KLICZKO - HAYE: CORAZ OSTRZEJ

Coraz mniej przyjemna staje się atmosfera towarzysząca zaplanowanej na 20 czerwca w Gelsenkirchen walce pomiędzy mistrzem świata wagi ciężkiej federacji IBF i WBO Wladimirem Kliczko (52-3, 46 KO) i byłym czempionem kategorii cruiser Davidem Haye (22-1, 21 KO). Dziś obaj pięściarze stanęli twarzą w twarz na konferencji prasowej w Londynie. Haye ponownie, jak kilka dni temu w Gelsenkirchen, na spotkanie z ukraińskim czempionem przybył w koszulce z malowidłem przedstawiającym siebie samego trzymającego w dłoniach głowy braci Kliczko.

- Tak, mam osobisty uraz do Wladimira.- oświadczył "Hayemaker"- Jest do niczego, to bubel. Nie podoba mi się jego styl, nie podoba mi się to, co sobą reprezentuje. Nie jest widowiskowy. Oczywiście jest dżentelmenem, ale pięściarza powinno oceniać się po tym, co pokazuje w ringu, a nie poza nim.

- Kliczko nie jest wart swojej ceny, nie to co ja. Jest żenujący i wszystko, co robi, jest żenujące.- atakował coraz ostrzej Ukraińca Haye- Chcę z nim walczyć jak mężczyzna, a nie uciekać jak suka. Stań i walcz ze mną, Wladimirze Bitschko! Zmiażdżę jego głowę, krew będzie lała się na podłogę.

Kliczko podobnie jak podczas niemieckiej konferencji prasowej zrezygnował z dżentelmeńskiego tonu i zapowiedział srogie ukaranie pyskatego Anglika.
- David powinien pozostać w kategorii cruiser. Stoczył zaledwie dwie walki w wadze ciężkiej i już chce być mistrzem. Zachowuje się bardzo prowokacyjnie. Kiedyś pokazał się w magazynie z moją odciętą głową, więc postanowiłem, że zmierzę się z tym chłopcem.- powiedział Wladimir.

