MALIGNAGGI ZAMIAST FLOYDA DLA PACQUIAO?

Coraz więcej znaków zapytania pojawia się w kwestii możliwości organizacji super-walki pomiędzy Mannym Pacquiao (50-3-2, 38 KO) a Floydem Mayweatherem Jr (40-0, 25 KO).

Po tym jak obóz Mayweathera podtrzymał swoje żądania, by do kontraktu na pojedynek dopisać klauzulę o "olimpijskich" testach antydopingowych, promotor "Pac Mana" Bob Arum ogłosił w czwartek, że temat starcia jego podopiecznego z "Pięknisiem" jest już zamknięty, informując jednocześnie, iż rozpoczęte zostały rozmowy z alternatywnym rywalem - Paulem Malignaggim (27-3, 5 KO).

Ciekawostką jest fakt, że Malignaggi to jedna z tych person świata boksu, które najczęściej podnoszą kwestię domniemanego stosowania przez Pacquiao środków dopingujących.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: alfagta
Data: 25-12-2009 01:46:31 
Jak dla mnie sytuacja się klaruje. Wychodzi na to, że Pacman to stary koksiarz. Jak przez taką pierdołę można rezygnować z walki. Od roku się o niej mówi. Do wzięcia jest po 40 milionów zielonych na łepka. Wszyscy mówili, że najwięcej problmów będzie z ustaleniem podziału pieniędzy. A tu proszę. To poszło jak spłatka, a problemy są z takimi detalami. Dogadali się co do limitu, rękawic, ringu, etc., a tutaj klapa. I teraz chcą mu dać Magic Mana. To jest jakiś żart? Po co to komu? Walka jest totalnie bez sensu. Pacman nie nie udowodni, a wszyscy i tak się będą zachwycać. Walczyć tylko dla kasy przy takim etapie kariery? Widać nie zależy mu na walce z pięknisiem. Szkoda...
 Autor komentarza: alfagta
Data: 25-12-2009 01:47:20 
na takim etapie:)
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 25-12-2009 02:05:58 
Jeśli do walki nie dojdzie z winy Pacmana, zmieniam nr. 1 w moim rankingu P4P na Pretty Boy'a. Paul Malignaggi? To jakiś żart? Kto to kupi? Arum chyba sobie urządza kpiny.
 Autor komentarza: myszon41
Data: 25-12-2009 04:25:38 



Alfagta czy Ty chodziłeś do polskiej szkoły



walisz byki jak małolat .......eeeee chłopaku chyba , ze coś piłes przed tym pisaniem posta heh :)
Mże i PacMan wali koks i Piekniś ma tu rację z seniorem.
Zawsze byłem honorowym gościem w życiu i w walkach
Jeśli Manny jest << gościem >> a oprócz tego uważanym za nr.1 P4P powinien zgodzić się na "klauzulę o
testach antydopingowych" , jak to się zawsze odbywa skoro już stawia i tak warunek 10 MLN dolarów za funt nadwagi.
Osobiście nie podoba mi się psotawa Mannego w tej sytuacji choć osobiście nie przepadam za Pięknisiem :( ... jego obóz ma tu rację niestety.


