GUNN RYWALEM ADAMKA

Amerykanin Bobby Gunn (21-3-1, 18 KO) będzie rywalem Tomasza Adamka (37-1, 25 KO) podczas gali zaplanowanej na 11 lipca w Newark.

Gunn, noszący ringowy pseudonim "Celtycki Wojownik" ma 35 lat i jest aktualnie posiadaczem pasów WBA-NABA i WBC-USNBC. W kwietniu 2007 roku Gunn po raz pierwszy próbował swych sił w mistrzowskim pojedynku, jednak jego marzenia o tytule światowym rozwiał w 155 sekund ówczesny czempion WBO Enzo Maccarinelli.

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>

Wybór relatywnie słabego, jak na rangę pojedynku o prymat światowy, oponenta oraz problemy ze znalezieniem stacji telewizyjnej, która mogłaby pokazać "Górala" w starciu z bardziej klasowymi, a co za tym idzie oczekującymi wyższych wynagrodzeń niż "Celtycki Wojownik", pięściarzami tłumaczą po części słowa wpółpromującej Polaka Kathy Duvy z Main Events.

- Tomasz jest bardzo stanowczy jeśli chodzi o oczekiwanie dotyczące swojej aktywności ringowej, chce walczyć co najmniej cztery razy w roku.- mówi Duva- Jest zły, że nie może boksować częściej. Muszę jednak myśleć realnie- nie ma możliwości finansowych, by Tomasz mógł startować cztery czy pięć razy w roku. Ale postaramy się tego dokonać, w ten czy inny sposób. Jedyną alternatywą pozostaje Polska, gdzie z pewnością pieniądze są większe, jednak on zdecydował się, że chce budować swoją karierę w Newark.

 

Historia Bobby Gunna

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 23-05-2009 02:44:03 
Nie wierzę...
 Autor komentarza: Pajus007
Data: 23-05-2009 08:30:12 
No to będzie walka na poziomie.... ten Gunn to może Adamkowi po piwo do sklepu latać. Nie odnosicie wrażenia że taka walka to krok wstecz i w zasadzie sparing?
 Autor komentarza: albinos
Data: 23-05-2009 08:31:07 
a miało być tak pieknie....
 Autor komentarza: minetaur
Data: 23-05-2009 08:57:19 
Adamek go zabije. Przecież ten Gunn nie ma najmniejszych szans ! Po co to walka ? Powinno dojść do rewanży z Dawsonem. Wiem, że to inna kat.wagowa, ale przecież nie powinno to być takie trudne do zrealizowania
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 23-05-2009 09:14:46 
No mówcie co chcecie ale to jest szokujące. Jak tak dalej pójdzie to będziemy się do końca kariery Tomka emocjonowac jakąś trylogią z Cunninghamem bo nie będzie nikt inny z wielkich nazwisk z nim walczył.Mam nadzieję że dramatyzuję za bardzo ale jak nie to przesrane.Może choc jakieś unifikacje dojdą do skutku.
 Autor komentarza: gonzo1992
Data: 23-05-2009 09:15:08 
Yes Yes Yes.... Walka z Jakze slawnym i ciagle rozwijajacym sie piesciarze... no kapitalne...;/
Ogladam wszystkie gale tramsmitowane w TV ale tego Gunn'a to ja poznalem jak uslyszalem smieszna informacje ze ma walczyc z adamkiem... no ale ta smieszna informacja stala sie faktem;/
 Autor komentarza: zin
Data: 23-05-2009 09:26:36 
Prawdę mówił B-Hop o tej babie Kathy Duvy z Main Events , ze to przez nią nie doszło do ich walki. Normalnie koszmar. Żadna TV tego nie pokaże, więc nawet nie będzie okazji zobaczyć tej walki na żywo. W ogóle brak na to wszystko słów. No może jest jedno - żenada ;]
 Autor komentarza: zin
Data: 23-05-2009 09:32:30 
Kasy będą mieli tyle z tego, co z dochodów za bilety i reklamy. Biorąc pod uwagę koszty własne zorganizowania tej "emocjonującej" walki, to naprawdę śmiech ;-)))
 Autor komentarza: zin
Data: 23-05-2009 09:35:52 
"Transmisję z tego wydarzenia przekaże amerykańska telewizja COMCAST! Jest to największa sieć kablowa w Stanach Zjednoczonych. Już w najbliższy Wtorek zostanie oficjalnie podpisany kontrakt na ten pojedynek. W najbliższy wtorek ma dojść do podpisania kontraktu". A więc jednak pokaże to jakaś TV :-)
 Autor komentarza: Valetz
Data: 23-05-2009 09:52:45 
Jak tak dalej pójdzie to Adamek stoczy się do poziomu Włodarczyka i zacznie obijać kelnerów :/
 Autor komentarza: heinz
Data: 23-05-2009 10:05:09 
Trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że rywal nie jest na miarę pojedynku o tytuł. Podobna akcja np. u Diablo spotkałaby się pewnie z większą krytyką.
Śmiałem się w duchu z kolegów namawiających Adamka do walk w Europie, ale teraz na serio zastanawiam się czy nie mieli racji.

