BRIGGS CHCE KLICZKI

"Wlad, dlaczego nie wybierzesz sobie za rywala kogoś o swoich rozmiarach? Przestań mnie unikać i stań do walki z kimś, kto naprawdę ma szansę by z tobą wygrać" mówi były mistrz wszechwag Shannon Briggs (48-5-1, 42 KO) po obejrzeniu sobotniej walki Wladimira Kliczki z Eddie Chambersem - "Corrie Sanders był silny i miał szybkie ręcę, ale nie tak szybki i silny jak ja, a zobaczcie co zrobił z Wladimirem. Kiedy miałem pas WBO on mógł ze mną walczyć, ale wybrał Calvina Brocka. Jego ludzie trzymają go z daleka od prawdziwych wyzwań, ale nie można przecież tego robić wiecznie. Wróciłem jeszcze lepszy i jestem gotów by znów sprowadzić tytuł mistrza świata do USA" - zakończył 38-letni Briggs, który 13 kwietnia stoczy na Florydzie pojedynek z nieznanym jeszcze rywalem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Deter
Data: 22-03-2010 16:14:30 
No proszę, każdy chce z nimi walczyć... :)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 22-03-2010 16:21:51 
Kolejny frajer chce sie wypromować

Toney tak samo frajera Oquendo ledwo pokonał,a Kliczke chce zlać,z grubasem Peterem przegrał,a go Vitalij zniszczył,a Władek od Petera sie zmnienił

Toney,Briggs kto jeszcze ? Mercer ?
 Autor komentarza: Deter
Data: 22-03-2010 16:25:47 
Adamek :)
 Autor komentarza: Olaf
Data: 22-03-2010 16:26:54 
Typowy amerykański pyskacz. Punktowali go łatwo mniejsi, więc tym bardziej Kliczko sobie poradzi.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 22-03-2010 16:36:59 
a nawet emeryci :)
walkę z Lennoxem dostał bo głośnym wałku z Foremanem
a jego wygrana z ruskiem w ostatnich sekundach o pas WBO była mocno podejżana
 Autor komentarza: Deter
Data: 22-03-2010 16:37:57 
No tak, z Foremanem to był wałek.
Szkoda "Dżordża"
 Autor komentarza: Laik
Data: 22-03-2010 16:48:16 


Nazwisko nie wystarczy,żeby zgarnąć grubą bańkę,panie Briggs.

 Autor komentarza: Daw
Data: 22-03-2010 17:17:30 
Briggs z Wladkiem smieszne,nastepny cwaniak!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 17:20:48 
bonkers-Wał z Foremanem był perfidny to fakt! ale co było podejrzanego Twoim zdaniem w KO na Liakowiczu??? zupełnie nie jarzę!
 Autor komentarza: KubaW
Data: 22-03-2010 17:24:25 
http://www.youtube.com/watch?v=IBmItO8Yhms