Ukrainiec nawiązał również, do niezbyt gustownej koszulki Haye’a.
- Widzę go teraz z odciętymi głowami: moją i mojego brata, członka mojej rodziny. Kto będzie następny? Mój tata? Moja mama?- pytał retorycznie Kliczko- Zaatakuje moją religię, moją rasę? Przekroczył pewne granice. To już nie jest sport. Tego gościa spotka kara (…) Po 12 rundach jego twarz wyglądała będzie jak pizza. Wtedy go znokautuję. On potrzebuje lekcji dobrego zachowania. Nie zamierzam tracić energii na wojnę na słowa. To wstyd dla sportu. On jest patałachem i zamierzam zamknąć mu usta.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-04-2009 20:23:17 
Haye grubo przegina, wyjątkowy arogant. Wolałbym jednak aby to on wygrał, choć zachowuje się wyjątkowo chamsko.
 Autor komentarza: Dies
Data: 20-04-2009 20:24:03 
No w końcu cos się dzieje!
 Autor komentarza: STACH
Data: 20-04-2009 20:27:33 
"Tak, mam osobisty uraz do Wladimira."-ciekawe czy ten błazen wie co to znaczy osobisty uraz... raczej nie... zobaczymy jaki jest mocny 20 czerwca-co do siły w gębie to 3:0 dla Haye, co do siły w pięściach obawiam się, że będzie odwrotnie-i wtedy David bedzie skamlał jaki to Wlad wielki mistrz...:):)
 Autor komentarza: drag
Data: 20-04-2009 20:29:30 
zeby Haye byl taki mocny w ringu to bede sie cieszyl , jest takie powiedzianie - krowa ktora duzo muczy daje malo mleko
 Autor komentarza: Wielki
Data: 20-04-2009 20:30:06 
mam pytanie troche poza tematem... z kim Haye zanotowal swoja jedyna porazkę?
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-04-2009 20:30:53 
Z Carlem Thompsonem, TKO
 Autor komentarza: remyy
Data: 20-04-2009 20:32:11 
Haye to prostak w każdym calu, błazen i można mnożyć synonimy jakimi można go nazwać. Powinien cofnąć sie do paleolit (epoka kamienia łupanego) zamiast pasa wręczyć mu pałę i do jaskini won
 Autor komentarza: badson
Data: 20-04-2009 20:32:53 
STACH:zobaczymy jaki jest mocny 20 czerwca-co do siły w gębie to 3:0 dla Haye, co do siły w pięściach obawiam się, że będzie odwrotnie-i wtedy David bedzie skamlał jaki to Wlad wielki mistrz...:):) co ty gadasz? mistrzem to byl Tyson, Holly, Lennox itp, moze i teraz jest w czolowce HW aler tylko dlatego , ze ta kategiria podupadla, im potrzeba jej takich showmanow jak Haye, i mniejmy nadzieje, ze facet rzeczywiscie stlucze Wladka, no i gdyby jeszce mial szczeke jak Adamek.. time will tell
 Autor komentarza: Wielki
Data: 20-04-2009 20:36:19 
abdel1908 dzięki wielkie ;)
 Autor komentarza: drag
Data: 20-04-2009 20:45:45 
gdyby Haye mial naprawde mocna szczeke moze postawilbym kase na niego, a tak sadze ze Wladek sobie poradzi
 Autor komentarza: gazda
Data: 20-04-2009 20:49:33 
ale mimo wszystko tzreba przyznac, ze zrobilo sie ciekawie..
Bez HAye'a Wlad pewnie znowu by rozdawal koszulki, gadal o dzieciach i o tym, ze do cenia sowjego rywala a pozniej by go po raczej nudnej walce znokautowal :)
 Autor komentarza: STACH
Data: 20-04-2009 20:54:33 
czytaj badson ze zrozumieniem.
 Autor komentarza: Jarek031
Data: 20-04-2009 20:55:28 
Tak naprawdę to ja nie wiem co ten Haye takiego dokonał ,że stał się tak popularny . (pyskata gęba go chyba do tego doprowadziła)
 Autor komentarza: badson
Data: 20-04-2009 20:56:08 
popieram gazda pozdro
 Autor komentarza: janusznew
Data: 20-04-2009 20:57:09 
brewster dał rade zaskoczyć wlada,więc dla mnie sprawa otwarta chociaż faworytem jest ukrainiec
 Autor komentarza: zin
Data: 20-04-2009 20:58:45 
Niezły kozak z Haye , ale dużo bardziej podoba mi się jego styl , niż Kliczków. Jeszcze jakby był trochę większy. Co do jedynej porażki Haye z Thomsonem przez TKO , to Haye normalnie spuchł ok. 5 rundy . Nie wiem co mogło być powodem takiej słabej kondycji , ale normalnie zabrakło mu siły , ledwo łaził na nogach ....
 Autor komentarza: badson
Data: 20-04-2009 20:58:54 
napisalem tak STACH, bo z tego co piszesz to pewnie tak uwazasz ze Wladek to mistrzi od razy zakladasz, ze David z nim dostanie manto
 Autor komentarza: Jarek031
Data: 20-04-2009 20:59:49 
Brewster zaskoczył Włada tylko tym ,że miał twardą szczękę . A Wład zaskoczył sam siebie ,że ma tak słabą kondycję fizyczną .
 Autor komentarza: badson
Data: 20-04-2009 21:01:01 
fakt jest faktem, ze dawno przed walka wagi ciezkiem nie bylo takiego poruszenia i o to chodzi
 Autor komentarza: acmichal
Data: 20-04-2009 21:03:38 
straszny z Haye'a burak , ale Władek tez nie jest bez wad , wkurzyl mnie tym asekuranckim kontraktem do ktorego zmusil Haye'a , teraz juz niewiem komu kibicowac , napewno HW potrzebuje kogos takiego jak Haye ale moglby troche wyluzowac z tym 'trash talking' ( chociaz z tym "Bitschko" to mu wyszlo lol )
 Autor komentarza: Jarek031
Data: 20-04-2009 21:04:13 
Poruszenie jest teraz takie dlatego ,że Haye nie ma za grosz szacunku do braci Kliczko
 Autor komentarza: oskarpolo3
Data: 20-04-2009 21:08:19 
haye po walce zy kliczko nie bendzie juz hayemaker tylko ..PIZZAMAKER :-)
 Autor komentarza: jacek93
Data: 20-04-2009 21:10:56 
Floyd Mayweather vs. Juan Manuel Marquez 18 LIPCA 2009 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: rogal
Data: 20-04-2009 21:11:51 
NA TEMAT ARTYKUŁU POWYŻEJ : GALI W GDYNI :

