'CYGAN' PRYZNAŁ SIĘ DO WINY

O kierowanie grupą przestępczą został oskarżony znany rzeszowski bokser Dawid K., ps. "Cygan". Bokser przyznał się do winy i dobrowolnie poddał się karze. Jeżeli sąd się zgodzi, to bokser będzie miał wymierzoną karę czterech lat więzienia w zawieszeniu na siedem lat, oraz zapłaci 36 tysięcy złotych grzywny.

Prokuratura twierdzi, że "Cygan" kierował grupą, która zarabiała na pracy prostytutek w trzech agencjach towarzyskich - Venus i Velvet w Rzeszowie oraz Przystanek Alaska w Lutoryżu. Jak wynika z ustaleń prokuratury, grupa działała od maja 2003 do lutego 2007 r. Dawid K. przed sądem odpowie również za wprowadzenie do obrotu 700 g amfetaminy i 100 tabletek, które zawierały amfetaminę. Narkotyki były rozprowadzane w Rzeszowie i Starachowicach.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Arti
Data: 04-01-2010 18:16:27 
Przystanek Alaska haha :]
 Autor komentarza: czerwony
Data: 04-01-2010 18:17:52 
Ale jaja! Kierowanie grupą przestępczą i...koleś dostaje zawiasy...?!

:):):)

BANDYCI POWINNI LĄDOWAĆ ZA KRATKAMI...upsss...sorki,chyba się zagalopowałem...przecież to Polska.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 04-01-2010 18:18:53 
Przystanek, nie powiem milutka nazwa :)

A tak na serio uważam że jeżeli wychodzi taka sprawa, powinno dożywotnio zabraniać boksowania na oficjalnych imprezach, przez takich później się mówi że w boksie to sami zbóje, bandyci i gangsterzy..
 Autor komentarza: bylymiszcz
Data: 04-01-2010 18:19:01 
Oby poszedl do wiezienia . Tam jego miejsce . PZB powinien mu odebrac licencje , ale o tym mozna pomazyc. Jeden wielki syf.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 04-01-2010 18:24:29 
A Szpila kibluje jak za małolata gęby innym dresom obijał...

polska rzeczywistość...
 Autor komentarza: maksymilian
Data: 04-01-2010 18:26:02 
ja jestem z rzeszowa i od dawna krążyły pogłoski, że kostecki czerpie kasę z różnych burdeli w rzeszowie i okolicach a nawet, że jego ekipa wynajmuje mieszkania specjalnie tylko pod burdele.. a cygan już dawno by siedział jakby nie prezydent rzeszowa tadeusz ferenc, który mu chroni tyłek..
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 18:28:54 
GoldenBoy Szpilka teraz powinien się zastanowić nad sensem życia, bo jak wyjdzie i dalej będzie nosił te koszulki JP to we mnie i wielu Polaków kibica nie będzie miał. Też kiedyś podobne nastawienie miałem ale takie coś trzeba zmieniać. Każdy z nas w Policji ma rodzine, kolegę, przyjaciela itp i to człowiek taki sam jak my wszyscy.

Co do "Cygana" to tak jak już napisałem, kara musi być lecz wątpie by była sprawiedliwa co do czynu. Ogółem lubie go mimo to. Teraz to wszystko nadmuchany balon, przeciez o tym wiadomo juz było wcześniej..... Myślę, że Cygan załuje tego wszystkiego.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 04-01-2010 18:30:40 
Szkoda gadać, bo nic nie poradzimy a tylko się po wkurzać można nie potrzebnie. Sportowiec czy zwykły bandyta pasowało by zadać sobie pytanie...

prostytutki, prochy, na przestrzeni 4 lat to raczej nie jest jednorazowa wpadka.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 04-01-2010 18:30:47 
"Ale jaja! Kierowanie grupą przestępczą i...koleś dostaje zawiasy...?!"

W normalnych warunkach byloby to niemozliwe, musialby posiedziec X lat, ale ponoc prokuratura ma bardzo marne dowody i zadowoli sie zawiasami zamiast kompromitacja w razie uniewinnienia Dawida, Kostecki z kolei ma byc niewinny ale przyznal sie, aby dowodzac swojej niewinnosci nie spedzic najlepszych sportowo lat w wiezieniu, aby nie stracic kariery. Bylby wowczas niewinny wobec prawa ale sportowo (a wiec finansowo) przegrany.

