RAHMAN NA DRODZE TOMASZA ADAMKA?

Ten, który kruszy zło...

37-letni Hasim „the Rock” Rahman (45-7, 36 KO) - były człowiek od czarnej roboty handlarzy narkotykami z Baltimore, były dwukrotny mistrz  świata wagi ciężkiej, który ciężko znokautował samego Lennoxa Lewisa będzie najprawdopodobniej  szóstego lutego 2010 roku w Prudential Arena rywalem Tomasza Adamka (39-1, 27 KO). „Kończymy negocjacje, chcieliśmy utrzymać je w tajemnicy, bo w grę wchodził także inny pięściarz, ale mamy już wstępne porozumienie zarówno z jego promotorem, jak samym Rahmanem” – mówi Kathy Duva„Potrzebujemy dla Tomka wysokich, silnych rywali przed decyzją walk z braćmi Kliczko. Rahman znakomicie spełnia ten warunek”. The Rock „Rahman, muzułmanin, którego nazwisko znaczy „ten, który kruszy zło”, jest gotowy na Adamka...

Rahman: odporny na kule, nokautuje Lewisa...

Mając szesnaście lat, Hasim Shariff Rahman miał już za sobą 12 aresztowań  – większość za nielegalne posiadanie broni – stając na rogach najbardziej niebezpiecznych dzielnic Baltimore. Był kilkakrotnie postrzelony, w jednym przypadku trafiło go aż pięć kul, ale najbliżej więzienia  i zakończenia kariery zanim się jeszcze rozpoczęła, był w  1991 roku kiedy groziło mu nawet pięć lat więzienia za handel narkotykami. Skończyło się na siedmiu latach w zawieszeniu i rozpoczęciu kariery bokserskiej, w bardzo późnym wieku, 18 lat. „To był zawsze bardziej mężczyzna z niezwykłymi, wrodzonymi atletycznymi umiejętnościami niż pięściarz” – mówi Joe Santoliquito, redaktor naczelny magazynu „The Ring”. „Sprawność, czas reakcji, siła zawsze stanowiły  jego największe atuty. Gorzej było z umiejętnościami czysto pięściarskimi i dlatego Lennox Lewis był tak wielkim faworytem, kiedy walczył z Rahmanem w  RPA. Lennox przyleciał na walkę praktycznie z planu filmowego w Las Vegas,  zbyt późno i za bardzo lekceważąc Hasima. Zapomniał, że Rahman zawsze nadrabiał braki techniczne wprost zwierzęcą sprawnością. I to Lennoxa drogo kosztowało”.
Kiedy 22 kwietnia 2001 roku Hasim Rahman pojechał do RPA, wydawało się, że jest tam  tylko po to, by mistrz świata wagi ciężkiej WBC i IBF, Brytyjczyk Lennox Lewis  mógł dopisać do swojego dorobku kolejne efektowne zwycięstwo. Po pięciu rundach nieustannej wymiany ciosów Rahman, którego szanse wygranej oceniano na praktycznie niemożliwe 20-1, jednym  potężnym ciosem znokautował Lewisa zostając mistrzem świata wagi ciężkiej. Zostało to  uznane przez „Ring” za największą sensację roku.

„Adamek będzie faworytem”

W ostatnich dwóch latach Rahman stoczył sześć walk – trzy razy wygrywał przez KO, a w ostatniej, kolejnej szansie walki o tytuł mistrza świata IBF oraz WBO, w grudniu 2008 roku po bezbarwnej, jednostronnej walce sam został znokautowany w siódmej rundzie przez Władymira Kliczko. „Rahman chce wrócić na ring, szuka szansy i walka z Adamkiem byłaby dla niego bardzo ważna. Pomimo braku doświadczenia w tej kategorii wagowej, to Polak będzie faworytem” – mówi naczelny „Ringu”. „W wadze ciężkiej Adamek ma najwyżej pięciu, może nawet mniej rywali, z którymi mógłby mieć kłopoty. Niewątpliwie jest zawodnikiem pierwszej dziesiątki w tej kategorii wagowej. Taki jest  obecnie układ sił w wadze ciężkiej i jestem pewien, że po Rahmanie przyjdzie prawdziwy test dla Polaka. Nie mam wątpliwości, że Adamek wygra z Hasimem, bo nie popełni tego błędu co Lennox. Tomek zawsze odrabia przed walką swoje lekcje...”

