MACIEC Z PIERWSZYM PASEM

Łukasz Maciec (6-0, 2 KO) podczas wczorajszej gali w Lublinie pokonał po sześciu rundach (59:55) Łotysza Konstantinisa Sakara (3-7-1, 3 KO), zdobywając tym samym międzynarodowy tytuł federacji BBU kategorii lekkopółśredniej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 19-04-2009 11:42:25 
nie mam pojęcia po co o tym piszecie?
 Autor komentarza: sakiel
Data: 19-04-2009 12:42:18 
poniewaz jest to polak i zawsze informuja o walkach polakow
 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-04-2009 13:50:40 
ponieważ to portal o boksie.
 Autor komentarza: hrabiaf
Data: 19-04-2009 13:54:39 
A ja się cieszę że o tym napisano. Akurat jestem z Lublina a Łukasz jest jedynym bokserem zawodowym z tego miasta. Teraz zdobył pierwszy pas i mnie to cieszy nie zależnie od tego jakiej jakości jest ten pas. Każdy bokser od czegoś zaczynał. Nie od razu Rzym zbudowano. Tak ogólnie to wolę czytać o polskich bokserach niż o jakiś meksykańcach i innych bokserach z jakiś chorych kategorii wagowych typu słomkowa.
 Autor komentarza: puero
Data: 19-04-2009 14:07:14 
sasguatch 2 - Twoj post jest zenujący !
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 19-04-2009 14:17:12 
prawdziwi polacy,hahaha
 Autor komentarza: peszko25
Data: 19-04-2009 14:30:38 
też jestem z Lublina i spoko że piszecie takie wiadomości, popieram
Brawo Łukasz....
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 19-04-2009 16:20:56 
Można dodac, że ten przeciwnik Łukasza Macieca prezentuje się znacznie lepiej, niż jego rekord. Nie tak dawno napsół sporo (naprawdę dużo) krwi Krzysztofowi Cieślakowi. Ostatnio z Sakarą walczył także Snara i wygrał na punkty bodajże różnicą tylko dwóch. Dla bardzo młodego Macieca to był naprawdę dobry zawodnik i pewnie była nutka niepewności, czy to oby nie za wcześnie, w szczególności, że była to pierwsza 6-rundówka zawodnika z Lublina. Łukasz stanął na wysokości zadania i moim zdaniem zdał egzamin na 5. Dominował w zasadzie przez całą walkę, pokazał miły dla oka boks. Oby tak dalej.
 Autor komentarza: pigwus
Data: 19-04-2009 17:31:19 
Wedlug mnie to zajebiscie ze pisze sie o Lukaszu. sasquatch2 - Ja nie mam pojecia po co ty w ogole tutaj piszesz, bo taki komentarz jest niepotrzebny.
 Autor komentarza: T9X
Data: 19-04-2009 18:55:04 
sasquatch2 po raz kolejny się poniżasz... jak długo jeszcze tak będzie ?
mam pytanie: masz odwagę spojrzeć w lustro od czasu do czasu by zobaczyc jak nisko upadles ?
 Autor komentarza: lukasm
Data: 19-04-2009 19:42:33 
brawo gruby dobra walka i nie z kolesiem z pierweszej łapanki. brawo. sasquatch walnij sie w ryj
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 19-04-2009 19:54:09 
do lukasm:3-7-1,,powariowaliście,to koszmarny kelner.
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 19-04-2009 20:00:46 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik sasquatch2 piszący z IP: 83.31.67.8 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: loobelak76
Data: 19-04-2009 22:46:00 
Gratulacje dla Lukasza!Widziałem na zywo kilka jego walk i moge powiedzieć, że ma chlopaczyna potencjał. Silna jego strona jest podjscie do boksu, wklad napawde duzo siebie w boksowane a to naprawde moze go wrózniac in plus dołozymy doświadczenie i poprawe obromy i bedzie naprawdesolidny pięściarz.!
Jeszcze raz powodzenia!
 Autor komentarza: lukasm
Data: 20-04-2009 07:38:33 
do sasqutch: masz racje rekord nie jest imponujący ale gościu to nie był kelner który patrzył żeby się zaraz przewrócić.I oczywiście zachowujmy wszelkie proporcje Gruby ma dopiero 20 lat i jeszcze sporo boksu przed nim, i odrazu z Hattonem boksować nie będzie wszystko przed nim
 Autor komentarza: Refus
Data: 20-04-2009 09:31:45 
zawsze znajdzie sie jakis ''chłopaczek'' któremu wydaje sie ze jedynym bokserem zawodowym w polscejest Adamek bo ma prestiżowy pas. Potakim gosciu jak sasquatch2 widać od razu ze z boksem to on ma wspólny tylko telewizor lub kompa na którym go oglada.Proponuje ci stary wej wtrening i zawalczotaki pasek BBu i wtedy jak go zdobędziesz to napisze po co informujecie o takich błahych sprawach jakzdobycie przez polaka paska BBU cwaniaczku internetowy, nie masz pojecia czym jest boks.Pozdrawiam fajnie ze nasi zdobywaja cokolwiek bo tak tosie powinno odbywac tylko zeby szli do przodu izdobywali corazlepsze tytuły.Podrawiam
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 20-04-2009 09:36:05 
Refus, nie ma co nerówów tracić, sasquatch2 to taki troll internetowy, co on nawet o Adamku pisze, że tylko gada, a nikogo takiego nie pokonał, że żaden z niego mistrz itp. Szkoda na takiego czasu.
 Autor komentarza: Taurus
Data: 20-04-2009 15:59:40 
Brawo dla Łukasza, chłopak z mojego miasta więc tym bardziej życzę mu sukcesów.
 Autor komentarza: Piachotropina3
Data: 20-04-2009 17:36:37 
sasquatch2,moim zdaniem głupoty piszesz.
Jak na 6 walkę zawodową(20 lat),to normalne,że dostaje takich przeciwników powiedzmy nie najlepszych.Ważne,żeby "gruby" się obył i zaklimatyzował na zawodowych ringach,a potem będzie można próbować konfortować Łukasza z lepszymi przeciwnikami,bo powiedzmy sobie szczerze Gamboa,czy Khan to to nie jest.Wiem,że BBU to nie EBU,czy nawet pas unni Europejskiej,ale wraz z rozwojem boksu zawodowego w Europie,takie paski jak BBU,będą zyskiwać na znaczeniu.Może w przyszłości BBU narzuci temu "Grubasowi" jakiegoś niezłego przeciwnika,choć Estonia,Litwa i Łotwa,nie mają jakiś wielkich bokserów.

