PUDZIAN ZNISZCZYŁ NAJMANA

Niespełna minutę trwała najważniejsza walka gali "KSW 12" pomiędzy Mariuszem Pudzianowskim i Marcinem Najmanem.

"Pudzian" rozpoczął serią potężnych low-kicków, po której powalił "El Testosterona" na matę ringu, gdzie zasypał go serią mocnych uderzeń, zmuszając do poddania się.

- Była lekka trema, ale sobie poradziłem, a jak sobie poradziłem, to już nie mnie oceniać - podsumował swój debiut w formule MMA pięciokrotny zwycięzca mistrzostw świata "strongmanów".

Wkrótce obszerne materiały z KSW 12 na sporty-walki.org, a już teraz można tam znaleźć zapis video w pojedynku Mariusz Pudzianowski vs Marcin Najman.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 12-12-2009 00:05:25 
nie no myslalem ze bedzie troche dluzej:D
 Autor komentarza: biboll
Data: 12-12-2009 00:05:29 
rewelacja Mariusz super pozdrawiam
 Autor komentarza: amin
Data: 12-12-2009 00:06:15 
szok
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-12-2009 00:06:15 
Dawałem minute czasu i w sumie trafiłem.
 Autor komentarza: biboll
Data: 12-12-2009 00:06:43 
dobrze ze sedzia nie wyleciał za ring :)
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 12-12-2009 00:06:49 
Myslalem ,ze bedzie ostrzej i sędzia przerwie jak któryś będzie półprzytomny tudzież zakrwawiony....

Ale wyszło jak wyszło.
 Autor komentarza: darecki
Data: 12-12-2009 00:06:49 
Pudzian zaskoczyl mnie swoja szybkoscia!
 Autor komentarza: Rafcio
Data: 12-12-2009 00:06:53 
KSW.... Tak to my się w podstawówce za salą gimnastyczną praliśmy... Nie ma to jak Boks...
 Autor komentarza: mobil85
Data: 12-12-2009 00:07:08 
kopniaki pudziana odrzucaly Najmana ze szok i ta szybkosc,brawo pudzian))
 Autor komentarza: amancik
Data: 12-12-2009 00:07:39 
el testosteron zmerzyl sie z wyhodowanym organizmem i przekonal jaka jest roznica miedzy gadaniem a walka, znowu.
zblaznil sie wszedzie gdzie mogl.
hahaha
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 12-12-2009 00:07:49 
Dla mnie ukiczna walka. Należało sie Najmanowy.
Pudzian nie zawiódł, wieke brawa.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 12-12-2009 00:07:55 
Jasiu, Najman odklepał, dlatego sędzia przerwał.
 Autor komentarza: prozaq1
Data: 12-12-2009 00:08:18 
I ta szmata"el gówno z dupy"śmie się nazywać pięściarzem???? Buhahahahahah!!!!! Brawo Mariusz!!!! Może wkońcu ktoś mu wybje boks z głowy!
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 12-12-2009 00:08:18 
Obrzydliwy sport, nie cierpie tych walk zwierzo-ludzi bijacych rekami jak kaleki.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 12-12-2009 00:08:33 
nie no pudzian taki wielki nie jest ale sile to widac...garda najmanowi nie za bardzo by pomogla jakby pudzian dalej walil tymi cepami o mate:D
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 12-12-2009 00:08:49 
Zwycięstwo Pudziana było oczywiste.
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 12-12-2009 00:08:57 
Zwycięstwo Pudziana było oczywiste.
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 12-12-2009 00:09:03 
Zwycięstwo Pudziana było oczywiste.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 12-12-2009 00:09:06 
Na minutę starczyło powietrza, ale Pudzian ma ciąg na przeciwnika. Ciosy zadaje nie za bardzo, ale ruchliwość na plus. Czekam na kolejną walkę z kimś, kto umie walczyć.
 Autor komentarza: King
Data: 12-12-2009 00:10:30 
Najman wolał się poddać zanim zarobił jakąkolwiek plombe :D Strach w oczach i moment jak odklepuje w mate bezcenny :D
 Autor komentarza: jgslon
Data: 12-12-2009 00:10:55 
Najman to nie jest zawodnik,który potrafi walczyć.Serce ma ale nie do walki!Brawo Pudzian!
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 12-12-2009 00:10:56 
Wiem ale liczyl na masakre :)

Znajomy rzucil mi przez gg ciekawostke iz pobil rekord magicznych 53 sekund o całe 9 sekund - 44 sekundki i po zawodach.

 Autor komentarza: mobil85
Data: 12-12-2009 00:11:05 
co wy chcecie od pudziana,jego kopy mają moc :))hehehehe
 Autor komentarza: myyyk
Data: 12-12-2009 00:11:33 
Fakt należało się Najmanowi za bicie cepami Słowaków w potylicę.
 Autor komentarza: barbie221
Data: 12-12-2009 00:11:42 
Zaskoczenia co do wyniku nie było natomiast miałam nadzieję na troche dłuższą walkę niz te 44 sekundy. Gratulacje i czekam na kolejną walkę Pudziana.
 Autor komentarza: pablo74
Data: 12-12-2009 00:11:58 
Pudzian+Najman=TELEEKPRESS Najman tylko nadaje sie do walki w kisielu chyba. Niech nie robi wstydu swoja osoba.
 Autor komentarza: arturmo83
Data: 12-12-2009 00:12:15 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik arturmo83 piszący z IP: 89.78.94.252 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.



ALE CHŁOPAKI SUPER SPECJALISTA JERZY"PIJAK" KULEJ MÓWIŁ ZE NA BANK WYGRA NAJMAN HAHA A I GMITRUK TEŻ
 Autor komentarza: zordi
Data: 12-12-2009 00:12:24 
ma ktoś link żeby oglądnąć walkę?
 Autor komentarza: werkkaa88
Data: 12-12-2009 00:12:45 
Hahaa zawalista walka !!
myslalam ze będzie dłużej !!
Pudzian górą :P
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 12-12-2009 00:13:04 
Pudzian był chyba najszybszym zawodnikiem na tej gali wielkie brawo w MMA zajdzie daleko co do tego nie ma wątpliwości, szkoda tylko że tak krótko to trwało
 Autor komentarza: pjaxz
Data: 12-12-2009 00:13:26 
Brawo Pudzian!!! Jak dla mnie tak zdecydowana wygrana to po prostu szok!!!
 Autor komentarza: bartick13
Data: 12-12-2009 00:13:47 
Nie mogło być inaczej :) Zaaaaawaliście mocne low kicki, Najman po pierwszym kopnięciu nie miał szans.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 12-12-2009 00:14:26 
Pudzian jechał w kopa jak na podwórku, ale na Najmana to akurat wystarczyło. To jednak nie była prawdziwa walka.
 Autor komentarza: kacza
Data: 12-12-2009 00:14:26 
I co to mialo byc mlucka za remiza Dowiemy sie sie co jest wart pudzian z przeciwnikiem na poziomie narazie to bylo tylko szol polsatu i tyle w temacie
 Autor komentarza: gazda
Data: 12-12-2009 00:14:50 
najsmieszniejsze jest to, ze kazdy wiedzial jak to bedize wygladalo i czekalem na to pare godzin na ta niecala minute i cholernie mnie to cieszylo ;]
 Autor komentarza: Valetz
Data: 12-12-2009 00:16:41 
bu ha ha ha ha - i tyle w temacie ;]
 Autor komentarza: nowy
Data: 12-12-2009 00:16:51 
Nie zapominajmy, że Nejman 50 tyś. zgarnął. Sprytnie zarobiona kasa. 54 sekundy i kasa na koncie. Czy ktoś z was zarabia tyle za minutę???
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:18:12 
Zastanawiam się co w ogóle ten artykuł tu robi ,ale jeśli już to Pudzian jest mocny z tym że przeciwnik żaden...Pamięta ktoś Boba Sapp -czy jakoś tak?-on też był silny a z lepszymi mu różnie szło...ALe Pudzian życzę CI jak najlepiej !!
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 12-12-2009 00:18:27 
44 sekundy
 Autor komentarza: Szancu
Data: 12-12-2009 00:19:09 
to byla wakla mma :P ? to wygladalo jak bójka przed klubem. beznadzieja ^^.
 Autor komentarza: gazda
Data: 12-12-2009 00:19:28 
to byl chyba jego ostatni pay day, mam nadizej, ze zniknie z horyzontu
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 12-12-2009 00:21:45 
REWELACJA :D

