CUCAMONGA ZA MAŁA DLA ADAMKA

Cucamonga brzmi atrakcyjnie - epicentrum największego trzęsienia ziemi, jakie grozi ludzkości, jest o krok, w uskoku San Andreas. Tytuły same powstają: "Arreola - Adamek. Trzęsienie ziemi", "Oni tobą wstrząsną" albo "Wstrząśnięty, nie zmieszany".

Arreola woli Cucamongę, bo jego sala treningowa jest oddalona zaledwie o 10 km. Dla Adamka lepsze od Citizens Business Park Arena jest rodzinne (już) Newark. Jego hala oddalona jest od domu może o pięć kilometrów.

Przed sobotnią walką z Jasonem Estradą Kathy Duva, szefowa firmy promotorskiej Main Events, musiała zmienić rozlokowanie miejsc w hali Prudential Center, aby sprostać zapotrzebowaniu. Dołożyła krzeseł, ale i tak nie wystarczyło. Sprzedałoby się nawet 15 tysięcy biletów.

- Jaki sens jest robić walkę tam, skoro tu mamy fanów. Na następną walkę przyszłoby 20 tysięcy - krytykuje Duva. Wcześniej równie rozsądnie naśmiewała się ze stacji telewizyjnych ignorujących Adamka - że pokazują walki, na które nie można sprzedać 2 tysięcy biletów.

- Najpierw ja Tomkowi powiem, co myślę o warunkach pojedynku. Potem on sam podejmie decyzję, a postaram się zrobić wszystko, by zaspokoić jego potrzeby. Arreola i jego promotor rzeczywiście chcą walki w Cucamonga. Ale na czym się skończy, zobaczymy - powiedział promotor Ziggi Rozalski. - Teraz Tomek jest zmęczony, musi wypocząć po ciężkiej walce. Do biznesu wracamy w środę.

Czytaj więcej na sport.pl.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: drag
Data: 10-02-2010 18:43:44 
czemu nie Staples center??
 Autor komentarza: Rasssta
Data: 10-02-2010 18:48:10 
Nie wydaje mi się żeby tu strona Adamka powinna stawiać warunki może Tomka ma fanów w New Jersey ale Arreola ma ich na zachodzie Tomek jak dla mnie na lepszego i bardziej znanego w usa zawodnika nie może liczyć
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 18:52:26 
Zaraz zaraz nie robmy z Areolli tu jakiegos znowu mega gwiazdora!..Dlaczego to niby on ma tylko dyktowac warunki?..Ostatnia walke przegral a jego przeciwnikiem ma byc Adamek, byly mistrz swiata dwoch kategorii..Uwazam ze w negocjacjach powinni sie spotkac gdzies w pol drogi..Areolla to nie Kliczki czy Haye, ktorzy sa na medialnym szczycie..
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-02-2010 18:52:30 
A to nie jest tak, że telewizja o wszystkim decyduje?
 Autor komentarza: rys
Data: 10-02-2010 18:55:04 
Mam dziwne przeczucie, ze po tym co pokazał w walce z Estradą do walki Adamek Arreola nie dojdzie
 Autor komentarza: drag
Data: 10-02-2010 18:57:21 
a co pokazal??
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 19:00:29 
rys
Uwierz na slowo ze Chris sie Adamka nie boi;)
 Autor komentarza: Rasssta
Data: 10-02-2010 19:13:23 
Tu osiągnięcia Tomka niższych kategorii nie maja nic do rzeczy Arreola ostatnia walkę przegrał fakt ale była to walka o mistrzostwo świata czyli był już w miejscu do którego tomek dąży i jeśli się nie mylę to na HBO dla wielu walka o mistrzostwo świata jest większym osiągnięciem niż ciężka przeprawa na ptk z przeciętniakiem Arreola z Estrada myślę ze tez dal by rade
 Autor komentarza: pragaa
Data: 10-02-2010 19:14:37 
Ziggi pilotuje sprawe jestem spokojny to twardy negocjator nie ciepłe kluchy przewalić się nie da wyrwał adamka ze stajni don kinga
 Autor komentarza: Laik
Data: 10-02-2010 19:22:59 


lukaszenko,

Przypominam Ci,że rzecz dzieje się w Stanach.Arreola reprezentuje barwy USA i na pewno jest tam większą gwiazdą.