Pamiętacie jak nie tak dawno Junho Haponja rzucał wyzwanie Najmanowi o ten pas?

 Autor komentarza: piotruspan
Data: 20-04-2009 18:47:26 
Piachotropina, dokładnie. Gruby nie ma nawet 20 lat. To jego pierwsza 6-rundówka. Przeciwnik jak najbardziej na miejscu. Nie tak dawno walczył z nim Snarski i tu powinien byc znak zapytania, ale nie przy ŁM.
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 21-04-2009 03:46:20 
do pitruspan:a niby to kogo adamek pokonał mistrzu(z wyjątkiem bella),rozumiem że mnie nie lubisz ale trolem nazwać mnie nie można,nie wiesz co to znaczy.nic nie mam do macieca,stwierdzam tylko że sakara to kelner,i nie ma co pisać że to dobry przeciwnik,owszem maciec może pukać takich "nie z pierwszej łapanki,hahah" i jak albert nabić sobię rekord,ale właśnie tego mu nie życzę.lepiej szybko do przodu.
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 21-04-2009 10:40:12 
sasquatch2, jesteś trollem jak stąd do Warszawy i tyle w temacie. Wszystkie twoje komentarze są na "NIE", wszystko krytykujesz, wszyscy są słabi, itp. A z kim to twoim zdaniem Maciec miałby walczyć na tym etapie kariery? Znawco jeden zobacz z jakimi przeciwnikami na podobnym etapie kariery zawodowej (popatrz na rekordy) walczyli np. taki Hopkins, Pawlik, P. Williams, Mosley, Pacman i inni wielcy mistrzowie. Ułatwie ci mistrzuniu:

Pacman:
6 walka - przeciwik z rekordem 2-10-0
7 walak - przeciwnik z rekordem 4-7-2
8 walka - przeciwnik z rekordem 2-3-0

Mosley:
6 walka - przeciwik z rekordem 6-4-1
7 walak - przeciwnik z rekordem 1-3-0
8 walka - przeciwnik z rekordem 0-3-0

P. Williams:
6 walka - przeciwik z rekordem 0-0-0
7 walak - przeciwnik z rekordem 1-9-0
8 walka - przeciwnik z rekordem 4-16-0

Pawlik:
6 walka - przeciwik z rekordem 2-1-0
7 walak - przeciwnik z rekordem 9-11-3
8 walka - przeciwnik z rekordem 3-1-1

Hopkins:
6 walka - przeciwik z rekordem 10-11-0
7 walak - przeciwnik z rekordem 8-0-0
8 walka - przeciwnik z rekordem 1-3-0
9 walka - przeciwnik z rekordem 1-9-1

To tylko przykłady. Każdy z wielkich mistrzów ma podobnych zawodników na rozkładzie na początkowym etepie kariery.

