENIE ARREOLI!!!
 Autor komentarza: detektyFF
Data: 25-04-2010 07:30:03 
I co Prorocy i Cwaniaczki.. Łyso WAM TERAZ ?

BRAWO GÓRAL !!!!!!!!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-04-2010 07:30:21 
Nie wierzyłem ,że Adamek może to wygrać,miałem go tylko za bardzo dobrego boksera ale trzeba przyznać ,że jest wybitny!Adamek jesteś WIELKI!!!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 07:30:22 
niby ladnie i gratulacje ale widac bylo strasznie brak ciosu bo nie mogl go zatrzymac wiec zadam pytanie
z czym do Kliczki?
 Autor komentarza: detektyFF
Data: 25-04-2010 07:30:37 
I co Prorocy i Cwaniaczki.. Łyso WAM TERAZ ?

BRAWO GÓRAL !!!!!!!!
 Autor komentarza: Escobar
Data: 25-04-2010 07:31:02 
Arreola jest baaardzo przereklamowany. Ciosy bite z miejsca, nogi zostają gdzieś z tyłu, jakoś nie dało się zauważyć tej rzekomo straszliwej siły ciosu. Zasłużone zwycięstwo wg mnie 116-112. Pozdrawiam
 Autor komentarza: bonkers
Data: 25-04-2010 07:31:36 
KOZAK :D obił meksykański walec
 Autor komentarza: czerwony
Data: 25-04-2010 07:31:41 
ODYNIEC

przeproś ładnie, powiedz, że się grubo pomyliłeś, zachowaj się jak mężczyzna.

BRAWO GORAAALLLL ADAMEK!
 Autor komentarza: NaimaDSwDn
Data: 25-04-2010 07:32:08 
Chris spoko ziomek, widać po wywiadzie który odbył się po walce
 Autor komentarza: maddog
Data: 25-04-2010 07:32:17 
wywiad z Arreola dobry,jednak jest to bardzo sympatyczny facet
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-04-2010 07:32:31 
odyniec no cóż Kliczko też nie mógł go zatrzymać...
 Autor komentarza: Mati88
Data: 25-04-2010 07:32:36 
super tomek. bardzo dobra taktyka.
 Autor komentarza: godi75
Data: 25-04-2010 07:33:16 
DZIEKUJEMY!!! TOMEK JESTES WIELKI!!!
 Autor komentarza: haze
Data: 25-04-2010 07:33:30 
dawno niemialem takiego cisnienia o poranku .haha .Tomasz pokazal klase
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 25-04-2010 07:33:30 
TTTT OOOO MMMM EEEE KKKK A TERAZ GEYHAYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: qciej
Data: 25-04-2010 07:34:02 
Piękna walka ! Co za przemiły weekend ! GRATULACJE !!!
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 25-04-2010 07:35:46 
świetna walka. chwilami się bałem że Tomek nadzieje się na jakies mocne uderzenie ale .... SUPER gratuluje Tomasz
 Autor komentarza: karolinkan
Data: 25-04-2010 07:36:33 
Opłacało się nie spać całą noc. Obawiałam się że zmiana trenera może sie skończyć tak jak z pojedynku z Dawsonem. Na szczęście było super:) Walczył chyba nawet lepiej niż z Estradą. Kliczko zmasakrował Arreolę ale dzięki Tomkowi wcale nie wyglądał lepiej niż wtedy:)) Chwała Ci za to nasz bohaterze.
 Autor komentarza: shybqi
Data: 25-04-2010 07:36:45 
Hah wrocilem z imprezy o 3 rano wlaczam polsat a tam jakies wrozby :P juz myslalem ze cos nie tak polozylem sie spac a Ty ojciec z dolu WALKA WSTAWAJ! ;p Warto bylo dziekuje Ci Adamek jestes najlepszy juz teraz :]
 Autor komentarza: karolinkan
Data: 25-04-2010 07:37:13 
I dodam jeszcze że to druga porażka Arreoli z rzędu. Czyżby zła passa?
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 25-04-2010 07:37:36 
"Adamek był w tej walce dużo lepszy. Po ciosach Adamka wyglądam jak ten jebany Shrek. Adamek plan taktyczny wykonał perfekcyjnie. Dziękuję moim kibicom i kibicom z Polski. Macie wielkiego pięściarza Polacy. Nie planowałem tego, że skopie mi tyłek, ale zrobił to. Poczułem jakąś kontuzję w 4 rundzie. Walczyłem i w ferworze walki ten ból uciekał." - powiedział po walce Arreola
 Autor komentarza: sexigrzes
Data: 25-04-2010 07:37:59 
Arreola po wywiadzie ma we mnie nowego fana
 Autor komentarza: Mac
Data: 25-04-2010 07:38:57 
Walka nie zła ,ale nad siłą ciosu Adamek musi popracować,bo w kontekscie walki z Kliczko będzie to odgrywało decydującą rolę...
A co do werdyktu to 3 sędzia oglądał chyba inną walkę....
Zejscie z lini ciosu,walka na dystans ,"taniec" z Arreolą się udał ,ale czy taki sposób prowadzenia walki będzie dobrą strategią na Kliczko?-wątpie.....
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-04-2010 07:39:45 
Escobar obejrzyj sobie powtórke kilka razy wystrzelił potwornym prawym zamachowym ale nie trafił...
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-04-2010 07:39:51 
brawo!,mocno obił Arreole, wygrał zdecydowanie i zamknął usta wszystkim krytyką a ten sędzia co dał remis chyba powinien wybrać się do okulisty,musi walczyć z Hayem o mistrzostwo świata !
 Autor komentarza: Endrju
Data: 25-04-2010 07:40:44 
BRAWO-TOMEK EST FANTASTYCZNY-BOZE KTO CYGANA MOGL POROWNAC Z KLASA TOMKA....ZENADA-TAK JAK JEGO WALKA-PODEJZEWAM ZE CYGAN MUSIAL DO KONCA SCIAGAC HARACZ OD KOBTEK Z TRASY E7-.....
 Autor komentarza: Niestosowny
Data: 25-04-2010 07:40:50 
Adamek - zwracam honor... Bardzo dobra walka :)
Chociaż Tomek mógł już wcześniej zacząć atakować, to może byłoby TKO.
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 25-04-2010 07:40:57 
ŁZY JUŻ POWSTRZYMAŁEM TERAZ MOGĘ IŚĆ SPAĆ!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: fanatyk
Data: 25-04-2010 07:41:09 
Obtanczyl go pieknie. Tylko za sztywna ta partnerka troche byla hehe. Ale nic dziwnego, za duzo Taco ;) Teraz Tomek powinien zatanczyc z tym sedzia ktory dal 114:140 , trzeba pomagac niewidomym ;D TOMEK NIE ZWATPILEM NAWET PRZEZ CHWILE W CIEBIE!! JESTES PRAWDZIWYM CHAMPIONEM!!
 Autor komentarza: newark
Data: 25-04-2010 07:41:22 
Góral jest THE BEST..
Wszyscy ktorzy nie wierzyli w tomka , macie teraz!
Adamek mistrzem jest !!!!
Czekamy na Haye!!
 Autor komentarza: Diavulo
Data: 25-04-2010 07:41:35 
brawo Góral!!!i szacun dla Chrisa!
 Autor komentarza: milka11339
Data: 25-04-2010 07:41:50 
czekałam na ta walke i nie spałam od 03:55 :)
Kocham ADAMKA <33 ;**
 Autor komentarza: maddog
Data: 25-04-2010 07:42:35 
karolinkan
Arreola po przegranej z Kliczko wygrał z Minto,więc nie przegrał z rzędu dwóch walk...

