WYWIAD Z CHRISEM ARREOLĄ

Chris Arreola (28-1, 25 KO), który już w najbliższą noc z soboty na niedzielę stanie do pojedynku z Tomaszem Adamkiem (40-1, 28 KO), bardzo solidnie przepracował swój 8-tygodniowy obóz przygotowawczy. Znawcy boksu podkreślają, że w tak dobrej formie, nie widzieli go od lat.

- Chris jak się czujesz przed walką? Jak przebiegały twoje przygotowania do walki?
Chris Arreola: Czuję się świetnie, obóz treningowy był bardzo owocny. Była to dla mnie pewna nowość, ponieważ po raz pierwszy miałem pełne 8 tygodni przygotowań, bardzo intensywnych. Czuję się świetnie, jestem gotów stanąć do walki.

- Straciłeś trochę wagi, wyglądasz teraz na wagę pomiędzy 245-250 funtów, ale wyglądasz również jakbyś był jeszcze silniejszy. Czy to efekt twoich treningów z Darylem Hudsonem?
CA: Tak, wszystko to zasługa Daryla. Przygotował mi cały program, ja go tylko wykonuję. Jestem dla niego pełen szacunku, za pracę jaka wykonał ze mną, za każdą krople potu jaką ze mnie wycisnął. Efekt tego ciężkiego treningu będzie widać w sobotę.

- Czego oczekujesz od Tomasza Adamka w ringu?
CA: Na pewno nie będzie na mnie nacierał, szukał bitwy, nie ma na to szansy. Jeśli by tak zrobił, walka skończy się szybciej niż tego oczekuję.

- Czy jest to dla ciebie wyzwaniem, że będziesz musiał się wznieść na wyżyny bokserskie, użyć całego swojego bokserskiego arsenału?
CA: Z pewnością. To będzie walka, w której muszę pokazać wszystko co mam, cały mój bokserski kunszt. Zwykłe nacieranie tutaj nie wystarczy.

- Czy podniosłeś się już po walce z Vitalijem, czy ta walką będzie dla ciebie swego rodzaju odkupieniem? Czy chcesz wrócić na sam szczyt?
CA: Zdecydowanie, podniosłem się po tej walce, przegrałem ją, i była ona dla mnie swego rodzaju objawieniem, przejrzałem na oczy. Wiem, że to co mi się przydarzyło z Kliczką, nigdy więcej się nie powtórzy. Nigdy więcej, zdobędę ten tytuł.

- Czyli to twój cel, zdobyć tytuł?
CA: Zdecydowanie tak, chcę go dla siebie, chcę tworzyć historie boksu.

- Czy to dla ciebie jest jakaś wyjątkowa sprawa, że byłbyś pierwszym Meksykaninem, mistrzem świata wagi ciężkiej?
CA: Jasne, zdecydowanie. Chcę tego tytułu jak nic innego, jak mnie zabraknie na tym świecie, wspomnienie o mnie będzie żyło nadal. To tak jak historia Jacka Johnsona, pierwszego ciemnoskórego mistrza świata wagi ciężkiej, minęło od tych wydarzeń tyle lat, a każdy o tym mówi. Ja natomiast, będę pierwszym Meksykaninem, mistrzem wagi ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: gluton
Data: 20-04-2010 10:56:57 
Nono!
Jak jest chudy to będzie groźny:)
 Autor komentarza: SzabolcsGergely
Data: 20-04-2010 11:00:45 
masz racje chris wbf, ibc, twba a moze nawet ibo czekaja na ciebie...
 Autor komentarza: sroka
Data: 20-04-2010 11:45:26 
Cholera, Cyfrowy Polsat mam tylko co z tego, jak z rubieży Jewropy wrócić nie mogę bo samoloty latać nie chcą... Shit...
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-04-2010 12:40:53 
"wyglądasz również jakbyś był jeszcze silniejszy" - w jaki sposób wygląda się na silniejszego?
 Autor komentarza: Melock
Data: 20-04-2010 12:41:11 
A na Ejcz Bi Joł będzie można to obejrzeć normalnie czy to jest PPV? Nawet nie wiem a chciałbym posłuchać znanych komentatorów.
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 20-04-2010 12:43:51 
Deter

