ADAMEK CHCIAŁBY SPAROWAĆ Z AUSTINEM

- Co najmniej dwóch pięściarzy wagi ciężkiej będzie mi pomagać w przygotowaniach do starcia z Gołotą. Liczę, że jednym z nich będzie dobry znajomy Andrzeja, Ray Austin.- zdradza mistrz świata wagi junior ciężkiej Tomasz Adamek (38-1, 26 KO), który 24 października w Łodzi w polskiej "walce stulecia" skrzyżuje rękawice z Andrzejem Gołotą (41-7-1, 33) KO.

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>

Zdaniem Andrzeja Gmitruka, trenera popularnego "Górala", październikowy występ będzie dla jego podopiecznego doskonałą okazją do zaprezentowania swojej klasy.

- Tomek pokaże wszystkim, jak dobry jest i jak może być dobry jako bokser wagi ciężkiej.- mówi Gmitruk- Widziałem wszystkie walki Gołoty i wiem, jak skuteczni mogą być mali "ciężcy" tacy jak na przykład Evander Holyfield. Na Gołotę będziemy mieli przygotowane dwa lub trzy warianty walki w zależności od tego, jak będzie chciał boksować. Nigdy nie namawiam moich zawodników do polowania na jeden nokautujący cios, ale w tym wypadku, ze względu na swoją szybkość, Tomek będzie miał wiele okazji, by znokautować Gołotę.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Marekns
Data: 16-09-2009 22:54:55 
zesrać się Adamek 1 walkę z liczącym się zawodnikiem stoczył z Dawsonem i wysoko przegrał, gołota jest stary i bez formy ale 50% Andrzeja wystarczy na Adamka
 Autor komentarza: cham
Data: 16-09-2009 22:57:41 
Masz rację Marenks. Oprócz Dawsona to Adamek nie stoczył walki z klasowymi rywalami. Według mnie jeśli Gołota nie wyjdzie do ringu spięty i będzie w jako takiej formie to pokona Adamka. Tomasz nie będzie obijał Andrzeja tak jak Gunna. Po pierwsze będzie miał wyższego rywala, i po prostu będzie się bał wymiany ciosów, bo to mogłoby się skończyć dla niego katastrofalnie. Pożyjemy, zobaczymy...
 Autor komentarza: Dorian
Data: 16-09-2009 23:15:58 
...co wy chrzanicie ,z ostatnich paru walk jakie Adamek stoczyl to byli piesciarze z najwyzszej polki...mistrzowie swiata albo predendenci do walki o pas...jak ktos mysli ze stary wyeksplatowany Golota moze mu zaszkodzic to gratuluje fantazji...
...sledzilem kariere Goloty od dlugich lat...i to tez byla czolowka....walczyl swietnie do walki z Lenoxem...pozniej tez mial ciekawe walki ale psychicznie czasami nie wydalal...trzeba przypomniec ze po walce z Lewisem mial zapasc w szatni..to zostaje w psychice...wkoncu gosc ma rodzine.. i ma dla kogo zyc..
....jescze kilka lat temu bym sie bal o Tomka ,ale napewno nie teraz...
Andrzej Golota ...bardzo ciekawa postac...przyciagajaca tlumy...ale jego czas juz mija...
 Autor komentarza: Mesjaszowy
Data: 16-09-2009 23:18:16 
Wszyscy Wy,(Marekns,cham) ci wielcy fantaści, wy dziwolągi,
postępujecie jak paniusie - "piekne uczucia" macie juz za argument, "wzniesioną pierś" za miech
bóstwa, przekonanie za kryterium prawdy...a ja wam mówie że posracie się wy...z tym swoim "Andrew", Andrzej teraz jest wręcz śmieszny..w tym jak się porusza w ringu...żyjecie przeszłością...nakręcacie się co to nie Andrzej, piszecie ze niby zdajecie sobie sprawę że to tylko "50" % dawnego Gołoty, ale i tak Adamka rozwali...a co by było gdyby walka była 10 lat temu..ho ho... żenujące.. To wszystko jest przerostem formy od treści... wierzcie mi... Pozdrawiam...
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 16-09-2009 23:22:55 
Panowie spokojnie. Obaj to Polacy , niech poprostu wygra lepszy.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: MACIO78
Data: 16-09-2009 23:24:00 
ANDRZEJ JADE I BEDE 3MAL KCIUKI I DARŁ PYSKA NA MAXA ---BYDGOSZCZ JEST Z TOBA BRO !!!
 Autor komentarza: TheLegendKiller
Data: 16-09-2009 23:24:12 
aha... i jeszcze jedno co do klasowych pięściarzy. Myśle ze zapomnieliście o Cunninghamie z którym adamek wygrał. A jest to kawał bardzo dobrego boksera. To tyle
 Autor komentarza: MACIO78
Data: 16-09-2009 23:25:06 
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 16-09-2009 23:27:27 
Ja jestem za pelnym dystansem rund na maxa i na koniec remis, oczywiscie tylko jesli bedzie tak walka wygladala
 Autor komentarza: MACIO78
Data: 16-09-2009 23:28:03 
CUN JEST DOBRY NA MAXA ALE MA SZKLANA SZCZEKE ,NATOMIAST GOLOTA MA SZCZEKE ZE STALI TAK WIEC TOMEK NIE MA SZANS NA NOKALT .......
 Autor komentarza: cham
Data: 16-09-2009 23:30:23 
Mesjaszowy) Dla mnie śmieszny jesteś Ty, a nie Gołota. Nie rób z Adamka wielkiego mistrza. On nigdy nie walczył w wadze ciężkiej. A to zupełnie inna bajka. Adamek jest dobry, owszem, ale ma słabe punkty. Jest stosunkowo łatwy do trafienia i jeśli Gołota zacznie go punktować lewym prostym to po paru rundach z Adamekiem może być kiepsko. Skoro Adamek prawie leżał po ciosach Cunninghama to co będzie po ciosach Gołoty?