Co do Adamka, czy zasługuje on na uznanie za pokonanych przeciwników -to na szczęscie nie ty o tym decydujesz i wbrew twoim "opiniom" zyskał szacunek za przeciwników, a odzwierciedlają rankingi i pasy mistrzowskie. A co do Bella, to akurat Cunna wyżej bym stawiał (i pewnie nie tylko ja), a i Banks był chyba groźniejszy.

Może i nie jesteś trollem, ale na 100% brak ci elementarnej wiedzy, aby co kolwiek na tej stronie komentować. Ochłoń, spójrz realnie i zastanów się po co wypisujesz takie głupoty. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 21-04-2009 11:39:28 
piotruspan:to że nie wpadam w ekstazę jak wszyscy,na dżwięk nazwiska adamek,to znaczy że brak mi wiedzy?zawsze pisałem że jak stuknie kogoś z wielkich,pirwszy powiem że to wielki mistrz,więc nie wiem o co ci chodzi.a to że zachwycasz się maciecem,albertem czy im podobnymi świadczy o tym że ty nie masz elementarnej wiedzy.
 Autor komentarza: pigwus
Data: 21-04-2009 12:05:08 
Saskłacz to bałwan ,człowiek z kompleksami. Dla niego jezeli ktos nie jest mosleyem albo cotto to sie nie liczy. Najlepiej na takich lac albo przekierowac na onet.pl
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 21-04-2009 12:17:15 
sasquatch, a powiedz w którym momencie to ja się zachwycam? Podaj choć jeden przykład, bo ja ci napisałem rzetelnie, w czym nie masz kompletnie racji.
Co do Adamka - przecież on naprawdę bardzo dużo osiągnął. Nie twierdzę, że światowa ikona i chyba nikt tutaj tak nie twierdzi, ale przecież to obecnie zdecydowanie najlepszy polski pięściarz i to jeszcze z widokami i możliwościami na przyszłość. Nic tylko się cieszyć, że mamy kogoś takiego.
Jak czytam te twoje komentarze, to mam wrażenie, że dla ciebie Adamek to w zasadzie przeciętniak, bo jak rzekomo twierdzisz nikogo nie stuknął. W takiej sytuacji to się nie dziwię, że informacje o młodym zawodniku, jakim jest Maciec skwitowałeś: "nie mam pojęcia po co o tym piszecie?"

Mam dla ciebie radę - nie czytaj takich informacji i nie będzie problemu. Skup się na tych twoich wielkich mistrzach.
 Autor komentarza: Piachotropina3
Data: 21-04-2009 13:54:25 
Dokładnie tak jak piotrek pisze.
Bokser.org pisze o wyczynach Polaków bo to jest polska strona o boksie,o Mayweatherach,Cotto i Hattonach oczywiście też bo są to gwiazdy światowego formatu. Nie każdy ma predyspozycje by zdobywać mistrzowskie pasy,a i walki o te mniej istotne paski mogą być dla nas widzów ciekawe,jak np.Sosna-Pianeta,Sosna-Williams,czy też ostatni wyczyn Bieniasa...
Im więcej Polaków na zawodowym ringu,tym większa szansa,że będziemy mieli kiedyś następce Adamka,Gołoty czy Michalczewskiego...
Hejter znaczy nikt!
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 21-04-2009 14:27:04 
do pig wus:z kompleksami?a to niby dlaczego?
 Autor komentarza: sasquatch2
Data: 21-04-2009 14:35:32 
do piach...:ciebie ciekawią walki sosnowskiego,mnie nie,a że lubię dobry boks a nie słabiaków ,tylko dlatego że są polakami,wolno mi.trochę za bardzo marudzę,zgoda, ale ślepy patryjotyzm to przegięcie.na hejtera ci nie odpiszę,bo ipo co.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.