ma koszulkę z groźnymi napisami
 Autor komentarza: suknia87
Data: 20-04-2010 13:00:07 
SzabolcsGergely,

ibo ma Władek... więc chyba chris nie da rady:P

 Autor komentarza: glaude
Data: 20-04-2010 13:14:09 
Cyt.:
"Deter

ma koszulkę z groźnymi napisami "

:D
Dowaliłeś

Trzeba jeszcze nadmienić, że ewidentnie jest posiadaczem prezentowanej na zdjęciu meksykańskiej czapki niewidki!
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 20-04-2010 13:46:35 
Melock przeciez masz na polsacie głownym całą gale chyba ze nie masz polsatu
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 13:55:13 
Nie rozumiem entuzjazmu ,ze Adamek wygra z Arreolą ?

Walka z Estradą pokazała,ze Adamek nie jest taki jak w Cruiser,Estrada jest bardziej niewygodny i mniej ograniczony niż Arreola,ale o wiele gorszy od Chrisa.

Arreola wygra jest niedoceniany jak Chad Dawson,a Kliczko go obijał 10 rund,to Adamek na pewni nie wygra przez KO/TKO
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 20-04-2010 14:03:08 
Arreola niedoceniany w czym on taki dobry oprócz ciosu i twardego łba?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 14:05:45 
A co miał Foreman ?A wygrywał,bo umiał bokoswać jak Arreola
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 14:06:09 
Arreola,to nie klasa Foremana rzecz jasna,ale jest dobry.
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 20-04-2010 14:07:24 
Porownanie Foremana do Arreoli jest nie na miejscu nie ta klasa co to wogole za porownanie ja pie..
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 14:09:40 
Chodzi,o to,ze Foreman nie miał nic oprócz łba i ciosu,ale był świetny.

Arreola też nie ma nic oprócz lba i ciosu,ale jest lepszy niz Estrada.

Poczekajmy do niedzieli.
 Autor komentarza: Melock
Data: 20-04-2010 14:13:18 
eLSzabeL - no ale chciałbym obejrzeć w oryginale, po inglishu z komentarzami ludzi z HBO :) U nas pewnie będzie Kulej i genialny Kostyra, ale ciekawi mnie jak walkę będą komentować ludzie z zewnątrz.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 20-04-2010 14:16:39 
Melock,

Moze ktos wrzuci na Youtube... a jesli nie pozostanie tylko HBO Highlights lub poratuje nas redakcja i wrzuci z komentarzem HBO. Przyznam szczerze, ze czasem sluchajac komentarza pana Kuleja i Kostyry mam wrazenie, ze ogladam inna walke :)))
 Autor komentarza: benwetz
Data: 20-04-2010 14:54:15 
Arreola na pewno jest dużo lepszy od Estrady który miał tylko szybkie łapki. Porównanie do Foremana? Może i podobne tylko, że Foreman miał pojedynczy nokautujący cios, a Arreola raczej seriami wykańcza. Co nie umniejsza tego, że porównanie absolutnie na miejscu i nie wiem czego tu się czepiać eLSzabeL.
 Autor komentarza: titanboy
Data: 20-04-2010 14:56:40 
"koszmar"trzymam kciuki
 Autor komentarza: newark
Data: 20-04-2010 15:19:22 
To samo estrada mowil..Szczytowa forma i wygram z adamkiem..
Arreola zostanie mistrzem świata ale takich federacji jak:IBC,WBF..
Na inne niema co sie napalac.
Kompletnie się zblaznil z walką o pas..
Teraz będzie to samo.
Nalazi sie w ringu a tomek bedzie obijal brzuszek "koszmara"
Szczerze obstawiam 6-7 TKO dla Tomka.
Czekamy na KIitschko-adamek ;)
 Autor komentarza: bartick13
Data: 20-04-2010 15:24:10 
Walka będzie cholernie ciężka. Ale jeżeli pokona Chrisa, wierze że pokona każdego.!
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 20-04-2010 15:51:37 
Jesli pokona Chrisa pokona każdego?Przeciez Chris nie jest jakims super bokserem to nie poziom Kliczków.Dla mnie ta walka ma byc nastepnym krokiem stawiam na Tomka u buka bo kurs maleje
 Autor komentarza: Lssah1939
Data: 20-04-2010 16:32:43 
HAMMERFIST