A te KOPNIĘCIA ?! ZABOJCZE !
 Autor komentarza: allyn
Data: 12-12-2009 00:22:01 
@Mac

Przypominam, że Bob Sapp dwukrotnie pokonał przed czasem Ernesto Hoosta czyli legendę K1.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 12-12-2009 00:22:08 
Nie podoba mi się ten sport,boks prezentuje się godnie, to całe mma wygląda kiepsko,dla mnie to nie jest sport
 Autor komentarza: nowy
Data: 12-12-2009 00:22:29 
Gdyby kasa była za wygrany pojedynek Nejmanowi opłacało by się stawiać opór. Gdy kontrakt jest podpisany za wyjście do ringu to po co miał się spuszczać. I tak by nie wygrał. Położył się na dechy i kasa w kieszeni. Cwany typ.
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:24:10 
A imię jego to 44 -Nostradamus przepowiedział Pudziana
 Autor komentarza: Isskel
Data: 12-12-2009 00:25:17 
ale lipa...
 Autor komentarza: rossi
Data: 12-12-2009 00:26:03 
W sumie Naj*** nie zaskoczył niczym, ale za to Pudzian mnie zaskoczył bardzo in plus. Naprawdę nie spodziewałem się takiej szybkości po nim. Przejechał się po nim jak tornado.
 Autor komentarza: Volt
Data: 12-12-2009 00:26:08 
nie trawie Pudziana i nie trawie Najmana
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:26:25 
Allyn
Może ale przegrywał z zawodnikami o 40 kilo lżejszymi ...
 Autor komentarza: chruszczow
Data: 12-12-2009 00:26:32 
Moim zdaniem szacunek dla Testosterona ( to zaden bokser tylko rekraacja co najwyzej) ze w ogole wyszedl do walki z Pudzianem... Jezeli chodzi o Najmana to byl on chyb viemistrzem polski w kickboksingu wiec dziwie sie ze dal sie zlapac na takie lowkicki Pudziana. Ogolnie walka zkonczyla sie tak jak myslalem tylko o co najmniej pare minut za szybko :-)
 Autor komentarza: nowy
Data: 12-12-2009 00:27:27 
MMA to nie jest sport. Widział ktoś tą dyscyplinę na Olimpiadzie???
 Autor komentarza: Woody10
Data: 12-12-2009 00:27:51 
Cyrk i żenada
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:29:19 
Sport jak każdy inny,mi się nie podoba ,ale sport ;p
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 12-12-2009 00:29:21 
Ogólnie gala świetnie zorganizowana, zwłaszcza Czarnulka wyprowadzająca Najmana na ring;) jeśli chodzi o walki... większość usypiająca... wolę oglądać w stójce jak walczą.
PUDZIAN - NAJMAN: powiem krótko.. masakra, miałem nadzieję że jednak Najman zada te przysłowiowe kilka ciosów... a tu lipa i klepanie:D
Niesamowita siła w nogach, i strasznie ma twarde te buty..ufff;D
Teraz wielu ludzi powie że boks jest cienki...:/:/:/ bo Najman przegrał a określał się bokserem..smutne
 Autor komentarza: King
Data: 12-12-2009 00:30:16 
NIE SĘDZIA PRZERWAŁ WALKĘ, NAJMAN SIĘ PODDAŁ :)

ZOBACZCIE 17 SEKUNDE:

http://www.youtube.com/watch?v=BauGgK1S2E4
 Autor komentarza: Kelrik
Data: 12-12-2009 00:30:49 
Faktycznie trochę odpustowa bijatyka. Że Najman jest przesłaby to wiedziałem, ale Pudzianowski zaskoczył mnie agresją i dynamiką.
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:31:09 
Nadal nie rozumie tego artykułu ,F1 jakoś tu nie wpada ,Taekwondo,piłka nożna ,rugby też nie a MMA tak-dziwne...
 Autor komentarza: tedeunio
Data: 12-12-2009 00:31:58 
a co na to "eksperci" Kulej i Gmitruk ?
 Autor komentarza: Krzysiullus
Data: 12-12-2009 00:32:07 
co Wy ludzie chcecie. Przecież to pierwszy występ Pudziana + jego 32 czy tam 33 latka, ale pozytywnie mnie zaskoczyl. Myślałem, że go zabije. Najman po tych kopnięciach był w powietrzu...
 Autor komentarza: chruszczow
Data: 12-12-2009 00:32:51 
i jeszcze jedno rzucilo mi sie w oczy a propos KSW polscy zawodnicy niestety nie mieli kondycji wstyd i zenada.
 Autor komentarza: Krzysiullus
Data: 12-12-2009 00:33:25 
No i jak spokojnie Pudzian zaczął pojedynek. petarda cyfrowa :)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 12-12-2009 00:33:35 
"Teraz wielu ludzi powie że boks jest cienki...:/:/:/ bo Najman przegrał a określał się bokserem..smutne" tak boks może przez takie cuś stracić na popularności,ale miło było popatrzeć jak Najman się zesr.ł:)
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 12-12-2009 00:34:34 
Miło było popatrzeć po prostu, Najmanowi się zwyczajnie należało
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:34:49 
King



