VALUEV ZACHOWAŁ TYTUŁ

Był tylko krok od sensacji. Po dwunastu rundach prowadzonych w wolnym tempie Nickolay Valuev (50-1, 34 KO) pokonał stosunkiem głosów dwa do remisu legendarnego Evandera Holyfielda (42-10-2, 27 KO) i obronił tytuł WBA wagi ciężkiej. Sędziowie punktowali 114-114, 115-114 i 116-112.

Rosjanin o mały włos byłby sam sobie winien porażki. Praktycznie przespał pierwszą połowę walki, a doświadczony Holyfield "obtańcowywał" go i doskakiwał dwa-trzy razy na rundę z kilkoma ciosami, dzięki czemu większość z tych starć należało się jemu. Od rundy ósmej Valuev już agresywniej ruszył na pretendenta, ale doświadczony Evander nie dał sobie zrobić większej krzywdy. Po ostatnim gongu nikt nie mógł być pewien zwycięstwa. Szkoda, bo takie uhonorowanie wielkiej kariery Holyfieldowi się należało... 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: NIGHTRIDER
Data: 20-12-2008 23:45:36 
do niczego , co za oszustwo
 Autor komentarza: gonzo1992
Data: 20-12-2008 23:45:54 
Oszukali i tyle..
 Autor komentarza: ejostil
Data: 20-12-2008 23:46:25 
Ewidentny przekręt i tyle;/
 Autor komentarza: pawel323
Data: 20-12-2008 23:47:24 
porażka boksu...
 Autor komentarza: Szybkii20
Data: 20-12-2008 23:47:38 
Ci śedziowie to chyba koledzy tego co pubktował na cunninghama w walce z Tomkiem... kur..!!!
 Autor komentarza: gonzo1992
Data: 20-12-2008 23:47:42 
naprawde szkoda mi sie zrobiło Evandera...wyjsc do ringu... bys duzo lepszym..i przegrac... to tylko u Sauerlanda;/
 Autor komentarza: mik36
Data: 20-12-2008 23:47:47 
WAŁEK - szkoda gadać
 Autor komentarza: pio
Data: 20-12-2008 23:47:49 
LIPA!! Bo wygrać powinien Holy
 Autor komentarza: ejostil
Data: 20-12-2008 23:47:57 
A to co Furmi napisałeś odnośnie punktacji biorę za pomylkę;]
 Autor komentarza: payback
Data: 20-12-2008 23:48:21 
Walujew to wstyd dla boksu, tak jak wszyscy niemieccy promotorzy i kupieni przez nich sedziowie. juz nigdy nie obejrze zadnej szwabskiej galis. szkoda czasu bo tam nie wygrywaja lepsi.
 Autor komentarza: salces
Data: 20-12-2008 23:48:28 
kurde szkoda...Holy był lepszy ..
 Autor komentarza: Valetz
Data: 20-12-2008 23:48:37 
Czego się spodziewać po gali Sauerlanda? Przecież to Niemiec...
 Autor komentarza: Arti
Data: 20-12-2008 23:48:52 
pier...eni oszusci
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 20-12-2008 23:49:13 
Sędziowie pewnie na niezłe wczasy za otrzymaną od sauerlanda kasę pojadą.Pewnie w pakiecie dostaną po jednej z tych panienek co flagi trzymały.Przykre w 21 wieku na takie jawne oszustwa patrzeć.Poza tym tak jak się można było spodziewać walka była nędzna.Jedynymi przeciwnikami,którzy mogą realnie nikolajovi zagrozić nokautem są bracia K i niestety Gołota.Tak Gołota.
 Autor komentarza: damek
Data: 20-12-2008 23:49:43 
chamstwo i tyle
 Autor komentarza: Lego1979
Data: 20-12-2008 23:49:44 
Holyfield był zdecydowanie lepszy. Powinien wygrac tą walkę. Oszustwo!!!
 Autor komentarza: czerwony
Data: 20-12-2008 23:50:05 
SĘDZIOWSKIE SZAMBO. MAM NADZIEJĘ, ŻE SAUERLAND W NIM KIEDYŚ UTONIE...skanda....
 Autor komentarza: peter46
Data: 20-12-2008 23:50:17 
SKANDAL SKANDAL SKANDAL!!!! PO RAZ KOLEJNY MISTRZ ŚWIATA KTÓRY NIE STWORZYŁ SKŁADNEJ AKCJI.DNO I WODOROSTY. SZACUNEK I RESPEKT DLA EVANDERA. TO PRAWDZIWA LEGENDA. WERDYKT POWINIEN ZOSTAĆ ANULOWANY!!!
 Autor komentarza: Valetz
Data: 20-12-2008 23:50:57 
Furmi - błąd ortograficzny w "uchonorowanie"
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 20-12-2008 23:51:46 
Przekręt

