ESTRADA: POKONAM ADAMKA

- Wszystko jedno, czy zakończy się to nokautem czy nie, to ja wygram. Jeśli zobaczę, że jest zamroczony, spróbuję go znokautować. To twardy weteran i nie zamierzam dać mu szansy powrotu do gry.  Jak tylko zauważę, że jest "zraniony", skończę go - zapowiedział w wywiadzie dla 8 Count Radio Amerykanin Jason Estrada (16-2, 4 KO), który 6 lutego na gali boksu w Newark zmierzy się z  Tomaszem Adamkiem (39-1, 27 KO).

- Adamek ma szybkie ręce, ale nie tak szybkie jak sobie wyobraża. Zapewne, planując  strategię na walkę, myśli, że będzie dużo szybszy ode mnie, że takiej szybkości jeszcze w ringu nie widziałem. Nonsens. On inkasuje dużo ciosów, okropnie dużo. Widziałem go już "naruszonego", a to nie były uderzenia z wagi ciężkiej - dodał Amerykanin. - Mocną stroną Adamka jest ringowa agresja i pressing. Zobaczymy, jak to się sprawdzi w wadze ciężkiej, zwłaszcza przeciw komuś takiemu jak ja, kto wyprowadza więcej ciosów niż przeciętny ciężki. Poza tym, ja również lubię boksować do przodu.

Zapytany o to, jak odbiera fakt, że obóz Polaka już planuje kwietniową potyczkę z Chrisem Arreolą (28-1, 25 KO), Estrada odpowiedział:

- Być może mnie lekceważą, ale to jest ich błąd. Jeśli faktycznie tak to wygląda, to Adamek nie dostanie walki z Arreolą. Po naszej walce nie będzie wiedział, czy pozostać w wadze ciężkiej. Czeka go coś zupełnie innego niż prawdopodobnie się spodziewa.

Amerykanin z respektem wyrażał się o dotychczasowych sukcesach  sportowych "Górala", lecz podkreślił, że nie potwierdził on jeszcze swojej  klasy w "królewskiej" dywiziji.

- Szanuję jego osiągnięcia w wadze półciężkiej i junior ciężkiej, ale kategoria ciężka to inna bajka. On nie jest takim dobrym defensorem jak na przykład Chris Byrd. Waga ciężka to bardzo poważna sprawa - powiedział Estrada.

"Big Six" zdradził jednak, że nie zamierza za bardzo skupiać się  na swojej przewadze fizycznej nad Adamkiem i 6 lutego chce być po prostu lepszym pięściarzem.

- Adamek jest bardzo doświadczony i mógłby mnie rozgryźć podczas walki - tłumaczył Estrada. -  Nie pozwolę mu na to. Będę walczył zupełne różnie w każdej rundzie: boksował technicznie, mocno bił, schodził z linii ciosu, spróbuję wykorzystać wszystkie swoje umiejętności.

ROGER BLOODWORTH: ADAMEK MOŻE ZOSTAĆ MISTRZEM ŚWIATA WAGI CIĘŻKIEJ >>

Lutowa konfrontacja z Jasonem Estradą będzie drugim występem Adamka w kategorii ciężkiej. W swoim debiucie w gronie najsilniejszych bokserów globu "Góral" pokonał przez techniczny nokaut w 5. rundzie Andrzeja Gołotę.

