ARUM: PACQUIAO ZNISZCZY MAYWEATHERA

13 marca dojdzie do bokserskiej walki o wszystko czyli starcia Manny’ego Pacquiao (50-3-2, 38 KO) z Floydem Mayweatherem Jr (40-0, 25 KO). Promujący przewodzącego aktualnie rankingom P4P "Pac Mana" Bob Arum nie ma wątpliwości, że jego podopieczny z marcowej konfrontacji wyjdzie zwycięsko.

- Manny zniszczy Mayweathera - twierdzi cytowany przez filipińskie media promotor. - Nie sądzę, by Mayweather miał to coś, co jest potrzebne, by pobić Pacquiao.

Arum docenia defensywne walory "Pięknisia", ale równocześnie mocno wierzy w trenerski geniusz trenera Manny’ego Freddie Roacha.

- Freddie i Manny znajdą  sposób na zaatakowanie Mayweathera, a jak już Manny zaatakuje Mayweathera, ten moim zdaniem nie będzie w stanie ustać po inkasowanych ciosach. Typuję, że Manny znokautuje go w przeciągu  6-7 rund. 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-12-2009 08:32:53 
szkoda tylko ,ze Manny ma za krótkie łapki i go nie trafi
 Autor komentarza: darszal
Data: 08-12-2009 09:06:28 
szkoda tylko ,ze Manny ma za krótkie łapki i go nie trafi

Manny jest mistrzem skracania dystansu ma swietne nogi i piekielnie szybkie rece, wydaje mi się ze sobie poradzi z tymi warunkami fizycznymi floyda (zreszta nie są one az taku duzo lepsze). A do tego bedzie mial za sparinpartnera szybkiego Khana (myśle że szybszego od Floyda) to moze mu bardzo pomoc w przygotowaniach. Zapowiada sie świetna walka mama nadzieje.
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 08-12-2009 11:33:44 
Może się myle, ale według mnie będzie odwrotnie.
 Autor komentarza: werdere
Data: 08-12-2009 12:43:55 
Oscar miał aż 185 cm zasięgu a Manny wręcz go ośmieszył, więc te 180 cm pięknisia nie zrobi na nim wrażenia.
Moim zdaniem Manny przez KO 8-9 runda
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 08-12-2009 13:01:12 
Ping - pong, ping - pong.....
 Autor komentarza: darszal
Data: 08-12-2009 13:20:59 
"Oscar miał aż 185 cm zasięgu a Manny wręcz go ośmieszył, więc te 180 cm pięknisia nie zrobi na nim wrażenia."

Wzrost i zasięg ramion Floyda:
height 5′ 8″ / 173cm
reach 72″ / 183cm

Wzrost i zasięg ramion Pacmana:
height 5′ 6½″ / 169cm
reach 67″ / 170cm

Różnice wzrostu nie sa wielkie, z zasięgiem troche wieksza różnica. Oscar miał 180 cm wzrostu.
 Autor komentarza: darszal
Data: 08-12-2009 13:22:08 
"Oscar miał aż 185 cm zasięgu a Manny wręcz go ośmieszył, więc te 180 cm pięknisia nie zrobi na nim wrażenia."

Wzrost i zasięg ramion Floyda:
height 173cm
reach 183cm

Wzrost i zasięg ramion Pacmana:
height 169cm
reach 170cm

Różnice wzrostu nie sa wielkie, z zasięgiem troche wieksza różnica. Oscar miał 180 cm wzrostu.
 Autor komentarza: werdere
Data: 08-12-2009 13:41:45 
Williams też ma nieproporcjonalnie duży zasięg to wzrostu a Martinez znalazł sposób na Paula i w moim odczuciu wygrał. Freddie na pewno będzie wzorował się na tej walce.
Na pewno też Roach zaskoczy czymś Floyda tak jak zaskoczył Hattona - kto widział ten wie o co chodzi ;)
Nie liczę więc w tej walce na szybkie wymiany ciosów, raczej pojedynczy cios ze strony Pacmana który może zakończyć walkę.
 Autor komentarza: darszal
Data: 08-12-2009 13:45:34 
A w przypadku wyrównanej walki wkońcu niech pokrzywdza pieknego. Bo za duzego ma w zyciu farta i juz kilka razy dostał zwycięstawa w prezencie.
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-12-2009 13:49:30 
werdere
"Williams też ma nieproporcjonalnie duży zasięg to wzrostu a Martinez znalazł sposób na Paula i w moim odczuciu wygrał. Freddie na pewno będzie wzorował się na tej walce. "