Deter,

dobre ;)

 Autor komentarza: osi
Data: 10-02-2010 20:14:36 
ten news jest juz troche stary... ze 3 dni temu byl na sport.pl..;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-02-2010 20:17:09 
Tak po prawdzie to Arreola ostatnia walke wygral:)
Jak powtarza Adamek to TELEWIZJA powie gdzie z kim i za ile wiec nie ma sie co spuszczac tylko poczekac co ustala wlodarze z HBO
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 20:31:52 
"Tak po prawdzie to Arreola ostatnia walke wygral:)"
Wygral bo go Kliczko nie zabil??
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 20:34:08 
Kurde masz racje andrewsky przeciez Minto;) heheh..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 20:34:43 
Jakos ta walka nie wzbudzila we mnie emocji..
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-02-2010 20:38:59 
lukaszenko
http://boxrec.com/list_bouts.php?cat=boxer&human_id=212248
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 20:50:51 
Deter jestem na tym portalu prawie codziennie i wiem ze Areolla walczyl z Minto!!!!..Chodzilo mi jedynie o wazny pojedynek jakim byla dla Chrisa walka z Kliczka!..Przyznaje ze walka Chrisa z Minto jakos nie wzbudzila mojego zainteresowania..
Ale dzienks;)
Pozdro
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-02-2010 20:54:56 
Wybacz, nie zrozumiełem ironii :)
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 10-02-2010 20:55:41 
Tak, czy owak wygląda na to, że Tomek może mieć to czego chciał. Walkę na HBO za duże pieniądze, z bokserem z samego topu, a przy tym popularnym w USA. Ewentualna wygrana to byłby wielki sukces, także promocyjny.
Nawet przegrana, ale po bardzo dobrej walce może być dla niego korzystna. To nie jest Hopkins, ale dobrze by było, żeby Tomek wyszedł do Arreoli, czyli żeby się dogadali. Czas jednak leci.
 Autor komentarza: KarOlinaa
Data: 10-02-2010 21:04:53 
Arreola woli i chce Cucamongę , bo wie że Tomek ma duzo kibiców w New New Jersey .. i wie że Tomek jak słyszy gdy kibice krzyczą " Dawaj Tomek " .. to wtedy Tomka nabiera energia , i jest głody boksu.
Tak samo Arreola ma fanów w Cucamondze , i woli walczyć tam bo kibice sprawiają że Arreola jest napalony na boks.
Trzymam kciuki za tomka , w walce z Arreolą i myślę że wygra :)
 Autor komentarza: Rasssta
Data: 10-02-2010 21:07:16 
lukaszenko i jeszcze mnie w błąd wprowadziłeś;] tez zupełnie zapomniałem o tej walce:P
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 10-02-2010 21:09:49 
tomek moze wygrac skoro minto go pare razy trafil to czemu nie adamek, tylko ja przy poczatkowej fazie walki bym odradzal isc na wymiane adamkowi
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 21:16:52 
Deter
Ironia nie ironia wazne ze jestes czujny;))
Pozdrawiam
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 21:18:03 
Rasssta
Jak zapomniales tzn ze nie bylo o czym pamietac;)
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 10-02-2010 21:18:11 
Od dawna wspominałem , że do walki z Arreolą nie dojdzie i proszę już się zaczyna szukanie wymówek. Z Hopkinsem nie pasowało bo proporcja podziału kasy była niekorzystna, rewanż z Cunnem był niemożliwy bo telewizja go nie chciała, natomiast do walki z Areolą nie dojdzie bo za mała sala.
Na pocieszenie będzie walka z jakimś emerytem lub małym spaślakiem na pasmach telewizji Polsat i sporo gadania o Kliczkach i HBO.
 Autor komentarza: osi
Data: 10-02-2010 21:20:14 
MAXIMVS

