ADAMEK NA POLSAT PPV?

Niewykluczone, że zaplanowana na 6 lutego konfrontacja Tomasza Adamka z Jasonem Estradą będzie ostatnią walką "Górala", którą będzie można obejrzeć za darmo, bez dodatkowych opłat. Marian Kmita, szef sportu w Polsacie, zdradził w wywiadzie dla "Super Expressu", że "słoneczna stacja" zastanawia się nad wprowadzeniem systemu PPV przy okazji niektórych wydarzeń sportowych, w tym właśnie pojedynków bokserskiego czempiona z Gilowic. Nowy system  miałby zadebiutować już przy okazji drugiego występu w MMA, Mariusza Pudzianowskiego.

- Nie wykluczam, że po raz pierwszy w polskim sporcie zrobimy transmisję "pay per view". Musimy to jeszcze skalkulować, ale jeśli kilkaset tysięcy ludzi zapłaci za obejrzenie walki, wpływy mogą być takie same lub większe niż z oglądanej przez kilka milionów transmisji w kanale otwartym. Poza "Pudzianem" myślimy też nad systemem "pay per view" w przypadku walki Tomasza Adamka i może Ligi Europejskiej piłki nożnej - powiedział Kmita.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: icom78
Data: 21-01-2010 10:18:19 
 Autor komentarza: icom78
Data: 21-01-2010 10:21:43 
No to koniec z beztroskim oglądaniem ,teraz płać albo płacz że sobie nie obejżysz!!!!!Ps.ciekawe ile by miała by taka walka kosztować?
 Autor komentarza: hanes
Data: 21-01-2010 10:25:17 
No to drastycznie zwiekszy sie oglądalnosc w necie a polsat nie nadąży z usuwaniem filmików ;)
 Autor komentarza: Benitez
Data: 21-01-2010 10:28:06 
No to sami sobie strzelą gola tym posunięciem. Polska to nie Stany. Kto nie ma dekodera, nie bedzie go kupowal specjalnie do jednej walki. Dojdzie do tego, ze miasto kupi dekoder i wywiesi wielki telebim i za 10zł obejrzy walke polowa miasta. Debilny pomysl polsatu. Jak tak dalej pojdzie, to smierdzi mi tu jakas zorganizaowana akcja przeciwko polsatowi :-)
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 21-01-2010 10:32:29 
jeśli opłata za jednorazową transmisję była by nie większa niż 10 złotych to jeszcze przejdzie , nie wiem z resztą jak dokładnie wyglada transmisja przez PPV

tylko taka moja uwaga odnoście abonamentów , dekoderów itp.
z całym szacunkiem dla Polsatu , promuje dość mocno boks , wszystko bardzo fajnie , tylko że obecnie mamy tak

- Polsat i Polsat 2 - to są tzw. otwarte programy - darmowe
- Polsat Sport - to już z tego co wiem nie każdy ma ten program - a więc płatny
- Polsat Sport Extra - to już w ogóle elitarny program - nawet jak ktoś płaci żeby mieć Polsat Sport - to i tak nie obejrzy wszystkich walk - musi zapłacić jeszcze więcej żeby mieć Polsat Sport Extra
PPV - teraz rozumiem że nawet jak ktoś płaci za Polsat Sport i dopłaca jeszcze za Polsat Sport Extra będzie3 musiał jeszcze zapłacić żeby móc oglądać Adamka i Pudzianowskiego

powiem wprost - dla mnie to świństwo i ździerstwo , żeby nie nazwać tego bardziej dosadnie...
pamiętam że już raz Polsat kiedyś taki numer odwalił ( czy chciał odwalić ale w rezultacie nie doszło to do skutku ) przy okazji którychś z mistrzostw europy

a odnosząc się do pomysłu to :
jeśli wprowadzać PPV - ok. ale w takim razie niech zlikwidują Polsat Sport Extra , albo w ogóle dodatkowe polsaty i jadą na PPV
bo takto to już trzecia opłata z rzędu
poza tym moim zdaniem powinni w ogóle walki polaków puszczać na otwartym ( nie wiele mamy sukcesów w boksie więc myślę że mogli by to ludziom udostępnić - chyba że mają ludzi i boks i jego popularyzację w dupie )
kończąc jeśli PPV - ok. ale niech ta cała kasa albo przynajmniej duża część na boks idzie - wtedy mogę płacić

sumując chcę powiedzieć że śmierdzi mi ten pomysł zwykłym bezwzględnym ( żeby mocniej nie nazwać ) śmierdzącym , szczurzym wyścigiem po kasę