Kariera, przede wszystkim medialno-finansowa, Adamka wydaje się być na zakręcie. W tym świetle okazuje się , że walkę z Hopkinsem warto było brać za sam fakt pokazania się w paśmie wysokiej oglądalności-bo nie oszukujmy się-to TV rządzi boksem.

Nie ma wśród zwolenników Adamka kogoś kto potrafiłby tę walkę jakoś pieknie uzasadnić, tak jak to potrafią dwaj netowi piewcy talentu Włodarczyka w jego (Diablo) przypadku?
Byłbym wdzięczny, bo ja mam poczucie niedosytu.
 Autor komentarza: nagual
Data: 23-05-2009 10:10:19 
"Jedyną alternatywą pozostaje Polska, gdzie z pewnością pieniądze są większe" Adamek podobno wyjechał do USA po pieniędze i sławę. Duma nie pozwoliła walczyć z legendą, duma nie pozwoli wrócić.
 Autor komentarza: Danny
Data: 23-05-2009 10:18:07 
Nie ma to jak dobry boks w kablówce;)

pozdro dla wszystkich!
 Autor komentarza: alfagta
Data: 23-05-2009 10:20:31 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik alfagta piszący z IP: 89.74.147.54 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
Ale jestem wk@#$%%^&!!! Co za banda debili nim zarządza. Cały czas Aamek zapodawał tekst, że w USA nieporównywalnie większa kasa, lepsi sparing partnerzy, itp., itd... BZDURA! Prawda jest taka, że w tej kategorii wagowej nawet w Stanach nic się nie zdziała. CW to najmniej prestiżowa waga ze wszystkich. Pozostaje tylko jak ktoś wcześniej spotkał trylogia z Cunnem i walki z zajebistymi bokserami pokroju Gunna albo Goodfrey'a...
 Autor komentarza: Emilio
Data: 23-05-2009 10:42:49 
Dno! Nie myslałem, że napisze kiedyś coś takiego w kontekscie Adamka. Co to ma być? Kto to jest Gunn? To wielki krok wstecz. bo jak to inaczej nazwać??? Rywal anonimowy, telewizja tego nie transmituje. Żenada, walki mistrzowskie nie powinny sie odbywać na takich zasadach. Brak słów, Hopkins, RJJ, Johnson, Byrd, Gołota... A teraz Gunn, super - klasowy rywal :lol: Chyba jednak trzeba było brać Bernarda nawet za te 500 000$, i HBO by to pokazało i sława by była. A tak? Walka w sali gimnastycznej, jedyne dochody z biletów i pojedynek przejdzie bez echa... Bo badzmy szczerzy - Amerykanów bardziej interesuja wyscigi farmerów na kosiarkach do trawy niz walka kolesi bez nazwisk (nawet mistrzowska walka) Tomek na takich Gunnach sobie nazwiska nie wyrobi, a w USA jedynym kolesiem No Name, który zdobył sławe i pieniadze był Clint Eastwood, którego wszyscy pokochali za role Człowieka Bez Imienia (Man with No Name) Zwyciezca batalii Adamek-Gunn (nie mam watpliwosci, ze bedzie to Polak) niie osiagnie absolutnie nic na tym pojedynku, chyba w junior ciezkiej Tomek miałby lepsze szanse rozwoju w Europie. Mam nadzieje, że ta sytuacja sie szybko zmieni...
 Autor komentarza: mikofangolota
Data: 23-05-2009 11:02:43 
a Polsat pokaże tą walkę?
 Autor komentarza: czerwony
Data: 23-05-2009 11:04:43 
w końcu słabszy rywal po serii topowych zawodników. gdyby polscy cruiser walczyli z takimi zawodnikami jak gunn to nie byłoby źle na polskim podwórku. a tak mamy tylko tomka.
 Autor komentarza: zin
Data: 23-05-2009 11:08:50 
w sumie ma 21 walk Gunn, aż 18 wygrał przez KO ... byłyby jaja, jakby przypadkiem wykończył Tomka :D
 Autor komentarza: mikofangolota
Data: 23-05-2009 11:15:41 