Za moment kupuję bilety na galę, oczywiście na parkiecie miejsca :)

W programie nie ma anonsowanego Kołodzieja, mam nadzieję, że będzie walczył !

Rywale Polaków poza Jonakiem mocno podejrzani...


Rywal Wawrzyka dostał łomot od Włodarczyka w 1 rundzie i od Łazebnika w 5 - marzenia o dobrej wadze ciężkiej prysły.

Ale i tak jestem mega szczęśliwy na ten boks.

pozdrawiam.
 Autor komentarza: badson
Data: 20-04-2009 21:15:46 
Jarek031 a czy tyson mial szacunek dla Lewisa jak mowil, ze wyrwie mu serce i zje jego dzieci? wszystko jest dla podgrzania atmosfery i zarobienai wiekszego hajsu
 Autor komentarza: roniu92
Data: 20-04-2009 21:18:25 
Do tej pory uważałem, że to kozaczenie Haye'a nie jest niczym szczególnym, bo boks to też show ale teraz to naprawdę przegiął. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jak wygra, to gitez, wypnie pierś i powie, że miał rację i czas na Vitalia. A jak przegra, to cały świat będzie z niego walił, i też gitez. Na pewno nudno po tym pojedynku nie będzie. ;D
 Autor komentarza: badson
Data: 20-04-2009 21:18:44 
oskarpolo3: PPIZZAMAKER? co ty facet widzisz w tym Klitschko: lewy lewy prawy? i dystans? zadnych unikow zajsc, wielkich kombinacji i wymian, walka asekuracyjna tylko to , jak ta z Ibragimovem
 Autor komentarza: kosa
Data: 20-04-2009 21:20:59 
abdel1908 mozesz dac link na ich wlake? na yotube jest tylko 1/2 walki.
 Autor komentarza: kosa
Data: 20-04-2009 21:23:58 
badson to sproboj tez lewy lewy prawy! zobaczumy dokad dojdziesz hehehe
 Autor komentarza: Cantanis4
Data: 20-04-2009 21:25:44 
Nie widziałem chyba jeszcze tak pyskatego boksera jak Haye... Ale i tak sądzę ze Kliczko będzie miał spore problemy z tym młodym pyskaczem... :)
 Autor komentarza: Czepi
Data: 20-04-2009 21:26:22 
Wladimir prezentuje o wiele lepszy poziom techniczny niż Haye z tym swoim pojacującym stylem.
 Autor komentarza: remyy
Data: 20-04-2009 21:27:04 
badson
Data: 20-04-2009 21:18:44