Przemek Garczarczyk

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MARIUSZDZY
Data: 20-11-2009 15:18:50 
Trzymam kciuki i nie moge się doczekać walki pokaż na co Cię stać Tomek i powodzenia !!!!!!!
 Autor komentarza: myyyk
Data: 20-11-2009 15:20:23 
Oby Tomek nie zaczął wybrzydzać na kasę czy coś innego, to jest bardzo dobry przeciwnik. Mam nadziję, że wszystko się ułoży i walka będzie w tym terminie.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 20-11-2009 15:23:06 
Wspaniałe wiadomości!!!
 Autor komentarza: Tasman
Data: 20-11-2009 15:37:23 
no i jest to czego chcial, walczy efektownie, wygrywa, wiec tylko kwestią czasu mialy byc walki ze znanymi i cenionymi bokserami. licze na szybkosc adamka i oczywiscie na efektowne zwycięstwo, oczywiscie jesli do walki rzeczywiscie dojdzie bo kazdy wie jak to w boksie bywa z przeciwnikami
 Autor komentarza: kali
Data: 20-11-2009 15:40:40 
trzymam kciuki aby kontrakt został jak najszybciej podpisany.Hasim to dobry przeciwnik dla naszego Tomka , i to z jakim nazwiskiem.
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 20-11-2009 15:43:40 
Dobra wiadomość, Rahman to idealny przeciwnik dla Tomka na tym etapie. Ma poważane nazwisko i jest do pokonania. Nie ma lepszego kandydata.
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 20-11-2009 15:43:41 
Dobra wiadomość, Rahman to idealny przeciwnik dla Tomka na tym etapie. Ma poważane nazwisko i jest do pokonania. Nie ma lepszego kandydata.
 Autor komentarza: Daw
Data: 20-11-2009 15:44:41 
Oby ta walk sie odbyla Rahman to dobry zawodnik na tym etapie wysoki,silny i doswiadczony cieagle niebespieczny,ale Tomek sobie z nim poradzi,a potem bracia Kliczko!
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-11-2009 15:46:27 
Rahman ma ciezka reke ale jest juz wolny , raczej nigdy nie byl szybki ...jest to na pewno dobra opcja dla Tomka ...i dobry sprawdzian co dalej ...
 Autor komentarza: tonio77
Data: 20-11-2009 15:51:22 
brawo. swietny przeciwnik na tym etapie w heavyweight. czekam na oficjalne potwierdzenie
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 20-11-2009 15:52:22 
Zapowiada się wspaniała walka i prawdziwy test Tomka w ciężkiej !!
Wierzę że pokaże to co najlepiej umie, czyli dobrą walkę z ładnym zakończeniem !!

Już zaczynam trzymać kciuki !!
 Autor komentarza: junkers
Data: 20-11-2009 16:00:31 
No i poprzeczka idzie w górę, bardzo dobrze. Trzymam kciuki żeby do walki doszło i oczywiście za Tomka
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 20-11-2009 16:04:27 
Hasim Rahman to obecnie stary, rozbity wrak, cos w stylu Goloty. Do tego wolny w rekach i nogach, niezbyt szczelny, zupelnie nierozboksowany (w lutym bedzie katastrofalne 14 miesiecy przerwy w boksowaniu!!!) oraz niezbyt wysoki. Dzieki kontuzji (udawaniu ze przez nia nic nie widzi) uciekl porazce ze starym i mocno oslabionym juz Jamesem Toneyem. Wczesniej ledwo wygral z joureymanami Taurusem Sykesem i Zuri Lawrecncem. Do Adamka pewnie wyjdzie tylko po pieniadze, aby miec jakis tam przyzwoity czek przed emerytura.

"Potrzebujemy dla Tomka wysokich, silnych rywali przed decyzją walk z braćmi Kliczko. Rahman znakomicie spełnia ten warunek"

The Rock ma zaledwie 6 stop oraz dwa i pół cala wzrostu, czyli na dzisiejsze warunki jest niewysoki. Dobre warunki fizyczne zaczynaja sie dzisiaj od 6'4. 6'3 to standard, Hasim ma mniej. Przy Vitalim i Wladymierze to Rahman jest malutki...

"o pięciu rundach nieustannej wymiany ciosów"

Panie Garczarczyk trzymaj pan jakis poziom, Rahman-Lewis I to byl pojedynek typowo bokserski a nie kolejne Gatti-Ward. Panowie boksowali a nie bili sie.

 Autor komentarza: McCall
Data: 20-11-2009 16:13:22 
Gwahlur do tej twojej listy wad Rahmana dodałbym jeszcze baaardzo podejrzaną wręcz szklaną szczękę, z resztą się zgadzam, pamiętam jego walkę z Lawrence'em, już tam wyglądał koszmarnie, o pojedynku z Władimirem Kliczko to nawet nie ma co się rozpisywać, oglądając walkę miałem wrażenie, że Rahman się podkłada
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 16:16:19 
A konkretniej to Lennox punktował spokojnie Rahmana na dystansie... Lucky punch:)

Rahman 2009 AD to 120 kg nie za wysoki kloc do pokonania przez każdego lepszego journeymana.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 16:21:32 
Gwahlur- zgadzam się ze wszystkim co napisałeś Rahman jest "wyboksowany i zardzewiały". Nie do końca zgodzę się tylko z tymi warunkami - Hasim ma wprawdzie te 189 cm ale za to 208 zasięgu ramion, jest naturalnie potężny - bardzo szeroka klata i plecy i nawet powyżej 110kg wyglądał dobrze(nie na nakoksowanego czy grubego). Moim zdaniem Rahman przewyższa warunkami obecnych HW poza Kliczkami i nawet ma lepsze warunki od wyższego ze 4cm Arreoli. (choć trzeba przyznać że wysoki i Rahman w tym tekście do siebie ie pasują). Rahman to obecnie jeden z najłatwiejszych z szeroko rozumianej czołówki. Adamek rozjedzie go bez trudu ale czy o to chodzi? Arreola byłby o niebo poważniejszym przeciwnikiem.
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-11-2009 16:23:03 
No tak ...wynika z tego ze najlepiej to jakby od razu z Vitalim sie spotkal i byli byscie szczesliwi ...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 16:27:39 
jerry- jak ma nie bić "Dragonów Diabłów i innych stworów" to czemu ma bić dziadów - Albert może być obecnie lepszy niż Rahman
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-11-2009 16:37:44 
Stonka
A powiedz mi co Adamkowi da walka z Albertem 0 do zyskania. Z rahmanem przynajmiej zarobi troche kasy pzypomni o sobie USA i kolejny atut nazwisko ktore badzmy realistami Rahman ma 200% bardziej rozponawane.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 20-11-2009 16:40:05 
Powiedzenie "po trupach do celu" w przypadku przeciwników Tomasza Adamka w wadze ciężkiej, nabiera ciekawego znaczenia ;)
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-11-2009 16:48:16 
pomalu ...dajcie sie troche rozpedzic ...to dopiero druga walka ....
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 16:49:02 
liczy sie Nazwisko, a nie umiejetnosci ,mysle ze dojdzie do tego pojedynku i Tomek bez problemow wygra !!
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 16:52:03 
Stonka , to może niech Albert zdobędzie chociaż mistrza europy . Na razie mu do Rahmana daleko .
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 16:53:13 
zin

