ADAMEK: 105-107 kg LATEM 2010

Andrzej Gmitruk zapowiada na łamach portalu sport.pl, że jego podopieczny Tomasz Adamek, latem 2010 będzie ważył 105-107 kg. Przed latami 90-tymi tylko 11. mistrzów świata wagi ciężkiej ważyło ponad 98 kg. Muhammad Ali miał tylko 93 kg, gdy w 1965 roku znokautował w pierwszej rundzie wielkiego Sonny'ego Listona. Historyczni wielcy mistrzowie Joe Louis, Rocky Marciano byli niscy i lekcy. Jednak, aby wzmocnić siłę jednego uderzenia, czyli coś, co nie jest mocną stroną Adamka, pięściarz powinien ważyć nieco więcej, zwłaszcza jeśli marzy o pokonaniu Kliczków, ukraińskich dwumetrowców.

- Przy masie Tomka 105-107 kg najwięksi będą padać na deski z hukiem. Zgodnie z powiedzeniem bokserskim: większy pada głośniej - mówi Andrzej Gmitruk.

- Wiem jak to zrobić, aby przy tym Tomek nie stracił szybkości, jego największej zalety - mówi Gmitruk, absolwent warszawskiej AWF o specjalizacji podnoszenie ciężarów (oprócz bokserskiej, oczywiście). - Nie popełnimy błędu i nie okopiemy się w siłowni, nie założymy siedemnastu fajerów na sztangę. To trzeba zrobić w sposób jak najbardziej naturalny - mówi trener.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Woody
Data: 27-10-2009 19:27:44 
Uuuuuuuu. Znów komentarze szlag trafił. :)
 Autor komentarza: Platon
Data: 27-10-2009 19:28:44 
Smutna bo chce przytyć? Ej, zobaczymy efekty w ringu.
Jest jeszcze coś ważnego. Typowy duży cięki się nie przejmuje ciężarem ciała. A Adamek jeśli chce mieć 105-107kg to bęzie musiał się mocno starać na każdą walkę.
Bo jeśli ma naturalnie 90kg, to będzie musiał albo 2-3x w roku 15kg dokładać. Albo trzymać 105kg przez cały czas po przez trening. Tu jest ryzyko.
 Autor komentarza: maiki80
Data: 27-10-2009 19:30:47 
pudzian bierze 17 jednostek somotropiny króla koksu który daje czysta siłe mase i rzeżbe dziennie konska dawka narmalna dawka to 4jednostki inni faszeruja sie syfami tego typu jak teststosteron omnadren czy metanabol sustanol i to ich gubi
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 27-10-2009 19:31:09 
MAXIMVS-jak niby Bowe miałby Golocie kark złamać? W takiej , nieco komicznej walce uważałbym Andrzeja za faworyta i byłoby to lepsze pożegnanie niż próby gonienia Adamka po ringu i żałosne wyprowadzanie niezgrabnych ciosów. W sobotniej walce jedyną , realną choć i tak niewielką szansą było czekanie na atak Adamka i prawa kontra. Gonienie go było debilizmem, ale jak powiedziałeś Andrzej ma głupców w swoim otoczeniu.
 Autor komentarza: Woody
Data: 27-10-2009 19:31:34 
Kur.. ale porównywanie Adamka do Alego, Rocky'ego czy Louisa to już nawet nie jest śmieszne.
 Autor komentarza: Danny
Data: 27-10-2009 19:32:28 