Ps. Jak dla ciebie 40 MLN dolców to pierdoła to podam Ci numer swojego konta i jakoś mi to przlejesz w życiu jak dasz radę chyba , ze masz jakiś tantiem to wyrobisz się może w kilku pokoleniach :)
pozdro
 Autor komentarza: vandaal
Data: 25-12-2009 05:42:33 
myszon41 - Napisałeś, że "Alfgata wali byki jak małolat" a sam popełniłeś ich około dziesięciu [!] w swojej wypowiedzi...
 Autor komentarza: Demolition
Data: 25-12-2009 08:06:40 
Bullshit... Pozdrowienia
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 25-12-2009 10:26:12 
Jak dla mnie wszystko jest jasne Pacquiao boi się tych testów bo wie, że nie jest czysty.Tylko idiota zrezygnował by z takiej kasy.
Bvlgar zgadzam się z tobą w 100% Malinaggi to jakiś żart.
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 25-12-2009 10:44:09 
ale bez sensu jakby byłby czysty to nie bałby się tych testów jak nie będzie tej walki to bd dla mnie tchorzem ....
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-12-2009 10:52:42 
No i cała sympatia dla Filipyńczyka poszła w las. Teraz wszyscy widzimy jaki to czampion.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-12-2009 11:01:52 
A najbardziej przykre jest to że miałem nadzieję na najlepszą walkę w historii. A tak ciągle najlepsza batalią zostanie walka Pudzianowski-Najman.
 Autor komentarza: KPTone
Data: 25-12-2009 11:56:55 
smieszny czlowiek. Wymaga od floyda 10 mln za funt nadwagi a nie chce poddac sie testom antydopingowym. Zobaczyie jak to bedzie, teraz jest na cyklu ( w czasie brania sterydów ) gdy jego organizm znow sie wyczysci zgodzi sie na walke i testy i powie ze zrozumial ze ludzkosc potrzebuje tej walki. Teraz nie moze sie zgodzic bo w jego krwi plyna czyste sterydy!!! Ale gdy sie obudzi bedzie juz za pozno...
Pacquiao stracil w moich oczach wszystko... wydaje mi sie ze u wiekszosci ludzi tez. A co bedzie mowil pozniej nie interesuje mnie juz wcale. Jesli jest czysty niech sie zgodzi a jak nie niech wypier.ala na filipiny grac w filmach.
Oj Pacquiao... w mojej liscie byles na 2 miejscu tuz za floydem, teraz krecisz sie w okolicach najmana... gdzie jest prawdziwy sport i rywalizacja bez wspomagaczy ? !
 Autor komentarza: Laik
Data: 25-12-2009 12:33:07 


Uuuuu Wasz wielki Pacquiao coś kręci.Pisaliście,że Floyd się będzie Go bał,że Manny jest nr.1P4P,a teraz co??

Ile razy jeszcze Floyd ma Wam udowadniać,że to On jest najlepszy!!!


 Autor komentarza: mike86
Data: 25-12-2009 12:37:37 
Przeciez pac-man zgodził sie na testy tu po walce po co ma sie kuc przed test olimpijski i tak powie wszystko ta walka i tak sie odbedzie !!!!!!!!!
 Autor komentarza: alfagta
Data: 25-12-2009 12:46:00 
@myszon41
Odezwał się, I wcale tak dużo błędów nie popełniłem:)

@mike86
No i co z tego? Po walce jest już za późno na wykrycie pewnych substancji.