Nie wierzę też, aby Adamek znokautował Gołotę, bo nie ma silnego ciosu. Gunn przyjął sporo ciosów na głowę, a mimo to twardo stał na ringu.

Wiadomo, że Gołota nie ma już tej szybkości, dynamiki, kondycji, pracy nóg co kiedyś, ale nadal jest w stanie walczyć na dobrym poziomie. W moim przekonaniu jeśli będzie w formie z walki z Mollo to będzie miał duże szansę na pokonanie Adamka. Nie jestem tego pewien, ale wierzę w jego wygraną. Jeśli przetrwa pierwszą rundę to powinno być dobre,.
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 16-09-2009 23:31:12 
I w sumie tak moze byc, Andrzej jak zwykle zacznie spiety,Tomek z poł walki go bedzie obijal ale wytrzyma a potem pare ciezkich prostych Goloty, moze sierpowych Tomek , moze nawet przymroczony, sie cofnie i bedzie cios za cios do konca. Ktos wie moze 10 czy 12 rund bedzie, gdzies czytalem ze 10 ale nie jestem pewien?
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 16-09-2009 23:32:12 
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 16-09-2009 23:32:26 
Stawiam na remis
 Autor komentarza: contentgarden
Data: 16-09-2009 23:44:12 
Andrzej dwukrotny ,niekoronowany mistrz swiata wagi ciezkiej pokaze temu chłopkowi z gór jak sie boksuje w USA:)
 Autor komentarza: mickQ
Data: 16-09-2009 23:52:18 
Moim zdaniem ta walka nie powinna sie odbyc Andrzej powinien pojsc na emeryture i nie wziasc tej walki a Adamek niech szuka nie jakiegos emeryta po ostrych kontuzjach i w podeszlym wieku tylko innych rywali. Chcialbym zeby kiedys w przyszlosci wyboksowanemu Adamkowi tez zaproponowal walke jakis zawodnik ktory bedzie w swoim prime.
 Autor komentarza: Snajper
Data: 17-09-2009 00:26:58 
Gołota, Gołota, Gołota!!!! ;)
 Autor komentarza: saimon
Data: 17-09-2009 01:57:24 
Adamek wygra bez dwóch zdań. Nie zdziwiłbym się, jakby Gołota zrezygnował pod koniec walki, po tym, jak otrzymałby mnóstwo ciosów.
Masa to nie wszytsko.
Trzymam kciuki z Tomka, a Gołotę cenie tylko za kilka naprawdę dobrych walk. To jednak było dawno temu...
 Autor komentarza: tonka
Data: 17-09-2009 02:11:22 
Cham napisał: "Nie wierzę też, aby Adamek znokautował Gołotę, bo nie ma silnego ciosu."