-
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 10:33:22 
ja rozumie ze nie ma nic za darmo ale od czasu do czasu mogliby dac cos na otwartym polsacie stac ich na to a napewno jest wiecej ogladajacych na zwyklym niz na cyfrowym kiedys za dobrych czasow TVN pokazywal kilka walk w roku nikt nic nie wprowadzal zadnych ppv boks za darmo wkoncu polsat i tvn stac na to aby pokazywac walki od czasu do czasu chyba by nie zbiednieli od razu ztego co wiem sie smialo utrzymuja z reklam wiem ze wszystkiego nie musza pokazywac ale wazniejsze gale to tak bez zadnych oplat toc to nie ameryka
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 21-01-2010 10:35:22 
Na chwilę obecną transmitowany o 3 w nocy pojedynek Adamka z królem nokautu - Jasonem Estradą, kupiłaby im pewnie wyłacznie garstka zapaleńców. Ja przykładowo nie jestem pewien czy będzie chciało mi sie budzić na ten spektakl za darmo, jeżeli jeszcze miałbym za to płacić to już na 100% obejrzałbym powtórkę na necie.
 Autor komentarza: cinkoski1
Data: 21-01-2010 10:40:13 
Nie dość że płacisz im abonament to jeszcze dodatkowych opłat im się zachciewa!!!Złodziejstwo!
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 10:40:43 
popieram wojtek 1987 tak trzymaj to zwykle zdzierstwo bogaczom stale malo to juz jest pazerstwo na pieniadze kiedys tvn pokazywalo prawie kazda gale i nikt oplat nie bral nikt nie narzekal
 Autor komentarza: cinkoski1
Data: 21-01-2010 10:43:59 
I jeszcze reklam w chuj w przerwach między rundami..za to mielibyśmy jeszcze płacić.ZŁO-DZIEJ-STWO!!!
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 10:45:51 
to tak samo z zwyklym abonamentem gowno na jedynce,dwojce program koniec o 2 w nocy i jeszcze im abonamenty w glowie potem zeby prezenterom po 30-40 tysiecy do kieszeni pchac co taka jedynka niemoglaby sie utrzymac z reklam tez tylko zwykle zdzierstwo
 Autor komentarza: karat
Data: 21-01-2010 10:49:18 
cinkoski1