odyniec,nie dokazuj bo Twój Andrew po pierwszej lepszej nawałnicy Arreoli spierdzieliłby z ringu.Nie martw się na zapas.Widzisz gołota niby miał "z czym"do czołówki a jak się kończyło nie wspominajmy,więc ochłoń...
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 25-04-2010 07:42:40 
Mac
Miałeś chyba na myśli 1 sędzię który dał remis, bo trzeci 117-111 wskazał całkiem ok, ale najlepszy byłby 116-112 bo nawet komentatorzy mówili że Tomek przegrał tylko 4 rundy
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-04-2010 07:42:45 
Nieskromnie pragne nadmienic ze podobnie jak z Estrada slusznie wytypowalem wynik;)))
Wspaniala walka, bez watpienia..Dawno w ciezkiej dywizji nie bylo pojedynku w takim tempie..Brawa dla obu piesciarzy bo pokazali naprawde klase..Wygral lepszy..Ide z pieskiem, wroce to sobie tu troszke popisze heheh..ale emocje..jeszcze trzymaja..
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-04-2010 07:42:57 
Mac co do siły ciosów to wydawały mi się znacznie bardziej dynamiczne niż w walce z Estradą,pamiętajmy ,że Arreole niełatwo przewrucić.
 Autor komentarza: mlody
Data: 25-04-2010 07:43:07 
Super walka, pewna wygrana. Mam nadzieję że dojdzie do walki z Haye. Z Władkiem czy z Witkiem jeszcze za wcześnie, ale davidek będzie w sam raz na przetarcie przed walką z braćmi i jestem praktycznie pewien że pójdzie lepiej niż z Arreolą. BRAWO TOMEK I GRATULACJE.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 25-04-2010 07:43:56 
nielubie Adamka i pisałem to nieras!
ale po tej walce przyznaje ze jest dobry,naprawde mnie zaskoczył,
dobry dobry bokser, napewno lepszy od pajaca haya, i chciałbym zeby do walki miedziy nimi doszło ale haye ogladajac ta walke pewnie sie obsra i bedzie go unikał jak kliczkow,
co do walki z kliczkami to tak jak powiedział dziś pindera niech lepiej stoczy jeszcze ze dwa trzy pojedynki,
moze Adamek niema jakiegos super nokałtujacego ciosu ale jest, szybki i bardzo dobry technicznie.
Dobra walka!
GRATULACJE ADAMEK
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 25-04-2010 07:44:00 
Ale Adamek super !

Stawiałem na Arreolę !

Adamek jest wielki,a ja jestem przy nim karłem...

Jednak świniok spaślok,to nie to samo co Estrada...
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 25-04-2010 07:44:03 
nielubie Adamka i pisałem to nieras!
ale po tej walce przyznaje ze jest dobry,naprawde mnie zaskoczył,
dobry dobry bokser, napewno lepszy od pajaca haya, i chciałbym zeby do walki miedziy nimi doszło ale haye ogladajac ta walke pewnie sie obsra i bedzie go unikał jak kliczkow,
co do walki z kliczkami to tak jak powiedział dziś pindera niech lepiej stoczy jeszcze ze dwa trzy pojedynki,
moze Adamek niema jakiegos super nokałtujacego ciosu ale jest, szybki i bardzo dobry technicznie.
Dobra walka!
GRATULACJE ADAMEK
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-04-2010 07:44:16 
Mac co do siły ciosów to wydawały mi się znacznie bardziej dynamiczne niż w walce z Estradą,pamiętajmy ,że Arreole niełatwo przewrucić.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 07:44:34 
karolinkan nie druga z rżedu porazka


cos na forach zagrnaicznych mówia o kontuzji Arreoli ale nie zmienia to faktu ze nie bylo jej widac, Arreola walczył jak mógl, jest ograniczonym bokserem a Tomek to profesor

Brawo Tomek dumny jestem ze taka z ciebie zawzieta bestia. Ale kilka bomb wziąl i to pokazuje ze ma mocną szczękę

Arreola to strasznie swój chłop, lubie tego gościa.Ma czas, nie jest stary musi chyba zmienic Ramireza i zrzucic wtedy ma szanse.

Adamek do Kliczków to nadal jest troche kosmos ale cóz, moze sie udałoby. wole zdecydowanie zobaczyc go z Hayem.Na to czeka cała waga ciężka
 Autor komentarza: sexigrzes
Data: 25-04-2010 07:45:21 
o ile Tomek możne realnie poprawić do września siłę ciosu?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 25-04-2010 07:45:36 
Ale Adamek super !

Stawiałem na Arreolę !

Adamek jest wielki,a ja jestem przy nim karłem...

Jednak świniok spaślok,to nie to samo co Estrada...
 Autor komentarza: bulat89
Data: 25-04-2010 07:45:52 
ajj co by było gdyby nei ten nasz Tomek! brawo!!
David PUSSY Haye boj sie!
 Autor komentarza: albinos
Data: 25-04-2010 07:45:55 
A ja mam podobne odczucie jak po walce z Estradą, że wolałem oglądać Tomka w niższej kategorii. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić, że to już inne tempo prowadzenia walki. Z gołotą wydawał się dużo szybszy, ale to może zasługa przeciwnika
 Autor komentarza: wojkerr
Data: 25-04-2010 07:46:23 
Przedewszystkim gratulacje dla Tomka,jedno co mnie cieszy ze pomiedzy walka z Estrada a ta dzisiejsza widac roznice na plus oczywiscie dla Tomka,to rokuje nadzieje ze w przyszlosci powinno byc jeszcze lepiej!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 07:46:49 
Adamek wygladał duzo lepiej niz z Estrada choc estrada to inny rodzaj piesciarza niz Chris. ale kilogramy maja znaczenie i ta waga Tomka jest świetna
 Autor komentarza: albinos
Data: 25-04-2010 07:46:52 
A ja mam podobne odczucie jak po walce z Estradą, że wolałem oglądać Tomka w niższej kategorii. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić, że to już inne tempo prowadzenia walki. Z gołotą wydawał się dużo szybszy, ale to może zasługa przeciwnika
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 25-04-2010 07:47:35 
Moim zdaniem siła ciosu była całkiem ok, w porównaniu do walki z Estradą na pewno lepsza.
Szacun dla Chrissa, nie każdy po walce otwarcie potrafi się przyznać że przegrał.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 25-04-2010 07:48:06 
no i 200zl na Arreole sie poszlo jeb....ac....

ale co tam Chris to spoko gosc:)
 Autor komentarza: leon
Data: 25-04-2010 07:48:11 
prawie 6000 gości na stronie... idźcie spać bo mi się nie może strona załadować:)
 Autor komentarza: rambuni
Data: 25-04-2010 07:48:13 
Ojcowie święci! - cudownie, pięknie,, po profesorsku, żelazna dyscyplina, konsekwencja i duże umiejętności, także twardość, bo kilka ciosów wyłapał; Adamek inaczej walczyć nie będzie; nie będzie przewracał rywali w ciężkiej, ale wygrać z nim jest trudno (a może tych słabszych to i będzie przewracał?)

Dopiero teraz uspokaja mi się tętno :) Ojcowie, dla takich emocji warto żyć!
 Autor komentarza: albinos
Data: 25-04-2010 07:48:39 
*Gołotą
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 07:49:01 
albinos


mozesz miec swoje zdanie ale w tej walce Adamek wlczyl pieknie i szybko i mądrze. A waga cięzka to waga ciezka. Tomek tutaj czuje sie coraz lepiej.Gdyby jeszcze inni byli mistrozwie:)Haye jest do wziecia ale Bracia niekoniecnzie
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 25-04-2010 07:49:25 
Dla mnie zwycięstwo Adamka jest niczym wygrana Polski w półfinale mistrzostw świata z Niemcami w piłce nożnej. Świętujemy! :D
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 25-04-2010 07:49:39 
Dla mnie zwycięstwo Adamka jest niczym wygrana Polski w półfinale mistrzostw świata z Niemcami w piłce nożnej. Świętujemy! :D
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 25-04-2010 07:50:15 
JA PIERDOLE KURWA SĄ JESZCZE LUDZIE KTÓRZY PSIOCZĄ, NIE WIEŻE KURWA LUDZIE ON WYGRAŁ ZDECYDOWANIE Z ARREOLĄ TERAZ JEST NUMER 1 A WY ZAMIAST CZAPKI Z GŁÓW MACIE CZELNOŚĆ KRĘCIĆ NOSAMI??!?!?!!?

