ANDRZEJ GMITRUK O ADAMEK - GOŁOTA

Tematem, który odbił się najszerszym echem w polskich mediach po ostatniej konferencji prasowej Tomasza Adamka (37-1, 25 KO), był pomysł możliwej jesiennej walki "Górala" z Andrzejem Gołotą (41-7-1,  33 KO). Podczas spotkania z dziennikarzami głos w sprawie ewentualnej konfrontacji swoich dwóch podopiecznych (aktualnego i byłego) zajął trener Andrzej Gmitruk.

- Nie odpowiem na to pytanie [kto by wygrał- przyp. red.], bo jestem z Andrzejem związany emocjonalnie od czasów jego kariery amatorskiej.- zastrzegł na wstępie szkoleniowiec, dodając jednak:

- Z Tomaszem Adamkiem pracujemy razem już od 10 lat i wiadomo, że tu jest mój dom, mój chleb i moje serce. Walka [Adamka z Gołotą] byłaby kapitalnym widowiskiem i jeśli prezes Solorz w dzisiejszej rozmowie zadecydował o tym [że chciałby ją zorganizować- przyp. red], to do tego pojedynku może naprawdę dojść, bo Polsat ma olbrzymie możliwości. Myślę, że z punktu widzenia marketingowego walka byłaby interesująca, a ja wiem, kto zostałby zwycięzcą. 

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: jerry
Data: 12-03-2009 01:23:08 
Moim zdaniem sa bardzo male szanse nie tyle na ich pojedynek ile na dojscie Andrzeja do zdrowia i wytrenowania by moc stanac na ringu ...oczywiscie prezentujac odpowiedni poziom . Zycze Andrzejowi powrotu do zdrowia , ale samo zdrowie to jedno zadanie a wysoki poziom na ringu to jeszcze bardziej trudne zadanie ...nie da sie oszukac organizmu...Tomek jest obecnie w prime swoich mozliwosci a Andrzej jest rekonwalescentem przed operacja ...kazdy miesiac to dla niego rok ...Zigi dobrze mowi narty i ryby...no i Rodzina .
 Autor komentarza: andre
Data: 12-03-2009 02:09:10 
Przes Solarz moze ma klawiature przygotowana na rynek polski, aczkolwiek dla Adamka bylby to krok do tyly i jezeli jest to jego ambicja by pokonac Andrzeja, ktory ( przykro mi to powiedziec ) jest juz emerytem, sorry... but NO!!!
 Autor komentarza: czerwony
Data: 12-03-2009 02:10:38 
to byłby najłatwiejszy pojedynek dla adamka od lat i zarazem największa kasa w karierze!

wyobrażacie sobie, że gołota dałby radę wygrać jedną ręką? przecież on tej kontuzjowanej lewej ręki nie będzie mógł używać nawet na 30 %. dodajcie do tego wszystkie jego kontuzje powypadkowe i wyjdzie wam cały, dzisiejszy potencjał andrzeja gołoty.

uwielbiam andrew, mam nadzieję, że już nigdy nie wróci do boksu, a na pewno nie po to, żeby walczyć z adamkiem.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 12-03-2009 02:13:19 
poza tym jedna ważna rzecz: każdy polski kibic podczas tej walki czułby się cokolwiek niekomfortowo, żeby nie powiedzieć ch*jowo... zdrowy kibicowski rozsądek kazałby trzymać kciuki za tego, kto ma większe perspektywy przed sobą, niż na boksera-emeryta (za to z ciekawą przeszłością).
 Autor komentarza: andre
Data: 12-03-2009 02:31:38 
czerwony - zgadzam sie z Toba absolutnie. Wszyscy prawdziwi kibice boksu musz krzyczec glosno:
NIE DAL ADAMEK - GOLOTA!!!
 Autor komentarza: overhand
Data: 12-03-2009 04:06:32 
czerwony musze powiedziec ze mysle dokladnie tak samo i szkoda mi bedzie Andrew...
 Autor komentarza: barto514
Data: 12-03-2009 06:24:44 
Powiem wam że nie zgadzam sie na walke Andrewa Gołoty z Tomkiem poniewaz jak Andrew go trafi to juz jest po walce.
 Autor komentarza: Olaf
Data: 12-03-2009 06:49:04 
Jak teraz co drugi news będzie o tej walce to się w końcu redakcja jej doczeka.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-03-2009 08:37:17 
Golota to prawdziwy ciezki i co z tego ze emeryt ze kontuzje ale to zawsze byla scisla czolowka lat 90 tych. Tomek wiecej moze na tej walce stracic jak zyskac bo jak zleje Andrzeja to wiadomo ze chwaly mu to nie przysporzy a oberwac tez moze. Adamek niech sie bierze za Hopka a Golota za Holifielda i to tez beda kasowe pojedynki.
 Autor komentarza: radek
Data: 12-03-2009 09:36:21 
ponawiam prosbe do redakcjij o przeprowadzenie sondazu, czy kibice chcieliby obejrzec walke golota vs adamek
 Autor komentarza: Rechu
Data: 12-03-2009 09:46:25 
zgadzam się z z przedmówcą