z emerytem czy spaslakiem ale wazne ze o pas polsatu...;D
 Autor komentarza: osi
Data: 10-02-2010 21:20:34 
a teraz zasypie nas fala Adamkomaniakow...;)
 Autor komentarza: haze
Data: 10-02-2010 21:30:47 
dobry wieczor .ma ktos moze jakis madry link zeby zobaczyc walke Tomka z E strada
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 21:31:37 
haze
Ta walka jest juz na torrenty.org wiec mozesz se sciagnac..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-02-2010 21:32:38 
Na portalu tu tez byla cala walka jakies dwa dni temu chyba..
 Autor komentarza: haze
Data: 10-02-2010 21:35:57 
dzieki panowie bo widzialem tylko w niedziele rano
 Autor komentarza: haze
Data: 10-02-2010 21:40:38 
a dyskusja jest burzliwa wiec wypada zobaczyc jeszcze pare razy .
 Autor komentarza: ceres
Data: 10-02-2010 21:56:51 
Walka walce nierówna... Póki co trzeba najpierw zakontraktować Arreolę, a wiadomo, teraz są przepychanki, ustalanie przewagi gdzie się da... To już norma w zawodowym boksie, ale wszystko może mieć znaczenie, każdy drobiazg - sala, kibice, miejsce...
 Autor komentarza: haze
Data: 10-02-2010 22:06:06 
dokladnie .a tymbardziej ze krzywdy oni sobie niezrobili .i teraz jest ta cala gadka
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 10-02-2010 22:37:08 
Adamek powinien wziąć tą walkę bezwarunkowo, ma 34 lata a w Stanach jest słabo rozpoznawalny a wiadomo bez sławy nie ma wielkich walk. Jakby udało mu się wygrać z Arreolą (w co wątpię) droga do pasa jest otwarta a jeżeli będzie dalej brnąć w przeciwników średniej klasy może powalczyć ale o pas IBC albo inny wynalazek.
Była okazja zdobyć sławę ale przez chciwość została zatracona jak to napisał Maximvs.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 10-02-2010 22:51:40 
w ciemno to można zagrać w pokera bardzo dobrze że tomek się ceni za friko to niech walcza gale anomimy
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-02-2010 22:58:59 
Siwy1
Adamek powiedzial przeciez ze walka o pas nie jest jego priorytetem.Sa inne drogi na zarobienie pieniedzy w wadze ciezkiej i trudno sie z nim nie zgodzic.Mam zreszta wrazenie ze jest to poglad Rozalskiego powtarzany tylko przez Adamka.Jak slusznie zauwazyles Goral ma juz 34 lata i w tym wieku wystarczy jedna wpadka i z lakomego kaska dla HBO moze stac sie "ochlapem" dla np.Polsatu.Wcale bym sie bardzo nie zdziwil jak by kolejni przeciwnicy dla Adamka byli przez Rzygiego dobierani z klucza "maly"ciezki bez ciosu i walka w Newark a nastepnie zdezelowany emeryt z nazwiskiem i walka w Polsce.Tak ze 3 moze 4 razy dalo by sie sporo zarobic,podkrecic przy tym rekord i emocje wsrod ludu a potem niech sie dzieje wola nieba i walka z trudnym przeciwnikiem.Pomimo ze nie darze sympatia Rozalskiego to musze przyznac ze umie on zarabiac pieniadze i watpie ze utnie on tak szybko glowe kurze znoszace zlote jaja w jego kurniku
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 10-02-2010 23:11:59 
andrewsky
i tu pojawia się pytanie pieniądze czy pas. Chociaż te dwa elementy się nie wykluczają to jednak tak jak mówisz Rozalski ma nosa do interesów i byc może nie chce ryzykować tylko co na to kibicie? Fakt, ze większośc ludzi da się na to nabrać ...
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 10-02-2010 23:15:06 
tak jak to mówi mój znajomy nie chodzi o to żeby złapac króliczka ale o to żeby go ciągle gonić. Niestety jeżeli nie dojdzie do walki z kims Top to tak to będzie wyglądać
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-02-2010 23:23:48 
Siwy1
Oczywiscie ze pas rowna sie pieniadze ale w moim odczuciu w przypadku Adamka byla by to wyplata jednorazowa.Napewno nie dostanie on 4 szans jak to mialo miejsce w przypaku Andrew.Haye nie wydaje sie byc zainteresowany walka z Goralem.Dwa pasy maja bracia ktorzy nie zwykli szastac pieniedzmi ich standartowa oferta dla pretendeta to 1mln$
takie pieniadze team Adamka jest pewnie w stanie zgromadzic podczas 2 walk w Newark przy odpowiednim doborze przeciwnikow i bez zbednego narazania sie.
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 10-02-2010 23:24:06 
Siwy1 Jak sam slyszalem to Adamka kochaja w stanach :D sam tak mowil po walce... do prawie milionowej publicznosci w tv i kilkunastu kibiców, ktorzy kupili transmisje przez net...
Wiec nie mowmy, ze jest malopopularny :P
Jakos bardziej widzi mi sie promowanie Adamka na Arreolach, Kliczkach itp, a walki jak mowi wlasnie Andrewski...
 Autor komentarza: Deter
Data: 10-02-2010 23:27:53 
Siwy1
Blaise Pascal kiedy pisał o króliczku (to właśnie od Pascala pochodzi) pisał również, że gdyby człowiek wiedział na pewno, że króliczka nie złapie… to nie goniłby go. Pascal chciał przekazać, że szczęściem największym jest dążenie do celu, ale świadomość gwarantowanego nieosiągnięcia celu - nie czyni z dążenia szczęścia.

