KLICZKO: WIEK TO TYLKO LICZBA. W RINGU DAM UPUST FRUSTRACJI

Trzynaście lat różnicy pomiędzy Władimirem Kliczką (64-4, 53 KO) a Anthonym Joshuą (18-0, 18 KO) nie będzie stanowić problemu, przekonuje Ukrainiec.

"Dr Stalowy Młot" zmierzy się z Anglikiem 29 kwietnia na stadionie Wembley w Londynie.

- Wiek to tylko liczba. Liczy się to, jak wypadnę w ringu. Kiedy będziemy walczyć, będę miał 41 lat. Czy to problem? Takie pytania są dobre dla tych, którzy mają jakieś wątpliwości. Im więcej pytań przed wydarzeniem sportowym, tym lepiej. Ale wiek to jedynie liczba, a ja czuję się świetnie - mówi.

- Jestem bardzo zmotywowany. Chcę odzyskać moje tytuły i dać upust frustracji, która się we mnie gromadziła w okresie nieaktywności - dodaje.

Walkę Joshua-Kliczko o pasy IBF i WBA Super w wadze ciężkiej ogłoszono oficjalnie w nocy z soboty na niedzielę, zaraz po tym, jak Brytyjczyk pokonał Erika Molinę (25-4, 19 KO). Ukrainiec wszedł wówczas do ringu i stanął twarzą w twarz z niepokonanym 27-latkiem.

- Zawsze wspierałem Anthony'ego i wielokrotnie powtarzałem, że jestem fanem jego talentu. Ten dzieciak dorósł, jest coraz większy i coraz silniejszy. Jego bilans walk mówi sam za siebie. Lubię wyzwania, a on takowe stanowi. Ta walka to jednak nic osobistego, tylko biznes - stwierdził były mistrz świata.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 12-12-2016 10:41:32 
Nie wierzę. Wg. mnie Joshua brutalnie zakończy karierę Kliczki cięzko go nokautując i to łatwy sposób. Oczywiście Władek ze względu na swój potęzny cios będzie mógł wygrać, ale daję mu w tej walce szansę puchera, nic więcej. Skoro bał sie przyjąc od Furego, AJ zmiecie go jak wcześniej Sanders. Swoją drogą dziwią mnie te komentarze jakoby "Kliczko wyglądał przy Joshule jak chudy dzieciak". Na tym zdjęciu widać, że są bardzo podobnej tężyzny fizycznej, z tym że Kliczko jest wyższy i nie jest tuż po obozie przygotowawczym.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 12-12-2016 11:05:37 
Liczby nie kłamią. Wiek Władka i okres nieaktywności zrobi swoje.

Również nie zgadzam się ze stwierdzeniem, ze Kliczko wygląda przy AJ, jak chudy dzieciak. Podobny wzrost ( AJ w butach sportowych, więc wydaje się niższy). Joshua po obozie i walce, więc i mięśnie mocniej napompowane, a Władek w czarnej koszuli. Władek waży w okolicach 110 kg, AJ normalnie też tyle waży, teraz wniósł jakieś 113 kg. Kliczko z Wachem czy Pulewem wnosił jakieś 111-112kg. W ringu będą takich samych gabarytów, a pod względem siły fizycznej nie spodziewałbym się dominacji któregokolwiek.

Stawiam na AJ, ale nie sądzę by to była łatwa walka dla młodego. AJ to nie Fury, nie ma przewagi wzrostu i zasięgu, nie porusza się tak po ringu, nie ma takiej defensywy, będzie łatwiejszy do namierzenia jabem. Zasięg mają identyczny, więc Władkowi będzie dużo łatwiej trafić Joshu’e.

Nie wiem tylko ile jeszcze w Kliczce zostało pracy nóg i wyczucia dystansu, bo po długim rozbracie z ringiem może mieć bardzo ciężki w tym zakresie, a kluczowym elementem w tym starciu po stronie Władka będzie szybkie wejście w walkę, tak to widzę.
Jeśli będzie potrzebował kilku rund, żeby poczuć dystans i złapać rytm, to może szybko przegrać przez KO, ewentualnie może wyłapać kilka solidnych ciosów, które go zupełnie wybiją z rytmu i ustawią walkę.

Jak dla mnie najbardziej prawdopodobnym wynikiem jest KO na Władku, ale szans mu nie odbieram, nie wiem tylko jakim zawodnikiem jest obecnie Kliczko.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2016 11:11:29 
Kwestia perspektywy. Jak AJ stał bliżej kamery to rzeczywiście te jego plecy jak lotnisko wszystko zasłaniały. Z pewnością jest jeszcze bardziej nabity mięśniem niż Władek ale kolosalnej różnicy bym się nie doszukiwał.

