TOMASZ ADAMEK DLA BOKSER.ORG

"Ja jestem gotowy stanąć na ringu z każdym. Mam serce do walki i to kibice kochają na całym świecie" - powiedział m.in. Tomasz Adamek (38-1, 26 KO) podczas rozmowy z naszym serwisem. Ten obszerny wywiad będzie można przeczytać już dzisiaj w godzinach wieczornych. Serdecznie zapraszamy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: witusIV
Data: 03-10-2009 09:09:58 
Tak samo kibicę kochają Gołotę on ma coś takiego co nie można określić jakiś magnez który pcha przed telewizory żeby go oglądac albo jeździć na jego walki.
 Autor komentarza: amin
Data: 03-10-2009 09:21:24 
a ja juz wiem co bedzie mowic. telewisje showtime, hbo, dobry boks, jestem wojownikiem i w kółko. ciekawe ile zostanie z tej jego pewnosci siebie jak przyjmie cios andrzeja? adamkowi sie chyba wydaje ze moze uciekac przed andrzejem 12 rund ale zapomina chyba ze kazdy z jego rywali twierdzil ze jest latwy do trafienia
 Autor komentarza: badsonn
Data: 03-10-2009 09:44:07 
amin
Adamka latwo trafic? ok niech bedzie, ale Golote trafic to juz wielka sztuka twoim zdaniem?
 Autor komentarza: puncher48
Data: 03-10-2009 09:49:48 
Lubię Gołotę od niego zaczeło się moje zainteresowanie związane z boksem, niemniej Pan Andrzej to już leciwy zawodnik, właściwie emeryt z szarganym zdrowiem, Tomek jest w swoim prime i pomimo, że to ex-cruiser to raczej będzie gwóździem do trumny dla Gołoty, Adamek na punkty albo ewentualnie zajedzie Andrzeja i przez poddanie, a co się tyczy siły ciosy naszego ciężkiego to wcale nie była nigdy porażająca jak wygrywał to przez kumulacje ale kiedy to było.....
 Autor komentarza: otke
Data: 03-10-2009 10:00:14 
Pewnie wszyscy pamiętają walkę Gołoty z Kevinem McBridgem, Andrzej wygrał wtedy gdyż sędzia przerwał walkę, Kevin nie był na dechach ani nic z tych rzeczy. Nawet Mollo rzucał McBurgerem po ringu jak szmatą, ale on jest znany z ciosu. Chciałbym jeszcze przypomnieć walkę z Axelem Shulzem, niemcem znanym ze słabego ciosu, nawet Axel przewrócił Irlandczyka a Andrew nie.. to o czymś świadczy. Adamek jest odporny na ciosy, nawet jak na HW, rusza się dużo lepiej niż przeciwnicy Gołoty.. jak dla mnie ta walka jest bez sensu.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 10:12:02 
Co do McBride to zgadzam się z Ottke. Za wyjątkiem tego długiego lewego prostego wyprowadzonego w ostatniej rundzie to Gołota nie zadał McBridowi żadnego mocnego ciosu popartego ciałem. Wyglądało to tak jakby Gołota stukał na ilość a nie na jakość, bojąc się, że McBride mu ucieknie.
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 10:39:13 
Andrzej nigdy nie słynął z ciosu,jak na warunki HW.Natomiast dla Tomka może to mieć wymowe.Pamiętajmy,że Adamek mimo wszystko nie boksował z tak silnym fizycznie rywalem.Niewąpliwie ,,Góral,,będzie faworytem....ale i tak uważam to za spore ryzyko,mimo iz Gołota jest stary,wolny,wyboksowany i schorowany.

pozdro
 Autor komentarza: sknerus
Data: 03-10-2009 10:46:21 
Ludzie co wy z tym ciosem Gołoty.Gołota ma potęzny cios z prawej.tylko nim trzeba trafic,kazdy trener Andrzeja to podkreśla i kazdy zawodnik który z nim walczył
 Autor komentarza: cymekhzl
Data: 03-10-2009 10:51:37 
ale wy pieprzycie jakie poddanie jakie wyboksowanie
Gołota ma 41 lat to nie jest tak dużo jak na boksera
zobaczycie ze HW dla Adamka to niewypał
pozdrawiam wszystkich kibiców boksu
Andrzej urwij mu łeb !!!!!!!!!!!!!!!!!


 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-10-2009 10:59:32 
Nie jestem fanem Goloty ale przestańcie pieprzyć że nie ma ciosu. Przecież po jego prawym na dechach był Ruiz który poza walka z Tua chyba nigdy nie leżał.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 11:01:01 
sknerus, ale prawdą jest, że w walce z McBridem Gołota nie popisał się mocnym ciosem. Przed walką Andrew zapowiadał, że musi zrobić z siebie karła, i bez urazy, ale te ciosy na pradę były "karłowate".