Protest wskazany
Nie może tak dłużej być,bo Holyfield pokazał klase a Valujew trafił w całej walce z 10 ciosów!
Każdy o zdrowych zmysłach by tą walkę uznał za wygraną dla Hollyfielda-który pokazał proferure boksu!


Valujew??Dno,brak klasy,jak podnosił ręce do góry to publika mu gwizdała!


Panowie nawet ta Niemiecka publika widziała,że walkę wygrał Hollyfield 9-3 lub 10-2!111111
Jak dla mnie to Valujew moze wygrał 1 runde 8 i 12!
A reszte wyraźnie wygrywał Hollyfield i w każdym innym miejscu niż Niemcy i Włochy wygrałaby legenda boksu!

Podsumowanie:-werdykt wydrukowany przed walką!Sędziowie chyba patrzyli na piękne dziewczyny w tłumie bo żaden nie wypunktował uczciwie!

Moim zdaniem trzeba zabrać licenscje promotorskie tym wszystkim promotorą u których odchodzą przekręty!

czyli:
Arena
Sounderland
Universum
OPI

Jak z piczy strzelił tu są wałki sędziowskie jakich nie powinno nigdy być!
Hollyfield-Valujew to największy wałek jaki w życiu widziałem!
 Autor komentarza: klocuu
Data: 20-12-2008 23:51:48 
Obstawiłem wygrana Hollyego i remis w millenium,ale to co sie stało to jest porażka boksu,Holly zasłużył na zwycięstwo !!!!!!!!Nic dodać nic ująć!!!!! Ewidętny przekręt a gdzie tu sport?????
 Autor komentarza: damek
Data: 20-12-2008 23:52:07 
sukinsyny a nie sedziowie
 Autor komentarza: AdIKSF
Data: 20-12-2008 23:52:14 
Brawa Dla Holyfielda !!!
Korupcjaa!
 Autor komentarza: Szybkii20
Data: 20-12-2008 23:53:51 
przez całą walke bawiłem się w sędziego... według mnie 116:108 dla holyego przecież ten mamut ani razu nie trafił ku...
 Autor komentarza: kazan
Data: 20-12-2008 23:54:06 
Do d**y z takim sędziowaniem. Typowo szwabska gala i typowy szwabski przekręt. Jak tak można...? To jest porażka boksu. Nie rozumiem jak ktoś taki jak ten wielki cep może być mistrzem świata wagi ciężkiej. Holy na jego tle wyglądał jak motyl. Lekki, błyskotliwy.... Normalnie żal mi d**e ściska...
 Autor komentarza: webek
Data: 20-12-2008 23:55:01 
Jak rundę w której Valuev nie zadał ani jednego ciosu a kilka przyjął można ocenić dla niego? Dla mnie ten facet to parodia boksu, taki z niego mistrz jak za mnie. Pluszowy, napompowany misio bez ŻADNYCH umiejętności.
Najlepiej obejrzeć walkę i darować sobie werdykt, taki mistrz sprowadza federację WBO na samo dno. Wedrykt to oszustwo, korupcja i wałek który sprowadza boks zawodowy do poziomu nędznego cyrku.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 20-12-2008 23:55:11 
to się w pale nie mieści - wydrukowali jak nic! widzieliście ten pot na twarzy sauerlanda po 10 rundzie? koleś miał gówno w majtkach, wiedział, że mutant dostaje na punkty. całe szczęście sędziowie byli w pogotowi od 1 rundy...
 Autor komentarza: Drake
Data: 20-12-2008 23:55:27 