KOSTROMA- chodzi o naturalna siłe.Taki Tyson,w wieku 14 lat ważył 80 kg,posiadał naturalną siłe i wage do kategorii ciężkiej,kasował ludzi przez garde.On się urodził z kowadłem w łapie,czeba mieć poprostu predyspozycje do takiego ciosu.Pracujesz pozniej nad dynamiką i robisz takie rzeczy z ludzmi jak ,,żelazny,,.Tua,Mercer i paru innych potrafili lać...ale oni mieli te WRODZONE kowadło+szybkość,kordynacja,dynamika..to wszytsko składało się na niszczycielski cios.Dużo zalezy też od szczęki przeciwnika.Adamek ma celne ciosy,dynamiczne i kumukuje je na rywalu,Gołota się wywracał bo nie widział ciosu i już na nogach nie stał jak kiedyś ,czynników jest wiele.
 Autor komentarza: Danny
Data: 27-10-2009 19:38:54 
badsonn- przecytałeś mój typ na walke Adamek-Gołota(na blogu)?....jak się zapoznałeś,to teraz wiesz ja stawiałem;)
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 27-10-2009 19:48:29 
krzysiek34, Gołota nie powinien się już bić nigdy i z nikim. Osoby dobrze życzące Andrzejowi, chcą aby spokojnie spędził swą jesień życia i nie marnował zdrowia w ringu bo niczego tam już nie zwojuje. Bowe z pewnością trafiłby obecnego powolnego Gołotę , a to mogłoby się skończyć kolejnymi deskami i dalszą degradacją ośrodkowego układu nerwoego, który i bez tego jest w opłakanym stanie. Andrzej trzymaj się, być może Wawrzyk cię pomści i powyciera za parę lat matę ringu Adamkiem!
 Autor komentarza: beavis
Data: 27-10-2009 19:54:53 
co sie stalo z komentarzami?
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 27-10-2009 19:55:57 
MAXIMVS- też uważam że Andrzej nie powinien juz walczyć (koncówka Tysona tez była przykra) . A co do Bowe to Ty chyba nie wiesz jak on teraz wygląda. Trafiłby Golotę gdyby się w nocy do niego włamał i Andrzej nie zdążyłby się obudzić. Bowe to teraz taki sympatyczny misiu ktory 100m biegłby pewnie za 20s
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 27-10-2009 20:01:28 
MAXIMVS zgadzm się z tobą Andrju już nie powinien walczyć on już ani nie uderza ani się nie broni po prostu przyjmuje ciosy...Oglądałem walke Bowa z Gene Pukall z ubiegłego roku i widać ,że Riddick do tej pory potrafi solidnie przypierdzielić boje się ,że na dzień dzisiejszy stłukłby naszego Andrzeja.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 27-10-2009 20:02:14 
Większość z nas dobrze zna Gołotę i doskonale wiemy że on jeszcze wejdzie do ringu i to w najmniej spodziewanym momencie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 27-10-2009 20:10:39 
krzysiek34 w najmniej spodziewanym i w najmniej odpowiednim momencie.
 Autor komentarza: otke
Data: 27-10-2009 20:24:25 
poroniony pomysł pana trenera z tą wagą, tyle na początku ważył Briggs, Rahman był lżejszy, nawet nie 105, obaj wtedy wymiatali, nawet Kliczkowie ważyli tylko trochę więcej a Władek czasami schodzi do 109kg. W ten sposób się niszczy koncepcje i bokserów. A szkoda bo miałem nadzieje że coś się w tym polskim boksie będzie działo. Poza tym wtedy Tomek w razie ewentualnych porażek nawet nie będzie się nadawał do cruzer.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 27-10-2009 20:29:56 
Nie wyobrazam sobie Adamka wazacego 107 kg, juz przy 97 kg mu nie do twarzy. Skoro najlepsi ciezcy wazyli niewiele ponad 90 kg to po co ma dazyc do tych 107?