Chyba nie wiesz na czym boks polega? Widać ze nie wiesz! Polega on na oszukaniu przeciwnika tzn zlać go przy czym jak najmniej oberwać. W boksie najpierw pracuje głowa pozniej nogi a na samym końcu ręce. Kliczko ma podobny styl prowadzenia walki jak Lenox Lewis.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-04-2009 21:30:31 
Kosa - link do pełnej walki http://www.megaupload.com/?d=Z4C1Q5A0 .
Format avi, hasło pugilistspecial.
Upload by Poco.
 Autor komentarza: Godik
Data: 20-04-2009 21:35:08 
A ja myślę,że na dwa tygodnie przed walką Haye dostanie "kontuzji" i walka się nie odbędzie :)
 Autor komentarza: Jarek031
Data: 20-04-2009 21:38:33 
badson - Każdy wie jaki był Tyson co mógł osiągnąć gdyby nie jego własna głupota . A po za tym to Tyson był już wtedy weteranem w wadze ciężkiej a nie zwykłym pyskatym cwaniakiem ,który stoczył 2 walki w tej kategorii wagowej !!!
 Autor komentarza: kosa
Data: 20-04-2009 21:40:12 
Sory abdel ale tego filmu juz tam nie ma
 Autor komentarza: kosa
Data: 20-04-2009 21:42:32 
Sory abdel ale tego filmu juz tam nie ma
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-04-2009 21:42:55 
Walka nadal jest, w górnym prawym rogu musisz wpisać hasło - pugilistspecial .
 Autor komentarza: Czepi
Data: 20-04-2009 21:46:06 
Pewnie że jest, właśnie ściągam tę walkę.
 Autor komentarza: kosa
Data: 20-04-2009 21:48:18 
abde1908 dzieki
 Autor komentarza: Bartolus
Data: 20-04-2009 21:50:08 
Kurde nie moge sie doczekać walki, bedzie ostra jazda. Oby ino polsat ją pokazał. Co do Hayea to uważam, że jest pojebany. Rozumiem, że może mu sie nie podobać styl walki braci Kliczków i to że są mistrzami, no ale nic mu złego Kliczko nie zrobił, dlatego nie wiem po co ten cyrk. Sądze, że Kliczko sie z nim rozprawi. Cwaniarstwo ma bardzo krótkie nogi, zazwyczaj ten kto jest mocny w gębie, to w walce dostaje pucówe.
 Autor komentarza: Piachotropina3
Data: 20-04-2009 21:57:02 
Jeśli nie Haye to kto?
Czy nadal bedziemy musieli oglądać 2 metrowe wielkie klocki posługujące się jedynie lewymi prostymi?
Ostatnie GG z udziałem Adama Kownackiego nie pokazało nam nowych Tysonów,Hollyfieldów,czy też Muhamadów Ali...
Taki Haye na mistrza jest potrzebny i trzeba mu kibicować,bo Kliczko nas przynudzają i zanudzają tymi żenadnymi pojedynkami.

Ok 18/6 ma lampa świecić na moje pomidorki a więc ide lampe wyłączyć,z rana się włączy...
"Kiedy jaramy towar w bibułkę go kręce,dodaje tytoniu ale tylko troszeczke"

Pozdrawiam!
 Autor komentarza: payback
Data: 20-04-2009 22:07:38 
Rogal czy rywalem Wawrzyka bedzie Raymond Ochieng ? Bilans ma przyzwoity ale podjerzany bo wygrywal duzo z debiutantami w Kenii. Kogo zaanonsowali dla Bonina i reszty?
 Autor komentarza: Czepi
Data: 20-04-2009 22:11:53 
Ale waść mości Piachotropina3 pierdolisz, z tymi lewymi prostymi. Michalczewski to niby jak rozkładał większość swoich rywali, lewy prosty, lewy prosty itd. Jak taki prosty, po mistrzowsku wykonywany cios wystarczy, to po co angażować drugą rękę. Na cieniasów lewy prosty i wszystko jasne.
 Autor komentarza: oskarpolo3
Data: 20-04-2009 22:15:53 
czepi... masz racje w 100%

POZDRAWIAM
 Autor komentarza: Piachotropina3
Data: 20-04-2009 22:18:42 
"Autor komentarza: Czepi
Data: 20-04-2009 22:11:53
Ale waść mości Piachotropina3 pierdolisz, z tymi lewymi prostymi. Michalczewski to niby jak rozkładał większość swoich rywali, lewy prosty, lewy prosty itd. Jak taki prosty, po mistrzowsku wykonywany cios wystarczy, to po co angażować drugą rękę. Na cieniasów lewy prosty i wszystko jasne."

Tak jak napisałeś Darek Michalczewski pokonywał cieniasów lewym prostym i po niejednej walce z takowymi kelnerami miał zbity pysk jak pies,nie Tygrys. Natomiast w walkach Darka przynajmniej krew się lała i coś sie działo w ringu,a u takiego Władka Bitchko co się dzieje?
Emocje jak na rybach,te jego walki to lek na bezsenność-wystarczy obejrzeć takie Kliczko-IBraginov,Kliczko-Gomez,albo Kliczko-Rahman,aby iść spać...

