ADAMEK - GOŁOTA 24 PAŹDZIERNIKA W ŁODZI

- Do mojej walki z Andrzejem Gołotą dojdzie 24 października w Łodzi.- poinformował w rozmowie z BOKSER.ORG mistrz świata wagi junior ciężkiej federacji IBF Tomasz Adamek (38-1, 26 KO).

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>

- Jestem zadowolony, że wreszcie poznałem konkretną datę walki.- dodał popularny "Góral"- Chcę pokazać dobry boks. Kibice w Łodzi przekonają się, że w ringu jestem prawdziwym wojownikiem.

Starcie z dużo bardziej doświadczonym i sporo cięższym Andrzejem Gołotą (41-7-1, 33 KO) będzie dla Adamka prawdziwym wyzwaniem.

- W tej chwili rozmawiam z trenerem Andrzejem Gmitrukiem na temat taktyki na pojedynek z Andrzejem.- mówi mieszkający na stałe w USA pięściarz z Gilowic- Przygotowywał się będę w Ameryce, do Polski przylecę na 12-14 dni przed walką.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: msjaro
Data: 22-08-2009 17:06:28 
Super, to z 4 godzinki drogi odemnie, takze super :D Bedzie dobra cena biletow i ciekawe przedwalki to jade, nie ma bata!
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 22-08-2009 17:09:04 
śmieszna walka , niepotrzebna bez sensu, la chorego Gołoty, żal mi takich ludzi
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-08-2009 17:38:22 
ja dupy nie ruszę na tą walkę. opłaca się jechać, żeby zobaczyć gołego na dechach w 1 rundzie, albo jak skomli, że coś zerwał, albo zwichnął? moim zdaniem nie ma takiej możliwości, żeby gołota przeboksował cały dystans z adamkiem. adamek to nie mike mollo - adamek to adamek.
 Autor komentarza: piotrjaworski77
Data: 22-08-2009 17:52:27 
troche to szkodzi ze w lodzi miało byc 5 min. od mojego domu w spodku
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 22-08-2009 18:19:14 
Dlaczego Lodz ?
Nigdy w tym miescie nie bylo gali bokserskiej i jak dla mnie to albo Hala Ludowa we Wroclawiu albo Spodek w Katowicach - to miejsca sprawdzone na takie imprezy.

Trudno pozostaje Polsat....
 Autor komentarza: Tadzikk
Data: 22-08-2009 18:34:32 
Dlaczego Łódź?
Jeśli walka będzie w Arenie łódź to 14 tysięcy widzów na trybunach+plus to co dostawią tam gdzie jest parkiet dla siatkarzy,koszykarzy itd.
 Autor komentarza: msjaro
Data: 22-08-2009 18:49:55 
Tadzikk z tego co wiem to na trybunach miesci sie w Arenie 10,5 tys widzow, takze mysle, ze razem zmiesci sie tam z 14 tys.
 Autor komentarza: fraimbaud
Data: 22-08-2009 18:54:58 
Do tej bitki nie powinno nigdy dojść. Jestem pełen obaw o Adamka. Bo tak naprawdę nie wiadomo co uderzy do głowy Gołocie ( z całym dla niego szacunkiem ). Nie wiem co chce osoiągnąć przez tą walkę "Góral" i oby ciężka czkawka to mu sie nie odbiło. Byłaby wtedy naprawde duża strata dla polskiego boksu.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 22-08-2009 19:10:41 
Tadzikk : A jestes pewien,ze zapelni sie hala ?

Lodz nie jest miastem o tradycjach bokserskich i tyle,kazdy to Ci powie,co do innych miejsc jak Wroclaw czy Katowice to:
a) jesli dobrze się orientuję to latwiej dojechac z calej Polski do tych
miejsc niz do Lodzi (sorry ale spojrz w rozklady jazdy).
b) moze wymyslam ale moze beda i chetni na walke przyleciec a oba miasta maja lotniska (sam wolalbym osobiscie Katowice choc pochodze z Wroclawia-najprosciej mi doleciec bezposrednim samolotem z Amsterdamu,do Wrocka jest to troche skomplikowane) - sam znam ok.20 osob ktore z moich rejonow Holandii dali by sobie .... no niewazne co... by te walke zobaczyc na zywca.
c) tradycje wielkich gal ale o tym juz wspomnialem

Co do wielkosci hali to mysle,ze max.5-6 tys. bedzie wiec ta duza hala w Lodzi troche by swiecila pustkami,sam wiem jaki to jest problem wypelnic hale bo przez jakis czas dzialalem w organizacji gal dla dawnego Hammera K.Promotions i pomagalem takze w realizacji gali z Golota we Wrocku.
Nie nakrecaj sie ,ze hala bedzie pelna,nawet na polska walke stulecia,Polacy sa wybredni poza tym nie samym boksem ludzie zyja - chyba ,ze w Lodzi :)