Specjalnie sie zarejstrowalem aby skomentowac ta ,,walke''. Ogólnie poziom walki byl niski wrecz zalosny glównie dzieki ruskowi który tylko obracal sie w strone Holyfielda i tyle jak juz wyprowadzil jakis cios to praktycznie nie dochodzil, Holy tez nie zablysnol jak jakis niszczyciel gigantów ale taki byl widac jego plan na walke i wykonal go poprawnie zadal wiecej ciosów zdecydowana wiekszosc dochodzil celu byl bardziej aktywnym zawodnikiem, rusek wygral tylko 2 rundy, 2 wygladaly pod wzgledem intensywnosci na naciagany remis(dla Valujew) a 8 zdecydowanie wygral Holyfield . Niezle sprzedana walka boks umiera przez takich sedziów jacy tam dzisiaj byli... Ogóle mogli by zamiast Valujew'a postawic sie krecaca pelna gówna betoniarke wyszlo by mniej wiecej na to samo. Szkoda Evandera bo jakby wygral to moze przeszedlby wkoncu na emeryture.
 Autor komentarza: msjaro
Data: 20-12-2008 23:56:21 
Holy świetny taktyk, myślałem, że da dupy, a tutaj świetnie na nogach( jak można tak walczyć w tym wieku?! ), doświadczenie zrobiło swoje, małpa nie wiedziała co zrobić na tak ruchliwego dziadka. Ale coż, sędziowie zrobili swoje... Brawa Holy, odejdź teraz, mam nadzieje, że brawa które dostałeś od publicznosci jakos oslodza Ci niesprawiedliwa porazke...
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 20-12-2008 23:57:06 
Z drugiej strony to się ciesze,że wygrał Valujew bo to część mojego 25cio typowego zakładu za dyche!11111
A popołudniem wszedł mi Simon Ammann,ale z drugiej strony oglądałem tą walkę i ostatnią osobą która zasłużyła na zwycięstwo był Nikołaj Valujew!To jest żenada,niech żaden nasz bokser nie jedzie nigdy na walkę w Niemczech z kimś z miejscowych bo jeśli daje się taki wynik w walce całkowicie jednostronnej i do jednej bramki!To czego możemy się spodziewać w traktowaniu naszych!Nie od dziś w szwabii śmieją się z Polaczków...wygrała nienawiść do Amerykanów!
 Autor komentarza: Hutnik
Data: 20-12-2008 23:57:59 
DZIECKO SOWIECKICH GENETYKOW poraz kolejny udowodnilo ze ma malo wspolnego z boksem!Oszustwo!!! Brawo HOLYFIELD !!! Po 40 -stce druga mlodosc,cos w tym jest.
 Autor komentarza: beerdrinker
Data: 20-12-2008 23:58:01 
szkoda slów , a pomyslec że zamiast HOLYFIELDA był by ANDRZEJ i by go tak przekrencili z wynikiem ..... chyba by mie mosieli w kaftan zapakować
 Autor komentarza: pjaxz
Data: 20-12-2008 23:58:39 
Bojkot Sauerlanda!!! Holy mistrzem! Gratulacje dla prawdziwego mistrza!!! Oszustwo podobne do walk Gołota - Byrd i Gołota - Ruiz... Hańba dla boksu i tyle, kto więcej będzie chciał oglądać gale Sauerlanda?!

Po pierwszej rundzie gdzie Holyfield mocno zaskoczył dobrą dyspozycją zacząłem punktować "przekręciarsko" - wyszło mi 5 rund dla Rosjanina. Bez pomocy sędziów Bestia wygrała tylko 3 max 4 rundy!!! GIGANTYCZNY SKANDAL, wprost brak słów
Buffer aż był cały czerwony, że musiał firmować tą żenadę swoim nazwiskiem