 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-04-2010 07:50:54 
albinos
Na tle Goloty Adamek wygladal na szybkiego!!..Chris mimo tluszczu byl szybki, silny..Adamek walczy glowa, jest inteligentny w ringu dzieki temu ogral Chrisa!!Na pewno lepiej sie prezentowal jak z Estrada..Jego ciosy miay wieksza wymowe i poprawil kondycje..
 Autor komentarza: am26
Data: 25-04-2010 07:51:13 
Adamek profesorem boksu! dziękuje nasz wielki mistrzu!
 Autor komentarza: Mac
Data: 25-04-2010 07:51:30 
KOSTROMA
Może poprawił w stosunku do ostatniej walki ,ale do Tysona mu brakuje duuuużo....
Na Haye taka strategia wystarczy,ale Kliczko jak rąbnie i trawi to Adamkowi odechce się tańca....
Adamkowi brakuje tylko ciosu,reszta jest kapitalna:szybkość,kondycja,zejście z linii ciosu-po prostu nie powtarzalne u innych ciężkich....Ciemno widzę tylko walkę na wymianę ciosów w stylu Tysona,no ale Adamek nie walczy w ten sposób....
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:52:27 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:52:28 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:52:40 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:52:42 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:52:58 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:53:02 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:53:06 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 25-04-2010 07:53:15 
Ja też stawiałem na chrisa po walce Estrada - Adamek , w której Polak nie zachwycał . Jednak przyznaje że się myliłem ....

Adamek pokazał że jest klasą samą w sobie i pięknie obtańcowywał Arreole . Chris w pewnym momencie zgłupiał i zachęcał Polaka do otwartej wojny w którą naszczęście mądrze walczący Polak nie dał się wciągnąć . Czekam na walkę z Hayem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 25-04-2010 07:53:20 
Wspaniale , wspaniale i jeszcze raz wspaniale!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: bandit
Data: 25-04-2010 07:53:48 
A ja lubię Adamka i jego styl walki i nie miałem wątpliwości że ADAMEK wygra na punkty a dla ojcachrzestnego SZACUN, bo lubię też ludzi co potrafią docenić pracę innych ludzi pomimo tego że nie pałają do nich sympatią.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 25-04-2010 07:53:50 
Kessler Froch to byla dopiero walka:)
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 25-04-2010 07:53:54 
nawet moja panna ogladała walke zemna...:D
 Autor komentarza: Pablos1986
Data: 25-04-2010 07:54:00 
brawo Tomasz! Arreola duzo atakowal, ale malo trafial, adamek dobrze z defensywy
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 25-04-2010 07:54:38 
W PIĘKNYM STYLU WYGRANA !!! I PIĘKNE ZACHOWANIE CHRISA KTÓRY NIE CUDOWAŁ BO WIEDZIAŁ ŻE ZAINKASOWAŁ SPORO CIOSÓW I ZOSTAŁ DOBRZE ROZBITY !!

A TOMEK SWOJĄ DROGĄ PRZETESTOWAŁ SZCZĘKĘ NA KTÓRĄ PRZYJĄŁ KILKA CZYSTYCH CIOSÓW.


GDZIE SĄ TERAZ CI CO TAK TWARDO GADALI ŻE TOMEK PADNIE W POŁOWIE WALKI JAK MUCHA ??? JAK WAM W GĘBACH TERAZ !!!!!

BRAWO TOMEK !!!!
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 25-04-2010 07:55:06 
dzięki BANDIT
 Autor komentarza: lipabad
Data: 25-04-2010 07:56:12 
Błagam stacje Polsatu niegdy wiecej Salety do studia bo zazdrosc az w oczy biła.
Balem sie ze zawal mnie dopadnie takie emocje:)
Mam nadzieje ze ta walka zamknie buzki wyszczekanym "prawdziwym ciezkim" na zawsze:)
 Autor komentarza: mlody
Data: 25-04-2010 07:56:13 
Można Adamka lubić i nie lubić, ale ten bokser tworzy Polską historię boksu zawodowego i będę trzymał kciuki aby dołożył to jedno najważniejsze trofeum w swojej karierze, czyli pas wagi ciężkiej. I patrząc przez pryzmat (choć wiem że to czasami się nie sprawdza) walki haye z ruizem jestem zajebiście pełen optymizmu.
 Autor komentarza: Kris78
Data: 25-04-2010 07:56:31 
ODYNIEC

Szukałem Twojej wypowiedzi - wiedziałem, że będziesz zrzędził i się nie myliłem. Powiem kolokwialnie JESTEŚ SPRAWNY INACZEJ INTELEKTUALNIE!!!!!!!!


TOMEK MISTRZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 25-04-2010 07:56:40 
Walczyl z czolgiem ktoremu rozbil pancerz.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 25-04-2010 07:57:21 
Gratuluję Tomaszu i życzę więcej sukcesów.
....................................................
Twardy pojedynek z twardym i bardzo niebezpiecznym przeciwnikiem. Tomek schudł kilka kg, zszedł poniżej 100 i szybkośc jaką prezentował na wagę ciężką była imponujaca. Chłodny umysł, gorące serce, dobra technika i walka wygrana. Świetnie rozegrany pojedynek. Nie ma co się obawiać,że kondycja nie ta co w cruiser i nie ma tego zrywu w drugiej części walki. Cóż, to jest ciężka i tu ciało może już zdecydowanie inaczej reagować.
Jedyna rzecz, która mnie napawała obawą to rzeczywiście brak schodzenia w prawo,aby wyeliminować mocny prawy Chrisa. Widocznie Tomek stwierdził, że szybkość, jaką ma jest wystarczająca, aby tych bomb uniknąć.
GRATULACJE!
 Autor komentarza: lee
Data: 25-04-2010 07:57:23 
Nie ma lipy, to co Adamek ustal w tej walce, to mala bania. Piekna walka, obil Arreole w pieknym stylu.
 Autor komentarza: Kris78
Data: 25-04-2010 07:57:32 
ODYNIEC

Szukałem Twojej wypowiedzi - wiedziałem, że będziesz zrzędził i się nie myliłem. Powiem kolokwialnie JESTEŚ SPRAWNY INACZEJ INTELEKTUALNIE!!!!!!!!


TOMEK MISTRZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 25-04-2010 07:59:44 
z heyem to juz napewno przepier.....
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 25-04-2010 08:01:00 
Dla wszystkich deprecjonatorów - idźcie spać zawistnicy. :D Adamek jest królem.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 25-04-2010 08:01:24 
dokładnie SALETRA niech wraca tańczyć na lodzie,
a za partnerke niech sobie weżmie NAJMANA
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 25-04-2010 08:01:26 
I co niedowiarki zatkało kakao z rana.Gdzie są ci co dawali 30% szans dla Adamka no czekam...Jakoś teraz ich nie widać pewno Ci sami teraz się podniecają jaki to Adamek jest wspaniały, a wcześniej nie dawali mu szans na zwycięstwo.Mówili ze Chris go znokautuje a to Adamek był znacznie bliżej poddania Chrisa.I co cwaniaczki-TA
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 25-04-2010 08:01:34 
bokser.org
Chyba nie myśleliście że po walce tyle osób przejdzie na tą stronę, bo jest kompletnie przeładowana. Średnio na minutę przybywa 20-30 osób i jak tak dalej pójdzie to nie można będzie tutaj w ogóle wejść. Jak się da to weźcie coś z tym zróbcie.
 Autor komentarza: Kris78
Data: 25-04-2010 08:01:46 
ODYNIEC

Szukałem Twojej wypowiedzi bo wiedziałem, że będziesz zrzędził i się nie myliłem! Powiem kolokwialnie: JESTEŚ SPRAWNY INACZEJ INTELEKTUALNIE!!!!!!!