ZObacz 9 sekunde-mogł iść na wymiane ciosów -wolał sie położyć i przegrać...
 Autor komentarza: nowy
Data: 12-12-2009 00:35:26 
Panowie nie patrzcie na ekspertów tylko na kasę . Najłatwiej zarobione 50 tyś. jakie widziałem. Też mogę wyjść do pojedynku z Pudzianem za te pieniądze tyle że klepnę ręką o matę zanim mnie dotknie. a kasa i tak w kieszeni. Pamiętajcie że tak wyglądał kontrakt.
 Autor komentarza: Krzysiullus
Data: 12-12-2009 00:36:26 
Nic jednak BOKSU nie zastąpi. To całe mma mozna pooglądać, ale nie na dłuższą mete. I w koncu ten el dupa zniknie mi z tv bo typ żenujący
 Autor komentarza: Szancu
Data: 12-12-2009 00:37:18 
nie wiem kto powie ze boks jest cienki. chyba ze jakies osobniki
 Autor komentarza: nowy
Data: 12-12-2009 00:37:50 
Gmitruk i Kulej to eksperci za kasę. Jaki oni mają poziom wiedzy jeżeli chodzi o MMA. Kolejny przykład na to, że Gmitruk ma Tomka w D. i liczą się tylko media i kasa
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:39:01 
Jak można się tak przechwalać ,mieć takie pseudo i poddawać po kilku uderzeniach??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-na jego miejscu po tych wypowiedziach wolałbym umrzeć niż się poddać!!
 Autor komentarza: chruszczow
Data: 12-12-2009 00:39:13 
Tluszczy wciskalo sie caly czs ze Najman to bokser... a to zwykla rekraacja nic wiecej ludzie nie widza zadnej roznicy bokser kontra Strongman no ale trza kasy bylo nabic. A pokazywnie ludzi ''kultury" to juz byla calkowita kompromitacja Herbus Mroczek czy k..wa Pirog :-)Ale kasa to kasa.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 12-12-2009 00:39:35 
KOmentator coś wspomniał o Nastuli wiece w ogóle w jakiej On jest formie ? walczy jeszcze?
 Autor komentarza: allyn
Data: 12-12-2009 00:40:30 
Mógł iść na wymianę ?! Bzdura! Facer 130 kg, w furii wymachując łapskami się na was rzuca a wy mówicie o wymianie ? Pogratulować.
 Autor komentarza: Mac
Data: 12-12-2009 00:42:09 
allyn
A walczyłeś kiedyś na ringu??-chyba nie....
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 12-12-2009 00:42:50 
Eh to przykre ze musze podzielic zdanie Winkiego, ale nic dodac i nic ujac... No, a co do samego Najmana. Dla nas nie jest tajemnica, ze jest pseudo bokserem problem w tym, ze wielu ludzi tego nie wiedzialo...
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 12-12-2009 00:43:53 
http://www.youtube.com/watch?v=-fFg9cKo25c walka
 Autor komentarza: chruszczow
Data: 12-12-2009 00:44:33 
allyn baa praca nog i na dystans punktowac Pudziana nic prostszego dalby rade moze i z jedna runde
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 12-12-2009 00:46:32 
allyn no tak jest coś w tym co piszesz nie można zaprzeczyć :)ale myślę ,ze jednak solidny agresywny bokser mógłby zlać takiego furiata było by to nawet dla niego tym łatwiejsze ale taki najman co z niego za bokser rozumiem ,że można być cieniakiem ale odwage i zawziętość trzeba mieć













;














0
 Autor komentarza: tedeunio
Data: 12-12-2009 00:47:12 
Ps. moze ktos wie czy przepisy MMA - KSW cos mowia o walce w obuwiu? Zauwazylem ze Pudzian jako jedyny chyba (?) mial obuwie, np Najman walczyl boso, ciesze sie z kolejnej porazki pseudo ( no wlasnie kogo? on nawet nie jest pseudo bokserem) kogos kto jest znany z tego ze jest przegranym ?
 Autor komentarza: chruszczow
Data: 12-12-2009 00:48:38 
Reasamujac raz widzialem gale spodziewalwem sie troszke wiecej (nie po walce wieczoru)ale nasi zawodnicy dali ciala nie dlatego ze byli duzo gorsi wygladalo na to ze nie mieli kondycji i wydawo im sie ze latwo wygraja ( na polsacie otwartym)
 Autor komentarza: barkley (Redaktor bokser.org)
Data: 12-12-2009 00:48:46 
http://www.sporty-walki.org/content/2009/12/12/003817/index.jsp
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 12-12-2009 00:49:56 
wielkimiznawca
i jak tu teraz wytłumaczyć masom że boks jednak jest siłą, skoro Najman dał czadu.... aj pojawi się wielu krytyków mówiących o bokserkach że z mma nie mają szans! Ale fakt Najman nie miał szans... wpadł pod lokomotywę. Masa, a zwłaszcza taka różnica mas robi wielką różnicę w przypadku niekontrolowanego pełnego furii ataku. Skoro że Najman to nie Vitali... "to byłoby klasyczne KO" :D
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 12-12-2009 00:51:48 
grzechem jest nazywanie Najmana bokserem. Mozna go nazywac udajacy boksera albo trenujacy boks.

Swoja droga dzieki Pudzian !
Nie zapomne tez " cieplego " przywitania Najmana.
Przed samym wejsciem na ring juz mial pewnie ze 3 kilo w gaciach...

O Najmanie mozna rzec ze jest czlowiekiem spelnionym był prawie wszedzie.
Powinien brac sie teraz za kariere polityka : ( chodzil by razem ze skrzeczaca Senyszyn po szkolach sciagajac krzyze , bral by udzial w paradach rownosci albo latał by z wibratorem Januszka Palikota po korytarzach sejmowych )

Pozdro
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 12-12-2009 00:54:25 
PUDZIAN LAŁ GO TAK JAKBY PIŁĘ MECHANICZNĄ ODPALAŁ W PEWNYM MOMENCIE.... teraz komentarz, Najman jest bokserem... ludzie to słyszą, a ja czerwienieje... żeby chociaż spróbował przyatakować. Co sobie Naj** myślał? że uda się mu na dystans trzymać Pudziana? żadnych szans...żadnych... ambicje może miał przed walką.. w ringu zabrakło.. sam odklepał i to tak szybko, że ledwo zauważyłem
 Autor komentarza: skechers
Data: 12-12-2009 00:56:02 
najman jesteś 0
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 12-12-2009 00:57:58 
ooo ciekawe czy Nastula będzie dalej taki chętny na Pudziana:D:D czas obalić mit Judo.. PUDZI do pracy:D:D bij teraz wszystkich i idź na Kliczków;P
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 12-12-2009 00:58:32 
Marcin " El Estrogen " Najwoman
 Autor komentarza: skechers
Data: 12-12-2009 00:58:40 
ze mna wyskocz dam ci fory,obciachowcu
 Autor komentarza: skechers
Data: 12-12-2009 00:58:41 
ze mna wyskocz dam ci fory,obciachowcu
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-12-2009 00:59:30 
Walkę obejrzałem właśnie teraz - mocno zawiany. jak pisałem - Marcina "El Estrogena" Cwelmana Pudzian zatłucze w kilka sekund.szkoda że Gmitruk i Kulej twierdzili inaczej!!!! Kulej to jeszcze - jemu dawno na łep rzuciło ale Gmitruk - jak taki fachowiec prowadzi Adamka już rozumiem skąd on wziął te 107kg Adamka na wiosnę! nie rozumiem jak ktokolwiek kto miał jakiekolwiek pojęcie o sporcie mógł stawiać na CWELMANA
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 12-12-2009 01:02:55 
Naj(wo)man jeszcze bedzie dominatorem moze nie w MMA ale w boksie !!!
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 12-12-2009 01:04:51 
Generalnie nasze spoleczenstwo jest w większości spudelkowane i oni na 100% wierzą, że Najman to prawdziwy bokser, a idolami nastolatków są małpy z Tokio Hotel czy też inni nakromani itp... Jedno mu trzeba przyznać - Promocje gal w których bierze udział robi mistrzowsko co do dzisiaj wychodzilo na plus dla boksu.
Ja sam po cichu liczylem na nieco ciekwasze starcie, a zdziwiła mnie aktywność Pudziana... Zachwał się jak dziecko, które nie dostało zabawki w sklepie. Wpadł w furię i wygrał.
Tak czy inaczej KSW przebija gale boksu widowiskowościa po za sportową. Bo walki jak się kładą są nudne, że bardziej już się nie da...
I tą gale to pewnie tylko Golota z Adamkiem przebił co jest dużą porażką boksu bo większość osób, które to oglądało zrobiło to tylko z powodu Pudziana i Najmana... Dla nich Mamed Khalidow to zapewne piosenkarz ze wschodu...
 Autor komentarza: am26
Data: 12-12-2009 01:06:30 
Pudzian mnie zaskoczył, szczerze myślałem ze nie ma serca do twardej walki, że przegra ze strachem...a okazało się że Pudzian to TOTALNY BANGER. on go zdemolował, zniszczył. Pierwszy low kick odrzucił najmenem:) jak na amerykańskim filmie karate! ten kick ustawił resztę egzekucji.
 Autor komentarza: chruszczow
Data: 12-12-2009 01:06:42 
smiejcie sie ale Najman nie bedacym bokserem wszedl do ringu z Pudzinem no dla mnie szacunek to tak jakby kazdy z was wszedl do pudziana cwiczac powiedzmy rok boks
 Autor komentarza: skechers
Data: 12-12-2009 01:12:09 
Stonka kiedyś czytalem Twoja biografię,jestem pod wrazeniem
 Autor komentarza: kuhi
Data: 12-12-2009 01:15:26 
Andrew jakby wyszedl z takim samym nastawieniem do Tomasza to byloby podobnie. Znaczna przewaga sily fizycznej + plus podobne wyszkolenie techniczne + plus odpowiednie nastawienie = sukces (zawsze).
Andrew mial -1000 punktow w nastawieniu (psychice, wizualizacji sukcesu).

