SOSNOWSKI O WALKACH TOMASZ ADAMKA I KRZYSZTOFA WŁODARCZYKA

Albert Sosnowski (45-2-1, 27 KO) ciężko pracuje na treningach, aby jak najlepiej wypaść  29. maja w starciu z Vitalijem Kliczko (39-2, 37 KO) w niemieckim Gelsenkirchen. Zobacz co pretendent do tytuły WBC wagi ciężkiej ma do powiedzenia o nadchodzących pojedynkach Tomasza Adamka i Krzysztofa Włodarczyka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: karpiu
Data: 24-04-2010 11:58:26 
Tak samo u Ciebie Albert, oby zwycięstwo było po Twojej stronie :)
 Autor komentarza: rys
Data: 24-04-2010 12:00:15 
Albert jak ty ładnie wyglądasz

mój typ jest taki - przegrasz jak inni bo nie zaatakujesz Klitschi
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 24-04-2010 12:12:59 
Jesli chodzi o Adamka Tomek ma szanse ograc Areolle ale, tutaj szanse sa 50 na 50 gdyz Tomek zapewne niezmienił diametralnie swojej obrony jego siła ciosu niebedzie powalajaca dla Areolli co niepozwoli mu na trzymanie Chrisa w bezpiecznej odległosci, na Areolli podejzewam ciosy tomka niebeda robiły wrażenia tak prognozuje i to własnie moze byc kluczowe w tej walce, Tomek bedzie szybszy, leprzy boksersko bedzie wiecej trafał Areolle ale Chris niebedzie sie zatrzymywał bedzie szedł do przodu zasypywał adamka ciosami niebedzie czuł respektu przed siła ciosów Tomka dlatego mysle ze jednak Areolla wygra ta walke bo dysproporcja siły i wagi jest duza a Areolla ma moc i szybkie rece jak na taka wage, zabraknie petardy Tomkowi , Pamietajmy Adamek w nizszych wagach nigdy nieposiadał piorunujacego ciosu ani zawrotnej szybkosci,, on w wadze ciezniej bedzie jednak zasłaby i niedosc szybki , co pokazała walka z Estrada, w której czesto trafiał Estrade ale jednak było widac ze przy 100kg wagi niema tej mocy w rekach teraz przy 98 bedzie napewno szybszy niz ostatnio ale i słabszy
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 24-04-2010 12:13:03 
No fakt Albert, wygląda jak stróż w boże ciało hehe

Zgadzam się z przed mówcą, na Kliczke nie można iść taktycznie bo to on jest napoleonem boksu, atak od pierwszej sekundy i albo wóz albo przewoź !!!

Taka jak Brewster rzucił się na Gołotę równo z pierwszym gongiem tak Ty rusz na Kliczke i niech Bóg ma Cie w swojej opiece !

Powodzenia !!
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 24-04-2010 12:17:23 
Szymonidess tylko przez ile Chris będzie miał pary iść do przodu i machać swoim cepami, które wysysają siłę jak jasna chol..

zakładając że Tomek będzie na tyle uważnie walczył że nie będą dochodziły z pełną siłą bomby od Chrisa...
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 24-04-2010 12:23:52 
GoldenBoy pamietaj ze w walce z Kliczko Areola ciagle nacierał do samego końca , a Kliczko strasznie go wtedy obił jest 5 razy silniejszy od Tomka , Chris wbrew pozorom jak sie przygotuje ma paliwa na długo
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 24-04-2010 12:28:24 
Na szczęście już nie długo musimy czekać żeby się przekonać !!