Oby przygoda Tomasza w wadze ciezkiej nie skonczyla sie jednym przykrym spotkaniem z Czagajewem badz Chambersem. Dla mnie wystarczy, ze dominuje w wadze cruiser szkoda, ze nie wszyscy potrafia sie z tym pogodzic...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 27-10-2009 20:35:10 
Crimson
Nie wiem czy zauwzyles ale Adamkowi nie zalezy na dominacji w cruser tylko na kasie w ciezkiej,a jak przy okazji da sie cos wygrac(np.pas polsatu) to tez dobrze
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 27-10-2009 20:37:30 
MAXIMUS... Wawrzyk pomści Gołotę... nie bądź śmieszny... jak na razie Wawrzyk bardzo miło wyraża się o Adamku (przede wszystkim z szacunkiem) i nie będzie go bił (NAJMAN mu wystarczy).

Poza tym.... strasznie agresywnie atakujesz Adamka..(co staje się powoli rozpoznawalnym znakiem firmowym kibiców Gołoty). Podaj jakieś racjonalne powody, bo pewnie masz mózg i potrafisz je odpowiednio uzasadnić.
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 27-10-2009 20:38:34 
MAXIMUS jak Twoja wypowiedź przekroczy przysłowiowe 1000słów to pisz na maila west-allstar-game@prokonto.pl
 Autor komentarza: mch
Data: 27-10-2009 20:57:21 
Niech podpowie swoje pomysły na tycie, bo też chce trochę kg teraz złapać;P
A tak na serio to każdy organizm ma swoje limity. Jak będzie ważyl 107 kg to sory, ale tej dynaimiki może nie być. A jak wiadomo szybkość w boksie spala. Nie wiem co oni kombinują, ale żeby nie przekombinowali. Tomek to obecnie nasza jedyna nadzieja na wielkie walki.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 27-10-2009 21:03:09 
Zwierzaq, Wawrzyk większym szacunkiem darzy Gołotę i jemu kibicował w walce z Adamkiem. W przeszłości mówił nawet , że chce być następcą Andrzeja Gołoty, i moim zdaniem nim zostanie. Facet ma 195 cm wzrostu, jest młodszy od Adamka mniej więcej tyle samo co Adamek od Gołoty, i jest szansa , że za parę lat zrobi z Adamkiem porządek, przypominając mu wcześniej na konferencji historię z Andrzejem Gołotą. I fajnie by było gdyby w takiej walce w narożniku Andrzeja Wawrzyka stał stary Andrew.
Gołota ma tutaj pole do popisu, mógłby pomóc w wypromowaniu Wawrzyka za oceanem.
Życzę Wawrzykowi sukcesów z całego serca, dla mnie jest następcą Andrzeja Gołoty
 Autor komentarza: ciuny
Data: 27-10-2009 21:03:51 
beka z tego porównywania do marciano, tysona itd, oni wszyscy mieli uderzenie byka, adamek tego nie ma, ma tylko szybkosc, jak przytyje to juz tak szybki nie będzie
 Autor komentarza: garnek29
Data: 27-10-2009 21:45:02 
szanuje bardzo pana gmitruka ale tymi 107 klogramami mnie wyłożył na plecy,taką wage to miał tua i lewis i inni którzy wzrostem i powerem w łapie posadzili kazdego na dupie,niech adamek juz nie tyje bo jak ma zwojowac hw to tylko z taka wagą,byrd jak na tę wage miał technike i szybkosc i był mistrzem,ale jak adamek utyje to go wiekszosc ludzi z tej wagi zutylizuje bo nasz tomasz nie ma granitu w lapie ani w szczece na ta wage,jak utyje to zartaci predkosc i kondycje,chyba ze mazy mu sie urywanie głów bo kto niby wiecej waży ten wiecej siły ma-gówno prawda,trzeba miec predyspozycje i odpowiednią budowe ciała,tomek to ewidentnie criuser i tam powinien zostac,zunifikowac tytułu i stac sie legendą criusera,to by było,tu w wyzszej wadze moze spotkac go rozczarowanie
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 27-10-2009 21:51:43 
CIUNY - jak to powiedział Kostecki.. uderzenie urywające głowę razem z korzeniami. Wydaje mi się że optymalna waga dla Adamka to 100kg, więcej może mu tylko zaszkodzić, ale ja się akurat na przyroście nie znam:)

MAXIMVS
Tak, ale o Adamku wyrażał się z szacunkiem. Następcą Gołoty chciała być połowa Polski swego czasu, oprócz kobiet, zwierząt rolnych i podwórkowych. Wawrzyk może być kolejną gwiazdą, ale to zależy od jego serca, ducha oraz promotorów. Myślę że umiejętności ma. Andrzej niestety nie nadaje się na trenera. Nawet jeśli by przegrał Adamek to z całą pewnością nie odwróciłby się od zwycięzcy a wręcz przeciwnie. Jak zawsze podałby mu grabę:)
Co to za tajemnicza historia, że tak wypominasz Góralowi... okazałbyś mu trochę szacunku bo jakoś przed, w czasie i po walce zachowywał się bardzo kulturalnie. Jego wypowiedzi również były bardzo w porządku, w przeciwieństwie do Twoich.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 27-10-2009 22:10:31 
otke-nic dodać nic ująć.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 27-10-2009 22:15:39 
Zwierzaq,
szacunku? A czym on sobie na niego zasłużył, fałszem? Gołota traktował go jak kumpla, na prośbę Gmitruka wkręcił go do Kinga. Tomaszek najpierw podziękował Gmitrukowi odwracając się do niego du.ą, później zerwał z Colloną nie regulując należności 5000$ za treningi, później zerwał z Kingiem, któremu zawdzięczał walkę o pas z kpelusza, wrócił do Gmitruka gdy mu się noga powinęła, wykołował po drodze Bagsika, pomówił Gołotę a następnie wyzwał go na łamach prasy na pojedynek, 7 dni po tym jak doznał kontuzji w Chinach.
Takim ludziom nie tylko nie warto pomagać ale też nie wolno podawać ręki.
 Autor komentarza: Woody
Data: 27-10-2009 22:50:34 
Autor komentarza: MAXIMVS Data: 27-10-2009 22:15:39
Zwierzaq,
szacunku? A czym on sobie na niego zasłużył, fałszem? Gołota traktował go jak kumpla, na prośbę Gmitruka wkręcił go do Kinga. Tomaszek najpierw podziękował Gmitrukowi odwracając się do niego du.ą, później zerwał z Colloną nie regulując należności 5000$ za treningi, później zerwał z Kingiem, któremu zawdzięczał walkę o pas z kpelusza, wrócił do Gmitruka gdy mu się noga powinęła, wykołował po drodze Bagsika, pomówił Gołotę a następnie wyzwał go na łamach prasy na pojedynek, 7 dni po tym jak doznał kontuzji w Chinach.
Takim ludziom nie tylko nie warto pomagać ale też nie wolno podawać ręki.

