ADAMEK vs ARREOLA - KTO WYGRA

Bukmacherzy i dziennikarze obstawiają wynik walki Adamek - Arreola - Na punkty albo nokaut.

Kiedy w sobotni wieczór limuzyna przywiezie  z Los Angeles Władymira Kliczkę do odległego o 65 kilometrów Citizens Business Bank Arena w Ontario, “Dr Steelhammer” przyjedzie tam nie tylko dlatego, bo lubi oglądać boks. „Byłem w narożniku brata, kiedy wygrywał w Staples Center z Arreolą. Widziałem jego potencjał, widziałem też niedoskonałości. Ale nie ulega wątpliwości, że zwycięzca pojedynku pomiędzy nim i Adamkiem będzie zasługiwał na szansę zdobycia moich trzech mistrzowskich pasów”  - powiedział Władymir. A co myślą dziennikarze i bukmacherzy?

Paul McCreth (Eastside Boxing):

„To walka dwóch pięściarzy, którzy jeszcze nie sprawdzili się w poważnej konfrontacji w wadze ciężkiej.  Zasługują na swoje miejsce w rankingu, ale niczego jeszcze nie udowodnili. Jedyny raz kiedy Chris spróbował walki z kimś mocniejszym, został ciężko pobity przez Witalija Kliczko. Jego najważniejsze zwycięstwa to pokonanie  Jameela McCline, który skończył emeryturę i wyszedł dla zarobku, Travisa Walkera, przegrywajacego ze słabymi boskerami seryjnie przez nokaut i wreszcie z Brianem Minto, który był mały, a teraz zszedł do niższej kategorii. Adamek nie jest lepszy, zaś jego reputacja pochodzi przede wszytskim z wagi półciężkiej i junior ciężkiej. W wadze ciężkiej walczył dwukrotnie zaliczając nokaut nad wolnym Andrzejem Gołotą i wygrywając na punkty z Jasonem Estradą. (...) Trudno przewidzieć wynik tej walki, ale ja skłaniam się w stronę zwycięstwa Adamka na punkty w bardzo dobrym pojedynku”.

Chris Williams, Boxing News 24:

„Arreola musi tylko wyczekać na swój moment i jednym uderzeniem wygrać walkę. Arreola chce być w tej walce jak najlżejszy, żeby atakować uciekającego Adamka i zmusić go do walki. Moim zdaniem to błąd, bo Adamek walczy dobrze  z kontry w defensywie i jeśli Arreola będzie za nim gonił cały wieczór, jak to robił w  walce z Kliczką, Adamek rozbije go w drobny puch. (...) Myślę jednak, że Arreola jest wystarczająco sprytny i wyczeka moment, kiedy Adamek ruszy do przodu i zada mu decydujące ciosy”.

Online Sports Handicapping (firma bukmacherska/USA)

“Tomasz Adamek to przebiegły puncher/pięściarz, który walczył na najwyższym poziomie przez ostatnie pięć lat.  Znakomicie przygotowany kondycyjnie, uderzający  płynnymi seriami, z dobrym wyczuciem dystansu, pracą nóg i znakomitą oceną sytuacji.  Ma zimną krew, wie jak się zachować w kryzysowych sytuacjach. Nie jest największym  z „ciężkich”, ale jest bardzo silny fizycznie i z wielkim sercem. Ma błędy w w obronie, szczególnie  podatny na uderzenia z prawej ręki, zostawia głowę za długo w jednym miejscu, ale udowodnił, że potrafi wytrzymać ciosy w tej kategorii wagowej. Dajemy mu 60 procent szans na wygranie tej walki”.

John Beyrooty, Los Angeles Herald/członek dziennikarskiej Bokserskiej Galerii Sław:

„Arreola był i będzie bardzo łatwym do rozgryzienia bokserem. Adamek powinien po drugiej rundzie na pamięć wiedzieć co zrobi za chwilę Arreola i spokojnie kontrować go za każdym razem jak Chris się będzie na niego rzucał. Chrisa łatwo trafić kiedy schodzi się w lewą stronę i bije lewego sierpa na jego zawsze odsłoniętą po ciosie szczękę. Nie wierzę też w to, że nagle zamieni się w supermana kondycji. Jeśli zostanie przy około 245 funtach (na tyle wyglądał na konferencji), to znaczy, że będzie najlżejszy od ponad dwóch lat. Jaka zostanie mu siła? Adamek nie może się jednak poczuć zbyt pewnie i pajacować, kiedy pary razy oszuka Arreolę. Musi się  trzymać żelaznej dyscypliny i uważać   w każdej minucie walki a nie będzie miał problemów z łatwym zwycięstwem na punkty”.