Czy taki obrot spraw jest mozliwy? Tak.
Czy tak bylo? Nie wiem, ale tak smieszna kara zdaje sie na to wskazywac...


ps swoja droga komu jak komu ale akurat bokserowi taki punkt w CV raczej nie zaszkodzi;)
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 04-01-2010 18:33:22 
Ironmen, mam takie samo zdanie o Szpilce, ta ideologia JP jest dla mnie chora, a to że on się z tym twardo utożsamia świadczy tylko o jego poziomie. Ale nawiązałem do niego w kontekście, hooligan dostał wyrok a gangster nie...

Myślę że jak były prochy i prostytutki to za chwile dojdą haracze i pobicia...
 Autor komentarza: glaude
Data: 04-01-2010 18:34:38 
To nie jest wyrok prawomocny, więc póki co PZB nie musi reagować.

Jednak w końcu jakiś wyrok sąd ogłosi- a wtedy zobaczymy co sie stanie.

Jeśli to prawda, co piszą gazety- Cygan stracił u mnie wszystko. Syn mojego kolegi zginął naćpany (wpadł pod samochód). Ludzi handlujących prochami i "żywym towarem" ( w tym i narządami), mam za najgorszą kastę społeczną.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 04-01-2010 18:45:55 
'dawid k.' te skroty mnie od zawsze rozbawialy..
 Autor komentarza: czerwony
Data: 04-01-2010 18:51:07 
Gwahlur, powinieneś występować w kabarecie!!! :):):) Właśnie z takimi tekstami. Polacy lubią się pośmiać.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 18:52:37 
Gwahlur w środowisku bokserskim młodych pięściarzy w wieku Dawida wszyscy wiedzieli co z Dawidem się dzieję i nawet Dawid woził bokserów z innych miast w różne miejsca.... więc w moich oczach on to zrobił. Lecz dużo ludzi popełnia błedy a ja widzę u Dawida wielką poprawę a to jest najważniejsze, żeby wyciągać wnioski i zmieniać się na lepsze. Każdy z nas ma coś za uszami, jeden mniej drugi więcej.....
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2010 18:56:26 
Poprostu nie ma słów. mój kumpel student dwa lata w zawiasach dostał za jaranie blanta (nie miał przy sobie nić i pierwszy raz go złapali, palił se grzecznie na ławeczce w parku) do tego 48, zaglądanie do dupy, rewizaja w mieszkaniu, nadzór policyjny na dwa lata)grzywna.
A tu 700g amfy,100 piguł, trzy burdele ,kierowanie i udział w grupie przetępczej przez pięć lat i ....wyrok w praktyce ten sam. w fajnym państwie żyjemy.W to że nie dało zgromadzić się dowodów na prymitywnych bandytów nie wierzę!
PS. a ten hotel "przystanek Alaska" nie powinien nazywać się przypadkiem "Przystanek Laska?"
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 04-01-2010 18:57:35 
"Gwahlur, powinieneś występować w kabarecie!!! :):):) Właśnie z takimi tekstami. Polacy lubią się pośmiać"

To skad tak smieszna kara gluptasie? Ponoc ekstremalny BANDYTA a prokuratura potulnie godzi na absolutnie śmieszna kare.

"Gwahlur w środowisku bokserskim młodych pięściarzy w wieku Dawida wszyscy wiedzieli co z Dawidem się dzieję i nawet Dawid woził bokserów z innych miast w różne miejsca...."

No ale mow dokladnie o co chodzi. To ze wozil znajomych do burdelu to nie znaczy ze byl szefem zorganizowanej grupy przestepczej:) Jeden ze znanych mi uzytkownikow wpadl kiedys w takim przybytku na 1/4 reprezentacji polski w pilce noznej.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:01:15 
Gwahlur nie mówię, że był szefem itp ale coś go tam wiązało z tym wszystkim i nie mów mi, że Yale jako prawnik zgodziłby się na poddanie się karze jego piesciarza jak byłby nie winny.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2010 19:01:53 
Ironmen-"Każdy z nas ma coś za uszami, jeden mniej drugi więcej....."- Taaak jeden wlazł z brudnymi buciorami na czysty korytarz inny katuje ludzi,handluje dziwkami, sprzedaje prochy wszystko jeden Ch.j.
Co z tego że się poprawił to nie zmienia faktu że powinienodpowiedzieć za swą przeszłość. Gdyby łatwiej i bezpieczniej nie zarabiało się na boksie to myślisz że teraz by cegły na budowie nosił?
 Autor komentarza: meh
Data: 04-01-2010 19:05:03 
Ironmen, nie wiem jak Ty,ale ja uszy myję;) oczywiście głupi żart, ale fakt jest faktem. Zgadzma się z Tobą, bo też słyszałem o Dawidzie duzo, nawet powiem, ze gdyby wyciągneli całą prawde to by z niego był i może bokser, ale w federacji tylko więziennej....
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:06:00 
StonkaKartoflana
To jest mój cytat z posta wyżej niż ten który przytoczyłeś