Pod względem umiejętności prezentowanych obecnie to prędzej na odwrót...
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 16:55:22 
waden15 , a kto te umiejętności sprawdził ?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 16:56:28 
zin,RAF - niby raja- Holyfield, Mercer, Maskaew czekają w kolejce:)-dobra kończę złośliwości - jak następny przeciwnik będzie poważny to Rahman teraz może i jest ok.
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 16:57:09 
waden 15 ...to z kim ma walczyc Adamek na tym etapie,moze odrazu z Bracmi co ,pomysl troche prosze ciebie .
 Autor komentarza: Grypser86
Data: 20-11-2009 16:57:12 
Trzeba przyznac ze szacunek ma Adamek w swiecie piesciarskim.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-11-2009 16:59:35 
Waden
stary nie pleć głupot bo zaraz nam wmowisz ze bonin ma wiekszy umiejetnosci od kliczki. wiesz tak to sobi mozesz wszystko tłumaczyć, myslisz ze jakby adamkowi dobrze zaplacili toby nie walczyl z Sosna? (Adamek ja sam wielokrotnie podkreslal kasa sie zgadza moge walczyc z kazdym) bo panowie badzmy powazni kogo poza nami Polakami zaiteresowala by ty walka? odp. sobie na to pytanie
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:00:05 
zin - to niech Rahman się przemelduje teraz i zdobędzie mistrza Europy:))) ja piszę o stanie obecnych możliwości a nie o dawnych osiągnięciach
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 20-11-2009 17:01:39 
Elegancko, Wkońcu jest pewne nazwisko, w dodatku już nie byle jakie. Nie moge sie doczekać walki.
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:03:31 
Stonka , ale prawda jest taka , że o Sosnowskim nikt nawet za oceanem nie słyszał... co innego o Rahmanie dwukrotnym mistrzu świata i pogromcy Levisa. Jasne , że to teraz żadna czołówka , ale sami piszecie , że Adamek powinien ze dwie , trzy walki powalczyć z kimś słabszym.
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:05:14 
Stonka , to skoro obecne możliwości Alberta sa takie duże , to tylko kwestia czasu , aż się zadomowi w czołówce HW ;)
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:06:00 
Rahman napewno bedzie duzo trudniejszym przeciwnikiem niz Gołota.
Zardzewiały, wyboksowany bokser z nazwiskiem to dobre rozwiazanie na ten moment.
Poprzeczka idzie w gore, Tomek wyrabia nazwisko. Potem może jakiś Czagajew albo Arreola i walka o pasek.
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:07:52 
Jakiś Czagajew , czy Arreola ..... hehe.... jak jakiś , to już raczej Haye :D
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:08:14 
"stary nie pleć głupot bo zaraz nam wmowisz ze bonin ma wiekszy umiejetnosci od kliczki."
My rozmawiamy o tym że obecnie Sosnowski jest lepszy od Rahmana... Co ma do tego Adamek??

"waden 15 ...to z kim ma walczyc Adamek na tym etapie,moze odrazu z Bracmi co ,pomysl troche prosze ciebie "

Holyfield wziął w drugiej walce sobie świetnego Pinklona Thomasa, Haye walczył z Wałujewem(bo chyba nikt na poważnie nie bierze 1,5 minuty z Boninem), a Adamek walczy ze słabym Rahmanem, który obecnie mógłby być średnim journeymanem

"waden 15 ...to z kim ma walczyc Adamek na tym etapie,moze odrazu z Bracmi co ,pomysl troche prosze ciebie "
Emeryci to na pewno najlesze rozwiązanie... Ale jak pieniądze się zgadzają to co tam...
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-11-2009 17:08:51 
zin
mam dokladnie takie same zdanie jak ty. Adamek musi wyrabiac sobie teraz marke w USA a nie racic czas na kolesi w o ktorych stany nie slyszaly. a tak poza tym naprawde wierzycie że S.O.S.na da rade Adamkowi? :P
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:09:14 
zin- Sosnowski ma takie same szanse na zdominowanie HW jak i Rahman:), a z tym że o Sosnowskim nikt nie słyszał a o rahmanie jeszcze pamiętają to fakt!
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 17:13:04 
waden 15 .....