Ja z całych sił ściskam kciuki za Tomka i wierze że wie co robi i da rade !!!
Ale i tak bez względu na wynik jestem za nim !! Jedno jest pewne w 100% Tomek da z siebie wszystko i tanio skóry nie sprzeda !!
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 12:32:42 
Szymonides

co do adamka to nic dodac nic ujac zgadzam sie w 100% nawet jak adamek bedzie bil seriami to w tym samym czasie Chris bedzie wyprowadzal swoje bo z racji sily adamka nie beda robic one na nim wrazenia, a jak sie to skonczy to juz wiadomo. Wymiana - bang bang - KO
 Autor komentarza: Patryk
Data: 24-04-2010 12:36:28 
No jakby Włodarczyk przegrał to chyba nawet Polsat by już nie chciał go pokazywac :)
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 12:39:25 
zapomnialem jeszcze dodac ze Chris ma leb twardy jak diament:)
 Autor komentarza: sliver84
Data: 24-04-2010 12:45:36 
To będzie ciężka walka dla Tomka. Okażę się wreszcie ile jest wart w HW i do kogo może startować. Szykują się niezapomniane emocję.
 Autor komentarza: Escobar
Data: 24-04-2010 12:51:07 
Gołota przewracał się zapewne właśnie dlatego, że Adamek bije bez siły? Ulrich też? Powtórzę to, co mówią fachowcy od boksu: w wadze ciężkiej każdy ma nokautujący cios. Popatrzcie na pojedynek Chrisa Byrda z Jameelem McCline - no comments. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 12:58:58 
no chyba zgodzisz sie ze pierwszy knockdown to adamek go popchnal po ciosie
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 13:03:47 
a pozostale knockdowny to po kumulacji ciosow, bo adamek se mogl Andrew obijac jak worek kartofli czego nie bedzie z Chrisem

nie widzialem walki byrda z mcclinem jak masz jakis link do chetnie zobacze
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 24-04-2010 13:03:54 
tak fakt bylo tam popchniecie ale drugi byl piekny po super akcji rez-dwa i pieknym zasadzeniu na twarzy Andrew:)
 Autor komentarza: foxs
Data: 24-04-2010 13:04:23 
Akurat o cios tomka się najmniej martwię ;) po pierwsze to jest waga ciężka a po drugie kto trenował tomka do tej walki ? ;> myślicie że nie poprawili ciosu ? ;> tomek zdmuchnie chrisa 5 runda
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-04-2010 13:21:16 
"Kliczko strasznie go wtedy obił jest 5 razy silniejszy od Tomka "
Bez przesady!!..Gdyby to mlodszy Kliczko mu tak wsadzal to by Arreola na pewno nie ustal..Starszy bije mocno ale nie ma jakiegos mega kowadla w reku..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-04-2010 13:22:17 
Albert bardzo zachowawczo i przychylnie dla naszych piesciarzy sie wypowiada..Jedno jest pewne to on bedzie mial najtrudniejsza przeprawe..
 Autor komentarza: Brylant
Data: 24-04-2010 13:30:00 
Albert Jest spoko koles..:)

 Autor komentarza: Brylant
Data: 24-04-2010 13:30:12 
Albert Jest spoko koles..:)

 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 24-04-2010 13:42:15 
Co do wyniku to widzę możliwe dwa rozwiązania. Arreola przed czasem w drugiej połowie walki i daję na to 70% szans lub Adamek na punkty po bardzo zdyscyplinowanej walce i daję na to 30% szans - Saleta.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 13:44:14 
jezeli walka bedzie zdyscypinowana to licze w koncowce na sierp arreoli jaki zafundowal wladek chambersowi:)
 Autor komentarza: Escobar
Data: 24-04-2010 13:47:31 
Jasne, pierwszy knockdown to było ewidentne pchnięcie. Nie wiem tylko dlaczego Lssah1939 zakładasz że" z Chrisem tego nie będzie". A co to, demon boksu, jakiś półbóg? Bardzo daleki jest od tego. Wg mnie walka będzie miała scenariusz podobny (nie identyczny) do tej z Andrzejem. Co do walki Byrda z McClinem, niestety nie mam pod ręką linka, ale zgodzicie się chyba, że Tomek ma mocniejszy cios? Dysproporcja warunków fizycznych była bardzo duża, Chris w pewnym momencie osiągnął straszną przewagę i walił jak w bęben. Ile chciał i jak chciał. Pozdrawiam
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:07:54 
Escobar zbyt bardzo myślisz sercem.Ta walka na pewno nie będzie wyglądać jak z Gołotą.