Autor komentarza: lukaszenko Data: 12-03-2009 08:37:17
Golota to prawdziwy ciezki i co z tego ze emeryt ze kontuzje ale to zawsze byla scisla czolowka lat 90 tych. Tomek wiecej moze na tej walce stracic jak zyskac bo jak zleje Andrzeja to wiadomo ze chwaly mu to nie przysporzy a oberwac tez moze. Adamek niech sie bierze za Hopka a Golota za Holifielda i to tez beda kasowe pojedynki.


Jak ten Solarz chce dużej gali to niech ściąga na październik górala i b-hopa, Holliego i Andrzeja
 Autor komentarza: mike1920
Data: 12-03-2009 09:50:45 
NIE NIE NIE dla walki Adamek vs Gołota. Czemu teraz, gdy Adamek sie 'wybił' mówi sie tyle o tej bezsensownej walce? Tomek Straci duzo u swoich najwierniejszych kibiców walcząc z gołotą. Ta walka da korzysc jedynie Andrzejowi. Co wiecej, popularna bedzie jedynie w polsce, ale na świecie nikt jej nie zauważy, wiec dla Adamka to bedzie troche krok wstecz. Powiinien wykorzystac fakt, ze jest teraz na fali w Stanach, to ze chce z nim walczyc sam Hopkins itp. Wg mnie powinien wyczyścic wage Cruiser (tak jak to zrobił Haye), a potem nie mając wyzwań w Cruiser ewentualnie zmienic wage. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Daroo
Data: 12-03-2009 10:06:38 
Po co komu taki pojedynek ? Andrzej będzie będzie walczył dla kasy ? Ile razy słyszeliśmy że on już się dorobił i nie walczy dla pieniędzy ? R.Bowe wrócił na ring może tu należy upatrywać szansę dla Gołoty na końcowy pojedynek. Zastanówcie się jak wiele osób chciało by zobaczyć tą walkę w Polsce. W walce Banks - Adamek do 6 rundy nie mogłem spokojnie oddechu złapać i o takie dreszczowce właśnie w boksie chodzi. Panie Solorz jeżeli sądzisz że Adamek - Gołota również będzie tak trzymać w napięciu to chyba znasz innego Andrzeja od tego którego ostatnio my oglądaliśmy.
Cieszyłbym się bardzo jeżeli jednak ten event służyłby jedynie jako karta przetargowa w innych negocjacjach .

Walce ADAMEK vs Golota mówimy NIE, NIE i jeszcze raz NIE
 Autor komentarza: Allyn
Data: 12-03-2009 10:15:43 
Miałem nadzieję ,że chociaż Gmitruk będzie na tyle mądry i sprzeciwi się tej walce. Bo byłaby ona interesująca tylko dla weekendowych kibiców boksu którzy dowiedzieli się ,że Adamek wygrał z wiadomości o 19.30... ;s Bo naprawdę nic ona nie wnosi...
 Autor komentarza: radek
Data: 12-03-2009 10:25:10 
na sciagniecie Hopkinsa do Polski mysle ze nia ma zadnych szans. ale zrobienie gali we wroclawiu (breslau) z Huckiem jest jak najbardziej realne [blisksc granicy z niemcami, dojazd autostrada, ruch bezpaszportowy, bez tracenia czasu na granicy, ruch lotniczy (frankfurt - wroclaw)]. poza tym Polacy kochaja zmagania sportowe z Niemcami. ktos musi tylko podpowiedziec taka mozliwosc Solorzowi. no i oczywiscie golota + holyfield.
 Autor komentarza: lee
Data: 12-03-2009 10:28:36 
Niemcy wola zaprosic Tomka do siebie.
Wątpie czy puszczą Hucka do Polski.
 Autor komentarza: elusive
Data: 12-03-2009 11:35:27 
Walka Gołota vs Adamek niech się odbędzie. Szanuję Tomka za to co osiągnął, ale nie można być aż tak zachłannym. Ciągle Adamek zabiega o tę walkę, jakby coś ona miała mu rzeczywiście wielkiego dać, walka z legendarnym Polakiem nic mu tak naprawdę nie da, może tylko zyskać większe grono kibiców polskich, gdy wygra. Jeżeli mu się nie uda to spadnie na dno jak po walce z Czadem Dawsonem.
 Autor komentarza: mike1920
Data: 12-03-2009 12:47:38 
czyli znamy zdanie wiekszości czytelników bokser.org. na temat walki golota vs adamek. Teraz tylko czekac na nową strone interenetową WWW.NIECHCEMYADAMEKVSGOLOTA.COM buhahaha pozdro!
 Autor komentarza: walerus
Data: 12-03-2009 13:00:49 
Mam szcunek dla Andrzeja Gołoty - ale niech nie kończy w taki sposób...
 Autor komentarza: roniu92
Data: 12-03-2009 14:41:50 
Ej ludzie ludzie. A ja się pytam, co Adamkowi da pojedynek z takim Huckiem albo co gorsza z Liciną? Sto procent w USA nikt tego nie pokaże. Tomek jasno się wypowiada, że priorytetem jest walka z B-Hopem. Ale negocjacje będą trudne. Holly odmówił, więc z kimś Tomek musi walczyć. A tak na marginesie tez uważam, że Gołota powinien dać sobie już spokój, ale jeśli kasa będzie dobra to w ostateczności niech walczą. Na pewno wolę obejrzeć walkę Adamek - Gołota niż Adamek - Licina lub Huck. To tyle.
 Autor komentarza: lee
Data: 12-03-2009 15:00:28 
Bez przesady roniu, ja wole 100 razy walke Adamek - Huck, ale wiadomo, ze priorytetem Berni a w perspektywie moze rewik z Cunnem.
 Autor komentarza: lee
Data: 12-03-2009 15:01:50 
Lubie wracac do walki Tomka z Ulrichem i chcialbym aby skonczył mlodego drewniaka Hucka.
 Autor komentarza: andre
Data: 12-03-2009 15:46:12 
"elusive Data: 12-03-2009 11:35:27
Jeżeli mu się nie uda to spadnie na dno jak po walce z Czadem Dawsonem. "