Pozdro
 Autor komentarza: maddog
Data: 22-08-2009 19:18:09 
Pewnie co niektórzy zaraz napiszą,żebym wytrzeźwiał albo się obudził,ale nie przejmuje się tym,ponieważ Ci którzy znają sprawę wiedzą,że nie pieprzę bzdur.Otóż mój śp.wujek kiedyś napierdzielał się z Gołotą ok.40 minut,po czym Gołota zbastował.Całe zdarzenie miało miejsce w 1992 roku pod klubem Hipodrom w Wawie.Wujek 180cm. wzrostu,ok.100kg.Zapasnik nie pięściarz.,Andrew chyba w szczycie młodości i formy gdyż miał startować w Barcelonie na IO,wybrał karierę zawodowca.Jakoś nie obawiam się o Tomka,wierzę święcie,że wygra tę walkę,choć tez nie chciałbym tej konfrontacji.Mój post ma świadczyć o tym,że Anderw ma problem z mniejszymi a szybszymi pięściarzami od siebie,poza tym niestety ale piorunujacego ciosu nie posiada.Tomek walcząc z głową spokojnie to wygra.
 Autor komentarza: otke
Data: 22-08-2009 19:28:18 
wszystko jest możliwe, już nie raz widziałem takie miesznae walki na ulicy i zazwyczaj zapaśnicy radzą sobie bardzo dobrze. Andrew jako amator chyba nie ważył dużo ponad setke, także przewagi wagi nie było, poza tym w tamtej walce(o ile się odbyła) Andrew napewno miał przewagę w szybkości, bo ruszał się wtedy rewelacyjnie.
Zastanawia mnie tylko to, że jego koledzy nie włączyli się do zabawy.
 Autor komentarza: msjaro
Data: 22-08-2009 19:34:54 
To czy zapełni sie hala, bedzie tez zalezne od ceny biletów. Ciekawe czy beda droższe niż na Adamek - Bell, jeżeli tak to moim skromnym zdaniem nie zjawi sie tam zbyt duzo osob.
 Autor komentarza: kurekq
Data: 22-08-2009 19:40:01 
Nieno chłopaki, hala na 100% będzie wypełniona, Adamek to bardzo popularny i lubiany gość, nie mówiąc już o Gołocie, który wciąż wywołuje bardzo dużo emocji. Myślę, że z Warszawy przyjedzie sporo osób, ja mieszkam we Wrocławiu, ale mam zamiar się pojawić.
Oby nie przegieli z ceną biletów.
 Autor komentarza: maddog
Data: 22-08-2009 19:46:31 
otke
hehehe,bo i wujek miał moznych kolegów...
 Autor komentarza: Wania
Data: 22-08-2009 20:08:39 
ma ktoś linka do walki Aleksa?? niestety jestem skazany dziś wieczór na komputer...
 Autor komentarza: Tadzikk
Data: 22-08-2009 20:56:29 
msjaro
Nie wiem juz sam ile tam jest,podaja non stop rozne dane.
Jasiu1976
Nie będzie problemu z dojazdami-pociagiem mozna dojechac z Warszawy w 1,5h. W samej Łodzi i okolicach mieszka mnóstwo osób a polsat zadba o najlepszą w historii promocje.Jest także lotnisko Łódź-Lublinek. Ja jestem optymista
Pozdrawiam obu panow.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 22-08-2009 21:03:03 
Czyli rozumiem ,ze z Wroclawia,Warszawy lata pelno samolotow do Lodzi-Lublinek..raczej nie,nie mowiac juz o zagranicy.
Sorry tu nie chodzi ,ze jestem uprzedzony do Lodzi,wydaje mi sie to nie trafionym pomyslem poprostu organizowac gale w Łodzi.
Powinni po prostu wykorzystac sprawdzone miejsca,nie bedze kompletu mowie Ci i pewno bedzie tak jak czasamie sie zdarzalo na Torwarze,Hali Ludowej ,ze Lenartowicz prosil o przeniesienie sie na inna strone hali by kamery byly naprzeciw pelnej trybuny-no takie zycie niestety.
Ja jestem osobiscie przeciwnikiem tej walki ale jak bedzie to modle sie do Boga by bylo w Katowicach - godzina lotu z Amsterdamu i jestem prawie na miejscu (jeszcze tylko dojechac z lotniska w Pyrzowicach).

