MALINOWSKI: ADAMEK MOŻE BYĆ JAK PACQUIAO

Obok ekspertów niewierzących w zawojowanie wagi ciężkiej  przez Tomasza Adamka jak cytowany poniżej Erik Schmidt są też tacy, na których wygrana "Górala" nad Andrzejem Gołotą przemówiła do wyobraźni, istotnie zmieniając ich  postrzeganie szans Adamka w królewskiej kategorii. Do tego drugiego grona należy  zaliczyć znanego amerykańskiego dziennikarza piszącego o boksie, Scoopa Malinowskiego.  Zdaniem Malinowskiego  kariera Polaka może być powtórzeniem przypadku  Manny Pacquiao.

- Adamek może teraz czekać na ewentualną walkę o pas IBF przeciwko Wladimirowi Kliczko, w której na papierze wydaje się, że  stoi na straconej pozycji, ale ja zaczynam wierzyć, że Adamek jest jednym z tych specjalnych bokserów z niezwykłymi umiejętnościami, inteligencją, nieograniczonymi możliwościami, który  może nie zmarnować żadnej  okazji. Jak Manny Pacquaio, który jest silniejszy i silniejszy przenosząc się kategorie wyżej. - pisze Malinowski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Pajus007
Data: 25-10-2009 17:59:25 
A tu zaś hurra optymizm:D... Chociaż ja nie mam nic przeciwko by Adamek rozjechał Władka jak Pacquaio De la Hoye a Witka jak Manny Hattona pozdro
 Autor komentarza: grze91
Data: 25-10-2009 18:03:06 
To chyba już przesada porównywać Adamka do Pacquaio, tak sie wszyscy podniecili że pokonał Gołote który nawet 10% formy nie miał.
Niech Adamek z Tua walczy będzie miał Hw.
 Autor komentarza: Ania
Data: 25-10-2009 18:08:40 
Niewielu chce z Tuą walczyć, każdy chce żyć :))
 Autor komentarza: preston85
Data: 25-10-2009 18:09:35 
no droga redakcja chyba przeczytała mój ostatni komentarz dotyczący artykułu Schmidta i postanowiła się poprawić...:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 18:10:29 
chopy hamerykanski spec chwali Adamka chodzta tutaj!!!!
 Autor komentarza: Crimson
Data: 25-10-2009 18:11:57 
Dobra juz nie mam sily do tych komentarzy na temat Adamka, w ciezkiej.
A tak polubilem tego faceta po walkach z Briggsem, naprawde przestaje go traktowac powaznie i to nie tylko z jego winy, moze sie myle moze nie zdolalem dostrzec w Adamku tego co inni widza, w koncu jak tu wieksozsc powtarza w tych czasach o pasek w ciwzkiej przeciesz tak latwo, Adamek ma szczene z granitu i kowadlo w rekawicy, da rade!