Jako zawodowiec Estrada stoczył 18 pojedynków, z których 16 wygrał, w tym 4 przez nokaut. Mający w dorobku mistrzowskie pasy w limicie 79 i 91 kg Adamek w 40 profesjonalnych walkach zanotował 39 zwycięstw, 27 przed czasem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: CocaCola
Data: 30-12-2009 03:06:42 
Widze ze Estrada od swoich pierwszych wywiadow na teamat walki z Adamkiem troche sie ostudzil i dobrze,jak mysli ze zostanie zlekcewazony to tez dobrze;>.Kurcze...co on ma we lbie myslac ze pokona Adamka...co z tego ze ma szybkie rece jak na wage ciezka jak nie ma zadnej sily w tych rekach...naprawde jak on mysli ze pokona Adamka na pkt na dystansie na ktorym jeszcze nigdy nie walczyl to on naprawde ma (za przeproszeniem) nasrane w glowie.Tak Adamek to nie pancerna szafa mozna mu zafundowac KO ale nie z warunkami jakie prezentuje Jason Estrada.Ale Jason Estrada swoje "Mam o wiele lepsze warunki fizyczne na co sklada sie porazajacy wzrost i 10 kg nadwagi no i nie zapominajmy-super extra,mocny,nieodkryty cios".Najbardziej rozbawila mnie wypowiedz Estradygonzaleza na temat"dlaczego to niby ma na koncie tak malutko waleczek skonczonych przez NOKAŁTECZEK"na to Jason:"Bo w porownaniu z Adamkniem mialem cos tam lepszych i twardszych przeciwnikow a nie cos tam samych kelnerow" xD...ja pierdziele dostal jednego Povetkina.I co?!...chcialoby sie odpowiedziec adekwatnie do pytanie...Gó***!!!Dostal banki na pkt i stwierdzil-"On bym dzisiaj jednak dla mnie za mocny"-jak ja lubie te tlumaczenia xD a po adamku bedzie kwiczal"Gdyby nie ten cios ktorego nie zauwazylem jak spadal na moja szczeke w 8 to bym go wykonczyl w 12 a tak wogole to kibice Adamka wplywali na decyzje sedziow pkt....wiem wiem on mi zrobil Ko ale gdyby nie ten cios to wiecie... wszystko mogloby sie zdarzyc"...Nie wiem czemu,ale poprostu denerwuje mnie ten Jason Estrada i chcialbym zeby juz Adamek mial tego Jasona za soba i spokojnie przygotowywal sie do walki o miano Pretendenta.A jak juz to sie uda to Adamek stoczy przegrana wysoko na pkt walke z Bratem Brata Kliczki i tak sie skonczy przygoda Adamka w ciezkiej.Szkoda.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-12-2009 08:09:01 
no ja sie nie zgodzam z toba coca-cola
Jason wypowoada sie rozwaznie ale z wiara z siebie bez zbednego paplania jezorem, szanuje poprzednie dokonania Tomka ale zaznacza ze to juz przeszlosci teraz HW i ma racje bo tamto nie ma juz znaczenia
nie wiem tez skad wynika twoj optymizm jesli chodzi o Adamka bo nawet nie mielismy okazji zobaczyc jak on w tej wadze boksuje a ty juz z niego robisz klasowego boksera
jak pokona ładnie Estrade to juz co bedzie wiadomo ale jeszcze nie bedzie to pelny obraz
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 30-12-2009 09:07:54 
mam nadzieję, że Estrada wybije Adamkowi wagę ciężką z głowy, a Tomek zgodnie z zapowiedziami zajmie się polityką, w końcu jest wolne miejsce po Andrew Lepperze. Miejsca po Andrew Gołocie niestety on nie zapełni
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 30-12-2009 09:09:48 
Adamek mu wybije boks z głowy.Pierdoli jakieś głupoty czarny kaznodzieja hehehee
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 30-12-2009 09:09:49 