a co do walki to uspokójcie się wszyscy Adamek spokojnie rozprawi się z Gunnem i potem będą lepsi rywale,cierpliwości panowie Adamek co prawda ma już prawie 33 lata ale da radę zawalczyć ze światową czołówką boksu.
 Autor komentarza: minetaur
Data: 23-05-2009 11:25:28 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik minetaur piszący z IP: 83.11.178.57 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
Czy promotor Adamka to jakiś półgłówek ?
Trzeba było brać walkę z Hopkinsem, nawet jeśli to nie była wielka kasa. Wygrałby z B-Hopem i w końcu Adamek stałby się naprawdę rozpoznawalny. A tak, pozostanie obijanie cieniasów i staczanie się po równi pochyłej.
 Autor komentarza: roniu92
Data: 23-05-2009 11:25:42 
Mam nadzieję, że to ostatni taki niewypał ze strony ekipy Tomka:/. A co powiedzielibyście na walkę Adamek-Szagajew, gdyby ten oczywiście wygrał z Valuevem?
 Autor komentarza: odyniec
Data: 23-05-2009 11:39:04 
mimo ze Cagajew nie jest super to jest dla Tomka zdecydowanie za silny
 Autor komentarza: odyniec
Data: 23-05-2009 11:42:28 
to po to Adamek wyjezdzal do USA ??? a mial tam kariere robic a tu jakies smieszne walki ze smiesznymi przeciwnikami - prawda jest taka ze tylko Adamkowi i kilku osoba z jego otczenia wydaje sie ze Tomek jest wielkim bokserem i slawnym a realia obnazaja prawde i sprawdza sie to czego sie obawialem po jego wyjezdzie ze $$$ przyslonia mu oczy i sam sie juz uznal za misztrza nad mistrze a narazie tego nie udowodnil jednoznacznie
 Autor komentarza: Tasman
Data: 23-05-2009 11:52:53 
zastanawiam sie czemu nie ma tematu rossa, znany gosciu i lepszy napewno od kelnerów typu gunn czy godfrey
 Autor komentarza: Konrad
Data: 23-05-2009 11:57:39 
Co tu duzo mowic - slowa Granvorki sie sprawdzaja.

Adamek zrobil ogromny blad odrzucajac oferte walki z Hopkinsem, nawet jesli zarobilby na tej walce "tylko" niecale pol miliona dolarow.

Gunn to bardzo slaby zawodnik, baardzo szkoda gadac. Coz chytry traci dwa razy...
 Autor komentarza: Danny
Data: 23-05-2009 12:00:41 
czerwony-masz jak zwykle sporo racji:)..Tomek stoczył w krótkim czasie dwie cieżkie walki...natomiast myśle,ze Gunn jest i tak troszke za słaby,jest to wkoncu walka o prawdziwy pas...a Gunn jest nikim w cruiser.Liczyłem przynajmniej na Floresa,Brathwaita...Tomek miał czas na solidną regenrecaje po ostatnich walkach.

pozdrawiam
 Autor komentarza: roniu92
Data: 23-05-2009 12:15:11 
odyniec uważam, że taka walka byłby ciekawa. Tomek nie jest od Szagajewa gorszy technicznie (powiedziałbym, że nawet lepszy), jeśli chodzi o wzrost i zasięg ramion to Adamek ma nawet delikatną przewagę, poza tym jest z pewnością szybszy mimo, że Szagajew jest jednym z najszybszych w ciężkiej. Ale to raczej tylko pobożne życzenie niż realna walka :)
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 23-05-2009 12:31:47 
nie no zal niektorych slucha...byl cunn-za dobry,potem szybko banks-walka za szybko banks za mocny...przyszedl jakis gunn (jasne ze nie piesciarz na poziomie) ale i tak narzekacie i tak...to zabawne:D
 Autor komentarza: heinz
Data: 23-05-2009 13:18:31 
Następny wątek to niepotrzebne ryzyko. Tomasz zawsze nieco zbiera, zaś wspomniany Gunn ma czym przywalić.
Byłoby debilnie, gdyby w walce w remizie, z rangą jak na zawodach o kapelusz burmistrza, Adamek dostał jakies przypadkowe KO.

