HAYE: W OSTATECZNOŚCI REWANŻ Z WAŁUJEWEM

David Haye (24-1, 22 KO), mistrz WBA w kategorii ciężkiej, przystanie na propozycję rewanżu z Nikołajem Wałujewem (50-2, 34 KO), jeśli na walkę z nim nie zdecyduje się żaden z braci Kliczko. W kontrakcie na pierwszy pojedynek znalazł się aneks, dzięki któremu "Bestia ze Wschodu" ma zagwarantowany rewanż. Zbliżający się do 30-stki Haye wielokrotnie zapewniał, że zamierza przejść na emeryturę przed 31. urodzinami.

- Jeśli Władimir i Vitali nie zechcą ze mną walczyć, wówczas być może ponownie zmierzę się z Wałujewem - powiedział brytyjski czempion. - Jeśli do tej walki dojdzie, to tym razem nie potrwa ona dwunastu rund. Wiem, że potrafię go zranić i tym razem zabiorę się do tego znacznie szybciej.

- Przede wszystkim chcę jednak wyjść do ringu z jednym z Braci - zapewnia Haye. - Z którymkolwiek. Wiem, że Władimir ma świetny lewy prosty, ale jest zbyt ostrożny przy zadawaniu ciosów. Boi się podjąć ryzyka. Gdy tylko coś dzieje się nie po jego myśli, to zaczynają się kłopoty i przegrywa. To samo dotyczy Vitalija. U niego problemem są kontuzje. Znajdę sposób, by zakończyć ich kariery.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 09-04-2010 05:34:44 
HAha Dawid juz osrany ..CZYLI BOI SIE KLICZKÓW I ADAMKA FRAJER.JAK NIE CHCĄ ZNIM WALCZYC?PRZECIEZ KLICZKI CHCĄ MU OBIC RYJ .CO TEN FARYZEUSZ MOWI..ZNÓW TROCHE SOBIE POSKACZE Z VAŁUJEWEM DOSTANIE WIN NA PUNKTY I ZGARNIE KASE.JESZCE NIE TAK DAWNO MIAŁ BYC ALTERNATYWĄ ADAMEK GDYBY NIE WALCZYL ZKLICZKAMI A TERAZ VAŁUJEW TCHÓRZ Z TEGO TANCERZA
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-04-2010 07:31:54 
Nie sądzę aby coś wyszło z rewanżu, po tym co pokazali w swojej pierwszej walce (a właściwie pokazał Haye) obaj teraz mogą bić się o skrzynkę piwa na łące a kibicami będą miejscowe pijaczki..Nikt tego nie kupi.
 Autor komentarza: THOR14
Data: 09-04-2010 07:49:38 
Dajcie już spokój z Davidem Gayem.To tchórz który krzykiem zwraca na siebie uwagę,a co najgorsze są tu tacy którzy uwierzyli że to wybitny bokser.Do tego dochodzi jeszcze arogancja.Będzie próbował wmawiać że to bracia nie chcą z nim walczyć.No i ta emerytura.Zarabiam na walce z pajacami i spierdalam.Oto dewiza bohatera i wybitnego pięściarza.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-04-2010 07:53:54 
męczące sie staly te jego codzienne pierolenia kocopołów - nie chce mi sie tego dupka nawet komentowac bo on stal sie jak Doda - byle tylko ludzie o nim nie zapomnieli i codziennie jakies gowno z nim w roli glownej musieli przeczytac
 Autor komentarza: ziemek
Data: 09-04-2010 07:54:42 
buahahahaha, to lalka...
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 09-04-2010 08:55:32 
Z Kliczkami Dawidek dostanie lanie jakiego nie dostał...
A co do walki z Walujewem, obawiam się powtórki nudnego jak flaki z olejem pojedynku z pierwszego starcia..
 Autor komentarza: THOR14
Data: 09-04-2010 09:02:07 
o widzę że jest tu wirtualny wojownik,który swoje kozactwo udawadnia klikając w klawiaturkę,będąc bezpiecznym i anonimowym.
 Autor komentarza: suknia87
Data: 09-04-2010 09:55:09 
widzę że dużo osób już ma dość gadania "angielskiego pyskacza":) wątpię żeby wyszedł z kliczkami, choć vitek się do niego pali. wątpię żeby był rewanż z bestią- po pierwszej walce nikt by tego chyba nie ogladał. zresztą wałujew po pierwszej walce powiedział że nie chce bić się z małymi i uciekającymi mu pięściarzami :P z dużym nie wyszedł bo było mu za mało pieniedzy, więc można się zastanawiać czy wogołe ma ochote na powrót na ring. zrezsta jeśli dojdzie do tej walki Wałujew na pewno wyjdzie z innym nastawieniem i Dawidowi nie będzie już tak łatwo jak w pierwzsym pojedynku...
 Autor komentarza: Melock
Data: 09-04-2010 10:19:19 
Wasze komentarze ni jak się mają do tego co powiedział. A mówi, po raz kolejny, że chce Kliczków. A jeśli nie zdecydują się na walkę wtedy Wałujew. I można się zastanawiać dlaczego alternatywą dla Kliczkos Bros nie jest Adamek, ale jeśli w kontrakcie z Wałujewem jest rewanż, to Haye jest niejako uwiązany i ma ograniczone pole manewru.
Spokojnie, przyjdzie na niego pora :)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-04-2010 10:24:50 
Don King nie odpusci tej walki skoro jest zapis o obowiazkowym rewanzu a dla Haye'a bedzie to swietna wymowka przed Kliczkami
 Autor komentarza: Laik
Data: 09-04-2010 11:01:10 