Nic dodać nic ująć. Kpina, ale coś nie chce mi się wierzyć w wiarygodność tej informacji, bo jest... śmieszna.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 21-01-2010 10:54:08 
Moim zdaniem to sprawa Polsatu. To prywatna telewizja i mają prawo narzucać ceny, jakie chcą. Inna sprawa, że walki np Adamka powinna pokazywać TVP, to jest wręcz ich obowiązek je transmitować.. Dobrze, ze Korzeniowski odszedł, ale i tak narobił tyle szkód, że tylko siąść i płakać.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 10:55:38 
moje zdanie takie wszystkie ciekawe walki powinny byc na zwyklym polsacie i koniec wkoncu kto daje ogladalnosc jak nie ludzie te telewizje by nie istnialy bez ludzi
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 21-01-2010 10:55:50 
karat wiarygodność tej informacji jest prawdziwa, lewiss32 troszkę nie zrozumieliśmy, wejdz na wywiad z Włodarem, dałem ci odpowiedz :))
 Autor komentarza: hugues
Data: 21-01-2010 10:56:05 
Nie ma co sie podniecac, do ppv w polsce jeszcze daleka droga i polsat nie zrobi na pewno takiego posuniecia jesli (oby) dojdzie do walki Adamka o pas HW, zbyt wiele by mogli stracic na reklamach...tak wiec na pewno najwazniejsze walki beda w otwartym polsaciie, a za pudziana to moga nawet tysiaz zloty brac, bo i tak zaden pasjonat prawdziwego boksu tego nie oglada ;)
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 21-01-2010 10:57:44 
A tak sobie niedawno myślałem jak o PPV w stanach czytałem, ile jeszcze taka polsatowska sielanka dla nas kibiców boksu potrwa i kiedy się kapną, że w Polsce też tak można zrobić. Niestety to pewnie kwestia kolejnej walki Adamka, a potem pewnie Pacman, Floyd itp, ale myślę, ze się na tym przejadą bo Pudzian nie zawsze będzie walczył z celebrytami i się "gosposie" już na taką walkę nie nabiorą, a boks nie jest u nas na tyle popularny, żeby kilkaset tysięcy ludzi za walki płaciło, a nie wszystkich fanów stać na opłacanie obok abonamentu kolejnych walk.Co do ligi europejskiej, to myślę, ze tym bardziej im się nie uda bo nie gra żadna polska drużyna.To bez polskiej drużyny by nawet w lidze mistrzów nie wypaliło. Oby nie nadeszły ciężkie czasy.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 11:03:45 
oczywiscie ze sprawa polsatu ale w polsce gdzie jeszcze do tego kryzys nakladac jeszcze jakies oplaty wkoncu to nie nowo powstajaca telewizja tylko prawie 20 letni polsat ktory prosperuje niezle moje zdanie jest takie zwykla pazernosc ile mozna srok za ogon ciagnac
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 21-01-2010 11:05:56 
Żenada...
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 11:07:10 
ironmen swoje powiedzialem i daj se spokoj moje zdanie takie i koniec
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 21-01-2010 11:15:05 
lewiss32 przeczytaj co ci napisałem w wywiadzie Włodara.... bo jak dziecko teraz obrażone się zachowujesz...
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 11:16:08 
nie ma za co
 Autor komentarza: anchel
Data: 21-01-2010 11:16:19 
Wątpię czy prędko Polsat wejdzie w ten deal. Mają na razie trochę ponad 3 mln abonentów z czego zdecydowana większość pewnie jedzie na najniższych abonamentach. Połowa kupiła dekoder dla innych programów niż sportowe, więc warto się zastanowić ile z tych ludzi jest fanami boksu. Rekordy PPV w USA, gdzie liczba dekoderów jest nieporównywalnie większa sięgają ok 1,5 mln wykupionych transmisji. Jeżeli u nas walkę kupi 150 tys. luda to będzie sukcej mz. Odliczając koszty transmisji i sprzętu przy cenie ok 20 zł za sztukę ppv, zarobią na tym ile? No niech będzie milion złotych. Przy tak małej grupie docelowej (w porównaniu z otwartym polsatem) to ile im klientów wejdzie w reklamy? Przecież oni za jedną reklamę w przerwie biorą bańkę - zysk niemal czysty. Pan Solorz umie liczyć - prędzej czy później ppv będzie u nas hulać ale dam się na najbliższym sparingu znokautować, jeśli rzeczywiście wejdą w ppv na 6 lutego. Na razie zbieram na kratę bro i spokojnie czekam na transmisję w otwartym kanale ;]
 Autor komentarza: maddog
Data: 21-01-2010 11:22:45 
Panowie,dlaczego żaden z Was nie zauważył,iż Polsat Sport Extra jest juz w pakiecie Familijnym tak samo jak Polsat Sport?Przecież od 22 sierpnia zeszłego roku wszedł Polsat Futbol,dlatego PSE zepchnęli do pakietu za 37,90zł.Jeśli ktoś teraz chce oglądać Polsat Futbol-musi dokupić pakiet Relax Mix i łącznie będzie płacił 57zł.
Jeśli PPV kosztowałoby jak w Stanach ok. 4-5 dolarów to może część skusiłaby się ale znająć naszą Najjaśniejszą zapier...olą z 30zł. to pies z kulawą nogą nie kupi...
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 21-01-2010 11:25:32 
a mialem brac polsat cyfrowy zeby bez stresu ogladac sobie dobry boksik...a tu co? jeszcze doplacac im za ppv? slabo to widze
 Autor komentarza: anchel
Data: 21-01-2010 11:35:29 
Ja jeszcze raz mówię, że to mrzonki na dzień dzisiejszy. Wystarczy porównać wyniki oglądalności u nas a w Stanach. Polski Idol (najpopularniejszy program rozrywkowy w kraju) oglądało 3 mln osób. Wersję amerykańską ogląda co program 30 mln ludziów ;]. Na działającym blisko 20 lat amerykańskim rynku ppv, rekordowa walka w zeszłym roku (Pacman-Cotto) to 1,25 mln sprzedanych transmisji.
Czyli niech u nas Adamek sprzeda się w 125 tys (10 %) minus raczkujący rynek, minus bieda polaków, minus "tylko dla fanów", minus późna pora transmisji = 20-25 tys sprzedanych ppv to absolutny maks. Nawet jak będzie po 50 zeta to jaki to ma być zarobek dla stacji?
Ludzie - spokojnie wrzućcie na luz ;]
 Autor komentarza: detektyFF
Data: 21-01-2010 11:39:57 
No kurde, już lepiej być nie może...

Nie wiem kto tam odpowiada za biznesowe sprawy, ale chyba jest zawistnym dusigroszem !