Do Wałujewa nic nie mam, przegrał był słabszy (choć i tak lepszy niż w ostatnich walkach), wałek zrobił ktoś za niego.
 Autor komentarza: beerdrinker
Data: 20-12-2008 23:58:52 
w Europie oszukają kogo tylko mogą
 Autor komentarza: gela1971
Data: 20-12-2008 23:59:48 
szacunek dla Hollyego to nie ten sam co z Toneyem
 Autor komentarza: Hutnik
Data: 21-12-2008 00:00:03 
Taki worek do bicia jak Valuev nie mial by
szans z bracmi Klichko !!!
Co to za mistrz..zenada
 Autor komentarza: poznaniak
Data: 21-12-2008 00:00:48 
Niedługo nawet nokaut nie wystarczy aby wygrać w Niemczech z zawodnikiem Sauerlanda... Trzeba będzie takiego zastrzelić, aby "sędziowie" dostrzegli zwycięstwo...

Nasuwa się trafne określenie tej sytuacji - OSZWABILI Holyfielda!!!
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:01:22 
Ja na miejscu Hollyfielda bym nie wytrzymał i siłą zabrał mistrzowski pas Valujewowi!Nie może tak być wkurwiony jestem jak nie wiem!!
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:02:13 
poznaniak w razie nokautu orzekną kontuzje swojego zawodnika i zliczą punkty!
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 21-12-2008 00:02:57 
HMM Waga cięzka upadła tak nisko ze dziadek wyraźnie wygrał z Pompowanym Valayewem,, a że był przekręt, wynik niesprawiedliwy, czysty biznes, ja jedynie chciałbym zeby ta kupe mięsa przewrócił jakis leprzy bo9kser , i wtedy niebędzie spekulacji, choc jak mówie Holfield powinien wygrac ta walke, wynik napewno kontrowersyjny i niesprawiedliwy
 Autor komentarza: sebasonixx2
Data: 21-12-2008 00:03:42 
Walka oszukana szkoda słów a co do WRIGHT zgadzam się z nim chociaż Andrzej po tej kontuzji ręki już by nie dał rady...
 Autor komentarza: Zbychu
Data: 21-12-2008 00:05:16 
Evander dla mnie jest mistrzem i tyle a sędziów powinny wyj... na zbity pysk razem z mutantem .
 Autor komentarza: pjaxz
Data: 21-12-2008 00:07:04 
PROSZĘ O ODPOWIEDŹ - jaki ma sens organizowanie takiej walki? Kasa się zgodzi, pełne trybuny, prawa do transmisji sprzedane za niezłe pieniądze, ale co dalej? Czy ktoś oprócz fanatyków boksu będzie chciał ponownie obejrzeć gale Sauerlanda?! JAKI MA SENS ORGANIZOWANIE POJEDYNKU GDY ZWYCIĘZCA JEST ZNANY PRZED WALKĄ?
 Autor komentarza: dufia
Data: 21-12-2008 00:07:16 
Nie mam słów. Walka była słaba, a punktowanie to była po prostu tragedia.
 Autor komentarza: mariuszbiegun
Data: 21-12-2008 00:07:28 
W moim odczuci 8:4 w rundach dla Holyfielda ,a tak pozatym to nie wiem czy bracia K maja takie duze szanse na pokonanie Wałujewa bo ich najmocniejsza brania sa ciosy proste czyli taki styl pasuje Wałujewowi na Ruska potrzerbny jest szybki i o duzym repertuarze ciosów takim jakim jest Holfield .
 Autor komentarza: gela1971
Data: 21-12-2008 00:07:53 
 Autor komentarza: klocuu
Data: 21-12-2008 00:08:49 
To juz trzeci przekręt taki perfidny odkąd od 8 lat interesuję sie na maxa boksem!!!! naprawdę szkoda słów !!!!!
 Autor komentarza: sobeksq
Data: 21-12-2008 00:09:09 
Mam pytanie czy? czy ja widziałem tą samą walkę co sędziowie? może akurat przeoczyłem jak hollyfield leżał kilka razy na deskach... podpowiedzcie mi skąd ten werdykt? Śmiech, wstyd, żenada, porażka dla europejskich promotorów.
 Autor komentarza: ejostil
Data: 21-12-2008 00:11:36 
mariuszbiegun spojrz na to z drugiej strony. Czym miałby braci K pokonać Wałujew? Tylko Wilriedem Sauerlandem
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:12:08 
No bez jaj przecież ten Hollyfield stłukł Valujewa wyraźnie i zdecydowanie!Gwizdy z trybun najlepiej opisują miszcza Valujewa,najgorszego mistrza jakiego można sobie wyobrazić!
Każdego przyjezdnego kantowali w ten sam sposób!
 Autor komentarza: gela1971
Data: 21-12-2008 00:12:19 
poznaniak masz racje tyle ze walka nie odbyla sie w niemczec
 Autor komentarza: zawodnik
Data: 21-12-2008 00:14:31 
Cóż zrobić liczy si tylko REAL DEAL- prawdziwy interes...do przewidzenia
 Autor komentarza: Crimson
Data: 21-12-2008 00:15:16 
Valuev ma 38 lat. Gdy 10 lat temu konczyla sie era wielkich piesciarzy wagi ciezkiej (Tyson, Bowe, Lewis, Holyfield, Golota etc.) Nickolay mial 28 lat w sumie idealny wiek do boksowania. Zastanawiam sie dlaczego wtedy "bestia ze wschodu" i obecnie mistrz najwazniejszej federacji-WBA nie byl nawet w top 15 najlepszych bokserow wagi ciezkiej...?
 Autor komentarza: endrju87
Data: 21-12-2008 00:15:48 
wiadomosc kolegi na gg zaraz po walce: "postawilem DUZE pieniadze na holy`ego i po ostatnim gwizdku zadzwonilem do szefa powiedziec zeby mi pociagnal... zadzwonic i przeprosic bo nie wiem? ..."