Haye walczyl z Boninem z Barettem potem uciekl przed Wladkiem i dlatego dostal walkie z Nikosiem bo wiedzial ze ma lepsze szanse wygrac ...

a Tomek jak narazie walczl tylko z golym w HW
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:13:12 
RAF1-Sosna to powinien wyskoczyć do McBride, i do Holego (jak się całkiem zestarzeje) to wtedy zostanie pogromcą pogromców Tysona;))))
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:13:46 
zin
No wiadomo najlepiej jakby po Rahmanie spotkal sie z Haye :)
Tomek mialby duze szanse z Davidem, bo z bracmi jak narazie go nie widze.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:13:58 
Chrzanić to :) Niech walczy z kim tam chce ... juz nie mogę się doczekać tych jego walk w HW , bo dla mnie Adamek nadal jest wielką zagadką w HW, a to jedyny nasz ciężki teraz, który ma szanse walczyć z czołówką. Szybko takiego drugiego mieć nie będziemy i doceniajcie to :)
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-11-2009 17:14:34 
waden
to jest twoje zdanie ok. czas pokaze kto miał racje i zobaczymy kto wiecej osiagnie Adamek czy Sosnowski. a tak poza tym to z kim niby wygrał ten S.O.S. żeby zasłuzyć na walke z Adamkiem? meczyl sie ze sredniakiem Pianeta, czy pokonał Williamsa badzmy szczerze tylko tym moze sie pochwalic
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:15:23 
"Haye walczyl z Boninem z Barettem potem uciekl przed Wladkiem i dlatego dostal walkie z Nikosiem bo wiedzial ze ma lepsze szanse wygrac ..."

Walka z Boninem przecież nic nie znaczy - już napisałem... Co ma do tego "ucieczka" przed Władkiem?? To nie zmienia faktu że w swoich pierwszych PRAWDZIWYCH WALKACH Haye miał lepszych rywali a nie worki treningowe... Już nie wspominając o Holym..

To Adamek mówił o potencjalnej walce z Sosnowskim, że nokałtowanie takich kolesi jest mu niepotrzebne?
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-11-2009 17:15:50 
Stonka
dokladnie :)
pozdro
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:15:54 
Stonka , tylko czy oni chcieliby walczyć z Sosną ???... Pewnie nawet nigdy o nim nie słyszeli :)
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:17:55 
waden15 , to cenisz bardziej Bonina i Barreta , niż Gołotę ??? Dla mnie Goły jest dużo lepszy. Poza tym Barret w ogóle nie walczył i przewracał się nie po ciosach :)
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:19:27 
" zobaczymy kto wiecej osiagnie Adamek czy Sosnowski."
Czy ja napisałem gdzieś że Sosnowski osiągnie więcej niż Adamek?:)

"a tak poza tym to z kim niby wygrał ten S.O.S. żeby zasłuzyć na walke z Adamkiem? meczyl sie ze sredniakiem Pianeta, czy pokonał Williamsa badzmy szczerze tylko tym moze sie pochwalic"

A Rahman może się pochwalić nokałtem na Lewisie prawie dekade temu... Na pewno bardziej zasłużył na walkę z Adamkiem.
Ale jest słabszym bokserem od Sosnowskiego nie tylko moim zdaniem,a skoro Adamek mówi że walki z zawodnikami poziomu Sosnowskiego mu się nie opylają to co o tym myśleć??
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:19:40 
waden15 , napisz może które te jego - Haye - prawdziwe walki i lepsi rywale ???
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:21:31 
waden15 , no bo mu się nie opylają :) ani kasa , ani nazwisko , więc po kiego grzyba tracić czas ??? to pół roku w plecy.
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:21:43 
"waden15 , to cenisz bardziej Bonina i Barreta , niż Gołotę ??? Dla mnie Goły jest dużo lepszy. Poza tym Barret w ogóle nie walczył i przewracał się nie po ciosach :) "

Po raz 3: walka z Boninem to nie była prawdziwa walka w HW, tylko 1,5 minutowy wyskok do HW, bez zbędnego przygotowania w momencie, gdy Haye walczył w Cruiser;]

Barrett nie walczył?? Miał Haye'a na deskach, Gołota Adamka nie potrafił trafić, ba, nie potrafił do niego dojść. Oczywiście że Barrett z walki z Hayem jest lepszy od Gołoty z walki z Adamkiem....
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 17:22:07 
waden 15 .....sosnowskiego nawet nie zna 5% Polakow. a Rahmana zna 5% ludzi na tym Swiecie i wlasnie o to chodzi Adamkowi !!!
 Autor komentarza: preston85
Data: 20-11-2009 17:22:19 
Nie bede sie wdawał w polemiki juz z nikim na tym portalu, bo nie warto.Od dzisiaj krótko i na temt.

Życzę Adamkowi zwycięstwa, choć będzie ciężko ,ale na pewno będe kibicował mu z całego serca.

Pozdrawiam redaktorów bokser.org...
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:23:07 
Barret jest w tej chwili gorszy od Rahmana, on jest dopiero wrakiem :)

Nie dziwcie sie, ze Tomek chce łatwo i dosc szybko sie wypromowac :)
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:23:45 
"waden15 , napisz może które te jego - Haye - prawdziwe walki i lepsi rywale ???"

W pierwszej PRAWDZIWEJ walce dostał Barretta, Adamek Gołotę - + zdecydowanie dla Haye.
W drugiej PRAWDZIWEJ walce dostał Wałujewa, Adamek najprawdopoodniej Rahmana - + dla Haye...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:24:54 
waden15,zin - dajcie sobie spokój Bonnin i Barrett to to samo co Gołota i Rahman - można dyskutować że Bonin był jeszcze młody i w pełni sił a Gołota to schorowany emeryt itd wszyscy oni to byli bez realnych szans na wygraną ( choć wielu faHoFcuF na te tej stronie twierdziło że jest inaczej)
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:25:32 
"Nie bede sie wdawał w polemiki juz z nikim na tym portalu, bo nie warto.Od dzisiaj krótko i na temt."

To ty nazwałeś wszystkich którzy nie kibicują Adamkowi hipokrytami?? To nawet lepiej że tu nie będziesz pisać...

