KHAN - MARQUEZ 15 MAJA?

Według Richarda Schaefera z Golden Boy Promotions, mistrz świata federacji WBA kategorii junior półśredniej, Amir Khan (22-1, 16 KO) w najbliższej walce zmierzy się najprawdopodobniej z Juanem Manuelem Marquezem (50-5-1, 37 KO).

Do pojedynku Khan - Marquez miałoby dojść 15 maja.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-01-2010 13:18:16 
a Maidana? miala byc obrona
 Autor komentarza: tonka
Data: 29-01-2010 13:51:14 
No własnie, gdzie Maidana?
Ale opcja z JMM brzmi ciekawie.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 29-01-2010 14:06:29 
JMM to już historia. Idealny rywal dla Khana, z dużym nazwiskiem, dokonaniami, miejscem w statystykach, a nie stanowiący prawdopodobnie na dzień dzisiejszy większego zagrożenia.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 29-01-2010 14:11:05 
Zapewniam, że jesteś w błędzie.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 29-01-2010 14:13:31 
Może jakieś konkrety na poparcie twoich zapewnień..
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 29-01-2010 14:17:46 
adenauer
zagrożenia dla kogo? dla khana? haaaaaa
 Autor komentarza: adenauer
Data: 29-01-2010 14:23:39 
Jeżeli dojdzie do tego pojedynku, przyjmuję z każdym zakłady i ja dyktuję stawki. Ciekaw jestem krzysio299, czy również będzie Ci wtedy do śmiechu;)
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 29-01-2010 14:26:49 
Wątpie żebyś miał okazje cos udowodnic bo Khan i jego team boja sie dobrych przeciwników jak ognia.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 29-01-2010 14:27:02 
Adenauer, to że Marquez został wysoko wypunktowany, a wręcz ośmieszony przez Mayweathera wg mnie nie znaczy o kresie Marqueza bo ten po prostu mu nie leżał, większy i lepiej wyszkolony, dysponujący większą szybkością i lepszą obroną. Uważam że nadal stac by go było na wyrównaną walkę z Pacquiao, nie mówiąc już o Khanie.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 14:33:21 
Czesciowo zgadzam sie z Adenauerem. Choc licze na niespodzianke i wygrana mojego ulubienca JMM
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-01-2010 14:34:21 
JMM przegral w Floydem nie umiejetnosciami ale w psychice - ogladnijcie walke i zobaczycie ze walka byla OK do pierwszego nokdaunu a potem JMM sie obsral i walczyl tylko tak zeby przetrwac

a Khan szybszy od JMM ale czy wystarczajaco twardy?
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 29-01-2010 14:38:42 
No własnie tego niewiemy bo niewalczyl z nikim dobrym. Barrea?- juz za stary a do tego ta kontuzja, prescot to sredniak a wszyscy widzieli co zrobil z khanem. Czekam na jego walke z kims naprawde dobrym. JMM lub Maidana
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 29-01-2010 14:42:00 
Odyniec - umiejętności też są po stronie Mayweathera w pojedynku z Marquezem.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 29-01-2010 14:42:18 
abdel1908 masz pełne prawo tak uważać. Ja uważam inaczej. Marquez stoczył wiele bitew, ma 37 lat i nie byłoby nic nadzwyczajnego w tym, jakby wiek dawał o sobie poważnie znać. Wg mojej opinii prawdopodobnie tak właśnie jest. Dochodzi do tego niekorzystna dla Meksykanina zmiana kategorii wagowej, co również podyktowane jest wiekiem i problemami z utrzymaniem limitu. Po trzecie w końcu, podobnie jak ująłeś to w przypadku ostatniego rywala Marqueza - Floyda, Amir jest jeszcze większy i prawdopodobnie jeszcze szybszy.. Jedyne co przemawia za JMM to doświadczenie choć to, bez przesłanek natury fizycznej, niewiele może pomóc.. Nie zgodzę się również, że wynik pojedynku Floyd JJM wyniknął ze stylu Meksykanina, który miał pasować Pięknemu. W mojej ocenie pojedynek ten wyglądał tak jak wyglądał tylko z jednego powodu, Marquez w tym wieku i w tej wadze to jedynie melodia bogatej przeszłości..
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 14:45:50 
Marquez ma 36 lat, jesgo najlepsza waga to 126, a nie 140, jest naprawde swietnym zawodnikiem, ale najlepsze ma juz za soba, nie oszukujmy sie.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 14:46:33 
Prawie 37:)
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 14:47:51 
Napisalem swoj commetn nie widzac wpisu Adenauera, napisales duzo zreczniej to co ja chcialem, pozdro, popieram w 100%
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 29-01-2010 14:55:34 
Ja popieram tezę że Marquez ma najlepsze lata za sobą ale on nadal jest w stanie dac bardzo dobre walki i wypunktowac Khana.
Jestem w stanie twierdzic ze jedynym atutem(ale jakże ważnym) Khana byłaby szybkośc, dodam że niezależnie w jakim wieku byłby Marquez, przegrałby moim zdaniem z Mayweatherem.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 29-01-2010 14:56:26 
dzzem JMM to również mój ulubiony pięściarz. Wcześniej trochę niedoceniany, stoczył fantastyczny bój z powoli kończącym się, nie mniej na pograniczu swojego prime Barrerą, łatwo wypunktował Juareza, dał świetną walkę z Pacmanem, po czym wskoczył do lekkiej i choć z dużymi już problemami, sprostał Casamayorowi i Diazowi.. Mam wrażenie, że już wówczas wiek i nowa kat. wagowa dawały powoli o sobie znać. Pojedynek z Floydem, przeskakując o kolejne 2 kategorie to pokaz niemocy i zatracenia tego wszystkiego, czym dysponował w piórkowej..
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 15:03:11 
Walka z Diazem byla niesamowita, nokaut na Casamayorze swietny, to jak lezal trzy razy w pierwszej rundzie z Pacmanem by wstac i doprowadzic do remisu po swietnej walce - cos niezapomnianego. Wojownik, technik, w piorkowej swietny cios. Szkoda, ze lata leca..
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 29-01-2010 15:12:57 
oj leca, ale wielkiego upadku niewidac wiec nierozumiem czemu niektórzy go skreslaja. Co do Khana mozna sobie gdybac a to Roach wybierze nastepnego przeciwnika...oby tylko niezabrakło im odwagi...
 Autor komentarza: drag
Data: 29-01-2010 16:02:46 
walka maidana - khan odbedzie sie ale pozniej dlstego ze obaj nie sa znani za bardzo w Usa, glownie Khan. Maidana z pewnoscia bedzie walczyl przed Khanen a na nastepnej zawalcza miedzy soba jesli wygraja swoje pojedynki.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 29-01-2010 16:18:37 
a w jakiej kategorii wagowej ??
jeżeli w junior półśredniej albo półśredniej to marquez leży ...
 Autor komentarza: waden15
Data: 29-01-2010 16:53:33 
Marquez na stan dzisiejszy, jest wypunktowany strasznie przez Khana. Przegra z aktywnością, będąc zdecydowanie wolniejszy, 10 cm niższy, 13 lat starszy... Walka z Diazem w wykonaniu Marqueza przeciętan, przecież on tam przyjął w chu. ciosów, Diaz nie wygrał przed czasem tylko dlatego że jest strasznie waciany.