W kazdym razie chcialbym, zeby Tomek zaczerpna z GORALSKIEJ madrosci i trzymal sie ludzi z ktorymi jest od poczatku i o nich dbal.
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 12-12-2009 01:23:58 
kuhi - pomyliły ci się tematy postu. To o Najmanie i Pudzianie. Czy ty wszędzie musisz wciskać Andrzeja? Przegrał? Bo był stary i się już nie nadawał więc nie śnij o niespełnionych marzeniach
 Autor komentarza: kacza
Data: 12-12-2009 01:24:34 
panowie nie rajcujmy sie wiejska bojko bo jak to mozna inaczej okreslic pozdro!
 Autor komentarza: kuba2
Data: 12-12-2009 01:27:24 
no cóż, wygląda na to że mamy polskiego Boba Sappa :)

ps. skechers, a gdzie można przeczytać biografie mojego kumpla Stonki?
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 12-12-2009 01:33:25 
kuba2
Weź sobie atlas geograficzny i jedź palcem po wszystkich kontynentach. To w skrócie biografia Stonki.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 12-12-2009 01:33:58 
kuhi taki scenariusz byłby prawdopodobny gdyby Gołota miał 10 lat mniej zauważ ,że Gołota w walce z Adamkiem właśnie próbował zrobić to co Pudzian mniej więcej i widać ,że nie bał się Adamka ale co z tego wieku nie oszukasz sama psychika nie wygra walki .
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 12-12-2009 01:35:20 
A Pudziana żeby za szybko nie rzucili na głęboką wodę. Niech stoczy kilka walk i się dotrze a będzie pociecha.
 Autor komentarza: valmont
Data: 12-12-2009 01:35:45 
Podzielam wasze zdanie na temat umiejętności Marcina Najmana i nie chcę umniejszać zwycięstwa Mariusza Pudzianowskiego, ale zastanawia mnie jedno dlaczego "Pudzian" walczył w obuwiu? Przepisy MMA czy KSW zezwalają na takę walkę (chodzi mi o buty)?
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 12-12-2009 01:41:08 
Najman powróci jeszcze silniejszy:)))
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 12-12-2009 01:45:12 
Tylko z kim? Bo nawet tak klasowy zawodnik jak przeciwnik Bonina co filmik ostatnio tu byl moze okazac sie zbyt wymagającym "Bokserem"
Może w cyrku Zalewski Najman powinien podpisać kontrakt na walki w formule ZOO? Podobno cyrki przezywają kryzys od kilkunastu lat...
 Autor komentarza: tonio77
Data: 12-12-2009 01:47:14 
teraz proponuje PUDZIAN - POPEK, walka dwoch polskich "koksow" stulecia (okreslenia "koksow" nie uzywam obrazliwie, a raczej jako troche komiczne okreslenie wygladu obu panow). tylko ze walka by musiala byc w anglii, bo popek nie ma wjazdu do polski:D

co by nie bylo popek (2-1-0) ma juz jakies doswiadczenie w mma. stoczyl 3 walki w cage rage w anglii. jedna slaba w debiucie z jakims leszczem, druga calkiem niezla, no i trzecia przegral. obecnie nie wiem czy zamierza kontynuowac kiariere w mma.

dla nie znajacych popka male przedstawienie sylwetki:
http://www.sherdog.com/fighter/Popek-Rak-28387

linki do jego 3 walk (niestety w wiekszosci krecone amatorskimi kamerami z publicznosci):
http://www.youtube.com/watch?v=wE9ZiigfcTM
http://www.youtube.com/watch?v=tJTCPRlUq3M
http://www.youtube.com/watch?v=QvI5--Fuo8Q

no i juz klasyk:D:D:D:D :
http://www.youtube.com/watch?v=FcnSNwsLQEI
 Autor komentarza: tedeunio
Data: 12-12-2009 01:47:23 
do Valmont juz o to pytalem, niestety o tej porze raczej nie zdobedzie sie informacji :) jest sobota- rano :)tez mnie to interesuje, Pudzian jako jedyny walczyl w obuwiu nawet najman walczyl boso (choc podobno - tak mowil mi jeden kickbokser, boso walczy sie lepiej -ale to moze byc subiektywne odczucie i szczegolnie w Polsce ilu sportowcow, kibicow tyle opinni
 Autor komentarza: NieWeszles
Data: 12-12-2009 01:58:21 
Jeśli w nich walczył to chyba jest taki przepis..
Gdyby nie było, to by kazali mu ściągnąć.