Gołota z walki z Adamkiem,to nie było nawet ćwierć Gołoty.To nie był Gołota z walk z Byrdem czy Ruziem,a Arreola,to solidny drwal w PRIME,którego 10 rund obijał Vitalij Klitscko,który starego gołotę skończyłby KO 1

Arreola UD.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:09:00 
Serce podpowiada - Adamek.

Rozum Arreola.

Stawiam Arreola UD 119-109

 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 14:13:10 
Golego z adamkiem to nie byl nawet cien cienia, jestem ciekaw jak by adamek wtedy walczyl z Holym i osobiscie chcialbym zobaczyc taka walke
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 14:13:55 
a ja stawiam Arreola KO,UD
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 14:15:07 
zreszta juz postawilem 200zl na Chrisa:)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:17:17 
Nie ważne jakim stosunkiem,ale Arreola UD jednogłośnie na punkty.

Sądzę,że Adamek nie da się ustrzelić,a większość ludzi się zdziwi,że Arreola pokona na punkty Adamka-jak to możliwe-zobaczymy w niedzielę.

Oczywiście nie wykluczam szansy,że Adamek pokona Arreolę,ale daje na to 30 %.

Mam takie przeczucie,ze walka skończy sie na punkty,Arreola jest niebezpieczny w pierwszych rundach,nigdy nie nokautował po 9-tej.

Arreola zasłużenie na punkty.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 24-04-2010 14:17:21 
Adamek go zniszczy. Po co zawsze znajdą się tacy co na siłę chcą widzieć Adamka przegranego
 Autor komentarza: Escobar
Data: 24-04-2010 14:17:59 
Jak już zaznaczyłem wcześniej w nawiasach - nie identycznie. Tysonem Arreola nie jest i nie będzie, mega ciosu też nie posiada a technicznie jest znacznie gorszy od Tomka. Gołotę pokazałem tylko jako przykład, wiemy wszyscy, że niestety tylko szczęka mu została na koniec. Zbierał, zbierał i zbierał - jasne, krzywda mu się nie stała, ale ile można? Tomek będzie szybszy "na nogach" i uważam że tym właśnie wygra + kumulacja. A i jeszcze jedno, daleko mi do bycia fanem Adamka i nie patrzę sercem. Wiadomo, kibicuję "naszemu" i taki rozwój wydarzeń wydaje mi się bardzo prawdopodobny. Pozdrawiam
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:19:03 
nokautu raczej nie będzie-Arreola,to niby król nokautu,ale na słabych rywalach lub spasionych cielakach,nie znokautuje Adamka,ale wygra.

Adamek ma za mało argumentów by pokonać Chrisa.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:20:42 
Życzę mimo wszystko Adamkowi wygranej i walki

Haye vs Adamek
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 24-04-2010 14:21:49 
Adamek nie ma argumetów ? To jakieś prowokacyjne brednie.

Polak go zniszczy jak Bella
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-04-2010 14:22:07 
"Haye vs Adamek "
Ta walka sie odbedzie, takie ja mam przeczucia:)
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 24-04-2010 14:23:26 
masz racje dyskutowac bedziemy po walce, ale zobaczycie ze adamek se nieporadzie z nacieraniem Chrisa i ciosy adamka beda po nim splywac,
Arreola wygra inaczej byc nie moze....

Pozdrawiam
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 24-04-2010 14:23:35 
niezapominajek hammerfist napisal ze za malo a nie ze nie ma


Adamek wg mnie ma wystarczajaco duzo argumentow by pokonac Arreole ale argumenty to w dyskusji a na ringu jest troche inaczej
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:26:28 
niezapominajek,a walka Estrada vs Adamek ?