"waden 15 .....sosnowskiego nawet nie zna 5% Polakow"

Myślę że zna:)
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:26:00 
Stonka
100% racji
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:27:20 
Stonka

" dajcie sobie spokój Bonnin i Barrett to to samo co Gołota i Rahman - można dyskutować że Bonin był jeszcze młody i w pełni sił a Gołota to schorowany emeryt itd wszyscy oni to byli bez realnych szans na wygraną ( choć wielu faHoFcuF na te tej stronie twierdziło że jest inaczej)"

Zatem po raz 4 - walka z Boninem to nie była prawdziwa walka w HW - to był 1,5 minutowy sparing bez większego przygotowania pod kątem HW Haye'a, który w tym momencie był mistrzem Europy Cruiser
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 17:27:25 
10% MAKSYMALNIE :)
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-11-2009 17:27:50 
waden
a co to jakiś koncert życzeń że mu sie należy. niech jedzie do Stanów obije przynajmiej kilku takich Rahmanow Cunnow Banksow wyrobi sobie marke i wtedy Adamek napewno bedzie chcial sie z nim bic.
Mówiliscie że Adamek wyrabil sobie nazwsiko na Golocie. A albert chce sobie wyrobic nazwisko na Adamku, to takie cos jak łancuch pokarmowy. A poza tym ja jestem PRZECIW bratobojczym walkom POLAKOW!!!
 Autor komentarza: Tasman
Data: 20-11-2009 17:28:11 
jeśli po Rahmanie,w przypadku wygranej Adamka,planowana jest walka z Areolą, Tuą czy kimś ich pokroju to uważam taki dobór przeciwników za jak najbardziej słuszny
 Autor komentarza: preston85
Data: 20-11-2009 17:28:29 
odpisałem w tamtym artykule na zarzut o hipokrytach,przytocze jeszcze raz:

"mi chodzi o to ze ta walka uzyska w końcu poparcie i nie bedzie tym razem pitolenia ze słaby zawodnik, stary,schorowany itp nie chodziło mi o kibicowanie, w d***** to mam komu w tej walce np. ty bedziesz kibicował. Ja oczywiście Adamkowi.
pzdr "
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:28:34 
preston85 -"choć będzie ciężko" będzie ciężko z Rahmanem - weź się Chłopie wyśpij- jak z Rahmanem ma być ciężko to Adamek może już kończyć karierę!..
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:28:42 
Stonka , masz rację nie ma sensu się spierać :)
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:31:50 
RAF1

Nie rozumiem twojego toku rozumowania... Ja nigdzie nie napisalem że Sosnowskiemu ta walka się należy. Tylko Adamek mówi że oklepywanie zawodników o umiejętnościach pokroju Sosnowskiemu mu nic nie da, a potem bierze porównywalnego w umięjetnościach Rahmana. Większa kasa-owszem, lepszy nazwisko - owszem, ale faktem pozostaje że Adamek swoimi wypowiedziami a decyzjami sam sobie zaprzecza
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:32:38 
ciężkie walki Adamka to przewiduję z Czagajewem , Povietkinem , Arreolą .... o braciach na razie trzeba zapomnieć ;]
 Autor komentarza: preston85
Data: 20-11-2009 17:32:49 
Będzie cięzko, jak z każdym zawodnikiem wagi cięzkiej, jeden cios i wulatujesz z ringu tak jak Rahman po ciocie Maskajewa... dlatego będzie cięzko, ale mowiłem nie wdaje sie juz w polemike szczegolnie z ludzmi pokroju wadena i stonki, WYBACZCIE


Pozdrowienia dla redaktorów bokser.org...
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:34:34 
preston85
"ale mowiłem nie wdaje sie juz w polemike szczegolnie z ludzmi pokroju wadena i stonki, WYBACZCIE"

Wybaczam, bo polemika o boksie z Twoją osobą jest niemożliwa...
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:34:37 
waden15 , zrozum żesz , że pokroju Sosnowskiego , to nie tylko chodzi o umiejętności , ale też o całokształt , rozpoznawalność , nazwisko etc. Więc nie wiem co się czepiasz .
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:35:02 
preston85 - "jak Rahman po ciocie Maskajewa..." to Maskajew miał wtedy ciotę??? nie wiedziałem myślałem że jest facetem.
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:36:08 
waden15 , idąc Twoim tokiem rozumowania , to powinien walczyć z Sosnowskim , Wawrzykiem itd. , bo oni teraz być może są lepsi od Rahmana :]
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:37:06 
Stonka po co sie czepiasz :) ?
wiadomo o co mu chodzilo :)
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 17:37:11 
Waden15.... nie lubi Adamka i tyle, nie dajce sie prowokowac:-)
 Autor komentarza: preston85
Data: 20-11-2009 17:38:57 
nie sprowokujesz mnie stonka:) zreszta nie moja wina ze jestes ograniczony na tyle ze nie potrafisz sie domyslić, gratuluje nieomylności


Pozdrawiam redaktorów bokser.org...
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:39:43 
Zadanie Adamka jest proste - wyrobienie sobie nazwiska w jak najlatwiejszy sposob jak sie da.

To po co sie dziwicie, ze bierze Rahmana a nie Sosnowskiego :)
 Autor komentarza: RAF1
Data: 20-11-2009 17:40:28 
Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:19:27
...A Rahman może się pochwalić nokałtem na Lewisie prawie dekade temu... Na pewno bardziej zasłużył na walkę z Adamkiem...

także nie rob ze mnie głupca ze nie pisales o tym ze Dragon zasłuzył.