Na początku obawiałem się, że Pudzian po mocniejszym na głowę może się zachwiać, że po prostu ma niewytrzymałą głowę od uderzeń. Ale to co zobaczyłem, te potężne kopnięcia podrzucające Najmana..
Spowodowały u mnie taką radość, że nie potrafię tego opisać, coś wspaniałego.
Pudzianowi życzę jak najlepiej, i oglądał będę jego walki. (Mimo wszystko boks jest piękniejszy!)
 Autor komentarza: jerry
Data: 12-12-2009 02:01:50 
Obejrzalem te walke ...uwazam ze to kompletne dno . Ani to boks ani MMA...w ich wykonaniu .
 Autor komentarza: Tommy99
Data: 12-12-2009 02:09:41 
dla tych co uważaja ze to nie jest sport, http://video.google.pl/videosearch?q=fedor+emelianenko+highlights&hl=pl&client=firefox-a&emb=0&aq=1&oq=fedor+#q=fedor+emelianenko+highlights&hl=pl&client=firefox-a&emb=0&aq=1&oq=fedor+&qvid=fedor+emelianenko+highlights&vid=-8762652198751834650


Co za technika najlepszy zawodnik w historii, prawdziwy kunszt
 Autor komentarza: bloodline
Data: 12-12-2009 02:12:34 
dobra az musialem sie zarejestrowac by sprostowac pare rzeczy tutaj ktore mocno sie rzucily w oczy. zaczne od Bobiego Sappa. Pragne przypomniec iz Bobby nie walczyl w mma a k1 a to spora roznica ;) zupelnie 2 rozne dyscypliny sportowe, inne zasady. w mma Sapp miałby o wiele wieksze szanse ze wszystkimi z ktorymi przegral w k1 ze wzgledu na jego sile ktora by mogl wykorzystac w parterze. kolejna sprawa, w mma samymi piesciami sie nie wygra wiec nie wiem co tam niektorzy wypisuja ze gdyby ktorys z braci kliczko walczyl bylo by KO- oczywiscie jest taka szansa pod jednym warunkiem, to bylby BOKS. gdyby teraz postawic Vitka z Pudzianem w MMA, pudzian by zabil Vitka w parterze w 60 sekund, gdyby boksowali pudzian w 2-3 rundzie by padl. takie sa realia tych dwoch jakze odmiennych dyscyplin sportowych wiec nie ma co porownywac boksu do tego co widzielismy dzisiaj w "walce wieczoru". pudzian doskonale wykorzystal atut jakim byla sila, prosze zauwazyc takze jego dynamike. oczywiste jest iz brak kontroli rak(opuszczone) podczas low kickow, machanie cepami, spowodowane jest brakiem doswiadczenia ale jak widac to wystarczylo na wicemistrza Polski w kickboxingu. W mma pudzian jesli sie postara ma szanse zostac na prawde gwiazda swiatowego formatu, ma ku temu wszelkie predyspozycje, tylko musi ciezko trenowac tak jak to robil do tej pory
 Autor komentarza: valmont
Data: 12-12-2009 02:13:24 
Tedeunio nawet w sobotę rano można się dowiedzieć potrzebnej informacji :)
"Obuwie zapaśnicze nie jest zabronione. Kiedyś pewien Japończyk walczył w adidasach. Jeśli masz buty zapaśnicze nie można kopać wysokich kopnięć i w niektórych organizacjach w ogóle nie można kopać. KSW pozwala na kopanie low kicków jeśli się nosi buty zapaśnicze czyli obuwie miękkie"
Otrzymałem taką odpowiedź od Gegarda z sporty-walki.org

NieWeszles twój tok rozumowania jest powalający, szczególnie drugie zdanie. Jasno, prosto i klarownie :)
 Autor komentarza: hamone3
Data: 12-12-2009 03:06:26 
to wyglądało jak by wygłodniały niedźwiedź rzucił się na człowieka.
 Autor komentarza: lukaszbombel26
Data: 12-12-2009 05:37:52 
HEH misie bardzo podobało normalmie tak jak to moja siostra powiedziała ''wypuscili zwierzaka z kladki.dobrze ze walka sie skonczyła bo by go zatłuk na śmierc'' a pudzian był w takim transie ze sedzia prawie by z ringu wyleciał co za moc.to pudzian powinien miec ksywe testosteron.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 12-12-2009 06:30:51 
"El Estrogen" podpisał kontrakt na cztery walki.. Chciałbym zobaczyć go jeszcze w ringu, mam nadzieję, że nie zrezygnuje;D
 Autor komentarza: tlumik21
Data: 12-12-2009 06:47:41 
to byla pomylka. najman kolejny raz sie poddal on nie powinien wiecej walczyc bo nie ma do tego serca i tylko przynosi wstyd bokserom
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-12-2009 06:53:38 
hamone,
Hahaha, dokladnie :)

Stonka,
A co innego maja mowic Kulej i Gmitruk skoro jeden go trenowal a drugi tez w jakims mniejszym stopniu pomogl w treningach (wedlug Najmana). Pomagasz chlopaczynie po czym mowisz w wywiadach ze zostanie pozarty ? Prosze nie zartuj sobie.
Sam przeciez dobrze wiesz jak to w boksie jest.
Bez napinki.

Co do walki:
No i bylismy swiadkami zderzenia malucha z lokomotywa :)
Mialem swoja radoche. Moze walka zbyt krotka ale milo sie na Mariusza patrzylo (Wola walki, agresja). Liczac czas od ataku Pudziana, walka byla jeszcze krotsza (19 - 20 sek.).
Osobiscie nie patrze na Najmana jako boksera. Dlatego dziwie sie gdy ktos tutaj porownuje - ze bylo to starcie boks kontra inny styl walki, po czym wymawia tak bezsensowne teksty typu ''Klitczko by Pudziana zalatwil''. Bo w takie gadanie mozemy sie bawic w nieskonczonosc (Fedor zajechalby Klitczke). Wiecej dystansu panowie. Wygral lepszy zawodnik i kto wie co jeszcze w tej dyscyplinie osiagnie. I nie jest to zaden Polski Bob Sapp. Pudzian przewyzsza amerykanina sila, szybkoscia i dynamika (Choc styl byl calkiem podobny).
Tak samo nie rozumiem gdy ktos sie zali poziomem walki. Czego sie spodziewaliscie ? Dla obu zawodnikow byl to debiut to po 1. Po 2. Pudzian cale zycje bawil sie ciezarami a jego wyprawy do sportow walki byly raczej drugoplanowe. Z kolei Najman - byl i jest kompletnym zerem w boksie. Wiec czego bylo sie spodziewac ? Wole nawet jak tacy zawodnicy typu bokser, zapasnik czy kickbokser sie okladaja, mozna chociaz sobie na prawdziwe mordobicie popatrzec niz na 3 razy po 3 minuty lezenie na macie i wykrecanie sobie konczyn - tak jak to bywa przy najlepszych zawodnikach MMA.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-12-2009 06:56:53 
I jeszcze jedno: Zawsze bede wolal ogladac boks niz inne sztuki walki. Ta walka tego tez nie zmieni :)

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-12-2009 07:23:42 
bloodline,
Narescie ktos obiektywny i dobrze oceniajacy zawodnikow. Popieram w 1000 %. Pozdro
 Autor komentarza: Volt
Data: 12-12-2009 08:24:37 
A co to za piosenka byla przy ktorej wchodzil Pudzian ? I co to za piosenkarz ja spiewal ?
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 12-12-2009 08:38:36 
to śpiewał jego brat :D ale tytułu nie znam, bo to nie moje klimaty tak na prawdę ;D

Takiego finału się można było spodziewać... ale nie myślałem, że Najman tak szybko sobie odpuści :)
Brawo Pudzian.!

