PINDERA O WALCE ADAMEK-ARREOLA

Sprawdź co ma do powiedzenia o walce Tomasz Adamek vs Chris Arreola jeden z najlepszych polskich dziennikarzy piszących o boksie - Janusz Pindera.

TYPUJ Z UNIBET WALKĘ ADAMEK-ARREOLA >>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MARIUSZDZY
Data: 22-04-2010 16:43:56 
Kur.........w a zawału dostane przed tą walką masakra emocje rosną z godziny na godzine i nie chce myślec co to będzie przed walką , nie mogę się doczekać trzymam kciuki Tomek powodz.....
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 22-04-2010 16:46:51 
tonka,kuba i co wy na to ?,mówię będzie Arreola UD
 Autor komentarza: KubaW
Data: 22-04-2010 16:47:45 
Świete słowa Pindery. Oj dużo tych znaków zapytania po stronie Adamka. Bedzie nerwowo.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 22-04-2010 16:49:16 
Arreola jest strasznie niedoceniany po walce z vitkiem.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 16:55:39 
Jedno jest pewne jak to Adamek przegra posypią sie gromy
 Autor komentarza: shybqi
Data: 22-04-2010 16:56:15 
No bedzie ciekawie, mysle ze adamek powinien wypunktowac arreoli jezeli nie zlapie jakiegos mocnego ciosu, bo jak juz go napocznie arreola to po walce. Wie ktos moze o ktorej jest wazenie?
 Autor komentarza: paveu2
Data: 22-04-2010 16:57:43 
Bardzo trafne spostrzeżenie p. Janusza na temat obrony Adamka. On już nie ma 22 lat żeby się oduczać złych nawyków. Arreola jest niedoceniany, ale tylko dlatego, że poza przegraną z Kliczko nie walczył z jakimś czempionem. Tomek ma walki, które mogą przemawiać za nim, dlatego pewnie na Adamku można mniej zarobić.

A tak na koniec, to jak i za ile zamierzacie obstawiać walke?
 Autor komentarza: Brylant
Data: 22-04-2010 16:58:26 
Panie Januszu, Panski typ na zbliżający sie pojedynek Adamek - "AUreola"...

No w rozmowie z tak zacnym gosciem pan redaktor moglby nie przekrecac nazwiska...
za duzo postow ze stronki sie czytalo hehe
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 16:59:06 
Wiele wskazuje na to ,że Adamek przegra tą walkę w spektakularny sposób.Zbyt wiele jest czynników przemawiających na korzyść Arreoli.Jeżeli Góral wygra ą walkę będzie dla mnie pięściarzem "WYBITNYM"niezależnie czy potem zdobędzie mistrzostwo czy nie.
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 22-04-2010 16:59:13 
shybqi- Dziś około 22 naszego czasu zaplanowano oficjalne ważenie.
nie no nie ma h*** we wsi zeby Adamek nie wygrał
 Autor komentarza: shybqi
Data: 22-04-2010 17:01:15 
dzieki dragon ;]
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 22-04-2010 17:01:40 
Pisałem to samo pare godzin temu ze ta walka może prawdopodobnie tak wygladac jak Martineza z Pavlikiem .Tomek będzie tkaim sprytnym szybkim Martinezem ,,,Oby do PRZODU TOMEK .TRZYMAM KCIUKI ZA TAKI SCENARIUSZ WALKI ,,T
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 22-04-2010 17:02:21 
Tomek ma obic grubasa jak Martinez Pavlika
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 22-04-2010 17:05:59 
eL SzabeL oby tak było,ale po walce z Estradą,Adamek nie jest taki jak martinez,a Arreola to typowy puncher,a nie pan stoje w miejscu Pavlik.
 Autor komentarza: Undercover
Data: 22-04-2010 17:07:28 
w 9 rundzie coś sie wydarzy ;)
 Autor komentarza: psychox
Data: 22-04-2010 17:22:50 
Pan Janusz wypowiedzial sie bardzo dyplomatycznie - nie chcial podac typu, ale czytajac miedzy slowami mozna wywnioskowac, ze chyba jednak postawil by na Chrisa.