"Estrada jest bardziej niewygodny i mniej ograniczony niż Arreola,ale o wiele gorszy od Chrisa."

no comprendo
 Autor komentarza: robson28
Data: 20-04-2010 19:37:54 
Panowie dajcie juz spokój z tymi dialogami:a to ten wygra a to ten ma łeb itd.Wszystko okaze sie w ringu za pare dni.Prawda jest to ze jezeli nasz Tomasz chce zawojowac wage ciezką to musi wzniesc sie na wyżyny swoich mozliwosci i pokonac Koszmara(czego mu życzę)Pozdrawiam
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 20:29:51 
Lssah1939

Można być finezyjnym technicznie,niewygodnym Kenem Nortonem,a można być drwalem Foremanem.Pomimo iż Norton był mniej ograniczony to Foremana uważam za lepszego boksera.

Estrada jest niezły,ale Arreola potrafi się lepiej "bić".
 Autor komentarza: mareczek134
Data: 20-04-2010 22:26:21 
HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 20:29:51
Lssah1939

Można być finezyjnym technicznie,niewygodnym Kenem Nortonem,a można być drwalem Foremanem.Pomimo iż Norton był mniej ograniczony to Foremana uważam za lepszego boksera.

Estrada jest niezły,ale Arreola potrafi się lepiej "bić".

ale tez daje sie lepiej trafiac jak Estrada tak wiec Adamka bym nieskreslał 60 do 50 na Tomka czy to ci sie podoba czy nie:))
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 22:38:45 
70 do 30 dla Arreoli,ale nie jestem jasnowidzem,przekonamy się w niedzielę i to tylko moje zdanie,a bukmacherzy mówia twoim głosem.
 Autor komentarza: tonka
Data: 20-04-2010 23:00:35 
HAMMERFIST
Mam wrażenie, że dla Ciebie w HW liczy się przede wszystkim sucha siła w łapach, słowem: tylko pied..cie!! Wczoraj wznosiłeś pod niebiosa solidnego acz spasionego Solisa, że będzie drugim Holmesem, teraz wynosisz (mniemam, że z powodu przewagi siły) na piedestały Arreolę, że Adamek polegnie od jego strzałów. A gdzie w tym wszystkim element zaskoczenia, taktyka, inteligencja ringowa, sposób na oszukanie przeciwnika itd.?? Z (TYLKO!) silnego cielaka można wypruć falki i zapędzić go w kozią dupę. Gdy zawodnik myśli w ringu, a nawet w pewien sposób ustępuje mocą oponentowi, to może bardzo wiele. Adamek potrafi to robić lepiej niż inni...zapewniam Cię. Trochę wiary, ludziska!!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:06:13 
tonka,ale Chris umie się bić!poczekajmy do niedzieli,a ja nie jestem pesymistą tylko tak sądze.

Nie chcę być brany za znawcę,ale moije typy były takie

Adamek pokona Gołotę od 7-12 rundy przez KO/TKO

Adamek pokona minimalnie Estradę na PTS

Arreola pokona Adamka na PTS

Dlaczego Arreola pokona Adamka,bo jest lepszy od niego w HW,ale to moje zdanie,jak Adamek wygra,to moze pokonać każdego.