Co do zaś samej wypowiedzi Włada to któż lepiej niż on sam będzie wiedział na co go jeszcze stać? Bierze to starcie dla kasy? Na pewno po części tak ale przecież on jest ustawiony i mimo że wiadomo że zawsze 20 baniek do przodu to coś czym nie wzgardziłby nawet Bill Gates to myślę że Kliczko ma wystarczająco dużo oszczędności by nie dawać się znokautować dla powiększenia majątku. Wład nie zapowiada póki co końca kariery ale słabo by wyglądało odejście po dwóch porażkach z rzędu. A czy Klitschko jest w stanie grać w boksie drugie skrzypce? Ciężko mi to sobie wyobrazić ale kto wie?
Mi się wydaje że on na serio wierzy że może z AJ wygrać a to już połowa sukcesu. Faworytem nie będzie absolutnie choćby ze względu na ostatnie zawirowania i wiek ale jak sobie tak przypomnę ile po jednym ciosie Dilliana Joshua znów łapał swój "rytm" to potrafię sobie wyobrazić Włada który po mocnym trafieniu ustawia go lewą ręką i wykańcza robotę.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 12-12-2016 11:12:32 
AJ zakończy karierę Włada..

Podoba mi sie wzajemny szacunek jednego i drugiego pięściarza. Widać że nie będzie tu błazenady, czy sztucznego robienia publiki. AJ i Kliczko zapełnią cały Wembley bęz większego problemu, nawet jak undercard będzie gówniany, ale przy przy Hearnie wątpie. Facet ostatnio robi gale miodzio..
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2016 11:23:07 
https://vk.com/klitschko_brothers_com?z=photo-31476169_433150903%2Falbum-31476169_237007080

Na pewno mikrusem Wład przy AJ nie będzie. Wystarczy sobie przypomnieć. Są tam też zdjęcia obu podczas sparingu. Gabarytowo są bardzo podobni. Wład miał 113 kilogramów chyba w II walce z Tonym Thompsonem i to był chyba jego maksymalny wynik ale mogę się mylić.
W każdym razie teksty o chłopcach czy chudych dzieciakach to przesadzone reakcje.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-12-2016 11:28:59 
mam podobne zdanie, natomiast live na transmisji wyglądał jak jakiś chuderlak, a na tym zdjęciu z kolei wygląda potężniej od AJ heheh ale tak nie jest, bo Antek ma tu 113kg młodych potężnych mięśni.
Kliczko zawsze wygląda bardzo dobrze, ale Antek to jest wyżyłowane bydle
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-12-2016 11:40:59 
w dniu ew walki
Wład 41 lat, 198cm wzrostu, 206cm zasięgu
AJ 28lat, 198cm wzrostu, 208cm
Kliczko wniesie 108-110 bo przy młodym będzie chciał być szybki, AJ 110-113 bo i tak jest szybki, młody i dynamiczny, a chce aby jego siła rażenia był jak największa.
Jedyne czego się boje to to, że Antek podejdzie z za dużym szacunkiem i respektem do swojego idola, wszak to na nim się wzoruje etyką pracy i kulturą wobec rywali.

rocky86
Stawiam na AJ, ale nie sądzę by to była łatwa walka dla młodego. AJ to nie Fury, nie ma przewagi wzrostu i zasięgu, nie porusza się tak po ringu, nie ma takiej defensywy, będzie łatwiejszy do namierzenia jabem. Zasięg mają identyczny, więc Władkowi będzie dużo łatwiej trafić Joshu’e.

za to Joshua jest 100 razy bardziej energetyczny, żywy, dziki, mniej strachliwy i bardziej zdecydowany niż Fury. AJ idzie za krwią, Fury uderza i się wycofuje.
Może i Wład wierzy w siebie, ale jak się skończy to jest prawie pewne, porażka z klaunem i ko z dzikiem i przyszłym dominatorem który zgarnie już 2 pas.
Wład ma dobre układy w WBA więc nie powinien prosić o wrzucenie pasa do pul, a poprosić o walkę o ten pas z brownem i odejść jako mistrz albo poczekać na sytuacje z wbo i mając wba zrobić unifikację z parkerem którego bez większego problemu mógłby ubić, ale od Antka powinien trzymać się zdala.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 12-12-2016 11:48:49 
WIEKU NIE DA SIĘ OSZUKAĆ! Nie ma czegos takiego jak "to tylko liczby". Wieku nie oszukał ani ALI ani tYson czy Larry Holmes każdy z nich konczył tak samo obitym przez młodsza gwiazde. Tak to już jest Władimir ma 41 lat i na nic jego doswiadczenie, zostanie najprawdopodobniej znokautowany w pozniejszych rundach
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2016 11:57:46 
"Wład ma dobre układy w WBA więc nie powinien prosić o wrzucenie pasa do pul, a poprosić o walkę o ten pas z brownem i odejść jako mistrz albo poczekać na sytuacje z wbo i mając wba zrobić unifikację z parkerem którego bez większego problemu mógłby ubić"

