GOOSSEN: HOPKINS DLA WILLIAMSA

- Chcemy walczyć z Bernardem Hopkinsem! - powiedział na konferencji prasowej po sobotniej gali w Atlantic CIty Dan Goossen, promotor Paula Williamsa (38-1, 27 KO), pytany o plany dla swojego podopiecznego po zwycięstwie nad Sergio Martinezem.

Jak informowała wcześniej witryna boxingtalk.com Goossen z propozycją walki z Hopkinsem do promującej go stajni Golden Boy Promotions zgłosił się oficjalnie już po środowej przegranej w Australii Roy’a Jonesa Jr, który pierwotnie zmierzyć miał się z "Katem" w marcu.    

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bandit
Data: 07-12-2009 11:37:48 
Bernard Hopkins nie będzie chcial z nim waczyć. Williams jast za szybki i za mocno bije.
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 07-12-2009 11:49:45 
Nie widzę w tej walce Hopkinsa. Jest już wolny i nie bardzo sprawdzi się z kolesiem, który jest nieustannie w ataku i dodatkowo lubi przyjąć. Williams zadaje kombinacje w każdej płaszczyźnie a Hopkins ma już swoje lata... jestem pewny że nie był by w stanie poradzić sobie z Martinezem, który pokazał niezłe umiejętności i.... walka była bardzo wyrównana... a nie spodziewałem się że Williams może mieć takie problemy.
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 07-12-2009 12:51:06 
Hopkins nie zgodzi sie na walke Punisherem jestem pewny 100 %
 Autor komentarza: glaude
Data: 07-12-2009 12:54:52 
A dlaczego się BHop nie zgodzi?

Williams nie pokazał nic wielkiego- dla mnie osobiście przegrał.

Kat właśnie z nim ma szansę powalczyć, bo Punisher walczy w zwarciu- a tam Bernard go przechytrzy. O dziwo ja chcę tej walki i ,może zadziwię Was, ale będę za BHopem.

P.S.
Martinez zlałby Kata na przysłowiowe kwaśne jabłko.
 Autor komentarza: iron
Data: 07-12-2009 13:20:49 
Ciekawe w jakiej wadze miała by się odbyć ta walka, Hopkins ma swoje lata i pewnie więcej niż 5 kg nie zbije, a dla Williamsa przejście do super średniej oznacza koniec marzeń o walce z Pacqiao czy Meywetherem
 Autor komentarza: Tommy99
Data: 07-12-2009 14:19:29 
Nie można sie opierać tylko na ostatniej walce hopkinsa z ornelasem.
Do starcia z Williamsem BH juz by sie na pewno przygotował na 100% i walka mogłaby byc dosc wyrównana chodz zgodze sie ze willimas byłby faworytem i przyznałbym mu 60% szans na zwycięstwo. Jezeli oczywiści do walki dojdzie w co watpię.
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 07-12-2009 14:55:36 
wg mnie lepsza opcja dla Hopkinsa jest walka z Bute, ktory wydaje sie bezpieczniejszy. Bernarda po prostu nie widze w pojedynkach z Dawsonem czy Williamsem. Posiadaja wiecej atutow po swojej stronie : szybkość, młodość, zasieg i wzrost, gibkosc, poruszanie sie po ringu.
Dlatego Williams powinien wypsztykac go na dystans. Kto wie czy Punisher nie wdal by sie w poldystans jak z Martinezem, poza tym Bhop nie lubi sie bic , boks opiera na technice
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 15:38:33 
"Bernard Hopkins nie będzie chcial z nim waczyć. Williams jast za szybki i za mocno bije. "

To pokaż mi walkę, w której Williams pokazał ze mocno bije?? Zdecydowanie nie ma mocnego ciosu. Nie przypominam sobie walki którą by skończył pojedynczym ciosem(nawet z Mitchellem była to seria).