Co do "Cygana" to tak jak już napisałem, kara musi być lecz wątpie by była sprawiedliwa co do czynu. Ogółem lubie go mimo to. Teraz to wszystko nadmuchany balon, przeciez o tym wiadomo juz było wcześniej..... Myślę, że Cygan załuje tego wszystkiego.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:06:43 
meh nie no żart fajny :))
 Autor komentarza: meh
Data: 04-01-2010 19:08:18 
heheh, a wie ktoś moze co się ze Szpilką dzieje??
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 04-01-2010 19:13:55 
"nie mów mi, że Yale jako prawnik zgodziłby się na poddanie się karze jego piesciarza jak byłby nie winny"

Jesli to prawda to Andrzej Wasilewski mial 2 opcje:

1) Dowodzic niewinnosci Kosteckiego, byc moze przez lata, i stracic w ten sposob cennego zawodnika

2) Doradzic Kosteckiemu przyznanie sie do winy i odzyskac cennego zawodnika.

Taki pomysl predzej przyszedl by do glowy wlasnie prawnikowi, ktory zna ten system, niz zwyklemu czlowiekowi jak Kostecki wierzacemu w rownosc i sprawiedliwosc. Prokuratura nigdy w zyciu nie zgodzilaby sie na zawiasy dla Don Corleone (patrzac na zarzuty) gdyby byla przekonana o jego winie, o tym ze moze ja udowodnic. Obie wiec strony poszly na wielki kompromis.
 Autor komentarza: maksymilian
Data: 04-01-2010 19:14:46 
jestem pewny, że jakby nie prezydent rzeszowa ferenc, promotor wasilewski(prawnik) i parę wpływowych osób to kostecki już dawno by siedział parę lat temu. cygan ma po prostu dobre znajomości..
słyszałem nawet, że ekipa cygana "pomogła" jakiemuś dziadkowi na osiedlu zejść z tego świata by zająć jego mieszkanie pod burdel..
niektórzy mówią, że była to nieraz stosowana taktyka zajmowania mieszkań pod agencje towarzyskie
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:19:49 
Gwahlur a skąd ty masz info, że dowody są słabę??
Skąd ta pewność, że Cygan nie ma z tym wspólnego??
Ostatnio pewna osoba o nicku klef czy jakoś tak broniła w zaparcie Babilona a teraz jakoś mam wrażenie że ty na siłe próbujesz bronić Cygana.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 04-01-2010 19:23:44 
"Gwahlur a skąd ty masz info, że dowody są słabę??
Skąd ta pewność, że Cygan nie ma z tym wspólnego??"

Przeciez nie mam pewnosci... mowie ze jest uzasadniona watpliwosc. Nie ma najmniejszych szans aby prokuratura sie zgodzila na absolutnie niedopuszczalne zawiasy przy takich zarzutach, gdyby byla przekonana o jego winie, o tym ze moze ja udowodnic.
 Autor komentarza: picer23tm
Data: 04-01-2010 19:28:13 
"...karę czterech lat więzienia w zawieszeniu na siedem lat, oraz zapłaci 36 tysięcy złotych grzywny..."