Chcę wierzyć że Adamek i jego obóz wiedzą co robią i z radością odszczekam wszystkie "halo" w ich kierunku. Jednak w tym momencie wydaje się to być wszystko bez głowy robione.
 Autor komentarza: Luton
Data: 23-05-2009 14:04:45 
Adamek sobie z nim popyka, jak z Bellem.
 Autor komentarza: SonyTincarelli
Data: 23-05-2009 14:36:19 
Dziwicie sie, że Amerykanów nie obchodzą takie walki mistrzowskie. To normalne, co z tego że to walka mistrzowska skoro mistrzów jest kilkudziesięciu (17x4=68, dodać do tego jeszcze IBO i osatnio jakże prestiżowy "The Ring", wszystkie NABA BABA UBA i inne takie, liczba mistrzów świata w boksie może iść nawet w setki). Boks potrzebuje troche przejrzystości bo takie rozpiździe jak jest teraz z wagami i pasami prowadzi do wyparcia boksu przez K-1/MMA/Wrestling(to już by była tragedia)
 Autor komentarza: gazda
Data: 23-05-2009 14:50:05 
masa ludzi to zwykli ignoranci a jesli chodzi o amerykanska mase to sa oni wyjatkowymi ignorantami :)
Co do Gunna to nie tacy goscie bili sie juz o pasy a w obliczu braku rywala dobry i Gunn. Moze rodacy dopisza i licznie zjawia sie w Newark obejrzec jak Adamek dokalda do kolekcji efektowne zwyciestwo.

Moze jakis Versus chociaz to pokaze, zawsze to cos...

Trzeba jeszce poczekac az Hukic zdobedzie pas i obroni go z 10 razy ze sredniakami typu Gunn i wtedy moze zaryzykuja walke z Adamkiem i bedzie na co popatrzec ;-)
 Autor komentarza: mik36
Data: 23-05-2009 15:06:17 
niech walczy na razie z takimi jak nie ma lepszej oferty , najważniejsze żeby miał 3-4 walki w roku bo najgorsze dla niego do długie przerwy.
 Autor komentarza: mch
Data: 23-05-2009 15:12:55 
Narazie nie ma co gadać. Zobaczymy co będzie po walce z gunnem. Jak na jesieni dadzą rade coś lepszego zoorganizować to git. Tomek niech się weźmie za unifikacje, a potem niech startuje na gwiazdy i zarabia duży hajs. Tak jak to widze.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 23-05-2009 15:16:44 
Masz rację Danny. Nie ma to, jak superboxing w kablówce. Dla mnie nieoceniona jest www.rojadirecta.com/

Dla każdego coś miłego. Nie tylko boks. Nie można mieć przecież klapek na oczach, a trzeba widzieć też inne dyscypliny sportu. Choćby standardowo.
Żebym nie musiał otwierać gęby tylko po to, żeby mucha do niej wpadłą, a mieć jakieś argumenty do wymiany poglądów.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Tomekd
Data: 23-05-2009 15:19:42 
Ja osobiście bardzo się przeraziłem jak zobaczyłem na boxrec.com miejsce Gunna w USA i na świecie.
w USA: 34
na świecie: 128
oczywiscie ranking dotyczy tylko aktywnych zawodnikow w kategorii Cruiser..