@Cham
Co Ty pleciesz, Adamek nie ma ciosu??? Chłopie, on Gunna oszczędzał. Wiadomym było, że wygra, a pomimo to w końcówce 4 rundy B.G. ledwo stał.
Pamiętasz może wyraz twarzy Banksa, po niby niepozornym ciosie Tomka? - Tak więc to mówi najwięcej o jego sile walnięcia. Cunn też rzadko pada, a jednak 3 razy na dupsko opłynął. Mało tego, że Adamek ma "sztrzał", to ma również twardy, góralski łeb. Nie raz to udowodnił.
 Autor komentarza: maddog
Data: 17-09-2009 05:57:19 
dokładnie tonka
oczywiście,że Tomek ma bardzo silny cios,wystarczy sobie przypomnieć jak skosił Ulricha...Banksa sędzia nie powinien puścić po 1 knockdownie bo był półprzytomny...
 Autor komentarza: kazan
Data: 17-09-2009 07:38:46 
Plakat promujący walkę przedstawia już prawdopodobny jej przebieg :)
 Autor komentarza: Grypser86
Data: 17-09-2009 07:39:58 
Adamek jest bardziej utytulowany juz teraz niz Golota, czy lepszy od Goloty? Niech wypowiedza sie eksperci.. Dlaczego bardziej kochamy Golote? Bo to ten pierwszy ,tak samo jak z dziewczyna :) W latach 90 boks byl bardziej popularny i bardziej liczyla sie waga ciezka. Jak Adamek zawalczy z Hopkinsem w dobrym stylu bedzie rozpoznawalny jak Golota.
 Autor komentarza: Grypser86
Data: 17-09-2009 07:43:10 
I na pewno Adamek walczyl z liczacymi sie rywalami ,nie tylko takim byl Chad Dawson.
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-09-2009 08:03:21 
Tomek nie należy do mocno bijących cruiserów co tu dopiero mówić o HW.Jest napewno faworytem z Andrzejem.Gołota będzie zapewne wolny....ale mocny fizycznie i większy.Tomek nie może sobie pozwolic za klincze i wymiany,Andrzej to rasowy ciężki i na Adamku mogą te ciosy robić wrażenie.Wracając do ciosu Tomka....to prawdą jest,że on nie kopie jak koń....sam wspominał w wywiadzie ,że dynamika ciosu czyni go konczącym.Tomek i tak jest mocny fizycznie ja na ,,półciężkiego,, i do tego odporny.

pozdro
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 17-09-2009 08:10:29 
Gmitruk powiedział cyt.: "..wiem, jak skuteczni mogą być mali "ciężcy" tacy jak na przykład Evander Holyfield.." Z całym szacunkiem dla Gmitruka, ale
po pierwsze Holyfield był w czołówce ciężkiej kilkanaście lat temu. Wtedy średnia wzrostu była niższa i 189 cm Ewandera to nie było mało.
Po drugie Holyfield mial sporo większy zasięg od Adamka (Holy 198 cm, Adamek 191).
Wynika z tego, że Adamek owszem byłby małym zawodnikiem w obecnej wadze ciężkiej, w przeciwieństwie do Holyfielda, którego do "krasnali" nigdy nie zaliczano.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-09-2009 08:11:38 
jakimi rywalami poza Cunnan i Dawsonem walczyl Adamek?
chyba nie powiecie ze z Bellem ktory ledwie po ringu chodzil

a jego wczesniejszych walk z polciezkiej nie liczcie bo nie ma sensu porownywac kolesi po 80 pare kilo w Golota ponad 110kg