Jeśli kara jest w zawieszeniu to grzywna na pewno będzie i powinna być dużo wyższa!!! Od 2007 roku Cygan mógł się troche zmienić i podporządkować swoje życie pod boks, o czym sam zresztą mówił wielokrotnie więc nie przekreślał bym go tak szybko. Osiągnie w końcu jakiś sukces i każdy zapomni co było kiedyś, a na całej aferze jeszcze zyska medialny rozgłos
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:28:14 
Gwahlur powiem ci jak wyglada sytuacja w sądzie. Mój znajomy miał w jednym roku 3 zawiasy i powinien dawno już siedzieć.....ale rodzice bogaci wynajeli dobrego prawnika i troszkę się wykosztowali, jeżeli wiesz o czy mówię. Więc nie pisz mi, że jak by dowody takie a nie inne....to jest Polska tu rządzi kasa i układy i taka jest prawda.
 Autor komentarza: iron
Data: 04-01-2010 19:29:44 
Kierowanie grupą przestępczą. Ciekawe jak te prostytutki szkodziły ludziom :)
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 04-01-2010 19:31:51 
Panowie i Panie dajcie spokój nie uchodzi tak publicznie :) jeszcze mu wznowią śledztwo i dopiero się zacznie, jeszcze się z Artkiem spotkają...ja tam nikomu nie życzę źle, chłopak się zmienił i tyle. A kto z nas jest bez grzechu ?! Widać ze już się na boksie skupił na poważnie, niech więc wygrywa i tyle. Zresztą popatrzcie za granicą w USA, bokserzy to nie baranki, inaczej by na ring nie wyszli, jak to mówią ryzyko wkalkulowane....Pzdr
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:32:02 
I jeszcze jedno taki duży i głosny rozgłos nie jest teraz Panu Wasilewskiemu na rękę bo teraz o ugodzie może dowiedzieć się ktoś z wyższej półki (Prokuratura, Sąd) i będą chcieli zrobić pokazówkę, że w Polsce rządzi prawo. W Stanach Mike Tysona wpakowali.... więc w Polsce może paść na Kosteckiego
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 04-01-2010 19:32:19 
Po prostu PKP, czyli pięknie k... pięknie
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 04-01-2010 19:36:12 
A co do Szpili popieram Was, tez uważam że to ostra pomyłka z wymierzeniem mu tej odsiadki...tym bardziej że zmądrzał więc co to ma być za resocjalizacja ??? No jest nadzieja że może promotorzy mu tą bransoletkę zafundują bo się chłopak marnuje i tyle, chociaż z tego co słychać to zanim to na dobre wprowadzą to już Artek wyjdzie na połowę kary za DS.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:39:20 
juniorek2001 kto zmądrzał Szpilka?? dla mnie niech posiedzi troszkę i przestanie pajacować z napisami JP. Ja kocham boks, jest to mój wywioł ale nawołujmy młodyh żeby ten sport kojarzył się z czymś czystym a nie z niechęcią do Policji, Dilerami narkotyków, Ustawkami itp On jest medialny i musi zdać sobie z tego sprawę, że nie które rzeczy trzeba zmienić. Ja wierze że uda mu się za pomocą Promotorów i otoczenia takimi ludzmi w BKP jak Paweł Kołodziej czy Krzysiek Bienias którzy mogą słuzyc mu przykładem
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:39:42 
zywioł miało byc
 Autor komentarza: loleq
Data: 04-01-2010 19:43:48 
99% z was gowno wie czy kierowal grupa czy nie tylko po czytaliscie gazety i juz wierzycie we wszystko a dobrze wiecie jak pismaki sobie wszystko koloryzuja i z igly robia widly. Zrobili z niego jak by byl jakims mega gangsterem i trzas calym podkarpaciem i nie tylko. I jak nie wiecie jak jest tylko wierzycie to co pisza gazety to nie wypowiadajcie sie na ten temat bo az szkoda czytac wasze nie ktore glupie komentarze tyle z mojej strony. Nie wdaje sie juz w dyskusje bo nie ma sensu. Je.... Pismakow !!! Dawid co cie nie zabije to cei wzmocni !!
 Autor komentarza: loleq
Data: 04-01-2010 19:45:30 
i to wszystko juz pisali w gazetach zaraz po zatrzymaniu go i teraz tylko pwotarzaja zeby bylo glosno jeb...... pisamkow !!!! . pozdRRo
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 19:48:37 
loleq ale ja mam też swoje informację od bokserów i to nie zawodowych ale z amatorki i to nie że dziś mi to mówili tylko dobre 2-3 lata temu jak wybuchła ta afera więc daj se siana i włącz dobranocke jak kllef wczoraj zwalasz teraz wszystko na sąd na dzienikarzy...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 04-01-2010 20:21:33 
Gwahlur - normalnie mnie rozwaliłeś. Bronisz Cygana, który się przyznał. Bez jaj. Jest winny i tyle i trzeba to przyznać, a nie ściemniać. Co do Wasyla to nie jest tak jak piszesz, bo w polskim prawie jest domniemanie niewinności więc Wasilewski nie musiał udowadniać niewinności tylko czekać, aż prokuratura udowodni Kosteckiemu winę. Zrobiła to i tyle. Cygan się przyznał, bo nie miał innego wyjścia. Poleciała na pewno niezła kasa i wykonano kilka telefonów z "góry" żeby jeszcze sprawę pchnąć.