Arreola wbrew pozorom jest szybki i dziwnie walczy jak na boksera HW,zadaje ciosy jakieś takie jakby dokręcane ciosy w wielu płaszczyznach,zresztą Janusz pindera,ma takie obawy jak ja.

A Chrisa uważam za czołówkę HW,to nic,że przegrał z Kliczką,przy nich,to Chambersy i Petery,to leszcze.

Czołówka HW

1.Kliczki

2.Solis

3.Peter,Povetkin,Chambers,Arreola,Haye

4.Adamek,Chagaev(chory),Estrada,Ruiz,Thompson
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:28:11 
licze na Solisa,ale ktoś dał mi do myślenia postem,ze Solis dobrze walczył w amatorce,bo go tam ciagali,do roboty,a teraz sie spasł nakupił łańcuchów i się marnuje,ale i tak wierze w Solis
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-04-2010 14:29:19 
Nie demonizujmy Chrisa Arreoli..Jest on do przejscia..Adamek tez nie zerwal sie z pierwszej lapanki..Szanse sa mniej wiecej wyrownane przy moim typie 55/45 dla Adamka na punkty..
 Autor komentarza: nike
Data: 24-04-2010 14:30:20 
Ten Sosnowski jaki on ma wynik a nigdy onic nie walczył.
ADAMEK wygra teraz i bendzie Miszczem świata 3 kategori.
całe serce za ADAMKIEM
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:30:48 
Jak Adamek wygra,to zdobedzie pas w HW kiedyś-nie ma bata,ale to by było zbyt piekne by było prawdziwe.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-04-2010 14:38:14 
Gdyby Adamek zrobil sobie wycieczke do wagi ciezkiej sprzed 10 lat to pewnie by eliminatora nawet nie dostal..Dzis w obecnej sytuacji, gdzie mistrzami beda za chwile surowe Boytsowy, czy spasione Solisy Adamek na ich tle prezentuje sie wcale nie najgorzej..
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:40:43 
Solis powinien dostać wpier... za tą wagę z jaką się nosi,pier...... leser,nakupił se łańcuchów i się operd... ,jak był na Kubie,to trenował,aż trzeszczało.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:41:23 
Do łagrów z Solisem,to zdobędzie pas w HW,ale i tak w niego wierzę.
 Autor komentarza: bravojasiu
Data: 24-04-2010 14:43:12 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik bravojasiu piszący z IP: 83.5.162.51 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: Melock
Data: 24-04-2010 14:44:21 

Jeśli Albert wygra z Kliczko może powiedzieć potem:

"Ja tam z żadnymi GÓRALAMI, Diabłami i innymi stworami walczyć nie będę ..."

:D
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:47:16 
melock szansa,że Alber pokona Kliczkę jest kilka razy mniejsza niż,to,ze Adamek pokona arreolę

Adamek 30 %,Arreola 70 %

Sosnowski 10 %,Vitalij 90 %

A te 10 %,to i tak raczej na wyrost,ale nie przesadzajmy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-04-2010 14:48:31 
Solis jest mega talentem tylko ze przy tej wadze wciaz rosnacej niestety nie ma co szukac u Kliczkow!..Juz z Walujewem moga byc problemy..
 Autor komentarza: Melock
Data: 24-04-2010 14:52:46 
HAMMERFIST - przecież to był żart, zdaje sobie z szans Alberta. Co do prognozy Adamek vs Arreola się nie zgadzam.
 Autor komentarza: Melock
Data: 24-04-2010 14:53:18 
"zdaje sobie sprawę.."
(fuck, przydałaby się możliwość edycji postów :( )
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:57:38 
żart,żartem Melock,ale Albert,Albertem

Zobaczymy na co stać Solisa z valuevem,jak go nie wypyka jak Chagaev,to ja tfu pluję na Solisa i jego tuszę,jak solis go ogra i to w ładnym stylu,to Solis będzie debeściak i nie obchodzi mnie,że Solisowi moze nie leżeć Valuev jak Long,Solis ma WYGRAC !

