ŁAPIN TRENEREM SOSNOWSKIEGO

Fiodor Łapin został szefem sztabu trenerskiego, który szykuje Alberta Sosnowskiego (45-2-1, 27 KO) do pojedynku z Witalijem Kliczką (39-2, 37 KO) o mistrzostwo świata wagi ciężkiej federacji WBC.

ALBERT SOSNOWSKI - SERWIS SPECJALNY >>

- Fiodor Łapin ma ogromne doświadczenie i dużą wiedzę na temat wschodniej szkoły boksu. Uznałem, że to idealna osoba do wsparcia zespołu, z którym osiągałem ostatnie sukcesy i  wywalczyłem mistrzostwo Europy. Cieszę się, że trener Łapin zaakceptował moją propozycję i przyjął wyzwanie - wyjaśnia "Dragon".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: mickQ
Data: 18-03-2010 09:33:10 
Zaczyna się robić jak w USA że zawodnik wynajmuje trenera a nie jak w Europie, że są całe teamy jak drużyny piłkarskie przypisane z góry do trenera.
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 18-03-2010 09:40:58 

Jak Łapin przygotowuje Alberta to krzyż na droge pewnie go przygotuje jak Kisla z Brookiem zero zadawania ciosów schowany za gardą i powie po 3 rundzie ze Kliczke zatkało hehehhehehehe



 Autor komentarza: rys
Data: 18-03-2010 09:42:32 
czy to jest redakcyjny chochlik ?

Jeśli nie to jest jakaś kpina.......... z klitschi
 Autor komentarza: TIGER
Data: 18-03-2010 09:45:15 
to juz po sosnowskim przez 11 rund w narozniku bedziemy sluchac jak lapin krzyczy do alberta nie bij sie! nie bij sie! i po walce bedzie 120-108
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 18-03-2010 09:51:20 
nie no już tak nie jedźmy po tym Łapinie , Jackiewicza przygotował ostatnio bardzo dobrze , tyle że z całym szacunkiem dla Fiodora ale na miejscu Sosnowskiego zagadał bym z Gmitrukiem
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 18-03-2010 09:53:54 
i nie gadajcie tak Panowie bo znowu się plucie i narzekanie zaczyna
obiektywnie - nie znam się na boksie , jestem laikiem w związku z tym zadaję pytanie - co wiecie o Fiodorze Łapinie ?? jakie są jego mocne , a jakie słabe strony ?
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 18-03-2010 10:00:53 
To widać że p. Gmitruk już ozdrowiał, a z mojej wiedzy wynika że z choroby wieńcowej wyleczyć się nie da ?!?!? polski klimat leczy :)

A co do p. Łapina i Sosny, moim zdaniem spudłowany wybór, zgodzę się z przedmówcami: nie wdawaj się w bitkę, nie wdawaj się w bitkę będzie z narożnika, a na końcu 120:108 :(

Straciłem już wiarę że Albert zafunduje nam dobra walkę :(
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 18-03-2010 10:10:42 
Zaczną się negatywne komentarze. A ja wiem że Sosnowski będzie super przygotowany a Kliczko dobrze rozpracowny.

Najbardziej mnie cieszy to że 29 maja wszystko będzie wiadomo.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-03-2010 10:10:46 
panowie nie wiem czy zauwazyliscie ale Fapin wyszkolil juz kilku zawodnikow no Jackiewicza ktory zdobyl EBU i zaraz walczy o IBF, wyszkolil Diabklo ktory zdobyl IBF i zaraz walczy o WBC wyszkolil lub szkoli kilku mlodych zdolych ktorzy sie pna do góry i zdobywaja pasy mlodziezowe itd
nie uwazam go za trenerskiego guru ale nie jedzcie tak po nim bo nie zasluzyl