Tomek w kazdej walce wylapuje kilka naprawde mocnych ciosow i w LHW czy w CW moze ustac ale czy ustoi w HW?

a jego wielce nokautujący cios to tez chyba troche przesadzone bo fakt ze Banksa usadzil pieknie ale Gunna czy Cunna nie umial wykonczyc

jak dla mnie na dwoje babka wrozyla ale moze sie Adamek mocno zdziwic ile wazy lapa Andrzeja

poza tym Tomek tez sie rozkreca raczej wolno wiec w jego furiacki atak w 1 rundzie nie wierze a czym dalej w las tym chyba lepiej dla Goloty

pozyjemy zobaczymy

ja za Andrzejem
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-09-2009 08:11:49 
MAXIMVS- z całym szacunkiem dla Tomka....ale nie porównujmy go z Evanderem:)

pozdro
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-09-2009 08:12:57 
aha ja osobiscie wolalbym zamiast tej walki zobaczyc Golota vs Botha o pas WBF ktory bylby swietnym zakonczeniem kariery dla Andrew
 Autor komentarza: glaude
Data: 17-09-2009 08:16:11 
Trochę luzu- wlak za parę tygodni, a Wy już znacie wyniki :)

I jakie to polskie, przejechać się na kimś anonimowo jak na starej szkapie :(

Atuty w tej walce ma jeden i drugi. Wygra ten kto je lepiej wykorzysta.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 17-09-2009 08:37:53 
Według mnie Adamek może wygrać tylko pod warunkiem, że stanie w ringu z wrakiem dawnego Andrzeja Gołoty, na co zapewne liczy. Cudów nie bedzie i zapewne 24.10 nie zobaczymy Andrzeja młodszego o 10 lat, ale jezeli Gołota zrobi chociażby formę z Mollo to ma spore szanse wygrać ten pojedynek. Liczę na Gołotę, będę mu kibicował w sektorze R.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 17-09-2009 09:13:45 
niektore komentarze sa daremne na prawde, skad ta niechec nagle do adamka i zeby golota mu pokazal, zal.pl
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 17-09-2009 09:41:43 
Nie będe oceniał żałosnych komentarzy krytykujących Adamka, bo to nie ma sensu. Oczywiste jest to, że Ci którzy go źle oceniają to sie mylą. Odnośnie tej walki, to nie mam pojęcia kto wygra, dlatego nie moge sie jej doczekać.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 17-09-2009 10:01:20 
stawiam zakład, że w kolejnych wywiadach Tomek będzie opowiadał, o tym jak to na sparingach niszczył Austina. Jest to taka sztuczka psychologiczna mająca przemówić do Gołoty: "popatrz jestem lepszy od ciebie ja go niszczę jedną ręką". Jeżeli tak to czemu nie zawalczyl z Austinem zamiast z Gołotą. Pokonujac Austina pomściłby Gołote, wykazałby wyższość nad Amdrzejem i zachowałby sympatię wszystkich polskich kibiców, którą traci robiąc z siebie postać podobną do tej walczącej z Rockym w V-tej.
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 17-09-2009 10:27:00 
"ale jezeli Gołota zrobi chociażby formę z Mollo to ma spore szanse wygrać ten pojedynek"