LUDZIE OGARNIJCIE SIE
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 25-10-2009 18:13:50 
Dokładnie pokonał bardzo słabego Gołote którego wiekrzosc 50 top HW skonczyło by wczesniej od Adamka , Gołóota to już ciec siebie samego tak samo jak Tyson Którego MC Bride przewracał , tak samo to sie ma do walki Adamka Gołota żadnego wiekrzego sukcesu Adamka wtym niema Gołota to juz bardzo słaby bokser na poziomie przecietnego Jernymanna niech Tomek teraz zawalczy z Bowe i co mu taka walka da?? chyba tylko kase , niemozecie ludzie porównywac jego formy i mozliwosci w HW na podstrawie Gołoty,, jakby zmierzył sie chociaz z dobrze przygotowanym Barretem było by można cos mówic
 Autor komentarza: preston85
Data: 25-10-2009 18:25:54 
Crimson"
jak ci zle to nie czytaj komentarzy!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 18:29:23 
Pan Malinowski pisze brednie. Adamek to bardzo dobry bokser i tyle a Pacquiao to prawdziwy skurczybyk między nimi jest różnica klasy. Gołota w taj walce był mniej wart niż Bonnin w walce z Haye.
Moim zdaniem Adamek pokonałby, Dimitrenko, Walujewa, Liakowicza, Chagajewa(tego z ostatnich walk), Ruiza(może), lał by Rahmana Maskaewa itp
Raczej by nie wygrał, choć szanse miałby spore z Powetnikiem, Chambersem, Arreolą.
Solis - w formie by go pokonał bez trudu, Solis ma twardy łeb, bardzo mocy cios, super timming, talent do dobrych bójek i niesamowity "dryg" do boksu - jedyny problem to masa dyscyplina i forma.
Peter jest obecnie najsilniejszy fizycznie w HW i najlepszy cios. W formie utłukłby Adamka, zapuszczoy jak w walce z Vitkiem czy Chambersem został by wypunktowny.
Haye jest sporo szybszy od Adamka, trochę wyższy i z wyraźnie lepszym zasięgiem ale ma o niebo lepszą budowę atletyczną niż Adamek. Jest mocniejszy fizyczni i znacznie mocniej bije..Adamek by z nim przegrał na 80 procent, te dwadzieścia zostawiam na podejrzaną szczękę Haye i niekonsekwentną taktykę.
Z Kliczkami to Adamkowi dał bym z 5% na zwycięstwo....
 Autor komentarza: Markoss
Data: 25-10-2009 18:36:23 
Stonka a co z Tuą??
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 18:37:12 
a z pudzianem dałby radę? nasz Polski pacman?;)
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 18:38:09 
stonka zgadzam się z tobą dobrze piszesz!
 Autor komentarza: Markoss
Data: 25-10-2009 18:39:02 
Spokojnie poczekam zobaczymy co Tomek pokaze w 2 następnych walkach. MOze Ruiz albo Chazz Whierspoon kolejnym przeciwnikiem
 Autor komentarza: preston85
Data: 25-10-2009 18:39:06 
StonkaKartoflanka" jak juz jestes taki dokładny to ile dał byś % sobie w walce z Najmanem?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 18:39:38 
Stonka
Co myslisz o szansach Adamka w ewentualnych walkach z:Toneyem,Hollym, Ibrahimovem,Tua, Ustinovem?
 Autor komentarza: grze91
Data: 25-10-2009 18:42:42 
Tua to z Adamkiem by zrobił to samo co z Ruizem:)
 Autor komentarza: cham
Data: 25-10-2009 18:44:00 
Pan Malinowski powinien zaproponować starcie Pacquiao z Adamkiem o kobiałkę Malin...

Ja w przeciwieństwie do Stonki nie wiem z kim wygrałby Adamek. Wczoraj Gołota nie był nawet cieniem samego siebie. Był cieniem cienia i nawet Sosnowski czy Bonin by z nim wygrali. Jestem natomiast ciekawe kolejnego rywala Górala. Czy będzie to ktoś z czołówki czy jakiś przeciętny zawodnik?

Dla mnie faworytem do pojedynku z Adamkiem jest Holyfield. Po czterdziestce, ma znane nazwisko. Mieć na rozkładzie Gołotę i Holyfielda. Bajer.
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 25-10-2009 18:44:39 
Mnie to rozwala,że wielu nie rozumie,że na pierwszą walkę w HW Adamek wziął sobie po prostu kelnera(bo tym jest dzisiaj Gołota) i teraz będzie powolutku podnosił poprzeczkę wyżej.A że kelner Gołota w przeciwieństwie do innych kelnerów pozwala dobrze zarobić i ciągle miał nazwisko dlatego został wybrany na walkę na przetarcie.Gdyby nie to,to Tomuś zawalczyłby z Barretem czy jakimś Gavernem.Dlatego te pretensje,że Andrzejek był w słabej formie czy coś są śmiechu warte bo przecież Tomuś dobrze o tym wie i dobrze wiedział z kim przyjdzie mu walczyć.Wszyscy co się znają na boksie wiedzieli jak to będzie wyglądać.
Tomuś zadebiutował w HW i bez problemu zdemolował byłego kilkukrotnego challengera do tytułu MŚ,który dzisiaj jest już tylko starszym panem i dostarczycielem zwycięstw.W następnych walkach poprzeczka powinna pójść wyżej-tak trzeba rozumieć tą walkę.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 18:45:28 
Crimson - jakie kowadło??? Kowadło to mają bokserzy którzy biją raz czy dwa przez rękawicę i gość leży na decha bez "życia".
Adamek trawił Gołotę z całej siły i czysto z 15 razy w serii, i gołota usiadł choć był przytomny. Gdyby tak trafił go Peter czy Tua gołota miałby skręcony Kręgosłup, złamaną podstawę czaszki i szczękę w dziesięciu kawałkach a z ringu zbierali by go na nosze.
Najmocnie w Hw biją Peter, bracia Kliczko, Tua dalej Arreola, Solis, Haye, następnie Powetkin za nim będzie Chambers i właśnie Adamek(obaj biją jeszcze jak na HW "dostatecznie" aby się ich bać), słabiej niż ci dwaj bije z czołowki chyba tylko Estrada który jest lighthiterem takim jak był Byrd czy Young.
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 18:46:00 
Ranking IBF:
1 Alexander Povetkin Russian Federation
2 NOT RATED
3 Eddie Chambers United States
4 Samuel Peter United States
5 Denis Boytsov Germany
6 Oleg Maskaev Kazakhstan
7 Alexander Dimitrenko Ukraine
8 Ruslan Chagaev Uzbekistan
9 James Toney United States
10 Hasim Rahman United States
11 Ray Austin United States
12 Fres Oquendo Puerto Rico
13 Jonathon Banks United States
14 David Tua United States
15 Michael Grant United States