Bettingpro/William Hill, firma bukmacherska (Anglia):

„Adamek ma przewagę,  jest wystarczająco doświadczony i przebiegły, żeby nie wdawać się w bijatykę w początkowych rundach, „odpychać się” lewymi prostymi i sprawdzić kondycję Arreoli. Jak się zachowa Arreola, kiedy będzie musiał walczyć przez 12 rund, czego jeszcze nigdy nie doświadczył w karierze? Jeśli nawet Arreola dotrwa do dwunastej rundy – takie mam przeczucie – to Adamek nigdy nie pozwoli mu podejść na tyle blisko, by zadać nokautujący cios.  Stawiam na jednogłośne zwycięstwo Tomasza Adamka na punkty”.

Kończący ostatni trening w hotelu („tak najwygodniej” – zadecydował Bloodworth) Adamek nie interesował się żadnymi – pozytywnymi lub nie – przepowiedniami. „Nikt z tych którzy piszą nie będzie na ringu. Jedno zdanie mojego trenera znaczy dla mnie więcej niż 100 przychylnych lub nieprzychylnych przewidywań tzw. fachowców. Zrobiłem wszystko, by się jak najlepiej przygotować. Teraz czas to udowodnić” – mówił „Góral” 

Przemek Garczarczyk
garnekmedia.blogspot.com

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: unlocer
Data: 22-04-2010 09:41:06 
Temperatura rosnie.
Czym bliżej do walki ,tym wielu fachowców daje większe szanse Adamkowi.Trzymam kciuki. Do boju Tomek.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-04-2010 09:41:25 
Paul McCreth - pisze całkiem sensownie.z Chris Williamsem zupełnie się nie zgodzę jeśli Chris będzie czekał na okazję to się nie doczeka bo Adamek go obskoczy jak Bella który też liczył na "puncherską akcję".
Jeśli zaś będzie bez przerwy Atakował to walka może wyglądać jak z Brriggsem tyle że 30 kg cięższym i dwa razy mocniej bijącym a wtedy Adamek może się nie podnieść.Kliczko to słaby przykład jest od Adamka 15 cm wyższy, ma 20 cm dłuższe łapy jest 15kg cięższy przy porównywalnej szybkości do Adamka.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 22-04-2010 09:51:16 
Tomek od pierwszej do ostatnie sekundy pełna koncentracja, jak ktoś tam napisał nie można ani na sekundę się zdekoncentrować bo to może wykorzystać Chris. Wierze w Twoje doświadczenie i zimną krew. Rozbijaj go przez 12 rund a będzie piękna walka !!

Powodzenia !!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 09:56:18 
Paul McCreth pisze ,że obaj jeszcze się nie sprzwdzili w wadze ciężkiej z dobrym rywalem...To ciekawe bo myślałem ,że Chris walczył z Vitalijem ,która to walka świetnie pokazała plusy i minusy Arreoli.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 22-04-2010 09:59:58 
Też wierzę w Tomka doświadczenie,zimną głowę i jego szybkość w przejsciu z obrony do ataku. Cris chyba się zdziwi.Banks też myślał,że ma już Tomka,a tu pac i gleba.
Do boju Tomek!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 22-04-2010 10:18:13 
Kostroma czy ty czytasz tylko co drugie słowo w zdaniu ???

Paul McCreth napisał o Arreoli: "Jedyny raz kiedy Chris spróbował walki z kimś mocniejszym, został ciężko pobity przez Witalija Kliczko"
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 10:24:22 
GoldenBoy o kurde masz rację sorry he he:)Gamoń ze mnie:)
 Autor komentarza: pankracy
Data: 22-04-2010 10:31:15 
Panowie a walka Greena z Wardem będzie gdzieś transmitowana bo z chęcią bym obejrzał ta potyczkę?
 Autor komentarza: zin
Data: 22-04-2010 10:31:43 
StonkaKartoflana
Jasne , że Kliczko to słaby przykład , ale z tą porównywalną ich szybkością , to przesadziłeś ;)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-04-2010 10:40:42 
potencjalnie po wygranej Adamek dostanie propozycje od Wladka i co ?
wpierdol za dobre $$ i dalej co? po obiciu przez Kliczke na jakis czas nie ma co marzyc o propozycji od Haye'a a mlodszy juz nie bedzie

