KONFERENCJA PRASOWA ADAMEK - ESTRADA

Jason Estrada (16-2, 4 KO) był na pierwszej konferencji prasowej "Ciężkiej Artylerii" (tak brzmi hasło propagandowe imprezy) zapowiadającej  jego walkę  z  Tomaszem Adamkiem (39-1, 27 KO)  o mistrzowski pas IBF International znacznie bardziej spięty i zdenerowany niż jak zwykle zrelaksowany "Góral".  Nie zmienił jednak tego, co mówił w poprzedzających pojedynek wywiadach: "Adamek popełnia błąd walcząc w wadze ciężkiej i wybierając mnie jako rywala. Doceniam jego mistrzowskie  tytuły w innych kategoriach, ale szóstego lutego w Prudential Center  w Newarku nie będą one miały żadnego znaczenia. To dla mnie szansa, żeby się pokazać . Szansa, którą na pewno wykorzystam." Adamek odpowiedział tym co,  na razie się sprawdza: "Pogadamy na ringu, za to mi płacą. Chcę zostać mistrzem królewskiej wagi ciężkiej, Estrada stoi na mojej drodze. Chyba wszystko jasne..."

Zyggi Rozalski bez cenzury: "Krytykanci się ośmieszają"

Konferencja przed walką Adamek – Estrada odbyła się w pięknych salach, w mającej wspaniały widok na Manhattan "Liberty House Restaurant", a obie ekipy były w niezłej formie. Adamek przyjechał prosto z treningu, Estrada wybierał się na zajęcia  po walce, więc zanim jeszcze obaj pięściarze zasiedli za stołem, miałem okazję porozmawiać chwilę z menedżerem Adamka, Zyggim Rozalskim. Zwłaszcza, że przez niektóre polskie  media, walka z  Jasonem Estradą, a nie z supergwiazdami tego sportu, uznawana jest za porażkę zarówno Rozalskiego, jak stajni promocyjnej, "Main Events".

Riposta Zyggiego Rozalskiego: "Pisanie w ten sposób ośmiesza autora, pokazuje, że nie ma  pojęcia o temacie. Tomek  w metropolii nowojorskiej mieszka zaledwie od roku, a na jego ostatniej walce z Bobby Gunnem było ponad 7 tysięcy osób.  To niesamowity wynik. Szef HBO Sports, Ross Greenburg z  którym wraz z Tomkiem byliśmy na ostatnim wieczorze w Atlantic City, nie mógł się nadziwić, że w tak krótkim czasie zbudowaliśmy tak wielką popularność Adamka. Wiedział co mówi. Na wieczorze podczas którego  bił się Chris Arreola, jeden z pięciu najlepszych w wadze ciężkiej i Paul Williams, będący w dziesiątce najlepszych bez podziału na kategorie, wagowe było może 2,5 tysiąca kibiców, a HBO musiało w ostatniej chwili zmieniać salę, żeby nie było jeszcze większej kompromitacji. Taka jest rzeczywistość. Co do rywala jakim jest Estrada - to dopiero druga walka Tomka w tej kategorii wagowej, Gołota potrzebował  pięciu lat na porządne  pojedynki z wielkimi. Bylibyśmy idiotami wystawiając Adamka od razu na elitę. Tomek to nie jest dla mnie mięso armatnie, wystawiane tylko po to, żeby zarobić parę groszy. Ja ich na pewno nie potrzebuję. Gdyby było inaczej, wzięlibyśmy w zeszłym roku Kliczkę za milion.  Gołota, Estrada - różne style, zupełnie inni bokserzy, dobrani tak, żeby przygotować Tomka do długiej kariery w wadze ciężkiej, a nie zaliczenia jednorazowej  wypłaty. A, że prowadzi się rozmowy z kilkoma potencjalnymi  rywalami, czasami się zawiera uwowy, czasami przekłada się negocjacje na późniejszy termin - taki jest  zawodowy boks. Narzekanie w takich okolicznościach na to do tej pory zrobiliśmy, bełkotanie o  tym jak niby nieprawidłowo  prowadzony jest Adamek, jest zwykła głupotą. Trzeba być baranem, żeby tak myśleć”.

Jason Estrada: "Nie chcę już więcej słyszeć...

...że Adamek posadzi mnie na tyłku.  To się po prostu nie zdarzy. Nawet jako amatorowi nikomu się to nie udało, nawet podczas sparingów.  Jestem dla niego po prostu za szybki, wiem co znaczy szybkość bo pracowałem z Mattem Godfreyem czy Eddie Chambersem.  Musiałbym chyba przewijać szybciej walki  na DVD, żeby zrobić Adamka szybszym! To był dobry bokser w półciężkiej, dobry w junior ciężkiej, ale przechodząc do ciężkiej popełnił błąd.  Walka z Gołotą  nie miała znaczenia, niczego nie udowodniła. Może gdyby walczył z kimś innym..."