czempion jest wiadomy, poza zasięgiem Povetkin, Chambers (choć dyskutował bym) i pewnie TUA
oczywiście na tą chwilę , rok temu nawet nie myślałem że Adamek może być w HW.
ktoś więcej?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 18:47:47 
cham - ja też nie wiem!! prorokiem nie jestem tylko na tyle na ile znam się na boksie Typuje!!!!!
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 18:51:28 
czy są na sali na tyle odważni użytkownicy serwisu aby powiedzieć ile wczoraj dzięki Andrzejowi umoczyli u buka?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 18:52:56 
juken-ja byłem pewien że Adamek wygra
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 25-10-2009 18:54:34 
Musimy być pełni nadziei i wierzyć że jednak Tomek szykuje dla Nas sporą niespodziankę i masę emocji :)

Nie ma co spekulować, myślę że w najbliższym czasie poznamy z kim skrzyżuje Tomek rękawice na początku przyszłego roku.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 25-10-2009 18:56:21 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 18:45:28

"Crimson - jakie kowadło??? Kowadło to mają bokserzy którzy biją raz czy dwa przez rękawicę i gość leży na decha bez "życia"."

Moj boze, panie Stonka, czy pan nie zauwyazyl, ze to jest ironia z tym kowadlem i szczeka? Prosze przeczytac jescze raz moj komentarz, prosze...

preston85* chyba masz racje, przestane to robic
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 18:57:10 
ktokolwiek o zdrowych zmysłach był pewien że Adamek pokona Andrzeja, zaskoczył mnie tym że go zniszczył bo obstawiałem wygraną na PTS Tomka

ale przed walką nie dało się tego serwisu czytać ze względu na fanów Gołoty, (czytam bokser org. od 1 roku) dziś postanowiłem się pierwszy raz zalogować i "przyturać" GF za bzdury wypisywane w komentarzach
 Autor komentarza: kolano
Data: 25-10-2009 18:58:03 
Głupie polaczki zamiast powiedziec otwarcie ze Adamek mimo 97 kg przygotował sie swietnia (szybkosc, koordynacja etc.) to piszecie co by bylo gdyby walczył z typowym ciezkim (tua) jakie by to baty dostal a skąd wiecie, moze obskoczyl by go i wypunktował a moze nawet KO? takiej opcji niekt nie bierze pod uwage? Zazdrosne fałszywe poslkie chieny!
 Autor komentarza: Undercover
Data: 25-10-2009 18:59:32 
co się z wami dzieje , gdyby Adamek był Niemcem kibice nosili by do na rękach a wy jak zwykle piszecie swoje herezje, że adamek to przeciętny pięsciarz ze słabym ciosem który pokonał ( dopiero w 5 rundzie bo taki david haye albo cunn napewno wy go rozbili w 1 ) !!! opamiętajcie się, taki bokser jak adamek rodzi się w polsce raz na jakiś czas, swietny technicznie , inteligentny w ringu ( podstawa prawdziwego mistrza ), silna psychika , mocne kopnięcie... Ja rozumiem że Bracia Klitschko mają te 2 metry wzrostu, większy zasięg ramion ale co z tego? czy adamek jest od nich gorszym pięsciarsko bokserem? no chyba nie, bo czytałem zagraniczne fora i tam piszą wyraźnie, że adamek moze zdeklasowac władka . jeszcze raz wielcy znawcy boksu.. opamiętajcie się i szanujcie tomka nie za to jaki jest poza ringiem ale za to jakis jest miedzy linami. zawsze wam coś nie pasuje w adamku. jak nie słaby cios to słabi przeciwnicy.. powtarzam jeszcze raz. gdyby taki kraj powiedzmy niemcy czy francja ( jesli chodze o europe ) mieli absolutnego mistrza swiata w cruiser i boksera z takim charakterem z takimi umiejętnościami jak adamek to za nic w świecie nie mieli by powodu go krytykowac. dziekuje !
 Autor komentarza: cham
Data: 25-10-2009 19:00:40 
StonkaKartoflana) Ok, tylko po prostu dziwi mnie pisanie z kim Adamek by wygrał, a z kim na pewno nie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 19:04:08 
andrewsky- Holy ma prawie 50lat!!! i od 10 lat przegrywa co drugą walkę, to że ośmieszył Walujewa o niczym nie świadczy obecnie Adamek by z nim wygrał. Tua - moim zdaniem podobnie jak z Peterem - Tua we w miarę dobrej formie poskładał by Adamka, Tua taki człapiący i polujący na jeden cios - co mu się zdarzało w paru walkach przegrałby z Adakiem łatwo. Toney - ten jeszcze z Petera 1 może by jeszcze pokonał Adamka, obecnie formy toneye nie znam ale ostatnio było nieźle i ważył poniźej 100kg.Ustinow to wielki kołek Adamek by go obił, Ibragimow swego czasu bardzo "zręczny" bokser ostatnio podupadł dałbym pół na pół..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 19:07:12 
Crimson - Sorry już się ogarniam!!!:)))
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 19:09:36 