Ok dobranoc
 Autor komentarza: sztywny
Data: 20-04-2009 22:18:54 
mam nadzieje ze Kliczko szybko znokautuje tego pajaca i to tak zeby nie mogl wstac z desek...
 Autor komentarza: mch
Data: 20-04-2009 22:25:17 
Dla Kliczki liczy się wynik pojedynku i hajs jaki za to zgarnie. Nie będzie nadstawiał szczęki, żeby potem go ktoś na internecie chwalił. Zobaczycie, że zleje haye i skończy się jego kozaczenie. W sumie to boks i nie można za bardzo prorokować. Wszystko się okaże 20 czerwca.
 Autor komentarza: rogal
Data: 20-04-2009 22:30:36 
Walka o Młodzieżowe Mistrzostwo Świata WBC Youth Heavyweight Championship – 10 Rounds
ANDRZEJ WAWRZYK (Poland) vs RAYMOND OCHIENG (Kenya)


PROGRAM GALI W GDYNI: walka wieczoru Jonak, a dalej :

gdzie Kołodziej ?



Walka o Młodziezowe Mistrzostwo Świata WBC Youth Cruiserweight Championship – 10 Rounds
TOMASZ HUTKOWSKI (Poland) vs BEN NSAFOAH (Ghana)


Heavyweight – 6 Rounds
TOMASZ BONIN (Poland) vs SERDAL UYSAL (Turkey)


Lightheavyweight – 4 Rounds
JAROSLAW HUTKOWSKI (Poland) vs ANDREAS ROEDER (Germany)


pozdrawiam
 Autor komentarza: Czepi
Data: 20-04-2009 22:33:53 
Piachotropina3: "Tak jak napisałeś Darek Michalczewski pokonywał cieniasów lewym prostym i po niejednej walce z takowymi kelnerami miał zbity pysk jak pies,nie Tygrys."