Casamayor - przed pojedynkiem z Marquezem, przegrana moim zdainem z Santa Cruzem, słaba dyspozycja w tamtym pojedynku, z Marquezem walka do momentu KO remisowa.

Diaz - Malignaggi miał mniej problemów z nim niż Marquez.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 29-01-2010 17:00:12 
Marquez by wygrał z Khanem. Khan prezentuje styl PacMana, tylko jest gorszy. A Marquez to ciagle ten sam bokser , tylko przegrywał z lepszymi Floydem.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 29-01-2010 17:06:25 
To co napisałeś waden o walce Marqueza z Khanem to się zupełnie nie zgadzam ale walka Casamayora z Santa Cruzem to był jeden z największych wałków w ostatnich 20 latach!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 17:15:15 
Wszystko (oprócz szczęki) jest po stronie Khana- wiek,siła, wielkość,szybkość..itd Marquez skończy z Khanem jak Barrera
 Autor komentarza: Daw
Data: 29-01-2010 17:17:20 
No szkoda ze nie dojdzie do jego walki z Maidana bysmy sie przekonali jak w kacu khan sobie radzi z puncherami choc znow JMM tez mocno bije i zobaczymy jak wytrzyma to jego szczena,a co do wyniku to stawiam ze Khan wygra te walke po 12 ciezkich rnd przez UD,a jak tak sie stanie to urosnie w moich oczach!
 Autor komentarza: waden15
Data: 29-01-2010 17:54:18 
barteksz300

Khan walczy absolutnie inaczej niż Pacquiao.
 Autor komentarza: dugen
Data: 29-01-2010 17:58:35 
Dla Khana wygrana z JMM to przepustka na salony boksu a co za tym idzie kasa
Khan i jego grupa wiedza co robia. Po co maja ryzykować za mniejsza kase
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 29-01-2010 18:52:02 
Zgadzam się tym razem z wadenem :) Raczej wygra Khan, bo to naprawdę świetny młody bokser. JMM jest już dosyć mocno wyboksowany, choć nadal grożny. Zna kilka sztuczek i może zaskoczyć. Khan będzie musiał bić z dystansu i doskoku bazując na szybkości i balansie. W półdystansie miałby problem, gdyż Marquez potrafi przyjąć sporo i mocno oddać, co gorsza precyzyjnie. Wygra w tym przypadku taktyka, a tę Roach ma opanowaną do perfekcji.
 Autor komentarza: fightfan
Data: 29-01-2010 19:57:51 
Chętnie zobaczę tą walkę !!!
 Autor komentarza: Laik
Data: 29-01-2010 22:03:58 


Khan zajedzie JMM.Ten,niedoceniany chłopak niedługo będzie na szczycie

 Autor komentarza: adenauer
Data: 29-01-2010 22:36:51 
Laik.. zgadzam się. Khan jak dla mnie byłby - jak nie zdecydowanym to minimalnym, ale faworytem w starciu z każdym junior półśrednim.. mimo, że talentów - Alexander, Bradley - w tej dywizji nie brakuje. Niedoceniany jest m.in. przez kilka wpadek, gdzie w konfrontacji z niezbyt wymagającymi rywalami lądował na deskach. Szybka przegrana z Prescottem jedynie utwierdziła w - moim zdaniem błędnym - przekonaniu, że Amir Khan to dmuchany mistrz. Nic bardziej mylnego. Niebawem "minie" trauma po Prescocie i facet będzie wymiatał.. Pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.