Życie bywa czasem przewrotne i lubi wszystkich zaskoczyć. Tak może być w przypadku Adamka. Otóż, starciem Tomka z Cunninghamem w wadze junior ciężkiej zainteresowała się stacja HBO
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 19:10:21 
preston85- ja z Najmanem nie zawalczę - ale znam dla niego godnego przeciwnika nazywa się TOMASZ JACYKÓW - może być szczególnie niebezpieczny jak zajdzie Najmana od tyłu.
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 19:10:34 
więc teraz zobaczymy co zrobi dalej tomek;)))
 Autor komentarza: juken
Data: 25-10-2009 19:11:55 
StonkaKartoflana - :D:D:D
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 19:12:30 
milinkovic
jak dotarles do tych wiadomodci?czy stawka tej walki bedzie rowniez pas HBO?
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 19:12:40 

- Myślę, że Tomek wróci do wagi junior ciężkiej. Już się mówi o jego rewanżowej walce ze Stevem Cunninghamem. Po sobotnim pojedynku z Gołotą, HBO podobno chce takiej walki. Niewykluczony jest również pojedynek z Royem Jonesem Juniorem. Oczywiście Roy teraz walczy z Hopkinsem, ale możliwe, że za pół roku, w Polsce dojdzie do starcia Roya Jonsa z "Góralem" - powiedział "Wirtualnej Polsce" znany dziennikarz "Rzeczpospolitej" i ekspert Polsatu Sport, Janusz Pindera.