Hopkins miałby spore szanse na wygranie tej walki, wchodziłby prawym jak chciał, przewagi wzrostu Williams by nie miał. Hopkins via UD
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 19:06:00 
Waden
Williams ma zdecydowanie mocny cios. Może nie jakiś atomowy, ale napewno nakautujący.
Myśle że Paul mógłby zrobić z Hopkinsem to samo co zrobił z Wrightem.
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 19:10:23 
Williams ma mocny, nokautujący cios?? Poprawiłeś mi humor:)
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 07-12-2009 19:19:42 
Williams to się nastawia na punktowanie, długie łapy. Gdyby on tylko chciał z nich robic odpowiedni użytek to Hopkins i Martinez by odjechali z UD uważam, bo jest bardzo szybki.
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 19:23:27 
Williams bardzo przeciętnie walczy na dystans...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 19:26:03 
waden
Pierdo..sz głupoty! Quintana popłynął po jednym, ale i tak Williams posłał serie, on zawsze bije seriami. Jest szybki, szybszy niż Calzaghe. Williams zdydowanie wypukntuje Hopkinsa.
Ogólnie to jesteś na maksa nie konsekwenty. Dawson nie ma ciosu, tylko obrone, nogi i szybkość. I twoim zadniem on dał by rade katowi, natomiast Williams mając wiecej atrybutów, bo dochodzi silnieszy cios już nie?
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 07-12-2009 19:26:39 
Waden przecież napisałem, gdyby potrafił robic odpowiedni użytek z długich łap i szybkości.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 19:26:57 
Autor komentarza: waden15 Data: 07-12-2009 19:23:27 Williams bardzo przeciętnie walczy na dystans...

Lepiej od Dawsona którego ty wychwalasz pod niebiosa!!!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-12-2009 19:32:47 
Waden15 ma rację Williams jak na tą wagę ma cios przeciętny ma sporo KO w rekordzie bo potrafi zasypać ciosami. Pawlik podobnie - ma rekord jak jakiś superpunczer a nigdy nie widziałem żeby położył kogoś jednym ciosem. Mocno bije to np.Abraham(nie lubię gościa) - jeden celny cios i nawet nie trzeba liczyć! Jak ktoś chce zobaczyć jak biją wysocy chudzielce to polecam walki Hearnsa który w wagach 67-72 był totalnym monstrum bił mocniej niż Duran,Hagler czy Leonard!
W Williams nie wykorzystuje swych kosmicznych warunków bije się trochę jak bardzo wysoki śp.Corrales za młodu. A wystarczyły by konsekwętne proste długi lewy sierp i jeszcze niski prawy hak i taki Martinez miałby niewiele do pogadania
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 19:32:57 
Woody10

"Pierdo..sz głupoty! Quintana popłynął po jednym, ale i tak Williams posłał serie, on zawsze bije seriami."

Popłynął po jednym?? Przecież on tam trafił z 40 ciosów zanim Quintana definitywnie skonał.
Bo przeciętniak z podejrzanym ciosem ala Quintana nie ma szans wypunktować Dawsona... A Williamsa wypunktował

"Ogólnie to jesteś na maksa nie konsekwenty. Dawson nie ma ciosu, tylko obrone, nogi i szybkość. I twoim zadniem on dał by rade katowi, natomiast Williams mając wiecej atrybutów, bo dochodzi silnieszy cios już nie?"

Williams nie ma mocniejszego ciosu od Dawsona... Obaj mają tak samo bardzo przeciętny cios. Williams ma gorsze nogi,trochę wolniejszy i słabszy w obronie. A o balansie tułowiem nie mówiąc.

"Lepiej od Dawsona którego ty wychwalasz pod niebiosa!!!"

ten przeciętnie walczący na dystans Dawson bez problemów wypunktował Johnsona czy Tarvera... Strange
 Autor komentarza: drag
Data: 07-12-2009 19:46:33 
znowu musze zgodzic sie z Wadenem15 :)

Dawson,Pavlik to za wysokie progi dla Williamsa . Dawson lepsze umiejetnosci , Pavlik sila fizyczna .