Adamek mu wybije boks z głowy.Pierdoli jakieś głupoty czarny kaznodzieja hehehee
 Autor komentarza: bylymiszcz
Data: 30-12-2009 09:11:37 
JA to sie zdziwie ja ADAMEK odda jakas runde w tym pojedynku .
 Autor komentarza: adenauer
Data: 30-12-2009 09:14:55 
Zgadzam się odyniec, choć ja osobiście mógłbym posunąć się jeszcze dalej. Nie mam pojęcia skąd przekonanie u wielu, że Estrada to słaby pięściarz. Wg mojej opinii to może być trudniejszy rywal od Cunninghama.. Bardzo szybki, elastyczny, trudny do trafienia, bijący seriami.. biorąc pod uwagę oczywiście okoliczności przejścia Tomka do HW... Nigdy bym tak nie twierdził, gdybym nie przyjrzał się postaci tego pięściarza, gdybym nie widział jego pojedynku z Povetkinem... Jeżeli zawalczy na takim bądź wyższym poziomie, Adamek może nie mieć lekko...
 Autor komentarza: maddog
Data: 30-12-2009 09:22:33 
Obejrzałem kilka zdjęć Estrady i muszę powiedzieć,że nadwagi to on nie ma.Jest takiej samej budowy jak Mike Tyson czy Joe Frazier i wazy te kilka kilogramów więcej niz Tyson i Frazier adekwatnie do wzrostu.
Z 4 wygranych przed czasem tylko jedno klasyczne ko,resztę to tko gdzie pewnie jakiegoś leszcza zasypał gradem ciosów i tak się kończyły te jego potyczki.Siłą fizyczną Tomka nie zaskoczy bo napewno nie jest silniejszy fizycznie niz Andrzej Gołota.Będzie z pewnością szybszy niz Goły ale czy jego ciosy zrobią na Adamku odpowiednie wrażenie??Wątpię z prostej przyczyny-Jonathon Banks w/g mnie ma o wiele silniejsze uderzenie niz Estrada,Tomek przyjął kilka razy od niego w tym jedną naprawdę konkretną bombę i nie tylko nie padł ale nawet nie był zamroczony a przecież Banks jest w ciężkiej,sparował wówczas z ciężkimi i można śmiało uznać,że większym zagrożeniem dla Tomka to Estrada raczej nie będzie...co nie znaczy,że będzie to spacerek(vide walka z Povietkinem)
 Autor komentarza: Sugar
Data: 30-12-2009 09:33:29 
Adamek obije murzyna a potem tego spaślaka Arreole.
 Autor komentarza: mibzzz01
Data: 30-12-2009 09:33:51 
Jakos nie widze zeby Estrada mial szanse tutaj, przebieg walki bedzie podobny do walki z Banks'em. Szybsze i bardziej precyzyjne uderzenia Tomka zrobia swoje.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 30-12-2009 09:41:15 
maddog.. wg mojej oceny Estrada to nieporównywalnie lepiej wyszkolony zawodnik niż Banks.. nie jest co prawda silniejszy.. a to właśnie siłę przeciwnika Adamek potrafi neutralizować.. czy potrafił będzie poradzić sobie z szybkością i techniką Estrady..?
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 30-12-2009 09:47:16 
Estrada to solidny pięściarz, podoba mi się jego podejście. Na pewno da dobrą walkę, i tym bardziej cenne będzie zwycięstwo nad Nim. Wierzę, że Adamek przejdzie ten test celująco, i zaczną go doceniać w wadze ciężkiej nie tylko w rankingach.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-12-2009 09:50:02 
adenauer dokladnie - czy z tak szybkim i duzym kolesiem Adamek sobie tak poradzi jak z Banksem?
Povietkin nie mogl sobie łatwo poradzic to dlaczego Adamek by mial choc oczywiscie porownywanie "korespondencyjne" nic nie daje bo kazdy zawodnik moze komus bardziej lub mniej pasowac
 Autor komentarza: maddog
Data: 30-12-2009 09:51:47 
adenauer