czy to dobry wybor Alberta? nie wiem ale fakt ze zadziwiajaca decyzja i oby sie oplacilo
 Autor komentarza: kubazak
Data: 18-03-2010 10:14:25 
Dla mnie to jest juz zdecydowanie za pozno na jakiekolwiek szkolenia wprowadzające zmiany. Wiele juz w boksowaniu w tak krótkim czasie nie zmieni.Albert Pracuj nad szybkością i wytrzymałością , to chyba wszystko ./..
 Autor komentarza: GwiezdnyPdw
Data: 18-03-2010 10:17:19 
Wielcy znawcy boksu ! Przestaćnie już pierdo#ic ! Odczepcie się od Fiodora Łapina. Oceniacie kogoś przez pryzmat jednej walki? A jak p. Łapin przygotował Jackiewicza? Jak zaprezentował się Kisiel w poprzednich walkach? Jak zaczyna walczyć Kostecki czy Kołodziej? Kto ich trenuje? Ludzie ogarnijcie się trochę. P. Łapin i p. Gmitruk to znakomici fachowcy i oboje na pewno przygotowali by Alberta jak najlepiej. Nasz rodak będzie walczył o mistrzostwo świata w najbardziej prestiżowej kategorii z jednym z najlepszych bokserów ostatnich lat, a już nie słychać nic tylko narzekanie ! Może szanse Alberta nie są wielkie, ale trzeba wierzyć i trzeba go wspierać. Bo jako kibic można bardzo podbudować boksera, a póki co to raczej wiekszość go dołuje ! Pozdrawiam p.Łapina i dajesz Albert !!!
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 18-03-2010 10:18:19 
Zamiast ślepo patrzyć na wyszkolenie Jackiewicza (tu się zgodzę on jest dobrze wyszkolony) i włodarczyka (dla mnie ten bokser nie zasługuje na walkę o pas - brzydki styl boksowania, mało widowiskowy i słaby technicznie - podkreślam to moje zdanie !) to popatrzmy na innych podopiecznych, którzy podobno byli cudownie wyszkoleni a dostali bęcki. Przykład Janik, przed walka z Masterem p. Łapin mówił że jest w szczytowej formie, doskonale zmotywowany, a dostał wciry jak by od miesiąca boks trenował...

Moje zdanie o BKP chyba każdy już zna, w 95% dno dna.
 Autor komentarza: Melock
Data: 18-03-2010 10:20:06 
Ja również pierwsze co bym zrobił to wyszedł z propozycją do Andrzeja Gmitruka, ale nie wiemy czy Albert nie brał tego pod uwagę, czy być może nie było takich rozmów między nimi.
Jeśli natomiast chodzi o nasze podwórko, to kogo miał wybrać jak nie Łapina, Jackiewicza z Rodrigezem przygotował wyśmienicie. Mówicie że teraz Albert będzie się tylko zasłaniał, ale w boks to nie dyska w remizie żeby rzucić się na rywala w szale. Tu potrzebna jest głowa, Łapin z Jackiewiczem pokazał że potrafi wdrożyć dobrą strategię, może i teraz się uda. Zgadzam się z Odyńcem.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 18-03-2010 10:23:17 
Autor komentarza: GwiezdnyPdw
Data: 18-03-2010 10:17:19
Może szanse Alberta nie są wielkie, ale trzeba wierzyć i trzeba go wspierać.

to że Albert ma znikome szanse, to wie każdy bo nawet sam Albert to mówił ostatnio :) A jak bokser sam ma takie nastawienie to wiadomo czemu przyjął tą walkę...

Ja jednak trzymam za Alberta kciuki, bo jednak Lucku Punch czasem się zdarzają i potrafią zaskoczyć :)
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 18-03-2010 10:24:13 
Najgorszy mozliwy wybor dla Sosny...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 18-03-2010 10:25:43 
Zgadzam się z powyższym niestety. Łapin przygotuje Alberta na przegraną.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 18-03-2010 10:26:10 
A kogo ma wynajác Raucha, czy trenera Wladymira.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Daw
Data: 18-03-2010 10:30:03 
Ja tez sie zgadzam z odyńcem Łapin to moze nie jest jakis wybitny trener,ale nalezy mu sie szacunek bo nie jest byle jakim trenerem ktory nic nie osiagnol ma sukcesy w tym fachu z bokseramiz BKP,a czy to byl dobry ruch ze strony Alberta to sie okaze 29 maja w Niemczech!
 Autor komentarza: dzzem
Data: 18-03-2010 10:30:47 
Lapin jest dobrym szkoleniowcem, ale moim zdaniem jesli prowadzi kogos od mlodosci, przez kariere, szczebel po szczeblu, natomiast, nie ma takiego talentu trenerskiego, i zmyslu, jaki maja najlepsi, by nawet do teoretyczne przegranej walki, wprowadzic podopiecznemu jakies wskazowki, ktore chocby troche zwiekszyly jego szanse. Szanse Albert ma znikome, i bedzie podobnie jak Bienias z Brookiem. Albert nie dostanie ani jednej konkretnej wskazowki
 Autor komentarza: GwiezdnyPdw
Data: 18-03-2010 10:31:16 
Czas zweryfikuje wszystko za parę miesięcy wyklaruje nam się jak to jest z tym polskim boksem czy jest tak beznadziejny jak niektórzy uważają czy może będziemy mieć paru mistrzów świata w różnych kategoriach wagowych i paru młodych wilków depczących po pietach tym najlepszym. Oby się sprawdziła ta druga opcja. Panowie więcej optymizmu i wiary w naszych. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Melock
Data: 18-03-2010 10:34:46 
GoldenBoy - niesprawiedliwe insynuacje o powodach przyjęcia walki przez Sosnowskiego. To że nie widzi siebie w roli faworyta to normalne, wyglądałby niepoważnie gdyby twierdził że walka zakończy się porażką Kliczki i nie ma innego rozwiązania. Nie jest głupi, wie że nie jest faworytem ale to nie ma nic do jego nastawienia do walki. Gdyby każdy miał walczyć tylko z wyraźnie słabszymi zawodnikami, to by nikt nie startował do Pacmana tylko wybierał kelnerów jak w Polsce.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 18-03-2010 10:58:40 
Bez wiary w swoje umiejętności pozostają jedynie czescy i słowaccy bokserzy do obijania.