Przykład potężnego ciosu Gołoty - ten zadany Ridickowi przy linach przed nokdaunem, tam było wszystko, nogi, skręt tułowia i nie dziwię się, że Bowe (znany ze stalowej szczęki) stracił na chwilę zasilanie.
Taki cios mógły Adamka zabić, tyle tylko, że dzisiejszy Andrew już czegoś takiego nie potrafi.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 11:05:06 
Osoby twierdzące, że Gołota nie posiadał ciosu podają z kolei przykład z Sandersem. Wg mnie twierdzić mogą tak tylko ślepcy, bo w tym półdystansie przy linach Gołota okładał Sandersa przez gardę, tam praktycznie nie wszedł ani jeden czysty cios.
 Autor komentarza: mik36
Data: 03-10-2009 11:16:35 
MAXIMVS - to oglądnij tą walkę jeszcze raz , bo nie masz racji , czystych ciosów było nawet całkiem sporo
 Autor komentarza: MACIO78
Data: 03-10-2009 11:53:01 
NIE CZYTAJAC PPOPRZEDNIKOW.......
ANDREW,WIERZE W W TWOJE 5 MINUTY ,KTORE NIE MIALO MIEJSCA...A TERAZ TO JEST TEN CZAS ,TA CHWILA .....WIESZ O CO CHODZI ...DO IT FUCKEN SHIT BRO..!!!
 Autor komentarza: nowina
Data: 03-10-2009 12:11:50 
bilety kiedy będą
 Autor komentarza: Danny
Data: 03-10-2009 12:22:43 
Napewno cios Gołoty waży,wkoncu to 110 kg facet.Inną sprawą jest,że nie posiadał konczacego ciosu.Andrzej potrafił skumulowac swoje ciosy na kimś.Walk,które sa przykładem braku ciosu kończącego jest pare.Zaczynając od Wilsona przez Pouhe,Nicholsona,Bowa,Sandersa,Fergusona,Granta,Ruiza,McCbrida,Mollo i pare innych.Te walki studiowałem dokładnie.Gołocie sporadycznie wychodziły mocne ciosy ze skrętem.On raczej zawsze był ,,pykaczem,, z niezłą głową do przyjmowania.To nie jest powód do wstydu ani żadna ujma,sam Holyfield tez nie imponował siłą ciosu.Andrzej lubiał raczej walki jak ta z Byrdem,poskakać,podotykać się prostymi itp.Gołota był swojego czasu w szerokiej czołówce HW i nr 1 na liście WBC....ale nie róbmy z niego ,,Atomowego,,Andrzeja.

pozdro
 Autor komentarza: mar4co
Data: 03-10-2009 12:39:59 
Racja , nie byl nigdy "Atomowy" ale Adamek tez nie jest , poza tym na sile chce zrobic z siebie Roja Jonesa Jr ktory zdeklasowal rywala w HW.
A ci co pisza ze Golota nie ma ciosu to z pewnoscia nie mieli rekawic na rekach (co najwyzej myche od kompa)-bez urazy. Michael Grant w pierwszej czy w drugiej bo nie pamietam pewnie sie potknal - youtube nie boli...pozdrowil