obejrzyj poniższe i zwróć uwagę dokładnie na 1:25 filmiku jaki strzał wyprowadza Estrada i nic się nie dzieje,uwala przeciwnika dopiero cepami za ucho i w tył głowy.Moim zdaniem ta iluzoryczna "szybkość"Estrady polega na tym,że zadaje sporo cepów i biega przy tym po ringu goniąc przeciwnika.Napewno nie postawię na niego w walce z Tomkiem...

http://www.youtube.com/watch?v=cSgw-V6k8f4&feature=PlayList&p=AAE94D7DE29079DD&playnext=1&playnext_from=PL&index=21

Estrada może błyszczy na tle takich przeciwników jak ten pierwszy z filmiku ale wirtuoz typu Byrd to on nie jest...
 Autor komentarza: adenauer
Data: 30-12-2009 09:58:03 
maddog.. masz całkowitą rację, Estrada to nie jest wirtuoz typu Byrd.. Gdyby takim był, Adamek nie wygrałby prawdopodobnie żadnej rundy...
Obyś miał rację, obym ja się mylił i oby Tomek rzeczywiście pokonał przyszłego rywala wyraźnie, najlepiej przed czasem i oby wygrywał jak najdłużej. Jak już kiedyś wcześniej wspominałem, Tomek spośród wszystkich naszych pięściarzy pobudza moją wyobraźnię najbardziej, jestem jego fanem. Nie mniej boję się tego pojedynku.. Pozdrawiam
 Autor komentarza: glaude
Data: 30-12-2009 10:01:31 
@maddog
Zgadzam się generalnie z Tobą. Jednak jest jedna sprawa. Estrada ma szybsze nogi niż Tomek i to może być klucz do jego zwycięstwa. Bo w to że on położy na dechy Górala nie wierzę. Za to odwrotnie jest to bardzo realne.

Ta walka pokaże, czy Tomek ma faktycznie szybkie nogi jak na ciężką- bo półciężkiej i junior ciężkiej był trochę ospały.

Jak dla mnie faworytem jest Adamek. Myślę, że Gmitruk znajdzie sposób na Jasona, choćby i co rundę zmieniał styl walki.
 Autor komentarza: maddog
Data: 30-12-2009 10:10:06 
Jeszcze 5 tygodni i wszystko się wyjaśni...
 Autor komentarza: Sugar
Data: 30-12-2009 10:37:06 
A tak z innej beczki pamiętacie tego gościa?:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6807617fd6e5b726.html
 Autor komentarza: cleitustheblack
Data: 30-12-2009 10:53:14 
Mam drobne pytanie czy jest jakaś kolejność ważności, prestiżu pasów bokserkich . Wiem że liczą sie 4 WBA , WBC, WBO, IBF.???
 Autor komentarza: cleitustheblack
Data: 30-12-2009 10:53:44 
Jak to widzicie
 Autor komentarza: unlocer
Data: 30-12-2009 10:57:39 
PO WALCE JASONOWI POZOSTANĄ TYLKO WYSTĘPY NA ESTRADZIE.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 30-12-2009 11:04:18 
chciałbym tylko zwrócic uwage że adamek jako jeden z niewielu bokserów na świecie potrafi zmienic całkowicie styl walki zaskakując przeciwnika a to może zrobic tylko dobrze wyszkolony zawodnik współczuje estradzie to będzie katastrofa jak przetrwa 5 rund to bedzie cud przyjmując walke z tomkiem popełnił największy błąd w życiu
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-12-2009 11:10:48 
gdyby Estrada mial mocny cios to bym dal 55/45 na Adamka ale wiem ze Jason nie ma wielkiego ciosu a Tomek umie duzo przyjac wiec na ta chwile daje 70/30 dla Adamka i mam nadzieje ze sie nie zawiode bo nie chce mi sie potem czytac we wszystkich gazetach usprawiedliwien ze ring sliski ze zmiany cisnienia ze slabe pole magnetyczne itd wole zobaczyc jak Adamek zostaje mistrzem albo spada z wysokiego konia a nie takiej kobylki jak Estrada
 Autor komentarza: maddog
Data: 30-12-2009 11:13:31 
cleitustheblack