ciekawi mnie to czy bedzie w stanie 12 rund walczyc na wstecznym i nie dac sie ubic bo to ze moze punktowac Chrisa to oczywiste tylko czy nie da sie zlapac?
 Autor komentarza: zin
Data: 22-04-2010 10:46:04 
odyniec , wszystko zalezy od tego jak precyzyjny będzie Adamek i jak szybki ... Arreolę na pewno będzie łatwiej czysto trafiać , niż Estradę i po kilku rundach Chris może być rozbity.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-04-2010 11:00:20 
odyniec
Jesli Adamek wygra a zakladam ze tak bedzie to wcale nie bedzie musial brac oferty od Waldimira..Taka sama propozycje dostaniue od Haye!..
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 22-04-2010 11:02:33 
Zakładając że Tomek pokona Arreole, osobiście wolałbym walkę z Hayem niż z Kliczko, bankowo dużo lepsza walka będzie niż z jednym z braci, a swoją drogą dużo większe szanse Tomka na pas.
 Autor komentarza: nowy
Data: 22-04-2010 11:04:45 
Wczoraj wieczorem na polsat sport powtarzali walkę Banks - Adamek. Przypomniałem sobie akcja po akcji jak to wyglądało. Tomek przyjął na szczękę kilka prawych po których wydawało by się, że nie ma prawa ustać ( wielu po takim prawym potrzebowało rehabilitacji). Nawet Banks wydawał się tym zdziwiony. W 8 rundzie kilkanaście sekund przed KO zadanym Banksowi wyłapał jeden z takich ciosów po czym w następnej akcji skontrował i zakończył walkę. Moim zdaniem Banks ma o wiele mocniejszy pojedynczy cios od Chrisa, do tego jest o wiele szybszy,sprytniejszy i ma lepszą pracę nóg. Jestem spokojny o Tomka szczękę, myślę, że Chris nie jest w stanie powalić Tomka pojedynczym strzałem a na wyłapanie serii ciosów Adamek raczej sobie nie pozwoli. Moim zdaniem 70 do 30 dla Adamka.
 Autor komentarza: nowy
Data: 22-04-2010 11:06:37 
Podobnie jak lukaszenko uważam, że Hey aby uniknąć konfrontacji z braćmi stanie do ringu z Adamkiem.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 11:14:33 
nowy kto wie może masz rację też o tym dużo myślałem ten cios od Banksa to była petarda bita z całego ciała prosto i celnie na twarz Tomka a ten się nawet nie skrzywił.Kto wie może faktycznie posiada szczękę z betonu nawet na warunki Hw.Jedno jest pewne biorąc pod uwagę tendencję Adamka do wyłapywania na twarz przekonamy się już wkrótce jaka jest jego odporność.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-04-2010 11:19:26 
dokladnie tak jak piszesz jego szczeka bedzie testowana bo nie wierze ze Shields w 2 miechy nauczyl go tego czego Gmitruk nie mogl przez pol zycia
 Autor komentarza: rossi
Data: 22-04-2010 11:21:27 
Mój prywatny ranking ciężkich na dzisiaj:
1. Władek Kliczko
2. Witalij Kliczko, Haye, Powietkin
3. Solis, Walujew, Adamek, Arreola
4. Szeroka grupa, w której załapał by się Tua, Chambers, Boytsow, Banks, Albert i kilku innych
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 11:26:02 
Janusz Pindera o walce Adamek - Arreola