Zostają nam powtórki..
 Autor komentarza: Dominic
Data: 21-01-2010 11:43:13 
hAmeryka im się marzy !
No idą za ciosem - że Pudzian się dobrze sprzedał,to myslą że teraz wszyscy za nim i nie tylko za nim polecą jak muchy do gówna !
Polak zawsze kombinator - więc Solorz żeby z gównem nie został !
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 11:52:27 
tylko niech polsat zauwarzy ze na ard,rtl,i ma byc sat1 tez gale czasem te same leca i to za damke
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 11:53:09 
jeszcze zapomnialem o zdf
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 21-01-2010 11:53:34 
Słów mi brakuje żeby opisać nieudolnosć i gnojarstwo srolsatu. Poprostu skandal. Przysięgam, że jak do tego dojdzie, to wyśle list do polsatu w którym zwyklinam ich maksymalnie. Wali mnie to czy podadzą mnie do sądu, moge całe życie za to spędzić w pierdlu, zrobie to bez wachania. Wszystko jestem w stanie znieść, ale takiego ciosu bym nie przeżył. Adamka w telewizji mają prawo bez żadnych utrudnień oglądać wszyscy polscy kibice, koniec, kropka. Niedługo telewizora nie bedzie sie dało włączyć za darmo, skandal i szczyt samolubstwa i egoizmu. Oni są chorzy, niech sie zaczną leczyć w psychiatryku.
 Autor komentarza: Aro87
Data: 21-01-2010 11:58:30 
ja na pewno nie zapłace... na justin.tv będe oglądam przez neta za free :D
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 12:06:30 
taka prewda z tymi reklamami slyszalem ze za kilka sekund potrafia pare tysi kasowac jeszcze im ciagle malo oni spokojnie z reklam by mogli to pokryc a nie , zdzierac jeszcze preziowi stale malo
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-01-2010 12:39:07 
a wlasnie rozwazam kupienie dekodera Polsatu bo mi z kablowki (pierd..ono Vectra - nigdy nie kupujcie) zabrali PS i PSE ale skor oni maja zamiar wprowadzac PPv to jakim ch..jem bede im placil podwojnie
niech sie Soloz na łby z własnym ch.. pozamienia jak ja mu dam zlotowke za ogladanie wiecej reklam niz programu

zreszta kto niby zaplaci za ogladanie walki o 3 nad ranem
 Autor komentarza: mareno
Data: 21-01-2010 12:47:31 
Wg mnie to chybiony pomysl. Polska to nie USA. Jestesmy zbyt biedni by placic dodatkowe kilkanascie zlotych za kilka godzin dodatkowych atrakcji. Moim zdaniem na taki krok skusi sie gora kilka tysiecy widzow, co przy kilku milionach kibicow przy okazji otwartej transmisji juz daje odpowiedz, jaki jest sens polskiego PPV.

Pan Kimta powinien sie obudzic, bo chyba jest w dalekiej podrozy.
 Autor komentarza: tigerr1983
Data: 21-01-2010 12:56:47 
ZREZYGNUJE Z TEGO POLSATU JESLI WEJDZIE COS TAKIEGO ZEBY PLACIC ZA OGLADANIE WALKI!!!!ZŁODZIEJE!!!!DOSCY ZE KRAJ NIE JEST ZA BOGATY I NIE MAMY TAK DOBREGO BOKSU W POLSCE TO JESZCZE WYMYSLAJA ZEBY PLACIC ZA OGLADANIE WALKI!!!DZIADOSTWO!!DZIADOSTWO!!I KAZDY ZREZYGNUJE Z TEGO POLSATU!!!!!!TYLKO DLATEGO MAM CYFROWY POLSAT BO PRZEWAZNIE NA POLSACIE SA WALKI BOKSERSKIE!!ALE JAK WEJDZIE COS TAKIEGO JAK PPV to rezygnuje!!!!i KAZDY NIECH ZREZYGNUJE!!KMITA TOBIE COS W GLOWE SIE STAŁO!!!TRAGEDIA!!!!!!!TRAGEDIA!!!ZLODZIEJE!!!
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 21-01-2010 12:58:27 
na wlasnej dupie sie przejada takie powiedzenie ze chytry dwa razy traci
 Autor komentarza: karpiks13
Data: 21-01-2010 13:05:21 
ZABIĆ TO MAŁO!!!!
 Autor komentarza: Wiechu
Data: 21-01-2010 13:28:43 
"Nie wykluczam, że po raz pierwszy w polskim sporcie zrobimy transmisję "pay per view". Musimy to jeszcze skalkulować, ale jeśli kilkaset tysięcy ludzi zapłaci za obejrzenie walki, wpływy mogą być takie same lub większe niż z oglądanej przez kilka milionów transmisji w kanale otwartym."

Skoro zyski będą podobne to na jaki H** to wprowadzać? Żeby boks oglądało mniej obywateli? Rozumiem , że celem pomysłodawcy jest zabicie raczkującej popularności boksu w polsce?