Pozdro
 Autor komentarza: reserved
Data: 22-08-2009 21:30:11 
fuck! miało byc w katowicach wrrrrrrrrrrrrrr zostaje polsat, kumple i.....piwo,oczywiscie kulturalnie bo w koncu trzeba dbac o siebie:)
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 22-08-2009 21:46:51 
W sumie dla mnie lepiej Łódź bliżej Lublina ,a niżeli Katowice.Natomiast myślę , że klimat na wielkich wydarzeniach sportowych w Spodku jest niepowtarzalny.Teraz pozostaje czekać na bilety :)
 Autor komentarza: Grand09
Data: 22-08-2009 21:53:04 
Coś mi sie zdaje ze to bendzie 45 sekund Andzeja Gołoty :P hehe
Adamek go rozniesie :)
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 22-08-2009 22:30:54 
Andrzej przylatuje podobno do Polski w poniedziałek. Czy ktoś orientuje się, czy wraz z Ziggym Rozalskim będzie na Kujawach lub Pomorzu? Ziggy podobno przybywa do Polski na teren brodnicki w województwie kujawsko-pomorskim, gdzie ma krewnych i skąd się ponoć wywodzi. Proszę o informację. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: witekkrol
Data: 22-08-2009 22:41:39 
Spóźniłeś się Zigi wraz z rodziną wyleciał do USA w środę.Gołota przylatuje w poniedziałek ,we wtorek ma konferencję prasową z Adamkiem
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 22-08-2009 22:56:14 
witekkrol. Dzięki.
 Autor komentarza: STACH
Data: 22-08-2009 23:29:34 
"Autor komentarza: maddog Data: 22-08-2009 19:18:09
Pewnie co niektórzy zaraz napiszą,żebym wytrzeźwiał albo się obudził,ale nie przejmuje się tym,ponieważ Ci którzy znają sprawę wiedzą,że nie pieprzę bzdur.Otóż mój śp.wujek kiedyś napierdzielał się z Gołotą ok.40 minut,po czym Gołota zbastował.Całe zdarzenie miało miejsce w 1992 roku pod klubem Hipodrom w Wawie.Wujek 180cm. wzrostu,ok.100kg.Zapasnik nie pięściarz.,Andrew chyba w szczycie młodości i formy gdyż miał startować w Barcelonie na IO,wybrał karierę zawodowca.Jakoś nie obawiam się o Tomka,wierzę święcie,że wygra tę walkę,choć tez nie chciałbym tej konfrontacji.Mój post ma świadczyć o tym,że Anderw ma problem z mniejszymi a szybszymi pięściarzami od siebie,poza tym niestety ale piorunujacego ciosu nie posiada.Tomek walcząc z głową spokojnie to wygra."

maddog, sciemniać to ja a nie mnie...:):) w 92 roku Gołoty juz w Polsce nie było od prawie 2 lat, siedział w Chicago a nie w Warszawie a w lutym 1992 roku stoczył 1-wszą walkę zawodową więc nie było mowy o żadnych IO w Barcelonie... albo sobie jaja robisz albo naprawde wierzysz, że wciśniesz taki kit...:):) brzydko tak kłamać i jeszcze śp. wujka w to mieszać :):)
 Autor komentarza: roxnel
Data: 23-08-2009 00:20:11 
Boże... Jak czytam niektóre komentarze ludzi, którzy obawiają się o Adamka i autentycznie wierzą w Gołote to mam ochotę zwymiotować. Przecież po raz kolejny się Gołota zbłaźni i nie zdziwie się jak pojedynek zakończy się na przestrzeni pierwszych 2 rund.
Dziwie skąd się bierze tyle ufności w Gołotę i nadzieji. Za mało się napatrzyliście z Austinem czy co? Zresztą sami się przekonacie 24 października xD pozdro.


Golota z przed 8-10 lat? ok, ale nie terazzz...
 Autor komentarza: Orion89
Data: 23-08-2009 03:33:37 
Ja Gołocie daje max 4 rundy, jak dla mnie już 5 lat temu był marny a teraz to już w ogóle totalne nie porozumienie.