WBA to najstarsza z federacji,za najbardziej prestiżową uchodzi WBC.
Jednakże w tej chwili to nie ma takiego znaczenia,sam Manny Paquiao posiadał pas nejakiej IBO i było ok,nie wstydził się go raczej...
 Autor komentarza: maddog
Data: 30-12-2009 11:17:50 
Pacman walczył też o pas IBA z Moralesem...
 Autor komentarza: pragaa
Data: 30-12-2009 11:18:42 
mnie zawsze zastanawiało ile lat miał najstarszy zawodnik zdobywając tytuł mistrza świata bez podziału na kategorie tylko tak po prostu najstarszy z najstarszych moż ktoś wie
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-12-2009 11:19:06 
maddog ja bym nawet sugerowal ze powoli ale jak tak dalej pojdzie to IBO przegoni WBA
IBO posiada lub posiadalo kilku znanych zawodnikow nawet z rankingow P4P min Manny, ostatnia walk aGreen-RJJ byla o IBO
a WBA poprzez "scisłą współpracę" z niemieckimi promotorami spada na psy bo powoli nikt juz nie wierzy ze cos jest dzielem przypadku albo czysto sportowych zagran
 Autor komentarza: maddog
Data: 30-12-2009 11:22:31 
odyniec

dokładnie,dlatego pisałem,że nie ma to teraz takiego znaczenia jaki się pasek posiada.Oczywiście nie mówimy o paskach typu WDUPA,WCIPA itd. xD
 Autor komentarza: maddog
Data: 30-12-2009 11:25:58 
WBA stacza się bardzo ale i prestiżowa WBC też nie odstaje czasami,choćby dawanie szans purchlowi Maskaevowi zasługiwało na usmiech politowania...
 Autor komentarza: bebzon
Data: 30-12-2009 11:31:07 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik bebzon piszący z IP: 95.49.102.138 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
Estrada sie przejedzie ... Admaek to nie jset pierwszy lepszy pięściarz ... Jeśli ma się bać takiego Estrady to co on chce osiągnąć w tej wadze ? Ma wyjść do ringu i zrobić porządek z Estradą. Szacuenk dla rywala ważny, ale Estrada to nie jest najwyższa półka, jeśli Góral przegra to oznacza, że ta waga nie jest dla niego... Jeśli wygra otworzy sobie droge na szczyt. Czarnuch za pyskowanie dostanie baty :D Obstawiam ko dla Tomka ;]
 Autor komentarza: pragaa
Data: 30-12-2009 11:41:17 
adamek jest silny jak tur cwiczenia na siłe ciosu są bardzo widoczne estradadzie jako człowiekowi nie zazdroszcze tomek może zakonczyć karierę jason to będzie strasznie bolało nie lada wyczynem będzie cię dobudzić
 Autor komentarza: bebzon
Data: 30-12-2009 11:47:05 
To 2 inne światy ... Adamek jest już mistrzem, teraz chce nim być w wadze ciężkiej, Estrada to młody wilk, który więcej gada niż umie. Zobaczy co znaczy walka z pięściarzem z najwyższej półki. Nie wyobrażam sobie przegranej Tomka, jak walczyć z wielkimi i silnymi pokazał z Gołotą, teraz pokaże jak sie walczy z szybkimi i technicznymi bokserami. ;)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-12-2009 12:08:21 
bebzon narazie to Tomek w HW pokazal jak sie bije goscia z nawiskiem ktory sie nie rusza i stoi w miejscu, pokonanie Goloty 10 lat temu zaliczyl bym do wielkich sukcesow ale dzis?
Estrada to raczej przegra ale nie wiem naprawde na jakiej podstawie wielu z was twierdzi ze Tomek jest czolowym zawodnikiem HW - najpierw to trzeba udowodnic
 Autor komentarza: bebzon
Data: 30-12-2009 12:19:02 
Nie jest czołowym zawodnikiem HW,(raczej nigdy nim nie będzie) nie wiadomo czy jest lepszy od Estrady, to sie okaże, ale ... ma doświadczenie i predyspozycje , walczył nie z kelnerami, ani z cieniasami, tylko ze światową czołówką... Dla niego to ma byc przetarcie, a nie pojedynek życia... Mam nadzieje i wierze ze pokona Estrade, stawka jest wysoka. Co do Gołoty przyznaje Ci racje - przesadziłem, ale to tylko przykład, Adamek bił innych - może nie wielkich- ale silnych gości :D... Trzymam za niego kciuki ...
 Autor komentarza: Rebel