 Autor komentarza: szymonides222
Data: 25-10-2009 19:14:02 
Walka wogóle bez sensu,, mi sie to oglądało z Politowaniem i mam mieszane uczucia co do wydażen w ringu,, Niema co sie Panowie Dziwicm Adamkowi że przyjoł ta walke , Poprostu Tomek był bystrzejszy od Gołoty bo sie zgodził na ta walke , Gołota dajac Podpis na kontrakcie walki z Tomkiem Popełnił wielki bład , Andrzej juz dawno powinien byc na Bokserskiej emeryturze to charakteryzuje wielkich mistrzów wiedza kiedy odejsc Gołota niebył nigdy mistrzem dotego niewie kiedy powiedziec dosc a tak posłyzył Adamkowi jako worek treningowy,, i niezapominajmy Gołota to chory człowiek i napewno ta walke ciosy który przyjoł odbija sie na jego zdrowiu to były duże wstrzasy zal mi Gołoty biedny człowiek
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 25-10-2009 19:15:56 
Dokładnie Tomasz Adamek to talent który trafia się raz nakilkadziesiąt lat ,były mistrz w półciężkiej,cruser i niedługo w ciężkiej ,ktoś tam wyżej porównuje Adamka do Tuy ,kto to jest Tua,zero szybkości i techniki 179 cm ,przegrał wyrażnie z Chrysem Byrdem i Lenoxem Levisem.Obecnie jest już rozbitym bokserem .Jedyny atutem Tuy był mocny prawy sierpowy ,sygnalizowany którym kiedyś tam znokautował Maskajewa w 11 rundzie.
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 19:16:56 
http://sport.wp.pl/kat,1878,title,Tomasz-Adamek-wroci-do-wagi-junior-ciezkiej,wid,11627414,wiadomosc.html
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-10-2009 19:24:51 
sportsman3
To prowokacja jakaś infantylna czy naprawdę tak myślisz? Takie rzeczy to na onecie czasami można czytać , ale tutaj po raz pierwszy z czymś takim się spotykam.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 19:27:03 
sportsman3- po pierwsze "firmowym" ciosem Tuy był lewy sierpowy nie prawy. Po drugie Tua miał naprawdę szybkie łapy i bardzo szybkie serie, i betonowy łeb. Tua był świetnym bokserem ale nieco ograniczonym przez warunki fizyczne i szybkość nóg, jak dorwał przeciwnika lub ten san się z nim pobił to dawał piękne KO. pokonał czterech (przyszłych lub byłych mistrzów świata)!!! ale z gimnastykami jak Byrd czy wysokimi kontrbokserami przegrywał ze względu na swe warunki.
Ostatnio powrócił i pokazał się ze świetnej strony masakrują niezłego Camerona (który obecnie był o niebo lepszy od wyniszczonego Gołoty)
 Autor komentarza: Markoss
Data: 25-10-2009 19:31:33 
sportsman3 Tua. Juz Ci móie kim jest Tua. Tua jest strasznym Puncherem który potrafił jednym ciosem odwrócic losy walki. Nokautował spektakularnie Ruiza, Morrera i jeszcze wielu innych solidnych zawodników. Przegrał z Byrdem i Lewisem zdecyfdowanie ale byli to naprawde nietuzinkowi bokserzy. Lewis zdominował bardzo silną wówczas HW i to w swietnym stylu. Byrd natomiast ze swoimi warunkami fizycznymi został mistrzem swiata w HW mistrzem bez ciosu i bez błysku ale za to inteligencja z jaką walczył zasługuje na szacunek. Trzecia walka z Ibeabucim(nigdy nie pamietam jak to sie pisze) to dla mnie jedna z najlepszych walk w historii HW. Wiec Takim nikim jest Tua. Zwoją drogą szkoda ze tylko raz dostał szanse walki o mistrzostwo

p.s. a nokautujący to miał lewy sierpowy
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-10-2009 19:39:06 
Stonka i Markoss
Z Byrdem Tua przegrał bardzo nieznacznie i do konca walka wachała się w granicach remisu.
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 19:40:25 
a tak jeszcze na marginesie żałuje że oglądałem walkę andrzeja nie tak wyobrażałem sobie zakończenie jego kariery! nie po to brałem urlopy w pracy na jego walki:-( tyle nocy zarwanych żeby teraz oglądać go w tak katastrofalnej formie eh łezka się zakręciła na gali!! mało kilku kibiców adamka którzy siedząc obok mnie rzucali obrazliwe wyzwiska w kierunku andrzeja nie poturbowałem pól nocy nie spałem jak wróciłem do domu!! czy potrzebna była ta walka??
 Autor komentarza: Undercover
Data: 25-10-2009 19:44:12 
cunningham moze i jest szybki i ma szybkie ręce ale ma słabe nogi , adamek go przewróci jak w I walce i bedzie papa ,.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 19:46:41 
chopy wlasnie slyszalem plote ze do Rzygiego zadzwonil Bowe z propozycja walki z Andrew,co wy na to?
 Autor komentarza: Kelrik
Data: 25-10-2009 19:49:10 
milinkovic masz rację ta walka nie była potrzebna i mimo że trzymałem kciuki za Tomka, to żal było patrzeć jak Gołota obrywa...co do Adamka w wadze ciężkiej to czas pokaże, owszem na Kliczków za wcześnie, ale jeśli Haye nie wygra z Wałujewem to czemu nie spróbować. Tomek jest szybki w tej wadze i solidny puncher to może być na niego za mało...
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 19:52:22 
Do Rozalskiego dzwonił Riddick Bowe i powiedział, że chętnie stoczyłby trzecią walkę z Andrzejem Gołotą. To byłaby trzecia wojna Gołota kontra Bowe. Dwa pierwsze pojedynki tych pięściarzy były niesamowite
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 19:53:49 
ja już nic nie rozumiem panowie czy to wszystko potrzebne? kurcze tyson w wieku 21 lat przewracał wszystkich andrzej ma 42 lata moze dosyc juz tego?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 19:56:50 
milinkovic -"Dwa pierwsze pojedynki tych pięściarzy były niesamowite" -trzeci będzie żałosny
 Autor komentarza: jolaos
Data: 25-10-2009 20:00:56 
Adamek jak Pacman przesada!!!
 Autor komentarza: milinkovic
Data: 25-10-2009 20:01:22 
tez tak uważam stonka dosyc tego juz andrzej odejdz sobie w spokoju ja byłem twoim fanem i zawsze bede,ale nie rób mi już wiecej tego co wczoraj zal bylo patrzec:( jakos nie daże tomka taka sympatia co andrzeja i watpie zeby sie to zmieniło to jest kwestia osobowości a osobowość adamka mi nie odpowiadam
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 20:03:43 
krzysiek34 - nie zgodzę się Byrd wygrał pojedynek wyraźnie Tua nie znalazł sposobu na jego obronę a dostawał nie za częsta lecz czyste kontry. wygrał dwa razy 4 i 3 punktami. zresztą walka jest na Youtube. komentator w 12 rundzie mówił że David potrz4ebuje Ko i że wyraźnie przegrywał walkę. Nawet w opisie na boxrecu stoi "Byrd clearly outpointed Tua in a mostly uneventful 12 round USBA title"
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-10-2009 20:13:06 
Stonka-wejdę sobie wieczorem na tubę ale nie po to by obejrzeć Tua vs Byrd ale po to by obejrzeć kilka walk Haye. Z każdej strony słyszę o jego bardzo mocnym ciosie i się zastanawiam czy czegoś nie przegapiłem.
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-10-2009 20:19:58 
Widzę że pokonanie kelnera zrobiło na niektórych wrażenie... Obecnie Adamek to poziom Ibragimowa ze zdecydowanie gorszą obroną i pracą nóg... A jak skończył Ibragimow z Kliczko? Wszyscy wiemy...