Ciekawe czy ciągle jest tak odporny na ciosy jak w walce z Lewisem:) Tyle zebrać na twarz a i tak 2 razy wstawać, szacunek za wytrzymalosc jakby nie patrzec. Szkoda ze to było tyle lat temu;D
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 22-03-2010 17:34:39 
każdemu marzy się gruba kasa. Naszemu Albercikowi naprawdę się fuksnęło.
 Autor komentarza: jerry
Data: 22-03-2010 17:34:59 
kiedys mogl oddac ...teraz bedzie stal , sapal i grozne miny robil... az padnie ...wyglada ze wszyscy chca zbierac po buzi bo placa kase za to .
 Autor komentarza: bonkers
Data: 22-03-2010 17:46:17 
StonkaKartoflana
dość ważny był kontekst tej walki
wtedy była taka sytuacja w HW że wszystkie pasy były po wschodniej stronie żelaznej kurtyny
W USA pisano o upadku boksu, braku nowych talentów -takie klimaty
Maskajew był na chorobowym czy coś takiego i dużo osób związanych z boksem upatrywało amerykańskiej szansy na pas w tym właśnie pojedynku
widziałem walke Briggsa i Lyakhovicha w TV i z tego co pamiętam Briggs przegrywał na punkty ,waczył bardzo zachowawczo, potrzebował KO,
a zerwał się do walki dopiero kilkanaście sekund przed końcem pojedynku
może Briggs miał takie nerwy by czekać literalnie do samego końca a może to ja jestem paranoik ale wtedy wydawało mi się że po prostu walka była ustawiona by USA miało chociaż jednego mistrza w HW zwyciężając w ostatniej sekundzie przez KO jak w pięknym amerkańskim filmie ku radości fanów i mediów :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 17:47:57 
Też bym przyjął 1mld $ ze obitą mordę :) na nowe ząbki i drutowanie szczęki napewno by starczyło!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 17:54:34 
bonkers- nie zgodzę się Briggs był wtedy ciężki człapał od pierwszej rundy do ostatniej (inaczej nie mógł bo był za wolny)Liakowicza nie trafił z przyspieszenia, Trafił z akcji jakich zadawał wiele w tej walce tyle że Liakowicz "był już jedną nogą w barze i opijał zwycięstwo" i poprostu się zagapił. Brigs jedynie przyspieszył aby go dokończyć. Ko było ciężkie gdyby walka była ustawiona to panowie pewnie umówili by się na mniej drastyczne zakończenie!
 Autor komentarza: bonkers
Data: 22-03-2010 18:01:32 
może Ty masz racje może ja
może kiedyś Lyakhovich napisze książke pt "zgniły zakłamany zachód"
a może Briggs na łożu śmierci wyda tomik poezji pod tytułem "walki które wygrałem prawie uczciwie"
napisałem dlaczego walka wydaje mi się podejżana bo sam mnie o to pytałeś więc teraz się nie czepiaj :)
pozdro
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 18:14:58 
bonkers pozdo:)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 18:15:21 
bonkers pozdo:)
 Autor komentarza: elephant87
Data: 22-03-2010 18:26:05 
Mr Briggs, silny to Pan jesteś, ale szybki to byś Pan był (albo może i będziesz) po ew. walce z Kliczko... Rzecz jasna szybki w przejściu na emeryturę.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 22-03-2010 18:29:54 
twierdzi ze kliczko go unika. raczej bierze kolejnego z listy a ze tam briggsa nie ma to nie jego wina
 Autor komentarza: endriu
Data: 22-03-2010 18:40:26 
Nawet ten stary w primie Briggs nie byłby faworytem takiej walki, teraz Władek obije go do obkoła Jedyne co Szanona to że jak trafi Kliczkę, to zamorduje na śmierć:)
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 22-03-2010 18:51:27 
Panowie wyluzujcie, dla mnie śmieszny był pomysł walki Władka z Chambersem i podniecanie się co niektórych tym że Eddie może wygrać, mnie tylko zdziwił bardzo fakt że KO nastąpiło dopiero w 12 rundzie, skoro na dzień dzisiejszy nie ma godnego przeciwnika dla Braci to dlaczego Briggs nie ma spróbować?? warunki fizyczne w tym przypadku są podobne, dużo gorzej już z szybkością ale tak prawdę powiedziawszy Shannon nie ma gorszych szans z Braćmi niż aktualna top5 HW
 Autor komentarza: holy
Data: 22-03-2010 19:15:28 
chrzani briggs; wlodek by go wypunktowal jedną reką; szuka zarobku i dlatego tak gada; nie ma szans z kliczkami
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-03-2010 19:16:04 
Szannon jest za stary za gruby i za wolny na Kliczke..Dostal by lomot ale walka na pewno byla by ciekawsza jak ta z Eddiem..
 Autor komentarza: jerry
Data: 22-03-2010 19:19:54 
na dzis tylko Haye ....a Tomka ocenimy dopiero po walce z Arreola
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 19:46:28 
Takiej sytuacji w HW jeszcze nie było-cała czołówka jak może unika braci Kliczko(Powetkin,Haye,Solis,(Adamek???)) i wolą dorabiać gdzie indziej za to dziadki Briggs, Toney czy "łachmyty" typu Austin czy Sosnowski ochoczo pchają się po wpierdol za milion dolców.
 Autor komentarza: Laik
Data: 22-03-2010 19:53:13 


Stonka,

Idealnie to ująłeś.Te znaki zapytania po Adamku,to z obawy przed linczem? ;)