komentarz jest zbedny bo sam w sobie oddaje wiarygodnosc punktowania przez "sedziow"...
 Autor komentarza: przemo663
Data: 21-12-2008 00:16:56 
To starcie świetnie ilustruje sytuację w wadze ciężkiej.Przy całym szacunku dla Holyfielda, który ewidentnie tę walkę wygrał, to już kolejny pojedynek mistrzowski w tej kategorii, który nie potrafił mnie zelektryzować nawet na minutę.Jeśli o tytuł mistrza świata prestiżowej federacji walczą nieruchawy rosyjski kloc i 46 letni facet to jest to chyba już ostatni sygnał, że dzieje się na prawdę niedobrze.Jeśli Haye i może Arreola (po cichutku liczę jeszcze na Solisa) nie namieszają w tej Sauerlandowsko- Kohlowej mizerii to pojedynki mistrzowskie będzie trzeba oglądać pod wpływem opium czy jakiś innych środków odurzających, żeby wywołać u siebie jakiekolwiek emocje.
 Autor komentarza: BOKSER29
Data: 21-12-2008 00:16:58 
Evander pokazał niezwykła taktyke.Zawsze uwazałem go za jednego z Najlepszych bokserów Świata,dzis to kolejny raz udowodnił.Bardzo kontrowersyjny werdykt!! W tym pojedynku Mistrzem jest Holyfield!
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:18:15 
Crimson 10 lat temu to kto by pomyślał by gale mistrzowskie w ciężkiej były organizowane w Niemczech!
W moich oczach to Valujew juz przegrał z 5 razy
-2*z Ruizem
-Chagajew
-Larry Donald
-Hollyfield