Melock,

Tak,tak,łykaj te bajeczki.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 09-04-2010 11:11:03 
don king poprzestawia pionki tak jak bedzie chcial niekoniecznie dajac rewanz niko
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 09-04-2010 11:27:53 
Autor komentarza: odyniec
Data: 09-04-2010 07:53:54
męczące sie staly te jego codzienne pierolenia kocopołów - nie chce mi sie tego dupka nawet komentowac bo on stal sie jak Doda - byle tylko ludzie o nim nie zapomnieli i codziennie jakies gowno z nim w roli glownej musieli przeczytac

Dokładnie !
 Autor komentarza: Dominic
Data: 09-04-2010 11:58:49 
Lubie Davida Haye - ale w tym wypadku niech więcej robi a nie mówi !!!
 Autor komentarza: maddog
Data: 09-04-2010 12:00:43 
Wokół niego dzieje sie tyle,że juz nie wie co gada...
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 09-04-2010 12:47:26 
Juz teraz wiadomo dlaczego Walujew nie chcial walczyc z Vitalijem, woli poczekac na Davidka , ale i tak przegra.
 Autor komentarza: Storm
Data: 09-04-2010 13:16:39 
Haye już przed walką z Ruizem mówił o rewanżu z Walujewem a o ile pamiętam. I nie wiem ale chyba zapomnieliście że dostał w prezencie pasek od spodni (tacy wybitni bokserzy go posiadają że warto tak go nazwać) i musi teraz 3 walki stoczyć dla Saurlanda. Wie że nie dostanie Kliczków bo to dopiero 2 walka w obronie a kasa się zgadzać musi. Więc liczmy na to że Walujew teraz potem może jakiś następny leszcz a potem Golden Boy Promotion da mu walkę w stanach też z leszczem mniemam. A David Haye razem z machiną medialną angielską wmówią nam że to Kliczki przed nim uciekają. Mówiłem że to niepoważne ale proszę was nie dajcie się już na to nabierać. To mówiłem ja Jarząbek co lubi patrzeć jak się przemęcza prezes klubu Tęcza:)
 Autor komentarza: tonka
Data: 09-04-2010 13:26:37 
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,13273_6082577,00.html
Jeśli ktoś zna co nieco angielski, powyżej ciekawy wywiad z Davidem po walce z Ruizem.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 09-04-2010 15:28:16 
większość komentarzy można podsumować w ten sposób: pluj świni w oczy, a ona powie że deszcz pada...
To, że wcześniej się wycofał z pojedynku, nie oznacza, że się boi Kliczków. Wybrał po prostu drogę, która gwarantuje mu większy hajs... pomyślcie logicznie, jakie wtedy Haye miał możliwości negocjowania czegokolwiek ? bardzo małe... teraz ? sytuacja obróciła się o 180 stopni!! Nie zasiądzie z "niczym" do negocjacji! Teraz negocjacje będą mogły odbywać się jak równy z równym...
 Autor komentarza: mixtype
Data: 09-04-2010 15:34:18 
On chyba naprawde myśli że bracia się go boją... he he he
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 09-04-2010 15:36:01 
Haye ma łeb na karku i wie jak robić hajs, żeby było dobrze... wam to przeszkadza, ok. Ale czy to jest powód aby za każdym razem go obrażać ? czy on kiedykolwiek obraził kogoś z was... ? Co by Haye nie powiedział, zawsze źle ;]
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 09-04-2010 15:49:55 
Haye w walce z Ruizem pokazał "kawał dobrego boksu" rodem ze starych ,złotych lat 90 .Taki boks chcę oglądać widowiskowy i charakterystyczny.
 Autor komentarza: Storm
Data: 09-04-2010 16:05:10 
Obraził może nie ale raz już okłamał:) Nikt nie chcę oglądać biegów na czas w ringu. Dalej Haye pokaż jaja i weź walkę z Kliczką. Może wygrasz nawet:) Na Wembley:) Przyjdzie 100 tys osób. W ostatnich rzędach nawet nic nie będą widzieć ale dadzą kasę:)
 Autor komentarza: Storm
Data: 09-04-2010 16:14:11 