Bede sie jednak upieral, ze wygra Adamek - 11/12 runda KO na Meksykancu.
 Autor komentarza: Deter
Data: 22-04-2010 17:24:54 
Nie ma żadnych szans, że Adamek wygra przez KO. Już TKO wydaje się nieprawdopodobne. Ba, już UD będzie ogromnym sukcesem. Ale KO to fantazja.
 Autor komentarza: psychox
Data: 22-04-2010 17:26:33 
To sie zdziwisz Deter :)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 17:35:10 
Ta wlka to będzie typowe starcie swarmera(Arreola)z bokserem defensywnym (Adamek) z tym ,że Tomasz ma bardzo dziurawę obronę bo przez większość kariery walczył inaczej dlatego obstawiam zwycięztwo Arreoli przez tko do czwartej rundy.
 Autor komentarza: KubaW
Data: 22-04-2010 17:46:34 
Tez mi sie wydaje ze KO na Arreoli to malo prawdopodobne. Kliczko go nie znokautował chociaż arreola był wtedy w słabszej formie fizycznej a Adamek ma to zrobic? Nie ma czym niestety... Licze na UD dla Adamka.
 Autor komentarza: Nasta900
Data: 22-04-2010 17:53:23 
ale by były jaja jakby Tomek tak naprawde mial inna taktyke i zamiast tak jak gada nawet sam Chris KFC Arreola walczyc z defensywy,seriami na dystans to Tomek zaatakuje od poczatku....to by sie Chris zdziwił,ale chyba jak na byc albo nie byc twarzą HBO to zbyt duze ryzyko dla Tomka
 Autor komentarza: easytosay
Data: 22-04-2010 17:55:27 
 Autor komentarza: easytosay
Data: 22-04-2010 17:56:21 
TKO dla Christobalda w 6 rundzie... niestety
 Autor komentarza: DAREK
Data: 22-04-2010 17:57:32 
Witam Wszystkich,

Spoko, spoko...Kliczko spokojnie znokałtowałby Arreol-ę, tylko poddał Go naroznik odpowiednio wcześniej - dlatego ocalał . I taki jest fakt .
Co do walki Tomka z Chrisem, to jeśli nasz Mistrz przetrzyma pierwsze 4 - 5 rund i nie podpali sie zbyt wcześnie, to spokojnie to wygra .
Jeśli zawalczy jak z Bell-em, to Chris jest jego i nie ma innej opcji .
Ja jestem spokojny o Tomka, ponieważ wiem, że jeśli chce mieć pas w ciężkiej, to takich Chrisów musi pokonać .
TOMEK - DO BOJU - UMIEJĘTNOŚCI + WIARA I SERCE ZROBIĄ SWOJE !!!
Jestem o tym przekonany .

Trzymam kciuki za Tomka i pozdrawiam Wszystkich miłośników boksu .

DAREK
 Autor komentarza: psychox
Data: 22-04-2010 18:02:38 
Ale Wy wszyscy jestescie pesymistami... To sport - trzeba kibicowac a nie udawac pseudo-fachowcow :) Co sie stanie w ringu wie tylko Tomek i Chris, a nie my tu wszyscy wzieci.
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 22-04-2010 18:08:33 
easytosay -TKO dla Christobalda w 6 rundzie... niestety
hahahahahaha
ja stawiam na cięzkie KO dla Sosnowskiego .... niestety dla Kliczki
smieszni jestescie niektórzy
 Autor komentarza: psychox
Data: 22-04-2010 18:10:22 
lepiej byc smiesznym niz przemadrzalym :)
 Autor komentarza: benwetz
Data: 22-04-2010 18:15:02 
Ej a Buffer będzie zapowiadał tą walke? Bo w ten sam dzień jest jeszcze Super Six.
 Autor komentarza: amancik
Data: 22-04-2010 18:29:03 
ale super six jest showtime'a i buffer tam nie zapowiada chyba. wczesniejszych walk nie zapowiadal o ile pamietam.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 22-04-2010 18:33:44 
Wierze głeboko ze Tomek da radę.Zdaje sobie sprawe z tego iz jest to jego najtrudniejsza walka. Wierze i widze szanse tomka. Jak prxzegra bedzie mi po ludzku smutno, bo chlopak jest odwazny i stawia sobie ambitne cele az chce się by mu sie udało

