PRZEGLĄD SPORTOWY. GOŁOTA NIE MYŚLI

W dzisiejszym Przeglądzie Sportowym wydrukowany jest wywiad z Lou Duvą, legendarnym amerykańskim trenerem, który stał w narożniku Andrzeja Gołoty podczas jego walk m.in. z Riddickiem Bowem. Lou jest przeciwny pojedynkowi, uważa że jego były podopieczny zrobił ogromny błąd decydującsię na tę walkę. Lou Duva o Adamku:

- Widziałem go w akcji trzy razy. Byłem na jego walkach w New Jersey w Prudential Center, byłem na jego treningu w gymie Ziggy'ego, widziałem go też w telewizji. Podoba mi się ten bokser. Słucha swojego trenera i ma mentalność zwycięzcy. Czyli to, czego nie miał Andrew. On potrafi walczyć! Nigdy się nie poddaje. Ma mentalność mistrza, ma głowę do boksu.

Lou Duva zapytany czy jest duża różnica między wagą ciężką a junior ciężką :

- Ma pan rację, to bardzo duża różnica. Andrew mógłby go pokonać, jeżeli odpowiednio by trenował, jeżeli słuchałby swojego trenera. A on często nie chciał słuchać. Czy słucha trenera teraz, kiedy ma 41 lat? Według mnie on ma już dosyć boksu. Przyjął w karierze bardzo dużo ciosów i powinien skończyć z ringiem. Ale nie skończy, bo on nie myśli, głupi jest. Gdyby myślał, wiele lat temu pobiłby tych wszystkich gości, zarobiłby miliony i teraz odpoczywał na emeryturze jako człowiek spełniony.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-10-2009 15:09:57 
Powiedzial co wiedzial.Przeciez to oczywista oczywistosc
 Autor komentarza: mik36
Data: 22-10-2009 15:17:47 
prawda jest czasami okrutna
 Autor komentarza: pankracy
Data: 22-10-2009 15:19:24 
Nic dodać, nic ująć.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-10-2009 15:20:13 
hm....racja. niestety.
 Autor komentarza: Woody
Data: 22-10-2009 15:24:14 
Niestety, ale sie z tym zagadzam.
 Autor komentarza: otke
Data: 22-10-2009 15:43:53 
z Lewisem wygrać nie mógł, ale reszta jak najbardziej trafna. Wtedy to min Duva tak głupio mu wszystko poustawiał. Był inny plan, walki z Fergusonem lub Whiterspoonem lub Mercerem i dopiero walka z Lewisem. A tak wyszło inaczej, 1.5 roku przerwy i Andrzej wychodzi do Lennoxa, najlepszego wówczas boksera, totalnie mu nie pasującego. A byli przeciez jeszcze Moorer i Holy...
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-10-2009 15:53:30 
Może faktycznie ten przeskok z Bowa na Lenoxa był za szybki.Natomiast Duva zawiódł się na Gołocie,miał prawo.
 Autor komentarza: Dex
Data: 22-10-2009 16:05:41 
Wreszcie prawda o Gołocie. Bo już się źle czyta te zachwyty polskich kibiców. Gołota dostawał szanse na które nie zasługiwał. Nie wyobrażam sobie żeby np. Adamek uciekał z ringu, czy z premedytacją bił poniżej pasa.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 22-10-2009 16:10:54 
kazan i reszta gdzie jestescie????brak argumentow?? wy tez uwazacie ze wasz Golota jest GŁUPI czy co??
 Autor komentarza: mik36
Data: 22-10-2009 16:15:01 
Kamyk - nie po prostu uważają że taki śmieszny koleś jak Lou Duva , to się na boksie nie zna , a po za tym ma pewnie sklerozę i nie pamięta tych wszystkich wielkich dokonań Andrzeja.
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-10-2009 16:23:54 
Kamyk- zaczepiasz chłopaków niepotrzebnie.Duva kiedyś w wywiadzie stwierdził,że Gołota był najlepszy z jego podopiecznych...a wiadomo kogo trenował:)...więc czeba trenera brać z przymróżeniem oka.Duva jest poprostu wciekły na Gołote za te lata,które Andrew zmarnował.Tomek nie ma umiejętności Gołoty,znowu Andrzej nie ma mentalnośći Tomasza,,Błyskawicy,,Adamka.Troszke dystansu do sprawy.Można wziąść do serca też wypowiedz Kuleja,który twierdzi,że Gołota jest na chodzie;)