 Autor komentarza: Hammer5
Data: 22-03-2010 20:02:46 
Poniewaz emerytów czas Stonka już sie kończy i chcą wejść w spokojne życie emeryta z solidnym czekiem. W chwili obecnej tylko Haye i bracia dają solidną kasę, Haye nie ma co pytać, bo ten z "kmiotami" (w jego mniemaniu) nie walczy. Cannon może i armatę ma jeszcze w rękach, ale nic poza tym. Pamiętam jak Foreman po przegranej walce z nim odpowiedział na pytanie dziennikarza: "Jak czujesz się po takim werdyckie?" George- "Nie będę narzekał, mam swoje lata, no i wróciłem z czekiem opiewającym na 6 zer."
Wypowiedź dyplomatyczna.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 20:03:19 
Laik-nie orientuje się jak to było dokładnie z tymi propozycjami od braci K. więc są i znaki zapytania. osobiście uważam że jeśli miał propozycję i czas minimum 5 tygodni na przygotowanie to powinien brać i się nie zastanawiać Lat ma już 34 nowego boksu już nie pokaże! a po drodze taki Arreola może mu wybić marzenia o walce o tytuł...A taki Albert co nie ma absolutnie nic do stracenia (poza paroma zębami) na tym zyskuje.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 20:07:14 
Hammer5- Foreman zawsze był "dyplomatyczny" w swej liście 10 najlepszych bokserów nie umieścił siebie za to dał Pattersona i Marciano których sprałby na kacu ze złamaną ręką. po przegranej z Alim nie szukał wymówek-powiedział on byl tej nocy lepszy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-03-2010 20:12:54 
Faktycznie sytuacja w ciezkiej jest wrecz komiczna..To mistrz kusi pretendentow a oni sie albo targuja np Walujew albo lapia kontuzje i wola klepac kelnerow jak Povietkin..Haye ma swoj pasek i ma gdzies przeprawy z Kliczkami..Solis, Tua zra i sie tucza aby nikt od nich nic nie chcial..Szczescie jest tak blisko tj odejscie Vitka na emeryture a jednak tak daleko;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-03-2010 20:50:06 
O Briggsie mozna powiedziec wiele rzeczy na plus i na minus ale nie to ze jest gruby on jest poprostu napakowany
 Autor komentarza: otke
Data: 22-03-2010 20:52:09 
Z Shannonem sytuacja jest dosyć prosta, on nie zasługuje na walkę o tytuł, niech wygra z kimś z top 10 to może ktoś zacznie go znowu brać na poważnie. Teraz niech nie pajacuje i nie pieprzy głupot. Dawał kiedyś fajne walki ale też dawał ciała okrutnie i przyjmował sporo na twarz.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 22-03-2010 21:27:19 
Stonka, ale Adamek dostając ofertę od Władimira, miałby o ile dobrze pamiętam, jakieś dwa tygodnie na przygotowanie się... nie róbmy z niego jakiegoś buma, który wyszedłby na ring, dał się obić i zgarnął wypłatę. Poza tym, on na tamte czasy, był w wadze Crusier... Jeden wyjdzie do takiej walki, bo to dla niego jak gwiazdka z nieba... drugi nie wyjdzie, bo ma świadomość, że będąc źle przygotowanym, po prostu może(?) dać dupy, ot tyle... trenują po to by być najlepszym, na tym to polega.
 Autor komentarza: tonio77
Data: 22-03-2010 21:46:34 
adamek jesli wygra z arreola to pewnie jesli dostanie propozycje od kliczki, taka ze 8 tyg na przygotowanie i wszystko cacy to pewnie pojemie rekawice...no ale wygrac nie wygra. chociaz swoja droga to nie wyobrazam sobie tomka stojacego 12 rund tak jak chambers czekajacego na nieunikniony nokalt. napewno czegos sprobuje.

a co sytuacji w hv to spojrzcie w czolowa 25 boxrecu i powiedzicie ktorego zawodnika, ktory juz nie walczyl z kliczkami chcielibyscie z nimi zobaczyc w ringu?? taki zeby mial szanse wyjsc zywy?? Haye (tylko po to zeby mu zamknac pyskatego ryja), Povetnik (to samo co haye), valuev (osral sie). tyle.

jesli briggs pokona kogos z rankinowej 15 to czemu nie, niech sprobuje z kliczka ktoryms. skonczy sie ciezkim ko ale moze chociaz ze wzgledu na gabaryty bedzie ciekawiej.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-03-2010 22:03:18 
SkazanyNaInstynkt-zgadzam się dlatego napisałem że nie wiem jak to było z tymi propozycjami od Kliczków dla Adamka
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 22-03-2010 23:20:19 
Briggs chce Kliczki? Coś podobnego...
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 22-03-2010 23:26:44 
he myśle ze Banks by mu wjebal a co dopiero Kliczko
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 22-03-2010 23:49:43 
Jakby Kliczko miał walczyć z każdym kto go chce to codziennie musieliby nowe gale organizować. Delikwentom musieliby numerki przyklejać do ubrania jak w Idolu, tylu by było chętnych na milion dolarów startowego. Sam bym nawet poszedł.
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 22-03-2010 23:49:43 
Jakby Kliczko miał walczyć z każdym kto go chce to codziennie musieliby nowe gale organizować. Delikwentom musieliby numerki przyklejać do ubrania jak w Idolu, tylu by było chętnych na milion dolarów startowego. Sam bym nawet poszedł.
 Autor komentarza: ragnos
Data: 23-03-2010 00:37:16 
Eeee, paskudnie byloby patrzec jak ten skoksowany, podstarzaly i ociezaly kloc laduje w 1 rundzie na deskach. Brigss, pokaz cos, jakies 2 dobre walki a nie od razu Kliczko. Jak wspominacie wyzej, dziadek na kase łakomy jak kazdy..
 Autor komentarza: odyniec
Data: 23-03-2010 07:23:18 
kurwa jakie to nudne codziennie czytac jak nastepny dziadek albo inny gamon wyzywa Kliczkow
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-03-2010 07:24:57 
andrewsky
On jest przepakowany..Takie miesnie w boksie nie pomagaja..Przeciez on wyglada jak kulturysta poza sezonem..
 Autor komentarza: titanboy
Data: 23-03-2010 07:35:43 
Brigss jest śmieszny.Rusza się jak wóz z węglem.Może się tylko skompromitować
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 23-03-2010 18:35:44 
Briggs niech walczy z Pudzianem, obaj na tych samych dopalaczach i obaj z wysmienita technika!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.