 Autor komentarza: Undercover
Data: 22-04-2010 18:47:30 
Buffer będzie w sobote na gali wojaka .
 Autor komentarza: am26
Data: 22-04-2010 18:50:00 
emocje już są niesamowite, to chyba pierwsza walka od czasów Andrew kiedy to z nerwów nie zmrużę oka ąż do samej walki. Życzę Góralowi wygranej z całego serca, swoją postawą dotychczas pokazał że zasługuje na ten tytuł, splendor i niebotyczną kase! do rozbicia skarbca została mu właśnie tylko ta jedna,jedyna walka!
 Autor komentarza: Skowron
Data: 22-04-2010 18:55:02 
No Buffer na gali Wojaka miał być, ale ten cholerny pył wulkaniczny...
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 18:58:25 
Buffer bedzie oczywiście zapowiadał walkę, super six zapowiada Jimmy Lennon, Jr. gość od it's showtime, co do tego pyłu słyszałem że Adamek coś narzeka że może być mniej kibiców z polski na gali, przez pył wulkaniczny właśnie, prawda to ?
 Autor komentarza: mineciarz
Data: 22-04-2010 18:59:58 
Ja myślę że Tomek wygra, Meksykaniec nie będzie taki silny jak go promują, zrzucił mnóstwo kilogramów w bardzo krótkim okresie co zdecydowanie odbije się na jego sile, a może i na kondycji, będzie osłabiony, jedyne co zyska to szybkości trochę. Taki proces odchudzania i budowania siły powinien trwać długo, a on jeszcze dwa miesiące temu był zapasiony jak swinia. Zobaczcie jak wygląda Tomek, jaka jakość mają jego mięśnie i porównajcie z mięśniami Chrisa, a raczej z jego samarą, zwróćcie uwagę jakie przedramię ma Tomek. Wzrost maja podobny, umiejętności Tomka są lepsze więc wszystkie znaki wskazują że Adamek będzie dominował i wygra tą walkę, ja stawiam na Tomka !!!! Nie widzę innej możliwości.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 22-04-2010 19:10:53 
Jedna rzecz w tej wypowiedzi jest ważna: bokser pod presją popełnia stare błędy. Typowe błędy ma Adamek, a presję lubi wywierać Arreola. To oznacza, że walka będzie zależała od tego, jak długo Tomek utrzyma Arreolę w dystansie i pod kontrolą. Jest w stanie to zrobić, ale musi być sprytny i konsekwentny.
 Autor komentarza: DawidTBG
Data: 22-04-2010 19:18:15 
Cholera ale emocje, będę musiał sobie walnąć przed walką z dwa browce, żeby się trochę rozluźnić Tomek GO!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-04-2010 19:21:31 
Pindera - moim zdaniem idealnie ocenił szanse pokrywa to się w 99% z tym co myślę i pisałem!
Jedno ALE - Pindera jest świetnym fachowcem ale myli się w jednym Pavlik nie jest klasycznym PUNCHEREM! puncher celnie bije RAZ i jest KO!!! Pawlik zanim kogoś rozłoży uderza kilkanaście razy. Puncher w tej wadze to Abraham!
 Autor komentarza: wojkerr
Data: 22-04-2010 19:27:21 
Duzo pokaze pierwsza runda , zobaczymy jak ulozy sie walka. pod czyje dyktando. No i panowie troche przetestuja sile ciosow , juz beda choc troche znac mozliwosci przeciwnika, ja raczej bym obstawial 60/40 dla Chrisa, ale oczywiscie mazy mi sie wygrana Tomka.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 19:33:50 
Arreola to też nie klasyczny puncher, ale niebezpieczny typ
 Autor komentarza: cham
Data: 22-04-2010 19:35:17 
Stonka) Froch też potrafi przyłożyć. Ale faktycznie w super średniej Abraham ma najmocniejszy cios.

Co do wypowiedzi Pindery to prawie jak zawsze się zgadzam. Dobrze, konkretnie oceniona sytuacja. Ja jakoś nie wierzę, by Chris na swoim terenie przegrał na punkty z Adamkiem. I nie chodzi wcale o jakiś "przekręt" tylko przebieg pojedynku. Arreola to nie Estrada, i Adamek nie będzie mógł sobie pozwalać na przyjmowanie sierpowych na szczene. I dlatego podchodzenie do półdystansu będzie dla niego bardzo ryzykowne. Dlatego stawiam podobnie jak Saleta, na zwycięstwo Meksykanina przed czasem
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 22-04-2010 19:35:37 
ciekawe to wszystko...