Walka Tua - Adamek trwałaby do pierwszego sierpa trafionego przez Samoańczyka... Potem było by z górki...

A porównanie Adamka do Pacquiao... Może lepiej nie?? Nie obrażajmy Pacquiao
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-10-2009 20:24:43 
Tua w karierze nie radził sobie z szybkimi technikami, unikającymi walki(Lewis,Byrd) więc z Adamkiem miałby łatwiej...

I jeszcze jedno - Tua miał dobrą technikę;)
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 25-10-2009 20:25:05 
David Tua 24 miejsce(Boxrec) Adamek 7.I tak doszliśmy do korespondencyjnego pojedynku Byrd - Tua,Gołota -Byrd,Według mojej subiektywnej opini Andrzej był najlepszy z całej trójki,a remis(czyli przegraną o tytuł) zawdzięcza sędzinie z USA która 12 rundę dała Byrdowi.
 Autor komentarza: Undercover
Data: 25-10-2009 20:29:35 
waden15 - typowy zawistny polak , niby znawca boksu a p!erdoli bez argumentów. powinieneś się cieszyć że taki bokser jak adamek to Polak a ty jeszcze tu piszesz że to przeciętny bokser który padnie w 1 rundzie po ciosach Tuy czy Władka , skad ty o tym wiesz? chodzisz do wróżki eleny? adamek to piesciarz inteligentny , inteligentniejszy boksersko od wiekszosci dzisiejszych mistrzw swiata w HW i nie tylko , inteligencja w ringu jest jednym z najwazniejszych czynników w drodze na szczyt . siła to nie wszystko, szybkośc spala a adamek jest szybki , co z tego ze haye jest równie szybki jak zadaje ciosy w jednostajnym tępie.. adamek to robi prezycyjnie.. takze waden15 pesymisto, zawistny polaczku przystopuj troche bo wiele krajów nam zazdrosci adamka ..
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-10-2009 20:30:04 
"David Tua 24 miejsce(Boxrec) Adamek 7."

