LISTA PRZEREKLAMOWANYCH PIĘŚCIARZY

Brian Gorman opublikował na ringtalk.com listę dziesięciu najbardziej przereklamowanych pięściarzy w boksie zawodowym.  Na tej  raczej mało chlubnej liście, którą chociażby z racji jej subiektywności  należy oczywiście traktować z przymrużeniem oka, znalazło się miejsce między innymi dla  pięściarza posiadającego pas magazynu "The Ring" a także innych bokserów zajmujących wysokie pozycje w sporządzanych przez różnych fachowców rankingach p4p. O których zawodnikach mowa?  Zobacz w rozwinięciu.

1) Zab Judah

2) Kermit Cintron

4) Celestino Caballero

4) Michael Katsidis

5) Oleg Maskajew

7) James Kirkland

8) Vic Darchinyan

8 Sergio Martinez

9) Ricky Hatton 

10)  Arthur Abraham

Uwaga! Zachowano oryginalną numerację.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: mercer
Data: 22-04-2009 18:28:44 
Fajna lista, najbardziej zgadzam się z nr 1. Po prostu nie ma bardziej przereklamowanego boksera niż Judah, ja osobiście lubię Zaba, ale trzeba przyznać, że jego medialność jest niewspółmierna do osiągnięć.
 Autor komentarza: lufio
Data: 22-04-2009 18:28:55 
darchinian hatton abraham to sie zgadza co do reszty nie mam zdania
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 22-04-2009 18:48:48 
o judahu już pisałem,cintrona bym tam nie dawał,nie jest przereklamowany ,jest nie najlepszy.
 Autor komentarza: Danny
Data: 22-04-2009 18:57:31 
Świetna lita ,zgadzam się w 100%,szczególnie osoba Abrahama mnie cieszy:)...przereklamowany gość jak mało kto!
 Autor komentarza: andre2
Data: 22-04-2009 19:08:10 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik andre2 piszący z IP: 65.104.156.221 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: mercer
Data: 22-04-2009 19:13:44 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik mercer piszący z IP: 89.187.240.15 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: andre2
Data: 22-04-2009 19:17:01 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik andre2 piszący z IP: 65.104.156.221 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: badson
Data: 22-04-2009 19:25:43 
prawie z cala lista sie zgadzam ale oprocz Abrahama, facet jest niepokonanym mistrzem i niedlugo, jesli dojdzie do wlki skopie dupe Pavlikowi, wtedy facet juz tak nie napisze
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 22-04-2009 19:31:39 
adamek nie jest na liście ,bo niby dlaczego miał by być,jak się zrobi znany(mam nadzieję),to zobacztmy(nie życzę).
 Autor komentarza: andre2
Data: 22-04-2009 19:37:20 
badson Data: 22-04-2009 19:25:43
...jesli dojdzie do wlki ( Abraham )skopie dupe Pavlikowi, wtedy facet juz tak nie napisze "

Wszyscy czekamy na te walke. Watpie jednak by jej koncowy wynik byl taki jaki chcesz. Abraham to bardzo solidny piesciarz, ale nie osadzaj Pavlika tylko na podstawie przegranej bezdyskusyjnie walki z Hopkinsem. Jezeli masz mozliwosc sprawdz walki Kelly'go z Fulgencio Zuniga, Bronco McKart, Jose Luis Zertuche, Edisonem Miranda, obie z Taylorem oczywiscie znasz... Mysle, ze pojedynek Pavlik - Abraham moze byc jednak dosc wyrownany.
 Autor komentarza: andre2
Data: 22-04-2009 19:38:36 
"sasquatch2 Data: 22-04-2009 19:31:39
adamek nie jest na liście ,bo niby dlaczego miał by być,jak się zrobi znany..."

Sugerujesz, ze Adamek nie jest znany w USA???
 Autor komentarza: drag
Data: 22-04-2009 19:46:39 
hmmm dziwna jest ta lista i tekst przereklamowani bokserzy do wielu z nich nie pasuje naprawde , co do Judah zgadzam sie w zupelnosci
 Autor komentarza: drag
Data: 22-04-2009 19:50:08 
nie rozumiem co tu robi Darczinian , zamiast Abraham to powinien byc Miranda chociaz on juz uudownil ze jest przereklamowany co do Abraham to trzeba sie wstrzymac

ja bym tu widzial Haye , Taylora
 Autor komentarza: andre2
Data: 22-04-2009 19:51:13 
"drag Data: 22-04-2009 19:46:39
hmmm dziwna jest ta lista i tekst przereklamowani bokserzy do wielu z nich nie pasuje..."

