ONER: SOLIS SPUŚCI LANIE VITALIJOWI

Po tym jak sobotniego wieczoru champion WBC wagi ciężkiej Vitali Kliczko (39-2, 37 KO) bez problemów uporał się z Kelvinem Johnsonem, o mistrzowskich aspiracjach swojego podopiecznego Odlaniera Solisa (15-0, 11 KO) przypomniał Ahmet Oner.

- Mam nadzieję, że to był ostatni żywy worek treningowy dla Vitalija przed podjęciem prawdziwego wyzwania - powiedział szef Areny. - Jego kolejną obowiązkową obroną będzie Odlanier Solis i mogę obiecać, że gdy Solis wyjdzie do Kliczki będzie chciał go zabić, a nie tylko przetrwać z nim 12 rund.

Solis aktualnie notowany jest na 3. pozycji rankingu WBC, ale wobec piątkowej przegranej Olega Maskajewa (#2 WBC) z Nagy Aguilerą Oner ma nadzieję, że jego zawodnik zajmie miejsce Rosjanina w planowanym na pierwszą połowę przyszłego roku eliminatorze z Ray’em Austinem (27-4-4, 17 KO).

- Solis najpierw znokautuje Austina, a potem spuści lanie Kliczce. Odlanier to teraz jedyne realne zagrożenie dla Kliczki, pokona go swoją szybkością siłą i precyzją - zapowiada promotor kubańskiego mistrza olimpijskiego. 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2009 09:51:14 
Jak ten prosiak schudłby 20kg to by miał ogromne szanse pokonać starzejącego Vitka. Ale sądzę że wyjdzie zapasiony jak zawsze lub z łaski zrzuci 2kg sadła i będzie powtórka z Petera. Lenistwo i głupota tego pana naprawdę jest bezgraniczna.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 13-12-2009 09:57:10 
Oner może sobie pierniczyć farmazony. Jak Solis do Vitka wyjdzie z bardzo z za bardzo mocnym postanowieniem znokautowania go to padnie na ryj do 6 rundy. Johnson wytrwał 12 rund, bo był tylko na to nastawiony. Kiedy w ostatniej rundzie troszkę mocniej zaatakował to dostał kilka piguł i nogi juz mu sie robiły waciane.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 13-12-2009 10:02:26 
http://sport.onet.pl/0,1248744,2094695,,konflikt_w_obozie_adamka_powieksza_sie,wiadomosc.html

A to troszeczkę z innej, aczkolwiek bardzo ważnej półki...
 Autor komentarza: swij
Data: 13-12-2009 10:05:18 
Kolejny spaślak będzie spie....... przez człą walkę! Kliczko powinien zamknąć swoją kariere odebraniem paska dla Haeya. Bo walki takie jak wczoraj nie mają dla niego już sensu,dochodzi 40cha jest wolny podatny na kontuzje.A dla świata już nie musi nic udowadniać,i tak zapisze się w historii obok najsłynniejszych pięściary.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 13-12-2009 10:44:47 
Kliczko są robieni na Bogów z tego co widzę, tylko niestety dzieje się tak głównie dlatego, że brak godnych przeciwników w wadze ciężkiej... to nie Bracia Kliczko są zajebiści, to oponenci są poniżej poziomu, stąd też takie złudzenie jakoby byli zajebiści. Nie chce im umniejszać sukcesów, swoje chłopy się napracowały, ale są do pokonania. I jest na obecną chwilę troche pięściarzy, którzy są to w stanie zrobić.
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 13-12-2009 11:11:33 
Nie zrozumiem nigdy jak taki praworęczny Johnson mógł nie wyprowadzić ani jednego prawego sierpa czy innego cepa dyskotekowego na twarz Vitalija. To kolejny zawodnik, który nigdy nie powinien walczyć o mistrzostwo świata. Co do Solisa, to już dawno pisałem,że to jedyny koleś , który może obu Klitschków załatwić. no i może Adamek za jakiś czas może nawiązać walkę, jeśli nie skończą kariery braci, a szczególnie Vitia.
 Autor komentarza: amin
Data: 13-12-2009 11:14:14 
p[o tekiej walce jaka dal vitali jestem wstanie uwierzyc w zwyciestwo solisa
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 13-12-2009 11:34:26 
Haye ze swoją szybkością, refleksem i siłą myślę, że dałby radę znokautować Kliczkę... jest to bardzo prawdopodobne...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 13-12-2009 11:35:16 
Panowie zaczyna sie cos dziac!!!Vitek MUSI odejsc, ja wierze w Solisa..Mysle ze starego dziada Austina stuknie latwo, tak jak zrobil to wlad..Solis nie moze wycelowac swoich dzial w mlodszego z Kliczkow bo to jeszcze za wczesnie..ale prawda taka Vito powinien Johnsona znokautowac..Mysle ze Solis jak zacznie na powaznie budowac forme to moze Vitek tego juz nie pocisnac..On ma prawie 40 lat a Solis mlody wilk w dodatku technicznie o niebo lepszy od Kliczki..Wlad dla Solisa NIE za szybko ale Vitek juz zaczyna sie rownia pochyla..
 Autor komentarza: Daw
Data: 13-12-2009 11:47:23 
Moim zdaniem Solis i Haye maja szanse z Vitkiem on wczoraj nic nadzwyczajnego nie pokazal ja osobiscie liczylen na wiecej z jego strony Vitek sie starzeje to widac w ringu.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 13-12-2009 11:58:23 
rzeczywiscie, vitek jest juz wolniejszy.
 Autor komentarza: Saito
Data: 13-12-2009 13:12:26 
"stary" Vitek wystarczy na Solisa.
A haye to padnie od jednego jaba ;D
 Autor komentarza: waden15
Data: 13-12-2009 13:40:17 
Solis schudnie do 110 kg i jestem w stanie na niego postawić.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-12-2009 15:24:10 
Przegrana Masgajeva otwiera duza szanse na walke mistrzowska dla Solisa.Ray Austin jest absolutnie w jego zasiegu.Gdyby doszlo do starcia Vitalija z Solisem to ta walka mogla by byc walka roku.Czy Kubanczyk ma szanse pokonac Ukrainca to zalezy od wielu elementow,na dzien dzisiejszy wedlug mojej oceny Kliczko byl by faworytem w stosunku
65-35
 Autor komentarza: drag
Data: 13-12-2009 15:42:20 
powoli krag bokserow ktorzy mieli zrobic krzywde braciom zmniejsza sie , juz zostalo tylko kilka nazwisk jak Haye,Povetkin,Solis moze Adamek zobaczymy po 6 lutym.
Chambers tez nic nie zrobi podobnie jak Johson tyle ze w jego przypadku skonczy sie na dechach