Lepiej bym tego nie napisał.
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 27-10-2009 23:10:05 
MAXIMVS
Adamek ucieka przed Cunnem? Z tego co widziałem, a widziałem to wielokrotnie z bliska i daleka, rano i wieczorem to U.S.S dostał niezłe bęcki. Przed ogłoszeniem wyniku prawie płakał, sam więc wiedział że przegrał, nie zagroził nawet raz Adamkowi mimo że był wymagającym przeciwnikiem. Obejrzyj powtórki, zobacz statystyki.. zwróć uwagę kto orał nosem matę ringu.
Człowieku.... ręce mi opadają przy Tobie już od kilku tygodni...wcześniej jeszcze jakoś się kryłeś ze swoimi bajkami tysiąca nocy. SŁUCHAJ:
1. ZERWANIE Z KINGIEM: (zerwać to można kwiatki w polu) Adamek chciał zakończyć współprace z takiego samego powodu jak i Ty pewnie byś zrobił gdybyś pracował w firmie, która nie może Ci zaoferować żadnego rozwoju oprócz zastygania w miejscu. Nie daje Ci żadnych możliwości rozwoju i nowych wyzwań (chciałbyś mieć taką pracę)? King jest cwaniakiem i szanuje tylko tych którzy wchodzą mu w 4literki (obejrzyj filmy o boskie i odwiedź fora angielskojęzyczne jak jest postrzegany).
2. BAGSIK porwał się z motyką na słońce, chciał zostać wielkim promotorem i nie wyszło... wycofał się później zresztą z działalności. Adamek wygrał rozprawę więc nie rozumiem Twojego punktu widzenia..., gdzie tu jakiekolwiek kołowania... Bagsik zarobił mniej pieniędzy na tej gali niż przypuszczał i nie miał czym płacić. Nawet Bartnik z nim zerwał... Bagsik zniszczył talent i możliwości tego chłopaka. Siedział w ciupie (nie wiem czy jeszcze siedzi) i jest gangsterem. Może Tobie w robocie też nie płacą i Ci to pasuje? Nie wiem czy do dziś Bagsik uregulował długi u bokserów którzy walczyli na jego gali. Więc powiedz mi co tu jest winny Adamek? Może miał zapłacić Bagsikowi za to że wystąpi na jego gali?
3. ADAMEK WYZWAŁ GOŁOTĘ?
na bieżąco śledziłem różne pojawiające się artykuły i wychodzi na to że POLSAT zadzwonił z propozycją do obydwu. Zgodził się i ten i ten. Sam byś się zgodził zawalczyć z Gołotą za 300tys., a Gołota z Tobą, mimo iż by wiedział że Cię pośle na odrzutowo na Ibizę.
4. NIE RÓB Z ANDREW ŚWIĘTEGO OD CIERPIĄCYCH i SERCA NIESPEŁNIONYCH
ile to wyroków skazujących... ojjj, udawanie policjanta, rozwody, bijatyki ze zwykłymi ludźmi (ochroniarzom akurat dobrze w Warszawie zrobił-zasłużyli, ochroniarze w większości zawsze zasługują). Taki to jest w porządku Andrzej, nic tylko błogosławić. Jego twarz pojawi się kiedyś na szybie i zapłacze krwawymi łzami. Co Ty jesteś synem Andrzeja? Zrzuć wreszcie te klapki z oczu i rozejrzyj się dookoła!!! Przecież nie głupi z Ciebie facet. Przestać czytać fakt i super express, to nie są gazety z których należy czerpać informacje.

5.
 Autor komentarza: Woody
Data: 27-10-2009 23:21:55 
Do Zwierzq

Przynajmnie w dwóch rzeczach "mijasz się z prawdą".
1.Don King załatwił mu walkę o pas WBC, w podziękowaniu Adamek go obsrał. To jest fakt.
2.To Adamek wyszedł z propozycją walki z Gołotą, przyznał to sam pan Solorz!

Nie mówiąc o tym kto Adamkowi pomógł przy: wizie do USA, kredycie mieszkaniowym (nawet mu mieszkanie załatwił), kontrakcie z Donem Kingiem, promując na swoich galch. Nie mówiąc już o GYm-ie za darmo itp.
Zgadnij kto?
 Autor komentarza: grze91
Data: 27-10-2009 23:30:40 
Ja wiem Tadeusz "Ojciec Dyrektor" Rydzyk!
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 27-10-2009 23:33:59 
Podaj linki, informacje gdzie Adamek wyzywa Gołotę. Nie mogę znaleźć nic oprócz tego że tylko Andrzej tak twierdzi.
Wg.Ciebie King jest bez skazy i wszystko co robił lub nie robił było w porządku dla Adamka, oraz innych bokserów? Zachowania względem np. uczestników Thrilla in manilla - bardzo w porządku zwłaszcza dla Fraziera. Zresztą to kolejny bandyta skazaniec. Obsrał go słusznie wg. mnie. Jeśli nie słusznie to dlaczego tak myślisz?:)
 Autor komentarza: Dudas
Data: 27-10-2009 23:35:13 
lekcy? :D
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 27-10-2009 23:38:43 
MAXIMVS i WOODY
Po prostu zaraziliście się wirusem Radosława Kondera kolejnego kolesia z półświatka, i zjedliście cały talerz pierdół których nie potraficie odcedzić od prawdy. Nie masz nawet najmniejszych racjonalnych wytłumaczeń co do takich informacji.
 Autor komentarza: Woody
Data: 27-10-2009 23:45:58 
Do Zwierzaq