Oczywiscie jest to bardzo subiektywne wrazenie jednego bloggera, ale czytajac jego wyjasnienia pod kazdym nazwiskiem, mozna znalezc sens tego co chcial poprzez te zestawienie powiedziec.
 Autor komentarza: splif
Data: 22-04-2009 19:57:34 
Trochę z przymrużeniem oka trzeba patrzeć na takie listy :)
Judah - nie nazwałbym go przereklamowanym - raczej już nikt nie twierdzi, że Zab czegoś dokona, powinien na nieco innej liście się znaleźć.
Nie zgadzam się z Darchinyanem, Martinezem i Abrahamem.
Caballero - widziałem go tylko z Molitorem, trochę za mało materiału na rzetelną ocenę.
Na pewno dodałbym Berto i Valero.
Reszta może być :)


 Autor komentarza: drag
Data: 22-04-2009 19:59:57 
przereklamowany to dla mnie piesciaz ktory super walczy jest nazywany nie wiadomo jakim dominatorem swojej wagi w mediach a gdy dochodzi do walk o stawke z sollidnymi piesciazami nie daje rady i przegrywa albo wygrywa po slabej walce , dla mnie kims takim jest Taylor - klasyczny przypadek
 Autor komentarza: dax52
Data: 22-04-2009 20:01:07 
SPLIF jaja sobie robisz z VALERO . To juz predzej KHAN .
 Autor komentarza: otke
Data: 22-04-2009 20:01:08 
Dla mnie w tej chwili najbardziej przereklamowanym i wywindowanym na siłę w rankingach bokserem jest Haye. Z tej listy napewno powinno się usunąć Abrahama. Na razie nikt nie udowodnił, że nie jest bardzo dobry.
 Autor komentarza: andre2
Data: 22-04-2009 20:03:04 
"oskarpolo3 Data: 22-04-2009 19:52:29
JUDHA I KATSIDIS jak naj bardzej ..ale ciekawy jestem zy pavlik bendzie na listcie jak przegra z arturem ,albo manny jak by dostal lanie od hattona ..."

Jesli Pavlik przegra z Abrahamem, to zdecydowanie bedzie powaznym kandydatem na taka liste. Pacquiao sytuacja jest inna, poniewaz on pokonal juz tak wielu znanych i dobrych zawodnikow, ze ewentualna porazka z Hattonem nie wiele by zmienila w jego ocenie, oprocz utraty 1-go miejsca na P4P liscie, ktora az tak naprawde nie ma wielkiego znaczenia...
Pozdrowienia oskarpolo3
 Autor komentarza: AndrewGolota
Data: 22-04-2009 20:03:18 
Bez obrazy, ale ja na pierwszym miejscu dałbym Diablo a na drugim Kosteckiego. Możecie się ze mną nie zgodzić i usunąć ten komentarz, ale to moje zdanie i większość na pewno by mnie poparła
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 22-04-2009 20:07:18 
Umieszczenie tutaj Vica Darchinyana to dobra brednia. Niekwestionowany mistrz świata jednej kategorii, były mistrz świata drugiej kategorii i być może przyszły mistrz świata trzeciej kategorii po walce z Agbeko.
Z Cintronem, Judah czy Maskajewem albo Katsidisem nie trudno się nie zgodzić co do reszty to raczej nie wyrobiłem zdania.
 Autor komentarza: dax52
Data: 22-04-2009 20:07:24 
Co do DIABLO popieram .
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 22-04-2009 20:08:10 
Nie miało być nie trudno a trudno*.
 Autor komentarza: splif
Data: 22-04-2009 20:13:36 
Dax - Valero jest mistrzem świata w LW po walce z jakimś emerytem. Jest kilku pięściarzy w tej wadze, którzy spokojnie by go ograli. Dobrze, że szybko robi te KO, bo dla mnie oglądanie jego boksu to męczarnia :)))
 Autor komentarza: oskarpolo3
Data: 22-04-2009 20:17:55 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik oskarpolo3 piszący z IP: 94.134.169.37 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: abdel1908
Data: 22-04-2009 20:20:10 
O, to Ottke i Maske jeszcze walczą? :D
Nie zgadzam się tutaj z Hide i Mayorga reszta ok.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: oskarpolo3
Data: 22-04-2009 20:23:16 
witam andre ....bardzo mnie ciekawi twoja lista