Kostroma: Bardzo lubię Ruiza po tej walce. Choć zmienił styl tak że nie mógł tej walki wygrać. Głośno o tym wczoraj powiedział Holyfield. Nie jestem specjalistą to niewiele o układach promotorskich wiedzieć mogę. Ale wiem że Golden Boy Promotion opiekuję się i Ruizem i Hayem. Z Hayem jest ogólne zamieszanie. Na rynek europejski do 3 walk ma prawa Saurland do Haye na rynku amerykańskim ma prawa Golden Boy a to nie koniec jego umów z promotorami. Dla mnie Haye to klaun a nie król a boks przypomina cyrk. Mogę przymykać oko czasem na tą całą karuzelę bokserską bo raz na rok obejrzę jedną dobrą walkę na wysokim poziomie.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 09-04-2010 16:15:13 
a w ilu to on walkach "biegał na czas w ringu" ? zdarzyła mu się walka z Wałujewem, w której miał po prostu taki plan taktyczny, ciężko było walczyć w inny sposób z uwagi na niezbyt pewną szczękę... to już przez całą karierę zawodową biegał bądź jak to inni chcieliby nazwać, spierdalał po ringu... śmieszne to jest :)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 09-04-2010 16:22:09 
Storm takim samym klaunem jeśli nie większym był Ali,dajmy jeszcze Hayeowi szansę być może jeszcze pokaże zajebistość a wtedy będzie mu można wybaczyć "pajacowanie".
 Autor komentarza: Storm
Data: 09-04-2010 16:28:33 
Skazany: Haye taktyka była słuszna. Choć moim zdaniem wynikała z wiedzy. Jaki idiota zachowywałby się tak w ringu nie wiedząc że wygra na punkty. Haye zbudował swój wizerunek słowami. Obawiam się że im wyżej się wespnie tym upadek będzie bardziej bolesny. Żal mi tylko nas wszystkich że dajemy się wciągać w bezsensowne dyskusje.
 Autor komentarza: Storm
Data: 09-04-2010 16:36:00 
Kostroma: No daj spokój. Porównywanie Muhammada z Hayem to profanacja. Fakt że Haye jest Alim zafascynowany nie oznacza że sportowo stoją obok siebie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 09-04-2010 16:37:24 
Storm oczywiście ,że nie ale jeśli chodzi o sposób autopromocji są do siebie bardzo zbliżeni.
 Autor komentarza: suknia87
Data: 09-04-2010 16:43:58 
niestety dla Dawida Haye'a Storm ma sporo racji. Swój wizerunek buduje słowami, podkoszulkami i pyskówkami. zdarza najpierw mu się coś mówić, potem wycofywać. może wynika to z jego umów promotorskich, tego nie wie żadne z nas. Ale zyskał by dużo, gdyby zamiast ciągłej gadaniny, wziął się za któregoś z braci na ring. Dopóki nie poprze swojej paplaniny o sobie samym jako wielkim bokserze HW walkami najgroźniejszymi będzie odbierany prze większość ludzi w ten sposób. a co do jego walki z Ruizem(wiem że teraz wywołam burze:) mimo zdecydowanej wygranej wcale mnie nie zachwycił. moze i był szybki, ale tylko na tle wolnego przeciwnika. słabo pracował na nogach, zwłaszcza cofając się i zainkasował kilka ładnych ciosów od Ruiza. gdyby zamiast niego uderzał Władek było by nie miło. technika jakby już też u niego nie ta co w cruiser.
 Autor komentarza: suknia87
Data: 09-04-2010 16:45:04 
sorry za literówki w komentarzu:)
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 09-04-2010 16:52:56 
walka walce nie równa... ja przykładowo twierdzę, że Haye olał sobie troche Ruiza, i nie przygotował się tak jak na chociażby Wałujewa... tam świetnie chodził na nogach, robił świetne uniki. Tutaj troche tego brakło.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 09-04-2010 17:29:29 
Wiec spotka sie dwoch tchorzow...
O Hayu juz wszystko zostalo napisane. A co do Walujewa to jesli wezmie za walke z Hayem mniej kasy niz mu Kliczko proponowal, to tym samym potwierdzi ze Vitek mial racje, nazywajac go tchorzem.
 Autor komentarza: suknia87
Data: 09-04-2010 17:34:56 
ibebuchi- popieram w 100%.
 Autor komentarza: Laik
Data: 09-04-2010 18:29:16 


"Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt Data: 09-04-2010 15:28:16

większość komentarzy można podsumować w ten sposób: pluj świni w oczy, a ona powie że deszcz pada...
To, że wcześniej się wycofał z pojedynku, nie oznacza, że się boi Kliczków. Wybrał po prostu drogę, która gwarantuje mu większy hajs... pomyślcie logicznie, jakie wtedy Haye miał możliwości negocjowania czegokolwiek ? bardzo małe... teraz ? sytuacja obróciła się o 180 stopni!! Nie zasiądzie z "niczym" do negocjacji! Teraz negocjacje będą mogły odbywać się jak równy z równym..."


Ja się Ciebie pytam,jakie miałby teraz możliwości,jakby wziął tamtą walkę i pokonał Władka!!
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 09-04-2010 19:22:31 
Ale przynajmniej nie będą musieli załatwiać stadionu piłkarskiego na tę walkę, bo jak dla mnie to wystarczy jakaś hala przy szkole podstawowej.
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 09-04-2010 19:42:05 
Małe sprostowanie:
Oczywiście jeżeli pojedynek odbyłby się poza UK.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-04-2010 20:27:56 
Oby do tego nie doszlo..Haye raczej znowu bedzie walczyl delikatnie mowiac asekuracyjnie..
 Autor komentarza: Daw
Data: 09-04-2010 20:56:52 
Nie,nie,nie i jeszcze raz nie mowie walce rewanzowej Haye z Nikosiem,ja bym widzial Davida z Adamkiem lub z ktoryms z braci kliczko to sa walki ktore przyciagna kibicow!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.