 Autor komentarza: mar4co
Data: 03-10-2009 12:42:49 
Na marginesie - lubilem Adamka az do konfrontacji z Golota- jak czytam wypowiedzi "kawal dobrego boksu" lub "moja szczeka jest z granitu" poprostu sie klade...
 Autor komentarza: amin
Data: 03-10-2009 13:56:11 
krzysiek 34 ruiz lezal na deskach w walce z toneyem (a ten to ciosu nie ma)
 Autor komentarza: amin
Data: 03-10-2009 14:02:11 
mar4co grant to akurat mial szklana szczeke wiec nie dziwne ze padl po czystym ciosie andzeja. wstal jednak i walczyl dalej. ale dla porownanie gdy go trafil lennox lewis grand byl juz w krainie marzen. moim zdaniem andrzej nie ma atomowego ciosu ale na pewno bije mocno i potrafi znokautowac (zwlaszcza adamka ktory nie ejst naturalnym ciezkim). tez mnie draznia te teksty adamka "moja szczeka jest z granitu" i mam nadzieje ze niedlugo andrew pokaze mu ze jednak nie jest
 Autor komentarza: Dominic
Data: 03-10-2009 14:23:58 
Ludzie nie patrzcie na Gołote z perspektywy tamtych walk kiedyś - bo już niestety wiele wody w rzece upłynęło!
I Andrzej już niestety napewno nie jest tamtym bokserem - co do walki to pokusiłbym się nawet że będzie jednostronna na korzyść Adamka .
Po Adamka stronie jest wiele atutów - wiek,szybkość,dynamika,kondycja - mysle że taktyka Pana Gmitruka na tej pojedynek będzie taka sama jak z Banksem - wezmą go na przetrzymanie po prostu,a kiedy się zmęczy przystąpią do ataku,może Adamek Goloty nie znokautuje ,ale z każdą rundą te ciosy będą robiły coraz większe obrażenia.
Sercem jestem za Gołotą - ale rozum mi podpowiada że wygra Adamek !
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 03-10-2009 14:29:39 
CO MÓWIĄ BZDURY...??? Zadaje sobie takie pytanie gdy tylko zaczynam czytać komentarze dotyczące polskeiej walki "stulecia"... aj... Każdy ma swoje zdanie...ale niektórzy z miłości do Gołoty mają klapki na oczach..:) ILU NAS TU...JAK KAŻDY INNY... ale jest tendencja wśród użytkowników boksera org..:) do "szmacenia" Adamka... i faworyzowania Gołoty. .Myślę ze to wynika z sentymentu do Gołoty, wszyscy chyba mamy taki sentyment do chwil z przed kilku, kilkunastu lat..:) a wtedy Andrzej był na ustach wszystkich fanów boksu...Taraz nadeszła "era" Adamka w Polsce i niektórym(większości tu) włączyła się straszliwa zawiść do Adamka, przesadnie doszukujecie się amerykanizacji Adamka...:) aj...Widzicie to co chcecie widzieć..;/.. Pozdrawiam...
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 15:13:43 
mik36 Data: 03-10-2009 11:16:35 MAXIMVS - to oglądnij tą walkę jeszcze raz , bo nie masz racji , czystych ciosów było nawet całkiem sporo.
W drugiej rundzie time:2:42 był jeden porządny cios, po którym Sandersowi ugięły się nogi. http://www.youtube.com/watch?v=7SZ2LzUvJM4&feature=related Jeżeli chodzi natomiast o dalsze obijanie Sandersa w narożniku, które było konsekwencją właśnie tamtego ciosu, to nie widziałem tam żadnej czystej, solidnej bomby.
 Autor komentarza: otke
Data: 03-10-2009 15:31:28 
no bo Andrzej poprostu tej bomby nie posiadał. Spaecaliści(np Pindera) wielokrotnie podkreślali że Gołota jest b.silny fizycznie, duży, ale nie ma niewiadomo jakiego ciosu, nokautuje dzięki szybkości, precyzji i ewentualnie kumulacji. Pokazały to wybitnie walki z np Whiterspoonem, Fergusonem, czy z np Sandersem właśnie.
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-10-2009 15:59:57 
Na trybunach zapewne może powstać wielka zadyma Gołota to lepsza marka niż Adamek niestety w tych okolicznościach faworytem nie będzie. Tomasz już chyba nigdy nie osiągnie takiego poziomu jak Gołota w primie
 Autor komentarza: lester
Data: 03-10-2009 18:04:24 
adamek: szczęka z granitu( he he). Jakoś Briggs go położył:)
 Autor komentarza: sknerus
Data: 03-10-2009 19:43:17 
MAXIMVS -Ataomowy Tyson nie powalił Macbride na dechy.To twardziel.Przegrał z Mollo przed czasem,bo walke wziął w ostatniej chwili i dotego pił w nocy przed walką ,a w dniu walki był na kacu.

 Autor komentarza: zin
Data: 03-10-2009 19:53:27 
endriu , jakiego poziomu ???...wszystkie ważne walki Goły wtopił, więc oby Adamek nigdy takiego poziomu nie osiągnął ;)
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 03-10-2009 20:01:42 
sknerus, Mollo jak na swoje gabaryty ma rąbnięcie . Ta statystyka z 50% wygranych walk w 1 rundzie nie wzięła się z kosmosu. Zresztą widać było jak Binkowski latał po ringu po jego cepach.
 Autor komentarza: milek762
Data: 03-10-2009 23:02:32 
powiem tak admek wygra z Gołotą ale waga cieżka to jest inna bajka w ceuser też nie jest dominatorem z cunnighamem i gileromo jonsem raczej by wygral ale nie na 1000 procent!troche przesada że sto kilo to optymalna waga !szanuje go i lubie ma jaja i odwage i talent ale z kliczkami nie dzien dzisiejszy bardzo małe szanse !!!Nawet jak vitalij miał 4o lat!z wladimirem to tym bardziej !
ciezeko by miał również z heyem Arreolą ,chambersem *chociaż on by go nie znkałtował)i innymi nawet z ruizem niełatwo tyle w temacie
 Autor komentarza: badsonn
Data: 03-10-2009 23:45:02 
I taj jestem za Adamkiem, to prawdziwy wojownik, no jasne ze Adamek poki co moze pomarezyc o slawie Goloty i jego miejsca w historii HW, ale czy Prawdziwy gladiator spie...la z ringu? pare razy? Mial swoje 5 dlugich minut, ale czesto wcyhodzila z niegi cipa w ringu.Byl emocjonujacy i ciekawy ale wiekszosc fanow na swiecie bardziej pamieta to co spiepszyl.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.