TOMEK MISTRZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. i nie marudźcie o sile ciosu bo tylko jednemu się Chrisa udało powalić na deski. Jego twarz wskazuje na to, że były to mocne ciosy!
 Autor komentarza: sknerus
Data: 25-04-2010 08:02:53 
Tomek to w tej chwili najszybszy bokser wagi cięzkiej.Był wspaniale przygotowany.Zrozumcie Adamek ma mocny cios-ale Chris ma łeb ze stali/żaden inny bokser nie wytrzymałby tyle petard/.Jeżeli dojdzie do walki z Haye-to mamy mistrza świata.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 25-04-2010 08:03:23 
TACY KIBICE SUKCESU NIE POWINNI SIĘ WOGÓLE WYPOWIADAĆ-BURAKI JEDNE.BRAWO TOMASZ ZAWSZE MÓWIŁEM ZE BĘDZIESZ MISTRZEM W HW NIE WAŻNE CZY Z KLICZKO CZY HAYEM I TAK WYGRASZ.
 Autor komentarza: godi75
Data: 25-04-2010 08:04:58 
ludzie zastanowcie sie zanim napiszecie opinie w stylu Tomek nie ma ciosu na HW - itp...mierzac ta miara Vitali tez nie ma ciosu i kazdy kto walczyl z Estradą. poczekajmy (mam nadzieje) na walke z Haye mysle ze ta zweryfikuje nasze opinie.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 25-04-2010 08:06:00 
sknerus

haye jest raczej szybszy:)
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 25-04-2010 08:06:16 
i co dalej ktoś twierdzi, że Adamek nie ma szczeny z betonu ?
Były momenty, w których Arreola furiacko rzucał się na Adamka, ale jego ciosy nie dochodziły celu !! Jeśli coś doszło to spływało jak po kaczce! Pięknie Tomek ! Pięknie !!!!!!

swoją drogą jestem ciekaw... co mówił na temat walki sam Lennox Lewis :)
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 25-04-2010 08:06:46 
Hammerfist pisalem ze przegrasz kase buhahhahaa.Jak tam wasz Arreola hahahaa czlapal juz po 9 rundzie jak yeti szkoda ze Tomek nie psozedl na wieksza wymiane bo Arreola juz oddychal rękawami
.Brawo Tomek sam Chris przyznal ze Adamek mu skopal dupe dziś.Arreola pare razy trafil Adamka czysto i co? i nic Adamek sobie stał..ma leb z kamienia...Polska!!Haye teraz nigdy sie nie zgodzi na walke z Tomkiem bo ma podejrzaną szczęke,,,
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:07:52 
Kris78
odpowiem kolokwialnie - pierdol sie

czerwony
za co niby mialbym przepraszac? gdzie sie niby mylilem
 Autor komentarza: albinos
Data: 25-04-2010 08:08:06 
Aby było jasne uważam, że Tomek wygrał zasłużenie, po prostu muszę przywyknąć, że to waga ciężka, więc siłą rzeczy nie będzie tak lekki na nogach jak był w niższych kategoriach, oraz do tego że ciosy Tomka nie robią takiego wrażenia na przeciwnikach
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 25-04-2010 08:11:04 
odyniec - i co boli zwycięstwo Adamka? :D Haha
 Autor komentarza: lee
Data: 25-04-2010 08:14:17 
Mnie sie wydaje, ze sfrustrowany przebiegiem walki Arreola blefowal co do kontuzji reki aby zachecic Adamka do smielszych atakow. W odpowiednim momencie potrafil wyprowadzac serie bez zadnej asekuracji.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 25-04-2010 08:15:23 
Ludzie jak mozna pisac ze ciosy nie robia wrazenia na przeciwnikach Golota glebe zaliczyl a Estrady i Arreoli nikomu sie udalo sie wyeliminowac przed czasem? Raz Chris kleknal.Pamietacie jak ten adufany w sobie Povietkin sie meczyl z Estrada????? On pewnie tez ciosu nie ma:) Twarz Arreoli mowi sama za siebie a nawet Witek na dechy go nie polozyl.Panowie badzmy obiektywni!!!




 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:16:34 
czemu ma mnie bolec?
euforia wam do łba odjeb..la czy co? nigdy nie napisalem ze Adamek nie ma szans wiec w czym problem macie??
wygral w pelni zasluzenie choc uwazam ze widac bylo brak kowaldla w łapie i Arreola niic sobie nie robil z jego ciosow i mimo ze morda puchla szedl jak czolg i bardziej go irytowala ruchliwosc Adamka niz jego ciosy
 Autor komentarza: heinz
Data: 25-04-2010 08:17:11 
Odyniec to co piszesz (nie twierdzę że to cały ty) jest rzadkie jak efekt zatrucia pokarmowego.

A że do braci daleko...ano daleko, ale kto z dzisiejszej HW ma blisko do braci?
 Autor komentarza: lipabad
Data: 25-04-2010 08:18:13 
Lee ja rowniez uwazam ze z ta reka to blef moim zdaniem Chris chce zachowac twarz bo przeciez przegral z napompowanym medykamentami ciezkim...;))
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:18:17 
lipabad
czy twoim zdaniem "ciosy robia wrazenie" musi oznaczac rzucenie na dechy?
 Autor komentarza: shybqi
Data: 25-04-2010 08:18:24 
Ej zejdzcie z Odynca, ma swoje zdanie, jest wolnosc slowa.. potrzeba sie obrazac w taki zarabisty dzien?
 Autor komentarza: godi75
Data: 25-04-2010 08:18:59 
chyba niektorzy powinni zjesc jakiegos batonika bo im cukier skacze....
 Autor komentarza: shybqi
Data: 25-04-2010 08:19:55 
Fakt Arreola byl masakrycznie obity :D ale patrzcie ani razu sie nie zachwial, obity byl iloscia ciosow ale Adamkowi mysle ze to wystarczy bo idac na sile ciosu moze stracic szybkosc
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:22:12 
heinz
pewnie ze wszystkim daleko ale ja zauwazam tylko ze po tej walce jestem przekonany ze jedyna opcja na pas jest Haye bo na braci brak jakichkolwiek argumentow i chociaz dla mnie minimalnym faworytem bylby angol to Adamek mialby spore szanse w walce z nim bo z bracmi to tylko szanse teoretyczne

swoja droga to smialem sie z Arreoli jak w ostatnich rundach sie wkurzal ze nie moze Adamka dogonic
 Autor komentarza: pyra90
Data: 25-04-2010 08:23:53 
Odyniec;Arreola nic sobie nie robił z ciosów Adamka bo nie był w stanie cokolwiek zrobić ,na Kliczkę Arreola też szedł jak czołg bo to twardy bokser
 Autor komentarza: heinz
Data: 25-04-2010 08:25:52 
Niepokojąca w kontekście starcia z którymś z braci jest nie robiąca wrażenia siła ciosu , połączona z ograniczoną kondycją. Tutaj masą niewiele da się ugrać.

Dziś jednak się cieszmy. I chwała zwycięzonemu.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:26:52 
pyra90
ale gdyby Adamek mial mocniejszy cios to mial szanse skonczyc to wczesniej w podobny sposob jak Witek bo pewnie tego czolgu by nie przewrocil ale moglby zatrzymac
troche szkoda ze malo atakowal dlugim prawym prostym bo mogl zamknac Chrisowi to oko
 Autor komentarza: bleef
Data: 25-04-2010 08:27:27 
Ja uważam że Odyniec ma rację,Arreola nic nie robił sobie z ciosów tomka,a jedyne co go wkurzało to że Tomek uciekał.

Jestem pod wrażeniem zdyscyplinowania taktycznego Adamka,jego szybkości i pracy nóg,wytrzymałości,odporności na ciosy.

jednak ta obrona...jak już ktoś wcześniej napisał,starego wyjadacza już się nie oduczy złych nawyków.