Ja tylko mam nadzieję, że sąd nie pójdzie na taki wał i normalnie mu dowali wyrok jaki jest adekwatny. Z jakiej racji ktoś ma być traktowany jak równiejszy. Jak ktoś juz wcześniej napisał za takie coś to zwykły zjadacz chleba dostaje sanie, a później wpada na parę wiosen i się resocjalizuje...
 Autor komentarza: maddog
Data: 04-01-2010 20:27:52 
Panowie,możecie mi wierzyć,że skończyły sie juz czasy brania łapówek przes sędziów,prokuratorów itd.To sie skończyło kilka lat temu.
W tej chwili może na jakimś zadupiu jeszcze istnieja chore układy ale nie w wiekszych miastach jak Rzeszów.Ratunkiem może być właśnie poręczenie znanej,szanowanej ogólnie osoby(np.prezydenta miasta albo proboszcza jak ma duzo do powiedzenia,a zazwyczaj ma)ale nie ma juz takich rzeczy jak tu piszecie bo od kilku lat jest wprowadzona rotacja prokuratorów i sędziów aby zapobiec zawiązywaniu się układów.Jeden boi sie drugiego,łapówki juz sie skończyły...
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 04-01-2010 20:36:01 
"Gwahlur - normalnie mnie rozwaliłeś. Bronisz Cygana, który się przyznał."

Wlasnie sek w tym ze sie nie przyznal.

"Co do Wasyla to nie jest tak jak piszesz, bo w polskim prawie jest domniemanie niewinności więc Wasilewski nie musiał udowadniać niewinności tylko czekać, aż prokuratura udowodni Kosteckiemu winę. Zrobiła to i tyle"

Nie zrobila tego poniewaz nie zostal skazany. On sam wystapil. Po drugie Kostecki jest niewinny dopoki nie udowodni mu sie winy, ale przeciez oskarzonych (a wiec niewinnych!) sie aresztuje i oni w tych aresztach potrafia siedziec calymi latami...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 04-01-2010 20:58:26 
Dobrowolne poddanie się karze jest równoważne z przyznaniem się do przynajmniej jednego zarzutu.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 04-01-2010 21:18:23 
Gwahlur, dziecino, masz tutaj warunki "dobrowolnego poddania się karze" i nie rób z siebie idioty:

Wniosek o DPK składa oskarżony bądź w jego imieniu obrońca ustanowiony w sprawie. Wniosek musi zostać złożony przed zakończeniem składania wyjaśnień przez oskarżonego. W przypadku gdy w sprawie jest kilku oskarżonych wniosek należy złożyć przed zakończeniem przesłuchania pierwszego z nich.

Wniosek o dobrowolne poddanie się karze zostanie uwzględniony w przypadku gdy zostaną łącznie spełnione następujące warunki:

* - czyn zarzucany oskarżonemu stanowi występek tj. czyn zabroniony, zagrożony grzywną powyżej 30 stawek dziennych, karą ograniczenia wolności albo karą pozbawienia wolności przekraczającą miesiąc;
* - okoliczności popełnienia przestępstwa nie budzą wątpliwości (oskarżony przyznał się do popełnienia czynu i do winy, co znajduje potwierdzenie w materiale dowodowym);
* - prokurator nie sprzeciwi się wnioskowi;
* - pokrzywdzony, należycie poinformowany o terminie rozprawy i pouczony o możliwości złożenia przez oskarżonego oświadczenia o DPK, nie zgłosi sprzeciwu;
* - cele postępowania karnego zostaną osiągnięte w całości mimo nieprzeprowadzenia rozprawy.