BTW: Przed chwilą gdzieś przeczytałem, że Pacman i Arum chcą skierować wniosek do sądu przeciwko GBP i Floydowi. Niezłe jaja. Pacman się zesrał. Taka prawda.
 Autor komentarza: werdere
Data: 25-12-2009 13:54:39 
Floyd już szukał wymówki żeby walka się nie odbyła i znalazł.
Przecież w stanie Nevada pobiera się tylko próbki moczu i jakoś nigdy nikomu to nie przeszkadzało ale cwany ,, Money" szuka sposobu żeby zmienić cykl przygotowań do walki. Ehh, żałosny jest Floyd i tyle. Jakby był taki dobry to wyszedłby do tej walki, bo Manny chce walczyć tylko na zasadach zgodnych z prawem a nie wymyślonych przez Floyda. Może jeszcze rękawice 10 uncjowe niech wybierze i w 154 funtach zawalczą co Floyd?
Wiedziałem że Floyd dalej będzie się podniecał tym że jest nr 1, ale nigdy nim nie będzie dopóki nie wygra z najlepszym bokserem AD. 2008 i 2009 czyli Mannym Pacquiao
 Autor komentarza: werdere
Data: 25-12-2009 13:57:39 
Kończąc wątek to Floyd niech sobie przeczyta o zasadach organizowania walk w stanie Nevada (czyli tam gdzie ma być walka ) a niech nie tworzy innego prawa, bo ma taki kaprys. Ale tak to jest jak ktoś sra w gacie i nie wie co wymyśleć.
 Autor komentarza: bloodline
Data: 25-12-2009 14:24:07 
werdere dostrzegam tutaj naiwny fanatyzm z Twojej strony gdzie nie mozesz sie pogodzic ze Twoj idol dal dupy bo boi sie ze wykryja koksy u niego. Pacman postawil warunek 10mln$$$ za funt, Floyd chce tylko rygorystycznej kontroli antydopingowej to wszystko. Jak dla mnie era Pacmana jako wybitnego sportowca zaczela mijac w momencie gdy wyszlo na jaw jak to odwadnial i odchudzal swoich rywali w dniu walki, do tego doszedl teraz koks, ogolnie to n\c. wracajac do Ciebie werdere bym tutaj zmienil kto przed kim sra w gacie.
 Autor komentarza: werdere
Data: 25-12-2009 14:55:44 
Po 1) to stan Nevada określa prawo a nie Floyd
po 2) kara działa w 2 strony, więc Manny też nie może przekroczyć 147 funtów, jak w walce z ODLH
po 3)Manny oddaje krew i mocz zgodnie z obecnym prawem i nie ma problemu, więc skoro do tej pory niczego nie wykryto to chyba jasne że nie bierze niczego nie dozwolonego.
Nie rozumiecie że tu chodzi o to żeby zmęczyć Mannyego tymi ciągłymi kontrolami? On jak każdy ZAWODOWY bokser chce spokoju w przygotowaniach do walki a nie ciągłych odwiedzin ze strony ludzi którzy będą mieć to w du..
A co do odchudzania - nie wypowiadaj się jak nie wiesz jak było z ODLH bo myślę że do tego pijesz
Czy ktoś zmuszał żeby ODLH podpisywał kontrakt który zobowiązywał go do 147?
Oscar był tak pewny że sam na to chętnie się zgodził. A i nie zapominaj że Manny musiał przechodzić ze 134 funtów od razu o 13 funtów więcej w ciągu 5 miesiecy, co jest naprawdę godne podziwu!
Naprwadę w ZAWODOWYM wszyscy biorą jakieś specyfiki i chęc udowodnienia czegoś Pacmanowi jest śmiesznym pomysłem.
A co do koksu to raczej wciągają je ludzie którzy nie myślą - a za takich uznaje ludzi którzy potrafią przewalić 40 milionów dolarów w 1 dzień dając je komuś nieznajomemu :D:D:D
 Autor komentarza: glaude
Data: 25-12-2009 18:17:15 
Mike86- po co ma się kłuć?
Tak mówiono w kolarstwie- do czasu słynnej afery "Puerto". Dopiero to pokazało, jak potężne jest podziemie koksiarskie w sporcie zawodowym.

Nie jestem za żadnymi przekrętami, więc oceniam Pacmana nisko. Nie wiem czy brał jakieś hormony anaboliczne (testosteron, czy GH), czy może EPO, czy cholera wie co jeszcze- ale najwyraźniej czysty nie jest.

Floyd jakoś nie protestuje stanowczo przed ważeniem, więc czemu Manny robi to z próbkami laboratoryjnymi???
 Autor komentarza: maddog
Data: 25-12-2009 18:27:17 
werdere

popieram z całego serca...cała ta akcja jest obliczona na wyprowadzenie Manny'ego z równowagi psychicznej.Najpierw temat zapoczątkował stary Mayweather bredząc co mu ślina na język przyniosła,teraz powiela to jego braciszek.
Pacman jest od Floyda o wiele drobniejszy jeśli chodzi o budowę ciała,więc to on powinien wymyslać cuda by zyskać przewagę w jakiejkolwiek płaszczyźnie...Tymczasem w mojej opinii Manny jest człowiekiem honoru i napewni jest w porządku,zaś Flojdzik to cwaniak z miodem w uszach szukający poklasku rozpowszechanijąc plotki i swoje domysły...Czy ktos złapał Manny'ego na stosowaniu niedozwolonych substancji???Zastanówcie się odrobinę-gdyby rzeczywiście Pacman stosował koks to byłby juz w SMW a nie przytyłby raptem jakies kilka kilo...Jak napisał werdere-każdy coś tam stosuje a brzydal uczepił sie Pacmana bo ma już ogień koło ostatniego odcinka jelita grubego...
 Autor komentarza: KPTone
Data: 25-12-2009 20:18:33 
werdere czy Ty masz zle poukladane w glowie ? poczytajcie o zasadach organizowania walk w stanie nevada ?
moze ja zorganizuje gale w katowicach i zasady ktore beda tam obowiazywac beda nakazywac brania sterydow i walczenia z roznica 5 kg hahaha co to za tlumaczenie. Jesli stawiasz tak sprawe to ekstra.
Juz nie masz jak go tlumczyc, jesli uwaza sie za najlepszego to niech to pokaze przechodzac testy... jesli je przejdzie i wygra to udowodni swoja wielkosc, jesli sie im nie podda to jest zwykla parowa idaca krotsza droga biorac sterydy