Arreola w walce z Minto ważył rekordowe 119,3 kg. Można w ciemno założyć, że wziął się do roboty dopiero po nowym roku...

Ile wówczas ważył? 125 kg?

A teraz czy pamiętacie jego zadowolenie jak na konferencji prasowej z Kliczko założył sobie kamizelkę by przyżarcić sobie później ze swej wagi? Był wtedy taki dumny...

To ile teraz będzie ważyć? I co jest gorsze... podnoszenie wagi przez Tomka czy zrzucanie 15 kg przez Arreolę?
 Autor komentarza: bleef
Data: 22-04-2010 19:37:56 
mój typ : Adamek TKO 9,10 runda
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 22-04-2010 19:39:08 
Moim zdaniem Tomek nie powinien wcale asekuracyjnie walczyć, jak większość tu pisze (do tyłu, dużo lewym itd.). Tak walki nie wygra. Areola jest mocny w ataku, ale słaby w obronie, łatwy do trafiania. Tomek nie może cały czas się cofać, bo to da pole do popisu Areoli, który zapewne w tak przebiegającej walce będzie co jakiś czas łapał Górala. Adamek nie może dać się rozwinąć Mecholowi, bo atak to jego atut. Tomek powinien od samego początku wykorzystywać luki w obronie Areoli i zdecydowanie atakować, a po ataku schodzić z linii odskakiwać i zanim Areola się znowu pozbiera znowu bombardować. Areola potrafi co prawda przyjąć i oddać, ale zauważcie, że trafiony w swoim ataku, traci impet i jego ciosy nie są mocne. Dlatego moim zdaniem trzeba podając pewne ryzyko i w odpowiednich momentach zdecydowanie seriami atakować i tym zaskoczyć Areolę. Przy timingu Górala i parciu do przodu Areoli, jest szansa na skończenie go przed czasem. Takie zakończenie byłoby piękne i dałoby nam kolejne wielkie walki z udziałem TA.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 22-04-2010 19:39:17 
nie dodałem, że dumny ze swej wagi przed walką z Vitem Arreola ważył 113,9 kg, czyli o 0,4 kg mniej niż Kliczko.

Łatwo zauważyć, że Chris co by nie robił to masę tłuszczu nosi.
 Autor komentarza: dekciw
Data: 22-04-2010 19:39:41 
zdecydowanie Adamek na pkt.

Dalej podtrzymuje, ze Arreola jest latwiejszym przeciwnikiem niz Estrada.

pzdr
 Autor komentarza: Daw
Data: 22-04-2010 19:40:52 
Ja od samego poczatku mowilem,ze obawiam sie walki z Arreola i ze bedzie bardzo ciezko z nim wygrac ciezej niz z Estrada,ale oczywiascie stawiam na Adamka,jedno jest pewne panowie beda ekstremalnie wielkie emocje!
 Autor komentarza: Undercover
Data: 22-04-2010 19:45:33 
adamek sparował z Dominickiem Guinnem i jak sam powiedział 'oszczędzał go, nie chciał mu zrobić kzywdy ' ;) 9 runda TKO na korzyśc Polaka.
 Autor komentarza: nike
Data: 22-04-2010 19:52:18 
ADAMEK napewno sie nie przewali po 1 ciosie chrisa ale on go zawali ciosami KO 10-12RUNDZIE Dla TOMKA
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-04-2010 19:53:13 
Klimek- to racja ale cios ma naprawdę niezły. Określenie PUNCHER ma dwa znaczenia! jedno to każdy bokser obdarzony potężnym ciosem niezależnie od stylu i tu Puncherem będzie Lennox, Bowe, Tyson, Foreman, MCCall itd.
drugie znaczenie Puncher to określenie stylu walki czyli jest to bokser walczący w wolnym tempie, często statyczny czekający na okazję aby zadać kończący cios czy serię!oczywiście zawodnik walczący w tym stylu
musi mieć potężny cios - Klasyczni stylowi puncherzy to McCall, Purrity, czy najsłynniejszy Shavers!
 Autor komentarza: piotr
Data: 22-04-2010 20:04:32 
Ewidentnie Arreola się ugiął pod presją i schudł.