 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 19:47:38 
Poprawka - Dawson i Williams mają porównywalną szybkość:)
Williams szybszy od Calzaghe?? Ja uwielbiam Dawsona?? To ty chyba kochasz Williamsa...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 19:49:32 
Quintana popłynął po jednym. Proponuje ci obejżeć powtórkę. Jeden cios i dechy, jak się podniósł to nie nadawał się do kontynuowania walki.
Williams jak napisałem, nie ma ciosu atomowego, ale napewno cios mam mocny. Ilość i jakość mówi sama za siebie.
Prawda jest troche inna niż ty ją przedstawiasz. Williams bił się już kimś w jego prime, a Dawson? Lipa! Jeszcze nie, narazie to on emerytów obija. A z tym jednym emerytem to już raz umoczył, tylko sędziowe mu podarowali zwycięstwo :)
No oczywiście ty napiszesz że widziałeś zwycięstwo Chada, (tylko ty).
Williams ma lepszy dystans i pół. Na nogach w ataku też lepszy, w obronie przyznam że już nie. Williams wolniejszy? Teraz to sie już ciut kompromitujesz. Zawodnik z taką szybkością welter wolniejszy od szybkiego light heavy?
Pamiętam jak dużo osób pisało że Pacman nie ma ciosu, jeszcze przed przejściem do lekkiej.....
Pavilik też nie ma ciosu?? No to kto go ma???
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 19:56:20 
Drag
Ciesze się że tak uważasz. Mam nadzieje że wiecej ludzi tak sobie pomyśli i w końcu z Williamsem zaczną walczyć czołowi P4P.
A co do "miłosci" do Williamsa. To lubie go na tym samym poziomie co Dawsona.
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 19:56:32 
"Quintana popłynął po jednym. Proponuje ci obejżeć powtórkę. Jeden cios i dechy, jak się podniósł to nie nadawał się do kontynuowania walki."

Tyle że wcześniej zainkasował knockdown i 30 power punchów:)

"Prawda jest troche inna niż ty ją przedstawiasz. Williams bił się już kimś w jego prime, a Dawson?"

Williams nie ma w bilansie lepszych prime bokserów od Dawsona... Williams pokonał Margarito i Martineza, Dawson Adamka i Johnsona, którzy poziom panom M nie ustępują:) Inteligentnie zmieniasz temat.

"A z tym jednym emerytem to już raz umoczył, tylko sędziowe mu podarowali zwycięstwo :)"

Ten emeryt prezentował trochę wyższy poziom niż Quintana:) Lepiej przegrać z bardzo dobrym emerytem, który jeszcze coś potrafi niż z średniakiem Quintaną...

"Williams wolniejszy? Teraz to sie już ciut kompromitujesz. Zawodnik z taką szybkością welter wolniejszy od szybkiego light heavy?"

Poprawiłem się. Polecam przed dodaniem komentarza kopiować wpis i odświeżać stronę. Wtedy przekonasz się czy ktoś coś napisał czy nie...

"Pamiętam jak dużo osób pisało że Pacman nie ma ciosu, jeszcze przed przejściem do lekkiej..... "
Pacquiao = Williams;)

"Williams ma lepszy dystans i pół."

Nie ma lepszego dystansu... Jego dystans polega na dwóch jabach i wejściu w zwarcie:) Półdystans lepszy?? Że zadaje 20000000 ciosów to nie znaczy że ten półdystans jest lepszy... Ileż ciosów przyjął w tym półdystansie od Martineza i Quintany..

Może odpowiesz w jakich walkach Williams udowodnił silny cios? Bo z Quintaną to jest bardzo zły przykład
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 19:57:19 
Williams ma tak lepszy półdystans że już jedną walkę przez głupie wchodzenie w półdystans przegrał...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 20:03:56 
Williams ma lepszych ptrimów , wogóle ich ma, bo Dawson Zadnego. No tylko Adamka ... :) Glen to dziadek, a Quintana nie jest średniakiem, To świetny bokser, napewno cięższy do pokonania niż stary Johnson.
Williams ma lepszy pół dystans.
Waden czy ty wogóle wiesz co to jest pół dystans??? Przecież Dawson wogóle nie wchodzi wpół :) No przynajmniej robi to bardzo rzadko.
Z Quintaną to jest bardzo dobry przykład. Przeciwnicy Williamsa sami sie nie przewracają.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 20:06:23 
No i jest jeszcze mała deklasacja Winkyego.
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 20:09:49 
"Waden czy ty wogóle wiesz co to jest pół dystans??? Przecież Dawson wogóle nie wchodzi wpół :) No przynajmniej robi to bardzo rzadko."

