ROACH: NIGDY NIE WIDZIAŁEM TAKIEGO ZACHOWANIA U PACQUIAO

Freddie Roach, trener dzierżącego pas WBO w kategorii półśredniej Mannego Pacquiao (50-3-2, 38 KO), twierdzi, że jego podopieczny koniecznie chce walki z Floydem Mayweatherem Jr. (40-0, 25 KO). Filipiński mistrz chce w ten sposób odpłacić oskarżającemu go o stosowanie nielegalnych środków Amerykaninowi.

- Manny jest zawiedziony tymi wszystkimi komentarzami - powiedział Roach. - W ten chamski sposób Mayweather próbował zniesławić jego postać. Nigdy wcześniej nie widziałem, żeby Manny kogoś nie lubił. Teraz pokazuje mi w jaki sposób pokonałby Mayweathera. Imituje go. Wie czego się po nim spodziewać i nie widzę Floyda w starciu z takim Mannym. Mayweather był kiedyś świetny, ale już nie teraz. On z wielkim trudem pokonał Oscara, przez sześć rund męczył się z Hattonem. Pacquiao obydwu zniszczył, nie przegrywając w żadnej sekundzie którejkolwiek rundy. Po prostu nie widzę Mayweathera w pojedynku z takim Mannym.

Roach stwierdził również, że do walki dojdzie, jeżeli tylko obydwaj pięściarze pokonają swoich najbliższych rywali, a Mayweather porzuci pomysł dodatkowych kontroli antydopingowych.

- Manny strasznie chce tej walki. Oczywiście obydwaj musieliby najpierw wygrać najbliższe potyczki. Nie damy Mayweatherowi tych testów. To jakaś bzdura - powiedział Roach. - Takim jak on nie powinno się nic oddawać, bo jeżeli dostają to czego chcą, to stają się jeszcze więksi. On chce być ponad Komisją, ponad tym sportem. Godzenie się na jego głupie zachcianki to jak oddanie mu dwóch pierwszych rund. Będziemy walczyć, jak wszyscy inni, na zasadach panujących w całym stanie Nevada. Jeżeli Mayweather nie zgodzi się na takie warunki to może zmierzyć się z jakąś dziewczynką.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: alfagta
Data: 23-02-2010 02:51:04 
Co za klaun z Roacha… Money wypyka Pacmana bez problemu.
 Autor komentarza: Olaf
Data: 23-02-2010 02:52:43 
Nie rozumiem dlaczego nasikanie do probówki stanowi dla niego taki problem skoro jest "czysty".
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 23-02-2010 05:07:18 
Olaf, moze nie chodzi o sam fakt sikania ale o to iz nagle Mayweather ni z gruszki ni z pietruszki wymysla sobie te testy. Jest mozliwe iz zalozmy Pacman sie godzi a wtedy Money wymysla cos innego. Sa pewne przepisy i wszyscy piesciarze im podlegaja, ale jak tu sie mowi: "Money talks bullshit walks". Do walki pewnie dojdzie ale dostana za nia wiecej kasy- o ku--a, jeszcze wiecej! Biedny Adamek za 1/20 musi walczyc i naprawde ryzykuje zycie?
 Autor komentarza: Dominic
Data: 23-02-2010 05:20:04 
Tu nie chodzi o nasikanie do próbówki ale też pobranie krwi ,a w którymś z wywiadów było że Manny boi sie igieł - to dopiero jest dziewczynka !:]
Moim zdaniem niestety coś jest na rzeczy - mogliby ustąpić Mayweatherowi w tym punkcie i dopisać krauzule aby Floyd sobie czegoś nowego nie wymyslił .