Ale 10-15 kilo w takim czasie się odbija na zdrowiu.
Odchudzając się szybko tez się traci oprócz tłuszczu mięśnie, zobaczymy jak Arreola się zmienił.
Trzeba pamiętać, że takie nagłe zmiany bez czasu na przestawienie mogą być błędem, pamięć ruchowa może jeszcze być dla innego ciała.

Bardzo ciekawa walka, nieprzewidywalna! Właśnie na takie walki czekają widzowie na całym świecie!


 Autor komentarza: elmachico
Data: 22-04-2010 20:09:45 
Prawda jest taka że na tym poziomie wszyscy są niebezpieczni nikogo tam nie ma z przypadku ,a po drugie wszyscy tu maja syndrom "Gołoty" typu "tylko żeby przetrwał pierwsze rundy" spokojnie Adamek w początkowych rundach jest bardzo czujny i skoncentrowany tylko żeby później się nie rozbrykał i chciał pokazać przed HBO bo może wyłapać jakiś mocny cios ...
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-04-2010 20:12:13 
,,-Odchudzając się szybko tez się traci oprócz tłuszczu mięśnie-,,


Najpierw spala się tłuszcz, przecież po to on istnieje
 Autor komentarza: piotr
Data: 22-04-2010 20:16:41 
@endriu

Właśnie wpierw się pali mięśnie. Dopiero potem tłuszcz.
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-04-2010 20:23:01 
Interesuje się i uprawiam surwiwal, jest odwrotnie
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-04-2010 20:27:20 
Jeśli Arreolla ćwiczy np. od dwóch miesięcy to strata 15kg przy zdrowym odżywianiu może przyjść zupełnie bezboleśnie!
Tak wielki facet ostro trenując może spalić 8000 kacl dziennie. Strata 7000tys kalorii to kilo czystego tłuszczu!! a wagi więcej bo w tkance tłuszczowej jest trochę wody.
Ćwicząc dwa miesiąca musiałby tracić niecałe 2kg na tydzień aby schudł te 15kg to Pikuś.choć oczywiście zdrowiej byłoby aby się nie tuczył między walkami.
 Autor komentarza: ziemek
Data: 22-04-2010 20:28:42 
Tomek,powalczy w dystansie do puki Arreola będzie dość szybki i świeży a potem zacznie wchodzić do półdystansu seriami myśle ,że Chris koło 10tej rundy będzie miał ciężko obitą morde..., DAWAJ TOMEK!!!!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-04-2010 20:31:33 
endriu - dobrze gadasz choć najpierw traci się zapasy z mięśni(nie mięśnie) potem zapasy z wątroby po czym spala się tłuszcz.oczywiście wraz ze spalaniem tłuszczu niewielka ilość mięśni też znika.
Gdyby najpierw paliło się mięśnie a na końcu tłuszcz to zostałby szkielet obrośnięty tłuszczem niezdolny do poruszania się.
 Autor komentarza: Undercover
Data: 22-04-2010 20:32:34 
na kogo byście postawili w bójce ulicznej bez rękawic , adamka czy arreole ?
 Autor komentarza: piotr
Data: 22-04-2010 20:38:38 
@ StonkaKartoflana i endriu

Oczywiście,ze nie pali się wpierw całych mięśni!!
Po prostu wpierw idzie cukier z wątroby i mięśni potem trochę, mięśni dopiero potem tłuszcz.

Zobaczymy.
15 kilo na 2 miesiące to jednak dużo.

Ale może lżejszy Arreola będzie szybki i będzie miał świetną kondycje?

 Autor komentarza: smok997
Data: 22-04-2010 20:42:31 
Z jednym się zgadzam z Panem Pinderą to komunikacja to może być problem bo w ringu sytuacja jest dynamiczna,Tomka trzeba trzymać krótko,bo on się słucha,tak było z Gmitrukiem,którego uważam za jednego z najlepszych trenerów boksu.Pindera mówi o trudnej walce,tak ale czuć,że wątpi w Tomka a ja ufam,że Tomek jak kameleon dostosuje się do Arreoli i będzie go obijał tak na dobre już od 6-7 rundy,zdecydowane zwycięstwo Adamka na pkt choć nokaut nie wykluczam.Przegrana Adamka byłaby niespodzianą,choć amerykańskie portale internetowe widzą to odwrotnie
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-04-2010 20:57:34 
piotr- i tak i nie - Cotto między walkami waży 90kg!!!! w walkach 66 gość zrzuca prawie 25kg!!!! to 28% swej wagi. Arreola zrzucając 15kg traci zaledwie 12%wagi.