Duży krok do tyłu, bo w takiej sytuacji to Adamek mógł juz starać się o pojedynek z Fragomenim, z pewnościa lepiej by na tym wyszedł.
ale nie ma co rozpaczać, decyzja podjęta, nic tylko trzymać kciuki za naszego mistrza!

pozdrawiam ;)
 Autor komentarza: Danny
Data: 23-05-2009 16:59:36 
http://www.youtube.com/watch?v=dtPcvofFZIw&feature=related

...zobaczcie sobie jaki Bobby jest mocny:)...swietny koniec!
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 23-05-2009 17:07:45 
Ogladamy poczatek konca wielkiego Adamka :( Niestety jak by nie byl odrazu taki pazerny na mamone i strawil by ten, jakze dla niego krzywdzacy i nie uczciwy pojedynek z Hopkinsem, to cos czuje ze kariera by sie jego zupelnie w innym kierunku rozwijala... a tak mamy co mamy...

Gunn to byl dobry ale chyba w filmie z serii Rocky ! haha :)
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 23-05-2009 17:27:10 
wpadacie w skrajnosci w skrajnosc moim skromnym zdaniem...po pierwsze wydaje mi sie ze to inni goscie boja sie nadstawic szczeki z adamkiem bo moze zalatwic kazdego wiec trudno raz po raz zalatwiac dobrych zawodnikow-no a co za tym idzie z nizszej klasy zawodnikami tv gorsza...po drugie nie mozna non stop dawac walk z topowymi zawodnikami bo choc wiek adamek swoj ma to przyda mu sie cos lajtowego bo zdrowie trzeba oszczedzac troche(wazne ze nie czeka na gwiazdke z nieba tylko bierze co jest)...fakt ze zapowiadal cos innego ale to juz wina jego obozu ze nie potrafia dbac o interesy swojego najlepszego zawodnika...w tym jest problem moim zdaniem...pozdro
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 23-05-2009 18:00:44 
Luton myślę że tu nie będzie pykania tylko egzekucja.Pozdrawiam
 Autor komentarza: Luton
Data: 23-05-2009 18:05:34 
ale parodia na tym filmiku bauahaha Adamek tego klocka bedzie strugał z odległości ;) nawet dobry rywal jak na jakieś przetarcie
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 23-05-2009 18:16:28 
Mówiłem odrazu ... Enzo Maccarinelli w Angli , mimo że nie ma tytułu jest dosyć znany , napewno byłaby ciekawa walka.Troche by uniosła Tomka w góre.Później jakięś unifikacje i rew z Cunnem.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 23-05-2009 18:36:30 
Gunn bije lewe sierpy z góry jak Gołota w ostatnim etapie kariery , fajnie padł machą w narożnik ... jak Hatton w walce z Mayweatherem
 Autor komentarza: Michaell7000
Data: 23-05-2009 21:13:37 
Ale dlaczego wy od razu lekceważycie tego Gunna ...może jednak po prostu poczekać do samego starcia 11 lipca a potem porozmawiamy na temat jaki to ten Gunn naprawdę jest. Wiadomo ze Nasz Mistrz rokuje DUŻO wyżej od przeciwnika ale chciałbym przypomnieć słowa Adamka że żadnego przeciwnika nie można lekceważyć.
 Autor komentarza: Michaell7000
Data: 23-05-2009 21:29:21 
Wracajac do słów pani Kathy Duvy z Main Events czyli wpółpromującej Tomasza Adamka to odnoszę wrażenie ze według tej Pani najlepiej zwalić winę na polskiego boksera i posprzątane... przecież ona sama wie najlepiej jak wypromować taką osobę jak Tomek to dlaczego ona twierdzi ze częstsze walki Adamka są nierealne ze względu na duże koszty a gdzie te pieniądze z poprzednich walk a co to Adamek walczy przecież w Ameryce gdzie bokserzy tej rangi zarabiają krocie i gdzie nie ma problemu z brakiem zainteresowania takimi walkami...no chyba ze się ma niezwykle "interesującą Panią" promującą która wyznaje kalkulacje WIĘCEJ WALK -MNIEJ DOLARÓW?????
 Autor komentarza: Danny
Data: 23-05-2009 22:13:28 
,,dlaczego ona twierdzi ze częstsze walki Adamka są nierealne ze względu na duże koszty a gdzie te pieniądze z poprzednich walk,,