pozdrawiam
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 22-04-2009 20:28:42 
oskarpolo3 podpisałbym się pod tą listą tylko wrzuciłbym jeszcze Feliksa Sturma bo to do potęgi entej przereklamowany przeciętniak. I jeszcze ten ciągle dostający szansę walki z dobrymi Oquendo, który stworzył z Byrdem swego czasu najgorszy pojedynek o mistrzostwo świata w historii przebijając nawet walki Valueva.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-04-2009 20:32:49 
Maskayew o tak..niezwykle przereklamowany bokser..
 Autor komentarza: Koriano
Data: 22-04-2009 21:05:35 
Widze, ze spora zainteresowanie wywolal ten news. Na dobry poczatek warto zauwazyc, ze to SUBIEKTYWNY ranking, ale z tego co widze niektorym komentujacym przydaloby sie wyjasnienie terminu subiektywizm. Zauwazylem kilka komentarzy zrazu jadacych po Davidzie Haye. Ludzie, co wy od niego chcecie to jest k...boks nie szachy czy plywanie synchroniczne!!! Na pewno wkurza Was sposob w jaki Haye odnosi sie do Kliczkow, ale to bardzo dobrze, ze tak robi to jest show, meski sport, bardziej dla twardzieli i cwaniakow niz gentlemanow! Sugeujac sie Waszym sposobem myslenia to najlepiej gdyby bokserzy przed walka szli na wspolna kolacje i przy okazji obiecali sobie, ze beda sie bic najlzej jak tylko moga. Sam opanowy zazwyczaj Steelhammer zaczyna coraz czesciej mowic o sposobie w jakim storturuje Brytyjczyka. I oto chodzi wlasnie!!!
 Autor komentarza: mercer
Data: 22-04-2009 21:36:39 
WRIGHT, najgorszą walkę o mistrzostwo świata, przynajmniej zdaniem większości, stoczył Chris Byrd z DaVarrylem Williamsonem, a nie z Oquendo, walki z Oquendo jeszce nie widziałem, ale wątpie, żeby przebiła tą z Williamsonem, w końcu nie zawsze widzi się sędziego pouczającego bokserów, by zaczęli walczyć
 Autor komentarza: iron
Data: 22-04-2009 21:53:30 
Ruiz vs Oqendo ta walka przebija wszystkie,które widziałem.
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 22-04-2009 21:53:34 
Mercer,ja z kolei przyznam, że nie widziałem walki Williamsonem ale ta z Oquendo to była prawdziwa żenada. Byrd uciekający i raz na rok punktujący pojedynczymi ciosami o sile tych z wagi średniej i bezradny bez pomysłu Oquendo, który choćby wiedział co robić nie zrobił by tego bo nie potrafi:)
 Autor komentarza: Arti
Data: 22-04-2009 21:58:01 
troche poza tematem - wlasnie przegladalem kometarze pod video-wywiadem z Najmanem na jedenej z konkurencyjunych stron, a co ciekawe Marcin stwierdzil ze prawdopodobnie stanie on do walki z bylym mistrzem swiata HW :D a uzytkownicy tego portalu calkiem na powaznie zastanawiaja sie, kto to taki bedzie i z kim ewentualnie Najman mialbhy wieksze szanse :D ogolnie to uzytkownicy tego serwisu daja Najmnaowi znacznie wieksze sznase na wygrana z Bowem niz z np Mercerem ;] a jak dla mnie to nawet jednoreki, przecpany i skacowany Bowe znokautowalby tego pajaca w 1 rundzie i tyle w temacie ;]
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 22-04-2009 21:58:46 
Ruiz- Oquendo fakt to też było straszne ale z tego co pamiętam to wtedy chociaż Ruiz w 11 rundzie efektownym przyspieszeniem zakończył
 Autor komentarza: badson
Data: 22-04-2009 22:04:08 
andre2: ja tez lubie Pavlika i szanuje jako piesciaza, ale z tych kilku fighterow, ktorych wymieniles tylko Taylor i Miranda sa klasowi wiec porownanie bledne, zreszta lepszym technicznie zawodnikiem jes Abraham, ktory przyjmuje mniej ciosow, a i wiadomo co robi w ofensywie, Zreszta bardzo malo osob go tu docenia i mam nasdzieje, a wrecz jestem przekonany, ze po domniemanej walce zmienicie panowie zdanie. pozdro
 Autor komentarza: Laik
Data: 22-04-2009 22:20:42 

Umieszczenie na tej liście Vic'a Darchinyan'a to nieporozumienie.