Vitek slaba mial szybkosc , lepiej sie prezentowal w walce z Areola, Vitek dlugo przed walka wiedzial ze Johnson nie zrobi mu krzywdy , ze jest po prostu sredni i nie przygotowal sie na maksa
Od walki z Areola minelo tylko 2,5 miesiaca , troche malo dla boksera w tym wieku . Powinien sobie robic dluzsze przerwy miedzy walkami
 Autor komentarza: Grypser86
Data: 13-12-2009 15:47:15 
Solis to jest obecnie najlepszy zawodnik wagi ciezkiej. Wystarczylo by tylko wziasc sie ostro do roboty na walke z ktoryms z Kliczkow i mamy nowego Mistrza, z prawdziwego zdarzenia.



 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2009 16:22:07 
Grypser86 - "Wystarczylo by tylko wziasc sie ostro do roboty" - nie tylko ale aż .... Gdyby Bowe TYLKO chciał ćwiczyć byłby mistrzem większym niż Lennox i Holy. Solis to największy talent od czasów Bowa,Lewisa i Holego - co z tego jak z 20kg nadwagi!czy się weźmie do roboty nie wiem - może na jedną - dwie walki! później znowu będą Hamburgery i batony. Ale mam nadzieję że do Kliczków wyjdzie przygotowany|! Haye może jest delikatniejszy od Solisa za to zawsze świetnie przygotowany i niesamowicie szybki. Z Vitkiem już by miał spore szanse bo Witek ma lat prawie 40! i będzie coraz słabszy. Ciekawe czy Davidowi będzie też tak asekurancko walczył z Kliczkami - obawiam się że tak z ale w ten sposób ma szansę choś możs tym razem dwa celne ciosy sędziów nie przekonają.
 Autor komentarza: McCall
Data: 13-12-2009 16:53:58 
nie rozumiem tego zachwytu nad Solisem, wiadomo, że na bezrybiu i rak rybą, no ale ludzie. Ten wasz prospect i przyszły dominator już ma 30 lat ! Pełni talentu nie pokazał w żadnej walce, no chyba, że z Monte Barrettem, ale ten to od jakiegoś czasu pada nawet od podmuchów wiatru, poza Barrettem nie pokonał nikogo. 40-letniego Austina w ew. eliminatorze jeszcze stuknie, ale to wszystko. W walce z Kliczko jest bez szans i pewnie koło 10 rundy sobie odpuści, tak samo wielu mówiło przed walką Kliczki z Arreolą- młody prospect ma szanse z Kliczką itd. a jak się skończyło ? Obitą gębą i płaczem i to mimo, że walczył u siebie
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-12-2009 16:54:14 
Tu problem jest szerszy.
Tym grubasom pokroju Solisa czy Arreoli za łatwo przychodzą zwyciestwa w obecnej wadze ciężkiej. Oni co chwila dorzucają kolejne kilogramy sadła, a ich rywale jak padali wczesniej na deski, tak padają nadal. Ja sie im nie dziwie, bo to strasznie musi zniechecać do ostrów treningów. Problem w tym, że bracia Kliczko (czy Haye) w odróżnieniu od innych, nie zapuszcają sie miedzy walkami. Solis, tak myśle, to kolejny bokser który sądzi że samym talentem może wygrać z Kliczką, a takie surowe utrzymywanie wagi nie jest koniecznością w jego przypadku, bo on i tak przecież da rade.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 13-12-2009 17:02:17 
Luton
Pewnie jest tak jak mowisz..Solis sobie mysli a po co jak i tak dam rade..tyle ze na Kliczkow takie myslenie to zguba..Solis ma dopiero 30 lat i jak na wage ciezka to swietny wiek i mysle ze do powaznej walki podejdzie powaznie..jesli nie to dostanie nauczke, ktora moze go dopiero czegos nauczy..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2009 17:07:05 
McCall-pełnię talentu pokazywał w amatorce więc teraz nie musi :))))))))