Każdego kantowali na ten sam sposób i na wszystkie świat przymykał oko,ale to co się stało dzisiaj to kupa z dupy!
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:21:05 
oszustwo porównywalne z tym co nas spotkało,z rąk Howarda Webba!
 Autor komentarza: zawodnik
Data: 21-12-2008 00:21:08 
Crimson nie bądź naiwny i nie wymieniaj nazwiska tego pseudo- boksera, on nigdy nic nie będzie znaczył w boksie, jest tylko pionkiem, dla SAUERLANDA- jest duży przyciąga sporo kibiców, jest jak klaun...3ba czekać na prawdziwą batalie i 3mać kciuki za Haye'a, który mam nadziej poskłada tych nudnych ukraińców i rusków razem wziętych
 Autor komentarza: tiger1983
Data: 21-12-2008 00:26:54 
Tragedia !!trenuje 15 lat boks i jak ogladam cos takiego to naprawde bym sam ich pozabijał ze tak moga oszukac zawodnika!!Evander wygral zdecydowanie!!!!kurde!!ludzie ??oszukali wszystkich kibiców ludzi co ogladali walke !!tak zostanie to bez zadnego rozgłosu ??powinni zabrac sie za te paskudne szwabskie dupska i zabrac licencje !!Nie moze tak byc!!!bo nikt nie bedzie ogladal boksu!!tragedia!!Wałujew juz przed wredyktem podnosil rece wiedzac ze od 1 rundy walka i tak jest dla niego wygrana bo poszla kasa duza!!!Jak tak mozna ludzie!!!szkoda mi Evandera bardzo bo to jemu nalezala sie wygrana..46 lat i chlopowina napracowal sie zeby wygrac ta walke..same przygotowanie do walki i taktyka..Inteligetny zawodnik..doswiadczony rutyniarz hmm ale go oszukali!!!!!!!!tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:28:59 
Żenada!
Zabrac licencje i nie dawać szans organizowania walk mistrzowskich!
Przydałby się kurator dla niektórych grup promotorskich!
Napewno takie grupy jak
-OPI
-Universum
-Sounderland
-Arena
-Builit
Im należy się obserwacja bo tak nie może to dalej wyglądać,by lepszy zawodnik przegrywał decyzją sędziów z wydrukowanym werdyktem!1
 Autor komentarza: Many
Data: 21-12-2008 00:30:51 
Szkoda gadać!!!! widac ze jakas korupcja odrazu!!! valuev stał w miejscu i machal lapskami nie wiem za co ta wygrana niczym nie doruwnywal Holyfieldowi.. szacunek wielki dla holyfilda 46 lat a poruszal sie po ringu jak 20latek
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 21-12-2008 00:32:28 
Najgorsze ze tytul ma w lapach czlowiek ktory nigdy nie byl i nigdy nie bedzie prawdziwym mistrzem, mistrz to osoba ktora nie tylko wygrywa to wzor do nasladowania a niestety Valujev stoi jak by byl z drewna a nie o to w boksie chodzi, Szkoda mi Holl'ego w tym wieku pokazac boks na tak wysokim poziomie to jest prawdziwe mistrzostwo !! Wielu mlodych bokserow moze mu pozazdroscic kondycji a przedewszystkim techniki i kunsztu bokserskiego !!

Holly New Champion WBA !!!
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:33:09 
Jak Valujew podnosil ręce do góry to publika gwizdała a Hollyfield krzywił się ze smrodu!
 Autor komentarza: EsoxNH
Data: 21-12-2008 00:38:15 
Macie racje najlepszym przykladem byla publicznosc, jak na podniesiona reke Evandera gromkie brawa a na ruska odrazu gwizdy !! Nie ma co ukrywac rusek pokazuje piekno piesciarstwa w zlym swietle, przez takich drewnianych bokserow jak on boks postrzegany jest jako mordobicie matolow, a kazdy kto interesuje sie tym sportem wie ze bicie tam jest naj mniej wazne. a liczy sie tehnika i taktyka walki..
 Autor komentarza: Godsofwar1988
Data: 21-12-2008 00:44:30 
EsoxNH popieram twoje słowa w 100%!
Ale jak kiedyś pisałem-Niemcy to Niemcy!
Nie od dziś to wiadomo,napewno nie możemy jednak tu powiedzieć,że Hollyfield zrobił za mało by tą walkę wygrać bo on zrobił aż za wiele!
Był nie tylko lepszy ale to wyglądała jak lekcja boksu której udzielił stary mistrz Hollyfield początkującemu Valujewowi!
Jak kilka razy pisałem to był największy wałek jaki widziałem !
 Autor komentarza: josh
Data: 21-12-2008 00:49:01 
Teraz to tylko przekupiona walka z Chagaevem . Pózniej paru słabeuszy z USA przyjedzie do Szwajcarii , i tak będzie wygladac reszta kariery Valueva .Ciesze sie , ze po walce z Holyfieldem zostanie on jeszcze wiekszym posmiewiskiem niz byl. Jedyny plus tej walki
 Autor komentarza: Dies
Data: 21-12-2008 00:50:35 
Cóż, Holy to wyraźnie wygrał. Przekret bezczelny jakich mało. A myślałem, że Niemcy teraz jedynie naciągają, ale aż tak, to już nie drukują.
Od dzisiaj nie chcę juz oglądać tych oszustów, co traktują ludzi jak debili.
Za Evanderem teraz nikt nie stoi, więc protest raczej nie da rady. Niestety... A poza tym to WBA, które ostatnio jakoś traci na prestiżu i wymyśla co chwilę jakieś rewelacje i wątpie by było przeciw jednemu za swoich sponsorów.
Pewno Amerykanin dostanie jakąś premię...