Sugerujesz, że Michalczewski miał zbity pysk od stosowania lewego prostego? Bzdura! Lewy prosty odpowiednio wyprowadzony nie odsłania Cię, oraz nie jest męczący wiec można nim punktować przeciwnika nie pozwalając mu przygotować akcji ofensywnej, samemu przy tym nie tracąc wielu sił.
 Autor komentarza: andre2
Data: 21-04-2009 02:53:57 
Ogladalem przed chwila fragmenty z konferencji prasowej Klitschko - Haye i musze powiedziec, ze bez wzgledu na to czy sie lubi Davida czy nie, robi on niesamowity zamet slowny, ktory najwyrazniej Wladimira wytracil z rownowagi. Nigdy nie widzialem zadnego z braci Klitschko w sytuacji przed walka, gdzie czuliby sie niewygodnie ale tym razem cala ta "gra psychologiczna" ( pomijajac juz to czy jest z klasa czy bez )ma swe odbicie na zachowaniu Wladimira. Haye jest tak pewny siebie i robi wszystko w taki sposob, by miec jak najwieksza przewage psychologiczna przed walka. Bedzie to z pewnoscia bardzo ciekawa sytuacja, kiedy w koncu obaj spotkaja sie w ringu, gdzie slowa przestana sie liczyc. Szybkosc Haye kontra "jab, jab and grab" ( jak to okreslil Anglik ) Klitschko...
Interesujace, nawet bardzo...
 Autor komentarza: andre2
Data: 21-04-2009 02:56:42 
http://www.youtube.com/watch?v=fp5FtS6nicc
 Autor komentarza: mercer
Data: 21-04-2009 04:17:11 
Andre ma rację, dotychczasowi rywale Kliczków to tylko ,, jest to wybitny bokser, ale postaram się wygrać'', po czym udaje groźną minę do kamery i tyle. z tak nastawionym przeciwnikiem, to nie dziwię się, że wygrywali.
jakby na to nie patrzeć to pyskówki, chamskie zachowania, a nawet rękoczyny były stałym elementem wielkich pojedynków w latach 90.
Oczywiście wiadomo, że to tylko na pokaz, ale ja mam nadzieję, że Haye będzie dalej się posuwał w swoich bezczelnościach. Kliczko zda sobie sprawę, że Haye nie przyjechał tylko poddać się przy pierwszej okazji i odebrać wypłatę, to na ringu może odbić się na jego niekorzyść
 Autor komentarza: lufio
Data: 21-04-2009 08:36:13 
ale pieprzycie koledzy - przeciez to sport i w zadnej innej dyscyplinie nie tolerowali byscie takiego zachowania jak durne murzynskie gadki zakompleksionego anglika - a co do lewy lewy prawy to co w tym zlego skoro wygrywa, to jest boks i liczy sie efekt czyli wygrana a jak chcecie widowiskowych atrakcji to ogladajcie American Wresling tam sie nawet krzeslami okladaja
 Autor komentarza: lufio
Data: 21-04-2009 08:40:29 
kto zna sie troche na boksie to wie te walki mozna wygrywac prawie samym lewym - nie pamietam kto ale pierwsze 3 rundy urzywal tylko lewego - wiec mozna. A tzw polska szkola boksu to niby na czym sie opiera jak nie na lewym, a czym wygrywal Tygrys a czym wygrywa Adamek? LEWYM PROSTYM wiec prosze was skonczcie te glupie gadki o slabym stylu Kliczkow
 Autor komentarza: payback
Data: 21-04-2009 10:05:33 
Dzieki za wpis rogal.
Przeciwnik Bonka to nic wspanialego ale trzeba pamietac ze Boiek wraca po kontuzji. T.Hutkowski ma przyzwoitego rywala, ale dziwi mnie czemu takiego slabeusza dostal J.Hutkowski...
W kazdym razie z calej tej gali chcialbym zobaczyc tylko walke Jonaka bo walczy najbardziej widowiskowo z calej tej ekipy.
 Autor komentarza: Szybkii20
Data: 21-04-2009 10:24:06 
Lufio to prawda... przecież mało kto wie ale Władimir to wychowanek Gwardii Warszawa wiec lewy prosty to jego złota broń. On walczy w polskim stylu wiec powinniśmy mu wszyscy kibicować. Ja stawiam na Kliczke :) - jednego Heyowi nie można odebrać zrobił w wadze ciężkiej zamieszania i jest ciekawie ale szybko spadnie spowrotem do jr.ciężkiej i bedzie chciał walczyć z Tomkiem zobaczycie
 Autor komentarza: SWJarek
Data: 21-04-2009 10:32:36 
Mi imponuje odwaga Hayea i irytują warunki jakie postawili mu bracia. Skoro musi stoczyć trzy pojedynki z Kliczkami to w koncu któryś młot go trafi. Ja życze Hayeowi żeby rozniósł braci, pomimo jego niewyparzonego pyska, ale będzie ciężko bo przy takiej szklanej szczęce to nawet najwiekszy farciarz musiałby miec fart żeby nie dostać k.o. od tak silnie bijących bokserów i z takimi warunkami fizycznymi jak bracia.
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-04-2009 10:41:39 
Haye nie jest w stanie przejśc 3 Kliczków pod rząd, ale wystarczy ze jednego pokona i już coś udowodni w obecnej HW.
 Autor komentarza: Piachotropina3
Data: 21-04-2009 10:53:46 
Haye doskonale wie czego chcą tłumy(braci Kliczko na deskach),tyle,że to nie jest tak łatwo uczynić.Niestety Wladek będzie uciekał jak dziwka z tym wyciągniętym lewym prostym i skakał dookoła ringu,czyli tak jak prehistoryczni ludzie podczas polowania na mamuty...
David Haye przypomina mi bardzo Herbie Hide(przypomnijcie sobie Kliczko-Hide).On może i umiejętności miał odpowiednie by pokonać Vitala,ale za to po pierwszym mocnym ciosie padł,jak mucha...
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-04-2009 11:03:44 
ciekawe jakie będa wymiary ringu, prawdopodobnie największe z możliwych
 Autor komentarza: nagual
Data: 21-04-2009 11:07:50 
do SWJarek jaka odwaga ciąg do kasy rzekłbym. Tak winno być - Mistrz Kliczko dyktuje warunki, zaś pyskacz (który nic nie osiągnął w HW) musiał się dostosować, aby doznać zaszczytu walki o tytuł.
 Autor komentarza: lufio
Data: 21-04-2009 11:18:17 
piachotropina czemu twierdzisz ze "bedzie uciekal jak dziwka" jak Adamek sie cofa to realizuje taktyke a jak Kliczko sie cofa to dziwka? przestan udawac znawce tematu - liczy sie kto bedzie na nogach po ostatnim gongu a nie kto bedzie wiecej szczekal i machal lapami bez rezultatu.
 Autor komentarza: Czepi
Data: 21-04-2009 12:26:19 
Styl Haya będzie bardzo odpowiadał Wladowi. Kliczko będzie walił w jego odkryty, wysunięty do przodu łeb lewym prostym, i w końcu pośle go na dechy.
 Autor komentarza: piotr
Data: 21-04-2009 12:46:46 
Wprawdzie źle policzyliście Haye walczył 4 walki w HW.