A tak btw. co jak co, ale komentatorzy spodobali mi się w chuj! to są emocje proszę Państwa! Oni tam krzyczeli to ja krzyczałem prawie razem z nimi... Szkoda, że w boksie takich nie ma... a może są, tylko ja o nich nie wiem ?:(
 Autor komentarza: Rebel
Data: 12-12-2009 08:47:49 
Autor komentarza: Rebel Data: 11-12-2009 20:04:07 moim zdaniem pudzian sie rzuci na niego od początku z łapskami, tamten bedzie uciekał cos udawał ze walczy, pudzian go przydusi
i minuta bedzie po walce

Typ trafiony 3 godz. przed walką, mogłem jakiś hajs postawić cholera...
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 12-12-2009 08:47:51 
Sędzia sie bardzo dobrze spisał. Uchronił Najmana przed kalectwem.
 Autor komentarza: Rebel
Data: 12-12-2009 08:57:34 
Teraz powinien być rewanż na zasadach bokserskich
 Autor komentarza: tlumik21
Data: 12-12-2009 09:09:56 
sedzia nie przerwal tej walki~!!!!!!!!! najman odklepal i sie poddal
 Autor komentarza: tlumik21
Data: 12-12-2009 09:10:45 
ten piosenkaz to jego brat
 Autor komentarza: bimber
Data: 12-12-2009 09:25:56 
pudzian był w butach, czy to zgodne z przepisami mma?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-12-2009 09:27:16 
Podobno prowadzone są już negocjacje co do kolejnej walki Marcina "EL Estrogena" Cwelmana - Przeciwnik TOMASZ JACYKÓW-
domaga się : -1. wspólnej szatni 2. zawodnicy walczą w samych stringach 3. dogrywka bez publicznośc pod prysznicem.
Marcin trochę kręci nosem i wnosi o zakaz "ataków od tyłu" - obóz Jacykowa się nie zgadza aby pozbawić go głównej broni! Marcin jeszcze się waha - ale Jeśli kasa będzie się zgadzać!!!!
 Autor komentarza: kuba2
Data: 12-12-2009 09:34:12 
eeee tam, wszystko ustawił od początku ten przypadkowy, lucky low kick. Pecha miał Marcin i tyle.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 12-12-2009 09:35:44 
Bloodline, Bob Sapp w MMA stoczył więcej walk niz w K1.
 Autor komentarza: Diavulo
Data: 12-12-2009 09:48:45 
może następna gala MMA będzie walczył Mroczek vs.Piróg albo Herbuś,hahaha,szkoda ze Mody na sukces tam nie było hahaha
takiego przebiegu chyba wszyscy sie spodziewali
ale do boksu MMA sie nie umywa
pozdro
 Autor komentarza: zdenek12
Data: 12-12-2009 10:07:15 
I NAJMAN ZNIKNĄŁ W NIEBYCIE PAMIĘCI )))))
 Autor komentarza: Daw
Data: 12-12-2009 10:42:11 
Tak jak mowiłem nie ma innej opci tylko wygrana Pudziana niezła demolka,a te kopniecia to taka siła jak by kopał kon jescze troche i by mu połamał te nogi no i niesamowita agresja brawo i powodzenia dalej Pudzian!
 Autor komentarza: amin
Data: 12-12-2009 10:46:00 
TA WALKA WYGLADALA JAK TE POD DYSKOTEKA CZY BEREM ALE NIE NA ZAWODOWYM RINGU!!!!!
 Autor komentarza: Ugly
Data: 12-12-2009 10:52:52 
Jestem zawiedziony . Dlaczego Najmanek tym razem na koniec nie pobił maty ringu ? Jak w pamiętnej "walce" z Wawrzykiem :D . Następna walka Najmana to właśnie powinien być rewanż z matą ... może teraz mata odda ;) ? Tylko honorarium dla EL Estrogena powinno max wynosić 50 zł i mógłby to robić na galach w przerwie między walkami , jako etatowy clown , bo przecież nim jest od dawna .
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 10:53:13 
blodline
Bob Sap walcznyl w mma np z minotauro...a co śmieszne walczył nawet w wrestlingu z kimś w rodzaju turbodymomana...hehe
 Autor komentarza: nowy
Data: 12-12-2009 10:56:32 
RE: StonkaKartoflana - trafiłeś w dychę. Takiego numeru nawet Majewski by nie wymyślił. DOBRE.
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 12-12-2009 11:01:10 
Amin zgadzam się z tobą takie bójki ogląda się pod dyskotekami :-) ale jak pomyślę o tych lowkickach to humor sam mi się poprawia :-P osobiscie takiego "buta" niechciałbym przyjąć.
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 11:02:38 
Co do walki Pudziana, to chyba mało kto myślał, że będzie wyglądać inaczej.Myślę, że dobry zawodnik mma lub bokser wygrał by tą walkę.Brutalna siłę można zniwelować sprytem i techniką,jaka posiadają bokserzy, zawodnicy mma, bjj itd.W moim osobistym odbiorze, walka ta nie wyglądała jak typowe walki mma, tylko jak uliczna zadyma.Pudzian trafił czysto tylko low kickiem, reszta ciosów szła jak chciała w gardę,w plecy, nogi itd na glowę nie wiele doszło.Mam jeszcze jedno "ale"do tej walki, mianowicie dlaczego Pudzian miał buty...niespotykane w walkach mma, bo daje to przewagę przy kopniakach!
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 12-12-2009 11:06:02 
Shinobi wyżej ktoś napisał jakie są przepisy i dlaczego pudzian mógł walczyć w butach :-) pzdr
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 11:06:31 
ugly
pobił pobił ring...odklepał przecież, a tamto z Wawrzykiem to się dopiero uczył jak się odklepuje w ringu, by się poddać...:)a, że bardzo chciał się poddać to bił bardzo mocno hehe.
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 11:07:56 
Szkodniqq