Reszta ok.
 Autor komentarza: AndrewGolota
Data: 22-04-2009 22:21:59 
Ja mam inne zdanie. Panowie powiedzmy sobie szczerze. Ja nie jestem przeciwnikiem Bullitu, lubie np Jackiewicza i według mnie zajmuje sprawiedliwe miejsce w rankingu, podobnie jak Jonak czy Wawrzyk. Ale powiedzcie mi naprawdę, na jakiej zasadzie tak wysokie pozycje zajmuje np Diablo, Kostecki, Kołodziej, czy Hutkowscy. A w liście pojawiają się takie nazwiska jak Abraham czy Hatton. Ludzie, no kto tu jest przereklamowany??? Z całym szacunkiem dla grupy Bullit i pana Wasilewskiego.
 Autor komentarza: andre3
Data: 22-04-2009 22:25:51 
"oskarpolo3 Data: 22-04-2009 20:23:16
...bardzo mnie ciekawi twoja lista"

Moja lista bedzie oczywiscie bardzo subiektywna w formie i jej wypadkowa jest zalozenie, iz piesciarz jest osoba popularna, znana w swiecie boksu, goszczaca czesto w przeroznych "stronach informacyjnych" a jednoczesnie swa wartoscia bokserska nie dorownuje swym wartosciom medialnym.
TOP 10
1) Zab Judah
2) Kermit Cintron
3) Vernon Forest
4) Eddie Chambers
5) Lucian Bute
6) Jeff Lacy
7) Robert Guerrero
8) Ruslan Chagaev
9) Zsolt Erdei
10)Adrian Diaconu
 Autor komentarza: andre3
Data: 22-04-2009 22:32:02 
"badson Data: 22-04-2009 22:04:08
andre2: ja tez lubie Pavlika i szanuje jako piesciaza, ale z tych kilku fighterow, ktorych wymieniles tylko Taylor i Miranda sa klasowi wiec porownanie bledne, zreszta lepszym technicznie zawodnikiem jes Abraham, ktory przyjmuje mniej ciosow, a i wiadomo co robi w ofensywie, Zreszta bardzo malo osob go tu docenia i mam nasdzieje, a wrecz jestem przekonany, ze po domniemanej walce zmienicie panowie zdanie"

Abrahama promotorzy zrobili olbrzymi blad trzymajac go w ukryciu przez tak dlugi okres czasu. Na dodatek doszla afera zwiazana z pierwsza walka z Miranda i opinia o Abrahamie zostala wykreowana. Nie byla to pozytywna opinia, ale po drugiej walce z Miranda wiele rzeczy sie zmienilo i wierze, iz Abraham ma duzy potencjal. Jak duzy??? Tego nikt ni wie dopoki on sam tego nie udowodni i ma teraz znakomita okazje do zdobycia Ameryki, jesli bedzie w stanie pokonac Pavlika. Moim zdaniem nie bedzie to ani latwe, ani tym bardziej ekscytujace widowisko, a raczej ciezkie 12 rund, gdzie bardziej aktywny piesciarz zostanie ogloszony zwyciesca. Trudno ni sobie wyobrazic by byl to Arthur.
 Autor komentarza: mercer
Data: 22-04-2009 22:45:34 
Andre3 z twoją listą zgadzam się w 90 % ( nie zamieszczałbym tu Forresta )
 Autor komentarza: T9X
Data: 22-04-2009 23:12:29 
Autor komentarza: Koriano
Data: 22-04-2009 21:05:35
Widze, ze spora zainteresowanie wywolal ten news. Na dobry poczatek warto zauwazyc, ze to SUBIEKTYWNY ranking, ale z tego co widze niektorym komentujacym przydaloby sie wyjasnienie terminu subiektywizm. Zauwazylem kilka komentarzy zrazu jadacych po Davidzie Haye. Ludzie, co wy od niego chcecie to jest k...boks nie szachy czy plywanie synchroniczne!!! Na pewno wkurza Was sposob w jaki Haye odnosi sie do Kliczkow, ale to bardzo dobrze, ze tak robi to jest show, meski sport, bardziej dla twardzieli i cwaniakow niz gentlemanow! Sugeujac sie Waszym sposobem myslenia to najlepiej gdyby bokserzy przed walka szli na wspolna kolacje i przy okazji obiecali sobie, ze beda sie bic najlzej jak tylko moga. Sam opanowy zazwyczaj Steelhammer zaczyna coraz czesciej mowic o sposobie w jakim storturuje Brytyjczyka. I oto chodzi wlasnie!!!

podpisuje się pod tym dwiema rękami !

