HUCK NADAL NA TRONIE EUROPEJSKIM

Marco Huck (25-1, 20 KO) już w drugiej rundzie pojedynku o mistrzostwo Europy wagi junior ciężkiej po prawym prostym był blisko wygranej przed czasem, jednak niezwyciężony dotąd Vitali Rusal (23-1, 16 KO) ustał jakimś cudem na nogach.

Niemiec dominował cały czas, głównie dzięki przewadze szybkości. Koniec walki nastąpił w 5. rundzie, kiedy pretendent złapany w narożniku najpierw był liczony na stojąco, a chwilę później po kilku kolejnych ciosach został poddany i odesłany do narożnika. Dla Hucka (WBC #4, WBA #6, IBF #4, WBO #6) była to już trzecia udana obrona tytułu czempiona Starego Kontynentu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: swietypio
Data: 09-05-2009 23:47:00 
Huck nie schodzi poniżej pewnego poziomu, wyrasta na jedna z gwiazdeczek tej wagi. Może z Adamkiem?Wątpię by mu pozwolili
 Autor komentarza: Undercover
Data: 10-05-2009 00:07:12 
Huck ma duzy potencjał, ale jak atakuje to za bardzo sie otwiera i taki Adamekby go połamał (na dziś )
 Autor komentarza: josh
Data: 10-05-2009 00:10:58 
wszystko pieknie kolorowo , ale niech zawalczy w USA z kims konkretnym. To samo Erdei , czy on mial trudnych rywali , czy walczyl z kims mocnym. Te gale w Niemczech przypomiaja co raz badziej gale WWE , tam tez jest zgory pewne kto wygra i sie staje to nie stety nudne z czasem
 Autor komentarza: Koriano
Data: 10-05-2009 00:11:00 
swietypio - jedna z gwiazdeczek ? chyba na niemieckim podworku. Kim byl ten Rusal ? niepokonany, ale z kim walczyl ? Huck nie ma czego szukac ani w USA, ani zwlaszcza z Adamkiem, Tomek zjadlby go do 5 rundy. Kolejny niemiecki pseudogwiazdor, ktory kariere zrobi jedynie na niemieckich galach, jesli zdobedzie pas bedzie bronil go u siebie z jakimis slabeuszami. Cunningham pokazal mu miejsce w szeregu.
 Autor komentarza: Bokserinio
Data: 10-05-2009 00:15:48 
Co z Ziemlewiczem??
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 10-05-2009 00:15:55 
nie lubie takiego boksu...garda i szalencze serie bite cepami...zal.pl ale tak go prowadza ze mistrza z niego zrobia i bedzie jak mowi Koriano
 Autor komentarza: endriu
Data: 10-05-2009 00:16:30 
A ja myslę że Adamkowi by cholernie nie pasowal, nie dlatego ze jest lepszy ale piekielnie siny i bije mocno. Przy nienajlepszej obronie Tomasza byłby bardzo niebezpieczny w każdej chwili
 Autor komentarza: Koriano
Data: 10-05-2009 00:19:56 
endriu co ty gadasz ? Banks tez sie charakteryzowal takimi cechami. Po pierwsze zanim ten piekielnie silny i mocno bijacy Huck trafilby Adamka minimum raz zaliczylby dechy. Adamkowi to nie pasuja szybcy i sprytni typu np. Dawson a nie jakies cepiarze i kolki typu Huck.
 Autor komentarza: mch
Data: 10-05-2009 00:23:01 
Racja, Adamek dobrze walczy z defensywy co pokazał z Cunnem. Huck by zaatakował i się otworzył, wtedy dosyć szybko skończyłby na deskach.
 Autor komentarza: endriu
Data: 10-05-2009 00:26:36 
Ja nie widziałem żadnego cepa ze strony Hucka, zresztą nie twierdzę że jest lepszy od Adamka tylko bardzo grożny i to dla każdego
 Autor komentarza: Koriano
Data: 10-05-2009 00:31:24 
Moim zdaniem Huck dostalby nokaut od takiego Banksa. To slaby bokser ktoego charakteryzuje jedynie sila i niemieckie plecy. Dla niemieckiego pospolstwa to wielki rezultat ze pokonal niepokonanego, ale kogo ? Jedynie waciane lapy Cunninghama sprawily ze TKO nastapilo dopiero w 12 r. Mimo, ze nie lubie stylu prowadzenia piesciarzy BKP, to Huck przegralby nawet z chimerycznym Wlodarczykiem. Choc oczywiscie niemieckie ringi maja "swoje" zasady...