dzięki za info.
 Autor komentarza: komiminix
Data: 12-12-2009 11:18:01 
Najman to kompletna pipa,on by dostal wpier...nawet od mikolaja !!!!
 Autor komentarza: zlodowacenie
Data: 12-12-2009 11:35:32 
bloodline - Bob Sapp walczył też w mma m.in. w japońskim Pride. Przypomnij sobie chociażby walkę z Nogeirą(nie wiem jak to się piszę), którą przegrał przez dźwignię. Siła Sappa pozwalała mu tam na wygrywanie z dobrymi zawodnikami, jednak ci najlepsi jak w/w Brazylijczyk, czy CroCop dawali sobie z nim radę. Osobiście uważam, że Pudzian zaskoczył pozytywnie szybkością i dynamiką.
 Autor komentarza: amin
Data: 12-12-2009 11:46:32 
NIBY PIERWSZA TAKA DOBRA GALA MMA W POLSCE A POLACY JUZ ZDAZYLI POKAZAC WIOCHE. WYGWIZDYWANIE NAJMANA I ZAWODBNIKOW ZAGRANICZNYCH BYLO ZENUJACE. BRAWO RODACY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 Autor komentarza: amin
Data: 12-12-2009 11:53:35 
SHONOBI ja jestem ciekaw jak mocno ty bys bil w ring??? pewnie bys wolal mame zeby za ciebie klepala.............
 Autor komentarza: amin
Data: 12-12-2009 11:54:49 
WSTYD I TYLE. CO ZA NAROD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Snajper
Data: 12-12-2009 11:58:35 
http://www.youtube.com/watch?v=mJ_QtbNir_U&feature=related Najman nie wytrzymał tyle co krowa... :))))
 Autor komentarza: allyn
Data: 12-12-2009 12:16:45 
Komentatorzy byli z Eurosport'u, komentują tam walki K1.
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 12:17:43 
amin
myślisz, ze interesuje się sportami walki oglądając je tylko w telewizji?moją pasją jest uprawianie tych sportów.Przykro mi, że Cię zawiodłem...a co do mojego tekstu, komuna się już skończyła i jest wolność słowa.
pozdro
 Autor komentarza: amin
Data: 12-12-2009 12:27:51 
Shinobi ja tez trenuje i wiem jaki to sport. ry zapewne jeszcze w zyciu n ie przegrales walki bo malo jeszcze rozumeisz ta dyscypline. skoro jetses taki dobry to dlaczego jeszcze cie nie wiedzielismy w profesjonalnej walce??? a jesli nie ejstes to dlaczego wysmiewasz przegranych. zachiowanie czystego hajtera i tyle. smnieszne
 Autor komentarza: bloodline
Data: 12-12-2009 12:34:01 
do innych ktorzy poprawili mnie iz Sapp walczyl rowniez w mma, nie tylko k1, dzieki za poprawke ;) nie odrobilem do konca zadania domowego ;p racja obejrzalem walke z Minotauro i nie wiem czy porownywanie Sappa do Pudziana ma sens, porownajcie kopniecia jednego i drugiego, wyprowadzane ciosy. moze od Pudziana to byly cepy ale mialy sile, byly dynamiczne, a od Sappa to lepiej sie nie wypowiadac... 150 kg, wolny, minuta i zmeczony. jak dla mnie nie ma co porownywac
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 12:37:29 
Poza tym mój tekst w przeciwieństwie do Twojego nikogo nie obraża.Jest odpowiedzią na pytanie Pana Ugly, ma formę żartobliwą, bo i pytanie było w tej konwencji.A pan niech nie próbuje być sumieniem narodu, Polacy są Polakami i w pierwszej kolejności im kibicujA, a w następnej kolejności tym,których lubią, mi też było szkoda Najmana, że go brzydko przyjęli, ale takie życie bardziej lubią Pudziana.A co do obcokrajowców to jednego wygwizdali bo brzydko się zachował w stosunku do przegranego i kibiców.
 Autor komentarza: amin
Data: 12-12-2009 12:45:48 
sadzac po komentarzach to nie bylo ci szkoda ze wygwiazdali najmana co wiecej wydaje mi sie ze byles jednym z tych co gwizdaki. mozesz mowic ze sie czepiam ale ja poprostu nie toleruje takich zachowan w sporcie. jesli sie pomylilem co do ciebie to zwracam chonor.
pozdro
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 12:57:03 
amin
Szczerze?to ja nawet bylem za Najmanem, bo zawsze jestem za słabszym, no chyba, że walczy mój idol.A co do moich osiągnięć sportowych to trochę ich mam, niestety mieszkam w miejscu, gdzie nie było perspektyw rozwoju i wolałem skończyć studia,jednak sport pozostał moją pasją.A skoro i pan uprawia sport, to powinien pan bardziej z dystansem do tego podchodzić, każdy był kiedyś wygwizdany bo publiczność była za swoim, każdy kiedyś przegrał walkę...mi też się to zdarzyło i była to dla mnie tylko wielka mobilizacja by wygrać i tak się działo.Człowiek uprawiający sporty walki powinien znać te odczucia...
pozdarawiam
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-12-2009 14:37:23 

Umiejetnosci bokserskie nie wystarcza zeby walczyc na wysokim poziomie na zasadach MMA z zawodnikami bedacymi przedstawicielami innych dyscyplin walk,boks przygotowuje do takich pojedynkow najgorzej
Pudzian przed ta walka byl wielka zagadka,a Najman jest kiepskim piesciarzem wiec w sumie nie dziwi jego przegrana bo Mariusz udowodnil ze potrafi cos wiecej niz przeciaganie TIR-ow
 Autor komentarza: boxing
Data: 12-12-2009 14:46:45 
Bardzo słaba walka, jedna z najsłabszych jakie widziałem. Marcina Najmana nie wiem kto przygotowywał ? Skoro Pudzianowski ćwiczył karate kyokushin to wiadomo było, że w jego zasięgu do wyćwiczenia w krótkim czasie były tylko cepy i low kick. Walka pokazała, że Marcin Najman jako zawodnik jest całkowicie nie odporny na ciosy o czy mówił Wawrzyk. Bravo tylko za odwagę.

Co do zwycięscy to nic specjalnego nie pokazał, za bardzo go nie widzę z przeciwnikami z którymi np walczył Paweł Nastula, osobiście nawet bym mu na tak wczesnym etapie odradzał.

Ale pożyjemy zobaczymy ;)

Gratulacje dla zwycięscy i bravo dla przegranego.
 Autor komentarza: nowina
Data: 12-12-2009 14:47:42 
teraz pudzianowi dał bym józka warchoła
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-12-2009 14:54:12 
boxing
jezeli bys mial jako takie pojecie o karate kyokushin to bys wiedzial ze low kicki to jest podstawa,wiec Pudzian nie musial tego elementu specjalnie cwiczyc przed walka
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-12-2009 15:09:08 
Mysle ze swietnie przygotowany Najman rowniez nie mialby szans. On powinien sie cieszyc ze Mariusz ''tylko'' kopniakami i lapami na niego szedl. Gdyby zlapal i zacza przyciskac to z Najmana wiele by nie zostalo (Polamane zebra, nogi, rece, moze kark...). A dla Pudziana respekt ze wogole tak walczyl, bo ja myslalem ze bedzie jedynie probowal wleciec w Marcina, go przewrocic a potem scisnac w parterze. A tu prosze nogi i lapska poszli w ruch.
Jest dobrze a moze byc tylko lepiej. Ja mu zycze samych sukcesow.
Pozdro
 Autor komentarza: Shinobi
Data: 12-12-2009 15:11:47 
taki Popek byłby ciekawym przeciwnikiem dla Pudziana...co Wy na to?podobne doświadczenie i styl...bo Paweł Nastula to chyba za wysokie progi na dzisiejszy dzień.
 Autor komentarza: boxing
Data: 12-12-2009 15:12:27 
andrewskjy

jeżeli byś miał pojęcie o przygotowywaniu do walki zawodnika z boksu pod kątem walki np z takim Pudzianowskim, to oczywistą rzeczą jest byś się najpierw dowiedział co ten człowiek ćwiczył wcześniej, a skoro ćwiczył karate to wiadomo, że najłatwiej wyćwiczyć te elementy które wcześniej ćwiczone były a są skuteczne i zawodnik będzie je wstanie zastosować.

Reasumując jest rzeczą oczywistą, że w taki sposób Mariusz do walki ustawiony być musiał jak był, low kick plus cepy.

Dziwi zatem fakt, że na ten element w przygotowaniach Najmana nie zwrócono uwagi.