GRATULACJE TOMASZ!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:29:59 
bleef
az momentami zabraklo mi troche przyjecia wymiany szczegolnie pod koniec jak Chris sie slanial
 Autor komentarza: lipabad
Data: 25-04-2010 08:30:00 
Odyniec zle chyba zrozumiales dla mnie wlasnie wrazenie niekoniecznie oznacza dechy (ale sporo osob tak mysli) wrazenie to dla mnie rowniez czestotliwosc celnych ciosow a takze bicie ich w wielu plaszczyznach co nie pozwala przeciwnikowi rozwinac skrzydel.
Poczekajmy bedzie taki przeciwnik ze padnie akurat dwoch ostatnich zalicza sie do wybitnie odpornych na ciosy.
 Autor komentarza: neQ
Data: 25-04-2010 08:30:03 
Musze sie przyznać, że po 9 rundzie sie myliłem na te ciosy silne Arreoli, i myślałem że prowadzi walke.No ale juz po 11 rundzie mnie ocknęło i zacząłem zuważać duże minusy Arreoli, a plusy u Adamka ;)
Walka mogła sie podobać :)
 Autor komentarza: Hiena
Data: 25-04-2010 08:31:15 
bleef

A co miał zrobić?rozpłakać się?
Zresztą jego twarz wyjaśnia wszystko
 Autor komentarza: lee
Data: 25-04-2010 08:32:19 
odyniec, z tego co piszesz łatwo wywnioskowac, ze Arreola tez nie ma "kowadla" w lapie a przeciez nawet dziecko wie, ze Arreola to puncher, kilka razy trafil Adamka w pieknym stylu, nawet podbrudkowy wszedl, jednak Adamek przyjal jak nalezy
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:33:31 
lipabad
fakt ze dwoch ostatnich to typ czolg ale mocny cios prosty zatrzymuje w ataku nawet najtwardszych bo łeb odskakuje
 Autor komentarza: lipabad
Data: 25-04-2010 08:34:11 
bleef


ale te zejscia pod prawa reke jednak w tej walce sie bardzo liczyly moim zdaniem to podstawa defensywy ale przyjmowal tez duzo a to oznacza ze szczeka granitu a to dobrze rokuje przed walka z powiedzmy Hayem
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:34:43 
lee
czytaj ze zrozumieniem
 Autor komentarza: bleef
Data: 25-04-2010 08:35:46 
tak ta akcja prawy podbródkowy bity z dużym skrętem i lewy prosty w wykonaniu Arreoli to było coś pięknego ! super walka.
 Autor komentarza: lee
Data: 25-04-2010 08:36:07 
dobra, ogladam powtorke na spokonjnie
 Autor komentarza: lipabad
Data: 25-04-2010 08:39:20 
Odyniec
No na pewno lewy prosty zblizony do tego co Wladek ma i przed walka zero stresu ale coz mamy wojownika mamy kogos kto nie walczy asekuracyjnie i chwala mu a to za te emocje.
 Autor komentarza: IceFist
Data: 25-04-2010 08:40:37 
Hamerfist zaskoczyłeś mnie in plus swoją postawą.
Odyniec podejrzewam że nawet gdyby Adamek znokautował Władymira Kliczkę to byś coś tam gmerał pod nosem . Podejrzewam że postawiłeś na Arreolę nie małe pieniążki i teraz jesteś zirytowany że nie mogłeś tu zatriumfować. Nie mam nic do Ciebie ale przy wygranej zasłużenie walce przez Adamka mogłeś chociaż przyznać się do błędu.
Co do Ciosu Adamka w ciężkiej to zobaczcie że walczył w ostatnich walkach z bokserami którzy nigdy nie przegrali przez ko więc zakładanie że niema ciosu jest mocnym nadużyciem.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-04-2010 08:44:57 
icefist
do jakiego bledu mam sie przyznac?
a zadnych pieniedzy nie stawialem i kibicowalem Adamkowi
 Autor komentarza: lee
Data: 25-04-2010 08:46:15 
nalezy sie cieszyc, ze Adamek nie lezal na dechach z tak silnie bijacym typem jak Arreola, ale jak widac wszystim nim sie nie dogodzi, kolega wyzej ma racje. Zamiast sie cieszyc to wytykaja Adamkowi niedociagniecia nosz kur..., na taka postawe brak mi slow
 Autor komentarza: mixtype
Data: 25-04-2010 08:54:07 
Brawo Góral zdał prawdziwy test w wadze ciężkiej udowodnił że ma twardą szczęke bo pare bomb wyłapał.Załatwił Arreole szybkością i pracą nóg.Gdyby miał trochę silniejszy cios gwarantuję że Arreola zaliczyłby dechy.Na Kliczkę będzie to niestety za mało ale z Hayem ma większe szanse na wygraną niż z braćmi ale moim zdaniem z Dawidem będzie miał ciężej niż z Chrisem i to o wiele
 Autor komentarza: Likers
Data: 25-04-2010 08:54:33 
Ja postawiłem na Arreole. Ale SUPER cieszę się z wyniku. Brawa za szybkość, kondycję, spryt, super wyczucie dystansu, schodzenie z linii ciosu, amortyzowanie uderzeń i odwagę.
Myślałem że Kris będzie za mocny i zajedzie Adamka.
Jako Polak jestem dumny z Adamka.
Jako fan boksu Tomek mógłby być moim idolem gdyby połączył swoją technikę i psychikę z siłą A.Gołoty za dobrych lat. Sorry ale to właśnie tacy pięściarze jak Lennox, Bowe, czy Tua rządzą ciężką, bo potrafią nokautować. Tomek był moim idolem w junior ciężkiej. Ale i tak jestem z niego dumny i jest już naszym drugim Małyszem :)
 Autor komentarza: IceFist
Data: 25-04-2010 08:54:53 
Odyniec co do obstawiania to mój błąd wówczas (widzisz czy to takie trudne).

Każdy z nas miał swoje rokowania i jedni trafili inni nie, z tego co pamiętam dawałeś większe szanse Arreoli i ok.
Twoje określenia ,, blokował twarzą " itp. też ok Twoja forma ekspresji.
Tylko po wygranej walce sentencja
,,niby ladnie i gratulacje ale widac bylo strasznie brak ciosu bo nie mogl go zatrzymac wiec zadam pytanie" niby ładnie z czym do Kliczki.
Zawsze na Twoją modłę bo wszyscy inni mistrzowie pięściarstwa byli idealni
 Autor komentarza: endriu
Data: 25-04-2010 08:55:22 
Sędziowie nagięli na maxa Mój cichy typ na walkę właśnie taki był choć miałem obawy Haye jest w zasięgu raczej będziemy mieli MŚ Z kliczkami na pewno nie wypali
 Autor komentarza: Laik
Data: 25-04-2010 08:58:10 


Nie wierzyłem w Tomka,myliłem się.I bardzo się z tego cieszę!BRAWO TOMEK!!!!!!!!!

 Autor komentarza: Escobar
Data: 25-04-2010 08:58:16 
Kostroma, po co mam oglądać powtórkę - nie bardzo rozumiem. Piszesz o jakichś ciosach zamachowych Arreoli, które nie doszły celu - tak to i Najman potrafi. To ma być dowód na siłę ciosu? Zobacz raczej te, które przyjął Tomek i w zasadzie niewiele to zmieniło w przebiegu walki. Powtórzę jeszcze raz: Arreola jest przereklamowanym pięściarzem. W lepszych czasach wagi ciężkiej nie dostałby walki o tytuł, taka jest prawda. Cieszę się ze zwycięstwa naszego rodaka, nie ulega to wątpliwości, jednak nie wpadam w "hurraoptymizm" jak większość tutaj. To dopiero trzecia walka w wadze ciężkiej i długa droga jeszcze przed Tomkiem. Trzymam kciuki za przyszłość (wcale nie tak oczywistą). Pozdrawiam
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 25-04-2010 09:06:20 
"Autor komentarza: Escobar Data: 25-04-2010 08:58:16
Kostroma, po co mam oglądać powtórkę - nie bardzo rozumiem. Piszesz o jakichś ciosach zamachowych Arreoli, które nie doszły celu - tak to i Najman potrafi. To ma być dowód na siłę ciosu? Zobacz raczej te, które przyjął Tomek i w zasadzie niewiele to zmieniło w przebiegu walki. Powtórzę jeszcze raz: Arreola jest przereklamowanym pięściarzem. W lepszych czasach wagi ciężkiej nie dostałby walki o tytuł, taka jest prawda. Cieszę się ze zwycięstwa naszego rodaka, nie ulega to wątpliwości, jednak nie wpadam w "hurraoptymizm" jak większość tutaj. To dopiero trzecia walka w wadze ciężkiej i długa droga jeszcze przed Tomkiem. Trzymam kciuki za przyszłość (wcale nie tak oczywistą). Pozdrawiam"


wiedziałem... -.-
 Autor komentarza: KarOlinaa
Data: 25-04-2010 09:10:39 
świetna walka w wykonaniu dwóch pięściaży , ale dziwi mnie głos 114/114 , jakieś nie halo.
ale ważne że Tomek wygrał , gratuluje.
 Autor komentarza: Escobar
Data: 25-04-2010 09:11:56 
SkazanyNaInstynkt wiedziałeś, ale o czym?
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 25-04-2010 09:15:22 
Przepiękne akcje Tomka które dochodziły celu były wręcz idealne !!