ale kto to jest Mollo? Porównywanie go z Adamkiem, nawet nie bezpośrednie, to jakieś nieporozumienie. Adamek to bokser o 2 klasy lepszy niż Mollo. Gołota musi być w formie o niebo wyższej niż w walce z Mollo, czy McBridem. Najważniejsze by odnalazł szybkość. Ja na miejscu Gołoty postawiłbym wszystko na jedną kartę i spróbował znokautować Adamka w 1 rundzie. Przed walką stoczyć 1 rundkę z kimś tam, wyjść do ringu mocno rozgrzanym i lać ile wlezie. Kto wie, jak Adamek się zachowa, gdy na jego głowę poleci grad ciosów. Wszystkich nie uniknie. Im dłużej walka potrwa, tym mniejsze szanse Gołoty na zwycięstwo.
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 17-09-2009 10:34:42 
Ten Gołota to chyba za grosz wstydu i honoru nie ma.Za kilka dolarów znów się skompromituje i dostanie potężny łomot od cruisera.Gołota to już nawet nie wrak,to jeszcze gorzej.Przez kilka rund Tomuś będzie go lał jak psa po czym Andrzej stwierdzi,że już może iść do szatni.Później tylko do kasy po wypłatę i znów przez rok narty i ryby.A później kolejny powrót i kolejny wstyd.I tak chyba do u..nej śmierci.A różne chamy i maximusy będą lać w majtki na wieść o kolejnym comebacku Gołoty nawet jak będzie miał 60 lat i będzie wjeżdżał na ring na wózku.Normalnie jakaś psychoza.
 Autor komentarza: cham
Data: 17-09-2009 11:05:24 
tonka) "Co Ty pleciesz, Adamek nie ma ciosu??? Chłopie, on Gunna oszczędzał."

maddog) "oczywiście,że Tomek ma bardzo silny cios,wystarczy sobie przypomnieć jak skosił Ulricha...Banksa sędzia nie powinien puścić po 1 knockdownie bo był półprzytomny"

Haha, o czym Wy mówicie? Walka z Ulrichem? Przecież to kategoria półciężka! Banks? Co on ma do Gołoty. To wszystko są walki z kategorii cruiser. Ciężka to zupełnie co innego. Zresztą porównywanie odporności na ciosy Ulricha, Banksa, Cunninghama (który za moment wstawał i walczył dalej) jest żałosne i śmieszne. Gołota jest od tych gości 20 kilo cięższy i zdecydowanie bardziej odporny na ciosy. Skoro Gołota nie padł po bombach McBride'a to zrobić mają na nim wrażenie ciosy Adamka, który nie położyły niejakiego Gunna? Szkoda to komentować...

Wojslaw1) "...to już nawet nie wrak,to jeszcze gorzej"
To zdanie odzwierciedla chyba stan Twojego mózgu ;)
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 17-09-2009 11:16:31 
hahe,bomby od McBridea,zaraz pęknę ze śmiechu.Andrzejek ostatnio po jednym liściu od Austina tarzał się po ringu,taki jest odporny.Adamek nie wsadzi mu ''kilku bomb'' jak McBride tylko kilkadziesiąt czyściochów prosto na pysk w 2-3 rundy.Dla Gołociego serca to będzie wystarczająca porcja aby zrezygnować jak to ma w zwyczaju.Przecież kasa,narty i ryby czekają,poco zbierać kolejne kilka rund?Honor stracił już dawno więc oporów mieć nie będzie,różnych chamów ma w pupie,o ich samopoczucie też się nie będzie martwił,zresztą zaraz znajdą jakiś powód,że Gołota dobrze zrobił,zresztą wiadomo,że był lepszy ale zjadł hamburgera przed walką i był zbyt ciężki,na dodatek zamaskowany Gmitruk wpadł do szatni i zrobił mu jakiś zastrzyk a trener Gołoty zamiast siedzieć z nim w szatni poszedł na piwo i Goły się załamał psychicznie.
 Autor komentarza: cham
Data: 17-09-2009 11:26:15 
"bomby od McBridea,zaraz pęknę ze śmiechu"

Wiesz, ciosy McBride'a przy tych Adamka to bomby czy Ci się to podoba czy nie...