Pan Solorz tak powiedział w wywiadzie z Borkiem. Sam sobie poszukaj na interia.pl
Adamek olał: Collone, Gołote, Gmitruka, Bagsika, McGirta, Kinga ochhh zapomniałem to oni byli be a Adamek zajebisty pobożny TRWAMowiec.
Przecież o tylko chce pokazać ludziom "kawał dobrego boksu"
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 28-10-2009 00:04:19 
Użalanie się na temat Kinga? Pomyliła Ci się moralność, zmusza swych zawodników do podpisywania niewolniczych kontraktów. Promotor, który własnoręcznie zamordował za młodu dwie osoby, a na koncie ma takie numery, jak pomijanie zer na kontraktach swych bokserów, z których nie wszyscy byli na tyle biegli w pisaniu i czytaniu, by to wychwycić.
BAGSIK - przestępca... poczytaj o nim

CIEKAWOSTKI (Ale Andrzej jest i tak Święty)

Rozalski, mający kontakty z półświatkiem, bogaci się z Gołotą, inwestując w budowę osiedli mieszkaniowych i przerzut samochodów do Polski. Dla ochrony, zatrudniają byłego agenta FBI i niejakiego Charlesa Capone, którymi straszą wrogów.

W Polsce to nie do pomyślenia, ale Wes nie tylko dał Tomkowi mieszkanie, zapewnił mu utrzymanie, ale również przekazał mu samochód do dyspozycji i pomógł nam załatwić ubezpieczenie Social Security Number - więc macie racje że to Andrzej Gołota wszystko załatwił Tomkowi a nie Wes

McGirt, Collona, Gmitruk -> nie wiesz o czym piszesz. Nie wiem skąd bierzesz swoje informacje, chyba faktycznie z Interii... . Musisz jeszcze dużo poczytać, chyba że byłeś bezpośrednio na miejscu

SOLORZ: "Zaproponowałem, a oni obaj się zgodzili" także coś Ci się myli
 Autor komentarza: Woody
Data: 28-10-2009 00:19:29 
Czy Don king załatwił walkę o pas Adamkowi" Tak czy nie?
Kim był ten Adanek za nim przyjechał do USA? Z jakiej kur.a racji on walczył o pas WBC? Przypomnij sobie. Chyba że nie masz pojęcia.
King i Bagsik przestępcami? To powiedz mi czym Adamek zajmował się w Polsce jak był jeszcze amatorem? Chyba że tego też nie wiesz?
Wszyscy chcieli Adamka wykorzystać więc musiał zrywać współprace. Tylko do tej pory im wszystkim kase wisi. Nawet Gmitrukowi wisiał,bo się kur.. żalił w "przegladzie sportowym" .......ale pewnie jemu już oddał.

Ps. kazałem ci szukać na interia.pl bo to Polsatowska witryna i tam są stare wywiady, Solorz powiedział że Adamek wyszedł z tą propozycją, a on zaproponował Gołocie bo sam był jej zwolennikiem. I tyle.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 28-10-2009 07:55:15 
Zwierzaq, cyt.: "Podaj linki, informacje gdzie Adamek wyzywa Gołotę. Nie mogę znaleźć nic oprócz tego że tylko Andrzej tak twierdzi."

Proszę bardzo - Przeglad sportowy z 13.11.2008r.
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 28-10-2009 08:21:16 
dwa lata temu Adamek twierdził, że jego naturalna waga to 80 pare kilo więc przeszedł do CW.Teraz twierdzi że jego natiralna waga to 98 kilo i nie chce zbijać. Za parę miesięcy będzie mówił iż na codzień waży 111kg i do walki musi robić 105 - 107.Ach jaki to fenomen - w wieku 30 lat "naturalnie" zwiększyć wagę o 25 kilo...
 Autor komentarza: Woody
Data: 28-10-2009 08:53:51 
Dzięki maximuvs za wsparcie w tej oczywistej sprawie.
 Autor komentarza: boxing
Data: 28-10-2009 10:03:15 
ADAMEK: 105-107 kg LATEM 2010 - niestety jak sadziłem fantazja ułańska wzięła górę nad zdrowym rozsądkiem => tak sadziłem.