Hehe. Walka Williams - Martinez na pewno nie jest żadnym wzorem do naśladowania dla Roacha... Jedyne co jest podobne to taka sama różnica w zasięgu ramion, ale absolutnie nic więcej. Bo jak ma się Williams do Floyda?
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-12-2009 13:50:38 
darszal

Ja jakoś przypominam sobie jeden kontrowersyjny wynik walki Floyda... Pacquiao zresztą też taką miał(Marquez)
 Autor komentarza: darszal
Data: 08-12-2009 14:10:24 
Autor komentarza: waden15 Data: 08-12-2009 13:50:38 darszal

Ja jakoś przypominam sobie jeden kontrowersyjny wynik walki Floyda... Pacquiao zresztą też taką miał(Marquez)

No to jest fakt masz racje. Choc wielu upatrywalo rowniez porazkę z ODH choc statystyki temu zaprzeczaly.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-12-2009 14:11:16 
Floyd dostał prezent od sędziów tylko w pierwszej walce z Castillo, gdzie przeciwnik był bezdyskusyjnie lepszy!!! można dyskutować jeszcze o rewanżu który był bardzo wyrównany ale tu raczej bym się nie czepiał!!!
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 08-12-2009 14:31:39 
Williams ma się tak do Floyda, jak koń do pieluchomajtek. Mayweather to przede wszystkim obrona, Paul to baaaaaardzo duże braki w tejże obronie. Na tej zasadzie to można napisać, że Najman ma niemal identyczne warunki fizyczne jak np. Chambers i wyciągnąć wniosek, że jest w czołówce hw. Niezłe porównanie.
 Autor komentarza: Daw
Data: 08-12-2009 16:25:16 
No tak Manny zniszczy Floyda glupie gadanie moim zdaniem wygra Floyd na pkt niejednoglosnie po wyrównanej walce!
 Autor komentarza: werdere
Data: 08-12-2009 16:33:00 
Nie przesadzajcie juz tak z tą obroną Floyda bo od Judaha dostawał aż miło a nawet powinien być liczony za dotknięcie maty! Z Castillo też parę razy mocno oberwał.
A nie przypominam sobie, żeby od czasu współpracy z Roachem, Manny był liczony!
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-12-2009 16:47:53 
werdere

Tym postem udowodniłeś że nie chce mi się z Tobą pisać... Mayweather jr to jeden z najlepszych, jak nie najlepszy defensive boxer ever.