P.S. PAnowie debatujmy ale kulturalnie bez wyzwisk!
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:40:50 
"waden15 , idąc Twoim tokiem rozumowania , to powinien walczyć z Sosnowskim , Wawrzykiem itd. , bo oni teraz być może są lepsi od Rahmana "

Jestem skłonny przyznać rację:)

Ale to nie zmienia faktu że na prawdziwy debiut Adamka w HW poczekamy kolejne pół roku... Rahman mający problemy z journyemanami ostatnimi czasami to nie jest rywal dla prospecta(33 letniego:D) wagi ciężkiej
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:42:06 
bo niektórzy by chcieli , żeby Adamek wziął odrazu Vitalija , dostał łomot , a oni by wtedy byli wniebowzięci , że przecież przewidywali , że pięściarz z niego żaden i nie nadaje się do HW , bo każdy go tam oklepie ;P
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 17:42:57 
PRESTON85.....juz ich tak nie pozdrawiaj
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:43:55 
"Na pewno bardziej zasłużył na walkę z Adamkiem..."

Nie napisał "trzykropka". Drobna rzecz a zupełnie zmienia kontekst zdania.

Napisałem "Na pewno zasłużył bardziej na walkę z Adamkiem" o Rahmanie zupełnie bezironicznie i poważnie.

Na prawdę nie rozumiem twojego toku rozumowania:)

Pozdro
 Autor komentarza: zin
Data: 20-11-2009 17:44:59 
waden15 , ja myślę , że walka z Rahmanem nie jest jeszcze pewnikiem ... ja bym wolał Arreolę , bo wtedy byłoby już coś wiadomo i jakie ma szanse Adamek w HW , a tak , to po ewentualnej wygranej Adamka z Rahmanem nadal nic nie bedzie wiadomo.
 Autor komentarza: Barni
Data: 20-11-2009 17:46:24 
Sorry panowie ale pitolicie jak baby czyli bez większego sensu... Rahman słaby, Rahman wrak a prawda jest taka że nikt z was nie był na choćby 1 jego treningu skąd wy już teraz wiecie jak Rahman wyjdzie przygotowany do Adamka te wasze kłutnie "że na dzień dzisiejszy" heh... Oceniacie zawodników pod kontem ich ostatnich walk ok to rozumiem ale porównywanie bokserów którzy nigdy sie na ringu nie spotkali i pewnie sie nie spotkają jak Sosnowski czy Rahman jest bez sensu. Jakby Adamek wygrał z Tua albo Povietkinem zaraz znajdą sie krzykacze co stwierdzą "co to był za przeciwnik" albo "to zaden sprawdzian dla Adamka" po 2 przeciwników nie wybiera sobie bokser tylko jego promotorzy bokser moze sie conajwyżej zgodzić bądź nie. A to jakich ma przeciwników zależy od umiejętności i układów promotorów
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:48:02 
waden
Barret to tez stary, wyboksowany dziad a walczyl z prospektem Haye :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:48:03 
preston85 ja nie będę gorszy -uniżenie pozdrawiam REDAKCJĘ BOKSER ORG, całuję w ręce, padam do stóp i szoruję buciki jęzorem.
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 17:50:02 
Barrett nie miał problemów z journeymanami. Wręcz przeciwni, jednego znokałtowal w 1 rundzie przed walką z Haye'm. I nie ważył 10 kg więcej niż w swoim prime - ot tak porównując Rahmana i Barretta.

Pozdrawiam Redakcją bokser.org:):)
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 20-11-2009 17:52:27 
kilku poskladal a od jednego zaliczyl K.O :)

 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 17:53:29 
Panowie o by Adamek byl kiedys mistrzem w HW ,to sie liczy .a jak i z kim i dlaczego to jest guzik :-)




SERDECZNIE POZDRAWIAM REDAKCJA BOKSER.ORG :-)
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 20-11-2009 17:54:26 
dla przypomnienia Rahman zdecydowanie pokonał journyemana Lawrenca, który z kolei gładko wygrał z Sosnowskim. Ostatnia przegrana z Kliczko nic nie znaczy, bo z nimi ostatnio wszyscy gładko przegrywają. Ważne że to naturalny ciężki z warunkami, silnym ciosem.
Jak na termin 6 lutego jest to dobra opcja, w szczególności gdy się celuje wyżej pod koniec następnego roku.
 Autor komentarza: kubazak
Data: 20-11-2009 17:58:01 
czyli jeden słaby cieżki ( przepraszam andrzejku :); i teraz drugi słaby.Typowo na przetarcie.A jakim prawem miałby walczyc odrazu z top 5? Dajmu mu szanse na utwierdzenie ze wogóle wstęp do ciężkiej nie był pomyłką.
 Autor komentarza: preston85
Data: 20-11-2009 17:59:11 
stonka ile Ty masz lat, 13? :) stwierdzam tak po Twoich wpisach:) jeżeli rzeczywiście masz tyle to wybaczam Ci:)


Pozdrawiam redakcje bokser.org...
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 18:00:07 
"dla przypomnienia Rahman zdecydowanie pokonał journyemana Lawrenca, który z kolei gładko wygrał z Sosnowskim."

Widać że nie oglądałeś tej walki - pojedynek był do momentu szalenie wyrównany i do momentu nokautu Rahman przegrywał bodajże przez MD, albo wygrywał przez MD. ALe nie ważne - to nie zmienia faktu że wiele problemów Lawrence mu sprawił.