Tomasz Adamek to bokser który zaczyna stylem boksowania iść w kierunku Krzysztofa Włodarczyka - czyli boks siłowy - w efekcie mikrourazy doprowadzą do tego co u Krzyśka.

Co będzie z tą szybkością itd..

Paranoja trwa ;))
 Autor komentarza: maddog
Data: 28-10-2009 12:40:51 
Pamiętajcie,że każde grabie grabią do siebie i jak jest do końca z tymi sprawami o które kłócili się do końca nie wiemy.Wyszłoby na to,że winny jest każdy z nich w jakiejść części.Wiadomo-każdy chroni swoje interesy.

Woody-a z jakiej racji Andrzej walczył kurwa 4 razy o pasy?Masz za złe Adamkowi,że go doceniono i dano szansę?

ZIBI-Andrzej tez w zyciu gadał różne rzeczy i cóż z tego..?

MAXIMVS-zaczynam Cię podziwiać za wprost maniacki upór.Na myśl przychodzi mi porównanie Ciebie z pewnym panem polskiej sceny,komikiem w pełnym znaczeniu tego słowa,Janem Pietrzakiem.
Jak wiemy ustrój w Pomrocznej zmienił się 20 lat temu ale Pietrzak dalej walczy z komuną...resztę sam sobie dopowiedz.
 Autor komentarza: maddog
Data: 28-10-2009 13:14:29 
Co do tematu

Po pierwsze-jeśli Marciano był wielkim mistrzem to ja jestem bratankiem Pol Pota.W jego przypadku co można powiedzieć?Ano to,że miał w rekordzie kilka nazwisk ale te najwazniejsze moim zdaniem tj.wspaniałymi J.Louisem i A.Moore'm wygrał ponieważ był 10 lat od nich młodszy.Poza tym taki Moore miał podczas walki z tym ociosanym klocem 176 walk za sobą.Ale starczy o Marciano.

Swietnych zawodników w ciężkiej a którzy nie przekraczali nawet często 86-87kg. było wielu.Wystarczy wymienić J.Louisa,B.Conn'a J.Dempseya,E.Charlesa,J.J.Walcota,doskonałego G.Tunney'a(dwukrotnego zwycięzcę Dempseya)lub J.J.Braddocka który zadziwił świat nokautując groźnego Maxa Baer'a.

Feliks Stamm był wychowawcą i trenerem wielu świetnych pięściarzy i gdy u któregoś zauważył niezbyt mocny cios polecał wzmacniać go tylko w jeden sposób,bardzo skuteczny.Mianowicie polegało to na napierdzielaniu bardzo ciężkim młotem w cokolwiek-oponę,kowadło,głaz.I przynosiło to efekt.Tak więc siłę ciosu można poprawić i to bardzo.J.Dempsey który jak wiadomo mimo niewielkiej wagi potrafił w 3 rundy ważącemu o 26kg. więcej Willardowi wybić parę zębów i złamać kilka żeber przy tym uwalić go nie pamiętam ile razy, też się z takim powerem w łąpie nie urodził.Na jakimś archiwalnym filmie widziałem jak poprawiał siłę ciosu specjalnymi sprężynami przymocowanymi do ściany,walenie młotem też nie było mu obce.

Tomek najlepiej zrobiłby poprawiając obronę i siłę nóg.
Czy ktoś z Was zwrócił uwagę jakie umięśnione nogi ma Pacman na walce z Hattonem??Uważam,że silne nogi też Tomkowi będą niezbędne.
 Autor komentarza: Woody
Data: 28-10-2009 13:33:41 
maddog
Ale za czasów walk typu Dempsey-Williard był rękawice 4 uncjowe tak więc...
Co do reszty to nie skomentuje,nie lubię się powtarzać
 Autor komentarza: maddog
Data: 28-10-2009 14:44:32 
Woody i co z tego??
 Autor komentarza: grze91
Data: 28-10-2009 15:34:40 
Po pierwsze maddog nie wiedziałem że jesteś bratankiem Pol Porta.
Po drugie J.J Braddok wygrał z Baer'em przez UD.
Owszem silę ciosu można zwiększyć poprzez trening siły dynamicznej: np. rzucanie piłką lekarską, walenie młotem, rąbanie drzewa, rzucanie ciężkimi kamieniami, uderzanie trzymając w ręką gumę zamocowaną w ścianie itp. ale takiej siły ciosu(jak wspomniani tu panowie) nie wytrenujesz, tak to każdy uderzał by jak Foreman,Tyson, Marciano oni urodzili się już z ponad przeciętną siła ciosu i po prostu ją podwyższyli.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 28-10-2009 15:59:48 
Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 27-10-2009 23:10:05
MAXIMVS
Adamek ucieka przed Cunnem? Z tego co widziałem, a widziałem to wielokrotnie z bliska i daleka, rano i wieczorem to U.S.S dostał niezłe bęcki. Przed ogłoszeniem wyniku prawie płakał, sam więc wiedział że przegrał, nie zagroził nawet raz Adamkowi mimo że był wymagającym przeciwnikiem. Obejrzyj powtórki, zobacz statystyki.. zwróć uwagę kto orał nosem matę ringu.