http://www.youtube.com/watch?v=I8cj1w1iA2w
 Autor komentarza: zin
Data: 22-04-2010 11:26:23 
Chris na pewno rzuci się na Adamka od pierwszego gongu , bo będzie wiedział , że z każdą rundą jego sznase będą maleć . Powstrzymać go łatwo nie będzie , bo ma strasznie twardy łeb i ciekawi mnie , jak Adamek wytrzyma taką presję i jaką ma na to receptę , bo przecież nie odwróci się plecami i nie będzie uciekał ;) Jedyna chyba recepta , to schodzic z lini ataku i mocno kontrować. Klincz też nie jest domeną Adamka , więc nie wchodzi w grę i nawet nie ma sensu z kimś cięższym od siebie.
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 22-04-2010 11:28:53 
nowy jest właśnie dokładnie tak jak piszesz , też wydaje mi się, że Arreola nie ma pojedynczego silnego ciosu , do tej pory zamęczał swoich rywali seriami ciosów i to stojących przy linach w jednym miejscu, może Minto się nadział trochę przy pierwszym knockdawnie ale trochę było w tym przypadku i strasznego frajerstwa Minto że tak wszedł Arreoli pod rękę idealnie jak se prostował, z kolei Banks ma podobnie jak Adamek bardzo dynamiczny cios, te kilka silnych ciosów jakie przyjął Adamek , szczególnie ten w 8 rundzie to była zadziwiająca sprawa że Adamek potrafi być tak naturalnie odporny , dla przykładu można porównać to z ciosem Banksa jakim znokautował Travisa Walkera, nic specjalnego a Walker odpłynął, nawet z Arreolą nie był tak zamroczony po jego seriach
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 22-04-2010 11:34:39 
dlatego nie wierzę w lucki puncha Arreoli który może obalić mit granitowej szczęki Adamka , pojedynczym ciosem Arreola krzywdy Tomkowi nie zrobi, a serii nie zada bo nie zdoła po prostu , bo jak się będzie składał do niej to sam międzyczasie dostanie takie kontry że zapomni co chciał zrobić, wieżę w odporność na ciosy Tomka , nie wierzę w moc ciosów Arreoli , typuję wygraną Tomka na punkty lub poddanie Arreoli przez sędziego w 10 rundzie
 Autor komentarza: zin
Data: 22-04-2010 11:36:12 
Jaguar , bo Banks to typowy puncher , który liczy tylko na jeden cios , ale to trzeba mieć faktycznie czym przypier............. , a Banks ma . Ci którzy nie mają , liczą na kumulację ciosów , jak np. Arreola.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 11:36:30 
Arreola jeśli pojedynczy cios ma słabszy od Banksa to jenak i tak jest bokserem "mocno" bijącym w dodatku całymi seriami dlatego ciśnienie będzie większe niż w walce z Banksem który wystrzelał petardę od czasu do czasu.
 Autor komentarza: nowy
Data: 22-04-2010 11:39:08 
Oj, będzie się dział :).
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 22-04-2010 11:53:43 
Dobrze że Adamek nie poszedł w stronę tych 105 kg bo jednak to by było za dużo. Tak 99-100 wystarczy.

Moim zdaniem Adamek byłby królem cruzer ale co zrobić jak nie ma tam zainteresowania.

 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 12:01:42 
Niezapominajek szkoda ,że nie dorwał Hucka bardzo szkoda.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-04-2010 12:06:18 
Hucka ma jeszcze kto zlapac bo mamy kilku cruiserów na poziomie
 Autor komentarza: zin
Data: 22-04-2010 12:09:58 
Lebiediev np. rozjechałby Hucka bez problemu tylko pewnie nigdy go do Hucka nie dopuszczą . Na rewanż Cunnem też nie ma co liczyć. Będą trzymać ten pasek , jak długo się da.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 12:13:27 
Panowie jak ja nie trawie tego dupka!Widzieć jego minę po tko od Cunna to było bezcenne!
 Autor komentarza: Kelrik
Data: 22-04-2010 12:36:34 
Chyba każdy kto trochę zna się na boksie wie że Tomek jest lepszy bokserem. Obawiam się tylko dwóch rzeczy...że Tomek się zagapi z nisko trzymaną gardą jak to często czyni i zostanie silnie trafiony, no i podobno ma brakować Gmitruka w ringu, a wiadomo jak to się skończyło z Dawsonem...
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 22-04-2010 12:49:25 

Czekam na obszerną foto/video relację z ważenia, bo na tym etapie nic nowego już usłyszeć/zobaczyć nie można, a i wszystko na ten moment zostało już powiedziane.

 Autor komentarza: Laik
Data: 22-04-2010 13:03:19 


Kelrik,

Jak jest lepszy,to się nie zagapi,jak się zagapi i dostanie KO,to oznaczać będzie,że jest gorszy :)

 Autor komentarza: Laik
Data: 22-04-2010 13:05:05 

odyniec,

Adamek spokojnie może po Arreoli brać Włada,bo przegrana z Kliczko raczej kariery nikomu nie rujnuje.Nic się nie stanie...