A co do tej "listy" ... to ja mam to w dupie, co jakis typek sobie sadzi na temat bokserow ! tyle
yo
 Autor komentarza: AndrewGolota
Data: 22-04-2009 23:19:45 
Ja mam inne zdanie.
Panowie powiedzmy sobie szczerze.
Ja nie jestem przeciwnikiem Bullitu, lubie np Jackiewicza i według mnie zajmuje sprawiedliwe miejsce w rankingu, podobnie jak Jonak czy Wawrzyk.
Ale powiedzcie mi naprawdę, na jakiej zasadzie tak wysokie pozycje zajmuje np Diablo, Kostecki, Kołodziej, czy Hutkowscy.
A w liście pojawiają się takie nazwiska jak Abraham czy Hatton. Ludzie, no kto tu jest przereklamowany???
Z całym szacunkiem dla grupy Bullit i pana Wasilewskiego.
 Autor komentarza: tomi500
Data: 22-04-2009 23:40:42 
Ale i tak przereklamowani z grupy bullit to nic przy najmanie. To jest autentyczne nr.1
 Autor komentarza: szabel25
Data: 23-04-2009 08:16:26 
ja bym tu dał Valujeva,Pianette,Ruiza,
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 23-04-2009 08:40:21 
wałujew,pianeta?mam wrażenie że chodziło o bokserów,a nie cyrkowców.ludzie to lista przereklamowanych,a nie najsłabszych.
 Autor komentarza: reserved
Data: 23-04-2009 08:47:53 
a ja sie pytam dlaczego zabrakło miejsca dla valuyeva?! i co tu robi hatton?! twierdzicie że jest przereklamowany? bo co? bo przegrał z ,,pretty girl"bądz też ,,dont money" bez jaj eh
 Autor komentarza: lufio
Data: 23-04-2009 09:56:07 
ja sie pokusze o wyjasnienie dlaczego na liscie brakuje Walujewa - otoz wydaje mi sie ze co moze smieszne ale on nie jest przereklamowany bo wszyscy poprostu zdaja sobie sprawe ze to gamon tylko ma ponad 2 metry i ciezko go przewrocic ale nikt nie ma zludzen ze to jeden z najgorszych mistrzow w historii i tak jest postrzegany dlatego nie ma dla niego miejsca na tej liscie
 Autor komentarza: oskarpolo4
Data: 23-04-2009 11:52:56 
1)sven ottke
2)David haye
2)Henry maske
3)Herbie Hide
4)Sultan Ibragimow
5)Zab judah
6)Edison Miranda
7)Ricardo Mayorga
8)Chris arreola
9)Ruslan Chagaev
10)Timo Hoffmann

moja lista

pozdrawiam
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 23-04-2009 11:56:09 
do oskarpolo:jeśli ottke,to i michalczewski.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-04-2009 01:46:22 
Andre2, pytasz sie (posrednio)czy sadze iz Adamek w USA jest bokserem malo znanym, otoz sadze iz jego rozpoznawalnosc jest niewielka jesli wziac pod uwage szersze spectrum fanow bokserskich tutaj. Nie posune sie do tego iz jest w ogole nieznany, ale jego slawa oprucz zaplecza polskiego jest slabiutka, kilka dni po walce i ewentualnie kilka (choc to juz mniej)przed. Gdy go widza to go lubia, gdy znika to i pamiec o nim tez. W prasie angielskojezycznej nie czytalem o nim wzmanki (nie tej typowo bokserskiej) od dosc dawna, walsciwie od Cunna (nie mysle to o prasie lokalnej/polonijnej), swoim znajomym (umiarkowanym sympatyka boksu) musze przypominac kto to jest Adamek i ze go juz widzieli i ze warto jeszcze raz itd. W Chicago nawet taki bokser jak M.Mollo ma wieksza rozpoznawalnosc, a jakiej to klasy bokser ocen sam. Adamek jeszcze sie do czolowki popularnych nie przebil, czy sie przebije, nie wiem? I jeszcze jedno Katsadis to solidny bokser, moze nie mistrz ale taki Khan moglby sobie na nim zeby polamac. Pozdrawiam z cieplego Chicago.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.