Ale nie ma dziś niestety czystego sportu,każdy bierze jakieś wspomaganie,a labolatoria na całym świecie pracują nad tym aby tego dopingu nie wykryć !
Bo w tym wszystkim tylko chodzi o ukłucie Filipińczyka w przypadkowym czasie !
Tak jak wcześniej ktoś tu napisał że multum floty będzie do podziału - a panowie nie mogą się dogadać !
Nie zaabardzo przepadam za Mayweatherem ,ale wcale mu się nie dziwie że żąda tych testów,dotychczas jest niepokonany i ma wiele do stracenia !
Moim zdaniem takie testy powinny być normą w boksie - a już przy tych najważniejszych walkach o tytuł czy walkach na szczycie powinny byc zdecydowanie robione !
 Autor komentarza: wojkerr
Data: 23-02-2010 06:46:56 
Gatka szmatka,coz on moze mowic innego,widac ze cala ta atmosfera sprawia ze wszystkim juz zaczynaja puszczac nerwy.Floyd prezentuje poprostu inny styl walki,bardziej destrukcyjny a to przeklada sie na rozlozenie w czasie.Tez jastem zdania ze Floyd jast w stanie wypunktowac Mannego.
 Autor komentarza: wojkerr
Data: 23-02-2010 06:46:56 
Gatka szmatka,coz on moze mowic innego,widac ze cala ta atmosfera sprawia ze wszystkim juz zaczynaja puszczac nerwy.Floyd prezentuje poprostu inny styl walki,bardziej destrukcyjny a to przeklada sie na rozlozenie w czasie.Tez jastem zdania ze Floyd jast w stanie wypunktowac Mannego.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 23-02-2010 07:14:20 
Jak Many tak ucierpiał na honorze, to czemu nie powie: "ok, róbmy testy a potem wio do ringu"... chyba jednak coś ma na sumieniu.
 Autor komentarza: rambler01
Data: 23-02-2010 07:39:21 
Jak nie wiadom o co chodzi to przeciez chodzi o kase , panowie.Ten payday bedzie jeszcze wiekszy jak kibice troche poczakaj, Wolalbym zeby juz ten temat minl i jak sie namysla na te walke to niech dadza znac. A najlepiej to niech wcale nie walcz i na emeryturke , 100 baniek za taki cyrk? A swoja droge ciekawy bym byl jak obaj i Many i Pieknis by dostal w d.. w tych nadchodzacych walkach, to by sie dopiero dzial i tak na sile ten cyrk by sie odbyl ( licze ze Mosley posle Pieknisa na deski, i bedzie taka sama bajka co z Roy z Bernardem
Tak to widze scenariusz na te mega walke....
 Autor komentarza: augustus
Data: 23-02-2010 07:57:53 
Money może wypunktować Mannego ale może też zostać wypunktowanym.. ale ja też liczę na to że Mosley posadzi Moneya
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-02-2010 09:16:23 
Kibicuje Mannemu, bokser to wporst genialny ale tez uwazam ze powinien dac te testy..
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 23-02-2010 09:27:39 
Pacquiao wygra zobaczycie, jeśli chodzi o środki antydopingowe to raczej większość sportowców je stosuje. A co dopiero będzie jak Shane pokona Floyda... Pragnę Was poczęstować ciekawym filmikiem o Sugarze

http://www.youtube.com/watch?v=G2p4T162flc
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 23-02-2010 09:34:47 
Skoro tak bardzo pragnie tej walki, to trzeba było sie zgodzić na testy. Po co takie gadki Roacha ? Mam nadzieje ze Floyd nie ustąpi w tej kwestii. To Pacquiao potrzebuje Floyda, nie na odwrót. Jeśli walka sie nie odbędzie, to z winy Filipińczka, co więcej jeśli w tej kwestii nic sie nie zmieni to zostanie zapamiętany jako nie do końca czysty pięściarz
 Autor komentarza: RAF1
Data: 23-02-2010 09:38:25 
"Freddie Roach, trener dzierżącego pas WBO w kategorii półśredniej Mannego Pacquiao (50-3-2, 38 KO), twierdzi, że jego podopieczny koniecznie chce walki z Floydem Mayweatherem Jr. (40-0, 25 KO). Filipiński mistrz chce w ten sposób odpłacić oskarżającemu go o stosowanie nielegalnych środków Amerykaninowi."

Manny śmieszny jesteś , przecież każdy wie, że chcesz z nim walczyć nie dlatego, aby sie zemścić tylko dlatego, ze do "wzięcia"
są naprawde wielkie pieniądze. Kogo chcesz oszukać?