Innego wytłumaczenia przecież niema.

Polsat to najbardziej chciwa i najmniej profesjonalna tv cyfrowa w polsce. ostatnio dostali Milion zł kary za to,że zmieniali zawartość pakietów w trakcie trwania umowy , gdzie kilenci nie mogli wypowiedzieć tej umowy , chociaż te zmiany były dla nich niekorzystne i sie na nie nie zgadzali.
 Autor komentarza: tonka
Data: 21-01-2010 13:32:51 
Powiem krótko. Mają duży szacunek wśród widzów za tyle dobrego boksu na płatnych kanałach grupy Polsat. Jeśli dodatkowa pazerność okaże się kiedyś faktem i na PS-PSE nie będzie można normalnie obejrzeć boksu, z tą chwilą rezygnuje z Cyfrowego Polsatu. Takich ludzi będzie mnóstwo.
Gdy stracą 2 razy, wówczas odejdą im amerykańskie pomysły.
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 21-01-2010 13:38:05 
Wiechu dokladnie... Raczkujący rynek zostanie zabity... Ale ważne że kasa taka sama...
Pudziana niech se pokazuja w PPV bo to IDOL DLA MAS i to odpowiednio ukształtowani przez media ludzie kupią, ale Adamek czy inni nasi bokserzy nie są ikonami POP KULTURY...
 Autor komentarza: tigerr1983
Data: 21-01-2010 13:38:14 
Jesli wejdzie to dziadostwo!!PPV TO TEZ REZYGNUJE Z CYFROWEGO POLSATU!!!!!ZŁODZIEJE!!!!JESZCZE IM MAŁO!!!!!W POLSCE WLASNIE TRZEBA PROMOWAC BOKS ,POKAZYWAC W TV ZA DARMO ,ZEBY BYLO WIEKSZE ZAINTERESOWANIE!!AAA NIE OPŁATY JAKIES JESZCZE ROBIC!!TO NIE USA DO JASNEJ CHOLERY TYLKO POLSKA!!!!KMITA LECZ SIE NA GŁOWE!!ZREZYGNUJE Z TEGO CYFROWEGO POLSATU JESLI WEJDZIE TO PPV!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 21-01-2010 13:38:55 
Swoją drogą tylko dlatego mam Polsat cyfrowy, a nie inną tv... dla tych 2 kanałów.
 Autor komentarza: dandynio
Data: 21-01-2010 13:40:34 
jeśli w Polsce walkę Adamka o 4 nad ranem w sb na nd wykupi kilkaset tysięcy ludzi, to będzie oznaczało, że boks stał się popularniejszy niż piłka nożna...Prędzej Kononowicz zostanie wybrany szefem Komisji Europejskiej ;) Pragnę przypomnieć, że od 1945 roku do Polski zamiast miliardów dolarów z Planu Marshall'a płynęły setki tysięcy...dzieł Marksa i Engelsa. Polsat musi zejść na ziemię. Pudzian vs. Najman miał wielką oglądalność (tylko Diablo vs. Cunn vol.2 oraz Adamek vs. Bell i słynny występ Gołoty we Wrocku miały większą w bitkach), ale jeśli podziwianie tego pojedynku miałoby odbywać się na zasadzie ppv, to byłaby to...klapa pod względem oglądalności.
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 21-01-2010 13:50:57 
I tak niebawem nie będzie boksu w naszym kraju... Bo wrażliwa społecznie grupa młodzieży zapragnie oglądać EMO BOKS - odmianę boksu polegająca na tym, że zamiast rekawic dostaje się pluszowego różowego misia, a wygra ten który popłacze się 2gi...
Taki kraj... Bezstresowe wychowanie itp...
Oglądalność boksu i tak spadnie. Nadchodzi renesans cyrku gdzie będzie wiecej walk pomiędzy "atletą" Pudzianem z "zawodowcem, samozwańczym bokserem" Najmanem... Podobno już teraz Jakiś poseł PISu szykuje się do walki z jakimś gejem w formule POPIS, a pokazać ma to tęczowa TV...
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-01-2010 14:07:37 

Przestańcie się kompromitować wypowiedziami typu "złodzieje","jeszcze im mało".Polsat to SPÓŁKA,a celem każdej spółki jest maksymalizowanie zysków.Jeśli byłby popyt na PPV w cenie 1000zł za galę,Polsat by to wprowadził!Porażające jest,jak wielu jest jeszcze osób nie znających podstaw ekonomii.

Jeśli chodzi o pomysł Polsatu,to wg.mnie na dzień dzisiejszy ten pomysł jest poroniony z trzech powodów:

Po pierwsze,większość odbiorców Polsatu Sport,ciągnie go z kablówki,więc nawet jakby chcieli,nie mieliby możliwości opłacenia transmisji.