No i co z tego?? Wałujew jest przed Adamkiem;]

Korespondencyjny pojedynek - czegoś takiego w boksie nie ma... Tua by pewnie skasował Gołote w 1 rundzie...
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-10-2009 20:32:56 
"waden15 - typowy zawistny polak , niby znawca boksu a p!erdoli bez argumentów. powinieneś się cieszyć że taki bokser jak adamek to Polak a ty jeszcze tu piszesz że to przeciętny bokser który padnie w 1 rundzie po ciosach Tuy czy Władka , skad ty o tym wiesz? chodzisz do wróżki eleny? adamek to piesciarz inteligentny , inteligentniejszy boksersko od wiekszosci dzisiejszych mistrzw swiata w HW i nie tylko , inteligencja w ringu jest jednym z najwazniejszych czynników w drodze na szczyt . siła to nie wszystko, szybkośc spala a adamek jest szybki , co z tego ze haye jest równie szybki jak zadaje ciosy w jednostajnym tępie.. adamek to robi prezycyjnie.. takze waden15 pesymisto, zawistny polaczku przystopuj troche bo wiele krajów nam zazdrosci adamka .. "

Gdzie ja napisałem że Adamek dostanie w du** od Kliczki w 1 rundzie?? Czyżbyś przeinaczał fakty... Wiesz co, mnie gówno obchodzi czy Adamek jest polakiem,rumunem, cyganem, slązakiem, czy ormianinem... I krytykowanie mnie za takie podejście jest żałosne...

Ty za to zachowujesz się jak wielki fanatyk Adamka... Prawda bywa bolesna, ale na razie Adamek to poziom Ibragimowa, Austina czy Arreoli... Gdzie mu do Kliczków??
 Autor komentarza: grze91
Data: 25-10-2009 20:33:16 
haha jak na życzenie Duva mówi że interesuje ich Tua:)
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-10-2009 20:34:22 
"a ty jeszcze tu piszesz że to przeciętny bokser który padnie w 1 rundzie po ciosach Tuy czy Władka "

Przeinaczasz kur** fakty... Napisałem że Adamek jest poziomu Ibragimowa czyli jest dobrym bokserem...

Następnym razem nie produkuj zakłamania...

Pozdro:)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-10-2009 20:36:40 
Walka Gołoty z Tua trwałaby prawdopodobnie tyle , ile czasu zajęłoby Davidowi dojście do Gołoty. Smutne ale prawdziwe.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 20:39:05 
Ludzie jest wiadomosc o Kathy Duvy:Tua na celowniku
 Autor komentarza: Markoss
Data: 25-10-2009 20:39:46 
ja sie zgadzam z wadenem. Ciesze sie ze adamek jest polakiem ale gdzie do kurwy nędzy od razu na Tue. Adamek musiałby walczyć jak byrd. A wiadomo ze Tua oprócz mega mocnego ciosu ma bardzo mocną szczęke. Tomek umie przyjac ale przy Ciosach Terminatora granitowy podbródek nie istnieje. Dla mnie Adamek powinien stoczyc jedna walke ze sredniakiem zeby zaaklimatyzowac sie w ciezkiej. Na Tuy i Arreole przyjdzie czas. Ma dopiero 33 lata i super trenera wiec jeszcze troche czasu mu zostało. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Woody
Data: 25-10-2009 20:41:56 
Niech Adamek zawalczy z Tuą, niech pokaże "kawał dobergo boksu"
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 20:42:22 
sportsman3- walka Byrd-Gołota była bardzo wyrównana i nie ma co się wyniku czepiać mogło iść w każdą stronę, skandalu nie było napewno.
To Byrd był lepszy w walce z Tuą niż w walce z Andrzejem nie znaczy nic. Frazier i Norton wygrali z Alim, Foreman zmasakrował Fraziera i Nortona więc kto powinien wygrać Ali czy Foreman???widzisz tak to nie działa. Gołota przegrał ze wszystkimi Klasowymi puncherami z którymi walczył a tua bił najmocniej! Gołota dobrze walczył z dobrymi technicznie bokserami ale bez ciosu bo nie potrafił przetrwać kryzysu a Byrd krzywdy nie mógł zrobić więc walczył dobrze i rozluźniony..
Mały i niezbyt zwinny Tua, był wygodnym przeciwnikiem dla szybkiego i zwinnego Byrda a siła ciosu Tuy nie miała takiego znaczenia bo Tua poprostu nie mógł trafić szybszego przeciwnika.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 20:47:58 
Byrd byl misatrzem balansu.Pamietam jego walke z Vitkiem(pierwszy raz go wtedy widzialem) byl poprostu nieuchwytny.Nie wiem ile jest prawdy o kontuzji Vitka w tym pojedynku ale byl on tak zirytowany ze nic mu nie wchodzi ze w pewnej chwili dal se spokoj
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 25-10-2009 20:51:52 
andrewsky
Witek nie mógł czysto trafić Byrda ale zdecydowanie prowadził na punkty. Więc bez powodu by się nie wycofał.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 20:52:24 
waden15-"I jeszcze jedno - Tua miał dobrą technikę;)" rozumiem uśmiech:)
ale i tak i nie - technika dostosowana do warunków i zdolności ruchowych, prosta ale parę elementów niezłych jak kombinacje, zasłony,balans. Technika ograniczona i nie pozwalająca walczyć z każdym.
podobni wzrostem Toney czy Tyson byli skrajnie innymi technikami ale obaj w formie mogli pokonać właściwie każdego boksera walczącego w różnym stylu.
 Autor komentarza: waden15
Data: 25-10-2009 20:54:15 
Stonka