Z Barrettem też gówno moim zdaniem pokazał - człapanie w ringu ciężka i łapa starczyła na rozjechanego Monte- spasiony Peter zrobił by pewnie to samo swym świńskim cepem zza dupy. Choć trzeba przyznać że u Solisa "dryg bokserski" widać nawet jak jest zapasiony jak wieprz. Solis bardzo słabo wypadł np z Juliusem Longiem którego niejeden już sponiewierał!Vitali gdyby nie żelazna dyscyplina w tym wieku byłby równo bity przez Johnsonów i Gomezów
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2009 17:14:38 
lukaszenko-"Solis ma dopiero 30 lat" nieprawda!!!! - 30 lat to nie mało jak na boksera przed pierwszymi poważnymi walkami !! To że teraz uważa się że 35 lat to idealny wiek dla boksera świadczy tylko o ogromnej słabości HW. I asekuranckim prowadzeniu zawodników! Pierwszym bokserem w historii HW który zdobył Tytuł mistrza mając więcej niż 30lat HW był dopiero Ali po powrocie z banicji w 74 roku(miał lat 32!!!)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 13-12-2009 17:27:00 
Aż trudno sobie wyobrazić że kilka lat temu Haye i Solis ważyli tyle samo , a teraz dzieli ich około 25kg. Są w tym samym wieku a Solis jest jeszcze w dodatku kilka cm niższy!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 13-12-2009 17:30:19 
StonkaKartoflana
Jak sam zauwazyles tendencje w boksie sie zmieniaja..30 lat dla boksera wagi ciezkiej to jest naprawde wiek idealny, mowie tu o fizjonomii!!!..a czasy sie zmienily..Solis nie bedzie mial teraz 10 walk zanim dostanie walke o tytul..Zobaczysz stuknie Austina i dostanie szanse z Vitkiem..Spojz na Haye troszke mlodszy walnal Bonina i Berreta i dostal do obrobki Walka..Solis juz na Austina musi forme szykowac bo na pewno jest on w lepszej dyspozycji teraz jak Barret..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-12-2009 18:02:18 
Solis to zawodnik kompletny swietny technicznie i do tego mocno bijacy,potrafi tez przyjac cios i odpowiedziec,jego problem to jak sie wydaje niesportowy sposob zycia ale potworna slabosc obecnej H.W pozwala mu wierzyc w to ze dostanie walke mistrzowska i byc moze wygra.Ta swiadomosc go demoralizuje
Gdyby walczyl w 10-15 lat temu sam talent by mu nie wystarczyl by przebic sie do swiatowe czolowki i musial by ciezko zasuwac na treningach by potem w eliminatorach pokonywac takich zawodnikow jak np.Mercer,Tua,Ibeabuchi,Akinwande,Briggs,McCall,Tucker,Morrisson,Golota,
Rahman,Ruiz,Byrd,Ruddock i jeszcze z dziesieciu innych ktorzy kiedys stanowili o sile krolewskiej kategorii.Obecna czolowka wyglada przy nich jak karly i teraz byle cruser,wapniak,grubas i len snuje realistyczne wizje o tym ze bedzie dominatorem w H.W
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2009 20:06:56 
andrewsky-świetny komentarz
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2009 20:27:53 
lukaszenko - orgaznizm człowieka rządzi się tymi samymi prawami co 30lat temu a tendencja do coraz starszych mistrzów dotyczy tylko tego czasu i tylko wagi ciężkiej, może cruiser- czyli obecnie wag bardzo słabych. W Innych wagach dziady dostają łomot!!! 30 lat to jeszcze wiek świetny dla boksera pod warunkiem że nie jest wyeksploatowany!! ale to już sama końcówka tego najlepszego wieku - później już forma zaczyna spadać !!!W to że stuknie Austina nie wątpię.