Melock,przecież,to tylko mój typ z tym Adamkiem,ale ja naprawdę nie wiem czemu ten hurraoptymizm,oczywiscie moze się okazać,ze arreola nie da sobie rady.

Zresztą ja już poweidziałem co mialem powiedzieć.estrada,to bardzo niewygodny rywal,pokazał to z Povetkinem,ale moim zdaniem o klasę gorszy od Arreoli.

Już nie mogę sie doczekać...

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 14:58:56 
np. bukmacherzy stawiaja na Adamka,ja wręcz przeciwnie
 Autor komentarza: Escobar
Data: 24-04-2010 15:00:43 
Mój typ:
70% Adamek - 30% Arreola
Pozdrawiam
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 24-04-2010 15:01:36 
Dla mnie Włodarczyk jest gorszym bokserem niż Fragomenni .Brak mu jaja chowa sie cala walke za garda i szuka ciosu konczącego przypomina Clotteya hehehe .Makaron mimo swego wieku zajedzie znów kondycyjnie Diabła mysle ze pod 10 11 runde Diablo padnie z wycienczenia...Kiedys ktos powiedzial co rude to wredene to sie sprawdza miedzy innymi wtyej wypowiedzi w strone Masternaka
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-04-2010 15:03:37 
HAMMERFIST Solis jest od razu za Kliczkami?? Aha.......................................................................................................... Dziwne no, ale według mnie on nawet nie jest faworytem w walce z Vałujewem.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 15:12:06 
zobaczymy z Solisem dalej jak bedzie,pogadamy po walce z Valkiem Nikosiem,jak Solis zaprezentuje sie jak cielak,to wszystko odszczekam.