Kathy Duva: Adamek pod choinkę?

Kathy Duva, szefowa "Main Events" była bardzo zadowolona z przebiegu konferencji. "Jason to bardzo dumny  pięściarz, który zawsze wychodzi na ring w optymalnej dyspozycji. Ma prawo być pewny siebie, bo w tej kategorii wagowej ma większe doświadczenie, wiadomo, że Tomek będzie musiał na zwycięstwo bardzo się napracować. On zdaje sobie z tego sprawę, nie wiem tylko czy Jason wie, jak dobrym pięściarzem jest Adamek. Nie wyobrażam sobie, jak będąc "ciężkim" można dobrze przygotować się na boksera walczącego jak Tomek. Nie lekceważymy Estrady, ale mogę już powiedzieć, że z błogosławieństwem HBO zaczęliśmy  rozmowy z przedstawicielami Arreoli, ale najważniejszy jest 6 lutego. Spodziewamy się  pełnego Prudential Center, więc jak ktoś nie ma jeszcze pomysłu, co dać  znajomym pod choinkę, polecam bilet. Trzeba będzie na ten prezent poczekać, ale na pewno się opłaci."

Konferencja prasowa była także okazją do poinformowania fanów, że są już do nabycia, w cenach  $38, $53, $78, $103 oraz $253 (przy ringu)  bilety na  walkę Adamek - Estrada.  Można je kupić w kasach  Prudential Center Box Office lub poprzez TicketMaster  dzwoniąc  na numer  800-745-3000. Będą także do nabycia  na stronie internetowej Prudential Center:  Prucenter.com

ASInfo, fot. Wojciech Kubik

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 11-12-2009 09:49:45 
Estrada, chyba niższy niż podają (185cm).
 Autor komentarza: mariuszol
Data: 11-12-2009 09:51:15 
POzdrowienia z Brukseli,bardzo duzo mowi sie w tym miescie o Twoich walkach i jestes juz IDOLEM nie jednego poczatkujacego boksera,czekamy na walke 6 lutego, ktora napewno wygrasz,Twoj styl i serce do walki zalatwia wszystko,jeszcze raz pozdrawiam Mariusz Olszewski i synowie David i Bartosz(poczatkujacy bokserzy)
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 11-12-2009 09:55:33 
Rzygi chyba sam nie wie co mówi
 Autor komentarza: Luton
Data: 11-12-2009 10:02:34 
Po wypowiedziach Estrady mozna odnieśc wrażenie, że on ciągle bazuje na jednej walce, tej z Gołotą. Jak on mówi, że Adamek był dobry w półciężkiej, to ja sie wycofuje z dyskusji. Wierze tutaj w mądrość teamu Adamka i samego Tomka, zero lekceważenia. Niech Estrada żyje w przekonaniu, że Adamek go olewa i liczy na łatwy pojedynek. A co do Arreoli, to wolałbym żeby sie nie wypowiadali Ziggy czy Duva jakie to walki czekają w przyszłości Tomka. Już tyle razy przestrzelili swoje prognozy, że trudno brać ich słowa na serio. Bedzie kontrakt podpisany, to zaczne sie podniecać.
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 11-12-2009 10:10:10 
Fakt faktem że wolał bym aby Adamek był promowany przez choćby Top Rank czy Golden Boy... Maim Events , oni kiedyś naprawdę całkiem dobrze prosperowali ale teraz to już raczej przeszłość , a więc jeśli chodzi o promocję to chyba rzeczywiście Adamek najlepiej nie trafił

co do przejścia do kategorii ciężkiej - podzielam chyba jednak zdanie Estrady , moim zdaniem , w tej kategorii Adamek może wygrać z każdym po za Kliczkami a więc de facto nr. 3 to i tak świetny wynik ale na mistrzostwo może być za mało aczkolwiek będę mu kibicował