Z Couserem to był fart, lucky punch Cousera...
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 18:06:50 
preston85

Stonka ma 13 lat = ty jesteś w zarodku.
Koleś przewyższa ciebie inteligencją i wiedzą o boksie a ty dalej próbujesz prowadzić z nim polemike...
 Autor komentarza: preston85
Data: 20-11-2009 18:11:21 
" Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:48:03
preston85 ja nie będę gorszy -uniżenie pozdrawiam REDAKCJĘ BOKSER ORG, całuję w ręce, padam do stóp i szoruję buciki jęzorem. "

" Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 17:35:02
preston85 - "jak Rahman po ciocie Maskajewa..." to Maskajew miał wtedy ciotę??? nie wiedziałem myślałem że jest facetem. "

WADEN15" to jest inteligencja twoim zdaniem?:) widocznie jestes na tym samym poziomie co stonka, gratulacje!

Pozdrawiam redaktorów bokser.org...
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 20-11-2009 18:13:00 
waden walki nie widziałem, to fakt, ale na boxrecu podają, że do przerwania walki Rahamn u dwóch sędziów prowadził 4 i 6 pkt. Statystyki ciosów też zdecydowanie dla Rahmana. Na koniec TKO. Po tym sądziłem, że pojedynek raczej nie mógł być wyrównany i to szaleńczo:)
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 18:15:36 
piotruspan
A u jednego sędziego przegrywał. O ile dobrze pamiętam Rahman miał minimalną przewagą wszak to nie zmienia faktu że walka byla bardzo wyrównana.

"WADEN15" to jest inteligencja twoim zdaniem?"
Od momentu kiedy czytam tą stronę, czyli od jakiegoś roku, kiedy ona miała jeszcze śmieszną szatę graficzną itd. - Stonka wiele razy okazywał swoją wysoką inteligencję i wiedzę o boksie....

 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 18:15:48 
preston85 - mam już prawie 14 ale lekarz powiedział że mnie stąd wypuszczą jak będę miał 15 i będę grzeczny. Dzięki za WYROZUMIAŁOŚĆ ale u nas w zakładzie nie jest łatwo! te ściany obite gąbką i drzwi bez klameczek wszystko to mi się nie do końca podoba. Dobrze że lekarze wieczorem rozwiązują mi kaftanik bezpieczeństwa i dają tabletki z napisem prozak i zolofot - wtedy robię się taki spokojny i mogę popisać sobie coś w necie - to moje najlepsze chwile dnia!!!
POZDRAWIAM CIEBIE Twoje rodzeństwo, rodziców, dziadków i kolegów jak również Pozdrawiam również REDAKCJĘ BOKSER ORG z rodzinami oczywiście.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 20-11-2009 18:20:07 
Golota i Rahman to zdecydowanie bardziej rozpoznawalni zawodnicy niz Barrett i Walujew. I oto wlasnie chodzi. Walka z Sosna niczego by Tomkowi nie dala. Umiejetnosci sa tutaj trzeciorzedne. Na tym etapie wazniejsza jest kasa i nazwisko. Musi sie pierw wypromowac w HW i powolutku ale za to pewnie - zblizac sie celu.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-11-2009 18:20:12 
waden15 - Dzięki Warden - pani psycholog też powiedziała że jestem mądry -umiem już zawiązać buty i złożyć ubranie w szafie a inni to tylko rzucają po kątach.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 20-11-2009 18:22:43 
waden, póki nie zobaczę walki to nie uwierzę:) Pomijając punktowanie sędziów, to statystyki mówią same za siebie.
Jak masz link, to zapodaj.

 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 20-11-2009 18:25:22 
Zwróćcie uwage na jeden fakt. Przed walkami Goloty z McBride i Mollo wszyscy drżęli o wynik i obawiali się. A przed Mollo to nawet większość nie dawało szams Gołocie. Obecny Rahman to znacznie wyższa półka niz tamci rywale Andrew i większość uważa że Adamek wygra pewnie. Taka jest różnica między Adamkiem i Gołotą. Przynajmniej jest pewność że będzie dobra walka i nie ma ryzyka jakiegoś Muppet Show.
 Autor komentarza: Saito
Data: 20-11-2009 18:26:12 
Szkoda że jednak nie Toney no ale widać że tomek sie go boi, bo wie że po walce z nim musiałby wracać do CW. Dajesz Rahman :)
 Autor komentarza: waden15
Data: 20-11-2009 18:31:05 
piotruspan

Oglądałem live:)

To była bardzo zabawna walka. W 4,5 czy 6 rundzie bodajże wywalił go prawie za ring - Lawrence o dziwo wrócił walczyć i do końca walki prowadził wyrównany bój z Rahmanem. W 10 rundzie został znokałtowany.
 Autor komentarza: Rymbaba
Data: 20-11-2009 18:47:57 
To i ja słowo w temacie...

Chciałbym stanowczo zaprotestować i jednoznacznie orzec, iż stonka to nie człowiek!!! Tylko nie mówcie mi, że nigdy nie widzieliście stonki i nie wiecie jak wyglądają jej paski na korpusie w kształcie kopuły.

Wychodzę teraz z zinem do baru - jak wrócę rozwieję wszelkie ewentualne wątpliwości wątpiących.
 Autor komentarza: hosse
Data: 20-11-2009 19:21:54 
Świetna nowina, mam nadzieję, że dojdzie do tej walki i Adamek wygra ją efektownie.Uważam, że jest to odpowiedni przeciwnik dla Tomka jak na początek kariery w HW i podbój rynku USA.Na lepszych przyjdzie pora później.