Dawno nie oglądałem tak dobrej walki !
 Autor komentarza: Laik
Data: 25-04-2010 09:19:14 


Furmi widzę,że też pochlałeś :P




 Autor komentarza: IceFist
Data: 25-04-2010 09:22:01 
Escobar dla mnie trzymanie kciuków i kibicowanie w boksie wiąże się z sporą dawką adrenaliny i emocji (mimo iż nie lubię radia maryja i pis to lubię oglądać boks w wykonaniu Tomka, sądzę że prywatnie może być wporządku człowiekiem). Ty rzekomo trzymałeś kciuki ale po ładnej walce T.A mogłeś powiedzieć no fajnie zawalczył ale lepiej było troszkę umniejszyć sukces. Wszyscy inni ,,hurraoptymizm" i Arreola to low end of heavy weight. Dziwi mnie to bo ja po walce odczuwa zadowolenie i satysfakcję a Ty ?
 Autor komentarza: robinson85
Data: 25-04-2010 09:32:34 
Adamek będzie mistrzem świata w 3 kategori wagowej koniec kropka idź do żłobka , na ulice i pocałuj babe w cyce ( to do tych wszystkich którzy nadal w to nie wierzą)
 Autor komentarza: Escobar
Data: 25-04-2010 09:43:40 
Ach przepraszam że śmiem mieć swoje zdanie. Wczoraj pisałem, że walka będzie mieć podobny (nie identyczny) przebieg, jak ta z Gołotą. Trafiłem? - trafiłem. Typowałem zwycięstwo Adamka 70% do 30%. Trafiłem? -trafiłem. Pokaż mi gdzie napisałem, że:"Arreola to low end of heavy weight" albo, że: Wszyscy inni hurraoptymizm. Ja patrzę trochę inaczej na to wszystko, z większym spokojem, jestem realistą i niejedno już w sportach walki widziałem. Widziałem mistrzów padających jak kłody po ciosach tych, którym nie dawano żadnych szans na zwycięstwo. Czego to dowodzi? Ano tego że dziś jest pięknie, a jutro może być tragedia. Napisałem nieprawdę o Arreoli? Czy aby na pewno? A z kim takim wygrał w swojej karierze? Niczego nie ujmuję Adamkowi, ring pięknie wszystko sam zweryfikuje. Peace.
 Autor komentarza: Cichy
Data: 25-04-2010 09:46:27 
bravo,bravo,bravo Tomek Adamek:)))
 Autor komentarza: IceFist
Data: 25-04-2010 09:58:43 
Bardzo dobrze że masz swoje zdanie czy ja gdzieś napisałem że to źle ? Czy napiałem gdzieś że TYPOWAŁEŚ inaczej? Chyba trochę zapomniałeś co sam napisałeś. ,, Piszesz o jakichś ciosach zamachowych Arreoli, które nie doszły celu - tak to i Najman potrafi. To ma być dowód na siłę ciosu? Zobacz raczej te, które przyjął Tomek i w zasadzie niewiele to zmieniło w przebiegu walki. Powtórzę jeszcze raz: Arreola jest PRZEREKLAMOWANYM pięściarzem. W lepszych czasach wagi ciężkiej nie dostałby walki o tytuł, taka jest prawda. Cieszę się ze zwycięstwa naszego rodaka, nie ulega to wątpliwości, jednak nie wpadam w "HURRAOPTYMIZM" jak WIĘKSZOŚĆ tutaj. To dopiero trzecia walka w wadze ciężkiej i długa droga jeszcze przed Tomkiem. Trzymam kciuki za przyszłość (wcale nie tak oczywistą)."
Jednak napisanie że większość popada w hurra optymizm a umiejscowienie siebie samego jako jedynego realistę ,,przyszłość wcale nie taką oczywistą" - (to jest przecież oczywista oczywistość że przyszłość nie jest oczywista :)
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 10:02:35 
Kurwa IceFist masz racje

Nasz narkotykowy baron Escobar wali teskty jak kaznodzieja a odkrywczy jest niesamowicie.Heye ma pas, Adamek tez moze miec, dlaczego nie?Myśłicie ze Haye z Arreolą miłby łatwo????Lezałby na deskach jak nic
 Autor komentarza: IceFist
Data: 25-04-2010 10:05:55 
Czy Arreola nie dostał walki o tytuł w czasach Lenoxa Tysona czy Bowe ?Mając rekord 25(24ko w tym z Mcline nieważne w jakiej formie) przed Kliczką , dostałby walkę o tytuł.
 Autor komentarza: Escobar
Data: 25-04-2010 10:09:16 
Jak sam zapewne wiesz, dla niektórych właśnie jest oczywista i to nazywam hurraoptymizmem. Popatrz na posty tu zamieszczone. Poza tym, teraz kolego wycofujesz się "rakiem" i po prostu czepiasz się i to na siłę. Gdzie napisałem, że jestem jedynym? Wskazałem gdzie nadinterpretujesz moje słowa, to wszystko. Z mojej strony koniec tematu, mamy piękny dzień, w dodatku rozpoczęty zwycięstwem "naszego". Pozdrawiam WSZYSTKICH realistów.
 Autor komentarza: Escobar
Data: 25-04-2010 10:12:53 
MyStyle, przykrym jest, że kojarzy Ci się mój nick tylko z jednym. Poczytaj trochę, może czegoś ciekawego się dowiesz.
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 25-04-2010 10:13:13 
"Autor komentarza: kuba999910 Data: 22-04-2010 23:19:38

Arreola przy wzroście zbliżonym do Tomka 15 kg więcej...tego nie da sie oszukać...po 6 rundzie na ringu panować niepodzielnie bedzie tylko jeden bokser...chyba że Cristobal skończy to wcześniej, w co bardzo wątpie - Tomek jest zbyt inteligentny i doświadczony. UD dla Adamka to mój typ."

No udało się przewidzieć w miare:) choć decyzja była majority.

Teraz widzimy jak mocnym i niedocenionym przeciwnikiem był Jason Estrada. Ma ponoć walczyć z Thompsonem , i choć wielu już mnie wyśmiało, to utwierdzam się w przekonaniu że nie stoi na straconej pozycji.

Brawa dla Tomka! Zawalczył tak jak myślałem...a nawet zadziwił mnie dobrą obroną...Arreola nie trafił nic poważnego, a to co wchodziło nie miało swojej mocy bo mehikano cielak nie nadążał nogami.
Jeszcze raz brawo dla najlepszego polskiego zawodowego pięściarza w historii.

 Autor komentarza: Laik
Data: 25-04-2010 10:19:45 

kuba999910,

Ostatnie zdanie bardzo kontrowersyjne :)

 Autor komentarza: kuba999910
Data: 25-04-2010 10:20:55 
Laik

Celowo. Znasz lepszego?
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 25-04-2010 10:22:56 
Choć może pozostawmy to bez odpowiedzi, bo zaraz zacznie sie dyskusja ogólnonarodowa:)
 Autor komentarza: IceFist
Data: 25-04-2010 10:39:07 

Pokaż mi co wskazuje Twoim zdaniem na moje wycofywanie się, chyba że mówiłeś o mnie myśląc o Sobie samym.
,,Ach przepraszam że śmiem mieć swoje zdanie. Wczoraj pisałem, że walka będzie mieć podobny (nie identyczny) przebieg, jak ta z Gołotą. Trafiłem? - trafiłem. Typowałem zwycięstwo Adamka 70% do 30%. Trafiłem? -trafiłem." Trafiłeś? TRAFIŁEŚ tylko wskaż gdzie śmiałem podważyć jedno z powyższych.
Nie czepiam się na siłę , tylko nie ma co szufladkować kibiców którzy się cieszą i wierzą siłę T.A w ciężkiej.
Patrzenie na innych z góry to nie jest dobra rzecz ,,hurraoptymizm jak większość tutaj'' a jeżeli mają rację i T.A zdominuje ciężką.
Dlatego nie ma też co popadać w hurra pesymizm
Peace
 Autor komentarza: Laik
Data: 25-04-2010 10:42:02 

Napisałem,że kontrowersyjne,ale ja nie mam z nim problemu.Dla mnie the best nadal Gołota.Tomek trafił na dobre czasy.