Z tego co widzę to uważasz, że Adamek dysponuje szybkością Pacquiao, a Gołota to ktoś pokroju Batesa. Tak nie jest. Gołota zdecydowanie wygrał z Mollo, który też był od niego szybszy, a dodatkowo uderza mocniej od Adamka. Jeśli ktoś sądzi, że "kawał dobrego boksu" będzie trafiał Gołotę jak worek treningowy to ma bardzo bujną wyobraźnię.
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-09-2009 11:34:11 
Gołota jest naprawde porozbijany,41-lat,wiele kontuzji,wypadek samochodowy,pare stoczonych wojenek,to naprawde robi swoje,kto mysli inaczej,to ja się bardzo dziwie.Tomek też już ma nakładzione po twarzy,po walce z Cunnem miał troszke ,,sprasowaną,, twarz,to było bardzo widać,swoje zebrał.Różnica jest ta,że Adamek jest młodszy od Gołoty.Ta walka nie będzie odzwierciedlała poziomu sportowego,nigdy się nie dowiemy,jak Adamek zachował by się z Gołotą od Byrda czy Ruiza.Fajny pieniądz jest do zarobienia i dlatego Tomek wchodzi do ringu.Czas nagli,latka lecą....w cruiser nie ma pieniędzy,LHW była za mocna,zaczynam pomału rozumiec Tomka.Szkoda mi tylko Gołoty,robi za mięso armatnie i tyle,przynajmniej tak go wg mnie określają organizatorzy tego ,,Schow,,.Liczyłe,że Gołota nie zaboksuje po Chinach...a Tomek dostosuje się do swojego poziomu(cruiser) i dostanie jakąs walke na wielkiej antenie z zapasionym Hopkinsem,Jonhsonem,RJJ i wtedy zajedzie ich róznicą wag i wiekiem.Tymczasem Gołota a pózniej Cunn.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 17-09-2009 11:48:15 
Ja mam wrażenie, że na starość Gołota przemyślał błędy młodości i za wszelką cenę próbuje się zrehabilitować. Szkoda tylko , że jest już za późno na laury sportowe i zostało walczyć o honor. W walce z Mollo pokazał, że nie ma już nóg i balansu, ale pokazał też , że ma serce do walki , którego wcześniej mu brakowało. Adamek to dobry pięściarz ale nie jest szybki i elastyczny jak Byrd i nie posiada kowadła jak Brewster, dlatego liczę na wyrównany pojedynek starego Gołoty z obecnym championem CW.
 Autor komentarza: glaude
Data: 17-09-2009 13:37:19 
Zastanawialiście się jakie będą konsekwencje wyniku walki ?
Są 3 opcje:

1. Wygra Andzrzej- nic nie zyskuje, ale zachowuje twarz. Tomek nic nie traci, a nawet zyskuje- bo jako pokonany jest mniej groźny dla innych bokserów, którzy tym chętniej będą chcieli z nim walczyć- a obecnie się boją.

2. Wygrywa Tomek- to świadczy o tym, że jest nie tylko silnym i wytrzymałym bokserem z mocną psychiką, ale ma warunki na HW. Mało kto poza bokserami z tej kategorii wagowej będzie chciał z nim walczyć. Zwłaszcza jak Tomek da KO. Andrzej jest wtedy skończony.

3. Remis- nikt nic nie traci, ale i nie zyskuje (poza kasą, rzecz jasna). I taka opcja jest według mnie najbardziej pożądana przez polskich kibiców, ale najmniej realna.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-09-2009 14:03:26 
glaude z 1) to przesadziles - czyli dla Tomka najkorzystniej sie podlozyc zeby miec pozniej z kim boksowac?
 Autor komentarza: glaude
Data: 17-09-2009 14:17:17 
Tak odyniec- moze to sie wydawać paradoksalne, ale tak uważam.

Mało tego, jak Tomek dostanie od Andrzeja KO (psychiki by mu to nie zlamało- jest odporny), to od razu wzrośnie liczba chętnych, żeby go pozbawić tytułu w CW. Będzie mógł przebierać w pretendentach.

Chociaż osobiście jestem za Tomkiem, myślę że przegrana z Andrzejem jest dla niego korzystna.

