KLICZKO ZDROWY I GOTOWY

Po udanym zabiegu i rehabilitacji kontuzjowanej dłoni Wladimir Kliczko (53-3, 47 KO) jest gotowy do walki z Eddie Chambersem (35-1, 18 KO) w obronie pasów IBF i WBO wagi ciężkiej. Młodszy z ukraińskich braci chwali nie tylko lekarzy, którzy wykonali mu operację, ale i swojego najbliższego rywala.

"Wielu bokserów próbuje sobie dodać otuchy gadkami przed walką, ale nie Chambers. Oglądałem kilka jego pojedynków i muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem. Spodziewam się trudnej przeprawy, mimo wszystko jednak zrobię wszystko, by zobaczyć swojego przeciwnika na deskach" - powiedział jak zwykle z klasą Kliczko.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Pfeifer
Data: 24-02-2010 11:10:00 
można o kliczkach powiedzieć wiele rzeczy, ale ich postawa jest godna szacunku. prawdziwi mistrzowie.
 Autor komentarza: kopernik
Data: 24-02-2010 11:33:26 
Ma chłop klasę.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 24-02-2010 11:36:47 
Jak by nie było panu doktorowi nie wypada wyrażać się na poziomie gościa z zawodówki :P (zaznaczam że nie ma nic do "gościa z zawodówki" :P)
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 24-02-2010 11:46:20 
I jeden i drugi klasę mieli zawsze. Od początku do końca na poziomie, zarówno w ringu jak i w życiu osobistym.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 11:50:00 
Heh..Zwlaszcza Vitalij pokazal klase jak sedzia go uratowal w walce z Lenoxem..Z Johnsonem tez Vitek sie ciskal bo nie mogl go uwalic..
 Autor komentarza: RAF1
Data: 24-02-2010 12:30:48 
lukaszenko
W 100% sie zgadzam, bracia są w porządku do czasu gdy wszystko idzie po ich myśli, bdb przykład Vitalij-Lenox jak Kilczke po decyzji sędziego o przerwaniu walki złapała biała gorączka.

goldenboy
wykształcenie ma drugorzędne znaczenie, decydują tu cechy charakteru zawodnika: jeden może być z natury spokojny drugi wybuchowy, inna sprawa, że można te cechy częściowo ukrywać, ale tylko do pewnego czasu(Vit-Len), a Vitek jest na to idealnym przykładem.
 Autor komentarza: Laik
Data: 24-02-2010 12:42:27 


"Autor komentarza: RAF1 Data: 24-02-2010 12:30:48

lukaszenko
W 100% sie zgadzam, bracia są w porządku do czasu gdy wszystko idzie po ich myśli, bdb przykład Vitalij-Lenox jak Kilczke po decyzji sędziego o przerwaniu walki złapała biała gorączka."


RAF1,

Dziwisz się?
 Autor komentarza: RAF1
Data: 24-02-2010 13:17:00 
Laik
tak dziwię się, bo jeżeli ktoś jest pozornie człowiekiem spokojnym i opanowanym, ale kiedy coś mu się nie podoba wpada w furię oznacza to, że jest osobą fałszywą.
 Autor komentarza: slawko1
Data: 24-02-2010 13:42:16 
STAWIAM NA EDIEGO DLACZEGO? BO ZAJEBISCIE WALCZY JEDEN Z NAJBARDZIEJ WIDOWISKOWO WALCZACYCH GOSC W HW
 Autor komentarza: kenji
Data: 24-02-2010 14:21:49 
Klitschko to wygra, ale może mieć problem z Ko, jeśli Chambers zastosuje taktykę "na Johnsona"
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 24-02-2010 14:26:59 
Adamek go obije tylko Gmitruk wróci
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-02-2010 14:28:50 
RAF1
Poczytaj o temperamentach.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 24-02-2010 14:32:12 
Autor komentarza: krzycho146 Data: 24-02-2010 14:26:59 Adamek go obije tylko Gmitruk wróci