Po drugie,najważniejsze gale odbywają się w Stanach,więc u nas to środek nocy.

Po trzecie,jak widać po komentarzach,nasz naród jest jeszcze tak zacofany,że nie rozumie kapitalizmu i ludzie będą się czuli okradani.Będą protesty,powstanie stowarzyszenie osób pokrzywdzonych,które będzie organizowało manifestacje pod domem Soloża...


 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-01-2010 14:10:34 
Po to wlasnie Polsat robi walki typu Golota vs Adamek zeby pozniej wprowadzac swoje pomysly..to nie Stany i watpie zeby ludzie poszli na cos takiego..
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 21-01-2010 14:14:12 
Chamstwo i lekceważenie kibiców

 Autor komentarza: kamill241
Data: 21-01-2010 14:18:17 
niech sie bujają!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: sid
Data: 21-01-2010 14:21:25 
ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 21-01-2010 14:42:24 
Fajne bede wyniki oglądalności.

1000 osób

 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 21-01-2010 14:42:46 
Widać na zdęciu że Adamek już się cieszy z tej nowiny
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-01-2010 16:01:18 
Kopiowanie tego, co sprawdza się w USA, jest zwyczajnie błędną drogą. W Polsce wszystko powinno być dostosowane do potrzeb i warunków polskich.
 Autor komentarza: tedeunio
Data: 21-01-2010 16:02:58 
mam multimedie i jak wiadomo nie mam polsatow sportowych, zastanawialem sie nad cyfrowym, ale naszczescie wybili mi to z glowy, takie przypuszczenia i wypowiedzi swiadcza ze cos takiego zrobia wiec nie warto przechodzic na cyfrowke
 Autor komentarza: drag
Data: 21-01-2010 17:07:51 
jak ja mam ps i pse w upc za free:) to mam nadziejie ze ppv tez sie pojawi zebym nie musial rezygnowac z kablowki
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 21-01-2010 17:14:27 
Precz ze zlodziejskim kapitalizmem i socjalizmem !!!
 Autor komentarza: fraimbaud
Data: 21-01-2010 17:52:46 
1. Wprowadzic ppv 2. Na głównego anonsera dać p. Lenartowskiego 3. Życze powodzenia włodarzom Polsatu, jeżeli taki numer wytna to pozostaje tylko TV Trwam.
 Autor komentarza: Zeke
Data: 21-01-2010 17:59:52 
dla tych co nie posiadaja dekoderow to dobra wiadomosc. walki bedzie mozna objerzec w ipla
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 21-01-2010 18:06:51 
Poslka to nie3 USA kraj ludzi bogatych,, PPV unas moim zdaniem nieprzejdzie testu,, wpompuja kupe kasy w ten system i obawiam sie ze pujda z torbami,, gdyz niekt niezapłaci kasy za jedno wydazenie sportowe nawet te wązne beda woleli poogladac kanały zagraniczne,, albo walki w necie,, wykupi to garstka pasjonatów z kasa ,,, na zbyciu,, watpie w sukces tego pomysłu a tymbardziej w jego realizacje, jak to wprowadza to bedzie wielka klapa,, Polska to mały kraj biednych ludzi niebedzie sie opłacało to nie HBO w USA gdzie PPV jest zarezerwowane dla nawiekrzych tego globu ,,,,Adamka w tym systemie w stanach niechca ogladac , gdzie ludzie maja kase to co dopiero w polsce , Ten Marian Kmita po realizacji tego pomysłu zostanie zdegradowany przez Solorza bo ostro pojedzie pokieszeni bossowi Solorzowi
 Autor komentarza: Maras
Data: 21-01-2010 18:13:58 
Abonenci powinni oglądać boks w Polsat Sport Extra i Polsat Sport na obecnych zasadach . Natomiast walki polaków również w Polsacie (naziemnym odkodowanym).
PPV owszem ale na zasadzie - kupuję kartę Polsatu współpracującą z każdym tunerem , płacę max 5 zł. i oglądam tą walkę którą chcę .
 Autor komentarza: toman3
Data: 21-01-2010 18:53:51 
Ludzie spójrzcie tylko na źródło tej wiadomości. Przecież to jest Super Express. Sami sobie odpowiedzcie, czy traktowanie tej wiadomości za poważną jest mądre.
A tak nawiasem mówiąc to gdyby faktycznie wprowadzili PPV to na pewno bym nie kupił
 Autor komentarza: Krzychu24
Data: 21-01-2010 19:13:31 
bardziej bym się spodziewał tego że Mike Tyson chce wrócić do boksu i bić się z Adamkiem o pas polsatu niż PPV.
szacun dla Polsatu :D

Toman3
pamiętaj że kupując PPV z Adamkiem nie oglądałbyś reklam na polsacie !
nie przekonuje cię to?
 Autor komentarza: toman3
Data: 21-01-2010 19:35:18 
Krzychu24
Reklamy na Polsacie są faktycznie wkur...., ale wolę oglądać walkę z reklamami za darmo niż płacić
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 21-01-2010 19:48:36 
No to inaczej i z grubej rury...