Dajcie mu krytykanci trochę czasu na przystosowanie się do nowej wagi!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-11-2009 20:04:05 
Dobry rywal dla Tomka..Nastepna walka musi jednak zawalczyc juz z kims z forma nie tylko nazwiskiem..Christobal Areola!!Jak dla mnie cel numer jeden! Pozniej ew. Haye a pozniej moze...moze..Kliczko??
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 20-11-2009 20:07:17 
zaczynają się poważni przeciwnicy dla Tomasza HBO Adamka...
ale wiadomo nie ma z kim walczyć.
Arreola, Chambers, Powietkin, Solis, Czagajew, to leszcze
Rahman, Barret, Briggs,to są przeciwnicy...
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 20:30:10 
zibi....po co te HBO ????? Pisz jak dorosly czlowiek a nie jak dziecko ok ...

pozdrawiam
 Autor komentarza: bleef
Data: 20-11-2009 20:39:13 
„Potrzebujemy dla Tomka wysokich, silnych rywali przed decyzją walk z braćmi Kliczko"

Widać głęboka jest wiara w ADAMEK TEAM , że do tej walki dojdzie. Oby ktoś wcześniej Adamka nie rozjechał,Rahman to naturalny ciężki,napewno będzie około 15 razy lepiej przygotowany niż ostatnio Gołota,oraz co najważniejsze jest starym wyjadaczem. Myślę,że Adamek po kilku jego ciosach może mocno pływać na nogach. Na dzień dzisiejszy stawiam 50 na 50 szanse obydwóch.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-11-2009 20:46:39 
Rahman raczej na dzien dzisiejszy juz taki grozny nie jest!Tomek moze to wygrac, ryzyko jest zawsze bo to boks ale dobrze Kathy z Ziggim to wykombinowali..Jak bedzie Tomek chcial wskoczyc oczko wyzej tam moga zaczac sie juz klopoty..W miare jednak czasu bedzie oswajal sie z nowa kategoria wagowa no skoro Haye mogl zdobyc pasek to Tomek tez moze..Takie jest moje zdanie..
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 20:49:42 
bleef.....bez przesady to juz nie ten RAHMAN co kiedys, ja stawiam 80 na 40 dla Adamka
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 20:50:40 
sorki 80-na 20 mialo byc :-)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-11-2009 20:51:07 
komiminix wyszlo 120 %
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-11-2009 20:51:56 
heh ;)
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 20:53:36 
WIEM :-) ale jaja
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-11-2009 20:54:42 
Bylbys niezlym bukmacherem;)
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-11-2009 22:27:45 
A ja powiem tak. Nie ma sensu bronić Tomka, bo to nic nie da. I tak wielu będzie mówić, że Tomek idzie na łatwizne i obija dziadków. Tylko mam jedno pytanie. Jaki inny Polski bokser oprócz Andrzeja Gołoty walczył albo ma szansę walczyć z kimś na miarę Rahmana ?? Żaden. Odpowiem raz jeszcze żaden. Całkiem niedawno Tomek był przecież półciężkim. Zabawił chwilę w CW i teraz próbuje coś zrobić w HW. Ale, widocznie to wszystko mało. Na pewno w swojej 2 walce powinien zawalczyć z, którymś z braci. Dla Rahman to naprawdę niezły rywal po treningu z Andrzejem.

Waden - idąc Twoim tokiem myślenia. Walka Davidka z Boninem to przebieżka, ale przecież Tomka z Gołotą też można tak nazwać. Czyli w poważniejszej walce Haye boksował z wyboksowanym Barretem, a Tomek z wyboksowanym Rahmanem. W następnej walce Davidek miał urwać głowę, któremus z braci, ale się obsrał i wyszedł do Valuyewa gdzie pokazał, że jaj to on za dużych nie ma. Zobaczymy czy Tomek je posiada jak zobaczymy z kim zawalczy w walce następnej.

Możesz się ze mną zgodzić czy wg Ciebie źle to wytłumaczyłem.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 20-11-2009 22:37:31 
Znowu Waden masz takie samo zdanie jak ja ;)

Adamek powiedział, że nie chce walczyć z "leszczami" ale z porozbijanymi dziadkami jak najbardziej. Rahman wyjdzie dla paru $.

Chociaż w poprzednim news-ie ktoś napisał, że Rahman to ekstraklasa HW hehe
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 22:42:03 
Siwy ....prosze ciebie pomysl troche tu chodzi tylko i wylacznie o NAZWISKO RAHMAN !!!! a nie o umiejetnosci.
 Autor komentarza: komiminix
Data: 20-11-2009 22:48:43 
ale leszczem to RAHMAN tez napewno nie jest bo w koncu byl mistrzem w HW .....Rock teraz dla Tomka to jest idealny przeciwnik !!!
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 20-11-2009 22:55:26 
Ibeabuchi - No, właśnie. O to przecież chodzi.

Odnoszę wrażenie, że gdyby Adamek poszedł na pojedynek z Arreolą, to niektórzy by stwierdzili, że tamten jest za gruby i nie pozbierał się po walce z Vladem. Gdyby to był Chambers to by się pojawiły teksty, że facet jest za mały, też za gruby i na dodatek nie umie przyłożyć. Mały tłuścioch bez balansu. Powietkin? Że wrak, bo ciągle kontuzjowany, chory, długo nie wlaczył itd.

Opanujcie się. Na braci Kliczko jest za wcześnie, zresztą są zbyt potężni i jednak za dobrzy na Górala. Mają olbrzymie doświadczenie z kat, ciężkiej. Adamek go nie ma i to jest główny problem oprócz postury. Kto uważa inaczej niech się wypowie w serwisie randkowym, albo ornitologicznym.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 20-11-2009 23:12:16 
kominix
Wiem o co chodzi, ale Adamek dużo gadał a idzie najłatwiejsza drogą.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.