...ponieważ jeżeli nie będzie tego pokazywała TV to nie bedie kasy i koszta sie nie zwrócą:)...ponnadto TV przyciąga wielu sponsrów=zysk.Walka z Cunnem była w Verus pokazywana i Steve jest ze stajni Kinga,jest jakis prestiż i jakieś pieniadze.Banks był obiecujacym zawodnikiem i trenowanym przez samego Stewarta..do tego transmisja była w piatek w Schowtime:)..to wszystko przynosiło zyski.Natomiast Gunn to zawodnik prowincjonalny i ma tylko lokalną reputacje...z Maccą w ringu wytrzymał 150 sek:)..mało tego,ten cały Gunn mieszka niedaleko Tomka i Hali, w której się odbędzie walka.Postanowiono więc zrobić reginalną walke o pas IBF,w regionie New Jersey to napewno będzie szum...ale tylko w regionie i nic po za tym:)Mają kłopoty ze sprzedaniem sie do Schowtime i HBO,dlatego czeba brac walke na zapłacenie rachunków;)..a Bobby to zwykły cielak,którego by wykonczył taki Masternak czy Janik i taka jest prawda.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 24-05-2009 10:26:44 
w sumie to calaka gadaka Adamka o wyjezdzie do USA jako mekki boksu to sie nie sprawdza bo w Polsce mialby lepsze siano i walki na Polsacie niz Gunn w prudential i jakas podrzedna tv
 Autor komentarza: odyniec
Data: 24-05-2009 10:28:32 
a rodzina Duva juz dawno pokazala ze sie nie sprawdza w swiecie boksu i mam swoje powody zeby tak twierdzic
 Autor komentarza: Wojslaw1
Data: 24-05-2009 12:44:35 
buahaha,obejrzyjcie sobie walkę Gunn-Gross na youtube,po prostu śmiech na sali.Ta walka to kpina,jeśli IBF usankcjonuję to jako walkę mistrzowską to o ten pas może bić się każdy.Gunn to nie jest relatywnie słabszy rywal,nie jest nawet journeymanem.To zwykły bum,gorszy od Pinedy,Jalusicia i Gomeza.Szkoda słów,na to co wyprawia Adamek i jego promotorzy.Zobaczycie,że przegra rewanż z Cunnem i skończy się kariera.A mogło być o wiele lepiej.No ale wielki mistrz nie będzie się hańbił niską gażą na walkę z absolutną legendą boksu Hopkinsem.To się teraz skompromituje broniąc pasa z totalnym zerem.Wszystkie obrony Wała,Erdeia,Abrahama czy Sturma chowają się przy tej komedii.
 Autor komentarza: Danny
Data: 24-05-2009 13:04:35 
Wojslaw-masz sporo racji,Gunn to zwykły bum i tyle.

http://www.youtube.com/watch?v=dtPcvofFZIw&feature=related

....natomiast co do walki z Cunnem,to myśle,że rewanż powinien być narzucony przez IBF,ich pierwsza walka mówi sama za siebie:)..Tomek musi zabosować rewanż....i będzie 50/50.Myśle też ,że obóz Adamka i on sam uciekają troszke od tej konfrontacji.Steve to kawał chłopa ,który sie zbierał po strzałach polaka.Jeżeli Cunn nie będzie sie przewracał w rewanzu(oile bedzie) to Tomek raczej przegra na punkty walke.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 24-05-2009 19:01:00 
???? O co chodzi?

"a Bobby to zwykły cielak,którego by wykonczył taki Masternak czy Janik i taka jest prawda...."

Danny: proponuję skreślić wyraz "taki". Zdanie to, w Twojej ocenie zaraz lepiej będzie brzmiało. Sorry. To są naprawdę bokserzy przyszłościowi, a nie "tacy". Zaprzeczyłem sam sobie.
Zrobiłem recenzję Twojego com.
Ale nie podobało mi się to, bo jesteś dla mnie idolem komentatorów, chociaż jestem juz dość stary wiekowo, ale nie jako komentator na bokser.org.

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Danny
Data: 24-05-2009 19:35:45 
Thouvionne- może zle się okresliłem.Pisząc tak o Masternaku czy Janiku,miałem na myśli to,że dali by Gunnowi rady na ich etapach kariery:)....dlatego nie romumiem walki z Gunnem.Jak to jest,że taki bum dostaje szanse zaistnienia.Może nawet Szpilka,który raczkuje w boksie zawodowym dał by rady Gunnowi:)

pozdro
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 24-05-2009 19:51:41 
Przypuszczam, że Arczi dałby mu radę. Zauważam, że jest coraz bardziej zdyscyplinowany.

R ównież pozdrawiam.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.