Cristobal udowodnił,ze ze świetnym Kliczką nie ma szans,ale Kliczko go nie znokautował!
 Autor komentarza: tonka
Data: 20-04-2010 23:14:50 
HAMMERFIST
Kliczko, to robił z Chrisem, co chciał. Obnażył jego minusy w sposób okrutny. Aż Burrito został poddany - z niemocy.
A wiesz dlaczego?? Bo on przede wszystkim chce się bić, a jeśli ma przed sobą inteligenta pięściarskiego, wtedy robi się problem. I tu szansa dla Polaka, on POTRAFI MYŚLEĆ miedzy linami, jak niewielu.
A co to są za ogólniki, że "Arreola jest lepszy od Adamka w HW"??
Po prostu dłużej w tej dywizji boksuje, co nie znaczy, że jest lepszy. Dopiero walka da odpowiedź na to "ogólne stwierdzenie", na pewno nie czas na to teraz. Pozdrowienia!!
 Autor komentarza: mareczek134
Data: 20-04-2010 23:19:24 
HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 22:38:45
70 do 30 dla Arreoli,ale nie jestem jasnowidzem,przekonamy się w niedzielę i to tylko moje zdanie,a bukmacherzy mówia twoim głosem.

jak by mówili twoim glosem też bym typował tak samo no reszta bez kometarza tez wróżbitą nie jestem czekam na niedziele i obym sie niepomylil jak by niepatrzec to nasz krajan :))
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:24:15 
Wiem o co wam chodzi,Arreola jest ograniczony,on chce się bić,nawet Walker posłał go na dechy,bo Arreola nie jest mistrzem obrony,ale Arreola wiele potrafi.

Sądze po prostu,ze Adamek nie ma tyle umiejetności by pracą nóg zneurtalizować Arreolę,bo Chris dla mnie nie jest gorszym bokserem niz Peter,noi o co chodzi z tą wagą,Adamek powinien ważyć maks 95 kg
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:26:06 
Po co pływanie ?

http://sport.onet.pl/boks/jerzy-kulej-boi-sie-o-tomasza-adamka,1,3212709,wiadomosc.html
 Autor komentarza: tonka
Data: 20-04-2010 23:34:27 
HAMMERFIST
Akurat Tomek nie zaprezentuje dennej taktyki Walker w pojedynku z Arreolą, nawet nie ma dwóch zdań. Travis poszedł na rzeź i efekcie poległ, spełniając zachciankę Chrisa pt."bij się ze mną", a ten się bił. Kliczko pokazał inteligencję i udowodnił, że można (przy opuszczonej gardzie-również dzięki swoim warunkom) zrobić z Arreoli dziecko we mgle, natomiast Adamek w zupełnie inny, swój i również inteligentny sposób obejdzie mocną broń Burrito, czyli siłę i styl "czołgu". Wierzę w to.
Jeżeli Polak przegra, co też dopuszczam do siebie, to będziemy mieli pewne odpowiedzi, co do szans "Górala" w sukces lub jego brak względem kategorii królewskiej. Po prostu.
 Autor komentarza: tonka
Data: 20-04-2010 23:36:37 
Pan Kulej, to serwował nam "ochy i achy" na walkach Najmana, więc serdecznie przepraszam, ale nie wnikam w powyższe prognozy.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:37:33 
JW ja po prostu uważam,ze Arreola jest tak dobry jak Peter,a jak bys oceniał szanse Górala z Peterem ?

I Adamek,to nie kliczko,co pokazał Estrada,którego notabene Klcizko by zmiótł.

Adamek,to nie Kliczko,nie ma też tak długich łap,a Kliczko,to gość pokazał to z lennoxem.Po prostu myślę,po walce z Estradą,że Adamek nie zneutralizuje Arreoli,ale to bedzie walka,która skończy sie na PTS

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:38:39 
kulej dał ciała z najmanem,ale bardzo dobrze typował walki Adamka,gdy Kulej sie niepokoi,to ja też,ale ja już przed się obawiałem.