Pisanie, ze Adamek spadl na dno po jednej przegranej z Chad Dawson jest belkotaniem kogos, kto nie wie zupelnie nic o boksie. mam nadzieje, ze byl to tylko blad wynikajacy z przejezyczenia?
Pozdrowienia.
 Autor komentarza: andre
Data: 12-03-2009 15:47:34 
NIE DLA ADAMEK-GOLOTA!
 Autor komentarza: Godik
Data: 12-03-2009 15:55:18 
Nam jako kibicom ta walka nie jest potrzebna.Gołocie i Adamkowi jako bokserom tym bardziej.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 12-03-2009 15:57:52 
Problem w tym, ze te walke chca obejrzec ludzie, ktorych nie obchodzi boks zawodowy i losy polskich piesciarzy sa obojetne. Poprostu lubia ogladac wielkie widowiska a o tej walce duzo bedzie sie mowic. Dlatego wszyscy fani boksu zawodowego mowia NIE NIE NIE tej walce i mam nadzieje, ze do tego nie dojdzie.
Z drugiej strony jestem rozczarowany postawa Gmitruka...
 Autor komentarza: danielo
Data: 12-03-2009 19:06:50 
mike 1920 popieram gołota---adamek głupota

 Autor komentarza: zin
Data: 12-03-2009 21:02:04 
Adamek vs Gołota - zdecydowane NIE !!!!!!!!!
 Autor komentarza: danielo
Data: 12-03-2009 22:40:43 
adamek vs hoooopppppp reszta nie wchodzi w gre huck licina szkoda czasu huck to drewniak a licina postać mało znana i nie z najwyrzszej pułki
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 12-03-2009 23:51:00 
Powiem, Wam, że wczoraj byłem na spotkaniu Tomka w Brodnicy. Ziggy przekazał 5tys zielonych dla szkoły, gdzie uczęszczał (Szabda). Tomek to profesjonalista i prawdziwy mistrz. Kto nie wierzy w info, niech weryfikuje we wiarygodnych źródłach. B.Hopa też pokona. Pozdrawiam
mp.
 Autor komentarza: tmk0
Data: 13-03-2009 00:23:45 
Ja jakoś nie rozumiem tej całej nagonki na walkę Adamek - Gołota... co ona daje Tomkowi? Odp: TOTALNIE NIC, zwycięstwo (nawet efektowny nokaut) wielkiej chwały mu nie przyniesie, w przypadku porażki nic wielkiego się nie dzieje, gdyż stawką tej walki (poza zapewnioną całkiem niezłą kasą) jest... pietruszka?
Walka z Hopkinsem - chyba najlepsza opcja, z Enzo też bardzo dobra, z Huckiem - może być, tylko nie w Niemczech.
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 13-03-2009 00:42:27 
W przyp. Gołoty - nigdy nie będzie ze str. naszego mistrza efektofnego KO. To nie ta waga. Natomiast myślę, że gdyby Ziggy miał w latach 90tych doświadczenie jak teraz - to mieli byśmy mistrza HW w postaci Andrzeja.
Wiem, że paska już nie zdobędzie, wiem też, że jeszcze kilku dobrym bokserom dołoży.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.