Pozdrawiam
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-10-2009 16:24:02 
No tak jak ktos powie cos obrazliwego o Golocie to prawda,a jak cos dobrego to wierutne klamstwo nigdy nie zrozumiem tego wybiurczego myslenia
 Autor komentarza: Dex
Data: 22-10-2009 16:29:37 
Każdy sobie subiektywnie ocenia bokserów. Ja bardziej cenię charakter i wypracowane cechy niż wrodzony talent. Wszyscy są zgodni co do tego że Gołota miał umiejętności na mistrza a w końcu nigdy nim nie został.Może 2 razy go oszukali ale ile razy przegrał na własne życzenie.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 22-10-2009 17:03:29 
Takie gadki mnie nie dziwią. Przecież Adamek jest w Main Events, z którym Gołota z kolei przed laty zerwał kontrakt i przeszedł do DKP (odwrotny transwer niż Adamek).
To tak jakby pytać Kinga o wynik tej konfrontacji. King pewnie byłby tak samo obiektywny jak Duva.
 Autor komentarza: mik36
Data: 22-10-2009 17:04:04 
Panie Danny - trzeba ,naprawdę trzeba ;)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 22-10-2009 17:42:50 
Duva sam jest winny w jakiejs czesci temu ze sprawy przybraly wtedy taki a nie inny obrot w koncu byl trenerem za grube $$$ a teraz sie odcina i mowi o glupocie Andrzeja ktory oczwiscie jest glownym winowajca
 Autor komentarza: aha474
Data: 22-10-2009 18:14:53 
Nie lekceważyłbym tego co mówi Duva szczególnie na temat stanu fizycznego Gołoty też uważam że niepotrzebnie zgodził się na tą walkę.W dalszym ciągu spodziewam się w ostatniej chwili jaskiegoś zwrotu lub inaczej odwrotu i walka się nie odbędzie.
 Autor komentarza: maiki80
Data: 22-10-2009 18:48:51 
Andrew musiałby miec psychike TOMASZA Adamka byłby wielki MISTRZ HW W swoich latach szcytu a tak w sobote czeka go kielich goryczy
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-10-2009 19:28:33 
Nic się nie znacie na boksie, i ta czy ten Lodówa (czy jak tam się go pisze) też się nie zna!! Andrzej poprostu musiał wszystko przemyśleć a na to trzeba dużo czasu ( tak z 15lat) teraz już wszystko przemyślał i zostanie absolutnym mistrzem świata HW!!! zobaczycie
 Autor komentarza: grze91
Data: 22-10-2009 21:33:03 
Co by o Andrzeju nie powiedzieć to jak na Polskie reali był zawodnikiem wybitnym.
Bo prawda jest taka że bokserów walczących na wysokim światowym poziomie mamy/mieliśmy tylko dwóch Tomka i Andrzeja.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-10-2009 06:42:27 
oczywista oczywistość...jeśli ktoś lubi lub popiera takie słowa to zapraszam do lektury(dobre)"

http://www.nie.com.pl/art6064.htm
 Autor komentarza: otke
Data: 23-10-2009 11:10:01 
grze coś tam, najwybitniejszym jak na razie polskim zawodowcem był Michalczewski a nie Adamek i Gołota, czego byś sobie tam nie wymarzał to i tak tego nie zmienisz. Chyba że interesujesz się boksem od roku a oceniasz tylko zawodników walczących w ostatnich 5 latach...
Nie chce mi się już nawet rozpisywać o zawodnikach typu Tony Zale czy Chmielewski...to że walczyli w innych czasach nie znaczy że ich nie było.
 Autor komentarza: grze91
Data: 23-10-2009 13:40:30 
Acha to sory, nie wiedziałem że Michalczewski był polakiem:)
 Autor komentarza: otke
Data: 23-10-2009 16:25:48 
aha, to tak ogólnie chyba za dużo nie wiesz co?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.