:)))
 Autor komentarza: RAF1
Data: 24-02-2010 14:35:14 
Deter
nie dzięki, bo szczerze mnie to nie interesuje, tylko chodzi o to aby nie robić z Braci świętych krów, bo takimi nie są.
pozdro
 Autor komentarza: mrEko
Data: 24-02-2010 14:50:20 
Koledzy nie przesadzajcie. Nawet najbardziej opanowany człowiek jest w stanie wybuchnąć w efekcie jakiegoś zdarzenia. Ja jestem bardzo opanowany, ale jakby zobaczył, że ktoś czyni krzywdę innemu człowiekowi to już te opanowanie by poszło w odstawkę.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 24-02-2010 15:03:41 
W takim wypadku tez bym dostal bialej goraczki i chyba wieku innych tez.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 24-02-2010 15:04:29 
Co do walki Vitka z Lewisem kazdy wie,jaki miała przebieg. Wybacz RAF 1,ale piszesz bzdury tym razem i mnie to złości. Vitali był na poczatku wielkiej międzynarodowej kariery. Jak każdy dobry bokser chciał byc mistrzem. Dostał szansę i walczył naprawdę dobrze. Od 4 rundy Lennox zaczął sporo przyjmować, a Vitek wiedział co ma w rękach i jak szybko potrafi znokautować. Walka została przerwana i słusznie przez głębokie rozcięcie. Żaden dobry bokser nie chce jednak w taki sposób przegrać. Co dziwisz się,że po 6 rundzie nie mógł się pogodzić z werdyktem. Chciał walczyć, bo widział realną szansę wygranej. Stąd oburzenie. Może zrozumiałbyś, gdybyś byl bokseremi i w taki sposób przegrałbyś walkę o mistrzostwo świata.
 Autor komentarza: titanboy
Data: 24-02-2010 15:04:40 
20 MARZEC - CZEKAM!!!
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 24-02-2010 15:15:26 
Hammer5 ma racje. Według mnie to świadzczy o ambicji boksera a nie o braku kultury.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 15:25:45 
Hammer5
Ja sie z Toba nie moge zgodzic..Owszem sa emocje bo to jest ring a nie kolko baletowe ale Vitalij przegial gdy zaczal po tym jak PRZEGRAL podnosic swoje rece do gory..Jak dla mnie bylo to slabe i chamskie..Co do samej walki to bylo tu juz sporo powiedziane na ten temat i nie ma co sie rozpisywac..Z taka jednak kontuzja Vitek poprostu kontynuowac walki nie mogl!!!..Sedzia postapil slusznie..Nie chce mi sie szukac dalszych przykladow ale chocby ostatnia walka gdzie Vitkowi tez mocno nerwy puszczaly bo Johnson okazal sie byc zajebisty w obronie..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 15:28:43 
Co do walki Wladka z Eddiem choc bardzo cenie Chambersa to nie daje mu szans z Ukraincem..Skonczy sie to prawdopodobnie przed czasem, walka moze miec podbny charakter jak ta z Chrisem Byrdem..Eddie to czlowiek guma, ma szybkie rece, sredni cios ale jest za lekki, za niski, za slaby fizycznie zeby cokolwiek zrobic dwumetrowemu Wladowi, ktory bedzie go trzymal lewym na dystansie..
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-02-2010 15:32:31 
nie podoba mi się takie sędziowanie a zwłaszcza gdy walczy się o mistrzostwo świata
Adamek walczyl ze złamanym nosem 12rund
Gołota z Mollo też pięknie nie wyglądał
Jak stoi na nogach i mówi ze się chce trzaskać dalej powinno mu się pozwolić -najwyżej dostanie cieżkie KO
To są dorośli ludzie w sporcie nazwijmy to "wyczynowym" i nie potrzebuja niańki ,zresztą każdy bokser w swoim narożniku ma gościa z ręcznikiem, który może się nad nim zlitować a przynajmniej nie będzie gadania że sędzia przerwał walke bo sprzyjał temu lub tamtemu
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 15:40:05 
bonkers
Boks to nie jest rzeznia w klatce gdzie gryza sie pitbulle!!..Sedzia i lekarz oraz organizatorzy odpowiadaja za bokserow..Vitek mial podwojne rozciecie, nic sie z tym od drugiej rundy nie dawalo zrobic..Praktycznie na jedno oko nie widzial i twarz zalewala mu krew..Nie porownuj sliwki Andrzeja z walki z Mollo..bo mu to walce raczej nie przeszkadzalo..Skoro Lennox potrafil tak zranic Kliczke to wygral..
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-02-2010 15:40:41 
co do tematu to Eddiemu oprócz szybkich rąk potrzebne będą szybkie nogi i balans ciała inaczej skończy jak Rusłan
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 15:46:20 
bonkers
No walsnie a szybkich nozek Eddie niestety nie ma..
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-02-2010 15:48:12 
lukaszenko
spokojnie... nie denerwuj się :)
jeden nie widział na oko bo miał zapuchniete a drugiemu się na nie jucha lała -myśle że percepcje wzrokową podobną mieli :)
no ale dobra powiedzmy że nie mógł kontunuować z uwagi na rozcięcie
i tak uważam że uczciewiej było by ogłosić NC i rematch