Zresztą szkoda słów na złodziei.
 Autor komentarza: josh
Data: 21-12-2008 00:53:58 
Szkoda , ze Gołota nie nalezał do grupy Saurerlanda . Może Andrzej dostał by od niego pas mistrza pod choinke
 Autor komentarza: przemo663
Data: 21-12-2008 01:01:09 
Wiecie nie pasy są w tej całej zabawie ważne.To nie pierwszy i nie ostatni przekręt w boksie.Najgorsze jest to, że królewska kategoria z roku na rok traci na wartości.Oprócz Haye'a i może Arreoli nie widać nikogo kto mógłby swoimi umiejętnościami bokserskim zastopować to zeszmacenie wagi cięzkiej.
 Autor komentarza: snoob
Data: 21-12-2008 01:04:41 
W tej walce obstawiałem wygraną Holyfielda. I nie przeliczyłem się. Wiedziałem że Holy coś wymyśli na boksera mającego tak niewiele w swoim arsenale, którego jedynym atutem są warunki fizyczne powodowane przez Akromegalie.
Podzielam zdanie was wszystkich, to co się stało jest mówiąc lekko... niepoważne. Emocjonowałem się walką od samego jej początku aż do końca. Być może prezentowany poziom bokserski nie był najwyższego lotu, ale trudno oczekiwać czego innego po takich dysproporcjach fizycznych pomiędzy pięściarzami. miałem nadzieje że ta walka będzie początkiem procesu wyeliminowania Rosjanina z boksu. Jeśli nie oficjalny wynik walki to może ogóle niezadowolenie opinii publicznej do tego doprowadzi.