i pewnie najtrafniejsze sformułowanie po tej walce będzie takie ` Tomasz Adamek oszukał Endriu bo Endriu myślał ze w pierwszej rundzie będą rozmawiać a Góral wyprowadził 30 ciosów i end ` :]
 Autor komentarza: odyniec
Data: 23-08-2009 08:53:11 
maddog - a wujek tez takie historie zmyslal, to u was rodzinne czy ty takie glupoty pierdzielisz tak dla hobby?
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-08-2009 09:24:19 
Hehehehehe Maddog jak to przeczytalem to przypomnial mi sie jeden koment na wp.pl... Jak gosc opowiadal, ze na wakacjach w USA szedl noca z imprezy i jakis "czarny" go zaczepil... zaczeli sie bic oczywiscie "czarny" dostal lomot, ze hohohoho, a po powrocie do kraju zobaczyl przypadkiem zdjecie Tysona i okazalo sie, ze zlal wlasnie jego...
No, a teraz ja ide do sklepu bo pod sklepem mam umowiona walke z bracmi Kliczko. Maja sie zmieniac co runde by mieli wieksze szanse!
Pozdrawiam
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 11:02:08 
Do STACHA i innych prześmiewców

Nie macie bladego pojęcia o tym zdarzeniu bo mieszkacie w jakichś dziurach widocznie a w tamtych latach pewnie rodzice sadzali was na nocnik.Nie muszę nikogo przekonywać-powiedziałem,że byc może są tu ludzie którzy wiedzą o czym mówię a zdarzenie miało miejsce.
STACH może rzeczywiście pomyliłem nieco daty ale nie tak drastycznie jak w/g Ciebie.Skoro twierdzisz,że Gołota był od 1990 roku w Stanach to kiedy miała miejsce jego awantura z bramkarzami w klubie Park??
I czemu pierwszą zawodową walkę odbył dopiero w 1992 roku??Słabo pamiętasz tamte lata.
W Warszawie sprawa tej bójki pod Hipodromem była głośna i długo się o tym mówiło.Ale od tamtej pory minęło niemal 20 lat więc nie dziwi mnie specjalnie,że poszło w niepamięć.
Wielkimiznawca-opowiadasz jakieś bzdury z obesranej WP o jakimś niezrównoważonym psychicznie osobniku.
W sumie to takiej reakcji należało się co po niektórych spodziewać.
 Autor komentarza: STACH
Data: 23-08-2009 11:27:48 
maddog, światowcu od siedmiu boleści i krynico wszelkiej wiedzy... Gołota UCIEKŁ DO USA W 1990 ROKU właśnie po awanturze we Włocławku (która miała miejsce w maju tego roku) i raz na zawsze wbij to sobie do głowy.
Czemu Andrzej stoczył 1-wszą zawodową walkę dopiero w 1992 roku?? Ponieważ nie od razu trafił pod skrzydła chyba Roberta O'Donella który zaczął go trenować (dopiero potem Andrzej trafił do Main Events); zaraz po przybyciu do USA był m. in. kierowcą ciężarówki więc trochę to potrwało zanim trafił do boksu zawodowego.
Też bym chciał żeby muj wujek pobił kiedyś tam Gołotę ale niestety nie mam tak bogatej wyobraźni...
A co do mojego wieku i sadzania na nocnik :):) nie wypowiadaj się na ten temat kolego bo nie masz o tym pojęcia zresztą tak samo jak i o niektórych, powszechnie znanych szczegółach z zycia Gołoty... :):)
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-08-2009 11:55:30 
Jestem juz. Kliczkowie odprawieni. Maddog spokojnie... Fakt, ze przytoczylem historyjke ze szmatlawca wp, ale zwyczajnie jest podobna do Twojej.
Sam fakt wypowiadania sie na bokser.org nie sprawia, ze kazdy z nas jest wybitnym specjalista... Tutaj takze ktos moze byc niezrównoważony... Moze ja, a moze Ty, a moze wszyscy tacy jestesmy?
A TYM CZASEM PO LONDYNIE CHODZA PLOTKI, ZE LENOX WRACA NA WALKE ZE MNA! ICHAAAAAAAAAAAAAAA.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 12:00:18 
STACH,dla Ciebie powszechnie znane szczegóły z życia Gołoty to chyba te przeczytane przez Ciebie w gazecie(Włocławek) skoro o tym nie wiesz a kreujesz się na niemal biografa A.Gołoty.
A na serio to ja wcale nie przeczę,że wiesz ode mnie więcej nt.Gołoty,z tym,że pewnych szczegółów nie znasz jednak.O jego awanturze w Parku też nie słyszałeś??
Goły przed ucieczką do USA latał w mieście i wszyscy o tym wiedzą.To wtedy doszło do bitki z moim wujkiem.Może kiedyś dowiesz się czegoś na ten temat bliżej i przekonasz się,że nie wciskam kitu.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 12:01:33 
wielkimiznawca
Ty przynajmniej bierzesz to z humorem natomiast STACH mało wylewu nie dostał...
 Autor komentarza: dookey
Data: 23-08-2009 12:02:21 
jakby nie mogli zrobić tej walki w Katowicach...
 Autor komentarza: STACH
Data: 23-08-2009 12:21:29 
Tak, maddog, masz rację Ciebie generalnie trzeba brać z humorem...:):) i tylko tak teraz będę do Ciebie podchodził:):)
P. S. Awantura w Parku to własnie ta, przez którą musiał uciekać do USA, więc jak widzisz słyszałem
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 12:24:54 
STACH

