KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: oskarpolo
Data: 09-03-2009 20:42:52 
a by nie dozlo do walki z holym ,niech tomek walczy z benkiem w usa .
 Autor komentarza: am26
Data: 09-03-2009 20:43:45 
Zobaczycie,jesli dojdzie do walki Adamek-Bhop,zwyciezy jesli nie pokazną
 Autor komentarza: am26
Data: 09-03-2009 20:44:21 
przewagą,to przez tko Adamek
 Autor komentarza: am26
Data: 09-03-2009 20:46:35 
Bac sie moze jedynie Cunnighama,ma rowniez ogromne serce do walki, a i ostatnia walka na pewno duzo go nauczyla i wie jak walczyc z naszym mistrzem. Oby jak najdluzej unikal Cunna i obijal kasowych rywali.
 Autor komentarza: Danny
Data: 09-03-2009 21:05:48 
Mam nadzieje,że dojdzie do walki z Hopkinsem.Tak jak pisałem wcześniej ,Holyfielda nie chca juz w Stanach ogladac i dlatego tam jest powazny boks.Polsat powinien zorganizować walke Gołota-Holyfiled , a Tomek nie powinien bawic sie w obijanie strszych Panów i takie rózne dziwne rzeczy!
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2009 21:13:03 
Danny, zgadzam się z Tobą. Nie wiem skąd pomysł, że polscy kibice boksu chcą oglądać walkę Adamka z Holyfieldem. Ja przynajmniej tego nie chcę. Niech walczy Gołota z Holym !
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2009 21:14:15 
aha.... Danny , a Hopkins to nie starszy pan xD ???
 Autor komentarza: cygan2
Data: 09-03-2009 21:14:28 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik cygan2 piszący z IP: 195.116.54.47 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: Danny
Data: 09-03-2009 21:24:17 
zin-Hopkins to ,,Bionicman,,facet,którego zegar bilogiczny zatrzymał sie na 34-roku zycia:)Wyjatek z reguły,co potwierdza ostatnia walka z Pavlikiem.Holyfield był juz napoczęty przez ,,ząb czasu,, w walce z Toneyem.Walka z nieudolnym Wałujewem to fajny,,skecz,,:)Żaden facet nie miał takiego refleksu i kondycji po 40.Foreman tez nie był taki jak Hopkins,bazował na sile i wytrzynałosci,a HW to inna specyfika.Takze Bernard to w dalszym ciagu wymiar sportowy i prawdziwy sprawdzian +kasa:)
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2009 21:27:05 
Danny , oglądałem walkę z Pavlikiem i wiem , że Hopkins, to fizycznie jakiś 35 latek xD . Jemu skubańcowi inaczej bije zegar biologiczny ;O
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2009 21:33:50 
ale z tego wywiadu Tomka wywnioskowałem że najprawdopodobniej podpiszą kontrakt z ShowTime, bo to kontrakt na trzy walki, a nie na jedną, a wtedy to ShowTime będzie wybierał dla Tomka przeciwników....tak naprawdę to cholera wie, może ta gadka o Holyfieldzie to tylko po to, żeby Hopikns zgodził się na te 60% , bo jak nie zawalczy z Tomkiem, to nie za bardzo ma z kim.
 Autor komentarza: TRoll23
Data: 09-03-2009 21:45:51 
Mam nadzieje ze walka z hopkinsem dojdzie do skutku chodz nigdy nic nie wiadomo.Chodz z 2 strony fajnie jakby byla jakas walka w polsce.Juz nie moge sie doczekac kolejnej walki TOmka od czasow Andzeja Goloty nie mielismy tak dobrego boksera.
 Autor komentarza: maciekao
Data: 09-03-2009 21:51:12 
Wie ktoś o której godzinie ma być jutro konferencja prasowa Tomka?
 Autor komentarza: zdzich
Data: 09-03-2009 22:13:18 
Czy ja wiem czy walka z Holym to az taki zly pomysl? Jasne ze z czysto sportowego punktu widzenia bylaby to walka bez znaczenia. Z biznesowego i medialnego punktu widzenia byloby to calkiem nieglupie posuniecie. Podejrzewam ze pol POlski siedzialoby przed telewizorami i pewnie wszyscy byliby zadowoleni. Walka z katem to o wiele wieksze ryzyko. Taka zagrywka w stylu wszystko albo nic. Prawdopodobienstwo przegranej bardzo wysokie. Ale nawet nie to jest najgorsze, bo przegrana w dobrym stylu po morderczej walce nie bylaby az taka wielka tragedia. Znajac jednak styl B-Hopa bylaby to nudna walka z wieloma klinczami i ganianina po ringu bez zadnych porzadnych wymian. A to napewno nie posunelo by Tomka do przodu. A tak w ogole to super wywiad, dobrze ze Tomek przejal stery i sam zaczal cos wiecej opowiadac, bo pytania tego Leniarskiego byly na poziomie dzieciaka z podstawowki.