Co do samej walki to na 100% się odbędzie, a jeśli chodzi o przebieg walki to stawiam na UD wysoko dla Mayweather'a, chyba, że Manny'emu uda się jakimś niewiarygodnym sposobem trafić idealnie w punkt FLoyd'a, to może być K.O
pozdro
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 23-02-2010 09:38:28 
Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 23-02-2010 09:34:47
co więcej jeśli w tej kwestii nic sie nie zmieni to zostanie zapamiętany jako nie do końca czysty pięściarz


- Zgadzam się !
 Autor komentarza: augustus
Data: 23-02-2010 10:04:59 
Wszystko ładnie pięknie ale teraz Money walczy z kimś kto przyznał się do stosowania niedozwolonych środków więc o co chodzi? teraz mu to nie przeszkadza???? Manny jest lepszym pięściarzem od Moneya i Money nie jest świętą Krową a Manny nigdy nie powinien zgodzić się na żądania Moneya..
 Autor komentarza: dekciw
Data: 23-02-2010 10:06:31 
nie rozumiem dlaczego Pacman'a maja obejmowac inne przepisy niz pozostalych bokserow. Jesli przepisy antydopingowe sa zle to niech pieknis uda sie komisji i je zmieni. dla mnie sprawa jest prosta. a jesli komisja tego nie chce zmienic to znaczy, ze przepisy, ktore teraz obowiazuja sa wystarczajace.
Ciekawe ilu z Was bylo by za zaostrzeniem przepisow wobec polakow, ktorzy wystepuja na sportowych imprezach poza polska, a wszystkich pozostalych obowiazywaly by standardowe procedury. Tez byli byscie za tym, zeby traktowano nas inaczej (ostrzej) tylko dlatego, ze zaczynamy wygrywac? mysle, ze nie bo to jest w jakims tam stopniu dyskryminacja.
z tad doskonale rozumiem Pacman'a
pozdrawiam
 Autor komentarza: RAF1
Data: 23-02-2010 10:12:38 
dekciw
"nie rozumiem dlaczego Pacman'a maja obejmowac inne przepisy niz pozostalych bokserow. Jesli przepisy antydopingowe sa zle to niech pieknis uda sie komisji i je zmieni. dla mnie sprawa jest prosta. a jesli komisja tego nie chce zmienic to znaczy, ze przepisy, ktore teraz obowiazuja sa wystarczajace.
Ciekawe ilu z Was bylo by za zaostrzeniem przepisow wobec polakow, ktorzy wystepuja na sportowych imprezach poza polska, a wszystkich pozostalych obowiazywaly by standardowe procedury. Tez byli byscie za tym, zeby traktowano nas inaczej (ostrzej) tylko dlatego, ze zaczynamy wygrywac? mysle, ze nie bo to jest w jakims tam stopniu dyskryminacja."

Jeśli chcesz odp. zadaj sobie pytanie:
Ile za walkę bierze przykładowo Polski bokser (np. Kostecki-Cichello), a jakie pieniądzę weźmie Manny za walke z Floyd'em?

 Autor komentarza: dekciw
Data: 23-02-2010 10:31:53 
No to zmienmy przepisy. Walki do 100 tys. brak kontroli dopingowej. walki do miliona standardowa procedura. walki do 20 milionow... itd. itd. przeciez to idiotyczne. Przepisy sa przepisami. a kasa ktora dostaje bokser to wypadkowa jego umiejetnosci i ogladalnosci.
Tyson tez kasowal grube miliony i czy w zwiazku z tym mialy go obowiazywac inne przepisy? chyba nie...
ale to tylko moje zdanie.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 23-02-2010 10:47:59 
wiesz co to jest gra psychologiczna przed walką? Bo chyba do końca mnie nie rozumiesz. Chodzi o to, że zarówno Manny i Floyd szukając na siebie przysłowiowego "haka", chcąc ugrać jak najlepsze warunki finansowe dla swojego obozu, przez "oczernienie", w tym wypadku Pac-man'a w oczach publiki, zwłaszcza gdy w grę wchodzą tak duże pieniądze.
Powiem krótko: Wszystko kręci się wokół $$$
pozdro
 Autor komentarza: dekciw
Data: 23-02-2010 10:51:55 
:) no i w koncu sie zgadzamy ;p
pzdr
 Autor komentarza: adenauer
Data: 23-02-2010 10:58:07 
Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 23-02-2010 09:34:47
"co więcej jeśli w tej kwestii nic sie nie zmieni to zostanie zapamiętany jako nie do końca czysty pięściarz"