PS.podkreślam że nie lubię spaślaków w boksie i imponują mi bokserzy trzymający wagę i formę między walkami jak bracia Kliczko...ale te 15kg Arreolli to żaden hardcore
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 22-04-2010 21:03:28 
Pan Pindera jak zwykle spokojnie i fachowo ocenił realia walki. Bardzo lubię i szanuje jego opinie. Oby jak najwięcej takich specjalistów udzielało się w mediach. A nie jak połowa gawędziarzy co o boksie wie tyle co przedszkolak o ułamkach..
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 22-04-2010 21:04:16 
Stonka mogę cię zapewnić że zbicie 15tu kilogramów w 2 miesiące dla takiego żarłoka to nie lada wyzwanie!!!!!!!
 Autor komentarza: rogal
Data: 22-04-2010 21:04:46 
Jak zawsze 100% zgody ze słowami Pana Janusza.

Ja stawiam na wygraną Tomka przed czasem.

pozdrawiam
 Autor komentarza: titanboy
Data: 22-04-2010 21:10:07 
rogal-pan Janusz nic nie mówił o jakimś ko wręcz przeciwnie widzęw nim dużo obaw z którymi zgadzam sie w 100%
 Autor komentarza: rogal
Data: 22-04-2010 21:13:46 
Nie powiedziałem, że Pan Janusz tak mówił.

Napisałem, że zgadzam się z nim w 100% (on nie podał typu na walkę) .

A ja osobiście stawiam na wygraną Górala przed czasem.


Wszystko jasne.

pozdrawiam
 Autor komentarza: titanboy
Data: 22-04-2010 21:16:18 
ja na Arreolę
 Autor komentarza: piotr
Data: 22-04-2010 21:16:19 
@StonkaKartoflana
Oczywiście na dwoje babka wróżyła.
Zobaczymy!
 Autor komentarza: titanboy
Data: 22-04-2010 21:18:38 
niestety u Tomasza nie mogę zauważyć choćby nitki nadziei na wygranie z meksykańcem bo nie jest puncherem a tak wogóle to V
 Autor komentarza: titanboy
Data: 22-04-2010 21:20:09 
VITEK NIM JEST I MUSIAŁ GO SPORO OBIJAĆ A "KOSZMAR " I TAK SZEDŁ DO PRZODU.CIĄGŁY PRESSING.
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 22-04-2010 21:38:43 
ja mysle ze walka sie skonczy do 6ej , 7ej rundy na korzysc Arreoli
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 22-04-2010 21:41:23 
Ja myśle ze wysoko Góral wygra na punkty lub 11-12 runda poddadzą Arreole bo będzie zmęczony i obity
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 22-04-2010 21:42:06 
smiem nawet powiedziec ze Holy by go wypykal
 Autor komentarza: mixtype
Data: 22-04-2010 21:45:59 
Pinder to jest swój człowiek na swoim miejscu -fachowiec w 100%.Zawsze potrafi ocenić sytuację konkretnie bez żadnych stronniczości choć ma napewno swoje sympatie i antypatie wśród bokserów.Co do walki to sercem oczywiście za Góralem ale będzie ciężko jak nigdy.Emocje sięgają zenitu. Z tym Bufferem na gali Wojaka to dobre było... he he he
 Autor komentarza: KubaW
Data: 22-04-2010 21:52:59 
Nie boje się o ten pressing Arreoli bo Tomek jest szybszym i co wazniejsze mądrzejszym bokserem. Obawiam sie tego ze Tomek w kazdej walce dostawał chociaz 2 razy czysto po głowie. W juniorcieżkiej nikt poteznego ciosu nie miał, Gołota i Estrada tez nie maja kowadła. Co innego Arreola. Zobaczymy w sobote wytrzymałość Adamka na potężne ciosy i to dopiero bedzie dla niego test z HW. Jeśli go zda śmiało może iść na mistrza bo reszte rzemiosła bokserskiego ma opanowane w stopniu bardzo dobrym. Na punkty Arreola nie ma najmniejszych szans.
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 22-04-2010 22:00:00 
Zgadzam sie z wypowiedzia Pindery. Stawiam na Arreola z racjizarobienia pare zlotych. AAdamkowi zycze powodzenia.
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 22-04-2010 22:04:10 
hehee Przegrasz kase...
 Autor komentarza: Traja
Data: 22-04-2010 22:28:44 
Dla mnie to walka bez faworyta. Adamek jest lepszym bokserem bez dwóch zdań ale jest słabszy fizycznie a to ma dosyć duże znaczenie w ciężkiej. Arreola łeb z kamienia, Adamek miał granit w ryju w LHW i CW jak będzie teraz jak dostanie rakietę od Chrisa? Szybkość po stronie Tomka, nie wiadomo jak sobie poradzi z napierającym przez całą albo większość walki Arreolą. Nightmare powiedział, że znokautuje Adamka w 8-9 rundzie czyli nie koniecznie się rzuci już na początku walki. Nie wiadomo czy Adamek narzuci swój styl i będzie punktował lewym prostym i seriami z odskokiem czy nie wytrzyma dostając jakąś tubę i może chcąc oddać jak to ma w naturze rzuci się na Chrisa wdając się w wymiane? Nie wiadomo jak na Arreole wpłynie minus 10 może 15kg. Czy Koszmar ma szansę wygrać na punkty? Biorąc pod uwagę to, że on napierał a przynajmniej się starał napierać na Kliczkę dostając potężne bomby to na pewno będzie to robił z Adamkiem. Z resztą nie ukrywa tego, że będzie ciągle w ofensywie. Nawet jeśli poważniejsze ciosy nie dojdą do celu to ciągłe obijanie nawet niezbyt efektywne dają przewagę wizualną. Do tego należy dodać, że walczy u siebie w domu. Będzie więcej jego kibiców i Goosen, który jest za nim. Szczerze to się obawiam jakiegoś wałka na korzyść Arreoli.