Kulej zepsul reputacje sobie przez Najmana dla mnie...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:41:16 
nie chcę porównań,ale zobacz co pokazał z Kliczką - Peter...Nic,to juz wiecej pokazał Arreola
 Autor komentarza: tonka
Data: 20-04-2010 23:43:16 
HAMMERFIST
Twoje zestawienia potencjalnych walk "że jak ktoś pokonałby kogoś, to ten ktoś pokonałby jeszcze kogoś" już wczoraj chłopaki sensownie obalali. Po takich bezsensownych zestawieniach wychodziło, że Lewis był słabszy od jakiegoś TYLKO SOLIDNEGO pięściarza, co oczywiście jest bzdurą i dowodem na błędność Twoich teorii.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:46:50 
Chodzi,o to,że można zobaczyc wielkosć boksera na tle pieściarzy.

Walka Marineza z Williamsem,pokazała,ze Marinez,to kozak i doladnie poazał miejsce w szyku Pavlikovi.

A Arreola jest tak dobry jak Peter,naprawdę przy Kliczce,to każdy,,to słabiak.

Poczekajmy do niedzieli.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 20-04-2010 23:49:24 
Arreola wysoko na PTS,Adamek bedzie zakrwawiony.
 Autor komentarza: tonka
Data: 20-04-2010 23:54:47 
HAMMERFIST
Teraźniejszy Peter...niedawno szybko posłał na deski Nagy Aguilerę. Myślę, że Tomasz jest typem "bardziej ruchliwego i myślącego" zawodnika HW niż zawodnicy typu Aguilera, Thompson czy Peter. Dlatego, jeżeli umiejętnie wystrzegałby się siły ich pojedynczych uderzeń, to spokojnie mógłby zwycięsko wyjść w bataliach z każdym z nich.
 Autor komentarza: tonka
Data: 20-04-2010 23:59:47 
Martinez?? Z tego, co pamiętam, byłem w zdecydowanej mniejszości, która twierdziła, że jeżeli Sergio zawalczy chociaż w 80% tak, jak z Punisherem, to wygra, łamiąc Kelly'ego. Wielu stawiało na "Ducha".
Teraz z kolei już się mówi, że Pavlik zobaczył swoje miejsce szeregu. No cóż, szkoda, że tydzień temu tak tłumnie nie sprawy nie stawiano.
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:00:25 
tak tłumnie sprawy nie stawiano*
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 21-04-2010 00:00:30 
Lewis przegrał z Hasimem Rahmanem. Czyli jest gorszy. Rahman przegrał z Maskajewem. I to dwa razy. A Maskajew z Nagy Aguilerą. Ów Nagy "Dominican Dynamite" przegrał z Marcellusem Brownem. Brown przegrał w swojej karierze pojedynek z Ericiem Boose...z tym samym Boose którego znokautował nasz Mariusz Wach! Co z tego wynika??? Wach jest lepszy od Lewisa!:D
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:03:21 
kuba999910
Na to wychodzi z obliczeń Hammerfista :D
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 21-04-2010 00:04:49 
tonka

Jak mi w podobny sposób udowodni że Najman jest lepszy od Tysona to postawie mu piwo:P
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:05:09 
hehehehehehe :))))
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:07:52 
Nie,o to chodzi mi

Tłumnie mówię,że Arreola pokaże miejsce w szeregu Adamkowi.