co do wyboru przeciwnika - Estrady - moim zdaniem chyba najlepsza opcja na tą chwilę dla Tomka i bardzo się cieszę na tą walkę , tu Pan Rozalski ma 100% racji , Adamek się musi w tej kategorii zaklimatyzować i dostosować do walk
 Autor komentarza: Rebel
Data: 11-12-2009 10:14:34 
niech będzie choćby numer 3 w tej kategorii, to oznacza ze kilku dobrych bokserów pokona, stoczy fajne walki a , że poźniej raczej przegra z którymś z Kliczków , mówi się trudno, mam nadzieje że po dobrej walce.
 Autor komentarza: Sugar
Data: 11-12-2009 10:42:22 
A ja wam mówię i możecie się ze mnie śmiać, że Adamek w przeciągu dwóch lat 2010-2011 odbierze pasy siostrom KLiczko.
 Autor komentarza: amin
Data: 11-12-2009 11:10:55 
Sugar juz sie smieje. zapisz sobie ta date gdzies. dokladnie za 2 lata wspomniesz to co napisales i sam sie usmiechniesz. adamek jest swietnym bokserem. w junior mogl byc prawdziwym krolem i zdobyc wszsytkie pasy (co w efekcie rownierz dalo by mu slawe). ale wybral wage ciezka gdzie bedzie obijac solidnych sredniakow z czasem moze i czolowka ale nie ma zadnego atutu zeby wygrac z bracmi K (czy jak napisales siostrami). przede wszyskim zebraknie mu zasiegu i nie bedzie mial ciosu aby powalic ukraincow. za dlugo siedze w boksie za duzo walk kliczkow widzialem zeby miec inne zdanie
 Autor komentarza: czerwony
Data: 11-12-2009 11:12:21 
ziggy ma rację.
 Autor komentarza: NieWeszles
Data: 11-12-2009 11:13:04 
Tutaj z Zygim trzeba się zgodzić, Siwy.
Prawdę mawia..

Fajnie Estrada ujął szybkość Adamka:
"Musiałbym chyba przewijać szybciej walki na DVD, żeby zrobić Adamka szybszym!"
Estrada podkręca atmosferę, ale najlepiej na takie ataki odpowiadać, krótko, tak jak to robi przykładowo Witek Kliczko.

Sugar, nie ma bata na na Władka i jego brata.
 Autor komentarza: neme
Data: 11-12-2009 11:36:10 
Do redakcji - czy możecie odnieść się do tej wczorajszej informacji co do współpracy Adamek - Gmitruk??? Niepokój zasiany a konkretów nie ma.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2009 11:48:14 
Ziggi tyle ze te 7 tyskow na widowni to Polonia, ktora po Golocie zlakniona jest jak nikt inny sukcesow w boksie!!!!!!! Zgadzam sie ze estrada na tym etapie dobry rywal..Nie bede skromny ale przepowiadalem Areaole, jako przyszlego rywala Tomka..O Gunnie Ziggi lepiej juz kibicom nie przypominaj bo to naprawde byla porazka Main Events..Mowie zgadzam sie co do tego ze trzeba go prowadzic ostroznie ale wtopy byly zarowno z Katem, cale te gowno z Golota i Bobby Gunn..
 Autor komentarza: Tommy99
Data: 11-12-2009 12:06:25 
Dlaczego niektórzy braci Kliczko nazywaja siostrami, zaczał chyba to tej pajac z anglii który sie ich przestraszył a teraz wszyscy to powtarzają.
Co do Adamka to mam nadziej ze po walce z estrada dostanie przeciwnika ze ścisłej czołowki a następnie walke o mistrzostwo ponieważ on ma już 33 lata i nie ma na co czekać. Wladek jest poza jego zasięgiem, Vitaly pewnie w najbliższych miesiacach raczej zakończy kariere wiec lepiej zeby to był haye lub ktoś inny.
 Autor komentarza: pjaxz
Data: 11-12-2009 12:09:35 
Kiedyś już to pisałem - Rozalski załatwił Gołotę, załatwi i Adamka. W przypadku Gołoty - branie walk bez przemyślenia, w przypadku Adamka - dużo pięknych słów, pięknych wizji a konkretów brak.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2009 12:15:22 
w przypadku Goloty: pchanie go na Lenoxa Lewisa wtedy bylo bledem jakich malo!!!Po Ridicku powinien troche okrzepnac i z psychologiem miec jakas sesje..Zadziwiajaca tez byla taktyka Lewisa w tamtym pojedynku..zero respektu po tym co Andrzej pokazal z Ridikiem Bowe..
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 11-12-2009 12:36:17 
neme nie płacz, mówiłem Ci, że Adamek przegra z Estradą, a to choćby dlatego, że się odwrócił od Gmitruka ponownie
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 11-12-2009 12:37:32 
NieWeszles
Z tegoc o mówi sam Adamek On chce TYLKO wielkich walk z NAJLEPSZYMI a teraz Rzygi mówi ze byliby idiotami jakby puścili go na elitę. Podobno Adamek juz od 2 lat sparuje z ciężkimi więc wg mnie Rozalski nie potrafi załatwić Adamkowi walki z jakimś naprawdę światowym zawodnikiem.
W dodatku o prowadzeniu ostrożnym niech On lepiej się nie wypowiada
 Autor komentarza: tysiok
Data: 11-12-2009 12:42:49 
Chad Dawson : “Jeśli mógłbym walczyć z Tomaszem Adamkiem w wadze cruiser w kategorii 190 funtów, to chciałbym tej walki. Jeżeli byłaby możliwość stoczenia walki rewanżowej z Adamkiem w kategorii do 200 funtów to jestem gotowy do tego pojedynku.”
 Autor komentarza: adenauer
Data: 11-12-2009 12:44:30 
Naprawdę liczę, że Tomek udowodni tym pojedynkiem swoją przynależność do wagi ciężkiej. Póki co bardzo obawiam się o wynik. Estrada jest świetny i tutaj pozbawiony kompleksów może okazać się niezwykle wymagającym przeciwnikiem.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 11-12-2009 12:50:00 
Tommy99 "..Co do Adamka to mam nadziej ze po walce z estrada dostanie przeciwnika ze ścisłej czołowki.."