Wyprowadzenie mannego z rownowagi ? Czy ty sobie kpisz haha. To manny robi to sam mowiac o konsekwencjach nadwagi na wadze przed walka.

maddog - plakac mi sie chce z twoje glupoty "gdyby rzeczywiście Pacman stosował koks to byłby juz w SMW a nie przytyłby raptem jakies kilka kilo..." zawodnicy tej klasy nie biora omadrynu czy deki jak kolesie z pod bloku tylko sterydy o ktorych nawet w zyciu nie slyszales. Myslisz ze manny da 120 zl za 10 szczalow omadrenu przed walka hhaha takie koksy tak jak mowisz zalewaja miesnie woda i waga idzie w miesiac o 10 kilo. Ale w jego przypadku 2 lub 3 kilo odpowiednio rozlozone jest przepascia. Moga poprawiac jego wydolnosc, sile ciosu i cala reszte po przybyciu zaledwie kilograma, ale to nie sa jakies gowna za pareset dolarow.

Jesli sie uwaza za sportowca i prawdziwego nr 1 w boksie niech przejdzie testy poprawnie i wygra walke, jesli nie.... niech stworza nowy pas dla bioracych sterydy gdzie nie beda wymagac testow antydopingowych haha co wy jeszcze wymyslicie na jego obrone.

Szczerze w dupie mam zarowno floyda jak i mannego, ale jesli manny zrezygnuje z tej walki przez te testy jest dnem..
 Autor komentarza: boxing
Data: 25-12-2009 20:43:08 
Powiedzmy sobie od razu co się stało: Floyd Mayweather Jr się po prostu wystraszył i tyle, przemyślał, że za dużo ma do stracenia i tyle.

Nie ma się czym ekscytować. Wymiękł i po co te drdymały i sterydach i koksie.

Ile i co goście wpieprzaja by się na siłowni pokazać lub by robote na bramce dostac atrutaj 40 milioów dolców do wzięcia i co.

Zapytajcie Pudziana on wie jak to jest u siłaczy i nikt nie płacze.

Uwazam że Floyd sie wygłupił jak dziecko.


Podam przykład taki Lenox Lewis jak wchodził do ringu to Mika Tysona co naszego Andrzeja rozjechał to co nie wiedział na czym Mike jedzie ???

I co się stało ? widzieliśmy wszyscy.

Dostał Mike wpierdziel i tyle ... tutaj link: http://www.youtube.com/watch?v=a8QSbNQobYw

Jedno jest pewne jakby Floyd wiedział to by do ringu wszedła ale wymiekły mu nogi i najnormalniej w świecie stwierdził, że nie da rady, ale że mistrz to musi być niejego wina.

To takie trudne do zrozumienia ??? trzeba się w Świeta epitetami obrzuccać ??

pozdrawiam

 Autor komentarza: KrzychuFR
Data: 25-12-2009 20:51:55 
boxing

ale pieprzysz smuty ;) Takich bredni to ja dawno nie czytalem ;) no offense oczywiscie hehe ;)

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: DIESEL
Data: 25-12-2009 21:24:24 
Jestem ( a może byłem?) wielkim fanem mannego pacquiao , ale w tym momencie niemam juz chyba wątpliwosci , ze on bierze doping... w pierwszych walkach z moralesem czy barrera sądze ze jeszcze nie bral tego , ale od kilku walk rzeczywiscie nastapil w nim ogromny skok do przpdu w umiejetnosciach... przestal odczuwac ciosy na tyle ile powinien, szybkosc , kombinacje..... myslalem ze poprostu ciezka praca potrafil wspiac sie na wyzyny , ale teraz staje sie jasne ze priotytetem stala sie dla niego kasa ( bo po co innego bralby ,,koks"?) ....