Gdy da Andrzejowi KO, już nikt w CW nie będzie chciał z nim walczyć. Wtedy może juz być skazany na "ciężką". Jednak na dłuższą metę może sobie w tej kategorii nie poradzić.
 Autor komentarza: glaude
Data: 17-09-2009 14:17:39 
I skończy jako totalny przeciętniak.
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 17-09-2009 14:40:06 
glaude-LOL,prawdziwy z ciebie Machiavelli.Masz rację,Tomuś powinien się podłożyć Gołocie,żeby inni nie bali się z nim walczyć.Przecież właśnie strach bądź odwaga przed oklepem są motorem napędowym w boksie zawodowym.Bueheheh,skąd się ludziom takie pomysły lęgną we łbach?
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 17-09-2009 15:08:47 
glaude to żeś wymyślił ;) Chyba dla jaj to napisałeś, bo nie wierzę, że naprawdę tak myślisz ;)
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-09-2009 15:17:20 
glaude-mam nadzieje,że nie wiesz co piszesz;)....Jak narazie to Tomek musi udowodnić,że stać go na odpowiedni poziom....napewno walka z Gołotą tego nie powtierdzi,Andrzej nie jest juz rywalem nawet na ,,dobrym,,poziomie w HW.

,,Zwłaszcza jak Tomek da KO. Andrzej jest wtedy skończony.,,

....bo niby jak Andrew wygra,to co?....z Kliczką dostanie szanse,albo wogóle,dostanie walke o pas:)?....jak dla mnie Gołota już jest skonczony:)(z całym szacunkiem,fakty).
 Autor komentarza: Danny
Data: 17-09-2009 15:23:49 
....Andrew zachowa twarz po ewentualnym zwycięstwie?..wątpie,będzie wtedy przypominanie,że ,,szybszy od błyskawicy,,Adamek był za mały na HW itp:).....a jak wygra Adamek to zostanie ,,Królem Gór,,:).Obydwaj Panowie mogą tylko pomażyć...o wielkich walkach i pasach,Andrew spierdalał z ringu a Tomek chce byc tym,kim nie może zostać,oczywiscie Ziggy powiedział,że bedzie:)....ale to inna sprawa.
 Autor komentarza: maddog
Data: 17-09-2009 17:31:26 
cham napisał:Haha, o czym Wy mówicie? Walka z Ulrichem? Przecież to kategoria półciężka! Banks? Co on ma do Gołoty. To wszystko są walki z kategorii cruiser. Ciężka to zupełnie co innego. Zresztą porównywanie odporności na ciosy Ulricha, Banksa, Cunninghama (który za moment wstawał i walczył dalej) jest żałosne i śmieszne. Gołota jest od tych gości 20 kilo cięższy i zdecydowanie bardziej odporny na ciosy. Skoro Gołota nie padł po bombach McBride'a to zrobić mają na nim wrażenie ciosy Adamka, który nie położyły niejakiego Gunna? Szkoda to komentować...


Cham,odpowiem Ci w tym samym tonie:żałosne z Twojej strony jest przecenianie Gołty który dał tyle razy dupy.
Nie będę się dziś produkował,jeśli Adamek przegra-powiem,że jesteś superznawca,pasuje???
 Autor komentarza: cham
Data: 17-09-2009 17:40:49 
maddog tu nie o to chodzi. Ja nie jestem żadnym znawcą i nie przeceniam Gołoty. Nie liczę na to, że będzie w formie z 2004 roku. Obiektywnie rzecz biorąc to niemożliwe. Według mnie może walczyć nieco lepiej niż z Mollo. Na więcej go raczej nie stać. Ale według mojej opinii POWINNO to wystarczyć na Adamka. Nie jestem pewien zwycięstwa Andrzeja, ale uważam, że ma na to duże szanse. I Gołota i Adamek mają swoje atuty. Ten kto lepiej je wykorzysta i 24 będzie się dobrze czuł wygra. Mam nadzieję, że będzie to Andrzej Gołota, któremu kibicuje - to wszystko.
 Autor komentarza: maddog
Data: 17-09-2009 19:21:51 
cham

spoko,każdy ma swój typ,nie chcę Cię absolutnie obrazić ale oby Twoje słowa zamieniły sie w g...no,pozdrawiam serdecznie.
 Autor komentarza: igorzly
Data: 20-09-2009 21:11:25 
Adamek powinien walczyć z babami w stodole w kisielu bo ma ryj jak 100 letni traktor
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.