Na papierze,Adamek,to normalnie kozak,praca nóg,taktyka,przy Arreoli,ale praktyka bedzie w niedzielę.

kuba99910 zapominasz o jednym,znajdujesz skrajności,które zawsze są,bo czasmi styl pasuje na jednego,a na drugiego nie-Wach znokautował Longa,a Solis nie,to znaczy,że Long pokonałby Petera ?Wiem o co wam chodzi,ale jeśli bokser A pokonał boksera b,c,d,e,f,g,h, po czym przegywa z bokserem,który przegrał z bokseram który przegrał z b,c,d,e,f,g,h,to mówimy o sensacji,a to zdarza sieniezmiernie rzadko,i wy wybieracie,tą rzadkość,a ja czestość,jak Adamek wygra to bedzie niespodzianka.

Zwykle jest tak,ze jeśli bokser pokonał bokser b,c,d,e,f,g,h to pokonuje tego co nimi przegrał jednak częściej.

Jak,to się odnosi do walki Adamek vs Arreola / poczekajmy do niedzieli
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:09:56 
błąd Long pokonałby Petera powinno być Wach Solisa
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 21-04-2010 00:12:12 
A tak całkiem serio... każdy wygrałby z każdym o ile trafiłby celnie a sędzia wyliczyłby do dziesięciu...na tym polega urok sportu. Jedno jest pewne...Hammerfist sie myli. Adamek nie przegra przez PTS. Nie ma takiej możliwości...może przegrać poprzez: UD, TKO, KO, TD, RTD, DISQ, SD, MD. Przez PTS nie da rady żeby przegrał bo są sędziowie punktowi przy ringu.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:14:22 
Adamek obity przez UD
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-04-2010 00:18:33 
Tylko w razie wygranej Adamka nie róbmy z Arreoli nagle jakiegoś kelnera.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:19:03 
Dobra uzasadniam dlaczego adamek przegra z arreolą.

Adamek nie jest juz tym pięściarzem co w CRUISER,nie ma łap długosci Kliczki,a Arreola udowodnił,że jest solidnym piesciarzem,Adamek z wagą ponad 100 kg i z taktyką amerykańców,bedzie neutralizował praca nóg Arreolę,ale bedzie się nadziewał na jego gongi,bo Arreola bedzie wywierał ciągła presję,a Adamek jest nieświeży w HW,nie bedzie umiejętnie kąsił Arreoli z dystansu i schodził z linii ciosu i rozpęta sie wojna,pare razy Arreoal trafi Adamka i porozbija mu łuki,Adamek bedzie bezradny jak z Dawsonem i przegra wysoko na PTS
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:20:36 
A Adamek nie ma argmentu w lapach by pójsc z Chrisem na wymianę,ba on tego nie moze zrobić, nie świeży Adamek,nie bedzie mógł uciec przez świeżym Chrisem.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:21:37 
Pare razy go Adamek trafi,ale huragan Chrisa i tak bedzie częściej trafiał,Adamek nie ma szans wypunktować Arreoli i go znokautować
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:23:07 
Nie bedzie umiejetnie kasał Arreoli tak jak jakoś specjalnie nie mógł Estrady,Estrada mimo iz bardziej ruchliwy i niweygodny,to jednak nie tak maksymalnie nacierajacy,a Adamek argumentu w łapach nie ma.
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-04-2010 00:24:28 
Ciężko stwierdzić jak bardzo ruchliwy bedzie Adamek i jak długo tak wytrzyma. Ale chyba jest to lepszy pomysł, niż standardowe "lewy prosty, blok, lewy prosty, blok". Bo na blok przez 12 rund nie zdoła wszystkiego złapać. Nie Adamek, to wszyscy wiedzą.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:29:02 
Walka z Estradą pokazała,ze nie bardzo
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:32:00 
HAMMERFIST
A Adamek nie udowodnił, że jest solidnym pięściarzem, hehehehehe :))))
"Góral" bezradny jak w walce z Dawsonem?? Chyba nie porównujesz umiejętności technicznych Chrisa i Chada?? Poza tym nikczemne jest wymawianie Polakowi jednej wpadki na punkty, w walce, gdy miał "Bad-a" na deskach, jako bodaj jedyny w karierze Amerykanina. Tylko tym, co nic nie robią, raz kiedyś nie podwija się noga. Wyraźnie wówczas nie był sobą, każdy to wie. Tyle.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:35:29 
Ale siła Chris jest niezła,fakt nie ma pojedyńczego uderzenia,ale ma niezłe.