Technika Tuy była moim zdaniem dosyć niezła... Na pewno nie była słaba jak to ktoś tam napisał. Jego sierpowe są klasyczne, a na pewno to nie był cepy takie jak u np.Barretta...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 20:54:57 
krzysiek34-dokładnie Vitek wygrywał wysoko z Byrdem choć do końca nie mógł się mu dobrać do skóry
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 20:56:25 
ja nie twierdze ze ta kontuzja to byl wymysl,ale tak zirytowanego Vitka to widzialem tylko na posiedzeniu radnych Kijowa,Byrd to byl kiedys naprawde niewygodny przeciwnik do tego leworeczny
 Autor komentarza: mobil85
Data: 25-10-2009 20:57:04 
andrewsky
Data: 25-10-2009 20:47:58
"Byrd byl misatrzem balansu"....

takim byl mistrzem balansu ze go Wladek 2 razy sponiewieral.:)
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 25-10-2009 20:59:04 
Już sie oczywiście znaleźli tacy, którzy umniejszają sukces Adamkowi. Ja wierze w Tomka, pokaże wszystkim niedowiarkom, że sie mylą co do niego. Ja jestem bardzo zadowolony z Adamka. Jest moim idolem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 20:59:37 
waden15- zgadza się "dość niezła" to niezłe określenie, słabą technikę to ma równie silny peter
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 25-10-2009 21:02:48 
mobil85
To zabrzmialo jak by wedlug Wlad Ciebie byl jakims kelnerem















 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-10-2009 21:06:12 
mobil85 - Byrd to bokser z wagi średniej!!!! - gdyby nie był mistrzem balansu to taki bokser jak Władek poskładał by go w pół minuty.
Wyobrażasz sobie np. Warda, Abrahama Taylora czy Pavlika przegrywającego z Władkiem na punkty???? bo tak trzeba to traktować
 Autor komentarza: MARIUSZDZY
Data: 25-10-2009 21:10:37 
ale pierd..............licie jak potluczeni zaczołem troche czytac i masakra , nie da się tego czytac, nie czytałem wszystkich komentarzy więc nie tyczy się to każdego , ale widze ze wiekszość z tych pajacy co tu piszą to jasnowidze i zazdrosłe skurczybyki , żal mi was i brak mi słów do Was , i mam wasze chore domniemania i co by było gdyby w ddduu...........ie , a przed Tomkiem czapka z głów szacun i powodzenia !!!!!!
 Autor komentarza: mobil85
Data: 25-10-2009 21:13:15 
oj ludziska po co te emocje:) chcialem po prostu pokazac jakim dobrym bokserem jest Wladek bo trafic czysto Byrda gdy byl w prime bylo ciezko.:)
 Autor komentarza: glanis
Data: 26-10-2009 06:23:02 
czy nikt z panow kibiców znających się na boksie nie zauważył że walka została prawdopodobnie sprzedana przez andrzeja ja odnoszę takie wraŻenie bo to niemożliwe aby to był w ringu gołota taki jakiego znamy.
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 26-10-2009 12:19:53 
StonkaKartoflana-piszesz,że ze wszystkich pięściarzami z którymi walczyli Gołota i Tua .Tua ma największą siłę ciosu.Według mojej wiedzy najmocniej bijącym pięściarzem z którym zarówno walczył Gołota i Tua był Lennox Lewis - uwarzany przez fachowców za zawodnika posiadającego NAJMOCNIEJSZE uderzenie.oprócz Lewisa porównywalną siłę ciosu ma Władymir Kliczko i "HISTORYCZNY" już MIKE TYSON.Acha jeszcze Raidick Bowe-ale to odległa historia.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.