hahahahaha,przed chwilą pisałeś,że uciekać musiał z uwagi na tą akcję we Włocławku i tak w istocie było,Park to w ogóle inna historia...
i założę się,że nie masz nawet bladego pojęcia co tam się działo jeśli mylisz Włocławek z Warszawą...na pamięć polecam BILOBIL
 Autor komentarza: STACH
Data: 23-08-2009 12:39:14 
Tu mnie złapałeś, Park był Warszawie, i było to dużo wczesniej niż Gołota uciekał do USA bo chyba w okolicach IO w Seulu, pomyłka do której się przyznaję...

I masz rację nie mam bladego pojęcia co sie tam działo bo tam nie byłem maddog..:):), Gołota chyba do szpitala trafił po bijatyce podobnie jak paru bramkarzy...
rozumiem, że w tej awanturze też brał udział Twój wujek...?? :):)
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 12:44:18 
Nie muszę Cię łapać na niczym STACH,obaj wiemy swoje.Tak,wujek był wówczas szefem bramki w Parku.Zginął od 9 sztuk ze Skorpiona i nie był żadnym mitem.Słowo Ci daje,że nie wyssałem sobie tego z palca.Ale odpuszczam juz bo nie ma sensu się żołądkować o coś co było 18 lat temu.Tylko,jak napisałem wyżej-może kiedys gdzieś coś obije Ci sie o uszy o bitce pod Hipodromem i przestaniesz uważać mnie za kota...pzdr.
 Autor komentarza: STACH
Data: 23-08-2009 12:54:29 
Nie słyszałem o bijatyce pod Hipodromem ale jeżeli twierdzisz, że miała miejsce w 1992 roku lub 1991 to Gołoty tam być po prostu nie było i tyle...
ale rzeczywiście nie ma o co się sprzeczać...
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-08-2009 12:59:36 
Jeżeli Twoim zdaniem Gołota był pod Hipodromem to ślij SMS o treśc: BYL
Jeżeli go nie było to ślij SMS o treści: NIE BYLO
Jeżeli wierzysz, ze Wielkimiznawca będzie walczył z Lenoxem ślij 5 zł na jego konto bankowe :D
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 13:07:19 
wielkimiznawca

masz fajne poczucie humoru,bez kitu
szkoda,że większość od razu chce walczyć "na noże"

STACH

ja wówczas miałem 15 lat i tak to mniej więcej umiejscowiłem w czasie ale mogę się mylić i wychodzi na to,że faktycznie opóźniłem całe zajście,nie mniej jednak zaręczam Wam,że piszę prawdę co do zajścia.
 Autor komentarza: STACH
Data: 23-08-2009 13:13:38 
wielkimiznawca, te 5 zł to mam wysłać na Twoje konto czy na konto Lewisa, bo niejasno napisałeś...:):)
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-08-2009 13:28:45 
Oczywiscie, ze na moje :D
Jednak już w tej chwili wpłaty nie są możliwe. Serwery banku w ktorym mam konto wybuchly od natloku operacji :)
Mysle, ze nie ma sensu toczyc dyskusji na temat Hipodromu i czy bylo to na prawde czy nie...
W oczach wielu moglo tak byc, a innych wielu powie, ze to bajka...
Ja moglbym powiedziec, ze widzialem na zywo cycki Ewy Sonnet, a czy w to wierzycie czy nie mam gdzies :P Prawde zna tylko Ewa, ja i monitoring studia nr 3 Polsacie.
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 13:41:04 
wielkimiznawca

myślałem,że jesteś większym estetą...cycki Ewy Sonnet wygladaja jakby do skarpetek piachu nasypał....
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-08-2009 14:16:39 
nie napisalem, ze mi sie podobaja :p
 Autor komentarza: maddog
Data: 23-08-2009 14:20:53 
całe szczęście heheheheheheheeh
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-08-2009 14:51:49 
http://www.trawyzilawy.pl/ dzięki nim można zakładać własne trawniki :D i oczywiście położyć kocyk i... gorąco rozmawiać na wiele tematów w tym o boksie :D
 Autor komentarza: bartez200
Data: 23-08-2009 16:53:48 
szkoda ze w Lodzi;/
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.