Zwierzaq czy ty wiesz o czym ty piszesz? To, ze Adamek wygral z Cunninghamem nie znaczy, ze go nie unika bo wlasnie to caly czas robi. Zamiast wziasc z nim rewanz i zarobic spore pieniadze + pokazac sie w showtime albo nawet w hbo o czym caly czas powtarza, walczyl z Gunnem, a walki tej nie pokazywala zadna amerykanska telewizja. Teraz nagle idzie do wagi ciezkiej gdzie zamierza zostac mistrzem swiata i jak zwykle pada wiele nazwisk a nic z tego nie wynika. Zreszta Cunningham na chwile obecna jest zdecydowanie najlepszym przecwinikiem. I skoro nawet zrobil strone wewantreveange.com to chyba o czyms swiadczy, poczytaj sobie wywaidy z Cunninghamem w nich caly czas powtarza, ze chce walczyc z Adamkiem. Co wiec twoim zdaniem jest przyczyna tego ze Tomasz nie podpisal z nim jeszcze kontraktu? Zapytaj moze sanego Adanmja odpowie Ci zapewne, ze on chce ale boksem rzadza telewizje...
 Autor komentarza: Agabis
Data: 28-10-2009 16:33:55 
w poniedziałek czytałem, że podobno ma tera idealną wagę oscylującą w takich granicach jak młody ali czy holifiel wystarczy ją tylko lekko podbić uzupełniając siłą ciosu ... dziś czytam, że powinie ważyć 115 kg czyli tyle ile maiła "otłuszczony" Andrew. Słysząłem także, że Gmitrum mówił, że wagi za bardzo nie wolno zwiększać bo straci atut szybkości (jedyny atut jaki ma bo trudno nazywać kolejnym atutem poparcie radia maryja i sympatię ojac rydzyka). Jednym słowem łatwo wygrali bitwę ale nie wiedzą jak wygrać wojnę bez ofiar ! Jedno zwycięstwo nie oznacza kolejnych, nie oznacza także tego że należy po nim powiedzieć, że "jestem najlepszy jestem mistrzem" ; "teraz wszystko zależy od telewizji i pieniędzy jakie mi da" ; "udowodniłem, że potrafię i za rok mogę zdobyć to co zechcę nawet z kliczką" ; "czemu nie mogę iść z nim na wódkę". Oj tomaszku, ale to się wszystko szybko potoczyło ale ci najebali w głowie, gdzie onie cię chcą zapędzić bo na pewnąchcą na tobie zarobić ale gdzie i z kim bo już słyszę , że masz walczyć w obu waga .... na ich skraju i być dostarczycielem hajsu x2.
 Autor komentarza: Agabis
Data: 28-10-2009 16:47:38 
polak polakowi wilkiem ....
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 28-10-2009 17:33:06 
Crimson
Doskonale wiem o czym piszę, jak piszę i kiedy piszę, w przeciwieństwie do Ciebie
Ostatnia z walk USS nie była ani w HBO, ani w SHOWTIME. Co za 1500zł mają walczyć na kablówce ?(ja bym nie walczył) Cun płacze tylko dlatego bo walka z Adamkiem to jedyna możliwość żeby się wypromować. Adamek jest coraz lepszy a Cun zatrzymal się w rozwoju już 2 lata temu... cały czas to samo, tak samo i bez żadnych widocznych zmian.
Stronę zrobił właśnie dlatego... chłop już nic nie i z nikim znanym nie może powalczyc(został mu tylko Adamek - pomyśl, ale tak poważnie). Odwiedź człowieku fora zagraniczne o boksie wpisz Cunnigham i dopiero potem udawaj że coś wiesz! Po Twojej wypowiedzi widać że masz klapki na oczach a Adamek to oczywiście największy tchórz i frajer, który wie tylko to że ma uciekać w stronę przeciwną do tej gdzie kierują się oczy CUNA.
 Autor komentarza: Woody
Data: 28-10-2009 17:36:38 
Do Zwierzaq
To dlaczego walczył z Gunnem ???????????????
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 28-10-2009 18:01:36 
A skąd ja mam to wiedzieć? Na każde pytanie nie znam odpowiedzi, ale miło mi że z takiego założenia właśnie wychodzisz. Dziękuję:D