W przypadku nieuwzględnienia wniosku, sąd prowadzi rozprawę na ogólnych zasadach.
 Autor komentarza: robrado
Data: 04-01-2010 21:29:33 
Za takie przestępstwa nigdy nie powinien już ujrzeć światła słonecznego.
 Autor komentarza: loleq
Data: 04-01-2010 21:38:50 
ironman uwierz mi ze wiecej wiem na ten temat niz ty z mojej strony tyle :) !
 Autor komentarza: Rebel
Data: 04-01-2010 21:50:11 
weźcie się nie kompromitujcie, jak ktoś się poddaje dobrowolnie karze to w świetle prawa przyznaje się do winy,
tak to by każdy chciał" nie przyznaje się, ale coż dajcie mi najniższy wymiar kary i bez rozpraw sądowych"
 Autor komentarza: mik36
Data: 04-01-2010 22:24:11 
Rebel - dla mnie to też szopka ,jest niewinny ale się poddał każe, czad
 Autor komentarza: czerwony
Data: 04-01-2010 22:46:26 
Hallooo, Gwahlur, wyłaź spod kołderki, napisz coś "mądrego", coś "co trzyma się kupy", halllooo...
 Autor komentarza: sid
Data: 04-01-2010 22:56:59 
ZABRAC LICENCJE I DO PUDŁA CO TU DUZO GADAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 04-01-2010 23:01:35 
4 lata w zawieszeniu na 7 lat ?
nosz kur#a, smiech taka kara za sutenerstwo, handel dragami, kierowanie grupa przestepcza ???
Gdzie jest sprawiedliwosc ? Widac, ze sa rowni rowniejsi.
Lubie Cygana, ale za to powinien siedziec...
Moj kumpel za wy#ebanie szyby w samochodzie 2 lata w zawiasach...
Zal...
 Autor komentarza: DiP
Data: 04-01-2010 23:31:37 
..niedlugo wasyl sam bedzie musial wychodzic do ringu.. chyba ze zmieni nazwe na prison knockout promotion
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2010 23:49:27 
loleq- jak wierz więcej niż inni to powinieneś wybrać się do sądu - Twoje zeznania napewno oczyszczą z zarzutów Cygana.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 04-01-2010 23:52:26 
czerwony tu jest więcej osób takich które uciekają jak przedstawisz argumenty.... ;)) Zawsze między soba możemy podyskutować..Lecz już nie dziś ja mykam spać ;)) trzymać się Panowie
 Autor komentarza: wariattt1
Data: 05-01-2010 00:05:21 
Co jak co ale fantazji wam wszystkim nie brakuje.Politycy jebią wały na grube miliony o nich nie piszecie.Trzy czwarte naszego społeczeństwa napier.........la lewiznę i jest spoko.Ilu z was kupuje piraty albo kopiuje filmy i muzykę? ale to spoko.Ilu z was kupuje walone rzeczy bo taniej?ale to tez spoko.Ilu z was jak ma okazję zarobić lekki pieniądz powie NIE! bo chcę być uczciwy?To też w oczy nie kole.Pier......cie tu o moralności a żaden z was nie zna sprawy (tylko z gazet).A jak by do któregoś z was wjechali znależli cokolwiek np "piraty" krzyczeli byś cie zamknijcie mnie bo przewiniłem?????Nie maci pojęcia co z tego zrobił a czego nie a wjebali byście go na puchę prosto z sali treningowej.Ludzie ochłońcie trochę.Posadził bym każdego z was na próbę ciekawe czy potem tak lekko wsadzali byście ludzi za kraty.
 Autor komentarza: keane
Data: 05-01-2010 08:01:49 
No cóż - alfons i dealer - nic dodać nic ująć :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 05-01-2010 09:44:41 
wariattt1-"Politycy jebią wały na grube miliony o nich nie piszecie".- to jest portal BOKSER.ORG a nie POLITYCY.ORG więc piszemy o bokserach i sprawach z nimi związanymi.
"Trzy czwarte naszego społeczeństwa napier.........la lewiznę i jest spoko" - w sumie racja u mnie w bloku co drugi handluje prochami w hurtowych ilościach a prawie każda emerytka dorabia jako burdel mama. młodzież w weekend głownie napierdala ludzi do nieprzytomności - w sumie to te drobne grzeszki a właściwie norma społeczna....no ale kupowanie piratów to już nie wykroczenie czy przestępstwo to wręcz zbrodnia za to powinna być kula w łeb bez sądu.
 Autor komentarza: keane
Data: 05-01-2010 18:13:36 
Stonka... - w 100% z Tobą !
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.