Będę z nim walczył choć wiem że i tak przegram, no ale dam z siebie wszystko - to nie dobre podejście.

Dam z siebie wszystko a nawet więcej i wierze że mogę wygrać ! - to jest dobre podejście !!
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 18-03-2010 11:53:33 
Koledzy

- kogo by Sosnowski nie wziął na trenera i tak wszyscy by mówili że
ma znikome szanse

- kto inny by z Vitalijem nie walczył też wszyscy by mówili że ma z
Kliczką znikome szanse

Dlatego dajmy się chłopakowi dobrze przygotowąć Łapinem. Na tej współpracy coś zyska a i springpartnerów z KBP będzie też miał do dyspozycji (myślę tu głównie o Kołodzieju, który może dobrze imitować
lewe proste Vitka).
 Autor komentarza: Melock
Data: 18-03-2010 12:42:42 
Goldenboy - on nie twierdzi że przegra, tylko zgadza się że nie jest faworytem, to jest różnica.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 18-03-2010 12:50:23 
Trzymam kciuki:)
 Autor komentarza: Dorian
Data: 18-03-2010 13:01:54 
Lapin tez dobry...ale najlepszym trenerem jak dotad w Polsce jest Gmitruk..to by byl wybor..!!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-03-2010 13:46:05 
dorian
skad twoj daleko idacy wniosek na temat Gmitruka?
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 18-03-2010 14:03:24 
Łapin to przeciętny trener bo jest przeciętnym człowiekiem sportu. Przede wszystkim facetowi brakuje charyzmy, co przy nijakim Albercie da nijaki wynik. Łapin nie ma silnej osobowości, jest w 100% człowiekiem Wasilewskiego i świeci jego specyficznym światłem. Zero inwencji, pozytywnego szaleństwa, wyjścia poza sztampę. Tylko jakoś żyć jakoś tam trenując. Jest więc przeciętnym trenerem przeciętnych bokserów. Jeśłi wpadnie mu w ręce jakaś perełka to dosyć szybko powinna szukać zupełnie innej klasy trenera.

Pamietajmy więc, że dobry trener to nie tylko technik ale równiez wizjoner, który pokazuje zawodnikowi szerokie wody. Szerokich wód w BKP nie ma i trudno by Łapin był inny. Styl organizacji robi styl pracy a przykład idzie z góry. BKP to taki nasz Sauerland czy Universum.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-03-2010 14:13:15 
UrbanHorn
to jesli nie Bullici to kto w tym kraju? bo nie zostaje nikt
Babilon? - żenada, Gmitruki? - poziom Babilona, no chyba ze Grajwski ci imponuje

dzieki BKP boks w tym kraju ruszyl z miejsca i mimo ze brakuje im duuuzo do poziomu swiatowego to mysle ze juz sa w gronie znanych grup europejskich i ludzie z branzy juz znaja BKP
 Autor komentarza: zin
Data: 18-03-2010 14:34:27 
Myślę , że Łapin to dobry wybór . Przede wszystkim dobrze zna rosyjską szkołe boksu na której Kliczki bazują. Poza tym niby kogo miałby Albert zatrudnić ???
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-03-2010 19:25:22 
A mnie tam ta wiadomość ucieszyła, jednak na ostatnią chwilę lepszy był by Gmitruk
 Autor komentarza: eReR
Data: 18-03-2010 20:11:02 
W Polsce tylko Gmitruk moglby cos pomoc... Łapin? Dla mnie porazka...
 Autor komentarza: cisiek
Data: 18-03-2010 20:36:55 
Gmitruk, Gmitruk - dopiero by się zaczęło psioczenie, że Adamka zostawił, a jak Sosna ma milion w zielonej sałacie na stole, to się połaszczył na dolę. Jeśli chodzi o Bieniasa, to Łapin przede wszystkim nie uwzględnił w taktyce sędziego-złamasa.

Jest jak jest - życzę nam wszystkim, żeby ci, co psioczą na Łapina jeszcze d...skami to odszczekali. I dajesz Dragon!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-03-2010 21:56:29 
Jaka szkoda ze Mickey juz nie zyje mogl by wyszkolic Dragona jak kiedys Rockyego,wystarczy ze Albercik zlapal by kurczaka i juz Vitek dostal by becki jak sie patrzy:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.