On już dostał takiego przeciwnika! Nazwisko co prawda z poza czołówki, umiejętności zdecydowanie tak!
 Autor komentarza: neme
Data: 11-12-2009 13:11:16 
Artur1969
nie prowokuj nie chce mi się gadać w ten sposób...
 Autor komentarza: Tommy99
Data: 11-12-2009 13:13:08 
adenauer

Wszyscy wiemy ze dzisiejszy boks zawodowy to w duzym stopniu konkurs popularności a pisząc "mam nadzeje ze dostanie kogoś z czołowki" kierowałem sie miejscem w rankingach a nie umiejętnościami czysto boskerskimi.
 Autor komentarza: Tommy99
Data: 11-12-2009 13:15:41 
Zdeje sobie sprawe ze estrada to bardzo dobry przeciwnik, widziałem jego walkę z povetkinem i podobał mi sie jego boks, ponadto jest o trzy klasy lepszy niz pierwszy przeciwnik adamka w wadze cięzkiej
 Autor komentarza: NieWeszles
Data: 11-12-2009 13:36:26 
Siwy1
Zgadzam się z Tobą, ale wiemy jaki jest Adamek "kasa, najlepsi i kawał dobrego boksu" tak więc jego trzeba prowadzić za rękę, ostrożnie..
Nie wolno zrobić tak jak z Andrzejem, on nie odmawiał i niestety wskoczyło kilka porażek.
To co pisze pjaxz też mnie zastanawia, pewnie jest coś w tym prawdy.
Ale aż tak dobrze się nie znam, więc nie komentuję.
W każdym bądź razie czas pokaże. :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-12-2009 14:44:29 
Oj jaki biedny ten Zygus on sie tak stara tak chucha i dmucha na Tomusia
a tu inni wbijaja mu szpilki to nie ludzie to wilki
Ja osobiscie sie ciesze ze rywalem Adamka bedzie zawodnik pokroju Estrady ktory na chwile obecnan jest lepszy piesciarsko niz np.Rahman,i szykuje sie dobra walka.
Ale czy z perespektywy Adamka to lepszy przeciwnik niz Rahman?
No nie wiem z Estrada widmo porazki wydaje sie wieksze,wygrana z nim nie odbije sie szerokim echem w swiecie co nie jest bez znaczenia,ryzyko wydaje sie wieksze a sukces medialny mniejszy
Czy to wedlug Rzygiego nazywa sie dobrym i roztropnym prowadzeniem piesciarza?
 Autor komentarza: adekw
Data: 11-12-2009 15:09:35 
rozalski ham zrobil kase na golocie a teraz ma go za slabeusza dla adamka na poczatek jego kariery w hw
 Autor komentarza: jerry
Data: 11-12-2009 17:33:23 
Drugi post od gory ...z Brukseli ...jest odbiciem tego co wiedza i mysle w wiekszosci kibice boksu ...ogladajacy walki Tomka i doceniajacy to co pokazuje ...
wypowiedz pana Rozalskiego mniej wiecej oddaje prawde o obecnej sytuacji . Jezeli ktos sie spodziewal od razu walk o pasy to ma smieszne pojecie o tem . A kasa ? ...kasa zawsze ma najwiekszy wplyw na wiekszosc decyzji ...bo to jest praca za ktora chce sie zarabiac i to duzo ...to chyba normalne .
Tomek powodzenia z Estrada ...liczymy na dobra walke i pokonanie nastepnego stopnia w tym dlugim podium .
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-12-2009 18:34:43 
Rozalski ma racje tak dobierajac rywali, tyle ze niech juz da spokoj i nie wspomina o Gunnie..z Golota walka tez nikomu nie potrzebna!!Bo Estrada mogl byc tym pierwszym..Poprostu Tomek stracil wielu fanow przez swoich promotorow bo wiekszosc kibicow tej walki nie chciala..Kazdy zdrowo myslacy kibic wiedzial z gory jaki moze byc wynik!!!teraz trza sie skupic na Estradzie a potem ten Areola..Po tych wystepach bedziemy mogli ocenic jakie sa szanse Tomka na tytul w krolewskiej kategorii..
 Autor komentarza: raptor23
Data: 12-12-2009 14:14:50 
ehhh
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.