 Autor komentarza: Koriano
Data: 10-05-2009 00:40:15 
endriu przestan, chyba widziales jedna walke tego kolesia w dodatku z niezwyciezonym Ukraincem i stad Twoja fantazja. Grozny ? Dla kogo ? Adamek, Cunn(w rewaznu), Jones, nawet Aleksiejew osmieszyliby go! Huck ma tylko sile, ktora sprawia, ze slabych kladzie na deski, technika, umiejetnosci czysto bokserskie = 0. Niemaszki szukaja po prostu i pragna kogos kto przyciagnie na trybuny i da okazje zarobic niewazne z kim. Zreszta ostatnio byl tu artykul jak to spada ogladalnosc walk w Niemczech tych pseudomistrzow.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 10-05-2009 05:40:53 
Adamek niech swoja wyzszosc udowodni w ringu, nie przecze ze pewnie wygra ale niech to udowodni. Tutaj jakos wielkiej kasy ani slawy nie wypracowywuje, a z Niemczech przynajmniej kase przywiezie do domu i jak pisze Koriano zje Hucka do 5-tej rundy czyli "easy money", zas w rankingach to ten "cepiarz" wysoko stoi, jako potencjalny rywal Gorala opruch Cunna najwyzej.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 10-05-2009 05:42:17 
Jeszcze dygresja, pewnie nie znam sie na boksie ale jakos nie zauwazylem wspanialej obrony u Adamka, a wiec moze to nie musi byc taki spacerek?
 Autor komentarza: Danny
Data: 10-05-2009 09:48:55 
Huck jak narazie nie zrobił postepów od potyczki z Cunnem...Firat Arslan był od nie go bardziej kompletny i lepszy technicznie:)
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 10-05-2009 10:26:46 
Jedno jest pewne. Takiego pirdolni...ia jak Huck nie ma nikt w tej wadze a i połowa ciężkich ma słabszy cios od niego.
 Autor komentarza: zin
Data: 10-05-2009 10:51:32 
Huck , to taka lżejsza odmiana Rogana . W ringu słabiutki technicznie i głównie stara się zagonić przeciwnika do lin i tam szarżuje nie dbając o obronę. Zwykły zabijaka :]
 Autor komentarza: zin
Data: 10-05-2009 11:03:47 
Grzywa, wydaje mi się , że Banks był dużo groźniejszym przeciwnikiem. W sumie przegrał tylko z Tomkiem. Myślę , że Huck powinien zawalczyć z Banksem i wydaje mi się , że mógłby skończyć już w pierwszej rundzie Huck na deskach.
 Autor komentarza: adenauer
Data: 10-05-2009 11:29:04 
Wg mojej oceny Huck byłby groźnym rywalem dla Tomka. Tacy zawodnicy jak Marco nie są w stanie zagrozić zawodnikom pokroju Cunna tzn. świetnym defensorom, potrafiącym bujać się na linach i dzięki swej "śliskości" omijać silne ciosy. Adamek nie jest "śliskim" zawodnikiem, lubi przyjąć czy pójść na wymianę, a to właśnie woda na młyn dla Hucka. Bez wątpienia Tomek byłby słusznym faworytem, ja jednak bałbym się tego pojedynku. Zgadzam się, że Niemiec to wyjątkowo "surowy" technicznie zawodnik. Jeżeli jednak weźmie się pod uwagę jego siłę, dynamikę i ciąg na przeciwnika po tym jak przeciwnik został trafiony, to wszystko mogłoby sprawić duże zagrożenie dla Adamka. Huck wg mojej oceny to dużo groźniejszy rywal od Banksa, dużo bardziej mobilny, dynamiczny i silniejszy. Jak trafi, rzuca wszystko na jedną szalę. Stanowi bez wątpienia duże zagrożenie dla każdego zawodnika, który nie jest tak "śliski" jak Cunn, a tym bardziej dla tażdego, który podobnie jak Tomek, nie słynie ze szczelnej gardy i lubi wymiany.