Prześledź sobie jego wcześniejsze walki:)

"Williams ma lepszych ptrimów , wogóle ich ma, bo Dawson Zadnego. No tylko Adamka ... :) Glen to dziadek, a Quintana nie jest średniakiem, To świetny bokser, napewno cięższy do pokonania niż stary Johnson."

Wielka różnica, Williams ma 2, Dawson ma jeednego...
Świetny bokser, bo wygrał z twoim Williamsem, nie?? Kogo on takiego pokonał?? Z Cotto przegrał w 5 rund, nikogo w bilansie... I nie jest lepszym bokserem od Johnsona, tego jestem pewien. Świetny bokser?? Gdyby tak było to w USA jego wygraną z Williamsem nie typowanoby jako "upset of the year"

"Z Quintaną to jest bardzo dobry przykład. Przeciwnicy Williamsa sami sie nie przewracają. "
To nie jest bardzo dobry przykład na silny cios Williamsa.. Jeżeli za potwierdzenie mocnego ciosu uważasz znokałtowanie boksera po 30 trafionych ciosach to masz rację - to jest świetny przykład na potwierdzenie mocnego ciosu Williamsa..
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 20:10:25 
"No i jest jeszcze mała deklasacja Winkyego."

"Winkyego" wracającego po dwuletniej przerwie...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 20:20:42 
Waden Quintana położył sie dokładnie po trzech silnych ciosach w tym jednym w punkt. Pzred chwila to sobie pbejzałem. Quintana to świetny pieściarz taki mam pogląd. Ty możesz mieć inny, co nie znaczy że ja nie mam racji.
Nie chce mi się wkółko pisać tego samego. Irytuje mnie takie pisanie.
Pożyjemy zobaczymy.
Narazie jest tak:
Williams ma - Wrighta, Quintanę, Margarito, Martineza
Dawson ma - Travera, Johnsona i Adamka

Moim zdaniem Paul ma lepszych na rozkładzie.
 Autor komentarza: drag
Data: 07-12-2009 20:32:31 
Quaintana - sredniak
Wright - po 2 letniej przerwie , wiekowy zawodnik do tego
Margarito - mala przewaga na punkty
Martinez - tu powinien byc remis albo wygrana Martineza.

Nie podniecalbym sie na twoim miejscu Woody10
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 20:36:45 
Woody10

A ja sobie oglądnąłem tę walkę, a rzaczej rundę tej walki i nadal podtrzymuje że znokałtowanie Quintany nie było efektem mocnego ciosu Williamsa... Jakieś inne przykłady mocnego ciosu Williamsa?? Może walka z Pakau, gdzie bił go jak chcial a mu krzywdy nie robił??

Williams ma mocny cios, Dawson też ma mocny cios. I tyle w tym temacie.

Quintana jest świetnym bokserem, a przez wiele mediów jego wygrana była uważana za sensację rokU(między innymi bokser.org)... Quintana najlepszego boksera jakiego ma w bilansie to Joela Julio czyli megadrwala... Skoro Quintana jest dla Ciebie świetnym bokserem, no to cóż...

Williams jest rok starszy, dlatego ten jeden bokser na rozkładzie lepiej.

Już nie chce mi się polemizować, ty nie odpisałeś i nadal twierdzisz, że Williams nokautując Quintanę potwierdził że ma mocny cios, więc na tym skończmy...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 20:36:56 
No tak Williams to tylko przeciętniak, napewno Jackiewicz dał by mu KO.
A tak poza tobą drag tu wszyscy zdrowi?
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 20:39:22 
drag

Przecież Quintana jest świetny, doprawdy... Z innym świetnym bokserem, Cotto wytrzymał jedynie 5 rund, ale to nic nie znaczy:) Woody ma swój świat
 Autor komentarza: drag
Data: 07-12-2009 20:39:52 
martw sie o swoje
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 07-12-2009 20:43:27 
Cieszy mnie Wasza wzajemna troska o zdrowie.