Według boxrec walczył w HW z:
Monte Barrett
Tomasz Bonin
Garry Delaney
Valery Semishkur

ewentualnie :Vincenzo Rossitto ważył 202 funty więc teoretycznie ponad limit CW

Ale...
Najcięższy jego przeciwnik ważył mniej niż 105 kg (Bonin).
Poza tym od obecnego przejścia do HW walczył tylko raz.
Moim zdaniem za mało ma obycia w HW. Nadal jest za mały.
Sądzę, że chce zaskoczyć Kliczkę w pierwszych rundach bo siłowo nie wytrzyma pełnych 12.



 Autor komentarza: iron
Data: 21-04-2009 13:35:35 
- Widzę go teraz z odciętymi głowami: moją i mojego brata, członka mojej rodziny. Kto będzie następny? Mój tata? Moja mama?- pytał retorycznie Kliczko- Zaatakuje moją religię, moją rasę? Przekroczył pewne granice. To już nie jest sport.

Sam chciał żeby brat walczył za niego jeśli przegra a teraz ma wonty i robi z siebie ofiare.Sam w to wszystko Witka wmieszał.
 Autor komentarza: lufio
Data: 21-04-2009 14:57:31 
wmieszal witka w sport nie w murzynskie gadki
 Autor komentarza: oskarpolo3
Data: 21-04-2009 15:13:15 
ja jestem objektywny i kazdy co mysli ze haye jest w stanie wygrac z wladem ,to nie ma zadnego pojecia o boksie zawodowym.chciec o moc to jest roznica. panowie ....
 Autor komentarza: andre2
Data: 21-04-2009 15:29:13 
Nie ulega watpliwosci, ze Wladimir jest faworytem tej walki i jako jeden z fali wielkich rozmiarowo "heavyweights" - jest bardzo trudnym przeciwnikiem do pokonania. Szansa Haye jest zmuszenie Klitschko do walki w stylu, ktory moze dac szanse Anglikowi na szybkie wymiany ciosow w niekontrolowanym stylu i potencjalne znokautowanie Ukrainca. Dlatego tez probuje on wygrac psychologiczny pojedynek by zmusic Wladimira do bycia bardziej emocjonalnie nastawionym do stoczenia innego typu walki niz np. z Ibragimowem. Jezeli Klitschko nastawi sie na kontrolowanie walki poprzez uzycie swego tzw. "jab, jab and grab" stylu, Haye nie bedzie mial szansy i walka zakonczy sie prawdodobnie pewna 12UD badz tez nawet nokautem. Jezeli jednak cala ta "gadanina Haye" da rezultay i Klitschko wda sie w jakakolwiek inna strategicznie walke ( np. taka jak z Sandersem ) i bedzie probowal ukarac Haye za jego "brak dobrych manier" - wowczas mozemy spodziewac sie niespodzianki.
Bez watpienia, bedzie to pierwsza walka Wladimira od wielu lat, na ktora czekam z zainteresowanie. Po tych wszystkich beznadziejnych pojedynkach z Ibragimowem, Thompsonem i Rahmanem, czas na emocje...
Niech lepszy wygra.
 Autor komentarza: ogon
Data: 21-04-2009 16:51:28 
niby to co robi Haye jest żenujące ale z drugiej strony w HW ostatnio wieje taką nudą że takiej złej krwi trochę się przyda.
 Autor komentarza: andre2
Data: 21-04-2009 17:29:18 
"ogon Data: 21-04-2009 16:51:28
niby to co robi Haye jest żenujące ale z drugiej strony w HW ostatnio wieje taką nudą że takiej złej krwi trochę się przyda."