Data: 30-12-2009 12:30:26 
4 lub 5 runda i TKO dla Adamka tak bym obstawiał a to że wygra z Estradą to 99%.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-12-2009 12:46:37 
Estrada to chaotyczny piesciarz ktory wyprowadza mnustwo ciosow ale sa one nie celne albo slabe Adamek wygra bo wszystkie atuty przemawiaja za nim pomimo tego ze przeszedl z nizszych kategorii to Goral nawet mocniej bije od Jesona.Nie wiem czy Adamek wygra przez nokaut ale powinien zdecydowanie wypunktowac Amerykanina bo jest od niego szybszy,celniej i mocniej uderza i jest madrzejszy w ringu
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 30-12-2009 13:07:53 
Estrade Tomek zajedzie podda sie sam w 8 albo 9 rundzie
 Autor komentarza: odyniec
Data: 30-12-2009 13:10:44 
no wlasnie ciekawe jak u Jasona z kondycja
 Autor komentarza: kolano
Data: 30-12-2009 15:39:22 
ogladałem filmiki z estrada i moje zdanie jest takie, że nie ma zadnej rewelacji nawet co do szybkosci, ciosy obszerne na ktore wystarczy rekawice wyzej uniesc i zkontrowac. Wg mnie walka nie potrwa 12 rynd stawiam na 9/10 runde;d
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 30-12-2009 15:45:31 
Prędzej mi kaktus wyrośnie.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 30-12-2009 16:00:16 
kolano oby, ale na tych filmikach Estrada według mnie jest szybki, bije seriami, a przede wszystkim potrafi precyzyjnie w tempo uderzyć mocnym prawym. Moim zdaniem to niebezpieczny zawodnik i pomimo, że nie ma bardzo mocnego uderzenia, może być bardziej niewygodny, niż Aureola. Adamkowi łatwiej idzie z mocniej bijącymi (np. Bell, Banks), niż z zawodnikami, którzy nie mają gały ale są w miarę szybcy i biją seriami (Cunn).
Nie zmienia to faktu, iż Adamek powinien tę walkę wygrać, gdyż ma więcej atutów po swojej stronie. Może to też być łatwa walka – np. wygrana w pierwszej rundzie, bo Estrada raczej walki nie będzie unikał, a Adamek ma oczko. Dziwi mnie tylko, że tak dużo ludzi pisze o łatwej walce, uzasadniając to rzekomą słabością Estrady. To jest naprawdę dobry pięściarz i na walkę z Adamkiem przygotuje się na 110%, bo to dla niego ogromna szansa.
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 30-12-2009 16:44:58 
Kazdy bokser przed walka musi byc przekonany o swojej przewadze nad przeciwnikiem. To co mowi Estrada poprostu nie znajdzie pokrycia w ringu i na tym sie skonczy :b
 Autor komentarza: sid
Data: 30-12-2009 16:45:48 
OBY ADAMEK DOSTAŁ BATY ZA TE PYSZAŁKOWATE ZACHOWANIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Rebel
Data: 30-12-2009 16:49:57 
co za śmieszny koleś, jakie pyszałkowate zachowanie?

przestańcie już płakać, tu trzeba twardym być to jest boks
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 30-12-2009 17:12:46 
Adamek nie jest zadnym pyszalkiem, co on takiego zrobil, ludzie!!! Rebela sluchac, to jest boks a nie kurw... domino
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 30-12-2009 17:18:08 
Estrada"Pokonam Adamka"..no a co ma gadac ze go nie pokona??..walka tak czy owak dla obudwu o byc albo nie byc w kategorii ciezkiej..bedzie trudna przeprawa..
 Autor komentarza: cinkoski1
Data: 30-12-2009 18:42:17 
Taaaa...pokona - jak wróble będą ważyć po kilo.

sid - z epoki lodowcowej???????
 Autor komentarza: mik36
Data: 30-12-2009 19:22:20 
cinkoski1 - nie , tamten był bardziej rozgarnięty
 Autor komentarza: Clevland
Data: 30-12-2009 20:25:32 
Ciekawa walka nas czeka...
Estrada to nie jest typowy ciężki jeżeli chodzi o szybkość i kombinacje.
Efektownie to wygląda. Czy jest efektywne przekonamy się.
Jak ktoś już napisał (w odniesieniu przeciwników Adamka) to taki USS wagi ciężkiej.
Takie motto:

" Ładnie walczy, ale czy to wystarczy?"