 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 11:31:05 
Autor komentarza: Laik
Data: 25-04-2010 10:42:02

Napisałem,że kontrowersyjne,ale ja nie mam z nim problemu.Dla mnie the best nadal Gołota.Tomek trafił na dobre czasy.

POPIERAM W 100%. Ale wielkie brawa dla Adamka.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 11:50:17 
Cóz a ja powiem tak jak juz mówiłem


Adamek to LHW, i CW ktory poszedl sobie ot tak do HW bo zgadzam sie jest ona slabsza niz kiedys. Tomek daje rade. Golota to wielki chlop naturalny ciezki


Duzo bardziej szanuje postawe w ringu Adamka od Goloty, dlatego dla mnie Adamek the best.Moze prime for prime by z Golym przegral ale dla mnie liczy sie zawzietosc serce do walki i hart ducha czyli cos o czym Golota slyszal gdzies kiedys od kogos ale nie wiedizal co to jest
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 25-04-2010 11:51:17 
Taaaaak, Tomek trafił na dobre czasy...

A Gołota jak w tych najlepszych czasach walczył, to od najlepszych albo dostał w kilkanaście sekund po głowie, albo zwiewał z ringu...
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 11:53:36 
GoldenBoy

Zgadzam sie z Tobą. Mi by bylo wstyd przyznac ze Golota to mój idol.Ale cóz mentalnosc klęski w narodzie cąły czas tkwi
 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 12:00:00 
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 25-04-2010 11:51:17
Taaaaak, Tomek trafił na dobre czasy...

A Gołota jak w tych najlepszych czasach walczył, to od najlepszych albo dostał w kilkanaście sekund po głowie, albo zwiewał z ringu...


no Adamek jeszcze nie walczył z najlepszymi.chyba GoldenBoy uważa, że tłuścioch i Estrada to tacy wybitni bokserzy
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 12:03:12 
ziom99


Tu chodzi tylko o honor przegrywania nic wiecej.Jak masz flage bialoczerwoną, jak ci tysiace Polaków kase wydaje by cie oglądac na hali a miliony wstaja w nocy przed TV to tylko chodzi o honor o serce i o hart ducha
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 12:06:17 
Przegrac można, Adamek tez moze przegrac jeszcze ale jakos mam pewnosć ze wstydu nie przyniesie


Zreszta w walce z Arreola byl moment przy ktorym Goly mialby problem.No bo co by Golota zrobił jakby poszedł taki czołg na niego i zaczął machac? Goly mial zawsze klopoty przy bójkach on wolał szermierke a przeciez nie umiał biegac po ringu jak Adamek.Mysłe ze Golota mógłby usiąść z Arreolą
 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 12:07:31 
Zgadzam się z Tobą, że Adamek ma zawziętośc ,serce do walki o wiele większe niż Gołota. Uważam, że w prime Gołota by wygrał z Adamkiem. No i nie uważam Estrady i Arreoli za wybitnych pięściarzy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-04-2010 12:08:01 
ziom99
Estrada to rywal bardzo niewygodny dla kazdego a Arreola to niestety ale czolowka dziesiejszej ciezkiej..Nie ma co biadolic..Adamke zdal test..Mysle ze tytul jest w zasiegu reki jesli bedzie to pasek Dawida Haye..
 Autor komentarza: ragnos
Data: 25-04-2010 12:08:11 
I gdzie sa teraz wszyscy malkontenci ciagle narzekajacy?? Adamek udowodnil klase i tak jak sie spodziewalem, wygral po 12 rundach. Bedzie mistrzem. Gratulacje, Tomek i dzieki za te emocje!!!!
 Autor komentarza: ragnos
Data: 25-04-2010 12:09:07 
ziom99
A jednak sa i malkontenci.. Taki kraj..
 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 12:15:30 
Nie malkontent tylko porównanie dzisiejsze czołówki do tej sprzed kilku lat jest nie na miejscu. Nie skrytykowałem Adamka uważam, że zdał test idealnie. Każdy ma swoje zdanie i przy tym zostańmy. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 25-04-2010 12:20:16 
Nie którzy zakochani w Gołocie po mimo iż przez całą karierę dawał "pupy" uważają go za króla. A prawda taka że królem nigdy nie był, jak ktoś gada że Goły walczył w złotych czasach ciężkiej to śmiać mi się chce. On nie walczył, on jedynie żył w złotym okresie ciężkiej, bo jak miał szanse zmierzyć się z najlepszymi, obecnie legendami, to albo kończył walkę za nim ją w ogolę zaczął, albo uciekł z ringu, a jak wygrywał walkę to specjalnie bił po jajach...

W przypadku Tomka, zarwanie całej nocy obfituje w dobry bokserski pojedynek, czego niestety w przypadku Gołoty raczej nie udawało się uświadczyć, bo czekało się całą noc, jak się walka zaczynała człowiek piwo otwierał i nawet łyka nie zdążył się napić bo już było po sprawie...

Byłem kibicem Andrzeja, ale jego już nie ma są nowi bokserzy którzy prawdopodobnie w końcu zdobędą pas królewskiej dywizji dla Polski - Tomek powodzenia !!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 14:27:40 
GoldenBoy

ja tez bylem kibicem Goloty i mam zadre w sercu

Jestem z Toba, jakby cie gdzies lalai zakochani w Golocie pseudoznawcy to dawaj znac we dwóch ida z hartem ducha Adamka rozwalimy 100 wzorujących sie na Golocie!!!!!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 14:28:02 
lali mialem na mysli nie lalai:):)
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 25-04-2010 15:28:07 
wiec tak panowie!
ja bylem,jestem, i bede kibicem Gołoty!
dzis jest adamek!
adamek jest dobry i poraz kolejny to dzis udowodnił,
ale Golota byl pierwszy bardzo dobry ciezki w histori naszego boksu,
pomimo ze nie zdobyl tytułu to i tak Gołota pozostanie pierwszym naszym ciezkim ktory zaistniał i cos znaczyl w tej dyscyplinie sportu na całym swiecie.
I ILU BY NIEBYŁO ZWOLENNIKOW ADAMKA, TO NA TO MIEJSCE ZNAJDZIE SIE TYLE SAMO JEGO PRZECIWNIKOW
i ta niechlubna zasługa, to według mnie wina organizatora walki GOLOTA VS ADAMEK ktora tak bardzo podzielila kibicow polskiego boksu.

po walce ktora dzis ogladalem uwazam ze Adamek ma szanse byc piewrwszym ciezki w his...n... boksu ale niebedzie tym pierwszym ktory porwał tłumy,miliony,Polske.....


i tak na koniec to ciekaw jestem gdzie by byl i co by robił teras Adamek gdyby na swojej drodze do kariery nie spotkał sie przyjazna i pomocna dłonia Andrzeja Gołoty......................

Pozdro dla wszystkich kibiców tej dyscypliny sportu.
www.jess-bud.pl
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 25-04-2010 15:28:21 
wiec tak panowie!
ja bylem,jestem, i bede kibicem Gołoty!
dzis jest adamek!
adamek jest dobry i poraz kolejny to dzis udowodnił,
ale Golota byl pierwszy bardzo dobry ciezki w histori naszego boksu,
pomimo ze nie zdobyl tytułu to i tak Gołota pozostanie pierwszym naszym ciezkim ktory zaistniał i cos znaczyl w tej dyscyplinie sportu na całym swiecie.
I ILU BY NIEBYŁO ZWOLENNIKOW ADAMKA, TO NA TO MIEJSCE ZNAJDZIE SIE TYLE SAMO JEGO PRZECIWNIKOW
i ta niechlubna zasługa, to według mnie wina organizatora walki GOLOTA VS ADAMEK ktora tak bardzo podzielila kibicow polskiego boksu.

po walce ktora dzis ogladalem uwazam ze Adamek ma szanse byc piewrwszym ciezki w his...n... boksu ale niebedzie tym pierwszym ktory porwał tłumy,miliony,Polske.....


i tak na koniec to ciekaw jestem gdzie by byl i co by robił teras Adamek gdyby na swojej drodze do kariery nie spotkał sie przyjazna i pomocna dłonia Andrzeja Gołoty......................