To zależy przez kogo zostanie tak zapamiętany. Przeze mnie i wielu zostanie zapamiętany jako ten, który co do zasady nie musi nic nikomu udowadniać, kłaniać się i ustępować komukolwiek na jakiekolwiek żądania, tym bardziej nie będące normą i zasadą w tym biznesie...
 Autor komentarza: Luton
Data: 23-02-2010 11:12:03 
Teraz to jest po ptakach. Co to da jak Manny zgodzi sie na testy ??? Fascynaci teorii spiskowych powiedzą, że Filipińczyk odparował już z siebie cały syf i igły przestały być straszne. Ale mało tego. Tak by tą całą sytuacje skomentował obóz Maywethera, zapedzając tym samym w kozi róg obóz Paquaio i podważając w dalszym ciagu jego osiagniecia . Toczy sie gra psychologiczna, a stawka jest duża. Gra na haki i wyzwiska jak w polityce. Maywether zastosował typowy szantaż moralny.
 Autor komentarza: Melock
Data: 23-02-2010 11:28:28 
Nic dodać, nic ująć. Jestem za Pacmanem.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 23-02-2010 12:31:45 
Adenauer - szanuje twoje zdanie ale się z nim nie zgadzam :P
Jasne ze nic nie musza oboje udowadniać, poza tym kto jest lepszy - obu powinno zależeć na tym aby doprowadzić do wyjaśnienia tej sprawy i doprowadzenia do walki w ringu. jeśli walka by sie nie odbyła to za np 10 lat bedzie sie dociekac kto był lepszy. To tak jakby nigdy nie było walk Leonarda z Hearnsem, Lewisa z Holyfieldem czy Alego z Foremanem. Nie chodzi o to że Pacman nie weźmie walki bo nie che testów gdyż sądzi ze nie musi nikomu nic udowadniać. Ale właśnie tą odmową sam rzucił na siebie wielkie podejrzenia. Nie ma zasady badan olimpijskich, podobnie jak nie ma zasady by płacić milion za funt nadwagi. Jeśli mamy dowiedzieć się kto jest lepszy to najlepiej aby sprawić by walka była możliwie jak najczystsza. Co np gdyby, przypuszczalnie, walka odbyła sie bez testów, Floyd przegrał a potem prawda o koksie wyszła by na jaw ? Wielki niesmak i gorycz że walka nie była sprawiedliwa. Kolejnym gwoździem w Pacmana jest Mosley, który miał juz afere ze sterydami a bez problemu zgodził się na badania.Kolejnym będzie znacznie większe dochody z walki Floyd - Mosley niż Pacqiuao - Clotttey. Nikt nie powie mi że honor i pokazanie że nic nie musi udowadniać jest ważniejsze niz głupie pobranie krwi i 25 mln za walkę, tym bardziej że może wziasc testy, wygrać i tym bardziej utrzeć nosa Floydowi. A skończy sie tak że gdy obaj wygrają swoje najbliższe walki Floyd zacznie sie domagać wiecej niż 50% dochodów, bo to przecież on pokonał lepszego przeciwnika i zgenerował większy zysk
 Autor komentarza: brouli
Data: 23-02-2010 12:38:38 
Meywather boi się potyczki z Mannym , więc wymyśla rzecz na które Pacquiao się nie zgodzi. Robi to po to , by pokazać , że Manny niby się go boi.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 23-02-2010 13:10:46 
Łukasz.. masz prawo się nie zgadzać, i oto w zdrowej polemice chodzi.. Jasne, że nie ma zasady, aby płacić milion za funt nadwagi. To zostało ustalone w indywidualnym kontakcie na tamten pojedynek, a inicjatywa wyszła ze strony oponenta Filipińczyka..