Może i mógłby tak zrobić ale czy zyskałby szacunek kibiców? Nope.
To że wybrał takie a nie inne rozwiązanie świadczyć może o tym że naprawdę chce odzyskać koronę a nie tylko ładnie się pożegnać. Porażka z Furym podrażniła jego dumę. To był ciężki cios dla faceta który od 10 lat rządził i dzielił razem z bratem w dywizji. Chciał rewanżu i było widać determinację by udowodnić że jest w stanie Tysona pokonać i choć faworytem też by nie był to mnie jego zwycięstwo w rewanżu by nie zdziwiło. Ale team Furych zrobił mu psikusa. Zostawili go na lodzie dodatkowo komplikując straszliwie sytuację pasów co i tak częściowo udało się dzięki chodom K2 poprawić (włączenie do puli walki z AJ pasów IBO i WBA). Władek zmarnował przez Tysona cały rok i tak się trochę już o tym zapomniało ale on jeszcze niedawno miał niesamowitą motywację by odzyskać mistrzostwo więc w sumie dlaczego ma dziwić że teraz wybrał taką opcję?
 Autor komentarza: holy
Data: 12-12-2016 11:58:51 
Ta walka może zakończyć karierę Kliczki. Nie wydaje mi się, żeby mógł pokonać Josuhę. Jeśli tak się stanie, dalsze boksowanie nie będzie miało sensu. Bo i po co się rozmieniać?
 Autor komentarza: Niehalo
Data: 12-12-2016 12:30:50 
Maniek1986

Czy właśnie nie to doskakiwanie/odskakiwanie Fury'ego stanowiło największy problem dla Kliczki? AJ jest dynamiczny i mocno ofensywny, i paradoksalnie może się to okazać zgubne dla niego w walce z Władimirem. Jeśli AJ wyłapie podczas ataku prawy prosty w tempo nie ma szans, żeby przetrwał.
Nie skreślajcie starego wilka, dopóki ma czym ugryźć.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-12-2016 13:02:28 
BlackDog
jasne, masz rację ale czy brutalne ko może i w 1-2-3 rundzie przysporzy mu fanów? Nope, powiedzą że na koniec chciał zgarnąć kase o nie miał już i tak czego szukać.

Autor komentarza: Niehalo
Data: 12-12-2016 12:30:50
Maniek1986

Czy właśnie nie to doskakiwanie/odskakiwanie Fury'ego stanowiło największy problem dla Kliczki? AJ jest dynamiczny i mocno ofensywny, i paradoksalnie może się to okazać zgubne dla niego w walce z Władimirem. Jeśli AJ wyłapie podczas ataku prawy prosty w tempo nie ma szans, żeby przetrwał.
Nie skreślajcie starego wilka, dopóki ma czym ugryźć.

tak ale Wład wtedy nawet nie starał się cisnąc, a AJ będzie cisnął i jak trzeba to pogoni po ringu.
Nie wiem czy wyłapie bo boks Władymira nie opiera się na kontrowaniu.
Zobacz jak walczył White, dostawał tak w sagan, ale starał się oddawać Antkowi, odgryzać się, Kliczko nie idzie w takie wymiany, może to strach może znajomość siebie może i doświadczenie
ale Joshua jest za bardzo rządny krwi, jak trafi to już wykończy
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-12-2016 13:30:16 
Joshua to ziszczenie koszmaru Wołodi.Wielki,silny,szybki,obdazony nokautujacym ciosem.I co najważniejsze to Joshua będzie miał przewagę psychologiczna.RoboWładowi szykuje sie brutalny nokaut na koniec kariery.Już mi go szkoda...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-12-2016 13:36:51 
"jasne, masz rację ale czy brutalne ko może i w 1-2-3 rundzie przysporzy mu fanów?"

Ale to jest twoja wizja tego co się wydarzy. Zachwyciłeś się możliwościami AJ i nie dajesz starzejącemu się Władkowi szans natomiast sam Klitschko może to widzieć zupełnie inaczej i jakby spodziewał się że padnie w 1 rundzie raczej w walkę takową by się nie pchał. My oceniamy to z boku. Dla mnie AJ też jest faworytem ale nie kolosalnym a wynik w drugą stronę absolutnie nie będzie dla mnie zaskoczeniem natomiast Władek raczej nie podpisał kontraktu (o ile już to zrobili) z myślą że wpiernicz dostanie.
 Autor komentarza: astarte
Data: 12-12-2016 16:16:39 
serce za kliczka, rozum za AJ.

bede kibicowac staremu mistrzowi, bo choc jego styl czesto mi nie odpowiadal, to jednak docenialem wielka klase sportowa oraz te wszystkie lata wielkiej dominacji.

trzeba tez przyznac, ze wolodia wybral najtrudniejszego posiadacza "jego" pasow. ale jesli pokona joshue, to z parkerem bedzie mial z gorki. nawet przy 42 latach na karku.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 12-12-2016 22:06:53 
Silnych nie tak dawno,co prawda malych Powietkina i Jeningsa przestawial ,wczesniej 10 lat i jedna walka duzo slabsza ,pytanie czy psychika czy wiek go dopadl z Furym .
 Autor komentarza: Jablo
Data: 13-12-2016 10:07:11 
Joshua jest faworytem, ale wątpię aby ruszył do huraganowego ataku w pierwszej rundzie. Kliczko ma mocne proste i ze swojego zasięgu korzysta lepiej aniżeli Anthony. Jeżeli Wołodia, na początku walki, dobrze wstrzeli się tempo z ciosami to może nam się widowisko wydłużyć do drugiej połowy walki.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.