eLSzabeL Włodarczyk...Szkoda gadać,Włodarczyk się troche zmarnował,ale na Frafomeniego,to powinno wystarczyć nawet na PTS lub TKO w końcu Fragomeni w swoim życiu bral tyle koksu i dragów,ze hej i ten wiek...
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 24-04-2010 15:15:26 
Widzisz bral tyle tego a jednak zajechal w 1 pojedynku kondycyjnie Krzysia to jeszcze gorzej świadczy o Diable.Wogole z Hayem walczyl jak rowny z równym nawet obijal Heya wyobraz sobie Wlodarczyka z Hayem,.,,Fragomenni jest niedoceniany z Erdeiem tez stoczyl dobrą walke Erdei oddychał rękawami
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 15:17:21 
Gdyby nie koksy i wiek,to nie dawałbym szans Włodarowi,ale w tej pierwszej walce we włoszech-makaroniarze przesuwali co i raz termin walki i Diablo nie wiedział jak sie przygotować,pamiętacie to ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 24-04-2010 15:18:26 
Kurde,ale będę miał drgawki jak bedzie walka Adamek vs Arreola
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-04-2010 15:29:06 
Buffer będzie zapowiadał, prawda? :)
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 24-04-2010 15:31:34 
benwetz nie Ibisz hehee
 Autor komentarza: KOseba
Data: 24-04-2010 15:39:01 
Chris Arreola w walce z Adamkiem przeżyje prawdziwy koszmar!!! Obejrzałem wczoraj jeszcze raz wiele walk Arreoli i Adamka! i po prostu nie widze szans Chrisa na wygraną!!! Jest strasznie przereklamony!!! Widać żę w USA na siłe szukają zawodnika!!! To jest waga ciężka i nie raz przegrywał zawodnik lepszy bo tutaj każdy cios waży ale Adamek może przegrać tylko przez jakiś pech!!! Adamek w swojej karierze walczył z zawodnikami o klase jak nie dwie lepszymi od Arreoli i dawł rade!!! Postawiłem na zwycięstwo Adamka przed czasem gdyż uważam że Chris to nie ta sama liga a i jego siła też jest przereklamowana. Jego przeciwnicy przegrywali na własne życzenie!!! Arreola poczuje dzisiaj szybkość i siłe Adamka
 Autor komentarza: mixtype
Data: 24-04-2010 16:08:28 
Jak ktoś parę dni wcześniej napisał Buffer będzie na gali Wojaka ...he he he
 Autor komentarza: Undercover
Data: 24-04-2010 16:41:05 
Buffer ma podpisana umowe z HBO , bedzie nie martwcie się ; )
 Autor komentarza: Feliks
Data: 24-04-2010 19:09:50 
Jak czytam niektóre komentarze to mi sie wydaje ze mam do czynienia z konpletnymi laikami boksu bo jak tak nie sadzic jak sie czyta ze Arreola to wybitny bokser! Ludzie on jest zywiołowy,silny i widowiskowy ale to nie jest talent na miare mistrza jest prymitywny szablonowy i łatwy do rozgryzienia co dobitnie pokazała walka z Kiczką nie potrafił zrobic kompletnie nic jego ataki były łatwe do przewidzenia i Kliczko nie miał najmniejszych klopotów z lokowaniem swoich petard a Arreola zbierał wszystko jak leci. A widzieliscie ostatnią walkę Kliczki z Jonsonem? mimo swoich warunków Kiczko nic nie umiał mu zrobić dlaczego? bo Jonson miał bardzo niewygodny styl i w przeciwięstwie do Arreoli myślał w ringu. Dlatego w tej walce wszystko zależy od Adamka jak będzie walczył bo Arreola jest do ogrania a Tomek jest bokserem myślacym o wielkim sercu i dobrej technice dlatego stawiam na Adamka! a jak bedzie przekonamy się już niedługo. Tomek do boju!
 Autor komentarza: Feliks
Data: 24-04-2010 19:09:50 
Jak czytam niektóre komentarze to mi sie wydaje ze mam do czynienia z konpletnymi laikami boksu bo jak tak nie sadzic jak sie czyta ze Arreola to wybitny bokser! Ludzie on jest zywiołowy,silny i widowiskowy ale to nie jest talent na miare mistrza jest prymitywny szablonowy i łatwy do rozgryzienia co dobitnie pokazała walka z Kiczką nie potrafił zrobic kompletnie nic jego ataki były łatwe do przewidzenia i Kliczko nie miał najmniejszych klopotów z lokowaniem swoich petard a Arreola zbierał wszystko jak leci. A widzieliscie ostatnią walkę Kliczki z Jonsonem? mimo swoich warunków Kiczko nic nie umiał mu zrobić dlaczego? bo Jonson miał bardzo niewygodny styl i w przeciwięstwie do Arreoli myślał w ringu. Dlatego w tej walce wszystko zależy od Adamka jak będzie walczył bo Arreola jest do ogrania a Tomek jest bokserem myślacym o wielkim sercu i dobrej technice dlatego stawiam na Adamka! a jak bedzie przekonamy się już niedługo. Tomek do boju!
 Autor komentarza: pyra90
Data: 24-04-2010 19:14:34 
nie oszukujmy się Arreola z nikim poważnym , prócz Kliczki w swojej karierze nie walczył ,a Vitalij go po prostu ośmieszył bo walczył z nim często z opuszczonymi rękami, stawiam na jednogłośne zwycięstwo Adamka na punkty
 Autor komentarza: albinos
Data: 24-04-2010 19:20:57 
mam takiego stresa, jak bym to ja miał wejsc miedzy liny z Chrisem, nawet nie będę typował
 Autor komentarza: zin
Data: 24-04-2010 22:16:31 
Albert fajnie wygląda . Ostatnio coś reklamuje w TV Shopie i dlatego pewnie taki gładki ;P
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.