 Autor komentarza: Rogs
Data: 22-04-2010 13:25:55 
pytanie do tych co ogladali cała walke Arreoli z Kliczą. Kliczko tamc ała walke bez gardy walczył ?
 Autor komentarza: Melock
Data: 22-04-2010 13:27:44 


Chris Williams ma rację. Arreola chyba z kosmosu wziął sobie tą taktykę, że będzie gonić Adamka i wywierać presję. Przecież to idealna walka dla naszego boksera, który walczy z defensywy. Gomez go gonił, Gołota go gonił, Estrada go gonił, zawsze było tak samo. Ten ostatni jeszcze po walce uważał że wygrał bo Adamek przed nim "uciekał" (?). I Arreola jak się okazuje też nie potrafi wyciągnąć wniosków.
Niech sobie popatrzy na walkę z Gomezem. Będzie powtórka z Kliczki jak nic. Może nie zostanie tak zmieszany z błotem, ale baty dostanie.

 Autor komentarza: Melock
Data: 22-04-2010 13:28:32 
Rogs - on nie zna pojęcia gardy :)
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 13:29:49 
Autor komentarza: Kelrik Data: 22-04-2010 12:36:34

zgoda co do tej gardy, konsekwencja taktyczna będzie najważniejsza, ale z Dawsonem Adamek był po zatruciu pokarmowym, odwodnieniu, problemach z wagą w dodatku walczył z niewygodnym mańkutem, i dlatego przez wpływ tych wszystkich czynników przegrał

To dzisiaj jest ważenie czyż nie ? relacja z tego pewnie dopiero jutro ?
 Autor komentarza: glaude
Data: 22-04-2010 13:33:28 


A po co Vitkowi garda?
Z bratem przecież nie walczy. A Wala "wykolegował" z walki Don.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 22-04-2010 13:35:46 
biedny Albercik :(
 Autor komentarza: glaude
Data: 22-04-2010 13:36:05 

@Klimek

Nie wiadomo co szykuje Chris?
Okazuje się, że ma już kondycję konia wyścigowego, szybkość geparda i lekkość kolibra.

Czas, żeby zaprezentował się jako "fałszywy mańkut" ;)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 13:40:07 
Melock wiele razy w historii pięściarstwa mieliśmy przykłady na to ,że dla bokserów ofensywnych,idących do przodu i uderzających seriami (a takim niewątpliwie jest Arreola)przeciwnicy walczący defensywnie za pomocą ciosów prostych są bardzo wygodni.Nieważne jest to co zrobił z nim Vitalij bo jak wiesz dysponuje on niezwykłym zasięgiem ramion przez co mógł się czuć bezpiecznie,Polak będzie częściej w polu rażenia Arreoli.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 13:42:09 
@glaude

z jakich relacji to wywnioskowałeś ? :D
;)
Sam Chris nawet nie ukrywa że będzie szedł tylko przed siebie do przodu
p.s wiem że to żart był :P
 Autor komentarza: pyra90
Data: 22-04-2010 13:50:37 
miałem sen w którym Adamek znokautował Arreole w 1 rundzie:)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-04-2010 14:08:15 
a ja wczoraj ogladalem fragment jakiejs starej walki gdzie znokautowno sedziego i wszedl zapasowy sedzia i po chwili tez lezal ale sie podniosl na szczescie i sedziowal dalej
 Autor komentarza: nowy
Data: 22-04-2010 14:34:59 
Czy ktoś może wie o której ważenie zawodników ?
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 22-04-2010 15:16:15 
ale by byly jaja jakby poszla akcja cios za cios Adamek by sobie stał a Chris by leżął jak zażynana świnia hehee
 Autor komentarza: nike
Data: 22-04-2010 15:43:45 
Czekam na ważenie.gala zaczyna sie o 3.00 a tomek pewnie bendzie walczył 6-7rano ale napewno wygra
 Autor komentarza: rogal
Data: 22-04-2010 15:47:14 
Ja też dziś znów miałem sen o walce Tomka i przegrał w nim przez ko w drugiej rundzie.

Ale sen nic znaczy.

Emocje rozsadzają moje serce od środka.

Niesamowite ciśnienie.

Straszne nerwy.

Adamek, boma ye !!!


pozdrawiam
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 22-04-2010 15:47:32 
eLSzabeL póki co świnia jest niezarżnięta.
 Autor komentarza: Kris78
Data: 22-04-2010 15:49:11 
rogal

uspokoiłeś mnie bo sny tłumaczy się na odwrót...
 Autor komentarza: rogal
Data: 22-04-2010 15:52:04 
Czuję w kościach, że przeżyjemy wielką radość i wzruszenie, gdy Tomek znokautuje Arreolę.

Jest szybki. A szybkość to siła.