Oczywiście jestem za Adamkiem i mam nadzieję, że to wygra nawet przez TKO co będzie najtrudniejszym zadaniem w karierze Górala. Ale gdy zleje Chrisa to David Haye już może szukać wykrętów, żeby tylko nie walczyć z Polakiem ;)

btw. tak się obawiam tego wałka, że moglibyście mi to wybić z głowy jakimiś sensownymi argumentami :D
 Autor komentarza: smok997
Data: 22-04-2010 22:31:19 
BANKS ma potężny cios i co ,człapak Arreola nie ma szans z szybkim Adamkiem,zaszwankować może komunikacja,choć mam świadomość,że 'świstak' może powalić Adamka,ale wiadomo,że Tomek ma naturalną umiejętność przyjmowania ciosów.
 Autor komentarza: IceFist
Data: 22-04-2010 22:54:48 
Hamerfist praktycznie nie ma komentarza, wywiadu w którym byś nie znalazł informacji że Adamek przegra. Mówisz że kibicujesz Adamkowi i realnie oceniasz jego możliwości. Tylko mówiąc ,,tonka,kuba i co wy na to ?,mówię będzie Arreola UD" wygląda jakby Ciebie bardziej ekscytowało udowodnienie że T.A ma tyle mankamentów i słabości że nie ma szans. Zresztą podobnie pisze czasem jeszcze kilka osób .
1. Adamek to nie naturalny ciężki a Arreola już tak.
Saleta wypowiadał się w ten sposób jak Adamek przechodził już do junior ciężkiej. Teraz mówi że raczej widzi tko na T.A bo on nie jest naturalnym ciężkim a Chris już jest.
Sami widzieliście filmik jak wyglądał Arreola jak walczył w light heavy weight. Zresztą popatrzcie na przedramiona nadgarstki i pięści ich obu. Ostatnio oglądałem jego walki z pól ciężkiej i byłem skonsternowany tym jak Adamek był wychudzony, moim zdaniem to Arreola lepiej wyglądał optycznie w tej dywizji .
Nie wiem ale może bokserzy którzy walczą w tej samej kategorii wagowej nie powinni oceniać swoich kolegów z tej samej dywizji. Może to duch rywalizacji bo przecież niedawno Przemysław zakończył karierę sam chciał też walczyć z Gołotą za jego prime.
2. Parę osób bierze sobie do serca walkę z Estradą i na niej opiera możliwości Adamka w heavy weight . Pan Gmitruk wspominał w swoich wypowiedziach że ta walka miała być wygrana na punkty bez zbędnego ryzyka aby Tomek nie doznał kontuzji przed ewentualnym pojedynkiem z Arreolą.(termin był wyznaczony na 24.IV przez HBO) Dlatego to nie powinno być wyznacznikiem, szczególnie że team Adamka robił wtedy parę eksperymentów związanych z wagą itd. Przy takiej retoryce Tomek wygra przez k.o. bo przecież : Adamek znokautował Banksa, Banks Walkera a ten posadził Arreolę.