co to za idiotyczne teksty , ze floyd chce go wyprowadzic z rownowagi psychicznej??? Manny to zawodowiec ze sztabem psychologow , wiec gdyby byl czysty zrobilby testy. juz ci fachowcy wiedzieliby jak zrobic , ze floyd nie wyprowadzil go z rownowagi , uwierzcie mi....
wokol niego jest ogromny sztab przygotowawczy , i gdyby pacman byl czysty to oni juz by go przekonali do poddania sie testom....

a skoro nie zrobili tego , to znaczy tylko ze manny nie gra fair.....



wciaz mam nadal nadzieje ze to machina promocyjna .... ale na to sznase sa juz znikome.... Manny zrob testy albo przestan nazywac sie mistrzem.... to kim teraz jestes do czegos cie zobowiazuje... wobec wielbiacych cie rodakow , kibicow boksu z calego swiata i wszytskich zawodnikow , ktorzy teraz sa rozdarci co do ciebie....
Think about this....
 Autor komentarza: werdere
Data: 25-12-2009 21:32:13 
KPTone widzę, że nie czytałeś za wiele o tej walce.
Przecież Manny jest gotów poddać się tym testom ale na określonych zasadach, a nie że mu będą sprawdzać krew codziennie a Floydowi raz na miesiąc.
Poza tym jeśli nie masz dowodów, że Manny brał sterydy - to zamilcz bo za bezpodstawne oskarżenie stary Mayweather zapłaci kilkaset tysięcy dolarów kary. Zrozumiane?
Jestem za Pacmanem i nie wstydzę się tego, a nawet jestem dumny patrząc na to jakich fanów posiada Mayweather. Ale gdyby Manny pomawiał Floyda, całkiem inne miałby o nim zdanie - na szczęscie jest on osobą inteligentniejszą i nie rzuca słów na wiatr. Wie, że jeśli nie ma żadnych dowodów to się nie pomawia drugiej osoby.
Poza tym Mayweather robi sobie z tego szopkę, ale niektórzy łapią się na tym i naprawdę myślą że Manny koksuje. Przecież sam Floyd wie że to nie prawda. Jest to powtórzę po raz kolejny - rodzaj gry psychologicznej i każdy powinien to zrozumieć ale widzę że tylko ja i maddog jeszcze myślimy. Pozdrowienia!
 Autor komentarza: DIESEL
Data: 25-12-2009 21:53:26 
werdere wg mnie to ty głupi jestes.
czy w sytuacji gdy miliony ludzi posadzaja cie o branie dopingu a ty go nie beirzesz , to pozwolilbys szrpac sobie swoja opinie, czy wolalbys pokazac ze jest inaczej?
i o czym ty chlopczyku piszesz ?? mannemu krew sparwdzana codziennie a floydowi raz na miesiac?? buahahah uwierz mi ze to zawsze , ale to zawsze wychodzi po rowno , bo nie tacy cwaniacy jak floyd seniot czy inni o tym decyduja...
 Autor komentarza: DIESEL
Data: 25-12-2009 21:53:30 
werdere wg mnie to ty głupi jestes.
czy w sytuacji gdy miliony ludzi posadzaja cie o branie dopingu a ty go nie beirzesz , to pozwolilbys szrpac sobie swoja opinie, czy wolalbys pokazac ze jest inaczej?
i o czym ty chlopczyku piszesz ?? mannemu krew sparwdzana codziennie a floydowi raz na miesiac?? buahahah uwierz mi ze to zawsze , ale to zawsze wychodzi po rowno , bo nie tacy cwaniacy jak floyd seniot czy inni o tym decyduja...
 Autor komentarza: DIESEL
Data: 25-12-2009 22:00:27 
sam nie jestem pewien szczerze mowiac .... niechce mi sie wierzyc ze manny cos bierze.... ale dlaczego on nie utnie tych spekulacji? przeciez nie jest glupim czlowiekiem.... jezeli do tej walki nie dojdzie to juz na zawsze pacman bedzie kojarzony z dopingiem , anapewno tego niechce.