A jeśli chodzi o przyszłość Adamka to przyszedł mi do głowy trochę szalony pomysł. Chyba zbyt chytry, nawet sam w to nie wierzę.
Załóżmy, że Gmitruk wykombinował tak, że Adamek ma celowo pokazać się słabiej niż oczekiwano z Estradą… po to, by widniał jako łatwa zdobycz dla potencjalnych rywali, na przykład Arreoli. Adamek miał spokojnie wypunktować Estradę, być może gdyby skończyło się to wszystko tak jak z Gołotą, to rywale nabraliby lęku.
Czy to w ogóle możliwe?
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 10-02-2010 23:35:17 
Arreola reprezentuje USA i to go HBO chce pokazywać więc jest tutaj stroną przeważającą, oczywiście Ziggiemu musi się kasa zgadzać więc wynegocjuje dobre warunki
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 10-02-2010 23:35:47 
Też mam takie odczucie ale to znaczy że Adamek sam nie wierzy w to co mówi, ze nikogo się nie boi, On będzie mistrzem itd ale biznes to biznes

wielkiznawca
hehe te słowa Adamka mnie rozwaliły :"zobaczcie jak kochają Adamka " pewnie czytał posty Kafelka czy jakoś On tam miał :D
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 10-02-2010 23:40:15 
Deter,
wątpie żeby tak było Adamek nie może sobie pozwolić na słabe walki, nawet średnie walki nie powinny sie pojawić. Adamek został strasznie nadmuchany jaki to On jest wspaniały jaka szybkość jaki cios, technika wszystko cudownie. Tylko że prawda jest inna Adamek jest bokserem solidnym ale niewyjątkowy. Wielu kibiców nie może w to uwierzyć i szuka wymówki typu "oszczędzał się "
 Autor komentarza: zin
Data: 10-02-2010 23:47:11 
jakie spekulacje ;) tak szczerze , to przydałoby się żeby Adamek zawalczył w HW z jakimiś średniakami , to mu jest po prostu potrzebne , żeby w nowej wadze okrzepnąć , ale wątpię czy tak będzie i dojdzie do walki z Arreolą....dogadają się , bo tej walki chce HBO
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 10-02-2010 23:54:04 
W stanach zeby osiagnac sukces to trzeba zrobic dwie rzeczy pokonac jakas legende boksu,albo w kazdym pojedynku walczyc bardzo widowiskowo, a najlepiej zrobic te dwie rzeczy naraz:)
HBO bedzie bardzo chetne placic duze pieniadze i pokazywac Adamka jezeli bedzie on walczyl w krolewskiej kategori tak jak z Briggsem i Cunninghamem,najwazniejsze sa emocje zeby ludzie nie zasypiali przed telewizorem.W europie jest pelno dobrze wyszkolonych piesciarzy skakajacych po ringu i klujacych lewym prostym tylko niestety albo naszczescie nigdy nie zrobia oni kariery w stanach,amerykanski kibic tego nie kupi.Jezeli Goral bedzie jednym z tych nudziarzy to niech zapomni o karierze w USA walkach transmitowanych przez HBO i kasie
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 10-02-2010 23:59:36 
lukaszenko,
nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie walka Arroela - Minto byla bardziej widowiskowa niz pojedynek Chrisa z Vitkiem.

Siwy1,
Nie przez chciwosc Adamka ta walka sie nie odbyla tylko przez niepewnego wygranej Hopkinsa. Za 1 razem kasa sie nie zgadzala, tego nie zaprzeczam, ale co bylo potem? Wszystko juz bylo ustalone wedlug Schaeffera, brakowalo jedynie podpisu Kata. Ten nie wiedzial jak sie wycofac i podal najglupszy powod jaki mogl - Gorala wczesniejszy pojedynek z Golota mu sie nie spodobal. Mogl przeciez w umowe wpisac ze Adamek swoja walke musi wygrac by doszlo do ich pojedynku. Dla mnie Hopkins zwyczajnie pekl bo wiedzial ze Tomek zbyt grozny a wielkiej kasy tez nie zarobi. A dzis co? Wsrod potencialnych przeciwnikow wybral najslabszego - RJJ. Dobrze ze Tomek nie walczy z Royem bo juz widze jak niektorzy po nim by jechali.
Mam nadzieje ze Roy jakims cudem pokona tego starego pyskacza.