Fajnie się czyta konstruktywną dyskusję na temat boksu ale czy zdania typu ,,zapomnial dodac ze sporo tez blokuje ..twarzą.bo nie wierze ze w kilka tygodni nauczyl go tego nie robic" itd. są właściwie przedstawioną opinią? Przecież można napisać ,,zgoda ale Tomek nie może tyle przyjmować” (szczególnie że osoba ponoć jest za Tomkiem).
Ja nie lubię radia maryja ani nie podzielam poglądów T.A pod względem politycznym , lubię oglądać boks w jego wykonaniu, doceniam też jego upór i zaciętość .
Arreola na pewno nie zmieni stylu boksowania ani niczym też specjalnie nie zaskoczy Adamka , to Góral potrafi częściej zaskoczyć ciekawą akcją.
Myślę że zmiana trenera do tej walki powinna wyjść na plus, większy element zaskoczenia dla Arreoli , który o stylu prowadzenia T.A przez Gmitruka wiedział więcej od krecika .
Ja obstawiam wygraną Adamka przez punkty bądź TKO .
 Autor komentarza: unlocer
Data: 22-04-2010 23:14:43 
IceFist
Wreście cos mądrego.
Komentarze w stylu "Stawiam na Arreola z racji zarobienia pare zlotych. AAdamkowi zycze powodzenia. "naprawdę są głupie.Zarzuca się Tomkowi ,że ciosy blokuje twarzą a wychwalani wielcy ciężcy jak Bowe Gołota, Tyson niby nigdy nic nie przyjeli? Ja pamietam jak wszyscy leżeli a potem sie podnosili i dalej walczyli.Jakoś też nie pamiętam wielkich umiejętności obronnych tych bokserów.Czasami szli na totalną wymianę,nie mysleli o obronie zupełnie.Zaraz ktoś mi napisze ,że Adamek nie wytrzymał by z nimi 2 rund.A jak by było niestety sie nigdy nie dowiemy.
Ja stawiam na Tomka.
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 22-04-2010 23:41:20 
Przegram to przegram zyczyc moge powodzenia rodakowi. A Adamek to nie czasy Tysona. Ktos zgarnie kase ale trudno nieprzepadam za dwoma bokserami ale jakos to bendzie.niech wygra lepszy i tyle w tym temacie.
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 22-04-2010 23:42:40 
Powoli staje sie nudne tu pisanie w kwesti sobotniej walki.
 Autor komentarza: tonka
Data: 23-04-2010 01:54:49 
HAMMERFIST
Zawsze szanuję zdanie pana Janusza, jako wielkiego fachowca. W gruncie rzeczy z kilkoma rzeczami, o których powiedział w zupełności się zgadzam, bo Ameryki nie odkrył (już wcześniej znaliśmy plusy i minusy Adamka), nie mniej jednak NIC JA NA TO, myślę, że i Kuba też. Wierzę, mam nadzieję i podtrzymuję swoją opinię, choć nie upieram się na zabój, że Tomek musi wyjść zwycięski...jasnowidzem nie jestem. To jest waga ciężka i to jest Arreola. Ale ja oddaje pełną wiarę w Polaka.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-04-2010 10:00:18 
Pana Janusza zawsze chetnie wyslucham i naprawde szanuje Jego zdanie..Mega autorytet w sprawach boksu..bynajmniej jak dla mnie..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.