Chodzi o proporcje,Adamek z Estradą nie zachwycił,a Chris ma strasznie dużo ofensywnych atutów w zanadrzu,nie ma tego czegoś co ma Estrada,ale zamiast tego ma coś co od Estrady go wywyższa-SIŁA,BETON,PRESJA,SERCE,OFENSYWA.A Estrada STYL,DEFENSYWA i...RĘCE
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:36:02 
Arreola UD
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:40:19 
Walka z Estradą ma dziś całe gówno znaczenia. Dzisiaj Tomek jest inny, to od razu się wyczuwa. Jest coraz bardziej pewny swojej wartości w drodze do sukcesu 3 kategorii wagowej. Patrząc na niego obecnie, jak świetnie jest przygotowany i jak różni się od pojedynku z Estradą, można wywnioskować, że staje się powoli gotów na najlepszych. Poza tym sztab szkoleniowo-treningowy też daje do myślenia. Ja jestem dumny z takiego reprezentanta. W nosie mam malkontenctwo.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:43:56 
Malkontenctwo,to będzie jak nie będę miał racji.

Ja nie jestem fanem Gołoty,który źle życzy Adamkowi ja kibicuję Adamkowi czy aby na pewno nie patrzysz sercem ?,po walkach z Gołotą,Estradą i po tym co widziałem u Chrisa widzę,tu niesamowitą przepaść...Nie chodzi,o umiejetności.

Sorry,ale od walki z Estrada miną dwa miechy,a to niewiele,nawet jak Adamek sie zmienił,to dla Chrisa to i tak walka o być albo nie byc tak jak i dla Adamka i Chris wziął się za siebie.

Poczekajmy do niedzieli.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:45:11 
Po prostu przez pryzmat doświadczenie(oglądania boksu i walk) sądzę,ze Arreola pokona Adamka.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:45:57 
Ale będę trzymał kciuki za Adamkiem.
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:47:35 
Defensywa Chrisa?? Pamiętasz może, ile kłopotów sprawił mu mały średniak Minto i ile razy wstrząsnął Burrito, zanim nadział się kontrę i doznał TKO?? Pomijam fakt, że Brian walczył głupio, bo szedł na wymianę. Obejrzałem wszystko, co jest na tubach z Chrisem. On niema pojedynczego ciosu, on wali seriami nieruchliwych cielaków, aż się położą. Takim stylem Tomka nie zgładzi, bo po jednej potencjalnej pigule (jeśli nawet Adamek ją otrzyma) już Polaka w tym miejscu nie będzie. Oszuka Cristobala, zrobi z niego psa Pluto. Przypominam, że T.A. ma granit w szczęce i na razie nikt go nie skruszył.
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:48:05 
nie ma*
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 21-04-2010 00:50:14 
Porównywać magicznego Chada z cepiarzem Arreolą to jak porównywać najlepszego nowojorskiego chirurga z wiejskim znachorem. Chris musiałby sie drugi raz urodzić by dorównać Chadowi pod względem bokserskim. Z Tomkiem jeśli wygra, to nie bedzie zawdzięczał zwycięstwa swoim wspaniałym umiejętnością pięściarskim, ale przewadze siły fizycznej. Jeżeli Tomek bedzie wykorzystywał swoją przewage w pracy nóg, przewage szybkości, zaprezentuje dokładniejszą obrone niż w walce z Estradą i do tego nie "spuchnie" po 8 rundach to wygra z Cristobalem. Sama siła nie wystarczy. Tomek przetrwa napór w pierwszych rundach, jest doświadczony. Martwi mnie brak Gmitruka. Jeżeli Góral bedzie dobrze przygotowany to od 6 rundy powinien panować w ringu niepodzielnie, a ataki Arreoli przypominać bedą polowanie słonia na komary.