Nie no WOODY, skąd mi to wiedzieć. To co wcześniej napisałem to przynajmniej prawda. A skąd wziął się Gunn? tego nie wiem, może po prostu miał być zwykłym prostym ziomem do zlania w oczekiwaniu na negocjacje z Hopem? Które i tak wiadomo jak się zakończyły
 Autor komentarza: Woody
Data: 28-10-2009 18:27:48 
No właśnie. Adamek wydygał przed Cunninghamem bo bał sie porażki. Zamiast tego wolał Gunna. Proste.
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 28-10-2009 18:30:59 
Tak Woody.. właśnie tak... rzeczywiście miał się kogo bać skoro 3razy Cun orał nosem matę ringu a potem się popłakał jak moja siostra na Titanicu.
 Autor komentarza: Woody
Data: 28-10-2009 18:33:45 
A mimo to wygrał o włos. Za drugim podejściem wątpie aby Cunningham dał sie trzy razy położyć. I Adamek miały drugą porażkę. On o tym wiedział, a raczej nie chiał ryzykować, więc wolał Gunna.
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 28-10-2009 18:39:06 
W tym momencie wychodzę z założenia że przymusowo położyłby się raz i to porządnie. Dupskiem wbiłby się w ring jak klin w ścinane drzewo.
W sumie chciałbym to zobaczyć, żeby wreszcie Adamek zamknął usta krytykom, bo naprawdę nie widzę i nie wyobrażam sobie Cuna zwycięskiego w walce z Adamkiem. Choć przyznać trzeba, że to porządny rzemieślnik bokserski. Zobaczymy jak go tam nowy trener ociosa. Na razie walczy rzadziej niż ja pojawiam się w kościele... poza tym jak zobaczyłem łezki w oczach to strasznie nie pasuje mi do zawodu boksera... twardy chłop z niego nie jest... solidny cios i pada dodatkowo wilgotnieje w oczach
 Autor komentarza: Woody
Data: 28-10-2009 20:36:19 
Ale Bredzisz. Cunningham rzemieślnikiem, a Adamek to pewnie wirtuoz! Haha dobre rozbawiłeś mnie tym. Cunningham wygrał więcej rund od Adamka tak więc nie wiem na czym opierasz swoje argumenty. Poza tym to Adamek unikał Cunninghama nie na odwrót tak więc...
A co do płaczu, to wielu płakało po walkach ostatnio np. Arreola jego też nie nazwiesz twardym?
Aha i jeszcze jedno Cunninghama trenuje teraz Nazeem Richardson - ten sam co teraz trenuje Hopkinsa i Mosleya.
No ale Adamek ma Gmitruka! A on ostatnio powiedział że ma Być 105-107 kg i Klitschko..... więc co tam jakiś Cunningham.
 Autor komentarza: Zwierzaq
Data: 28-10-2009 21:10:57 
Woody nie mieszkam na pustyni, możliwe że Ty masz halucynacje umysłowe. Może to przez wiek.... nie czas już na emeryturkę? zająć się innymi sprawami? Bujany fotel, kot? Zrzędzisz coś o bredzeniu jak stary dziad...

Cunningham: nie można go porównać do Floyda, RJJ i kilku innych, stąd jest tylko rzemieślnikiem,
Adamek: wirtuozem? nieeee jest twardzielem i ma ikrę, a to uwierz mi również bardzo się liczy,
Arreola: jest twardzielem, również ma ikrę, ale jest płaczkiem... ma ambicje ale brak mu umiejętności by być wirtuozem, zresztą ostatnio się samo wyjaśniło.

Wiem kto trenuje Cunninghama... i co z tego? mam się bać? Dobrze, niech się uczy. Podobno przyjdzie do ciężkiej to zawalczy może z Adamkiem bo dalej pewnie będzie za nim biegał i ciągnął za nogawki u spodni (bo kto inny z nim zawalczy)?

Gmitruk niech już nie przesadza z tą wagą... to jakaś pierdoła.:/ Tak WOODY już za tydzień z Klitchko... co Cię to tak boli... ma chęci żeby z nim walczyć to dobrze, niech walczy:) będzie niespodzianka (bardzo miła) jak mu zrobi KO w pierwszej. Bo jedno wiem na pewno... serce do walki pokaże.
 Autor komentarza: maddog
Data: 28-10-2009 22:56:14 
grze91

taaa,masz rację-pomyliło mi się choć tak naprawdę to można było zatrzymac walkę i dać Braddockowi tko,a ko Baer dostał od Louisa...
 Autor komentarza: grze91
Data: 29-10-2009 22:10:33 
Tego samego dnia zanim to napisałeś to oglądałem film "Człowiek ringu"(leci często na Ale kino)
opowiadający historię Braddocka i tam właśnie była ta walka:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.