 Autor komentarza: werdere
Data: 25-12-2009 22:09:32 
DIESEL - widzę że Ty też nie interesujesz się tym na bieżąco - więc powtórzę.
Manny oddał sprawę do sądu za pomówienie ze strony Mayweatherów - więc niech to oni udowodnią że On coś brał.
Sorry, ale w prawie jest zasada - Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat czyli Na tym ciąży dowód kto twierdzi a nie na tym kto zaprzecza. Jeśli więc twierdzą, że Pacman coś stosuje to niech to w końcu udowodnią. Rozumiesz o co chodzi czy dalej będziesz od Mannyego wymagał codziennych badań.
Zrozum że komisja jest amerykańska wiec przychylniej będzie patrzeć na Floyda a nie na Mannyego więc się to po prostu Pacmanowi nie uśmiecha.
Ciekaw jestem czy na jego miejscu również chciałbyś żeby ktoś o niezapowiedzianej porze wchodził do Ciebie i pobierał krew a tym samym osłabiał?
Myślę, że nie - no chyba że jesteś takim kozakiem że nie będzie to dla Ciebie mieć znaczenia:D
Naprawdę zacznijmy myśleć o co może tutaj chodzić, a nie rzucajmy bezpodstawnymi oskarżeniami.
A i jeszcze coś - skoro Floyd jest takim geniuszem, tak góruje warunkami nad Mannym, to do cholery czego on się obawia?
 Autor komentarza: werdere
Data: 25-12-2009 22:29:56 
Wg. mnie walka i tak się odbędzie w 1 półroczu 2010r.
Dlaczego tak sądze? Otóż, Floyd jest winien jeszcze kilka milinów dolarów bandytom z fiskusa, więc na pewno będzie zainteresowany pojedynkiem i zgodzi się na tą walkę ale na zasadach stanu Nevada.
Arum podjął tutaj bardzo dobrą decyzję o poinformowaniu że walki nie będzie. Wiadomo że to Floydowi powinno bardziej zależeć na tej walce.
Musi oddać kasę, na pewno chciałby też udowodnić że to on jest nr 1 i móc chwalić sie że jest niepokonanym.
Dlatego w odpowiednim czasie Floyd zgłosi się do Aruma z propozycją walki z Mannym bo wie, że z nikim innym tyle kasy nie dostanie.
Mannyemu aż tak na tej walce nie zależy a na pewno nie będzie sie na nią decydował na warunkach postawionych przez Floyda.
I tak jest nr 1 w rankingach P4P, zdobył wszystko co tylko mógł zdobyć.
Dlatego bardzo dobra decyzja ze strony Aruma. Chciał Floyd wojować na słowa, to niech teraz stara się o walkę z kimś innym ale niech pamięta że termin spłaty kilku milinów dolarów mija za kilka miesięcy.
Manny swoje i tak dostanie, a nie jest ważne mu czy za walkę z Mallignagim czy Mayweatherem. Natomiast My, fani boksu, możemy żałować że do tej walki nie doszło.
Nie piszcie natomiast, że nie doszło jej ze strony Mannyego, bo on chce WALCZYĆ!! Myślę, że to jednak Floyd obawia się bardziej swego przeciwnika, coraz wymyślając to inne zasady.
 Autor komentarza: DIESEL
Data: 25-12-2009 22:52:41 
werdere - w tym co piszesz mzoe byc racja. niemam jednostronnej pozycji w tym sporze
 Autor komentarza: maddog
Data: 26-12-2009 06:37:46 
KPTone

Coś tam jednak wiem o tych sterydach a ty sie tu chwalisz znajomością tematu robiąc błędy w nazwie,pewnie z niewiedzy jak brzmi właściwa,np. nie wiem co to cyt."omadrynu"bo nie ma sterydów o tej nazwie,jest za to Omnadren jak juz...A jeśli masz-jak napisałeś-w dupie obu pięściarzy to nie zabieraj głosu znawco sterydów i wyrocznio bokser.org
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.