Hopkins ma jeszcze szansę z Wiliamsem. Ten facet tak do końca mnie jednak nie przekonuje. Śmiem twierdzić, że z taką defensywą, jaką zaprezentował w ostatniej walce to on daleko nie zajedzie. Tak nie można walczyć na pewnym już poziomie.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 20:45:30 
waden
Nie rzucaj chu.owych tekstów! Mam swój pogląd, inny niż twój co nie znaczy że TY masz racje. Przypominam ci że wiele tych twoich dywagacji się nie sprawdziło, tak więc wrzuć na luz, uszanuj do ku..y nędzy czyjeś inne zdanie, i mnie nie denerwuj.
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 20:51:14 
Dawson ma mocny cios bo znokałtował Jesusa Ruiza czy jak mu tam - tym skończmy dyskusję.
Hutkowski to świetny bokser...
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 20:54:10 
A tak na serio to sorry. Być może masz racje. A że liczyłem na poważniejszą dyskusję to tylko moje imaginacje...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 20:55:45 
Dziwny jasteś, wszystko układasz pod woje widzi mi się. Delvina Rodrigueza chwaliłeś, Quintana to już śreniak, Dawson pogromca emerytów to wielki mistrz, Williams z lepszymi na rozkładzie już nie.
I na koniec wrzucasz kolejny chu.owy tekst z Hutkowkim.
Kończe tą dyskusje i nie pozdrawiam.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 20:57:13 
Ja równierz liczyłem na poważną dyskusje na poziomie.
Żegnam.
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 21:27:59 
Gdybyś umiał uargumentować swoje tezy to może ta dyskusja byłaby poważna... No i co z tego że Williams ma lepszych bokserów na bilansie skoro jest gorszym bokserem?? Jak Dawson przegra z zawodnikiem pokroju Quintany to zmienie swoje zdanie o Dawsonie jako o wybitnym bokserze...
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 21:51:25 
Waden
Przecież podałem ci moje argumenty. Quintana leżał po trzeciem celnym ciosie. TRZECIM. Obejżyj i policz sobie. A iloma ciosami Pavlik powalił Taylora, a iloma Mirande. Potrzbował na obu troche wiećej niż trzy ciosy. I co? On też nie ma ciosu???
No to kto go ma? Pytam cię.
I jak napisałeś? Że co z tego że Williams ma lepszych na rozakładzie skoro jest gorszy boksersko? No właśnie wychodzi na to że jest lepszy. To ty zawsze argumentujesz kto z kim wygrał i na tej podstawie oceniasz. A tu robisz wyjątek. Dawson ma gorszych na rozkłdzie i to jest fakt. A to że narazie obija emerytów to narazie jego porażka się odwleka.
 Autor komentarza: waden15
Data: 07-12-2009 22:02:03 
Woody10

Tyle że Quintana o ile dobrze pamiętam(bo nie mam szansy oglądnąć walki), wstał na 8 i nie wyglądał na zamroczonego - o to ci chodzi? Potem ponad 20 ciosów Williamsa i dopiero kolejne deski. Słabo jak na mocno bijącego Williamsa

"Że co z tego że Williams ma lepszych na rozakładzie skoro jest gorszy boksersko? No właśnie wychodzi na to że jest lepszy."

Załamka... Lepszy boksersko?? Skąd to wiesz?? Williams pokonał Margarito i Wrighta i jest lepszy boksersko bo Dawson tylko pokonał Johnsona i Tarvera - tak to powinno twoim zdaniem wyglądać? Wiesz, że to jest bezsensu.

Oceniam wszystkie atrybuty bokserów i dochodze do wniosku że lepszy jest Dawson(szybkość równa, obrona dla niego, praca nóg zdecydowanie dla niego, na dystans walczy lepiej, jedynie w czym jest gorszy to półdystans). Williams walczył z 3 bokserami w prime z czego dwóch sprawiło mu ogromne problemy - jeden go wypunktował, a drugi miał go na deskach, kilka razy go zamraczając.