Pamiętam jak Tyson był młody gdy bokser HW ważył 2KG!!!!!! więcej niż idealna waga już mówiło się o słabym przygotowaniu i słabej formie!!!
Tak było gdy np.Tyson przekraczał 100kg (podobnie było z Alim czy młodym Foremanem, Lennoxem itp. 2KG!!!! dziś ze ścisłej czołówki Tylko Haye i bracia Kliczko wyglądają jak sportowcy. Reszta to tłuste wieprzki: EStrada, Powetkin,Arrola ,Solis, Chambers, Peter. Taki Solis w ostatniej walce ważył pewnie ze 20kg więcej niż jego idealna waga! I nie piszcie o genetyce itd - każdy może być szczupły. ostatnio był świetny artykuł o naszych zapasionych piłkażach - wzachodnich ligach piłkarz nie może mieć więcej niż 8% tkanki tłuszczowej u nas średnia to 14% efekty widać.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 13-12-2009 22:22:30 
StonkaKartoflana
Masz racje i nie masz:)
"W Innych wagach dziady dostają łomot!!!"
a Bernard Hopkins??
Piszesz o Foremanie..Pamietasz ile mial lat jak zdobyl tytul???
Tyson zeby nie pudlo i narkotyki to w wieku lat 30 ty bylby terminatorem!!!
Hollyfield?? ile lat mial gdy przypadl jego szczyt formy??
Fizjonomia kazdego mezczyzny, niekoniecznie boksera w najlepszym okresie to 30-35 lat!!
Dla boksera wagi ciezkiej moze to byc 30 a moze i 35
Dla boksera wagi lekkiej na pewno szybciej spada forma, bo tam wazniejsza jest szybkosc a ona najszybciej opuszcza piesciarza..
MASZ racje ze pare lat temu dawni mistrzowie wagi ciezkiej wygladali jak sportowcy a waga ich oscylowala w granicach 90-105 kg( optymalna)
w wadze ciezkiej tak sie dzieje bo nie ma limitu wiec nikt nie musi dbac o wage ciala bo i tak nie bedzie musial zbijac..
Tak jak slusznie zauwazyles jaki poziom tej krolewskiej kategorii taki wyglad sportowcow..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2009 22:51:09 
lukaszenko doskonale pamiętam ile lat miał Foreman zdobywając tytuł było to 22.01.73 a George ledwo skończył 26 lat!!!.
Może miałeś na myśli ten drugi tytuł 20lat później???? no cóż gdyby To George 26lat walczył z Moorerem to wbił by go w ring maksymalnie w drugiej rundzie tak jak to zrobił z Frazierem który był lepszy od Moorera a przede wszystkim o niebo twardszy.
Widziałeś jak walczył Hopkins z Jonesem? gdy miał 28lat.? ten Bernard nie w życiu nie przegrałby z Taylorem a z Calzage zrobiłby wiatrak!!!
Holyfield kiedy miał prime ??? - gdy walczył z Foremanem, Bowem, Douglasem - lat 27-30! następnie było nieco gorzej zabłysnął jeszcze w walkach z Tysonem 33-34lata a ostatnią świetną walkę stoczył z Moorerem mając lat 35 potem już przegrywał co drugą walkę!!!!
Pozdrawiam
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 14-12-2009 00:44:23 
kolejny koks co myśli tylko o łatwym zarobieniu kasy a nie zdobyciu pasa mistrzowskiego na dzień dzisiejszy tylko Povietkin i Adamek są dobrym materiałem na mistrza ale to dopiero w 2011
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 14-12-2009 09:20:46 
Myślę że ogromna siła jaką dysponuje Solis to za mało na Kliczkę. Dostanie baty jak wszyscy jemu podobni. Na Kliczków trzeba nie ulanych osiłków tylko szybkich, zwinnych i doskonałych technicznie bokserów z naprawdę twardą szczekną, bo jak by nie było zadają oni podczas walki masę celnych ciosów !

Ale trzymam kciuki za Solisa, bo to będzie coś nowego w ciężkiej :)
Valujewa już się pozbyliśmy, teraz czas na zmianę braci :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.