Pozdro dla wszystkich kibiców tej dyscypliny sportu.
www.jess-bud.pl
 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 15:32:39 
"i tak na koniec to ciekaw jestem gdzie by byl i co by robił teras Adamek gdyby na swojej drodze do kariery nie spotkał sie przyjazna i pomocna dłonia Andrzeja Gołoty......................"

tylko, że on tą pomocną dłoń pozniej osrał i wyzwał Gołote do pojedynku.
 Autor komentarza: Melock
Data: 25-04-2010 15:57:21 
Tak, Gołota był pierwszym naszym bokserem PRO, uogólniając, ale nie ździalał nic a obciachu narobił coniemiara. Do Adamka się nie umywa, nigdy nie widzieliśmy takiego spektaklu jaki pokazał teraz Adamek.
I walka Gołota vs Adamek nie podzieliła kibiców, tylko wkur.. fanatyków Andrew chorujących na kompleksy braku sukcesów. Taka prawda :)
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 25-04-2010 16:30:12 
Adamek w prime, przegrałby z Gołotą prime? What...?! A czym ten Gołota z walk z Bowe miałby go pokonać? Kto to w ogóle był Gołota? Co wygrał? WBA Federlatin? IBF North Amercia? I co jeszcze wygrał? I z kim wygrał? Wygrał choćby z jakimś pretendentem do pasa? ( nie mówiąc o mistrzach ). Bił poniżej pasa, uciekał z ringu - robił wokół siebie dużo szumu - a to w Ameryce sie sprzedaje. Poza tym miał za sobą polonie. Który bokser przegrywając kolejne walki, dostawałby kolejne propozycje walki o tytuł?

Adamek jest wielkim bokserem, jedyne w czym ustępuje Gołocie to warunki fizyczne. Ma serce do walki, doskonałą technike, prace nóg i stalową szczęke. Jest inteligentny i myśli w ringu. Mistrz świata dwóch kategorii wagowych i być może też trzeciej. Hall of Fame boksu już teraz, buduje ciągle swoją legende. Oby mu wyszło. Mistrz świata 3 kategorii wagowych brzmi dumnie.

Nie jestem ani fanatykiem Adamka, nie pałam też nienawiścią do Gołoty. Widziałem większość walk obu, i wnioski wydają sie oczywiste dla mnie. Nasuwają sie same. Tomasz Adamek najlepszy polski zawodowy bokser w historii.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 16:36:25 
taa po Jonaku to jeździcie ostro za jego zachowanie. jak Adamek osrał człowieka, który otworzył mu droge do kariery to cisza. No ale najważniejsze, że Adamek ma serce do walki i wygrał ze świetnymi zawodnikami takimi jak Estrada i tłuścioch. Najważniejsze są pasy tak tak tak :D valuev to tez legenda pff... weź się nie ośmieszaj kuba ja mam swoje zdanie a Ty swoje i zostańmy przy tym.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 16:44:42 
Jak to osrał człowieka?was posrało? Mógł sie zachowac lepiej ale wyjasnione zostąło life goes on niech Goly sie cieszy ze mial szanse kapsute zarobic w walce z Adamkiem


 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 16:46:28 
Niektórzy nazywaja golotę swoim idolem, nawet moi znajomi.Mi by bylo wstyd
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 16:47:45 
Wole Adamka Bóh Honor Ojczyzna i wies trudno przeboleje niz czlowieka co olewa swoich kibiców nie szanuje flagi nie szanuje fanów w hali tylko sobie łaskawie spierdala z ringu.No bez jaj a mialem sie nie denerwowac ale Golota to byl jakis clown, skad on sie wziął miedzy ringiem
 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 17:00:20 
gdyby nie ten clown to nie wiedziałbyś co to jest boks ,nie jest moim idolem ale bardzo go lubie. mimo wszystko uważam, że należy mu sie szacunek
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 17:02:04 
co ty za głupoty opowiadasz człwoieku co ty za głupoty opowiadasz
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 25-04-2010 17:06:51 
My Style

100% racji...Gołota był jak dzwon - donośny i robił dużo wokół siebie szumu ale w środku był pusty. Gość który nie wygrał nic z nikim jest dla niektórych postacią kultową, nie potrafią oni ocenić obiektywnie sytuacji. To jest paradoks. Daje do myślenia jaka silna była ta otoczka wokół Andrew...piosenki, skecze kabaretowe, ogromne zainteresowanie w USA i w Polsce...manipulacja podobna do ostatniej żałoby narodowej. Pod wpływem patosu jaki przez tydzień płynął z ekranu telewizora, niektórzy uwierzyli że Kaczyński był bohaterem narodowym, równym Piłsudskiemu. Tak samo jest z Gołotą, to jest analogiczna sytuacja. Rozdmuchana legenda wyrosła ze współczucia, sympatii, nadzieji kierowanych do człowieka który nie był w stanie temu sprostać, bo był dużo słabszy od tej legendy.
Jak już mówiłem, nie jestem ani fanatykiem jednego, ani śmiertelnym wrogiem drugiego. Staram sie oceniać ich boks i dokonania w sposób beznamiętny, wolny od uprzedzeń. Wychodzi mi tak jak wychodzi i myśle że mam racje.
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 25-04-2010 17:08:21 
ziom99

My wszyscy szanujemy Gołote
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 17:13:24 
Prawda jest taka ze Goltoa byl w czasach gdy Polacy mentalnie potrzebowali atencji Zachodu kogos kto stanie sie na zachodize rozpoznawalny kogos kto pokaze ze Polak daje rade.Prawie sie udalo z Golotą tylko z dawaniem rady mniej


Golote szanuje za to ze mimo ciezkiego pochodzenia wyszedl na swoje , za mądrą zonę i to ze zarobił dobre pieniądze na leczenie na starość.

Za psotawe w ringu nie szanuje, bo pieściarzem był bardzo dobrym(oj nie wybitnym nie )a na kartach historii zostanie zapamietany jako fouling pole , jako spierdlaacz z ringu i 1 rundowy bokser.

Ja byłem fanem goloty i to podsumowaujac jest przykre jak sie skonczyla przygoda Andrew
 Autor komentarza: ziom99
Data: 25-04-2010 17:59:33 
"Pod wpływem patosu jaki przez tydzień płynął z ekranu telewizora, niektórzy uwierzyli że Kaczyński był bohaterem narodowym, równym Piłsudskiemu."

Piłsudski to nie tylko bohater narodowy. Zachęcam do poczytania historii. Dodam tylko, że tam gdzie Kaczyński spoczywają ludzie, którzy nie zrobili nic dla naszego państwa. No ale to nie jest miejsce na takie dyskusje. Nie możecie pogodzić się z tym, że Gołota ma wciąz mnóstwo kibiców. Zostańmy przy swoich racjach. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 25-04-2010 18:01:35 
Nie wtrącajmy polityki do boksu błagam was:)dosc mam tego na codzien


Golota ma kibiców ok fajnie nic a nic mnie to nie obchodzi a zamaist zazdroscic to moge współczuc...kibicom
 Autor komentarza: Patryk
Data: 25-04-2010 18:31:59 
Ziomek chyba juz się troche pogubiłeś :)
 Autor komentarza: ziemek
Data: 25-04-2010 18:41:20 
Też oglądałem walki Gołoty na zawodowym ringu i to wszystkie jakie były pokazywane w polskiej TV ,ale i takie które mozna było zdobyć jakąkolwiek drogą bo byłem jego fanem do bólu. I dopóki nie dostał pierwszej walki z Bowe'm bylo oki. Lecz przyszła możliwość walki o tytuły których nie uniósł. I nie pisze tu o walce z Lewis'em bo tam go Lenox zdeklasował,był po prostu lepszy szybszy i silniejszy itp, i skończyło sie w 96sek. Wtedy zacząłem sie zastanawiać czy go stać na mistrza, ale po nastepnych hańbiących przypałach i ucieczkach z ringu okazało sie jasne ,że Goły z czołówką nie ma szans bo czacha nie taka i umiejętności jakos zanikły,albo po prostu był gorszy od takiego Ruiza. Ale jedno mu przyznam byl naszą nadzieją ale na nadziei sie skończyło i lekko ją zawiódł,niestety
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 23-05-2010 17:19:02 
http://img28.imageshack.us/img28/4627/90592896.png

- i jak Ci w gębie niedowiarku jeden ?!?!?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.