Pozdro:)
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-12-2009 16:56:48 
nie powinienem*
 Autor komentarza: werdere
Data: 08-12-2009 17:25:20 
najlepszym defensywnym był moim zdaniem Whitaker a Mayweatherowi do niego jeszcze sporo brakuje. Poza tym nie ujmuje nic dużym umiejętnościom defensywnym Floyda, ale sam widzisz że taka jest prawda, że Floyd jednak nie ma super obrony. Zresztą jego styl polega przeważnie na cofaniu się czy zastawianiu plecami - a że skuteczny, no cóż to prawda. Ale nie zawsze musi mu się udać, a myślę, że Manny jest jedynym bokserem który może z nim wygrać i dokona tego w marcu 2k10.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 08-12-2009 17:27:33 
Roach na nikim nie będzie sie wzorował, bo większość trenerów czy bokserów powinno sie wzorować na nim. Mnie tez sie wydaje, że Manny i Roach znajdą coś co będzie wystarczające na "pięknisia". Nie wiem czy wystarczy na ko, ale na pewno Filipińczyk spokojnie wygra.
 Autor komentarza: werdere
Data: 08-12-2009 17:31:19 
Zgodzę się z tym że Roach jest najlepszy, a z tą walką Williams - Martinez chodziło mi że i taki wariant może zastosować Roach. Bo kto wie czy to nie Manny zacznie defensywnie nastawiony i Floyd będzie chciał przejąć inicjatywę myśląc, że Manny się go boi.
Po prostu po Roachu niczego nie można się spodziewać - on jest zbyt genialnym taktykiem i na pewno ma już kilka wariantów na tą walkę, ale moim zdaniem nie będzie w ringu (pzynajmniej w początkowych rundach) ofensywnego Pacmana, tylko bardziej zdyscyplinowanego i czekającego na błędy Floyda.
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-12-2009 17:51:24 
Mayweatherowi jr nic do Withakera nie brakuje. Tak samo świetna praca nóg,kapitalna praca przy linach, świetny refleks, inteligentny.
Zdania "od Judah dostawał jak miło" albo "floyd nie ma super obrony" cie dyskwalifikują bo Judah w 12 rund zadał 82 czyste ciosy, a jeżeli Floyd nie ma super obrony, to nikt jej nie ma..
 Autor komentarza: werdere
Data: 08-12-2009 18:01:42 
Na pewno Floyd ma tak silny cios jak Whitaker;p
a jeśli twierdzisz że Floyd nie dostawał z Judahem to polecam pooglądanie jeszcze raz tej walki. Nie twierdzę że Judah ją wygrał ale Floyd nie był zdecydowanie lepszy i tak jak powiedziałem obrywał w niektórych momentach aż miło.Zresztą myślisz że czemu grupa Judaha chciała się na...ć z grupą od Floyda? Raczej nikt się nie bije jeśli wynik jest oczywisty.
A co do super obrony - to każdy bokser jest człowiekiem i nie ma idealnego boksera który unikał by każdego ciosu. Podziwiam umiejętności Floyda ,ale jak piszesz, że jest tak samo dobry w obronie jak Whitaker to tutaj się nie zgodzę.
Pernell nie musiał się zastawiać plecami żeby unikać ciosu;p
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-12-2009 19:01:23 
Jeżeli zawodnik dostaje 7 ciosów na runda to nie ma mowy o żadnym "dostawaniu jak miło". Wynik walki był oczywisty, bo Floyd prowadził zdecydowanie na punkty.

Wątpię po tym co piszesz żebyś oglądał jakakolwiek walkę Whitakera, bo skoro Floyd "dostawał jak miło" z Judah...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 08-12-2009 19:32:46 
Zab Judah prowadził u mnie (u sędziów też) do 6 rundy. Wygrał przynajmniej 4 rindy. Potem moim zdaniem przegrał już wzystkie i przez to przegrał walkę. Najciekawsze jest to, że to nie Floyd zmienił wtedy "coś" w sobie, tylko Zab przestał boksować. Walka na najwyższym poziomie technicznym.
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 08-12-2009 21:30:54 
Tak to jest w walkach Mayweathera. Pozwala wypompować się rywalom. On jest typowym bokserem dla koneserów. Niby nudny, ale i wykanczający swoją konsekwencją rywali. Rzecz w tym, że i Manny to potrafi, boksując przy tym bardziej ofensywnie a zatem widowiskowo.
Mayweather to wyśmienity defensor, co do tego nie mam wątpliwosci. Pamietajmy, ze każdemu zdarzaja się słabsze walki. Sztuką jest je wygrywać.
 Autor komentarza: Laik
Data: 08-12-2009 22:32:11 


Moim skromnym zdaniem Floyd Mayweather Jr,to jeden z najlepszych pięściarzy wszechczasów.

Mam nadzieję,że dojdzie do walki z Mannym i może chociaż część osób wątpiących w Jego geniusz zmieni zdanie...


 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.