To co robi Haye to tylko czesc tego co robil M. Ali przed swymi walkami. Oczywiscie nie porownuje tych bokserow, a raczej zaznaczam iz sadze po zachowaniu Anglika, ze ma on bardzo oczywisty cel w swym obrazaniu calego klanu z Ukrainy. Zdecydowanie potrafil Wladimira wyprowadzic ze stoickiego spokoju, ktory jest jego niemalze znakiem firmowym zwykle w czasie konferencji. Czy bedzie Haye w stanie zmienic zalozona strategie walki przez Klitscho??? Pozostaje to wielkim pytaniem, ale jezeli mu sie to uda, to Panowie, mamy walke...
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 21-04-2009 18:25:40 
To mamy walkę otwartą i wtedy chyba nowego mistrza świata IBF WBO i IBO.
 Autor komentarza: bartek23s
Data: 21-04-2009 19:13:17 
dla tych co nie widzieli proponuje zobaczyc teledysk piosenki Chris Cornell feat Timbaland-Part of me .A to dlatego ze wystepuje w nim Władimir Kliczko a szczegulnie w ostatniej kwesti teledysku pokazuje jaki to z niego luzak-oby taki byl w walce z Hayem.pozdro
 Autor komentarza: andre2
Data: 21-04-2009 19:36:54 
"bartek23s Data: 21-04-2009 19:13:17
dla tych co nie widzieli proponuje zobaczyc teledysk piosenki Chris Cornell feat Timbaland-Part of me .A to dlatego ze wystepuje w nim Władimir Kliczko a szczegulnie w ostatniej kwesti teledysku pokazuje jaki to z niego luzak-oby taki byl w walce z Hayem"

Dzieki. Fajny clip. a swoja droga to wszystko czego sie dotknie Timbaland zamienia sie w zloto.
 Autor komentarza: NIGHTRIDER
Data: 21-04-2009 19:48:21 
haye to pyskaty prostak i po prostu cham. mam nadzieje, że lekcja pokory zbliża sie duzymi krokami do niego.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 21-04-2009 20:34:56 
Wlad wbije pyskatego chłopca w ring :-) I skończy się sen o potędze.
 Autor komentarza: dolina1978
Data: 22-04-2009 11:14:53 
Witam wszystkich ciepło.
Tak się składa,że moja kuzynka jest w związku z tym panem moim imiennikiem Davidem D. Hayem .Z tego co ja wiem to to,że on od 2 lat próbował zmierzyć się z Vladimirem,ale ten go unikał np. wybierając sobie Thompsona do zbicia przy zafascynowanej niewiadomo czym niemieckiej społeczności.Haye marzył o walce z Vladimirem i w końcu jego sen się spełnia.Szkoda,że musiał sprowokować go do tego stopnia,żeby w końcu się zgodził.Cieszę się bardzo na tą walkę i na Davida ,ponieważ jestem głęboko przekonany,że ZNOKAUTUJE ON VLADIMIRA max do 10 rundy.Postawię na niego wszystkie moje pieniądze i nie martwię się,że je stracę.Naprawdę.A to,że David lubi dużo gadać to dobrze,gdyż gada on tylko na temat.Przypomina mi trochę Tupaca i dobrze.
Pozdrawiam wszystkich fanów boksu .
DAVID D.
 Autor komentarza: hitman
Data: 22-04-2009 15:05:28 
http://www.youtube.com/watch?v=fp5FtS6nicc


Bardzo ciekawy film...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.