Co pokaże w niedziele Arreola - jest do przewidzenia. Napewno nic nowego. Jest w zasięgu Tomka - to pewne. Największa niewiadoma to postawa Górala - jak zaprezentuje sie po zmianie trenera? Czy poprawi sie od ostatniej potyczki z Estradą? Okaże sie w niedziele. Tomek może nawet znokautować Arreole tak jak Banksa o ile trafi na punkt...nikt tego nie bierze pod uwage, a to też jest możliwe...jak wszystko zresztą.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:55:03 
tonka twoja argumentacja jest solidna,moja moim zdaniem też,poczekajmy do niedzieli.

ty też porównujesz,że Arreola męczył się z tym ,a Adamek jest lepszy,to...Ja też tak robię i w wiekszości to się sprawdza,czy teraz sie sprawdzi poczekajmy do niedzieli.


 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:56:33 
kuba cielak,cielakiem,ale...zresztą poczekajmy do niedzieli.
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 21-04-2010 00:57:08 
Adamek to mistrz świata dwóch kategorii wagowych, wyśmienity bokser, mistrz tego sportu. Arreola to osiłek, gladiator, cepiarz...Na macie, w klatce, na ulicy - stawiam na Chrisa. W ringu bokserskim - wieksze szanse daje Tomkowi. W niedziele wygra boks.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:57:42 
cielakiem,to on był przy Kliczce,a dla innych jest niebezpieczny
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 00:58:37 
HAMMERFIST
Ja nie porównuje, ja tylko stwierdzam fakty, aby Ci udowodnić, że Chris potrafi się nadziewać na bombki nawet małych solidniaków typu Minto. W związku z powyższym nie jest tak szczelny w obronie jak Ci się zdaje.

Kuba
Super opisałeś temat. Nie zrobiłbym tego lepiej.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 00:59:26 
kuba

oby było jak mówisz wygrana Adamka,ja sądze co innego,cepiarz,cepiarzem,ale jak wykształci w sobie umiejetność wykorzytania cepów i zagoni w róg,to bedzie cieżko,a Chris to potrafi
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 01:00:51 
A Adamka ciosy moim zdaniem spłyna po Arreoli
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 01:02:14 
W tym rzecz, że nie zagoni w róg, jak innych ciemnoskórych cielaków, których nokautował seriami silnych bomb, gdy oponenci stali jak kołki i czekali na egzekucje. Podstawą Tomka w ringu jest RUCH i MYŚLENIE. Słowem - INTELIGENCJA.
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 01:07:53 
Może i ciosy "Górala" spłyną po Arreoli, ale na kartach punktowych zostaną odnotowane. Pamiętaj o tym istotnym aspekcie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 01:11:57 
Masz rację tonka,ja po prostu sądzę,że inteligencja Tomka nie wystarczy na Arreolę,ale masz racje Tonka-McCliny,Walkery,to przy Tomku cielaki,które szły na rzeź,ale sądze,ze Adamek nie pokaze za dużo w ofensywie by pokonać Chrisa na PTS. Nie da sie ustrzelić jak cielaki,ale też nie zada zbyt wielu uderzeń,I tyle.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-04-2010 01:13:16 
Krwawa niedziela...
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-04-2010 01:22:49 
Jeżeli Chris nie dogoni naszego zawodnika, a na to właśnie liczę, to tym bardziej nie napyka punktów. Na punktu wygra tylko Adamek. Jeżeli TKO/KO, to sądzę, że jednak Burrito, choć (jak mówi Kuba) nie skreślajmy możliwości powalenia Arreoli przez Polaka. Może zdarzyć się taki punch, jak na Jonathonie, bo dlaczego by nie, i też będziemy pozytywnie zdziwieni. Wszystko możliwe i otwarte.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.