Nie chce mi się z Tobą kłócić bo niezwykle szanuje zwykle twoje opinie, a do konsensusu nie dojdziemy bo ani ja ani ty nie jesteśmy obiektywni,po prostu powinniśmy zostawić ocenę innym. A że nie chce być pyszałkowaty to nie wspomnę co napisał drag i stonka:)

Pozdro:)
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 07-12-2009 22:28:34 
Dawson jest lepszy od Williamsa. Jedyne pytanie dotyczyć może twardości uzębienia i siły ciosu. Dawson idzie w slady Mayweathera. Ma podobne atuty i potrafi doskonale kontrolować przebieg walki.
Defensywa Williamsa, przyznam to, zniesmacza mnie. Bokser wybitny nie może sobie pozwalać na takie harce. Trafi na jakiegoś punchera z dobrą szybkością i predzej lub później padnie. Koniec.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-12-2009 22:43:57 
Uwielbiam Williamsa ale niestety Dawson jest od niego lepszy!!! Williams pomimo swej szybkości, niesamowitych warunków i wielkich zdolności ruchowych walczy jak klasyczny "fizol zasypywacz" bardzo dużo ciosów w świetnym tempie, nawet fajne kombinacje w różnych płaszczyznach itd,doskonała kondycja, ale szkoda że nie ma obrony i wyrachowania w boksie. obawiam się że dobry technik zrobił by z niego "wiatrak" choć raczej nie będzie to podstarzały Hopkins. Szkoda bo przy tych warunkach i zdolnościach Williams mógłby być "nietykalny"
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 07-12-2009 22:49:37 
Może jeszcze ja się wypowiem jako "naczelny "spetz"" :D
Na dzień dzisiejszy, z takim stylem walki to Dawson bije na głowę Williamsa. Nie ma co gadac o tym z kim oni walczyli bo poprostu Dawson potrafi wykorzystac swoje atuty a Williams nie.
Jeśli Williams zacznie wykorzystywac ekstra warunki, zdolności i szybkośc to moim zdaniem role się odwrócą.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-12-2009 22:57:22 
"Tyle że Quintana o ile dobrze pamiętam(bo nie mam szansy oglądnąć walki), wstał na 8 i nie wyglądał na zamroczonego - o to ci chodzi? Potem ponad 20 ciosów Williamsa i dopiero kolejne deski. Słabo jak na mocno bijącego Williamsa"

Quintana wstał na 9 i nie nadawał sie do dalszej walki. Sędzia powinień to zakończyć po pierwszym liczeniu. Takie mam zdanie.

"Załamka... Lepszy boksersko?? Skąd to wiesz?? Williams pokonał Margarito i Wrighta i jest lepszy boksersko bo Dawson tylko pokonał Johnsona i Tarvera - tak to powinno twoim zdaniem wyglądać? Wiesz, że to jest bezsensu.'

Teoretycznie tak, jest to bezsensu. Dopiero czas pokaże kto jest (był) lepszy.


"Oceniam wszystkie atrybuty bokserów i dochodze do wniosku że lepszy jest Dawson(szybkość równa, obrona dla niego, praca nóg zdecydowanie dla niego, na dystans walczy lepiej, jedynie w czym jest gorszy to półdystans). Williams walczył z 3 bokserami w prime z czego dwóch sprawiło mu ogromne problemy - jeden go wypunktował, a drugi miał go na deskach, kilka razy go zamraczając."

Oceniam i ja. Tak z grubsza.
Szybkość - Williams
Siła - Williams
Technika - Dawson
Defensywa - Dawson
Ofensywa dystans - Williams
Ofensywa pół - Williams
Bicie z kontry - Dawson
Praca przy linach - Dawson

Wyszło z gróbsza pół na pół. Można by sie pokusić o dłuższą bardziej fachową statystykę.

Jak mawiał Arystoteles "Obiektywizm nie istnieje. Istnieje tylko własna subiektywna ocena"
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 07-12-2009 23:19:59 
Arystoteles to był dopiero bokser. Nawet Platona znockoutował.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: mch
Data: 08-12-2009 00:08:33 
Hopkinsa miał pokonać Tarver, Pavlik miał go zabić... a tu psikus. Ja tam wierze w Bernarda, że mimo wieku mógłby powalczyć z Paulem i wygrać walkę na pkt.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.