Dotykamy dużo szerszego tematu jakości oferty cyfrowych TV. Na wielu forach ludzie jak leci jadą po Polsacie jako telewizji o najgorszej ofercie programowej i niestety bardzo odstającej jakością transmisji oraz zaawansowaniem technologicznym. Do N-ki brakuje im hohohoho...
W czasach gdy HD wchodzi z wielkim hukiem Polsat nie ma co zaoferować - to po prostu dno. I broni ich tylko sport, który jest sprytnie blokowany dla dostępu z innych platform. Reszta..., czyli technologie (HD, dekodery), programy informacyjne, kino, kultura to dno...

Osobiście znam mnóstwo ludzi, którzy od nich odchodzą bo ileż można czekać na szeroko pojętą jakość. Ktoś kto ma w domu kino domowe patrzy na Cyfrę i N-kę - za mniejsze pieniądze mamy szeroką ofertę dla rodziny o różnych potrzebach...

To wszystko skończy się tak, że ITI w końcu zabierze się za sport i wykopie Polsat. Dziwię się, że tego jeszcze nie zrobili - przejęcie siatki, boksu, trochę piły oraz ręcznej i Solorz może zwijać biznes.
 Autor komentarza: berio76
Data: 21-01-2010 19:51:33 
nie zmienimy kapitalistycznych tendencji niestety.kwestia czasu i ppv zacznie funkcjonowac czy nam sie to podoba czy nie.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 21-01-2010 20:01:35 
Bzdury nim to w Polsce wprowadzą to wiele wody będzie musiało upłynąć, Polska to nie Ameryka i nie wszystko da się przeszczepić na nasz grunt.
 Autor komentarza: swij
Data: 21-01-2010 20:05:46 
Nie wiem dlaczego ale dla mnie Polsat zawsze kojarzył się z nierobem siedzącym na kanapie, ja wszystko mam w necie za fri i olewam Polsaty!!!
 Autor komentarza: Krzychu24
Data: 21-01-2010 20:24:15 
Toman3
Fenomen Polsatu polega na tym że włączasz Polsat, spokojnie sobie oglądasz reklamy a tu nagle sru! Film puścili :D
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-01-2010 20:45:52 


swij,

Ale kosztem jakości.Nie wszyscy są takimi minimalistami.

 Autor komentarza: kali
Data: 21-01-2010 21:08:59 
spokojnie jak wprowadza ppv to zrobi sie ze 2 akcje typu "stadion bez kibicow"i zaprzestana na zdzieraniu kasy z kibiców Boksu:)
 Autor komentarza: swij
Data: 21-01-2010 21:19:59 

To prawda w necie jakośc jest taka sobie, ale jak mam płacić 50 dych za Polsata w którym nie ma Kliczków,nie będzie mundialu,to wolę za tą kase sieć, a zamożni niech sobie instalują co chcą ich stać.

Niedaleko mnie jest blokowisko, 90 procentowe bezrobocie, odcinają energię, w sklepie wszyscy na zeszyt biorą,drewno na opał wózkiem wożą! bieda,alkocholizm! a CYFROWY POLSAT wisi prawie u każdego!? Jakość telewizji kosztem chleba!
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-01-2010 21:35:53 


swij,

Gdzie Ty mieszkasz,na Syberii??


 Autor komentarza: berio76
Data: 21-01-2010 21:37:13 
albo na goclawiu
 Autor komentarza: kali
Data: 21-01-2010 21:50:37 
albo na golęcinie:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-01-2010 22:08:15 
spokojnie nie bedzie zadnego PPV Kalifek zagrozi Solorzowi obrazliwym listem i to powinno wystarczyc:)
 Autor komentarza: swij
Data: 21-01-2010 22:10:05 

mieszkam tam gdie większość z was by dostała szoku po przyjeżdzie! piękne warmińskie krajobrazy,przeplatane popegeerowską biedą!taki jest obraz Polski poza wielkim miastem!