Tomka czeka ciężka przeprawa.
Nawet nie dopuszczam myśli że przegra. Raczej to że będzie walka jak z USS.
Estrada na pewno będzie bił na dół i kombinacyjnie.
Tomek na pewno nas czymś zaskoczy.
 Autor komentarza: zin
Data: 30-12-2009 20:46:52 
jakby nie było , Estrada to olimpijczyk USA , więc coś tam potrafi ;) ja jednak zdecydowanie stawiam na Adamka .
 Autor komentarza: nowy
Data: 30-12-2009 20:57:51 
Podczas czytania wypowiedzi Estrady do głowy przychodzi mi pewien wiersz Jana Brzechwy - Samochwała. Cyt" Samochwała w kącie stała
I wciąż tak opowiadała: Zdolna jestem niesłychanie, Najpiękniejsze .... " itd.
Zobaczymy jak Jason Estrada będzie recytował wyuczone fragmenty po walce :). Narazie nie ma co się przejmować paplaniem Jasona.

 Autor komentarza: Shinobi
Data: 30-12-2009 22:41:01 
http://www.youtube.com/watch?v=swchTw2s64g&feature=related


Estrada i Jego wielkie umiejętności...hehe
 Autor komentarza: omus79
Data: 31-12-2009 03:16:39 
pragaa: bardzo trudne pytanie zadałeś :]] według mnie najstarszym mistrzem bez podziału na kategorie był Bob Fitzsimmons.
1891–1897 był mistrzem świata w wadze średniej
1897–1899 był mistrzem świata w wadze ciężkiej
1903–1905 był mistrzem świata w wadze półciężkiej
zdobywając ostatni tytuł miał 40 lat i utrzymał go do 43 wiosen, a podobno startował i prezentował świetną formę do 50-tki.
oficjalnie nikt mu tego tytułu nie przyznał i to tylko moje subiektywne zdanie - poprawcie mnie jeżeli macie inne. pozdr
 Autor komentarza: omus79
Data: 31-12-2009 03:24:45 
...to jeszcze napiszę słówko na temat :]] Estrada prezentuje bardzo dobry styl, dobry ma środek ciężkości, dobrze(szybko) się porusza i ma szybkie ręce. mało mówi i też mi się to podoba. ale w walce z Saszą wymiękł jak "fiut na widok teściowej" i według mnie ma słabszą psychikę od Tomka. walka będzie bardzo ciekawa, ale wydaje mi się, że nie będzie rozegrana na pełnym dystansie. pozdr
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-12-2009 07:45:02 
@omus79
Poruszyłeś ciekawy temat.
Wyczucie własnego środka ciężkości w ciele, to megasztuka. Raz że pozwala szybciej się poruszać; dwa że oszczędza się przy tym siły i mniej męczy.

Pamiętam jak Robert Korzeniowski opowiadał, że znalezienie go, zajęło mu to kilka lat- i dopiero wtedy stał się najlepszym chodziarzem świata.
Jednak to nie jest umiejętność stała. Trzeba utrzymywać non stop taką samą wagę- bo przy tyciu środek ciężkości się przemieszcza. Niewielu bokserów to potrafi i w okresach po walce strasznie tyje.
 Autor komentarza: lukaspie92
Data: 10-01-2010 22:55:02 
Ciezko mi powiedzieć jak bardzo chciał bym zobaczyć Adamka na deskach w pierwszej rundzie!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.