Boję się jak cholera o niego, bo ten Arreola to mocarz, ale Góral to mistrz nietuzinkowy, i na pewno będzie wiedział jak wygrać tę walkę.

pozdrawiam

 Autor komentarza: mik36
Data: 22-04-2010 16:00:13 
czy jest szybki , będzie wiadomo po pierwszej rundzie .
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 16:05:09 
Faktycznie szybkość to siła, oby ta stłamsiła Arreole, ale Adamek napewno będzie szybszy niż walce z Estradą, lepsza rzeźba, wydolność na wage wniesie mniej niż z Jasonem, ponoć jak sam mówił 220 funtów - 99 kg
 Autor komentarza: drag
Data: 22-04-2010 16:08:11 
wiecie o ktorej jest dzisiejsze wazenie??
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 22-04-2010 16:21:02 
Szanse oceniam na 50-50, kto wygra tego nie wiem , mysle jednak ze pojedynek nie dotrwa do 12 rundy.
 Autor komentarza: Zoran
Data: 22-04-2010 17:00:00 
Im blizej pojedynku tym bardziej upewniam się w zwycięstwo Tomka !
 Autor komentarza: MaxiKaz
Data: 22-04-2010 17:14:00 
Mam pytanie .
Na dniach miał walczyć sparingpartner Adamka.
Ktoś wie jak mu poszło?
 Autor komentarza: Klimek
Data: 22-04-2010 17:44:25 
sparingpartner Adamka Dominick Guinn pokonał Terrella Nelsona w osmiorundowym pojedynku, sedzia przerwał walke przed 7 rundą, na boxrec'u masz wyniki

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=15726&cat=boxer
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 22-04-2010 17:51:08 
na tym pierwszym zdjeciu lewa nisko akurat na sierpa z prawej
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 22-04-2010 18:10:51 
tfu z jakiej prawej:)
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 22-04-2010 18:11:23 
MNie juz do cna powaliło

Prawa nisko na sierpa z lewej...oj zabulgotałem się:):):)
 Autor komentarza: 21ciul2123
Data: 22-04-2010 18:56:08 
Tomek wygra na punkty a Arreola będzie bezradny jak dziecko
 Autor komentarza: Daw
Data: 22-04-2010 19:13:56 
Stawiam na Adamka choc nie powiem obawiam sie tej walki Arreola jest bardzo niebespieczny i trzeba bedzie sie z nim liczyc do kaca,choc jak mowilem wierze,ze Adamek wygra po pieknej,widowiskowej i twardej walce i zawalczy potem o pas mistrza swiata z Hayem lub z ktoryms z braci Kliczko do boju Tomek bedzie sie dzialo!
 Autor komentarza: dekciw
Data: 22-04-2010 19:37:19 
Adamek na pkt

z drugiej strony nie podoba mi sie taki styl boksowania.
Nie lubie przedstawiac boksera jako artysty, ktory pokazuje swoj kunszt. Nie lubie "szermierki" na piesci. Nie lubie, nie lubie, nie lubie.

Boks to nie sztuka, to dwoch facetow, ktorzy wychodza na ring by dac sobie po mordach i zarobic.
Uwazam za nudna kazda walke na pelnym dystansie.

dla mnie walka Martinez - Pavlik - nuda
Pacquiao - Clottey - nuda
i uwazam, ze walka Adamek - Arreola tez bedzie nudna

pozdrawiam
 Autor komentarza: nowy
Data: 22-04-2010 20:13:12 
dekciw
Na twoje szczęście zaczyna się sezon festynów wiejskich. Tam walki trwają szybko i prawie zawsze kończą się Ko lub w parterze.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: dekciw
Data: 22-04-2010 20:39:15 
nowy, nowy, nowy

szkoda, ze sie z Toba nie zgadzam, moze gdybym myslal jak Ty nie musial bys sie ze mnie smiac

pzdr
 Autor komentarza: nowy
Data: 22-04-2010 20:46:11 
Ale ja się nie śmieję tylko podpowiadam gdzie takie walki można często zobaczyć :). Pozdrawiam.
 Autor komentarza: dekciw
Data: 22-04-2010 20:56:32 
nowy...

Joe Louis, Stanley Ketchell, Jack Dempsey, George Foreman, Rocky Marciano, Sonny Liston, Mike Tyson

powiedz, ze ich nie lubisz
 Autor komentarza: nowy
Data: 22-04-2010 21:55:50 
dekciw
Owszem, przyjemnie się ogląda takich zawodników. Ale co nudnego było w walce Adamek - Briggs ?. Zresztą zastanawiam się dokąd zmierza nasza dyskusja. Jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki:). Pozdrawiam.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.