 Autor komentarza: inzMamon
Data: 09-03-2009 22:16:28 
Holy przyjał sporo strzalow, walczy w innej wadze i innym stylem niz Hop który nie wdaje sie w bijatyke jako metodę walki w odróznieniu od Holyego; efekt jest taki że Holy to w tej chwili bokserski folklor, a Hop czołowka swiatowa; trzymam kciuki że Tomek potwierdzi że jest wspaniałym a nie tylko solidnym bokserem, jak chcieliby coponiektórzy i wygra z Hopem;
 Autor komentarza: payback
Data: 09-03-2009 22:50:35 
Walka z Hopem jest ryzykowna bo mozna stracic pas. Z hollym mozna walczyc w umowionej wadze albo poprosic federacje zeby Adamek mogl jedna walke stoczyc w ciezkiej nie o tytul.
Walka z Hollym na pewno odbila by sie glosnym echem w mediach i moze spopularyzowala boks na tyle ze nowi adepci szturmowali by sale treningowe :-)
 Autor komentarza: overhand
Data: 09-03-2009 22:57:28 
Adamek a zajebiste poczucie humoru :]
 Autor komentarza: Szybkii20
Data: 09-03-2009 23:23:32 
ale prowadzącego wywiad to zmieńcie :P
 Autor komentarza: overhand
Data: 10-03-2009 00:17:21 
hehe ten prowadzacy doprowadzil mnie do tego ze na samym poczatku filmiku parsknolem smiechem :]
 Autor komentarza: KrzychuFR
Data: 10-03-2009 00:45:09 
overhand nie Ty jeden ;)) Jeszcze taka minę zrobił ze nie mogłem się powstrzymać ;)) Morda mi się cieszyła przez 5min :))
 Autor komentarza: andre
Data: 10-03-2009 02:25:46 
Walka z Hopkinsem w Madison Square Garden moglaby byc hitem lata 2009. Obaj piesciarze maja swych wiernych fanow i HBO wie jak zrobic odpowiednia wrzawe wokol takiego wydarzenia. Bernard namawiany do skrzyzowania rekawic z Dawsonem powiedzial: " Chad ma kilku fanow i jezeli nie dojada na nasza walke, to bedziemy walczyli przy pol pustej sali. Nie jest on popularnym piesciarzem i nic nie wnosi do biznesu. Adamek jest uwielbiany przez Polakow i Amerykanow i wiemy, ze zapelnilibysmy kazda sale na Wschodnim Wybrzezu... "
Nie chce sie powtarzac, ale zdecydowanie strona marketingowa potencjalnego pojedynku Hopkins - Adamek przemawia za tym by sie ta walka odbyla. Dla Tomka byloby to wejscie do panteonu slawy ( gdy wygra oczywiscie ) a dla Bernarda kolejna kategoria wagowa, ktora pozwolilaby mu na spelnienie marzen...
 Autor komentarza: lewyprosty
Data: 10-03-2009 08:43:50 
Konferencja była zapowiadana na godz:12.00 w Hotelu Mariott, sala Wawel , II pietro, Chyba niczego nie pomyliłem. A sam wywiad jak zwykle fajny.Górala dalej trzyma fason.Ciekawe co nowego powie na konferencji.Widać zmęczenie mistrza z racji zmiany strefy czasowej.
 Autor komentarza: zin
Data: 10-03-2009 09:50:29 
andre, za kilka dni wszystko będzie wiadomo .... może te rozmowy z polsatem to taka zagrywka, żeby Hopkins się zgodził na warunki proponowane przez ekipe Adamka, bo jak zobaczy, że Adamek zarobi gdzie indziej też dobrą kasę , to może zmięknie...walka z Holyfieldem dałaby Tomkowi tylko kasę i nic więcej, a z Hopkinsem kasę, popularność i sławę, bo wierzę, że zwycięży, co zaprocentuje w przyszłości i na pewno biorą to też pod uwagę... Holyfield też nie za bardzo chce walczyć z Tomkiem, a to jego wypowiedź :

"- Raczej nie chcę walczyć z Adamkiem. Nie mogę bić się każdym, kto tego chce. Kasa nie jest dla mnie ważna" - powiedział Evander Holyfield.