 Autor komentarza: zin
Data: 10-05-2009 11:44:05 
adenauer, Cunn taki śliski , a leżał trzy razy na dechach z Tomkiem. Jasne , że zawodnicy tacy jak Huck są zawsze groźni i trzeba uważać , ale musisz pamiętać, że Tomek jest o wiele szybszy o Hucka i chociaż nie bije jak furiat , trafia bardzo mocno , precyzyjnie i z ogromną dynamiką - w zasadzie tych ciosów nie widać ...nie zgadzam się też z mobilnością Hucka , bo przecież nie stosuje żadnych uników , słaba praca nóg , ciosy w jednej płaszczyźnie - groźna jest tylko ta jego furia, ale przy tym zupełnie się odsłania.
 Autor komentarza: zin
Data: 10-05-2009 12:39:15 
Jakiego byście przeciwnika nie przystawiali do Tomka, to drżycie, że tamten może wyrządzić mu okropną krzywdę :) Nie ma się co tak obawiać , bo chyba udowodnił , że z szkła nie jest. Nie przegrał nigdy przed czasem i jedyna porażka to z Dawsonem na punkty. Cunn był groźny , Bell , Banks i jakoś go nie skrzywdzili , Huck ze swoją techniką też nie miałby nic do powiedzenia, więc więcej wiary panowie ;-)
 Autor komentarza: Marquez71
Data: 10-05-2009 13:22:00 
ten Huck troche mi przypomina naszego cygana Kosteckiego...Moim zdaniem ciekawie walczy, ja taki chłopek z ulicy, podczas ataku tłucze do oporu z całych sił, nie zasłania sie w ogóle, stoi na sztywnych nogach...Ademek pewnie by go stłamsił...Proponuje rewanż z Cunninghamem jako eliminator to walki z Adamkiem:)
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 10-05-2009 14:21:44 
Huck jest cieniutki jak dupa węza , słabiuteńki oj słabiutki jest, nielubie takich bokserów gdyż poza siła nic wiecej soba niereprezentuja, mistrzem on niebedzie a jak sie uda to na bardzo krutko, chyba ze bedzie bronił tytułu z parapeciazami tzwana b ezpieczna politykaniemieckich promotorów tyle naten temat
 Autor komentarza: mch
Data: 10-05-2009 15:30:04 
Pamiętajcie, że Adamek posyłał Cunna na deski po kontrach. Tak samo mogło by być z Huckiem gdyby za bardzo się otworzył. Nie wróże mu szans w walce z Tomkiem. Najlepiej jakby wszystko zweryfikował ring, ale mało prawdopodbne, że do tej walki dojdzie.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 10-05-2009 17:28:16 
Zin, jesli spojrzysz na rekord Banksa i Hucka to na pierwszym nie bedziesz znal prawie nikogo (przed Adamkiem) zas na drugim sporo zawodnikow. Banks to nie jest czolowka cruiserweight i nigdy nia nie byl a i tak zachwial niezle Goralem. Przy dziurawej obronie Polaka i sile Niemca roznie to mogloby byc. Owszem, Adamek jest lepszym bokserem ale jest chyba jeszcze bardziej sztywny i sporo starszy, Huck nabiera doswiadczenia i staje sie z walki na walke grozniejszy. Ring wyjasni najlepiej wyzszosc jednego z nich. Mysle iz dla Adamka to bardzo dobra walka:kasa, bokser uznany, wysoko na listach i medialnosc chocby w Europie zapewniona. W USA ta waga mniej placi i jest taka drugiej kategorii, w Europie jest czolowka, Polska, Niemcy, Wlochy, Francja, a wiec jeszcze raz KASA (rachunki nawet mistrz swiata musi placic).
 Autor komentarza: arturmo83
Data: 10-05-2009 19:06:13 
Słaby technicznie to jest ale jak przy... to zabija widzieliście jak sagan temu rusalowi odskakiwał.. jednak huck się poprawił i coś czuje że i adamek by glebe liczy jak by go czysto takim ciosem pociągnął...
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 10-05-2009 20:28:51 
Grzywa ty się o rachunki Adamka nie martw:) A tak na poważnie Huck, surowy i silny ale w szarpaniu. Te jego ciosy, jakby były atomowe, to usypiałyby rywali. Rusal sporo ich wyłapywał i się nie przewracał. Huck robi jednak postępy, zdecydowanie mądrzej walczy i wydaje mi się, że poprawił szybkosc.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.