Myślę że mimo wszystko w najbliższym czasie waga ciężka wyjdzie z dołka. Na horyzoncie pojawiają się ciekawostki tak w zaplanowanych wydarzeniach jak i w wyłaniających się bokserach. Zobaczymy...
 Autor komentarza: josh
Data: 21-12-2008 01:09:14 
Popierwsze tu potrzeba wyłaniajacych sie promotorów i sedziów z prawdziwego zdarzenia
 Autor komentarza: rado
Data: 21-12-2008 01:09:19 
Swietny pojedynek wielkiego Ewandera HOLYFILDA nie spodziewałem sie ze ta walka bedzie dla niego taka prosta,swietna praca nogami tanczył jak ALI przed laty,świetna taktyka,ten GAMON ruski nie był wstanie mu nic zrobic,czemu taki werdykt sedziowski????????????.Sadze ze jesli dzis pojedynek toczył by sie Adamka-Cuningamem a Cuningam byłby promowany przez sauerlanda to nie mieli bysmy mistrza swiata takie jest moje zdanie.Podsumowanie ta walka pokazała ze nie jest w dzisiejszych czasach najwarzniejsze kto jest lepszy sportowo.
 Autor komentarza: pure100
Data: 21-12-2008 01:31:44 
Holyfield dal szkole boksu temu mutantowi i tyle..naprawde bylem pewien na 100% wygranej Holyego po walce, a tu taki walek!Najgorsza jest ta bezradnosc, jak rowniez swiadomosc co sie dzieje z boksem?!?!dopadla mnie mysl,ze po co to wogole ogladac jak nie wygrywa sport tylko kieszenie bukmacherow i calej tej otoczki.Kompromitacja tego SAUERLANDA czy jak mu tam..Dobrze ze jest UFC tam tego nie ma i miedzy innymi dlatego to najlepiej rozwijajacy sie sport na swiecie, a boks umiera..
 Autor komentarza: tomalyo
Data: 21-12-2008 06:23:52 
Nie wiem jak wy ale ja napisalem do biura centralnego WBA(wbaven@wbaonline.com) co sądzę o tym werdykcie... myślę że każdy powinien tak zrobić ,trzeba walczyć z korupcją w boksie!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-12-2008 09:33:42 
, więc- z typowaniem trafiłem pisałem że Walujew wygra z wielkim trudem a może i pomoc sędziowska będzie potrzebna..Jak to ma być walka o mistrzostwo świata to ja Pierd...Holy w tej walce mógłby się bić równie dobrze z wielkim drewnianym pieńkiem. Dla mnie nie była to żadna walka o mistrzostwo bo Walujew przegrał już 5razy ruiz,Donald.chagajew.A Holy od 10lat dostaje łomot i jedna wygrana z oquendo nie daje mu prawa do walki o mistrzostwo.Ale brawa dla Holego bo zawsze kibicuję przeciwnikowi Mutanta. Więc zachwyty nad lewym prostym walujewa po Walce z Liakowiczem były trochę przedwczesne, a ci co twierdzili że Walujew to jedyny bokser co wygrał by z Kliczko trochę się ośmieszyli. Pisałem że Niko będzie dostawał wpierdol od każdego klasowego boksera, to jeszcze należy dodać że większość Klasowych emerytów go zleje(donald też był emerytem). Dziś przegrał boks podwójnie bo walczył Mutant rodem z cyrku z 47letnim emerytem, a werdykt był kolejnym skandalem. Czekam na Kliczko , Haye,solisa ,powetnika którzy zmiecie z ringu tą największą plamę w Historii HW
 Autor komentarza: roxnel
Data: 21-12-2008 10:25:51 
Ale oszustwo, szkoda Holyfielda...
Punktowałem sobie ten pojedynek i wyszło 115-113 dla Holyego, choć przychylnie patrzyłem na Valueva.
 Autor komentarza: Ares132
Data: 21-12-2008 10:57:19 
ale go oszukali...kolejny skandal w boksie zawodowym...ktoś powinien się w końcu za to zabrać...
 Autor komentarza: ironmike
Data: 21-12-2008 13:06:05 
Wielki szacunek dla Holyego i wielka nienawisść do sauerlanda i tych jego oplacanych sędziów
 Autor komentarza: LukaszLeszno
Data: 21-12-2008 14:18:21 
Ja też punktowałem dla Holyego... sędziowie - brak słów:/
 Autor komentarza: zbysiu
Data: 21-12-2008 14:37:21 
oszukali holiego tak sedziow powinno sie zdyskwalifikowac na co najmiej 5 lat bez mozliwosci zwonienia
 Autor komentarza: LukaszLeszno
Data: 21-12-2008 14:52:09 
skorumpowane świnie! nic dodać, nic ująć! przykra prawda
 Autor komentarza: Tyson18
Data: 21-12-2008 16:25:42 
Valuev w następnej walce na bank przegra,bo w taki sposób boksując to nie pokona nawet własnego cienia.
 Autor komentarza: roxnel
Data: 21-12-2008 20:29:06 
Skąd, że - zawsze tak walczy i tylko raz przegrał. Jak na razie tylko Chagaev i teraz Holyfield pokazali jak należy walczyć z olbrzymem, reszta niestety nie. Nie ma sensu ładować się na wymiane z olbrzymem głowe wyższym i 40 kg cięższym, bo to bezsensu...
 Autor komentarza: Donald
Data: 22-12-2008 12:56:51 
Zachował tytuł chyba zajebał bo Holyfield mu go odebrał.
 Autor komentarza: Matiasx15
Data: 23-12-2008 07:27:05 
Jedno Wielkie oszustwo ... Holyfield pokazał klase bo jak na swój wiek to był zajebisty nie wyglądał ja 46 latek tylko 26 latek :D i dla tego dla niego wielki szacun :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.