więc jak odpadnie Holy, to zostaje Hopkins i kontrakt z ShowTime...
 Autor komentarza: zin
Data: 10-03-2009 09:59:09 
to mi się podoba xD

"Potencjalni przeciwnicy - Hopkins, Calzaghe i Adamek - informując o swoich świetlanych perspektywach w ringu, wzmacniają swoją pozycję przetargową, aby jak najwięcej wykroić z budżetu ewentualnej walki dla siebie, gdy faktycznie do niej dojdzie.

Dlatego Calzaghe'a chce być namawiany do powrotu do ringu. Hopkins działa na dwa fronty, a Adamek twierdzi, że ma wiele opcji."
 Autor komentarza: zin
Data: 10-03-2009 10:05:25 
Myslę jednak, że Hopkins wolałbym walczyć z Adamkiem licząc na to, że wygra i odejdzie na emeryturę z pasem mistrzowskim i The Ring w CW, a z Calzaghe pewnie znowu by przegrał... poza tym medialnie też walka z Adamkiem by się lepiej mu opłacała, bo bo brzydkiej walce z Calzaghe nie przyjdą już takie tłumy... echhh.... spekulacje ;-)
 Autor komentarza: kidrockUK
Data: 10-03-2009 10:27:24 
http://www.youtube.com/watch?v=O9rq_U1bJvE chlopaki juz przeglosowali wedlug nich adamek przegra...tylko chlopaki nie wzieli pod uwage tego ze wynik walki nie zalezy od tego kto na kogo wiecej smsow wysle ;))
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 10-03-2009 12:40:27 
zgadzam się z zinem i Dannym że walka z Holym to pomysł rodem z cyrku, natomiast walka z "wiecznie młody" Hopkinsem to byłoby coś.Holy od 10 lat przegrywa każdą walkę z w miarę poważnym bokserem(wyjątek to oquendo) a z Walujewem to sam bym wygrał gdybym biegał dookoła mutanta i raz na rundę trefił go w brzuch-kondycję mam doskonałą ;)))
Forman bazował na niezwykłej sile i odporności. Więc jedynym wyjątkiem jest Hopkins który walczy jakby miał 30-35lat. I nie chodzi tu o taktykę i technikę bo bez odpowiedniej szybkości i wydolności Technika nic nie warta.
 Autor komentarza: Snajper
Data: 10-03-2009 16:46:31 
Z Holyfieldem, to szkoda żeby sobie gitare zawracał. Nic mu ta walka nie da, a zawsze jest jakieś ryzyko, że może przegrać. Rzyko jest minimalne, ale zawsze jest. Przegrana z dziadkiem nic by mu teraz nie dała, tylko wstyd. Jak ma przegrać (przez przypadek oczywiście), to niech przegra z kimś, kto coś teraz sobą znaczy, a nie ze staruszekiem... Walka Holy- Gołota myślę, że też by się dobrze sprzedała, chyba że Holy też wymięknie z naszym nieobliczalnym Andrewem... ;))) Co do Hopkinsa, to jak najbardziej nasz Tomek ma tutaj szanse. Bernardowi może wydawać się, że ogra Tomka na ringu i będzie to łatwy kawałek chleba, ale chyba nie wie do końca w co się pakuje.
 Autor komentarza: OmertA
Data: 10-03-2009 18:00:29 
zauważyliście że Tomek ma coś z przednimi żebami,czyzby jakas kontuzja...
 Autor komentarza: gonzo
Data: 10-03-2009 18:18:29 
Z przednimi zebami to ma kontuzje pan redaktor :)
 Autor komentarza: andre
Data: 10-03-2009 18:39:29 
Spekulacje spekulacjami, ale ilu z nas po przgranej walce Adamka z Dawsonej myslalo, ze w tak krotkim okresie czasu nasz Tomek bedzie na takiej pozycji w swiatowym boksie jak jest teraz. Niesamowite i godne podziwu.
Pozdrowienia
 Autor komentarza: Kaktus
Data: 10-03-2009 18:51:36 
Tomek ok. ale Leniarski cienias w dodatku zadufany w sobie, zachował się na samym poczatku jak gowniarz, a pewnie jest z siebie dumny, nie powinnni tego nieogolonego abnegata zatrudniac do wywiadow na zywo
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.