 Autor komentarza: Melock
Data: 21-01-2010 22:37:02 
swij - jak telewizja kosztem chleba, skoro mówisz że alkoholizm wokoło. Bida, wszystko na kreskę ale na chlanie jest? To i na chleb powinno być :)

Telewizja to biznes. Ludzie u nas jeszcze tego nie rozumieją bo są nauczeni aby im DAĆ. A transmisje nie robi się w czynie społecznym tylko dla pieniędzy. To nie jest żadne złodziejstwo czy ździeranie kasy. Ździerać kasę to może urząd, tu was nikt do zapłaty nie zmusza. Jeżeli ktoś nie chce za transmisje płacić - proszę bardzo. Czy pomysł dobry czy nie, o tym zadecyduje rynek. Jeśli przejdzie, jeśli będzie sie Polsatowi opłacać, to znaczy że rynek u nas jest chłonny na takie rzeczy. Czysty biznes.
 Autor komentarza: am26
Data: 21-01-2010 23:37:16 
Melock, widzę pierwszy rozsądny post. Ludzie w Polsce są nauczeni że za frajera im się wszystko należy. Niestety to jest kapitalizm, czasy w których musisz ciężko zasuwać by móc korzystać ze wszystkich dobrodziejstw. A telewizja jest produktem za który każdy musi zapłacić. Kogo będzie stać by zobaczyć SHOW Adamka ten kupi walkę i zobaczy "kawał dobrego boksu":), ten którego nie stać na to, będzie oglądał u sąsiadki w powtórce. taka jest rzeczywistość.pozdr
 Autor komentarza: Rebel
Data: 21-01-2010 23:38:09 
sranie w banie
w życiu w to nie przejdzie
polsat zawsze wali ścieme do samego końca ze zakoduje mistrzostwa w pilke,siate itd zeby ludzie sie srali i kupowali dekodery
a i tak pozniej puszcza na otwartym, bo oglądalność jest wtedy rekordowa i mogą trzepac gigantyczną kasę na reklamach

na takich ppv to gówno zarobią, kto to na 3.00 rano bedzie wykupował?

można sie wyluzować, rzekłem
 Autor komentarza: swij
Data: 21-01-2010 23:43:34 

Jakość telewizji kosztem uboższego życia. może tak to powinno zabrzmieć.Dzieci głodne chodzą a Polsat musi być no bo jak to tak, wszyscy mają a ja nie!?

 Autor komentarza: Laik
Data: 22-01-2010 00:52:57 


am26,

Czytaj uważniej.Post Melock'a nie jest pierwszym rozsądnym postem

 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-01-2010 07:48:45 
nie przejmujcie sie tak bo Soloz wie doskonale ze zadne PPV w tym kraju nie da takie zysku jak ogladalnosc wielomilionowa i potezne zyski z reklamy a ile PPV moze sprzedac? na reklamie lepiej zarobi
 Autor komentarza: Deter
Data: 22-01-2010 12:02:21 
Melock
W pełni się z Tobą zgadzam. Powód takiego myślenia jest prosty - wychowywanie socjalistyczne, lub przez rodziców wychowanych socjalistycznie.
Ja jednak widzę inny problem - mamy inne warnunki w Polsce niż w USA, dlatego bezpośrednie kopiowanie pomysłu może okazać się porażką.

Czy to dobry pomysł? To zależy czy Polsat zarobi.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 22-01-2010 14:04:59 
Melock, am26, Deter... wyrywacie z kontekstu kawałek rzeczywistości. PPV nie tylko wymaga zamożnego społeczeństwa lecz również siły oferty sprzedawcy. Problem leży w tym, że Polsat ma najgorszą ofertę z cyfrowych platform. To najbardziej zacofana technologicznie, organizacyjnie i programowo platforma, która ucieka się do blokowania dostępu do swego jedynego mocnego punktu - sportu.

A teraz pomysł PPV... "Co jeszcze możemy dla Państwa zrobić by zniechęcić do korzystania z naszej oferty?"

hehehe
 Autor komentarza: Rebel
Data: 22-01-2010 14:24:17 
Ja tylko moge od siebie dodać , że miałem kiedyś cyfrowy polsat i jakościowo do cyfry sie nie umywa, dzwiek i obraz jest 2 x lepszy na cyfrze i ponoc hd na polsacie to jakies jaja

a tak wogole to oni słyną ze skubania
jak rezygnowalem z polsatu ( ze wzgledu na wyjazd na rok zagranice)
to odelalem im dekoder , ale bez kabla euro i pilota to mi naliczyli oplate za nie - uwaha za pilota chyba z 80zł a za kabel gówniany euro chyba z 65zł ( chyba złoty:)
i jeszcze mi doliczyli jedną oplate za miesiac

tyle w tamacie
wole cyferke
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.