Musisz czytać ze zrozumieniem a nie tak jak ci sie wydaje ;)

pzdr
 Autor komentarza: karbro
Data: 12-12-2009 15:33:36 
Sytuacja Najmana nie jest taka zła, zawsze może zmierzyć się z Jolą Rutowicz.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-12-2009 15:49:28 
boxing
A jak wedlug Ciebie Najman mogl sie zabezpieczyc przed takimi kopnieciam,zeby przyjadz kilka niskich kopniecie na noge i to ustac to trzba to cwiczyc latami i przyjac na nogi w tym czsie kilka tysiecy kopniec zeby sie miesnia sie do tego przyzwyczaily,zreszta sila i dynamika z jaka Pudzian wyprowadzal te kopniecia jest ponadnaturalna i watpie nawet zeby mistrzowie tajboksu byli by przyjac wiecej niz 10 w walce bez kompletnego paralizu uda
czy Ty wogole widziales ta walke Pudzian?On rozwiazal ja perfekcyjnie taktycznie najpierw oslabil nogi przeciwnika i wystraszyl go sila kopniec,potem zaatakowal na gore i sprowadzil Najmana do parteru gdzie ten byl juz bezradny
Oczywiscie wszystko to wygladalo jak typowa mlocka pod remiza,ale po pierwsze wiele walk w MMA tak wyglada,a po drugie Pudzian ma za duza mase miesniowa i za za slaba technike zeby moglo to wygladc inaczej
 Autor komentarza: boxing
Data: 12-12-2009 16:06:34 
andrewsky

Masz rację, co do przebiegu samej walki nie mam uwag, wyglądała jak bójka z remizy ale to sobie wyjaśniliśmy, że inaczej nie mogła wyglądać, zresztą podobne walki widziałem wiele razy na żywo - inna technika w takim układzie sienie sprawdza.

Co do walki chodzi mi o ustawienie Najmana, nie widać było po nim chęci w chodzenia w zwarcie kontaktowe, czasu nie było wiele ale elementy z thai boksu mógł wyćwiczyć, na to pół roku wystarczyło.

Po drugie wcale nie jest powiedziane że masz przyjmować low kick możesz go bronić kopnięciem, blok goleń w goleń z tym, że istnieje odpowiednia technika kopnięcia goleniem w obronie.

Gwarantuje ci, że pół rocznym treningu ścinasz nogą konia z nóg.

No i najważniejsze dla mnie co dla mnie dalej czyni wielką niewiadomą karierę Mariusza - jak jego wytrzymałość na ciosy w szczękę ?

pozdrawiam
 Autor komentarza: mar4co
Data: 12-12-2009 16:25:42 
Fajny text wczoraj przeczytalem :
" Najman. Przegrywa szybciej niz nagrywarki LG " .....xDD...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-12-2009 17:34:23 
Czego mozna sie bylo wczoraj dowiedziec o mozliwosciach Pudziana w MMA
jest on bardzo agresywny z "ciagiem na przeciwnika",kopie bardzo mocnone low kicki,mysli w ringu i jak dla mnie to tyle.
Wedlug mnie Mariusz jezeli chce osiagnac sukcesy w tej dziedzinie spotru to powinien wspolpracowac z jakims swietnym fachowcem od walk w parterze bo przy jego sile tam widze szanse na jego przyszle zwyciestwa z lepszymi i bardziej wszechstronniej wytrenowanymi przeciwnikami niz Najman
 Autor komentarza: picer23tm
Data: 12-12-2009 17:39:47 
"El Testosteron" do tej pory dał się poznać jako "wspaniały" bokser który powala na deski potężnym lewym pod prawy łokieć 40-to letnich ,mających ujemny bilans walk i również czasem dużą nadwage zawodników którzy wychodzą do ringu tylko po to żeby zarobić i nabić bilans rywalowi, wczoraj dał się poznać jak "wybitny" zawodnik MMA!!!
Troche pokory Marcin i właściwej samooceny, bo gadać to każdy może...
Dobrze że trafił się po drodze ten Big Brother, bo bez tego nie podejrzewam żeby Najman dostał propozycje tej walki
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-12-2009 17:53:17 
Nie lubie MMA..nie kumam tego sportu i meczy mnie jego ogladanie..Pudzian jednak przyszalal, szybkosc i te lowkicki, cos niesamowitego..
 Autor komentarza: kiecal
Data: 12-12-2009 18:01:13 
Pierwszy raz w życiu widziałem że ktoś idzie do ringu w...klapkach !!!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-12-2009 18:11:03 
Ciekawe komu teraz najman rzuci wyzwanie???..Moze Kimbo Slice tym razem;))
 Autor komentarza: bimber
Data: 12-12-2009 18:17:46 
A co z butami pudziana kuma ktoś czy to dozwolone?
 Autor komentarza: Reiko
Data: 12-12-2009 18:45:09 
Pudzian kopal Najmana jak worek ziemniaków :) walka sie skonczyla juz po pierwszym kopniaku, widac bylo ze "El testosteron" po pierwszym kopie zmiekł jak dziecko skarcone przez ojca, pewnie nie myslal juz o strategi tylko o tym jak sie poddac z "twarzą" (pewnie chcial zdublowac Andrzeja z walki z Tysonem ale nie starczylo mu czasu:)) i wymyslil...:)
Ps. Szacunek dla Goloty, jest wielki, nie chodzilo mi o ublizenie w jakikolwiek sposob jemu tylko o strategie Najmana.
 Autor komentarza: Reiko
Data: 12-12-2009 18:46:33 
A swoja droga Pudziana tez bardzo lubie i trzymam za niego :)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 12-12-2009 18:59:15 
lukaszenko
Najman pokazałby Kimbo czym różni się uliczna walka od prawdziwego uprawiania sportu.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 12-12-2009 19:05:21 
bimber -z butami- wersja 1. Pudzian miał grzybicę i się wstydził walczyć na bosaka. wersja 2. Pudzian napchał tam jakiegoś żelastwa i tylko dzięki temu wygrał z Marcinem "El Estrogenem" Cwelmanem.
 Autor komentarza: skechers
Data: 12-12-2009 23:22:57 
50 za 44 sek,najman powoli kończy sie twoja kariera,rolex nie pomoże,wpadaj do ełku ja za darmo wyskocze,słu.ze namiarami jesli będziesz zainteresowany
PS.ZAPŁAC ABONAMENT LUP WYKUP KABLOWE A OD PAJACÓW SIE NIE ODCZEPISZ,JEB .. KABARECIARZ
 Autor komentarza: skechers
Data: 12-12-2009 23:28:24 
44 s moze na pay per wiew blyśniesz z takim rekordem,kto go dał do tv?
 Autor komentarza: meh
Data: 13-12-2009 04:19:02 
NA TEMAT OBUWIA MARIUSZA!!


NA TEMAT OBUWIA MARIUSZA!!

wiele osób wypisuje straszne BZDURY, iż Mariusz ma na sobie jakieś adidaski- NONSENS. Mariusz ma na sobie buty zapaśnicze, które są wykonanae z miękkiego i elastycznego materiału. Mają jedynie antypoślizgową podeszwę i służą do stabilizacji podczas rzutów zapaśniczych. Są dozwolone w większości sportów MMA i tak samo w KSW. Prawo do ich używania podczas walki ma kazdy zawodnik bioracy udział w gali, jednak jak zauważyliście tylko Mariusz z tego skorzystał. Wielu zawodników rezygnuje ponieważ w butach zapaśniczych nie wygodnie walczy się w parterze.

 Autor komentarza: meh
Data: 13-12-2009 04:34:19 
faktem tez jest że w butach zapasniczych według przepisów KSW nie można wyprowadzac high-kicków, czyli kopniec na głowe, oraz middle-kicków, kopniec na korpus. Jedynie kopniecia na nogi, co Mariusz wykorzystał znakomicie, aczkolwiek kopnięcia były słabe technicznie. Nie kopie się z "buta" , lecz z piszczela. Gdyby Mariusz raz chociaż trafił piszczelem, myślę, że biedny Najman położyłby się o wiele wcześniej..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.