To nie chodzi tak naprawdę o te testy, ale o zasady.. Obóz Floyda wychodzi z "dodatkowymi żądaniami", a Pacman się na to nie zgadza i ma do tego prawo.. Tak naprawdę żądania te mogłyby dotyczyć zupełnie innej kwestii, coś na zasadzie .."zatańczysz jak ci zagram.." Nie wiemy też, jak bardzo ambicjonalnie podchodzi do tego Pacman i jak bardzo poczuł się urażony, niczym innym jak przecież pomówieniami czy oskarżeniami o zażywanie niedozwolonych środków.. Jeżeli takie żądania wyszłyby ze strony odpowiedniego organu, komisji stanowej czy też federacji, wówczas zachowanie Mannego byłoby niewłaściwe. To trochę tak, jak klient wychodzący ze sklepu zostaje podejrzany o kradzież i pracownik tej placówki prosi tegoż klienta o pokazanie kieszeni.. Myślę, że w większości przypadków, nikt z nas nie zgodziłby się na takie potraktowanie, pomówienie i tych kieszeni by nie pokazał aż do czasu przyjazdu odpowiedzialnych za to służb policyjnych...nawet, jakby miał czekać i tracić czas.. a przecież tak łatwo można byłoby się oczyścić, pokazując kieszenie i zrzucając z siebie cień podejrzenia. Nie wiem czy ten przykład jest dla ciebie adekwatny, ale dla mnie jak najbardziej..

Nie zgodzę się również z Tobą, że to Filipińczyk potrzebuje Floyda.. Jestem przekonany, że gaża Pacmana za starcie z Clotteyem będzie sporo wyższa niż ta, jaką otrzyma Floyd za pojedynek z Mosleyem..

Nie do końca również się zgadzam, że Clottey to łatwiejszy na dzień dzisiejszy przeciwnik od Sugara..

W końcu można zadać sobie pytanie, co tak naprawdę przyświecało Floydowi aby domagać się dodatkowych testów.. jak myślisz.?
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-02-2010 15:30:07 
Ludzie, nie bawcie się we wróżki i jasnowidzów.
 Autor komentarza: zamachowiec666
Data: 23-02-2010 15:55:26 
MAnny to stary szprycer i tyle gdyby był czysty to by się poddał badaniom bez zająknięcia. ZA nie długo przejdzie do HW pewnie
 Autor komentarza: znienacka00
Data: 23-02-2010 16:01:12 
Pacman jak jest w 100% pewny ze dojedzie Floda niech sie zgodzi na tasty...niech nasra,nasika.odda krew i 50mln w kieszeni i oprocz tego bedzie krolem zapamietany na wieki.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 23-02-2010 18:22:36 
Autor komentarza: adenauer
"W końcu można zadać sobie pytanie, co tak naprawdę przyświecało Floydowi aby domagać się dodatkowych testów.. jak myślisz.? "
Zgadzam się całkowicie!
Ludzie opamietajcie się! Facet wymyśla sobie własne prawa i ktoś, kto tak naprawdę jest numerem 1 na świecie ma mu tańczyć, jak Floyd zagra? To nie Floyd jest teraz najbardziej rozchwytywany na świecie, to nie Floyd walczy teraz najbardziej widowiskowo i technicznie na świecie. Od kiedy pretendent dyktuje warunki mistrzowi? Jeżeli tak ma być, to wolę tego sportu nie oglądać.
Nie zgodzę się tez z Raf 1 (mimo, iż cenię)co do ewentualnego wyniku. Wysoko na punkty Mayweather? Możliwe bedzie to tylko wtedy, jeżeli sedziowie będą wysoko oceniać klincz, bo ten FMJ stosuje non stop. Wybacz kolego, ale czasy w których FMJ zachwycał techniką i szybkością dawno mineły. Teraz zachwyca bardziej cwaniactwem i kaprysami a'la Britney Spears.
 Autor komentarza: Laik
Data: 23-02-2010 22:45:14 


Hammer5,

Floyd pretendent hahaha

 Autor komentarza: Hammer5
Data: 24-02-2010 08:12:55 
Laik,
a kto jest obecnie numerem 1 na świecie P4P? No raczej nie Floyd. Skoro marzyłby mu się znowu ten tytuł, to byłby bez wątpienia pretendentem, bo któlem P4P jest obecnie Pacman. Czytaj chłopie ze zrozumieniem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.