 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 15:56:41 
lukaszenko
NC??..Oj nie wiem czy Ty bys chial walczyc z ktoryms z tych gladiatorow a potem dowiedziec sie ze walki nie bylo i czeka Cie rewanz;))
Nie twierdze ze Vitalij byl w tej walce gorszy poprostu mial mniej szczescia..Co do rewanzu to wiadomo ze Lennox nie kwapil sie do niego..
Pozdr..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 15:59:42 
bonkers
Widzisz prze to pisze juz sam do siebie heheh..To przez Ciebie;)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-02-2010 16:06:56 
lukaszenko
napisałem że nie powinno być w rekordzie żeby "nie krzywdzić" karier obu pięściarzy ,zawsze bardziej to "humanitarne" ,niż policzenie punktów zdobytych do tej pory zresztą jak przerwali tą walke to nawet tego nie było
Ja lubie ich obydwu i po prostu chciałem zobaczyć ich walkę do wyliczenia jednego do 10 lub do podliczenia punktów po 12 rundach i tylko tyle :)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 16:12:10 
bonkers
Masz racje jest to sprawa dyskusyjna i poniekad krzywdzaca dla ktores ze stron..Tez lubie obydwu ale kibicowalem Lennoxowi, dlatego moge byc lekko stronniczy w tym temacie, oczywiscie na korzysc Lewisa;)
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 24-02-2010 16:54:15 
Włąsnie lukaszenko krytykujecie Vitka a mi sie smaić chce jak mozna tak iwelką walke przerwac przez taki uraz.Owszem było duzo krwi ale spokojnie to jest walka o pas. a Vitali pretendent prowadzi

Golota z Mollo miał gorsze oczko i nikt nie przerwał
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-02-2010 16:57:35 
MyStyle
Miedzy kontuzja a podbitym okiem jest spora roznica..Nie chcesz chyba powiedziec ze Vitek powinien dalej walczyc???..Raczej zle by sie to dla niego skonczylo..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-02-2010 18:02:18 
MyStyle- nie masz racji Vitali ustanowił wtedy rekord świata (DOSŁOWNIE)
w ilości założonych szwów na twarz po pojedynku bokserskim(53szwy -0 ile dobrze pamiętam). Sanders po walce z Gołotą miał mniej rozorane oko a i tak miał ogromne problemy ze wzrokiem. Oko Gołoty z Mollo to pikuś przy oczku Vitka.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 24-02-2010 19:40:29 
Tak moi drodzy to fakt co mówicie

Ja jednak mam strasznie tu specyficzne poglądy. Oczywiście że powinien walczyć!!!! Skad niby sędzia miał wiedziec ze nie jest zdolny, skad lekarz?? Wiem że to grozi śmiercią, ze to pachnie średniowieczem ale Vitali mógł wg mnie walczyc, mógł wygrać
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 24-02-2010 19:42:51 
A kontuzja Goloty mogła miec takie same skutki czy Andrew widzial na to oko?

 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-02-2010 20:29:01 
MyStyle-daj sobie spokój z tymi rozważaniami ! decyzja lekarza była słuszna bo ma on obowiązek przerwać walkę gdy kontuzja grozi kalectwem.
Witek mógłby walczyć to zależało tylko od jego hartu ducha, mógł też walczyć z wybitym okiem i złamana ręką. Takie są przepisy zresztą zresztą dość rozsądne. Naprawdę nie ma o czym dyskutować!
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 24-02-2010 20:55:51 
na moje to byla dobra decyzja sedziego i trzeba to uszanowac dlatego ze moglo sie to skonczyc zle dla vita a druga rzecz mogl tak walczyc vitek aby niewygladac tak jak wygladal i tyle.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 24-02-2010 20:59:50 
rozczulacie się za bardzo... -jak chce to owinąć mu łep bandażem czy innymi szmatami i może jechać dalej jak Moty Pythoński czarny rycerz :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-02-2010 22:00:06 
Rozumiem to ze Vitek nie byl zadowolony ze sedzia przerwal jego walke z Lennoxem ale forma w jakiej to wyrazil byla chamska.Smiac mi sie chce jak niektorzy pisza ze mogl dalej walczyc,a bylo 6 rund do konca i w kazdej kolejnej mogl pasc na dechy,czemu poddal walke z Byrdem mial 3 rundy do konca,prowadzil wysoko na punkty i szansa na to ze Chris go znokautuje byla jak 1-100
Eddie to fajny piesciarz i naprawde ciekaw jestem jaka taktyke zastosuje na to spotkanie,moim zdaniem jedynie przejscie do poldystansu moze przyniesc mu zwyciestwo.Chociaz bedzie to cholernie trudne.Szkoda ze Chambers nie ma mocniejszego ciosu bo wtedy bylo by naprawde ciekawie,czekam na ta walke bo napewno odpowie ona na pytanie jak mocna szczeke ma Eddie:)
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 24-02-2010 22:24:19 
Ludzie on(Kliczko) jest tylko człowiekiem ? adrenalina emocje zawsze dają o sobie znać.Gdyby nie to marny by był z niego bokser.Uczony jest od małego aby wygrywać wiec co tu się dziwić...Nie po to sie wychodzi do ringu aby przegrać ciało nie może ,ale serce dalej ciągnie...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.