Pozatym Tomek wybral dobra droge, i jak dotad wszystko idzie zgodnie z planem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Deter
Data: 11-02-2010 00:05:45 
Siwy1
Ja akurat nie uważam, że się oszczędzał. Raczej bym powiedział, że kontrolował pojedynek i nie był zmuszony do pokazania. To była taktyka Gmitruka. Bez walki, bez polotu, bez widowiska - byle wypunktować Estradę.
W mojej opinii Adamek nie jest dobrze prowadzony fizycznie. Każdy kto zna podstawy fizjologii wysiłku pewnie nie raz zauważył, że w jego przygotowaniach występują czasami rażące błędy.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 11-02-2010 07:17:59 
rozumiem arreole ale z drugiej strony w Prudential maja pewne 13 tys kibicow a w Kaliforni to watpliwe, a skoro HBO bedzie niezaleznie od miejsca to chyba lepiej zarobią w Newark
 Autor komentarza: mrEko
Data: 11-02-2010 08:39:51 
Nie wiem dlaczego bagatelizujecie walkę Arreoli z Minto. Nie zdziwiłbym się, gdyby w ewentualnej walce Tomka z nim powtórzyłby się ten scenariusz. Oglądałem tą walkę i Minto był lepszym bokserem. Trafiał, unikał, aż sam został trafiony przez burito...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-02-2010 09:39:29 
Ibeabuchi
Przyznaje sie bez bicia ale nie widzilaem walki Minto vs Areolla...ale nadrobie to;)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 11-02-2010 12:04:58 
oczywiscie w poczatkowej fazie walki minto byl lepszy trafial arreole kto wie co by bylo dalej fakt ze minto mial kontuzje
 Autor komentarza: nowy
Data: 11-02-2010 12:15:10 
Moim zdaniem, jedyny błąd Minto to to, że wdawał się w bijatykę.Pojedynek przebiegał dla niego korzystnie, zgubiła go pewność siebie po kilku udanych akcjach.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 11-02-2010 12:39:53 
Kazdy powinien robic to co najlepiej potrafi, a z tego co juz zauwazylem , to promoterka nie jest najsilniejsza strona pani Duva i Rozalskiego. Obietnic bylo duzo, przeciwnikow tez , a TV jeszcze wiecej. Polecam Rozalskiemu i pani Duva zrobienia praktyki u Kinga, Sauerlanda albo kogos innego, a wtedy bedzie moze mniej zapowiedzi a wiecej konkretow.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 11-02-2010 13:17:17 
Zgadzam się z pogromcą Tuamena.Pozdrawiam
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 11-02-2010 13:21:28 
Osi Maximus wasze ksywy mowią za siebiePozdrawiam i ciekawe skąd wiecie o boksie zawodowym tata Wam opowiadał coś...
 Autor komentarza: eReR
Data: 11-02-2010 14:47:26 
Znów dużo szumu a zamiast Arreoli będzie jakiś waciak...
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 11-02-2010 14:49:21 
Czyli kto kolego? Znasz pewnie Gołotę z kaset.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 11-02-2010 15:04:10 
Dobrze FANBOX, ja ciebie tez pozdrawiam. Ty za to na boksie znasz się jak Zygi Rozalski i dlatego tak cię boli temat niespełnianych zapowiedzi. Fajnie też, że ujawniłeś źródło swojej wiedzy o boksie, ale wyobraś sobie, że nie wszyscy czerpią ją wyłącznie z opowiadań taty tak jak ty.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 11-02-2010 15:05:59 
* wyobraź
 Autor komentarza: eReR
Data: 11-02-2010 18:07:35 
Czyli Gunn, Banks, Estrada albo 42-letni kontuzjowany ciężki...
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 11-02-2010 18:52:44 
Tak waciany Klitschko,Powietkin Haye, Arreola,... dołóż kogoś jeszcze kolego...Pozdrawiam
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 11-02-2010 19:06:47 
Maximus a Ty czasem nie żuciłeś tej butelki na ring jak twój pupil zbierał bęcki?Pozdrawiam
 Autor komentarza: osi
Data: 11-02-2010 21:01:39 
Fanbox

Jesli po nicku wiesz kto jaka ma wiedze o boksie to podrawaim cie ty Idioto...;)
 Autor komentarza: osi
Data: 11-02-2010 21:02:17 
adamkomaniak... hehe
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 12-02-2010 08:58:12 
Może przesadzam sorry koledzy.Pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.